ENG redelijk laag gekocht en nu staat ie best hoog, maar de vraag is zit hier toekomst in of is het een allerdaagse coin?
Nieuwe coin die bakken met geld waard gaat worden IMO..
https://cargox.io/
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat verwachten jullie nou eigenlijk nog van het Chinese Nieuwjaar dat eraan zit te komen volgende week?
Zou de boel dan weer even flink gaan dippen?
Zou de boel dan weer even flink gaan dippen?
Dat komt omdat BTC gisteren 5% steeg terwijl de rest soms in de min stond. Dat gaat nu weer terug.Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:45:
[...]
Bij mij is btc 0,99% gestegen de rest minimaal 4% tot 18%. Misschien heb ik mazzel..
Onder de streep gebeurd er niks bijzonders; dat kan je aflezen aan de BTC dominance. Die staat hoger dan 'voor de crash' en dat terwijl zowel BCH als XRP de laatste twee dagen +20% hebben gedaan (en dat heeft een stuk meer invloed dan een altcoin).
Vergeet ook niet dat de percentages enkel kijken naar nu en naar exact 24 uur terug. Als hij bijvoorbeeld 12 uur geleden een stuk lager stond, dan hoeft dat percentage geen positief getal te laten zien. Als coin X net 24 uur geleden een piekje had, dan lijkt 1% stijging misschien weinig, maar het kan best veel zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Goeie vraag.Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
ENG redelijk laag gekocht en nu staat ie best hoog, maar de vraag is zit hier toekomst in of is het een allerdaagse coin?
Ik zeg het tegen iedereen die vraagt of een coin een gok waard is, check de website ziet het er amateuristisch/of kaal uit is het vaak niet de moeite waardGreymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
Ik vind de website van ENG super standaard en afgekeken van Ether. Ik zou hier nooit geld in stoppen alleen vanwege 1 zoiets kleins. Dan is het makkelijk scheren.
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 16:51 ]
Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:

Mooie toepassing van de blockchain!A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
Maar wat heeft de waarde van het muntje er precies mee te maken?
Zijn er nog mensen die vannacht alles in fiat of USDT zetten?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Op het diepste punt van de crash stonden de alts er vaak slechter voor dan bitcoin zelf, daarna zijn ze vrij snel weer opgeveerd ten opzichte van bitcoin.Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:40:
[...]
Het valt mij gewoon op dat btc al dagen tussen de 7.8 en 8.5 usd zit en mijn alts allemaal een stijgende lijn laten zien en dus niet blijven hangen zoals btc. Ook bij de afgelopen crash/correctie daalde de alts niet in dezelfde maten als btc, uitzonderingen daargelaten.
Ik denk echter niet dat je over zo'n korte periode een trend kan bepalen. Een week geleden daalde Ethereum een stuk minder hard dan bitcoin en werd er al gesproken over dat Ethereum niet/minder afhankelijk is van het koersverloop van andere coins, om vervolgens een paar dagen later hard onderuit te gaan.
Jij weet dus niet wat blockchain is, ik geef een tip... een token hoort erbij. Dat is het essentieele deel van de blockchainRichh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:51:
[...]
Mooie toepassing van de blockchain!
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 16:53 ]
Eerst:Rookert25 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:51:
[...]
Waarom kocht je hem eerst en wat is er nu anders?
Hij wou geld verdienen.
Nu:
Hij heeft geld verdiend. Hij wil weten of mensen hier denken dat hij nog meer geld kan verdienen op deze coin of dat hij moet cashen.
Waarom?zwembroek schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:51:
Zijn er nog mensen die vannacht alles in fiat of USDT zetten?
Zoals xrp bedoel je?A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:52:
[...]
Jij weet dus niet wat blockchain is, ik geef een tip... een token hoort erbij. Dat is het essentieele deel van de blockchain
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zijn er nog meer mensen die AL hun fiat vannacht omzetten in bit en altcoins?
Ik dacht even dat ik een dejavu-momentje had.Richh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:51:
[...]
Mooie toepassing van de blockchain!
Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
@A87
Je kan prima gebruik maken van de blockchain zonder dat een token daar van essentieel belang voor is.
verwacht je een stijging dan ?tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:55:
Zijn er nog meer mensen die AL hun fiat vannacht omzetten in bit en altcoins?
