Er zijn meerdere projecten die zich hiermee bezighouden. Zo heb je bijvoorbeeld ook EthLend. Behoorlijk wat mensen die daar de afgelopen maanden veel geld op hebben verloren doordat ze een lening niet meer konden terugbetalen en hun onderpand verloren.Crypts schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:58:
Zag net Celsius voorbij komen met dit verhaaltje:
We want to make borrowing cash a whole lot easier. Celsius’ goal is to allow its members to use their crypto holdings as collateral in order to secure low interest loans in dollars. Rather than selling their crypto (pay taxes and forfeit potential future gains), with Celsius they can leverage their cryptocurrency to borrow the cash they need today, while still maintaining their crypto portfolio for future value.
Ligt het aan mij of is dit het domste idee sinds tijden?Leningen op basis van crypto's, ik ben absoluut niet voor overheidsingrijpen maar dit is toch wel erg dubieus...
Hier hebben we toch al Wagerr voorTomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:07:
Jongens, ik heb weer iets nieuws gevonden om mijn tijd te verdoen in het crypto-universum. Gokken op voetbalwedstrijden met dogecoins. Mijn eerste twee gokjes zijn voor vanavond: winst voor Zenit en Atletico. Inzet: twee maal de volle 5 DOGE!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zal de piek wel uitblijven.bie100 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:53:
[...]
ja duh ik hou ook niet van de the muppet show maar lig wel elke avond naast miss piggy
Laat maar
[ Voor 95% gewijzigd door ggj87 op 15-03-2018 18:24 ]
Hoeveel procent van de Bitcoins is in handen van de top 100?Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:27:
[...]
Hou nou eens op met dit soort taal, dat triggert mij en dan moet ik weer reageren
[...]
Haha, ja die woorden gaan al maanden rond, mooi gedecentraliseerd idee ook. Maar wanneerDesalniettemin, kijk eens op Gate.io, Liqui, HitBTC, Livecoin en Coinnest. De afgelopen weken is het hard gegaan met fiat pairs, bij bijna elke munt.
Face it: niemand gebruikt ze.
Ik ga helemaal stuk om dit soort threads: https://www.reddit.com/r/...d_into_vechain_in_6_days/
[...]
LOL! Als die exchange er al komt, is het eigenlijk hetzelfde als wat Litepay doet voor Litecoin. Gaat ook al primarealiteit is dat er te weinig geld om gaat in dergelijke munten.
[...]
Handelsvolume enkel en alleen vandaag: 950.000 BTC. Waar Facedown zich druk om maakt: 166.000 BTC.
Ga nou eerst maar even kijken hoe lekker de 'exodus' van VeChain loopt. Meer dan driekwart van alle VEN is in handen van minder dan 100 mensen. De afgelopen 24 uur heeft nog geen 0,5% van alle VEN exchanges verlaten naar een private wallet...
Bij andere coins zal er ook zoiets zijn.
Als kleine belegger met een portefeuille waarde van een paar honderd euro loopt je toch altijd achter de rest aan. Daar moet je het mee doen.
17% ofzoiets. Waarvan het gros exchanges zijn.HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:50:
[...]
Hoeveel procent van de Bitcoins is in handen van de top 100?
Vergelijkbaar met btc ja, nier met de 78% van VEN.Bij andere coins zal er ook zoiets zijn.
Totdat je verdienmodel het bezitten van een stake inhoudt, dan kan je in perspectief gaan zien hoeveel Thor er gaat komen en dus wat het waard gaat worden.Als kleine belegger met een portefeuille waarde van een paar honderd euro loopt je toch altijd achter de rest aan. Daar moet je het mee doen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat valt reuze mee: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.htmlHoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:50:
[...]
Hoeveel procent van de Bitcoins is in handen van de top 100?
De meeste hiervan zijn exchanges of adressen met munten die al sinds 2011 op dezelfde plek staan. Bij BTC is het veel meer verdeelt dan bij een hoop alts. Ik denk dat er geen enkele andere munt is die zo verdeelt is over alle mensen als bij BTC.
