[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.500 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-10 10:03
Adnanos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:09:
[...]

Verklaar

Omdat het niet op github staat?

Why aren’t there more commits to the Github code?
We are developing on Gitlab for internal uses. It is because currently ICON is being used by actual institutions, and opening the related sources is concerned to their intellectual property rights. We need some time to sort this part out from the rest and make it open sourced and update to github. We will soon open our technical development community and start to develop on the basis of github completely.
Dus? Jij zegt dat ICX voortdurend aan de code werkt, maar daar is dus geen bewijs voor. Nu kom je met een verklaring waarom er geen commits zijn. Dat is toch heel wat anders? :?

Even voor de duidelijkheid: ik heb zelf geen Tron en wel ICX, maar jij zit hier onzinnige claims te maken omdat je anderen maar wat napraat en daar gaat het me om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
dennis112 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:02:
Eindelijk is Ripple weer eens een beetje aan het stijgen, maar m'n andere muntjes ICX en VEN blijven nog achter helaas. Het is altijd de ene of de andere maar nooit allemaal tegelijk helaas
Zolang de participatie in crypto's niet doorgroeit is dat een logisch gevolg, wat we zien is feitelijk niks anders dan het heen weer hobbelen van muntje naar muntje en zo kunstmatig volume creëren in de handel zonder ook maar enige relatie met de waardering van de onderliggende ideeën/theorieën/'producten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:53
Adnanos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:11:
In ander nieuws: BTC is aan een mooie run zonet begonnen :)
Hangt al dagen rond deze prijs nu, beetje saai eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 00:08
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:13:
[...]

idd mooie sprint even nu, benieuwd waar het heen gaat. Of de whales ook in gaan stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Dus? Jij zegt dat ICX voortdurend aan de code werkt, maar daar is dus geen bewijs voor. Nu kom je met een verklaring waarom er geen commits zijn. Dat is toch heel wat anders? :?

Even voor de duidelijkheid: ik heb zelf geen Tron en wel ICX, maar jij zit hier onzinnige claims te maken omdat je anderen maar wat napraat en daar gaat het me om.
Dude ICX heeft net zijn mainnet uitgebracht. Of woon jij op een andere planeet?

Anyway ik ga hier met deze discussie stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 17:58
BCH is ook weer lekker gestegen de afgelopen dagen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
Beide voor veel te veel gekocht dus mag nog wel even doorgaan :P.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde aan alle HODLers van de afgelopen weken! Respect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:13:
[...]

Klopt, maar wel leuk om zo'n spike van +200$ in enkele minuten te zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:20:
graag gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:00
Storm300 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Dit gelul om het gelul heen gaat ook weer wat ver :P

Ik neem hierbij jullie opmerkingen ter harte en beëindig van mijn kant de TRX shill/bash discussie O-)

Over tot de orde van de dag..............
VrijMiBo...........
Proost! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 17:39
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:20:
Dank

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Real men HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie weten dat je gewoon weer kunt traden op Binance? htpps://us.binance.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
Ugh... the power of HODL'ing.. Als ik vandaag gewoon had gewacht had ik nog wat verdiend met LTC. Het kwakkelde echter weer zo dat ik bij 1 euro stijging op een gegeven moment toch maar verkocht om zeker geen verlies te lijden. Ach ja, als je van tevoren alles wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Wepower ook online 0.18 op idex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 21:18
nog steeds verlies hoor hiero.... :'( 40% t.o.v. instappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:23:
Ugh... the power of HODL'ing.. Als ik vandaag gewoon had gewacht had ik nog wat verdiend met LTC. Het kwakkelde echter weer zo dat ik bij 1 euro stijging op een gegeven moment toch maar verkocht om zeker geen verlies te lijden. Ach ja, als je van tevoren alles wist.
Als je nooit verkoopt maak je ook nooit verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Iemand hier adcoin? Ik hoor eigelijk niemand hier over in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
ggj87 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:23:
Herkenbaar.. ik heb op 0,55 de helft van mijn ripple verkocht.. ach ja het was winst dus dan is het goed he.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:24:
WPR? en wat bedoel je met 0.18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:26:
[...]

WPR? ja. en wat bedoel je met 0.18 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Verwijderd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:24:
[...]