Verwijderd
Goed weekend iedereen! En niet teveel op jullie beeldscherm kijken. Volgens mij loont het net zo als je gewoon een tijdje niet naar je koersen kijkt en vertrouwen hebt in je investeringen over langere tijd. Wel goed om te zien dat de markt laatste dagen gestabiliseerd lijkt te zijn. 2018 wordt een interessant jaar.
Voor de "great dip" stond had ik hem een paar keer ge-daytrade en wat lekkere winst gemaakt, dus die stand zat nog in het geheugen toen ik hem op 30k weer had gekocht. Vandaag een sell-order van 33.5k ge-cancelled, vraag me niet waarom, en zag hem net flink stijgen. Een aantal verkocht op 38.5k en misschien leuk om er wat meer van te kopen als hij weer lager komt te staan. Helaas heeft het grote geld mij aangetrokken, en niet de technologie of wat er allemaal achter zit. Nog niet in ieder geval. Ik ben er halsoverkop ingestapt en daarbij heb ik mezelf nog niet de tijd gegeven om het allemaal te gaan lezen en uit te pluizen. Daarom vroeg ik het aan de tweakers die er vaak wel wat meer verstand van hebben. Dat mag toch?Rookert25 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:51:
[...]
Waarom kocht je hem eerst en wat is er nu anders?
Lijkt wel alsof Binance nog steeds niet alles op orde heeft!
Volgens CMC is XLM +9%, maar volgens Binance slechts 2%.
Dan is dit echt een uitschieter, maar ik zie hetzelfde op bijvoorbeeld VEN en CND, maar met kleinere verschillen.
Dan is dit echt een uitschieter, maar ik zie hetzelfde op bijvoorbeeld VEN en CND, maar met kleinere verschillen.
USDT it is.tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:58:
Jazeker! Ik ben weer bezig!
Binance kijkt naar het koersverschil ten opzichte van bitcoin, CMC kijkt naar de USD-value.Noedels schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:58:
Dan nog steeds!Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
[...]
Binance kijkt naar het koersverschil ten opzichte van bitcoin, CMC kijkt naar de USD-value.
$0,389273 USD (9,03%)
0,00004663 BTC (8,66%
Ik weet heel goed wat blockchain is.A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:52:
[...]
Jij weet dus niet wat blockchain is, ik geef een tip... een token hoort erbij.
Je tip geeft juist aan dat jij niet weet wat blockchain is. Blockchains kunnen prima bestaan zonder dat je eerst een gedeelte als token moet uitdelen
Jij denkt dat je investeert in een startup door middel van dat muntje. Dat het een soort 'aandeel' is. Dat is niet het geval.
Maargoed, dit is nu de tweede keer dat je 'm noemt in dit topic, vannacht probeerde je het ook al. Blijkbaar kreeg je toen niet genoeg respons?
Maar dit soort afwijkingen zijn toch gebruikelijk? Binance zal de koers van nu vergelijken met de koers van een bepaald tijdstip. CMC doet hetzelfde, maar zal waarschijnlijk een ander tijdstip en dus ook een andere koers gebruiken, waardoor er een verschil in koers ontstaat.Noedels schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
[...]
Dan nog steeds!
$0,389273 USD (9,03%)
0,00004663 BTC (8,66%
Edit: daarnaast is Binance offline gegaan. Volgens mij vergelijken ze het met de prijzen van voordat ze offline zijn gegaan, want Bcash staat op Binance op +30% met een 24-low van 976.50$, terwijl de low bij andere exchanges een stuk hoger ligt
[ Voor 20% gewijzigd door Bmfd op 09-02-2018 17:10 ]
Coinmarketcap kijkt naar _alle_ exchanges en trekt daar een gemiddelde uit, gewogen op trading volume.Noedels schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:58:
Stel dat 90% van alle XLM met USD is gekocht de afgelopen periode, dan is die prijs voor 90% meegewogen. Stel dat 10% met BTC is gekocht, dan wordt BTC naar USD gerekend en wordt die prijs voor 10% meegewogen.
