Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gaat er nog iets omhoog. 🤗Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:50:
Ennnnn ik sta op winst met nxt.![]()
Oh met met reddcoin ook. (0.37€)
Zou tijd worden. Ga ze wel wat langer vasthouden dan $0.45.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:15:
Stellar wordt eindelijk wakker. Moest die nu eens op zijn gemakje naar 45 cent klimmen zou ik erg blij zijn.
After clicking email verification link for withdrawal, in the browser tab
EDIT: remove (www) and replace with (us)
it works, I just did it.
Ik speel met gratis geld hier dus ik zie welsrnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:53:
even op adem komen en dan weer door. Rechte streep naar boven is ook niet goed.
Ik ook maar weer een beetje terug op niveau is wel lekker.RaptorXS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Ik speel met gratis geld hier dus ik zie wel
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wat is Rdd?Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:59:
Zo rdd is pleite, dus hij gaat zo de lucht in ws.
http://www.quotenet.nl/Ni...r-grens-doorbreekt-210708
Reddcoin. Toch een nette 28 cent pure winst.
Hmmm ben benieuwd. Zal wel iets met BTC moeten gebeuren voordat ze ook echt technologisch weer meekunnenRyan1981 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:01:
Geen paniek! Winklevoss-broertjes voorspellen dat bitcoin 320.000 dollar-grens doorbreekt
OK, ja die volg ik verder niet zo, hoop dat je er meer dan 10 hebt ;-)Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:02:
[...]
Reddcoin. Toch een nette 28 cent pure winst.
Ik hoop dat jouw scherm nog lang stuk blijft :-)Turbo-Puppy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:05:
K*t ... Scherm van de laptop volgens mij kapot ... alle getallen zijn groen in plaats van rood, behalve de menu balk op Tweakers.
http://www.quotenet.nl/Ni...gadiefstal-mislukt-210206
Ik heb whitepapers gelezen die niet veel meer waarde hadden qua inhoud waar de muntjes toch gretig aftrek van vinden.Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:20:
Bizar dat zo'n persoon heeft besloten dat het een slim idee is om een boek te gaan schrijven.
Dat is de FOMO waarbij iedereen er blind invliegt bij de iCO'sDe Rikster schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:06:
[...]
Ik heb whitepapers gelezen die niet veel meer waarde hadden qua inhoud waar de muntjes toch gretig aftrek van vinden.
Zonder daadwerkelijk Ark in je wallet te hebben is deze berekening zeker niet uit te voeren?srnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:39:
[...]
moet je even via de calculator berekenen. Afhankelijk van het aantal ARK dat je hebt in de wallet en op wie je stemt. http://calculator.reconnico.com/
Ik denk dat je de overgrote meerderheid van mensen die in crypto's zitten danig overschat..srnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:07:
[...]
Dat is de FOMO waarbij iedereen er blind invliegt bij de iCO's
Volgens mij wel, of je moet nog een andere zoeken. Zijn wel meer calculatorenMauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:08:
[...]
Zonder daadwerkelijk Ark in je wallet te hebben is deze berekening zeker niet uit te voeren?
Ik heb nog even gekeken. Als je alleen de bovenste regel met aantal ARK invult en dan calculate klikt verschijnt er onder ook een tabel. Dus kan ook zonder ARK in je wallet.MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:08:
[...]
Zonder daadwerkelijk Ark in je wallet te hebben is deze berekening zeker niet uit te voeren?
Waarom kopen die apen dan niet gewoon alles nu $300,- boven market?Ryan1981 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:01:
Geen paniek! Winklevoss-broertjes voorspellen dat bitcoin 320.000 dollar-grens doorbreekt
Pumpen, slechte zaak...
Ik denk het niet, ik denk dat zeker van de mensen die de laatste maanden zijn ingestapt maar weinig echt het Whitepaper lezen voordat ze instappen. Denk dat het ruim om de 50% van de mensen dat niet doet.De Rikster schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Ik denk dat je de overgrote meerderheid van mensen die in crypto's zitten danig overschat..
Nope ... ik heb net Satoshi gesproken, en deze vlucht gaat zonder tussenstops naar zijn eindbestemming.aaaido schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:11:
Of BTC gaat straks door de 9k resistance heen en blijft gestaag stijgen of we krijgen rond de 9k een dip naar beneden. Spannende avond (hopelijk niet nog langer wachten).