Als je nooit verkoopt maak je ook nooit verlies.
Of winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:26
tias86 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:24:
Ook op EtherDelta en Huobi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
Idd, als je in goede munten zit moet je gewoon holden. Daytraden is riskant met deze volatiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Laat ripple maar lekker stijgen dan wissel ik straks een gedeelte om naar wat andere coins :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Greymore1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:26:
[...]
WPR? en wat bedoel je met 0.18
Lage prijs. Blijft nu gelukkig redelijk stabiel hangen maar valt redelijk tegen.
Maar ja, wat wil je als je voorafgaand aan de ICO sneaky driekwart van je tokens verkoopt aan whales :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
bij mij laad idex market niet. Ligt dat aan mijn computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Zitten er nog meer mensen in Status (SNT)? Is mijn grootste stijger de afgelopen week, +40%. Veel volume in Korea. Sta overigens nog wel dik in de min ten opzichte van toen ik ze kocht, ong. 25 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik sta trouwens bijna op 75% van mijn initiële inleg, virtuele verlies is flink geslonken de afgelopen week.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-10 11:18
BTC is lekker aan het stijgen vanmiddag. Hopen dat die 9k aantikt. Vanaf daar wordt het spannend. Gaat die er doorheen of volgt er een grote dip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Verwachten jullie eigenlijk dat de daling op de gewone aandelenbeurzen invloed gaat hebben op crypto? Zeg maar dalend vertrouwen in de economie, ergo minder geld naar crypto?

Zelf begrijp ik dat de onderliggende economische omstandigheden helemaal niet verkeerd zijn en er zelfs heel goed uitzien. Maar de aandelenmarkten lijken al vrij lang compleet te zijn losgezongen van de 'echte' economie. Zaken als oplopende rente, aantrekkende inflatie en loonstijging, die goed zijn voor de consument en de economie in zijn algemeen, zijn funest voor aandelen. Hopelijk realiseert de gemiddelde man in the street zich dit, maar ben er eigenlijk bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Wow dat volume in BTC op bitfinex. Ik heb denk ik 5k BTC in enkele minuten verhandeld zien worden. Hopelijk geraken we is over die 8600$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:30
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:43:
Ik sta trouwens bijna op 75% van mijn initiële inleg, virtuele verlies is flink geslonken de afgelopen week.
Ik sta ook weer zo'n beetje op 0 nu. De 'crash' aardig overleefd mede dankzij een paar goede trades.

Heb nog steeds een 1/3e deel in fiat staan en zit al 2-3 dagen twijfelen wanneer ik die weer in ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
aaaido schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:45:
BTC is lekker aan het stijgen vanmiddag. Hopen dat die 9k aantikt. Vanaf daar wordt het spannend. Gaat die er doorheen of volgt er een grote dip...
Een dip is niet erg. Ik denk dat de kans inmiddels zeer groot geworden is dat we niet nogmaals naar de 6k gaan. Iets waar genoeg mensen hier wel vanuit gingen.
zilver7 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:46:
Verwachten jullie eigenlijk dat de daling op de gewone aandelenbeurzen invloed gaat hebben op crypto?
Die staan als je het mij vraagt los van elkaar. Toen de boel laatst met 5% omlaag ging in de USA ging crypto juist omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Mijn 'verlies' (niet echt verlies, zolang je niet casht verlies je niets) is geslonken van -66% naar -48%.. Nog een behoorlijke weg te gaan :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
PilatuS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Een dip is niet erg. Ik denk dat de kans inmiddels zeer groot geworden is dat we niet nogmaals naar de 6k gaan. Iets waar genoeg mensen hier wel vanuit gingen.

[...]

Die staan als je het mij vraagt los van elkaar. Toen de boel laatst met 5% omlaag ging in de USA ging crypto juist omhoog.
Uhh nee waarom denk je dat de kans inmiddels zeer groot is dat we niet nog een keer richting de 6k gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:26
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:43:
Precies hetzelfde hier, 75% van de inleg nu. Stond vorige week op 40%, mede door wat extra fiat op coins die fors gestegen zijn na de dip (VEN, ICX en WTC) dit goed terug kunnen reduceren naar 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 16-10 09:39

Ryan1981

Je ne sais pas

aaaido schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:49:
[...]