Binance is slechts 1 exchange. De koersen op 1 exchange kunnen best een stukje hoger of lager zijn dan het gemiddelde op Coinmarketcap. Arbitrage handel trekt dit als het goed is op termijn weer recht.
Waarschijnlijk kan je hier geld aan verdienen
En dat ook trouwens.Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:59:
[...]
Binance kijkt naar het koersverschil ten opzichte van bitcoin, CMC kijkt naar de USD-value.
A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:52:
[...]
Jij weet dus niet wat blockchain is, ik geef een tip... een token hoort erbij. Dat is het essentieele deel van de blockchain

Ik heb hier wel een paar vraagtekens bij.A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
De B/L zit bij de cargo, zelfde als een AWB. Hun zeggen 5/10 dagen, dat klopt niet.
De manier van opslaan klopt ook niet helemaal wat dat gebeurt zowel digitaal als op papier.
Grootste vraagteken, hoe gaat dat werken met de douane ?
Wel een leuk idee
Vraagje: weet iemand een prettige ETH wallet waar ik oa. "Genesis (SEN)" in kan ontvangen?
Ben daar nog niet zo bekend mee omdat ik momenteel alles bij exchanges heb onder gebracht.
Ben daar nog niet zo bekend mee omdat ik momenteel alles bij exchanges heb onder gebracht.
Zeker, was alleen benieuwd naar de achtergrondGreymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:58:
[...]
Voor de "great dip" stond had ik hem een paar keer ge-daytrade en wat lekkere winst gemaakt, dus die stand zat nog in het geheugen toen ik hem op 30k weer had gekocht. Vandaag een sell-order van 33.5k ge-cancelled, vraag me niet waarom, en zag hem net flink stijgen. Een aantal verkocht op 38.5k en misschien leuk om er wat meer van te kopen als hij weer lager komt te staan. Helaas heeft het grote geld mij aangetrokken, en niet de technologie of wat er allemaal achter zit. Nog niet in ieder geval. Ik ben er halsoverkop ingestapt en daarbij heb ik mezelf nog niet de tijd gegeven om het allemaal te gaan lezen en uit te pluizen. Daarom vroeg ik het aan de tweakers die er vaak wel wat meer verstand van hebben. Dat mag toch?
Klote coin , ze hebben de hele ICO verpest door het een gas war te laten worden.A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
Als ze de rest ook runnen dan word het niets.
Op de man reageren, niet doen.
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 10-02-2018 09:00 ]
Als ik dat team van hun bekijk, lijkt het net of ze vooral goed zijn in marketing en website s bouwen.wehave schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:12:
[...]
Klote coin , ze hebben de hele ICO verpest door het een gas war te laten worden.
Als ze de rest ook runnen dan word het niets.
- MyEtherwallet0xygen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:09:
Vraagje: weet iemand een prettige ETH wallet waar ik oa. "Genesis (SEN)" in kan ontvangen?
- Eidoo (wallet op je telefoon, minder goede beveiliging, makkelijker in gebruik)
Lees je wel goed in over het gebruik ervan, het is iets lastiger dan op een exchange.
Edit: er lijkt wat gedoe te zijn tussen de developers van MEW en MyCrypto, dus ik zou het voorlopig bij MEW houden, aangezien die heeft bewezen betrouwbaar te zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Bmfd op 09-02-2018 19:37 ]
Veel mensen kijken vooral of de website er professioneel uit ziet. Of de inhoud die er op staat steekhoudend is is bijzaak.tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:15:
[...]
Als ik dat team van hun bekijk, lijkt het net of ze vooral goed zijn in marketing en website s bouwen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
anboni schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:53:
[...]
Niet zo grappig jong.
Waarschijnlijk moet 'ie z'n zwembroek nog wassen van de afgelopen week
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gebruik van die tokens is ook weer geheel onnodig, maar goed. Toch weer 7 miljoen in de pocket.Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:19:
[...]
Veel mensen kijken vooral of de website er professioneel uit ziet. Of de inhoud die er op staat steekhoudend is is bijzaak.
Lijkt me nog een long way from home? Een team van 20 man, maar maar 1 developer en dat is nog een PhD ook (zijn vaak wat conceptueler dan het daadwerkelijk leveren van productie).A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
Haha wat een domme trutRichh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:14:
[...]