* En de moderator heeft zojuist bekend gemaakt dat iedereen die het woord dip, crash of terugval nog in de mond durft te nemen een permanente ban zal krijgen.
Klaar met dat gezeik.

Da's ook niet heel moeilijk he.De Rikster schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Ik denk dat je de overgrote meerderheid van mensen die in crypto's zitten danig overschat..
jazeker wel ... en niet zonder succes.tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:16:
Je gaat de techniek van een gokkast coindozer toch ook niet bestuderen voordat je er een euro in gooit?
Al toen ik een jaar of 5 was begreep ik prima dat een schup tegen het apparaat voldoende kon wezen, bij de tijd ik 6 was had ik er al een verdienmodel bij bedacht.
[ Voor 23% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-02-2018 19:19 ]
Pak een duurdere sell order, je order wordt verkocht voor de beste prijs op dat moment.ggj87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:18:
Ik probeer de hele tijd LTC te kopen op GDAX maar er is gewoon niet tussen te komen. Zwaar irritant.
gouden regel voor trading: accepteer geen verliezen, 10% verlies is max.Chris.nl schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:51:
[...]
'k Heb hier ook van die potjes, bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Al doende leert men, maar verkopen met verlies is geen optie.
grootste fout met veel traders is, ze kopen op ATH / Bull run, zien de koers naar beneden gaan en kopen bij ('averaging down') en verliezen nog meer.
Ik heb net een hoopje verkocht nergens last vanggj87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:18:
Ik probeer de hele tijd LTC te kopen op GDAX maar er is gewoon niet tussen te komen. Zwaar irritant.
Why dat is de crypto topper! Heb ze ook en houdt ze tot er misschien ooit Redd-id komt.Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:59:
Zo rdd is pleite, dus hij gaat zo de lucht in ws.
Foei, als hodler hou ik ze lekkerSlux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:20:
[...]
Ik heb net een hoopje verkocht nergens last van
Koop orders staan weer klaar hoor, nieuwe hobby van me, LTCtjes verzamelen
Ik ken landen waar ze je 100 stokslagen geven voor zulks onzorgvuldig handelen.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:20:
[...]
Ik heb net een hoopje verkocht nergens last van
Ja is er verdacht stil over die redd id, dus komt nog wel een dip voor die tijd ws. En ik moet toch wat te doen hebben.DJ-Promo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:21:
[...]
Why dat is de crypto topper! Heb ze ook en houdt ze tot er misschien ooit Redd-id komt.
Nu gaat lisk snoeihard kelderen. Dus voor 0.1BTC verkoop ik die per direct weer.
Je vertrouwen in de mensheid is vertederend maar ik denk nog steeds dat je het besef bij de overgrote meerderheid waarin ze nou echt zijn ingestapt danig overschat.srnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:13:
[...]
Ik denk het niet, ik denk dat zeker van de mensen die de laatste maanden zijn ingestapt maar weinig echt het Whitepaper lezen voordat ze instappen. Denk dat het ruim om de 50% van de mensen dat niet doet.
Maar goed ook, ze zouden het moeten verplichten om LTC te kopen als je in crypto zitTurbo-Puppy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:24:
[...]
Ik ken landen waar ze je 100 stokslagen geven voor zulks onzorgvuldig handelen.
Handel alleen op Gdax, om er meer bij te krijgen, op de ledger en andere exchanges blijven ze lekker LT staan
Heb al 0.000000117 unconfirmed dash. (Dsh)
Ik moet hier echt mee stoppen.... 1.1 Lisk, minen op een tablet.... Ik ben echt het prototype cryptotoddler
Okay nu heb ik alles meegemaakt. Cryptopaaseieren zoeken, en ik denken dat ik een cryptotoddler was.japjaan schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:41:
Voor mensen die zich straks vervelen, om 20:00 wordt op een Lisk community site Lisk weggegeven, passphrases naar wallets worden verstopt op de site! Gratis geld

Ik zelf totaal niet, daytraden is een soort yoga voor mij.
Wel een paar keer verkeerde orders geplaatst die me een hoop geld koste, maar dat is een dagje balen dan ben ik het weer kwijt.
Het enigste waar ik echt stress van krijg, is coins van de ledger naar een exchange zetten of naar andere exchanges.
Ik zit dan echt met klamme handjes en zweet armpjes rondjes te draaien zelfs mijn bloeddruk gaat van normaal naar hoge bloed druk klasse 2 (volgens de Qardio app) normaal zit ik op 130/80, met transfer heb ik zelfs de 190/90 gehaald, als ik er alleen aan denk dan schiet ik in de stress.