Als ik zo eens bekijk bevestigt dit mijn vermoeden.PilatuS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 18:59:
[...]
Dat valt reuze mee: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
De meeste hiervan zijn exchanges of adressen met munten die al sinds 2011 op dezelfde plek staan. Bij BTC is het veel meer verdeelt dan bij een hoop alts. Ik denk dat er geen enkele andere munt is die zo verdeelt is over alle mensen als bij BTC.
Alle kleine beleggers bij elkaar hebben maar $16B aan Bitcoins.
Dat is dus tussen de 0-10 BTC.
Alles wat meer dan 10BTC's bezit vertegenwoordigt een veel grotere waarde.
Eerst heb je het over percentages en nu begin je over absolute getallen?HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:08:
[...]
Als ik zo eens bekijk bevestigt dit mijn vermoeden.
Er zijn belachelijk veel munten die verloren zijn gegaan bij BTC. Naar schatting zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen munten. Er zijn genoeg adressen waar 10.000BTC staat en dan al sinds 2011. Als iemand toegang zou hebben tot die adressen was er inmiddels echt wel wat verkocht.HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:08:
[...]
Als ik zo eens bekijk bevestigt dit mijn vermoeden.
En tuurlijk zijn er genoeg mensen die 10BTC of 1.000BTC hebben. Maar het is niet zo dat 1 persoon 20% van alle BTC heeft en dat is bij heel veel alts wel zo.
Ik kan me voorstellen dat er veel bitcoins vastzitten, maar het kan ook zijn dat 't ultieme HODLers zijn. Ik kan me wel voorstellen dat zij hun geforkte munten hebben verkocht (bijv Bitcoin Cash of Gold). Misschien geeft het wel inzicht om die relateren aan 'bevroren' wallets. Ik denk dat dan een nog nauwkeurigere inschatting gemaakt kan worden van wallets waar niets meer mee gebeurt.
Grootste BTC-speler is de wallet van Bitfinex, goed voor net 1% van alle bitcoins. Totaal niet te vergelijken met de alts dus, dat klopt volledig.PilatuS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:10:En tuurlijk zijn er genoeg mensen die 10BTC of 1.000BTC hebben. Maar het is niet zo dat 1 persoon 20% van alle BTC heeft en dat is bij heel veel alts wel zo.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
https://www.reddit.com/r/...does_not_want_ian_balina/
Dus.. deze dude heeft een beetje last van weakhands. Eerst verkoopt hij massaal zijn TELcoin (prijs dropt nog meer na zijn announcement op twitter) en hij lijkt ook al zijn ICX weg te doen omdat ICON niet met hem wil werken. Daarom de pricedrop in beide muntjes momenteel (buiten de dalende BTC dan)
https://twitter.com/Diary...status/974305098187886594
https://twitter.com/Diary...status/974332565481054208
Dus.. deze dude heeft een beetje last van weakhands. Eerst verkoopt hij massaal zijn TELcoin (prijs dropt nog meer na zijn announcement op twitter) en hij lijkt ook al zijn ICX weg te doen omdat ICON niet met hem wil werken. Daarom de pricedrop in beide muntjes momenteel (buiten de dalende BTC dan)
https://twitter.com/Diary...status/974305098187886594
https://twitter.com/Diary...status/974332565481054208
[ Voor 13% gewijzigd door Greymore1 op 15-03-2018 19:26 ]
Wat maakt het uit of je nu het aantal BTC's noemt, de waarde in $ of het percentage?Bmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:10:
[...]
Eerst heb je het over percentages en nu begin je over absolute getallen?
Ik bedoel te zeggen dan het (grote) aantal kleine beleggers maar een klein deel van de totale hoeveelheid beschikbare BTCs bezit.
Als ik het eerder genoemde tabelletje bekijk bezitten de kleine beleggers (0-10 BTC) met z'n allen toch niet veel BTC's.
Kan natuurlijk ook zijn dat die kleinere beleggers nu in btc zitten omdat de alts op hun gat liggen.HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:22:
[...]