Stiekem is @A87 gewoon het Tweakers-account van Rian van Rijbroek
[video]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kan je nagaan hoe dom het volk was dat dacht dat zij een expert was.
Ik zag de naam hier laatst al voorbij komen, maar ik had zelf nog nooit van haar gehoord.Richh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:14:
[...]
Stiekem is @A87 gewoon het Tweakers-account van Rian van Rijbroek
[video]
Man man man, dat zo'n persoon een podium krijgt aangebodenJe zag dat er codes bij banken binnen zaten. Russische en Iraanse codes, en Noord-Korea, dus er wordt gedacht aan hackersgroepen uit die drie landen.

Dit is een typisch gevalletje dat als volgt is verlopen:Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:33:
[...]
Kan je nagaan hoe dom het volk was dat dacht dat zij een expert was.
"Laten we een expert zoeken!"
-"Prima we hebben er drie gevonden"
"Mooi, hoe heten ze?"
-"Willem, Henk en Piet"
"Maar we zijn pro feminisme, zoek een vrouw!!!"
2 uur later:
-"We hebben één vrouw gevonden, we weten niet echt of ze aan de eisen voldoet, maar ze was secretaresse van een manager bij de geheime dienst, dus ze heeft van bepaalde termen gehoord"
"Say no more, we hebben de juiste persoon gevonden!"
Ik kan er amper nog naar kijken, wat een drama is het ookBmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:36:
[...]
Ik zag de naam hier laatst al voorbij komen, maar ik had zelf nog nooit van haar gehoord.
[...]
Man man man, dat zo'n persoon een podium krijgt aangeboden![]()
![]()
Nog een kijktip in dit verhaal dan:
En 'toevallig' is ze ook nog bereid om het in de schoenen te schuiven van Rusland! Bingo!miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:36:
[...]
Dit is een typisch gevalletje dat als volgt is verlopen:
"Mooi, hoe heten ze?"
-"Willem, Henk en Piet"
"Maar we zijn pro feminisme, zoek een vrouw!!!"
2 uur later:
-"We hebben één vrouw gevonden, we weten niet echt of ze aan de eisen voldoet, maar ze was secretaresse van een manager bij de geheime dienst, dus ze heeft van bepaalde termen gehoord"
Achteraf was het een 18 jarige puber
En de rol van Vermeent is ook dubieus
fixedmiicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:36:
[...]
Dit is een typisch gevalletje dat als volgt is verlopen:
"Mooi, hoe heten ze?"
-"Willem, Henk en Piet"
"Maar we zijn pro feminisme maar met een vrouw krijgen we betere kijkcijfers, zoek een vrouw!!!"
2 uur later:
DIe 18 jarige jongen heeft voor 40 euro alle NL banken platgelegd.
Dat is overigens serieus iets wat we met de blockchain kunnen oplossensrnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:40:
Was ik liever een avondje de kroeg in gegaan.srnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:40:
Ja ik ook van dat geld, maar het zegt genoeg hoe simpel dat te doen is.
Ik weet het.Richh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Ik kan er amper nog naar kijken, wat een drama is het ook
[video]
[...]
En 'toevallig' is ze ook nog bereid om het in de schoenen te schuiven van Rusland! Bingo!
Achteraf was het een 18 jarige pubernieuws: Nederlandse politie arresteert verdachte op verdenking uitvoeren ddos...
Het mooiste in dat verhaal van die vrouw vind ik "We hebben Iraanse, Russische en Noord Koreaanse code gevonden bij de banken". Bizar, die hebben dus schijnbaar een programmeertaal in hun eigen taal gemaakt.
En ook de briljante uitspraken daarna die ze als tip geeft, snel de apps van je bank van je telefoon halen, want die zijn zo makkelijk te hacken, oh en alleen nog maar via de kabel gaan werken. En wachtwoorden vervangen, wachtwoorden vervangen!!! Hele lange complexe wachtwoorden!! Zo complex dat je ze wel op een post-it op je monitor moet plakken
Oh en even voor alle huis tuin en keuken gebruikers een vpn gebruiken als je buiten de deur bent, echt doen hoor!!
