[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.507 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:37:
Ja 1 van mijn zeldzame goede sets, maar hij gaat zo snel omhoog dat ik het eigenlijk niet vertrouw. Ik ga de helft verkopen.

[...]
Ben benieuwd hij heeft een stuk hoger gestaan. En ik zie wel enige potentie in prl (echter heb ik er niet heel veel)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien wel het moeilijkste aan het hele spelletje. Als een koers te goed gaat, inschatten wanneer het hoogtepunt is. Want gaat vaak als een nachtkaars uit
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:38:
[...]

Yep yep yep. Als je binnen 10 dagen je 500 euro naar 1500 euro ziet wandelen moet je niet zeuren maar winst pakken.

En niet wachten tot de rest van de wereld je net voor geweest is. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:40:
Dit is misschien wel het moeilijkste aan het hele spelletje. Als een koers te goed gaat, inschatten wanneer het hoogtepunt is. Want gaat vaak als een nachtkaars uit

[...]
Gewoon verkopen als je tevreden bent!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:42:
[...]

nooit dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 00:08
tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Mee eens, wanneer je de aankoopkoers bepaalt dat je wilt betalen moet je meteen al inschatten op welke niveau's je ze wilt verkopen. Ik zet bij ST en MT munten de verkooporders meteen klaar en blijf daarbij. De inleg eruit halen en altijd een restant laten staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:40:

[...]
Ik ben een van de vele december-2017-instappers, dus als je net begint en alles blijft maar stijgen heb je nog geen fingerspitzengefuhl ontwikkelt dat/wanneeer/of het ook nog wel eens flink kan gaan corrigeren.

Lesson learned. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Ik ben een van de vele december-2017-instappers, dus als je net begint en alles blijft maar stijgen heb je nog geen fingerspitzengefuhl ontwikkelt dat/wanneeer/of het ook nog wel eens flink kan gaan corrigeren.

#metoo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ypuh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:48:
[...]

IOTA zou ik persoonlijk inruilen voor BTC of LTC. Wat minder risico en ik mis de toepassing nog een beetje van IOTA terwijl IoT zelfs nog nauwelijks ingeburgerd is.

Staat los van de coin natuurlijk.
Minder risico? Die munt staat nu nog nét onder de $2,- en heeft op $5,55 gestaan.. Samenwerkingen worden gemaakt met zeer grote partners en als je wacht tot IoT ingeburgerd is ben je dus te laat ;) Op dit moment testen ze IOTA (en de tangle) bij 2 miljoen inwoners van Taipei: https://coinnews.zd.fr/ci...g-iota-blockchain-for-id/

Zo zijn er nog tientallen partnerships (Bosch de grootste) te noemen vwb IOTA. Het een risico coin noemen vind ik niet terecht gezien hetgeen ze op dit moment presteren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
En daar gaat VEN.. iedereen op tijd ingestapt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hehe harde les he, van 500 inleg naar 1000€ winst naar 350€ verlies in 4 weken. Wat een spel, wat een spel. :D

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gezegd! Ik ben hier ook achter gekomen met best wel wat leergeld. Het waren in ieder geval enerverende eerste weken.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Oepsje schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:26:
[...]
Enig idee wat IGNIS wil bereiken? Heel fijn dat ik er een heel aantal gekregen heb maar die site van ze is echt mega onduidelijk....
IGNIS is de 'fuel' van het Ardor netwerk. Je hebt er dus geen reet aan. Althans, ik geloof dat dat hele netwerk pas in Q3 redelijk de lucht in is.
Ik heb die krengen laatst ook met moeite verkocht. Had geen Bittrex dus moest me aanmelden op AEX :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Minder risico? Die munt staat nu nog nét onder de $2,- en heeft op $5,55 gestaan.. Samenwerkingen worden gemaakt met zeer grote partners en als je wacht tot IoT ingeburgerd is ben je dus te laat ;) Op dit moment testen ze IOTA (en de tangle) bij 2 miljoen inwoners van Taipei: https://coinnews.zd.fr/ci...g-iota-blockchain-for-id/

Zo zijn er nog tientallen partnerships (Bosch de grootste) te noemen vwb IOTA. Het een risico coin noemen vind ik niet terecht gezien hetgeen ze op dit moment presteren..
Probleem met IOTA is dat IOT gemaakt is voor low bandwidth op goedkope hardware iets waar IOTA weer niet geschikt voor is, kan imo niet op het huidige netwerk werken, verificaties zullen problemen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMWEEE
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-11-2024
Denk inderdaad dat er veel mensen zijn ingestapt in december en niet wisten dat het ook heel hard de andere kant op kan gaan. Gelukkig heb ik nog miners en coins met dividend die zorgen er voor dat er toch nog iets binnen komt. Zo vergroot ik toch mijn portefeuille en wacht ik rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Laatst online: 29-07-2021
RookieRooster schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:48:
Dat is gewoon een klein tijdelijk pumpje door een retweet van koreanjewtrading https://twitter.com/JewKorean

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:06:
[...]