Vind het een wonder apparaatje, dat er op zo klein dingetje zoveel geld kan staan, is nog steeds onbegrijpelijk voor mij, alleen zeer slecht voor de gezondheid, mogen ze wel op de verpakking vermelding vind ik.
https://www.telegraaf.nl/...mma-ingezet-voor-bitcoins
vraagje aan iedere beginnende traders: waarom zou je in een coin investeren die al in de top10 staat? je strategie is (zou moeten zijn) BTC vermeerderen. er is dan al geen ruimte meer naar boven. xrp kan alleen nog maar naar onderen gaan ('noob-coin'). kies eentje met goede fundamentals die nog relatief laag staat maar veel plaatsen omhoog kan.Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:40:
Blijf het bizar vinden hoeveel geld er in ADA, TRX en XRP omgaat terwijl er relatief weinig veranderd de afgelopen dagen/weken (TRX staat dan toevallig vandaag een beetje in de plus).
afgelopen weken wordt ik wild van de hoeveelheid ICO's en wat ze allemaal beloven. Ook hier een uitdaging om de echt goede te spotten en daar bovenop haast onmogelijk om in de investeerders-ronde mee te kunnen doen. ik heb geluk gehad dat ik met Legolas erin ben gekomen. (daar zit ik nu voor 85% in)
[ Voor 30% gewijzigd door tias86 op 09-02-2018 19:53 ]
Stress niet zozeer, heb ik sowieso nooit zo'n last van. Ervaar het wel, met name werk/deadlines, maar dan in positieve zin/stok achter de deur.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:44:
Krijgen jullie stress van traden in crypto ?
Merk wel dat ik er in gedachten veel mee bezig ben soms, maar dat is vooral de nieuwigheid. En het test mijn geduld (de koers letterlijk omhoog of omlaag proberen te kijken). Zal daardoor niet snel een verkeerde beslissing maken, maar het vreet wel
Dit is wel een leuke omschrijving (niet zozeer het rijk rekenen, maar het uitstippelen van je strategie):

[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 09-02-2018 19:54 ]
Lol. voor mij is crypto een heerlijke ontspanning (dat was het in het begin niet trouwens). ik heb veel tijd geinvesteerd in TA en heb aantal vrienden die veel inzichten delen.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:44:
Is niet alleen de Ruskies, Noord Korea kan er ook wat van.TakeAway schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:49:
Moet niet gekker worden met de Ruskies...
https://www.telegraaf.nl/...mma-ingezet-voor-bitcoins
grootste gevaar voor crypto op dit moment is imo quantum computing
Waarom zou je als beginner investeren in het hoogste risico product? Als je net je rijbewijs hebt gehaald start je toch ook niet meteen in de Formule 1?MP_Z4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:49:
[...]
vraagje aan iedere beginnende traders: waarom zou je in een coin investeren die al in de top10 staat? je strategie is (zou moeten zijn) BTC vermeerderen. er is dan al geen ruimte meer naar boven. xrp kan alleen nog maar naar onderen gaan ('noob-coin'). kies eentje met goede fundamentals die nog relatief laag staat maar veel plaatsen omhoog kan.
afgelopen weken wordt ik wild van de hoeveelheid ICO's en wat ze allemaal beloven. Ook hier een uitdaging om de echt goede te spotten en daar bovenop haast onmogelijk om in de investeerders-ronde mee te kunnen doen. ik heb geluk gehad dat ik met Legolas erin ben gekomen. (daar zit ik nu voor 85% in)
Heel herkenbaar dat plaatje, ben een echte crypto zombieYpuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:51:
[...]
Stress niet zozeer, heb ik sowieso nooit zo'n last van. Ervaar het wel, met name werk/deadlines, maar dan in positieve zin/stok achter de deur.
Merk wel dat ik er in gedachten veel mee bezig ben soms, maar dat is vooral de nieuwigheid. En het test mijn geduld (de koers letterlijk omhoog of omlaag proberen te kijken). Zal daardoor niet snel een verkeerde beslissing maken, maar het vreet wel.