Uhh nee waarom denk je dat de kans inmiddels zeer groot is dat we niet nog een keer richting de 6k gaan?
idd, korte opleving misschien door het nieuws in amerika maar de aziaten trekken hem vast gewoon weer netjes terug, lekker de westerse inleg afromen tot ze er compleet uitgestapt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
aaaido schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:49:
[...]

waarom denk je dat de kans inmiddels zeer groot is dat we niet nog een keer richting de 6k gaan?
We hebben een erg laag punt gehad en we gaan langzaam weer omhoog over meerdere dagen. De bounce naar 9500 hield minder lang stand dan nu. Ik heb het idee dat we stabiel aan het worden zijn en de grote dip nu wel over is. Sowieso zie ik -60 tot -70% tegenover de ATH wel als een diepte punt.

En nu jij. Waarom gaan we alsnog omlaag naar de 6k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10 09:55
miicker schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:49:
Mijn 'verlies' (niet echt verlies, zolang je niet casht verlies je niets) is geslonken van -66% naar -48%.. Nog een behoorlijke weg te gaan :P
Hier nog -50% ... laat ingestapt, te duur gekocht, te goedkoop verkocht ...
Rookie of the month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10 23:07

Radjesh

hoi

PilatuS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:54:
[...]

We hebben een erg laag punt gehad en we gaan langzaam weer omhoog over meerdere dagen. De bounce naar 9500 hield minder lang stand dan nu. Ik heb het idee dat we stabiel aan het worden zijn en de grote dip nu wel over is. Sowieso zie ik -60 tot -70% tegenover de ATH wel als een diepte punt.

ik denk dat we blijven bouncen rond de 8000/9000 voorlopig :P

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:34
Heb zelf de crash aardig goed overleefd, op mijn diepste punt stond ik weer exact op mijn inleg. nu weer zo 50% + maar nog lang niet op mn ATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Laatst online: 17:39
Jammer te zien dat ARK weer een beetje aan het inkakken is. :) Ben benieuwd was deze avond en het weekend zal gaan brengen.

Wellicht dat ik dit weekend eens ga wagen aan wat daytraden voor een laag bedrag. Maar aan de andere kant heb ik het idee dat een weekend dat niet per se het beste moment voor is.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Niet helemaal waar, 7 en 8 februari hebben we nog hoger gestaan, +/- 8.7k.

Vanaf daar zijn we juist weer richting beneden gegaan.

Wat we nu gaan doen..geen id. Ik hoop 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Wow, vanochtend om 11 uur geld overgemaakt naar Coinbase en om 3 uur s' middags stond het er al op.

Zijn ze sneller geworden? De vorige keren duurde het minimaal 2 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Niet helemaal waar, 7 en 8 februari hebben we nog hoger gestaan, +/- 8.8k.

Een paar procent meer of minder zie ik eigenlijk als stabiel. Dat is vrij normaal voor crypto. Ik zie een val naar 4k niet meer gebeuren zonder dat er iets geks gebeurt.

Nu nog een onderbouwde reactie van iemand die roept dat we wel weer onder de 6k gaan komen. Tot nu toe heb ik dat nog niet 1x gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Theniers schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:58:
Wow, vanochtend om 11 uur geld overgemaakt naar Coinbase en om 3 uur s' middags stond het er al op.

Zijn ze sneller geworden? De vorige keren duurde het minimaal 2 werkdagen.
Gewoon geluk gehad. Overschrijvingen die voor 15.30 uur worden gedaan worden dezelfde dag nog geboekt, dan ligt het er maar net aan wanneer coinbase het goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Goedemiddag, las een stukje terug iets over in beslag genomen btc in Italie,
maar hoeveel btc denk je dat in Bulgarije in beslag genomen is...
213.519 stuks dus. 8)7
http://www.nzherald.co.nz...?c_id=3&objectid=11957095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-10 11:09
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Niet helemaal waar, 7 en 8 februari hebben we nog hoger gestaan, +/- 8.7k.

Jij maakt het helemaal mooi met je 4k :+ . Ik hoop dat we dit weekend en volgende week tussen de 7500 en 8500 blijven schommelen. Vrijdag 16 februari is het chinees nieuwjaar en na dat weekend mooi omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
[...]

niemand weet dit, maar als we voor een langere tijd stabiele koers zouden hebben rond de 8k.
En zeker wat nog moeten komen met tether. Blijft de vraag wat daar de reactie van is. Kunnen we naar boven.