Ze doen alsof ze het wiel uitgevonden hebben maar er zijn bedrijven die hier al actief mee testen sinds November 2017. Sparx Logistics and Wave Ltd bijvoorbeeld.A87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:48:
https://www.porttechnolog..._lading#.Wn3Qa5OaqCA.link
In mijn zeer bescheiden pf zit nu ETH, NANO, IOTA, VEN en NEO. Ik denk erover om het maar zo te laten en ergens in mei weer eens te kijken hoe het ervoor staat. Ben benieuwd of me dat gaat lukken
https://mobile.twitter.com/hehaiwu/status/961964836287647744BrainBugs schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:52:
In mijn zeer bescheiden pf zit nu ETH, NANO, IOTA, VEN en NEO. Ik denk erover om het maar zo te laten en ergens in mei weer eens te kijken hoe het ervoor staat. Ben benieuwd of me dat gaat lukken
https://medium.com/iex-ec...t-7-feb-2018-15f98f42bf5c
Geen FUD, alleen nog wachten op een officiële aankondiging. Partnerships!!!
[ Voor 10% gewijzigd door jorisdeket op 09-02-2018 18:00 ]
Nicejorisdeket schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:56:
[...]
https://mobile.twitter.com/hehaiwu/status/961964836287647744
https://medium.com/iex-ec...t-7-feb-2018-15f98f42bf5c
Geen FUD, alleen nog wachten op een officiële aankondiging. Partnerships!!!
BCD is een vage coin. Die sluimert vaak omtrent de 0.004 eth rond maar krijgt om de twee dagen een pump naar 0.005 of hoger, hoogtepunt was die waanzinnige 700% run naar 0.2700. Voor mensen die short-term handelen is het een interessante optie, is me opgevallen.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Waarom zijn er nu bij elke munt op GDAX zulke hoge buywalls?
We zitten nu maar 1 procentje lager dan vorige week. Alle hectiek voor niks geweest
Wie goed doet, die goed ontmoet.
ENG zit weer in de lift! 40k sat aangetikt
Stellar wordt eindelijk wakker. Moest die nu eens op zijn gemakje naar 45 cent klimmen zou ik erg blij zijn.
Ff vlug doorgelezen en zij is mijn nieuwe heldin.RaptorXS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:52:
Dikke grijns, die Rian heet niet eens Rian![]()
https://feitoffake.wordpr...allen-nederlandse-banken/
Duo list en bedrog. Briljant.
Paar stukjes uit haar boek:Richh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Ik kan er amper nog naar kijken, wat een drama is het ook
[video]
[...]
En 'toevallig' is ze ook nog bereid om het in de schoenen te schuiven van Rusland! Bingo!
Achteraf was het een 18 jarige pubernieuws: Nederlandse politie arresteert verdachte op verdenking uitvoeren ddos...
Ze denkt dus dat 2fa alleen voor Apple gebruikt kan wordenTwee-factor authenticatie is een extra beveiligingslaag voor uw Apple-ID
Bovendien claimt ze dat je hacktools op Github kunt kopen en dat je met een Raspberry Pi iedere pinautomaat ter wereld kunt hackenEen VPN-verbiding installeren met een IP-adres van een land naar keuze. Professionals maken om anonimeit te waarborgen geen gebruik van een VPN, maar van een wifi-router die door een blockchain wordt aangedreven. Ze worden aangeboden op het dark web
Daarnaast kan de blockchain ook helpen tegen nepnieuws.
Dit is haar uitleg van de smart blockchain.
Bizar dat zo'n persoon heeft besloten dat het een slim idee is om een boek te gaan schrijven.

Lekker ding ook wel.Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:19:
[...]
Ff vlug doorgelezen en zij is mijn nieuwe heldin.met Vermeend als een soort sancho panza als sidekick.
Duo list en bedrog. Briljant.
Ik zou dr doen, moet ze wel heel hard blockchain schreeuwen op haar hoogtepunt.
En jij to the mooooooon.........Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:22:
[...]
Meh, Binance desktop app gaat nog niet van een leien dakje. Dan maar de us.binance.com link gaan gebruiken
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Je kan ze naar mij sturen, pm me voor het adres. 😎😎😎Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:25:
Ik zit maar met die focking reddcoin. Echt een blockchain aan mn been...
komt haar man binnen:Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:22:
[...]
cockblockchained
Te ver gezocht?