Dit is de beste omschrijving:
[afbeelding]
Inderdaad ... een beetje talent begint eerst met F1 en haalt dan pas zijn rijbewijs.Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Waarom zou je als beginner investeren in het hoogste risico product? Als je net je rijbewijs hebt gehaald start je toch ook niet meteen in de Formule 1?
dus jij stapt liever in een overbetaald dafje die bovenop de heuvel staat en dan zonder remmen bergafwaarts racet?Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Waarom zou je als beginner investeren in het hoogste risico product? Als je net je rijbewijs hebt gehaald start je toch ook niet meteen in de Formule 1?
Geen stress, meer irritatie. Ik heb vaker geprobeerd om swingtrades te maken om mijn posities in bepaalde coins te vergroten. Dus coin X (die ik long term hold) verkopen, coin Y kopen en hopen dat X daalt en Y stijgt.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:44:
Wel een paar keer verkeerde orders geplaatst die me een hoop geld koste, maar dat is een dagje balen dan ben ik het weer kwijt.
Het enigste waar ik echt stress van krijg, is coins van de ledger naar een exchange zetten of naar andere exchanges.
Het is me te vaak gebeurd dat het omgekeerde gebeurde en ik mijn posities juist verkleinde. Daar ik irriteer ik me dan aan omdat ik dan bij mezelf denk ‘joh, domme gast, was gewoon gaan holden, dan was je beter af geweest’. Ik begin er dus meestal niet meer aan
Ach kijk weer iemand met een briljante mening over Crypto.MP_Z4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:49:
[...]
vraagje aan iedere beginnende traders: waarom zou je in een coin investeren die al in de top10 staat? je strategie is (zou moeten zijn) BTC vermeerderen. er is dan al geen ruimte meer naar boven. xrp kan alleen nog maar naar onderen gaan ('noob-coin'). kies eentje met goede fundamentals die nog relatief laag staat maar veel plaatsen omhoog kan.
Is chronische zelfoverschatting een soort voorwaarde toevallig?
Max wel.Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:53:
[...]
Ik vind het voor beginnende traders juist verstandig om in te zetten op de wat bekendere coins.MP_Z4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:49:
[...]
Het kan als je net bent begonnen nog best lastig zijn om een coin te vinden die laag staat, maar wel veel mogelijkheden heeft. Vaak zal een ‘beginner’ niet eens weten waar je op moet letten, ik in ieder geval niet toen ik net begon.
Ook herkenbaar ja, doe ik ook niet meer, pakt altijd verkeerd uit voor mij, ik hou het nu bij een paar munten.Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:57:
[...]
Geen stress, meer irritatie. Ik heb vaker geprobeerd om swingtrades te maken om mijn posities in bepaalde coins te vergroten. Dus coin X (die ik long term hold) verkopen, coin Y kopen en hopen dat X daalt en Y stijgt.
Het is me te vaak gebeurd dat het omgekeerde gebeurde en ik mijn posities juist verkleinde. Daar ik irriteer ik me dan aan omdat ik dan bij mezelf denk ‘joh, domme gast, was gewoon gaan holden, dan was je beter af geweest’. Ik begin er dus meestal niet meer aan
Voornamelijk munten uit de top 10, want die hebben imo het minste risico en het meeste volume waar je niet zo snel als bagholder achterblijft als je order er niet door komt
Jij loopt enkel te trollen overal, niets beters te doen met..... ?Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:58:
[...]
Ach kijk weer iemand met een briljante mening over Crypto.
Wat is een trol? >>>
Provocerend gedrag
Zijn typisch gespeeld optreden is die van iemand die naar de waarheid ‘zoekt’. Zodra hij mensen heeft geprovoceerd en ze het gevoel heeft gegeven dat zij dom zijn, daagt hij ze uit om juist hem te beledigen, zodat hij bij de moderators kan klagen dat hij wordt beledigd en een verzoek indient tot het bannen van zijn tegenstander(s). Hierbij deinst hij niet terug voor eindeloze discussies over de ‘rules’ van een board. Regels die door zijn slachtoffers zouden zijn overtreden. Soms speelt een troll een kortdurend spel, maar het komt ook voor dat een internet-troll een strategie hanteert die maanden of jaren voorbereiding vergt, bijvoorbeeld door het inbrengen van ‘handlangers’, personages die hij aan zijn kant heeft gekregen om niet over te komen als iemand met enkel vijanden. Een troll heeft de neiging om de zwakste schakel(s) op bijvoorbeeld een discussieforum te vinden en deze tot geheim mikpunt te maken.