Wat maakt het uit of je nu het aantal BTC's noemt, de waarde in $ of het percentage?
Ik bedoel te zeggen dan het (grote) aantal kleine beleggers maar een klein deel van de totale hoeveelheid beschikbare BTCs bezit.
Als ik het eerder genoemde tabelletje bekijk bezitten de kleine beleggers (0-10 BTC) met z'n allen toch niet veel BTC's.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Net wat fiat in ICX gestoken. Ben benieuwd.Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:22:
https://www.reddit.com/r/...does_not_want_ian_balina/
Nieuwe botupdate beschikbaar via:
Junia in "[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten"
Samenvatting: ook de bot heeft moeite met de huidige markt
Junia in "[Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten"
Samenvatting: ook de bot heeft moeite met de huidige markt
Hoeveel geld zou het kosten om zo’n 10k BTC wallet te bruteforcen, zou het uit kunnen?PilatuS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:10:
[...]
Er zijn belachelijk veel munten die verloren zijn gegaan bij BTC. Naar schatting zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen munten. Er zijn genoeg adressen waar 10.000BTC staat en dan al sinds 2011. Als iemand toegang zou hebben tot die adressen was er inmiddels echt wel wat verkocht.
En tuurlijk zijn er genoeg mensen die 10BTC of 1.000BTC hebben. Maar het is niet zo dat 1 persoon 20% van alle BTC heeft en dat is bij heel veel alts wel zo.
Jij zegt zelfHoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:22:
[...]
Wat maakt het uit of je nu het aantal BTC's noemt, de waarde in $ of het percentage?
Dan blijkt dat bij bitcoin de verhoudingen anders liggen, want de top 100 adressen hebben 17% van de totale hoeveelheid in handen. Vervolgens begin je ineens over absolute getallen terwijl dat vrij zinloos is, aangezien de marketcap van bitcoin niet valt te vergelijken met de marketcaps van andere coins. Percentages vallen wel te vergelijken.Hoeveel procent van de Bitcoins is in handen van de top 100?
Bij andere coins zal er ook zoiets zijn.
Ik denk niet dat dat uit zou kunnen, want als je 1 zo'n 10k wallet weet te kraken, is waarschijnlijk direct het totale vertrouwen in BTC (en alle direct afgeleiden) verdwenenCyBeRSPiN schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:33:
[...]
Hoeveel geld zou het kosten om zo’n 10k BTC wallet te bruteforcen, zou het uit kunnen?
Dat vroeg ik vanmiddag nog in het mining topic, waarom miners zo snel kunnen minen maar hackers moeite hebben met het kraken van een wachtwoord. Je zou denken dat dat dan ook moet lukken met genoeg rekenkracht?
Nee... lees je maar even in over cryptografie en bijvoorbeeld Wikipedia: Trapdoor functionggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:41:
Dat vroeg ik vanmiddag nog in het mining topic, waarom miners zo snel kunnen minen maar hackers moeite hebben met het kraken van een wachtwoord. Je zou denken dat dat dan ook moet lukken met genoeg rekenkracht?
Niet echt een kwestie van geld, meer een kwestie van tijdCyBeRSPiN schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:33:
[...]
Hoeveel geld zou het kosten om zo’n 10k BTC wallet te bruteforcen, zou het uit kunnen?
Als er nou quantum computers zouden zijn....
[ Voor 42% gewijzigd door Junia op 15-03-2018 19:54 ]
Goedenavond... en alles sal reg kom met de huidige "lage" koersen:
YouTube: NEWS BRIEF: Bitcoin Index Predicted Current Dip, Indicates Recovery
YouTube: NEWS BRIEF: Bitcoin Index Predicted Current Dip, Indicates Recovery
Nou, het is toch wel te parralleliseren? Net als Seti@Home, zou je ook met en enorm collectief een wallet kunnen proberen te kraken en de winst dan delen.Junia schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:42:
[...]
Niet echt een kwestie van geld, meer een kwestie van tijd
Als er nou quantum computers zouden zijn....
we gaan echt langzaam naar de 7K, mijn gevoel zegt dat er teveel onzekerheid is.....