Ga er maar vanuit dat de Bitcoin eerder op een 1 miljoen staat dan dat je een werkende quantum computer gaat zien. De kans dat wij dat mee gaan maken is zeer zeer klein .. En een D-wave, IBM of dat ding van Google kun je niet beschouwen al volwaardige noch functionele quantum computer ... ;) Het minen op crypto algoritmes kun je rustig uitsluiten voorlopig.

Stond pas een best aardig stukje hier op Tweakers over ... :)
Bij IBM denken ze daar anders over, die zitten in ieder geval niet achterover te leunen :+ :

Wel je geluid ff aanzetten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
Martin11 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Dat is gewoon een klein tijdelijk pumpje door een retweet van koreanjewtrading https://twitter.com/JewKorean
Aardige impact dan van 1 tweet van iemand met 43k followers 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Martin11 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Is anders een leuk pumpje, nu meer de vraag sellen, of zou ie door pumpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
[...]

Same here. Half november ingestapt. Het liep geweldig tot vorige week de koers naar 4800 euro zakte en ik in "paniek" 9 Bitcoins verkocht heb. Vervolgens steeg 'ie weer wat en dacht ik dat ik maar beter niet meer meteen terug kon kopen.... en dus zit ik nu nog steeds op een goed terugkoopmoment te wachten. Tja, ik ben er wel vrij zeker van dat *nu* niet dat goede moment is - hoogste koers van de laatste zoveel dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
Tripod62 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Is anders een leuk pumpje, nu meer de vraag sellen, of zou ie door pumpen
Nee hoor gaat zo weer stoppen (als iedereen door heeft dat er niks aan de hand is ) en dan weer snel terug naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Veel te vroeg 😂. Net voor de grote eerste dip van dit jaar.
Voor mij moet ie dus nog flink doorstijgen

[ Voor 8% gewijzigd door TweakTweet op 09-02-2018 21:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Das gewoon @FaceDown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
RookieRooster schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Aardige impact dan van 1 tweet van iemand met 43k followers 😎
Je zou nu moeten verkopen en later weer terug kopen. (maar dan moet je wel snel zijn)

Maar een hoop amateur dagtraders reageren wel op die tweet.

Vechain zelf heeft namelijk helemaal niets bekend gemaakt ,dus gaat nergens over !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMWEEE
Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Same here. Half november ingestapt. Het liep geweldig tot vorige week de koers naar 4800 euro zakte en ik in "paniek" 9 Bitcoins verkocht heb. Vervolgens steeg 'ie weer wat en dacht ik dat ik maar beter niet meer meteen terug kon kopen.... en dus zit ik nu nog steeds op een goed terugkoopmoment te wachten. Tja, ik ben er wel vrij zeker van dat *nu* niet dat goede moment is - hoogste koers van de laatste zoveel dagen...
Ik zit ook nog te wachten op het juiste moment, erg lastig om te bepalen nu. Persoonlijk koop ik hem liever iets hoger in met de zekerheid dat hij stijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Jij bent nog voorzichtiger dan twee homo's die de pil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
Daar is de eerste dump al op VEN.

Dan gaat ie zo nog even omhoog en daarna weer een grote rode candle en dan zijn we er wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
Martin11 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:04:
Daar is de eerste dump al op VEN.

Dan gaat ie zo nog even omhoog en daarna weer een grote rode candle en dan zijn we er wel weer.
Ben er ook bang voor.. VEN lekker verder met z'n winterslaap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Probleem met IOTA is dat IOT gemaakt is voor low bandwidth op goedkope hardware iets waar IOTA weer niet geschikt voor is, kan imo niet op het huidige netwerk werken, verificaties zullen problemen geven
Er zijn idd genoeg uitdagingen om te tackelen en daar zit natuurlijk een risico in. Maar de grote bedrijven die op dit moment investeren in IOTA (én dit ook trots uitdragen) betekenen toch ook iets..?