[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 20:09 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Op dit moment zou ik niet zeggen. Het kost nog wel even wat tijd voordat er een snelle goed werkende quantum computer is. Tegen de tijd dat het zover is kan de code prima geupdate worden om er niet meer vatbaar voor te zijn.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:52:
[...]
grootste gevaar voor crypto op dit moment is imo quantum computing
Rij liever met een oud dafje tegen de boom dan met een F1 auto ja. Maar de vergelijking loopt een beetje scheef dankzij onze Max (zag de reactie al aankomen voordat ik het postteMP_Z4 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:57:
[...]
dus jij stapt liever in een overbetaald dafje die bovenop de heuvel staat en dan zonder remmen bergafwaarts racet?Goeie ervaring als beginnende trader, kan me iets minder gevaarlijks voorstellen...
Maar om even terug te komen op je vraag, een paar pagina's terug stond al dat waarschijnlijk 50% van het crypto volk nauwelijks weet wat blockchain is en nog nooit van een whitepaper gehoord heeft. Om dan in te zetten op een coin buiten de top 20 lijkt mij dan niet zo verstandig. De kans dat je goedgokt is 5 of de 1800 verschillende currencies ofzo, dan heb je bij een roulette tafel nog betere odds met 1 op 37.
Daarnaast nog alle beginners fouten zoals transfers, fees, stop-losses etc. of P&D's waar als je niet achter je PC zit op dat moment, je de helft kwijt bent. M.i. kun je beter gewoon de basics onder de knie krijgen met wat 'vertrouwde' coins. Overigens hebben de coins uit de top 20 de afgelopen weken de meest steady winsten gedraaid, ICX, BCC, LTC, NEO om er maar een paar te noemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 09-02-2018 20:06 ]
Ga er maar vanuit dat de Bitcoin eerder op een 1 miljoen staat dan dat je een werkende quantum computer gaat zien. De kans dat wij dat mee gaan maken is zeer zeer klein .. En een D-wave, IBM of dat ding van Google kun je niet beschouwen al volwaardige noch functionele quantum computer ...PilatuS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:02:
[...]
Op dit moment zou ik niet zeggen. Het kost nog wel even wat tijd voordat er een snelle goed werkende quantum computer is. Tegen de tijd dat het zover is kan de code prima geupdate worden om er niet meer vatbaar voor te zijn.
Stond pas een best aardig stukje hier op Tweakers over ...
Precies. Een snelle en werkende quantum computer lijkt een beetje hetzelfde te zijn als een commercieel vatbare kernfusiereactorTurbo-Puppy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:06:
[...]
Ga er maar vanuit dat de Bitcoin eerder op een 1 miljoen staat dan dat je een werkende quantum computer gaat zien. De kans dat wij dat mee gaan maken is zeer zeer klein .. En een D-wave, IBM of dat ding van Google kun je niet beschouwen al volwaardige noch functionele quantum computer ...Het minen op crypto algoritmes kun je rustig uitsluiten voorlopig.
Stond pas een best aardig stukje hier op Tweakers over ...
Het zou mij niks verbazen als ze er al verder in zijn dan wij weten maar dat zijn mijn allu hoedjes gedachtenPilatuS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:02:
[...]
Op dit moment zou ik niet zeggen. Het kost nog wel even wat tijd voordat er een snelle goed werkende quantum computer is. Tegen de tijd dat het zover is kan de code prima geupdate worden om er niet meer vatbaar voor te zijn.
.
Een Korea is ook flink bezig met crypto, als je ziet wat voor wapens ze nu hebben, maken de beste valse dollars enz enz dan kunnen ze ook wel een ''computertje'' bouwen lijkt mij.
Tegen die tijd kan de code waarschijnlijk geüpdate worden hoorde ik CharlieLee in een interview zeggen, het blijft een beetje onduidelijk, ze zullen eerst die 51% moeten hebben voordat ze er wat aan kunnen doen, zijn ze dan al niet te laat ?
Edit het is niet iets wat ik in de komende jaren zie gebeuren maar het is imo het grootste gevaar voor crypto op dit moment
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 09-02-2018 20:14 ]
Noord Korea zie ik eigenlijk niet zo snel een quantum computer bouwen. Een kernraket is een stuk makkelijker en daar zijn ze al erg lang mee bezig. Sowieso heb je voor een quantum computer compleet andere mensen nodig met veel meer kennis dan voor standaard wapens. Het zou mij verbazen als ze het daar voor elkaar kunnen krijgen, ik denk eigenlijk van niet, als ze er al mee bezig zijn.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:10:
[...]