Maar los van dit. Hebben we nieuw geld nodig. En dat heeft vertrouwen nodig zolang we de 10.5k à 10.8k
niet zijn voorbij gegaan. Zitten we nog altijd in een dalende trend.
Deze korte opleving bij 5.9k had veel FOMO door goed nieuws.
Het zou zomaar een bull trap kunnen zijn.
Als we zakken, dan zakken we door een dubbele bodem van 6k en mss zien we dan 5k of zelfs 3k. Het blijft gissen.

Maar op langer termijn moet je denken, en vertrouwen moet hebben in je projecten waar je in HODL. Op korte termijn weet niemand dit, maar Bitcoin zal veel stimulans en $$$$ moeten vergaren. Willen we naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
PilatuS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Een paar procent meer of minder zie ik eigenlijk als stabiel. Dat is vrij normaal voor crypto. Ik zie een val naar 4k niet meer gebeuren zonder dat er iets geks gebeurt.

Nu nog een onderbouwde reactie van iemand die roept dat we wel weer onder de 6k gaan komen. Tot nu toe heb ik dat nog niet 1x gezien.
Mijn punt is dus dat we niet langzaam weer omhoog gaan in de laatste dagen en jouw onderbouwing dus niet klopt.

We blijven inderdaad redelijk stabiel, kan alle kanten op gaan.

Een onderbouwing kan ik hier dan ook niet op maken, wie wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
[...]

Ik kan daar een antwoord op proberen te geven echter die kan je veel beter vinden op verschillende TA's op bijv Tradingview en andere kanalen. Een greep uit een van de analyses https://www.tradingview.c...-Was-From-The-Future-BTC/

NB: mijn mening is vooral gebaseerd op TA's en dan vooral van anderen. Dit wil zeker niet zeggen dat je dit voor waarheid moet aannemen. Echter ik heb de afgelopen periode wel vaak ontdekt dat veel van deze figuren het vaak bij het juiste eind hebben. Wellicht kunnen we er ons voordeel mee doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Deef_K schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Jij maakt het helemaal mooi met je 4k :+ . Ik hoop dat we dit weekend en volgende week tussen de 7500 en 8500 blijven schommelen. Vrijdag 16 februari is het chinees nieuwjaar en na dat weekend mooi omhoog.
Begrijp me niet verkeerd, daarna mag het van mij wel naar 40k :P

Maar ik ben op tijd uitgestapt, heb nog 15% winst over. Wacht op een goed instap moment maar m'n gevoel zegt dat 8.5k te duur is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-10 14:05
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Mijn punt is dus dat we niet langzaam weer omhoog gaan in de laatste dagen en jouw onderbouwing dus niet klopt.

We blijven inderdaad redelijk stabiel, kan alle kanten op gaan.

Een onderbouwing kan ik hier dan ook niet op maken, wie wel..
Als ik naar de chart van afgelopen dagen kijk, zie ik toch echt een subtiele stijging hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:04:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, daarna mag het van mij wel naar 40k :P

Maar ik ben op tijd uitgestapt, heb nog 15% winst over. Wacht op een goed instap moment maar m'n gevoel zegt dat 8.5k te duur is...
Je ik ben bang dat je toch de boot aan het missen bent hoor. Ik verwacht echt geen daling meer onder de 7.8k Ik snap dat je hoopt dat hij gaat zakken (ik hoop van niet) zodat je weer laag kan instappen maar ik moet het nog zien..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 12:15
jorisdeket schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:02:
[...]

niemand weet dit, maar als we voor een langere tijd stabiele koers zouden hebben rond de 8k.
En zeker wat nog moeten komen met tether. Blijft de vraag wat daar de reactie van is. Kunnen we naar boven.

Maar los van dit. Hebben we nieuw geld nodig. En dat heeft vertrouwen nodig zolang we de 10.5k à 10.8k
niet zijn voorbij gegaan. Zitten we nog altijd in een dalende trend.
Deze korte opleving bij 5.9k had veel FOMO door goed nieuws.
Het zou zomaar een bull trap kunnen zijn.
Als we zakken, dan zakken we door een dubbele bodem van 6k en mss zien we dan 5k of zelfs 3k. Het blijft gissen.