Hier wel een mooi artikel van afgelopen weekend dat een aantal zéér interessante zaken uitlicht (mocht je interesse hebben in de techniek en ontwikkelingen): https://hackernoon.com/io...s-are-coming-ab1d8240cf09

Disclaimer; Ik zit vanaf afgelopen zomer in IOTA. Vanaf $1,04. Ik heb de munt zien zakken naar 0,37. Toen de HODL techniek geleerd en de rit naar boven tot nu weer naar beneden meegemaakt. Flinke winsten mee kunnen pakken, groot deel met winst verkocht, TRX van gekocht toen die nog op $0,004 stond dus ook weer winst op gemaakt en met die winst mijn deel IOTA weer kunnen vergroten _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

D-Ed schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:57:
[...]

Bij IBM denken ze daar anders over, die zitten in ieder geval niet achterover te leunen :+ : [video]

Wel je geluid ff aanzetten _/-\o_
Ik word hier een beetje opgewonden van, op een volledig niet erotische manier uitaraard, nou misschien klein beetje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
EMWEEE schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:03:
[...]

Ik zit ook nog te wachten op het juiste moment, erg lastig om te bepalen nu. Persoonlijk koop ik hem liever iets hoger in met de zekerheid dat hij stijgt.
"Zekerheid"??

Ik heb nu de volgende strategie bedacht, ben benieuwd of iemand hier nog feedback op heeft.

Stel, ik verwacht dat de koers weer gaat stijgen.
Als ik dan zomaar alles wat ik verkocht heb gebruik om BTC's te kopen dan neem ik best veel risico - als 'ie daalt moet ik *eigenlijk* direct verkopen, maar als ik maar wat afwacht kan ik snel veel verlies maken.

Dus dacht ik aan de volgende methode. Stel, ik wil kopen op 7000 (de koers nu ongeveer) en ik verwacht stijging.
Dan zou ik 1 BTC kunnen kopen op 7000, en een stop sell zetten op 6900.
Als vervolgens de koers inderdaad omhoog gaat en bij 7100 komt kan ik er weer een kopen, en de stop sell verplaatsen naar 6950.
Vervolgens op 7200 weer een kopen en de stop sell naar 7000. Enz.

Op die manier hou ik mijn maximale verlies binnen de perken. Maar blijft 'ie goed stijgen dan pak ik die stijging wel prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:07:
[...]

Ik word hier een beetje opgewonden van, op een volledig niet erotische manier uitaraard, nou misschien klein beetje. :+
Als dat niet zo zal zijn heb je gewoon niets op het Tweakers forum te zoeken (man óf vrouw voordat daar weer iemand op gaat reageren 8) )

Voor de lol ff je beste koptelefoon opzetten en op repeat zetten (die dame die er doorheen kletst ff doorspoelen) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EMWEEE
Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:07:
[...]

"Zekerheid"??

Ik heb nu de volgende strategie bedacht, ben benieuwd of iemand hier nog feedback op heeft.

Als ik dan zomaar alles wat ik verkocht heb gebruik om BTC's te kopen dan neem ik best veel risico - als 'ie daalt moet ik *eigenlijk* direct verkopen, maar als ik maar wat afwacht kan ik snel veel verlies maken.

Dus dacht ik aan de volgende methode. Stel, ik wil kopen op 7000 (de koers nu ongeveer) en ik verwacht stijging.
Als vervolgens de koers inderdaad omhoog gaat en bij 7100 komt kan ik er weer een kopen, en de stop sell verplaatsen naar 6950.

Op die manier hou ik mijn maximale verlies binnen de perken. Maar blijft 'ie goed stijgen dan pak ik die stijging wel prima mee.
Ja oke, zekerheid heb je nooit. Je tactiek zie ik vaker tegen komen op diverse sites. Lijkt mij een goed idee, zelf nog nooit echt toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

D-Ed schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Als dat niet zo zal zijn heb je gewoon niets op het Tweakers forum te zoeken (man óf vrouw voordat daar weer iemand op gaat reageren 8) )

Voor de lol ff je beste koptelefoon opzetten en op repeat zetten (die dame die er doorheen kletst ff doorspoelen) _/-\o_
Had het ff een stukje doorgespoeld en klonk als een stoomlocomotief die op stoom gebracht werd. :D

Moeilijk voor te stellen dat dat over 10 (15?) jaar in je huishouden zou staan. En over 25 jaar in je mobieltje, en nog steeds klagen dat je accu maar 5 dagen meegaat natuurlijk.