Het zou mij niks verbazen als ze er al verder in zijn dan wij weten maar dat zijn mijn allu hoedjes gedachten![]()
.
Een Korea is ook flink bezig met crypto, als je ziet wat voor wapens ze nu hebben, maken de beste valse dollars enz enz dan kunnen ze ook wel een ''computertje'' bouwen lijkt mij.
Tegen die tijd kan de code waarschijnlijk geüpdate worden hoorde ik CharlieLee in een interview zeggen, het blijft een beetje onduidelijk, ze zullen eerst die 51% moeten hebben voordat ze er wat aan kunnen doen, zijn ze dan al niet te laat ?
Je hebt een meerderheid van de miners nodig om iets aan te passen. Dat kost wat overleg, maar bij zoiets als dit zijn er waarschijnlijk geen miners die tegen zijn dus is het snel geregelt. Het hele segwit verhaal bij BTC was wel een lange strijd door de verschillende belangen, maar tegen quantum computers is die meerderheid makkelijk te vinden.
Nope. Hoezo?atvokado schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:09:
Hebben jullie al ETC?
Geen stress, meer overdreven nieuwsgierigheid.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:44:
Ik zit dan echt met klamme handjes en zweet armpjes rondjes te draaien zelfs mijn bloeddruk gaat van normaal naar hoge bloed druk klasse 2 (volgens de Qardio app) normaal zit ik op 130/80, met transfer heb ik zelfs de 190/90 gehaald, als ik er alleen aan denk dan schiet ik in de stress.
Vind het een wonder apparaatje, dat er op zo klein dingetje zoveel geld kan staan, is nog steeds onbegrijpelijk voor mij, alleen zeer slecht voor de gezondheid, mogen ze wel op de verpakking vermelding vind ik.
Vorige week wel gehad dat ik mijn telefoon moest wipen (ik kon niet eens meer ontgrendelen..) en nadat ik dat gedaan had, begon ik ineens te twijfelen of ik wel een backup van de seed van een wallet op mijn telefoon had gemaakt. Pfoe, dat was wel ff stressen..
Maar gelukkig, de seed had ik genoteerd en ik wacht nu vrolijk op een Ledger Nano S. Begint inmiddels wel handig en (schijn)veiliger te worden..
Verwijderd
Ik noem het omgekeerde stress die ik krijg. Verkopen op de AHT en dan stressen of hij de dag erna niet verder omhoog knalt.Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:44:
Ja ik heb al flinke winsten gemaakt dus.
Alleen doorspelen met ongeveer de helft van je winst doet geen pijn.
Ik heb altijd meer "stress" als alles heel rap omhoog gaat dan wanneer alles ontzettend crashed, van dat laatste wordt ik altijd nieuwsgierig.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:21:
[...]
Ik noem het omgekeerde stress die ik krijg. Verkopen op de AHT en dan stressen of hij de dag erna niet verder omhoog knalt.
Ja ik heb al flinke winsten gemaakt dus.
Alleen doorspelen met ongeveer de helft van je winst doet geen pijn.
Had ik wel, maar heb ik 1,5 week geleden weg gedaan, omdat de koers maar bleef dalen. Wil wel weer terugkopen voor het eind van deze maand ivm hard fork in maart.atvokado schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:09:
Hebben jullie al ETC?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Enig idee wat IGNIS wil bereiken? Heel fijn dat ik er een heel aantal gekregen heb maar die site van ze is echt mega onduidelijk....Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:24:
IGNIS beweegt nu ook.
Canadese onderzoekers achterhaalden vorige maand dat trolgedrag op het internet vaak inderdaad samengaat met zorgwekkende persoonlijkheidskenmerken, zo schrijven ze hun artikel in het wetenschappelijke tijdschrift Personality and Individual Differences. Ze analyseerden het online gedrag van twee groepen van ruim 1.200 internetgebruikers en bevroegen hen ook om meer te weten te komen over hun persoonlijkheid. De conclusie was dat zij die zich graag inlieten met 'trolling' ook de meest narcistische, sadistische, psychopatische en Machiavellistische trekken hadden.Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:58:
[...]
Ach kijk weer iemand met een briljante mening over Crypto.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
We hebben genoeg gewaarschuwd...Jumpman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:25:
Hier alle BTC net verkocht met zo'n 29% winst (paar keer in en uitgestapt). Dit weekend rustig doorkomen, ik kijk maandag/dinsdag wel weer. Ik verwacht nog wel een dip ergens begin maart naar de $5k.