Maar op langer termijn moet je denken, en vertrouwen moet hebben in je projecten waar je in HODL. Op korte termijn weet niemand dit, maar Bitcoin zal veel stimulans en $$$$ moeten vergaren. Willen we naar boven.
Snap niet echt wat je allemaal zegt. We kunnen naar beneden en ook naar boven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Je ik ben bang dat je toch de boot aan het missen bent hoor. ik verwacht echt geen daling meer onder de 7.8k Ik snap dat je hoop dat hij gaat zakken (ik hoop van niet) zodat je weer laag kan instappen maar ik moet het nog zien..
Zou zeker goed kunnen.. heb op zich al de boot gemist op 5.8k natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Sinds de dip onder de 6k zit er een stijgende lijn in. Natuurlijk wel met wat dipjes, maar de afgelopen 3 dagen gaat het toch omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

De bankerscoin .... De anti crypto coin

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 09-02-2018 16:08 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:30
Belangrijkste is gewoon dat er voldoende volume per 24u in omloop gaat, en dat zit wel goed (vrij hoog zelfs als je het mij vraagt).

Als het volume afneemt, kan de koers ook binnen no-time weer dalen en vice versa. Verwacht dus eerlijk gezegd ook dat er nog wel een dipje komt, maar dat is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Als ik naar de chart van afgelopen dagen kijk, zie ik toch echt een subtiele stijging hoor..
Hm ik niet,

7-02 8700
8-02 8650
9-02 8400

Vind ik redelijk stabiel. Wat op de korte termijn is natuurlijk.

Voor de lange termijn zitten we nog steeds in een down trend. De reden dat ik nog steeds afwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:08:
[...]

Zou zeker goed kunnen.. heb op zich al de boot gemist op 5.8k natuurlijk.
Ja wie niet.. Je kan het ook in kleine stappen doen natuurlijk, deel bij 8k, deel bij 7,5k etc.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Ja wie niet.. Je kan het ook in kleine stappen doen natuurlijk, deel bij 8k, deel bij 7,5k etc.
Ben ik ook zeker van plan, echter was dit het oorspronkelijke idee:

20% 4k,
30% 3k,
50% 2k.

:+

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Hm ik niet,

7-02 8700
8-02 8650
9-02 8400

Voor de lange termijn zitten we nog steeds in een down trend. De reden dat ik nog steeds afwacht.
Verschil is dat jij naar de highs kijkt en ik naar de lows, de lows zijn minder diep en dus op dat vlak een stijging.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srnvisscher
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Langzaam aan stabiel omhoog zou mooi zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Je ik ben bang dat je toch de boot aan het missen bent hoor. Ik verwacht echt geen daling meer onder de 7.8k Ik snap dat je hoopt dat hij gaat zakken (ik hoop van niet) zodat je weer laag kan instappen maar ik moet het nog zien..
7800$ zit je natuurlijk zo aan, vannacht en vanochtend zat die al even onder de 7900$ en volgens mij was hij zelfs ook even onder de 7800$ gegaan, maar dat weet ik niet zeker. 24h volume staat nu op 24 miljard, als dat nog verder terugloopt acht ik een daling aannemelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Hm ik niet,

7-02 8700
8-02 8650
9-02 8400
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/703dUCDaJonE5CnuJy19MEGu/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:11:
[...]

7800$ zit je natuurlijk zo aan, vannacht en vanochtend zat die al even onder de 7900$ en volgens mij was hij zelfs ook even onder de 7800$ gegaan, maar dat weet ik niet zeker. 24h volume staat nu op 24 miljard, als dat nog verder terugloopt acht ik een daling aannemelijk.
7.5 dan maar niet lager aub :7

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
[...]

Hm ik niet,

7-02 8700
8-02 8650
9-02 8400

Check eens naar de lows en trek een lijn. Je zal een mooie stijging zien. Maar qua top is het vooralsnog stabiel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Check eens naar de lows en trek een lijn. Je zal een mooie stijging zien. Maar qua top is het vooralsnog stabiel inderdaad.
Check eens de grafiek van meerdere dagen i.p.v. 5 dagen, down trend is aanwezig.

Mijn punt, het is maar net waar je naar kijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:14:
[...]

Wat mij verder ook opvalt is dat de alts toch echt minder hard op btc reageren, tuurlijk als btc instort stort alles in maar het lijkt minder direct te zijn op dit moment.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:16:
[...]

Check eens de grafiek van meerdere dagen i.p.v. 5 dagen, down trend is aanwezig.