Prepare for the next ATH
Ik kan me voorstellen dat je het niet kan inbeelden, maar nee, dit is letterlijk niet mogelijk met hedendaagse technologie. Neem als voorbeeld Electrum, waar je met 12 willekeurig gegenereerde woorden uit een woordenboek van 2048 woorden een 'mnemnomic' kan maken, waarvan je private key weer wordt afgeleid. Kortom, als je de 12 woorden hebt, heb je de private key.CyBeRSPiN schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:58:
[...]
Nou, het is toch wel te parralleliseren? Net als Seti@Home, zou je ook met en enorm collectief een wallet kunnen proberen te kraken en de winst dan delen.
Hoe moeilijk kan het zijn? 12 woorden uit een woordenboek die maar 2048 woorden bevat? Doe eens een gok hoe lang het zal duren voordat je alle mogelijkheden hebt geprobeerd en lees vervolgens onderstaande:
Onderstaande komt uit een oude post over Electrum:
spoiler: title
Electrum standard wallet gebruikt 12 woorden uit een dictionary van 2048 woorden op basis van RNG. Ik kan me voorstellen dat het klinkt alsof het makkelijk is, maar in feite zijn er 5.444517870735015e+39 seeds (oftwel zo'n 544,451,787,073,501,500,000,000,000,000,000,000,000) verschillende combinaties. Uitgaande dat iemand een leuk bruteforce script heeft geschreven waarmee hij 100 miljard verschillende combinaties per seconde kan doen (geen idee wat een realistische waarde is, maar 100 miljard lijkt me al vrijwel onmogelijk met hedendaagse computers :wink: ), dan kost het hem 1.726445291328962e+21 aantal (oftwel, 1726445291328962000000) jaar om alle combinaties te zijn afgegaan.
Hierbij komt dan ook nog eens kijken dat er in de blockchain een lookup moet worden gedaan voor elke mogelijke combinatie om te checken of er uberhaupt coins in zitten.
Hierbij komt dan ook nog eens kijken dat er in de blockchain een lookup moet worden gedaan voor elke mogelijke combinatie om te checken of er uberhaupt coins in zitten.
Dit geeft niet echt antwoord op jouw specifieke vraag, maar geeft wel een impressie van wat er voor nodig is.

Zolang duurt het ook voordat het interessant is om mijn pf te kraken.Junia schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:04:
[...]
Ik kan me voorstellen dat je het niet kan inbeelden, maar nee, dit is letterlijk niet mogelijk met hedendaagse technologie. Neem als voorbeeld Electrum, waar je met 12 willekeurig gegenereerde woorden uit een woordenboek van 2048 woorden een 'mnemnomic' kan maken, waarvan je private key weer wordt afgeleid. Kortom, als je de 12 woorden hebt, heb je de private key.
Hoe moeilijk kan het zijn? 12 woorden uit een woordenboek die maar 2048 woorden bevat? Doe eens een gok hoe lang het zal duren voordat je alle mogelijkheden hebt geprobeerd en lees vervolgens onderstaande:
Onderstaande komt uit een oude post over Electrum:
spoiler: titleElectrum standard wallet gebruikt 12 woorden uit een dictionary van 2048 woorden op basis van RNG. Ik kan me voorstellen dat het klinkt alsof het makkelijk is, maar in feite zijn er 5.444517870735015e+39 seeds (oftwel zo'n 544,451,787,073,501,500,000,000,000,000,000,000,000) verschillende combinaties. Uitgaande dat iemand een leuk bruteforce script heeft geschreven waarmee hij 100 miljard verschillende combinaties per seconde kan doen (geen idee wat een realistische waarde is, maar 100 miljard lijkt me al vrijwel onmogelijk met hedendaagse computers :wink: ), dan kost het hem 1.726445291328962e+21 aantal (oftwel, 1726445291328962000000) jaar om alle combinaties te zijn afgegaan.