Haar hoogtepunt? En hoe ga je dat voor elkaar krijgen? Met je rode neus??Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:22:
[...]
Het gaat niet om de kleur.AtlAntA schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:27:
[...]
Haar hoogtepunt? En hoe ga je dat voor elkaar krijgen? Met je rode neus??
Ik heb er ook heftig in geinvesteerd, maar wil maar niet omhoog.Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:25:
Ik zit maar met die focking reddcoin. Echt een blockchain aan mn been...
Ik heb er wel 5000!!!
Heb je het nou over je neus?Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Ik heb er ook heftig in geinvesteerd, maar wil maar niet omhoog.
Ik heb er wel 5000!!!
Ik had laatst 253K aan PHO gekochtFlagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Ik heb er ook heftig in geinvesteerd, maar wil maar niet omhoog.
Ik heb er wel 5000!!!
Ik kan het iedereen aanraden, investeer een paar tientjes en je bent miljonair, maar goed, hetzelfde resultaat heb je als je naar Zimbabwe gaat, met 3 euro heb je er al 1,3 miljoen.
Ook gewoon helemaal niet of niet verder dan het inlogscherm?RustStorm schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:26:
Meh, Binance desktop app gaat nog niet van een leien dakje. Dan maar de us.binance.com link gaan gebruiken
Ik heb het idee dat ik etnisch geprofileerd word...
Toen ik het bericht aan het posten was: app startte niet eens op.Ligone schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:31:
[...]
Ook gewoon helemaal niet of niet verder dan het inlogscherm?
Na het posten van het bericht: kon ik wel inloggen, maar vervolgens werd niets weergegeven. (ook niet door te connecten naar de US server).
Dus nu maar op eerder genoemde link aan de slag.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:31:
[...]
Het zal je Ierse diplomatiek zijn.Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:31:
[...]

Ah joh, laat ze lekker, die haters. Rian zou jou ook doen, dit staat letterlijk op de site:Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:31:
[...]
Naast haar avontuurtjes in Dubai als model is Rian ook meermaals gespot met verschillende clowns. Er is ook een filmpje opgedoken waaruit blijkt dat Rian een enorme clown fetish heeft, combineer dit met het syndroom van Paay en je hebt een hele vreemde fetish
Nibble her Ripples, sorry nipples.Flagg schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:22:
[...]
Daar zitten we nu in! Groetjes!
Groetjes, FaceDown.
Oh fuck ik herken haar nu pas...miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:35:
[...]
Ah joh, laat ze lekker, die haters. Rian zou jou ook doen, dit staat letterlijk op de site:
[...]
Ze schreeuwt echt blockchain herinner ik me nu!!!!
Hier geen last, werkt primaRustStorm schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:32:
[...]
Toen ik het bericht aan het posten was: app startte niet eens op.
Na het posten van het bericht: kon ik wel inloggen, maar vervolgens werd niets weergegeven. (ook niet door te connecten naar de US server).
Fijn om te weten dat er nog zijn, ik was al bijna aan het zoeken naar mijn windows disc!RustStorm schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:32:
[...]
Toen ik het bericht aan het posten was: app startte niet eens op.
Ondertussen een leuke groene "dildo" omhoog voor de BTC
IOTA zou ik persoonlijk inruilen voor BTC of LTC. Wat minder risico en ik mis de toepassing nog een beetje van IOTA terwijl IoT zelfs nog nauwelijks ingeburgerd is.BrainBugs schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:52:
Staat los van de coin natuurlijk.
Ze houd jullie wel bezig he! Gebeurd er niets op de markt?RaptorXS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:47:
Ondertussen een leuke groene "dildo" omhoog voor de BTC
De BTC schiet lekker door omhoog. Nu de 7k euro gepasseerd.
Ennnnn ik sta op winst met nxt.
Oh met met reddcoin ook. (0.37€
)
Oh met met reddcoin ook. (0.37€
Excuus, ben al wat ouder...groene candle dus, wel verwarrend dat engels en nl.srnvisscher schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:48:
[...]
Ze houd jullie wel bezig he! Gebeurd er niets op de markt?
heb BTC bijgekocht op 5,3K euro, dus gaat lekker.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!