Kan je dit onderbouwen met een chart? Ik zie het namelijk niet als ik naar afgelopen week kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:16:
[...]

We hebben wel een mogelijke low gepakt onder de 6k. Sindsdien zit er een stijgende lijn in. Niet dat het zeker is dat we niet meer omlaag gaan, maar mogelijk heb we het dieptepunt wel gehad. Ik vind zo'n 65% onder de ATH eigenlijk ook wel een mooi dieptepunt. Aangezien de hype niet bepaald over is denk ik niet dat we naar -80% of meer gaan. Maar goed, niemand weet het, we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 09:37
Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Kan je dit onderbouwen met een chart? Ik zie het namelijk niet als ik naar afgelopen week kijk.
Hier staan de historische gegevens van de btc over de afgelopen maand. Het is inderdaad maar net hoe je bekijkt, kijk je afgelopen dagen gaat hij omhoog. Kijk je naar een maand gaat hij omlaag...

https://coinmarketcap.com.../bitcoin/historical-data/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 11:00
Over meme coins gesproken, garlicoin komt op nanex dit weekend. Bijzondere keuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:38
[...]

Hij wil waarschijnlijk dat je naar de afgelopen maand kijkt. Dan was de laatste week een korte opleving en gaan we morgen weer dik in de min.

Zelf denk ik dat de weerstand die we op lage bedragen hebben gezien en het vermogen wat er op dat soort bedragen doorheen gaat, aangeeft dat we het kantelpunt hebben gehad. Maargoed, iedere glazen bol is anders.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

[...]

Double bottom op 6k is nog best mogelijk als we door support support zakken op 8k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

https://imgur.com/a/1bFyH

Disclaimer: ik zeg niet dat het omlaag gaat.

[ Voor 45% gewijzigd door Nopheros op 09-02-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
-Marc- schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Hier staan de historische gegevens van de btc over de afgelopen maand. Het is inderdaad maar net hoe je bekijkt, kijk je afgelopen dagen gaat hij omhoog. Kijk je naar een maand gaat hij omlaag...

https://coinmarketcap.com.../bitcoin/historical-data/
Als je er zo naar kijkt inderdaad wel, dat zou betekenen dat als we boven de 9k gaan komen, we geleidelijk aan uit de downtrend komen en daar heeft hij ook een punt: dat klopt namelijk.

Ik dacht dat het in dit geval over de afgelopen dagen ging. :)

@Nopheros Ik begreep je niet helemaal goed eerst, maar kijkende naar de afgelopen weken is er inderdaad nog niet heel gek veel veranderd. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Luca op 09-02-2018 16:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Je ziet ook een duidelijke daling van het totale marktaandeel van BTC, wat indirect ook zorgt dat alts minder afhankelijk worden/zijn. BTC kan dan bijvoorbeeld met 24% dalen waar alts dat dan met bijvoorbeeld 10% doen. De alts worden beetje bij beetje volwassen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
[...]

Hm ik niet,

7-02 8700
8-02 8650
9-02 8400

07/02 00h00 7500
08/02 00h00 7600
09/02 00h00 7900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:23:
Je ziet ook een duidelijke daling van het totale marktaandeel van BTC, wat indirect ook zorgt dat alts minder afhankelijk worden/zijn. BTC kan dan bijvoorbeeld met 24% dalen waar alts dat dan met bijvoorbeeld 10% doen. De alts worden beetje bij beetje volwassen.
Vooruitgang wat mij betreft. Het wordt tijd dat ze behoorlijk los gaan staan van wat BTC doet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
We gaan gewoon omlaag, en heel misschien omhoog, maar het kan ook net anders om zijn :+
Zonde van me tijd om te voorspellen wat het gaat doen, anders was ik al lang rijk gewest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Adnanos schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:25:
[...]

07/02 00h00 7500
08/02 00h00 7600
09/02 00h00 7900
Ik kijk naar het hoogste punt op een bepaalde dag, zo bepaal ik wat de trent is (die er in de afgelopen 3 dagen dus eigenlijk niet is omdat het redelijk stabiel is).

Als jij naar 00:00 wilt kijken mag dat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Danny.G schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:25:
[...]

Vooruitgang wat mij betreft. Het wordt tijd dat ze behoorlijk los gaan staan van wat BTC doet :)
ja wanneer mensen eindelijk meer mogelijkheden krijgen om fiat->altcoins te kunnen doen dan gaat dat zeker gebeuren. nu wordt er nog teveel met btc of etc->altcoins getrade.