Denk dat tegen die tijd je pc als een soort CV ketel ergens centraal in je volledig connected huis staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik zit echt helemaal tot de nok vol met VEN en ICX en ik wil het er zo snel mogelijk allemaal uitschijten. Wanneer gaan ze nou lekker stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Sorry ik liet een boertje. :$

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RookieRooster
[...]

"Zekerheid"??

Ik heb nu de volgende strategie bedacht, ben benieuwd of iemand hier nog feedback op heeft....
Is een veelgebruikte en goede strategie bij zowel koop als verkoop. Zo spreid je een deel van het risico met mogelijk iets minder rendement. En het voorkomt dat ALLES afhangt van die ene beslissing.

Heeft mij de afgelopen weken goed geholpen aangezien er iedere keer na een dip wel weer een lagere dip langs kwam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:18:
Ik zit echt helemaal tot de nok vol met VEN en ICX en ik wil het er zo snel mogelijk allemaal uitschijten. Wanneer gaan ze nou lekker stijgen?
2024, 23 mei, 17:53 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:16:
[...]

Had het ff een stukje doorgespoeld en klonk als een stoomlocomotief die op stoom gebracht werd. :D

Moeilijk voor te stellen dat dat over 10 (15?) jaar in je huishouden zou staan. En over 25 jaar in je mobieltje, en nog steeds klagen dat je accu maar 5 dagen meegaat natuurlijk.

Denk dat tegen die tijd je pc als een soort CV ketel ergens centraal in je volledig connected huis staat.
Hebben we over 15 jaar nog wel een pc achtig iets? Kan me er geen voorstelling van maken eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

"Zekerheid"??

Volgens mij, maar correct me if I'm wrong, doen echte brokers ook zoiets. Wat ook gedeeltelijk de laatste crash veroorzaakt heeft overigens. :)

Heel veel kopen aandeel x en zetten er meteen een sell order op bij een daling van x procent. Om de eventuele verliezen te beperken.

Nu wordt het steeds verder geautomatiseerd en wat ik hoorde hebben deze systemen een soort sneeuwbal effect veroorzaakt en heeft dat de beurs nogal snel doen dalen de afgelopen dagen. Maarrrrrr voor hetzelfde geld is dat natuurlijk gewoon een moderne zondebok zoeken wat "wij met zijn allen" hier ook doen (whales, wall street manipulation, etc etc)

Denk dat het wel kan werken zal je winst wellicht minder snel doen stijgen maar je winst is wel zekerder. En je moet er serieus tijd in gaan steken natuurlijk, zeker met de snelle koerswisselingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:18:
Wut? Hij hopt net met 4% omhoog binnen een paar minuten. Over 2 weken rebranding event. Die gaat moonen als een malle de komende 2 weken. Buy now or cry later!! :D *O* oOo :')

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 06:19
Ruim op tijd, rond 61370 gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Heeee! Iemand roept weer "moon"! Da's lang geleden :)

@Flagg: Tijd kosten is vervelend (maar als ik het echt goed in de vingers heb automatiseer ik het wel een keer), maar het gaat wel om serieus geld dus is niet echt een ramp. Ik wil op dit moment vooral mijn paniek-sell-verlies (met de huidige koers had ik als ik een paar dagen terug niet verkocht had 22000 euro meer gehad dan nu) goedmaken. Als dat gelukt is ga ik misschien ook gewoon weer achteroverleunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
site van binance.com nog down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:18:
[...]

Sorry ik liet een boertje. :$
Eerder een scheet ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Binance.com wel, us.binance niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

D-Ed schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:23:
[...]

Hebben we over 15 jaar nog wel een pc achtig iets? Kan me er geen voorstelling van maken eigenlijk..
Ik denk niet meer zoiets als we nu hebben, als ik naar mijzelf kijk heb ik thuis al helemaal geen pc meer. Doe alles op tablet en telefoon.

Ik zou prima met een soort centrale pc uit de voeten kunnen waarbij je enkel nog schermen in huis hebt die als een soort Citrix cliënt alles op een centrale pc draaien, lijkt me best ideaal zelfs.

Er komt een tijd dat meer rekenkracht gewoon niet meer nodig is in een thuissituatie (als de IBM in jou filmpje op de vliering staat bijvoorbeeld) misschien dat je game modules kan toevoegen wanneer nodig, maar zelf pc's in elkaar zetten is er niet meer bij dan. Hetzelfde als dat je de eerst pc's zelf in elkaar moest solderen.