Dit geeft niet echt antwoord op jouw specifieke vraag, maar geeft wel een impressie van wat er voor nodig is.
Dit is verdomd informatief vond ik: YouTube: Bitcoin 101 - Quindecillions & The Amazing Math Of Bitcoin's...CyBeRSPiN schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:33:
[...]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Wat Junia zegt dus. Zelfs met een supercomputer hebben we het over miljoenen jaren op zijn minst.CyBeRSPiN schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:33:
[...]
Hmmmmm heb ergens nog een 2600k liggen.PilatuS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:33:
[...]
Wat Junia zegt dus. Zelfs met een supercomputer hebben we het over miljoenen jaren op zijn minst.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Er werken nu 22 devs aan Blockport, ook zij zien blijkbaar toekomst in de crypto marktl.
@muffstuff bpt update: https://medium.com/blockp...-in-momentum-f8a3773b4553
@muffstuff bpt update: https://medium.com/blockp...-in-momentum-f8a3773b4553
[ Voor 39% gewijzigd door tias86 op 15-03-2018 21:13 ]
Waar heb je die info gevonden? Ben wel geinteresseerd wie er bij betrokken is.tias86 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:00:
Er werken nu 22 devs aan Blockport, ook zij zien blijkbaar toekomst in de crypto marktl.
Durfde het niet meer aan had wat xrp verkocht in de verwachting dat ie verder ging dalen, maar net maar weer teruggekocht (2 xrp winst jeuh).
Ik heb het gevoel dat we niet (veel) lager meer gaan. Ja iets met gut feeling en nee zit geen greintje wetenschap bij.
Ik heb het gevoel dat we niet (veel) lager meer gaan. Ja iets met gut feeling en nee zit geen greintje wetenschap bij.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Toch winst.Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:12:
Durfde het niet meer aan had wat xrp verkocht in de verwachting dat ie verder ging dalen, maar net maar weer teruggekocht (2 xrp winst jeuh).
Haha true, en ik ben van de vele kleine stapjes ipv weinig grote, maar dit voelt zelfs voor mij onzinnig.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vele kleine stapjes maken een grote.Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:22:
[...]
Haha true, en ik ben van de vele kleine stapjes ipv weinig grote, maar dit voelt zelfs voor mij onzinnig.
Tsja, de ene zit hier voor de snelle winst, en sommigen nietFlagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:22:
[...]
Ik zat erin en ik zat net te kijken. Ik was te nerveus om een verkoopprijs te bepalen. Verkocht in de downtrend, maar toch 45% winst weten te pakken.ViNOK16Bit schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:12:
Flinke spike op AION. Voor wie dit heeft
Had 89% kunnen zijn, maar dat geeft helemaal niets.
Ik ben best een beetje trots op deze trade!
Verontrustend dat mijn bloeddruk evenredig steeg met die pump, zeker het lage bedrag in ogenschouw nemend
Ik heb geen haast, het eerste jaar meer vergaren daarna vergeten (das het moeilijksteRaptorXS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:30:
[...]
Tsja, de ene zit hier voor de snelle winst, en sommigen niet
Dat is de bedoeling althans.;)
Toppie, en ja...ik weet het, heb makkelijk praten achterafFlagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:33:
[...]
Ik heb geen haast, het eerste jaar meer vergaren daarna vergeten (das het moeilijkste)en over 5 jaar eens de score opmaken.
Ik heb zo’n heel vaag voorgevoel dat morgen (of vannacht al) we nog een keer flink omlaag gaan... na iedere flinke daling pruttelt alles een beetje op en neer, om weer verder te zakken... Gokje in DGD dan maar?
Grappig is dat he, een hele rappe stijging waar je je winst omhoog ziet schieten is slechter voor je zenuwen dan een rappe daling.Midacmm schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:31:
[...]
Ik zat erin en ik zat net te kijken. Ik was te nerveus om een verkoopprijs te bepalen. Verkocht in de downtrend, maar toch 45% winst weten te pakken.
Had 89% kunnen zijn, maar dat geeft helemaal niets.