[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 09-02-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Nopheros schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Ik kijk naar het hoogste punt op een bepaalde dag, zo bepaal ik wat de trent is (die er in de afgelopen 3 dagen dus eigenlijk niet is omdat het redelijk stabiel is).

Als jij naar 00:00 wilt kijken mag dat :+
Het was maar om aan te tonen dat je het ook anders kan bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met binance?
Bij mij werkt de app niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
nemesis2212 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:27:
[...]

ja wanneer mensen eindelijk meer mogelijkheden krijgen om fiat->altcoins te kunnen doen dan gaat dat zeker gebeuren. nu wordt er nog teveel met btc of etc->altcoins getrade.
Maar wordt er hier verwacht dat zodra er meer fiat-pairings komen, de altcoins niet/minder meebewegen met bitcoin? Je hoeft dan geen rekening meer te houden met satoshi-waarde, dat scheelt, maar voor de rest betwijfel ik of het echt wat gaat veranderen.

Ik denk zelf dat de afgelopen crash niet zozeer met bitcoin te maken had, maar meer met het feit dat de stijgingen in een veel te hoog tempo zijn gegaan. Dus ik denk niet dat het straks gaat gebeuren dat als bitcoin 50% in waarde daalt, de alts stabiel gaan blijven vanwege de komst van andere pairings. Zeg ik nu iets heel raars?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:37:
site ook niet. denk dat binance er weer uit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 21:19
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:37:
Android app werkt prima hier d:)b

Website werkt ook prima (wel us.binance.com)

[ Voor 9% gewijzigd door 0xygen op 09-02-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
0xygen schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Android app werkt prima hier d:)b
Windows variant werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
nemesis2212 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:
[...]

de 'normale' site en de apps hebben inderdaad problemen, zo niet:
https://us.binance.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 09:37
nemesis2212 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:
[...]

als het goed is werkt us.binance.com wel.

En de andoid app werkt hier prima atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
-Marc- schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:
[...]

check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bmfd schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:37:
[...]

Maar wordt er hier verwacht dat zodra er meer fiat-pairings komen, de altcoins niet/minder meebewegen met bitcoin? Je hoeft dan geen rekening meer te houden met satoshi-waarde, dat scheelt, maar voor de rest betwijfel ik of het echt wat gaat veranderen.

Ik denk zelf dat de afgelopen crash niet zozeer met bitcoin te maken had, maar meer met het feit dat de stijgingen in een veel te hoog tempo zijn gegaan. Dus ik denk niet dat het straks gaat gebeuren dat als bitcoin 50% in waarde daalt, de alts stabiel gaan blijven vanwege de komst van andere pairings. Zeg ik nu iets heel raars?
Het valt mij gewoon op dat btc al dagen tussen de 7.8 en 8.5 usd zit en mijn alts allemaal een stijgende lijn laten zien en dus niet blijven hangen zoals btc. Ook bij de afgelopen crash/correctie daalde de alts niet in dezelfde maten als btc, uitzonderingen daargelaten.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:38
Pelox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Het valt mij gewoon op dat btc al dagen tussen de 7.8 en 8.5 usd zit en mijn alts allemaal een stijgende lijn laten zien en dus niet blijven hangen zoals btc. Ook bij de afgelopen crash/correctie daalde de alts niet in dezelfde maten als btc, uitzonderingen daargelaten.
Heel bijzonder, gezien de BTC dominance ongeveer gelijk is gebleven (en eerder is toegenomen).

Als ik de Coinmarketcap grafiekjes over elkaar heen leg zijn ze allemaal hetzelfde.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceOwns
-Marc- schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Bij mij nu gelukkig ook, werkte heel even niet misschien nog steeds wat issuses daar hoop het eigelijk niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:43:
[...]

Heel bijzonder, gezien de BTC dominance ongeveer gelijk is gebleven (en eerder is toegenomen).

Als ik de Coinmarketcap grafiekjes over elkaar heen leg zijn ze allemaal hetzelfde.
Bij mij is btc 0,99% gestegen de rest minimaal 4% tot 18%. Misschien heb ik mazzel..

Zero.

Pagina: 1 ... 21 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!