Jumpman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:25:
Hier alle BTC net verkocht met zo'n 29% winst (paar keer in en uitgestapt). Dit weekend rustig doorkomen, ik kijk maandag/dinsdag wel weer. Ik verwacht nog wel een dip ergens begin maart naar de $5k.
Geen idee waarom, maar ik moet hier meteen aan denken.
Verwijderd
Ik heb er ook 200 gratis gekregen, ik gooi zowel IGNIS als NXT er zo snel mogelijk uit straks, dan weet je meteen wat ik ervan vindOepsje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:26:
[...]
Enig idee wat IGNIS wil bereiken? Heel fijn dat ik er een heel aantal gekregen heb maar die site van ze is echt mega onduidelijk....
Hihi ik had het de eerste keer ook al gelezen hoor. Maar ik zal ff reageren dan voel je je niet zo genegeerd. Je bent een schatje.A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:26:
[...]
Canadese onderzoekers achterhaalden vorige maand dat trolgedrag op het internet vaak inderdaad samengaat met zorgwekkende persoonlijkheidskenmerken, zo schrijven ze hun artikel in het wetenschappelijke tijdschrift Personality and Individual Differences. Ze analyseerden het online gedrag van twee groepen van ruim 1.200 internetgebruikers en bevroegen hen ook om meer te weten te komen over hun persoonlijkheid. De conclusie was dat zij die zich graag inlieten met 'trolling' ook de meest narcistische, sadistische, psychopatische en Machiavellistische trekken hadden.
Verwijderd
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:27:
[...]
We hebben genoeg gewaarschuwd...![]()
[afbeelding]
Draai al bijna een jaartje mee, het is beter om winsten te pakken en niet te gretig te zijn.Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:27:
[...]
[afbeelding]
Geen idee waarom, maar ik moet hier meteen aan denken.
En anders kan je altijd voor je inleg min je winst later weer inkopen, dan heb je in ieder geval weinig kans op verlies, hooguit misgelopen winst van de tijd dat je de coin niet had.
[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 09-02-2018 20:31 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Had ik het achteraf anders gedaan? Absoluut. Heb ik er spijt van, niet echt nee. Zou natuurlijk wel lullig zijn als ie nu weer richting de €1.000 schiet en niet meer dipt.
Ps. Mijn buy orders zijn al een aantal keer op een haar na niet gehaald. Ook LTC gekocht voor €84 en verkocht voor €96. Vervolgens schoot ie weer naar €130. Die was wel wat zuurder
[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 09-02-2018 20:37 ]
Had je deze bij gekocht gedurende de dip?Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:28:
Wat verwachten jullie van Oyster (prl)? vandaag echt met 60 procent gestegen bij mij en daardoor sta ik weer bijna in de plus na best wel wat verliezen te hebben geleden laatste weken. Maar ook wel idee dat deze munt straks met een vrije val gaat beginnen.
Vandaag staat prl op 80%+ maar ik sta nog een beetje in de min op deze coin
[ Voor 8% gewijzigd door zorss op 09-02-2018 20:35 ]
Zeker mee eens. Dat te gretig zijn is best wel een dingetje ja, dus er uit stappen omdat je tevreden bent met je winst is alleen maar goed.Jumpman schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:29:
[...]
[...]
Draai al bijna een jaartje mee, het is beter om winsten te pakken en niet te gretig te zijn.
En anders kan je altijd voor je inleg min je winst later weer inkopen, dan heb je in ieder geval weinig kans op verlies, hooguit misgelopen winst van de tijd dat je de coin niet had.
Daar heb ik wel eens wat steken laten vallen zeg maar.
Verwijderd
zorss schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:33:
[...]
Had je deze bij gekocht gedurende de dip?
Vandaag staat prl op 80%+ maar ik sta nog een beetje in de min op deze coin
Yep yep yep. Als je binnen 10 dagen je 500 euro naar 1500 euro ziet wandelen moet je niet zeuren maar winst pakken.Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:35:
[...]
Zeker mee eens. Dat te gretig zijn is best wel een dingetje ja, dus er uit stappen omdat je tevreden bent met je winst is alleen maar goed.
Daar heb ik wel eens wat steken laten vallen zeg maar.
En niet wachten tot de rest van de wereld je net voor geweest is.
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!