Ik ben best een beetje trots op deze trade!
Verontrustend dat mijn bloeddruk evenredig steeg met die pump, zeker het lage bedrag in ogenschouw nemend
Bij mij wel tenminste.
Poeh, dat kan je zeker stellen. Was al aardig gewend aan dalingen als ICX bagholder.Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:40:
[...]
Grappig is dat he, een hele rappe stijging waar je je winst omhoog ziet schieten is slechter voor je zenuwen dan een rappe daling.
Bij mij wel tenminste.

Ja jezus dat ICX is me toch ook wat hé. Elke keer denk je: nu kan hij toch eigenlijk niet lager gaan? En hoppaké weer een stuk lager. Ik zie ook echt een belachelijk grote sellwall op ICX/ETH van 800ETH. Niet gek dat de stijging nog even op zich laat wachten.Midacmm schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:44:
[...]
Poeh, dat kan je zeker stellen. Was al aardig gewend aan dalingen als ICX bagholder.
Zijn er nog mensen die in 'crypto 2017' geloven?
Er zijn twee problemen. 1) Vertrouwen is weg. 2) Het systeem verandert. Het wordt duidelijk dat de big boys zoals overheden en bedrijven zelf met projecten bezig zijn en niet op huidige alts instappen.
Er zijn twee problemen. 1) Vertrouwen is weg. 2) Het systeem verandert. Het wordt duidelijk dat de big boys zoals overheden en bedrijven zelf met projecten bezig zijn en niet op huidige alts instappen.
En LTC zit op Lightning.
En nu heh ... gaat het dan echt gebeuren .. de maanreis?

Anoniem: 1026773
ik niet,gelukkig zit ik niet opgescheept met alts als icx lisk walton en andere vergaane glorieSaturnus schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:47:
Ik ben er van overtuigd dat we dit jaar een nieuw ATH gaan zetten met bitcoin. Vertrouwen genoeg dus maar ik denk natuurlijk dat mensen die instapte op een bitcoin van 15-20k er iets anders over denken. Het is vooral een spelletje van whales denk ik, komt wel weer goed!Saturnus schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:47:
Als je het niet erg vind ben ik ook maar even ingestapt voor deze maanreis. :)!Turbo-Puppy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:51:
En LTC zit op Lightning.![]()
![]()
![]()
Edit: valt me tot nu toe niet tegen, thankyou @Turbo-Puppy MOONMOON
[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 15-03-2018 22:04 ]
ICX is mn longterm coin. Ik ben er van overtuigd dat deze een grote speler gaat worden.Tominatie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:46:
[...]
Ja jezus dat ICX is me toch ook wat hé. Elke keer denk je: nu kan hij toch eigenlijk niet lager gaan? En hoppaké weer een stuk lager. Ik zie ook echt een belachelijk grote sellwall op ICX/ETH van 800BTC. Niet gek dat de stijging nog even op zich laat wachten.
Echter zit ik dus wel de hele tijd shortterm naar die koers te kijken.
Moet ik niet doen, doe het toch
Komende weken gaat het erom spannen. Tokenswap, op basis daarvan mogelijke listing in Z.Korea en eventuele pairing met KRW, zullen waarschijnlijk zeer goed uitpakken voor ICX.
Mits BTC zich gedraagt.
Ik geloof in crypto 2018 wat er in 2017 gebeurd is doet er niet zoveel meer toe.Saturnus schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:47:
Overheden zullen hier en daar wel wat willen reguleren maar dit kan juist goed uitpakken en een basis zijn voor verdere groei.
Nah, tot Litepay in de markt gezet wordt verwacht ik dat niet heel eerlijk gezegd.Turbo-Puppy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:51:
En LTC zit op Lightning.![]()
![]()
![]()
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Denk dat er nog meer ltc nieuws aan zit te komen vandaag gezien de tweet van Charlie ltc ('first' good news of the day) . Gemini listing geruchten op Reddit.Tominatie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:54:
[...]
Als je het niet erg vind ben ik ook maar even ingestapt voor deze maanreis. :)!