Dat kan je alles beveiligen met een soort block....chain.... tech..niek.... En ... Dan...

Eureka!!!

Homecoin!!!!

We worden rijk!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
jep, us of kr gebruiken ( https://kr.binance.com/ of https://us.binance.com/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Er blijven echt wel pc's, zal alleen meer niche worden gok ik zo. Voor mensen die zitten te programmeren, of teksten schrijven, of grafische dingen maken, is een toetsenbord en een scherm nog wel redelijk een must. Voor veel anderen waarschijnlijk niet, of veel minder.

Edit: Hangt er natuurlijk een beetje vanaf hoe je een pc definieert. Ik ga even uit van *iets* met een scherm en toestenbord. Dat mag best iets centraals ergens in huis zijn of zo.

Sterker nog, ik werk zelf bijna alleen nog maar remote - op een laptop die aan een hele snelle pc hangt. Zelfs programmeren doe ik nu vaak remote. Je kunt geen laptop kopen die zo snel is als de snelste pc's.

[ Voor 42% gewijzigd door Specy op 09-02-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:35:
Er blijven echt wel pc's, zal alleen meer niche worden gok ik zo. Voor mensen die zitten te programmeren, of teksten schrijven, of grafische dingen maken, is een toetsenbord en een scherm nog wel redelijk een must. Voor veel anderen waarschijnlijk niet, of veel minder.
Klopt is saus de wanden en plafonds gewoon met mijn laptop, deed ik vroeger nog gewoon met de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:28:

@Flagg: Tijd kosten is vervelend (maar als ik het echt goed in de vingers heb automatiseer ik het wel een keer), maar het gaat wel om serieus geld dus is niet echt een ramp. Ik wil op dit moment vooral mijn paniek-sell-verlies (met de huidige koers had ik als ik een paar dagen terug niet verkocht had 22000 euro meer gehad dan nu) goedmaken. Als dat gelukt is ga ik misschien ook gewoon weer achteroverleunen :)
Probeer een bot te maken, zal niet zo lastig zijn denk ik om hem dat te laten doen. Wel lastig om hem een koop moment uit te laten kiezen wanneer de sell order gedaan is. Dat zal je dan weer met de hand moeten doen.

Maar geen idee hoe ingewikkeld zo'n bot in elkaar sleutelen is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
FaceDown schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:25:
[...]

Wut? Hij hopt net met 4% omhoog binnen een paar minuten. Over 2 weken rebranding event. Die gaat moonen als een malle de komende 2 weken. Buy now or cry later!! :D *O* oOo :')
300 VEN 400 ICX klaarliggen. Kom maar met die moon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
24 uur geleden kreeg ik de tip van een betrouwbaar iemand om in E-Coin te investeren, lang getwijfeld, toen besloten om 10K in te leggen, holy shit :9~ Nu net gecasht :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Probeer een bot te maken, zal niet zo lastig zijn denk ik om hem dat te laten doen. Wel lastig om hem een koop moment uit te laten kiezen wanneer de sell order gedaan is. Dat zal je dan weer met de hand moeten doen.

Maar geen idee hoe ingewikkeld zo'n bot in elkaar sleutelen is eigenlijk.
Doe ik wellicht nog wel, maar eerst even zelf handmatig klooien om er gevoel voor te krijgen. Je kunt iets pas in een bot stoppen als je precies weet wat 'ie moet doen.

Zelfs het uitzoeken van koop- en verkoopmomenten is wel te automatiseren, maar da's nog veel moeilijker. (Probeer maar eens in duidelijke regels op te schrijven wanneer je wilt kopen of verkopen - is vaak toch een kwestie van naar de grafieken kijken en er een - meestal fout (in mijn geval) - gevoel bij hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:37:
24 uur geleden kreeg ik de tip van een betrouwbaar iemand om in E-Coin te investeren, lang getwijfeld, toen besloten om 10K in te leggen, holy shit :9~ Nu net gecasht :)
Ooit hoop ik dus zoiets te posten en dat het ook echt waar is :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
MOOOON!!!!

Dat voelde ff goed om te roepen, was een mooie dag vandaag, wat brengt morgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:42:
[...]

Rat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Gisteren 40k ingelegd op Unityingot ... dussss ... :')

https://www.worldcoinindex.com/coin/unityingot

Neem aan dat iedereen met een gezond snapt dat hier geen reet van waar is ...
Terwijl ik het schrijf denk ik wel ... Goh, er is ongetwijfeld iemand die dat wel heeft gedaan .. maar hoe krijg je in vredesnaam zo'n volume van een vreemde munt ergens verkocht op piek.

Als ik ik kijk hoe lang het al duurt om soms op Binance op de goede momenten een paar munten kwijt te raken, dan vraag ik me echt af hoe dat met grotere aantallen moet.

[ Voor 44% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-02-2018 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

en die tip deel je niet met ons? :*) :9~
rat

[ Voor 39% gewijzigd door freestyler2 op 09-02-2018 21:49 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:42:
[...]

LOL. Ik dacht al die speelt met serieus geld. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EMWEEE
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:48:
[...]

LOL. Ik dacht al die speelt met serieus geld. _/-\o_
Of is het 10k sat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
Zucht soms wordt ik wel helemaal moe van al die exchanges en dat transferen (is dit een woord?) van coins.
Mn XEM hangt al 5 dagen op weg naar HitBTC, INS 4 uur geleden verstuurd naar Binance ook nog niet aangekomen en WPR zelfde verhaal. En dat terwijl ik probeer te zorgen voor voldoende GWEI etc. In de tussentijd is het amper te zien dat het wacht op conformations.

Ergens voelt dit toch wel als de zwakke schakel in het hele crypto gebeuren. Dat versturen tussen exchanges, wallets, shady sites en joost mag weten hoeveel commissie ik moet opvoeren om de miners te betalen om het enigszins snel aan te laten komen. Maar goed, zal wel komen doordat het nog in de kinderschoenen staat. Hoop ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
BillMcNeal schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:51:
Zucht soms wordt ik wel helemaal moe van al die exchanges en dat transferen (is dit een woord?) van coins.
Mn XEM hangt al 5 dagen op weg naar HitBTC, INS 4 uur geleden verstuurd naar Binance ook nog niet aangekomen en WPR zelfde verhaal. En dat terwijl ik probeer te zorgen voor voldoende GWEI etc. In de tussentijd is het amper te zien dat het wacht op conformations.

Ergens voelt dit toch wel als de zwakke schakel in het hele crypto gebeuren. Dat versturen tussen exchanges, wallets, shady sites en joost mag weten hoeveel commissie ik moet opvoeren om de miners te betalen om het enigszins snel aan te laten komen. Maar goed, zal wel komen doordat het nog in de kinderschoenen staat. Hoop ik :/
HITBTC zijn niet al te beste verhalen over te lezen. Ik gebruik het niet in geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Heeft er hier al iemand een custom BTC wallet adres?

Ik heb er gisteren eentje gemaakt voor mezelf, en vandaag even getest met wat BTC overmaken ernaar toe, en dat werkt ook gewoon prima. Heb nu dus een paper wallet met m'n eigen naam erin... :D

Heb o.a. deze guides gevolgd:
https://www.ccn.com/get-custom-bitcoin-address/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=25804.0

Aangezien ik mijn naam juist wel case sensitive erin wilde duurde het zoeken hiernaar vrij lang met alleen een CPU of een enkele GPU (GTX970).

Heb toen m'n mining rig (6x GTX1060) even op pauze gezet om wat meer hashpowah te krijgen.
Dit duurde daarmee alsnog iets van 10 uur, maar ben nu de trotse bezitter van dit BTC wallet adres: 1nAffieQgEMS4fFXYBM5dVwQAiBNveAQF

meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillMcNeal
I know.. maar ik heb niet veel keus met m'n XEM. Weinig exchanges verhandelen deze.
Moet wel zeggen dat ik al een paar keer bij HitBTC gehandeld heb en bij kleine bedragen <100 gaat dat normaal tot nu toe wel oke.

Cryptopia was achteraf een betere keuze geweest ja !
Ach ja.. als we alles vooraf wisten dan hadden we onze winsten begin januari even naar fiat of USDT omgewisseld :+

[ Voor 42% gewijzigd door BillMcNeal op 09-02-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
BillMcNeal schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:59:
I know.. maar ik heb niet veel keus met m'n XEM. Weinig exchanges verhandelen deze.
Moet wel zeggen dat ik al een paar keer bij HitBTC gehandeld heb en bij kleine bedragen <100 gaat dat normaal tot nu toe wel oke.
Stuur ze naar Cryptopia.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Specy schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:28:

Tip: probeer niet te veel na te denken over de hoeveelheid geld die je hebt misgelopen, daar maak je jezelf gek mee.

Ik denk dat het meerdere mensen al is overkomen dat als ze een X-aantal dagen eerder/later hadden verkocht, ze een stuk meer winst zouden hebben gehad. Als ik in december had gewacht met het verkopen met een deel van mijn coins, had het me 1.5 week later een vergelijkbaar bedrag als dat jij hebt misgelopen opgeleverd. Toegegeven, het gaat niet om een aantal dagen zoals bij jou het geval is, maar toch baalde ik er erg van. Zo'n geldbedrag is voor mij, als 19-jarige, een enorm bedrag en op dat moment nam ik het mezelf echt kwalijk.

Uiteindelijk ging de teleurstelling en irritatie wel weg, voornamelijk omdat ik me besefte dat ik op het moment van verkopen vond dat dat de beste optie was voor mij. Ik kon niet weten wat de koers zou gaan doen in de toekomst en jij kan dat ook niet. Voor hetzelfde geld was bitcoin doorgezakt naar de €2000,0 en was je hartstikke blij geweest met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
BillMcNeal schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:59:
Of naar tias86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
TweakTweet schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:30:
[...]

Binance.com wel, us.binance niet
Withdrawen lukt bij mij niet want als je op confirm klikt krijg je toch weer dezelfde site die niet werkt :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-10 15:30
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:05:
[...]

Withdrawen lukt bij mij niet want als je op confirm klikt krijg je toch weer dezelfde site die niet werkt :?
www.binance veranderen in us.binance in de link en het werkt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:05:
[...]

Ik heb net ook gewithdrawd je moet alleen als je de bij bevestiginsmail klikt even de https wissen en us typen in browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13

Net Dogecoin overgemaakt naar coinexchange.io... Op het moment dat ie in de blockchain zichtbaar was, zag ik hem direct in pending deposits staan. Lijkt erop dat het daar dus prima gaat :).

Hoewel ie wel blijft hangen op confirmation 9/10, terwijl er volgens de explorer al 17 confirmations zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door ksborg op 09-02-2018 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
loonatick78 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:07:
[...]

www.binance veranderen in us.binance in de link en het werkt wel.
oke bedankt bij mij nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online

Hallo, miner hier. :Y

Bedankt he! :Y) oOo

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Net weer een paar GET Protocol gekocht!

https://blog.guts.tickets...s-get-part-0-3a37e659b69f

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
Omdat die exchange Doge pairings heeft met de coin die ik wilde kopen. Doge versturen is erg goedkoop. Daarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ksborg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:30:
[...]

Omdat die exchange Doge pairings heeft met de coin die ik wilde kopen. Doge versturen is erg goedkoop. Daarom :)
Welke Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13

dat is ook altijd mijn angst: wat gebeurt er op het moment suprême als je a la minute moet handelen: of vanwege een crash of vanwege een ritje naar de moon en de hele cryptowereld zit te transferen tussen exchanges of naar fiat probeert om te zetten. Gaat alles dan niet gigantisch vastlopen en kom je er nog op tijd tussen? Zo heb ik zelf btc op ath gekocht (ja stom) en bleef hij tussen 180.000 uncomfirmed transacties hangen voor 8 dagen. Toen hij erdoor was, was hij al 20% minder waard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
fry_35 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:40:
[...]

dat is ook altijd mijn angst: wat gebeurt er op het moment suprême als je a la minute moet handelen: of vanwege een crash of vanwege een ritje naar de moon en de hele cryptowereld zit te transferen tussen exchanges of naar fiat probeert om te zetten. Gaat alles dan niet gigantisch vastlopen en kom je er nog op tijd tussen? Zo heb ik zelf btc op ath gekocht (ja stom) en bleef hij tussen 180.000 uncomfirmed transacties hangen voor 8 dagen. Toen hij erdoor was, was hij al 20% minder waard.....
Dan moet je dat gewoon op een exchange wallet laten staan, waar je gelijk naar euro kan bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste ,

Welke exchange wallet raden jullie aan ? zit nu op binance maar zou graag daytraden gelijk naar euro .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:51:
beste ,

Welke exchange wallet raden jullie aan ? zit nu op binance maar zou graag daytraden gelijk naar euro .
Beste Lesly30,

Hoi welkom. First post maar handig om meteen te weten.. Lees de topicstart van het handelstopic voordat je vragen stelt.

mvg,
Freestyler2

[ Voor 30% gewijzigd door freestyler2 op 09-02-2018 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dat stond in de oorspronkelijke post: coinexchange.io. Maar geloof dat er wel meer zijn die pairings met doge hebben. Vooral voor de coins die nog (veel) minder dan 1 sat waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freestyler2 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:54:
[...]

Beste Lesly30,

Hoi welkom. First post maar handig om meteen te weten.. Lees de topicstart van het handelstopic voordat je vragen stelt.

mvg,
Freestyler2
Bedankt voor de tip . volg dit forum al een tijdje maar wou graag eens weten wat de meeste gebruiken .

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
https://coin.fyi/news/bit...tcoin-a-risk-for-m-7wfi6b

[ Voor 73% gewijzigd door Machlah op 09-02-2018 23:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:59:
[...]

Bedankt voor de tip . volg dit forum al een tijdje maar wou graag eens weten wat de meeste gebruiken .

mvg
Beste Lesly30,

Tweakers is geen vraagbaak, laat ons even weten wat heb je zelf al ontdekt? waar loop je tegenaan?

Mvg,
Freestyler2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
[...]

mvg
Welkom lesly30,

Ik gebruik cryptopia, wel geen paring met Euro, maar wel met usdt en nzdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
Is Binance offline? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

mvg
Ik heb begrepen dat kraken een goeie optie is. Ook BL3P schijnt voordelig te zijn, lees de topicwarning daarover voor registratie(invite)code.

-edit- of ik had de vraag niet begrepen, dacht dat je terug naar je iban rekening wil storten.

[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 09-02-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freestyler2 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:00:
[...]

Beste Lesly30,

Tweakers is geen vraagbaak, laat ons even weten wat heb je zelf al ontdekt? waar loop je tegenaan?

Mvg,
Freestyler2
ok sorry hiervoor . ben nog maar van eind december bezig met crypto . Wou voornamelijk aankopen en op lange termijn verkopen . Maar om het spannend te houden wil ik nu met een lager bedrag daytraden . Zit op binance maar mijn probleem is als ik ruil naar usdt of bitcoin deze ook in waarde kan zakken en mijn kleine dagwinst ook verdwijnen . daarom dag ik een exchange te zoeken die naar euro kan die waarde is wel stabiel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:05:
[...]

ok sorry hiervoor . ben nog maar van eind december bezig met crypto . Wou voornamelijk aankopen en op lange termijn verkopen . Maar om het spannend te houden wil ik nu met een lager bedrag daytraden . Zit op binance maar mijn probleem is als ik ruil naar usdt of bitcoin deze ook in waarde kan zakken en mijn kleine dagwinst ook verdwijnen . daarom dag ik een exchange te zoeken die naar euro kan die waarde is wel stabiel .
Euro is aan het zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

SELL ALL EUR!! SHIP IS SHINKING!

https://www.youtube.com/watch?v=yR0lWICH3rY

[ Voor 13% gewijzigd door freestyler2 op 09-02-2018 23:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47
De Euroknallers kosten nu €1,25?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:07
Nieuws gemist? Ze zijn gehacked.. Alles weg :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:55
anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:09:
[...]

Nieuws gemist? Ze zijn gehacked.. Alles weg :(
Balen, had er gelukkig maar 3 miljoen inzitten dus dat overleef ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar denk dat usdt en dergelijke meer schommelingen hebben. Ik begrijp dat mijn vragen/opmerkingen dom overkomen voor de gevorderden onder jullie . Maar al doende leert men .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:20
lol

@Verwijderd USDT blijft zo rond de 1 dollar, is de bedoeling tenminste.

Ik gebruik USDT zelf tot ik er 500 heb, daarna gaat het richting bitstamp waar ik omzet naar dollars.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2018 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:07
NotSoSteady schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:10:
[...]

Balen, had er gelukkig maar 3 miljoen inzitten dus dat overleef ik wel.
Je kunt us.binance.com proberen, schijnt dat die nog wel wat coins op voorraad heeft O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:10:
[...]

maar denk dat usdt en dergelijke meer schommelingen hebben. Ik begrijp dat mijn vragen/opmerkingen dom overkomen voor de gevorderden onder jullie . Maar al doende leert men .
Nee we lopen maar wat te dollen... het is vrijdag :-)

Welkom bij de club. Stel gerust je vragen, maar wees wel altijd zelf pro-actief laat weten wat je zelf al hebt ontdekt, dan zullen mensen je sneller helpen met (nuttige) toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Wacht maar tot de rente in Amerika omhoog gaat.
Pagina: 1 ... 24 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!