Anoniem: 1032405
Als je echt bent ingestapt voor long term en er in gelooft, dus ook de ATH hebt gehold, zou ik persoonlijk niet uitstappen als de koers wat minder gaat.Midacmm schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:55:
[...]
ICX is mn longterm coin. Ik ben er van overtuigd dat deze een grote speler gaat worden.
Echter zit ik dus wel de hele tijd shortterm naar die koers te kijken.
Moet ik niet doen, doe het toch![]()
Komende weken gaat het erom spannen. Tokenswap, op basis daarvan mogelijke listing in Z.Korea en eventuele pairing met KRW, zullen waarschijnlijk zeer goed uitpakken voor ICX.
Mits BTC zich gedraagt.
Ah vandaar, dan HODL ik ze nog wel een tijdje denk ik. Breekt nu al de 0.020 door. Ben benieuwd.Eikelder schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:07:
[...]
Denk dat er nog meer ltc nieuws aan zit te komen vandaag gezien de tweet van Charlie ltc ('first' good news of the day) . Gemini listing geruchten op Reddit.
Allemaal oud nieuws,atomic swaps met Monero was ook al gelukt via the Lightning Network.Tominatie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Ah vandaar, dan HODL ik ze nog wel een tijdje denk ik. Breekt nu al de 0.020 door. Ben benieuwd.
Hoger dan dit zal het in ieder geval wel gaan worden. Al zijn er tal van coins die compleet waardeloos zijn en waardoor er dus ook zeker een grote bubbel in crypto zit. Wat regulering zou fijn zijn. Laatst gaf Revain (met Kucoin) onder de top kopers 160 ETH en een Lamborghini weg. Lekker geloofwaardig ben je dan.Tominatie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:53:
[...]
Ik ben er van overtuigd dat we dit jaar een nieuw ATH gaan zetten met bitcoin. Vertrouwen genoeg dus maar ik denk natuurlijk dat mensen die instapte op een bitcoin van 15-20k er iets anders over denken. Het is vooral een spelletje van whales denk ik, komt wel weer goed!
Speaking of; Jesus coin stijgt al de hele week, de white paper is ook hi-la-risch. Ik ben all-in!
Anoniem: 417500
5 triljoen staat klaar om in crypto gepompt te worden, 2017 zal er bij verbleken. Nog 4 weken deze malaise en vanaf 14 Mei..to the moon!HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:06:
[...]
Ik geloof in crypto 2018 wat er in 2017 gebeurd is doet er niet zoveel meer toe.
Overheden zullen hier en daar wel wat willen reguleren maar dit kan juist goed uitpakken en een basis zijn voor verdere groei.

In het eerdere topic werd Cv (Carvertical) al aangekaart en nadat de munt vanaf die tijd aardig in waarde was gezakt, is er nu flink nieuw leven in geblazen. 2 uurtjes geleden is er een Partnership met BMW op Twitter aangekondigd en nu is Cv ruim 30% gestegen
Ze mogen op les ja. Op zo`n school...m-rody schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:33:
In het eerdere topic werd Cv (Carvertical) al aangekaart en nadat de munt vanaf die tijd aardig in waarde was gezakt, is er nu flink nieuw leven in geblazen. 2 uurtjes geleden is er een Partnership met BMW op Twitter aangekondigd en nu is Cv ruim 30% gestegen
Partnerships met BMW zijn wel in tegenwoordigm-rody schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:33:
Ook al een partnership met BMW? Tsja... lees dat wel vaker hierm-rody schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:33:
Geloof dat iedere muntenboer die voor een nieuwe BMW komt kijken gelijk van mening is een partnership aan te gaan ... of lanceert BMW straks gewoon de grootste exchange ter wereld? ... kan natuurlijk ook.
En op de gasten wifi.Dhr. Satoshi schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:34:
[...]
Ze mogen op les ja. Op zo`n school...
Ik verwacht eerder weer een LTC low vannacht. Gisteren 5 op 158 dollar opgepikt maar zakte verder naar 151 geloof ik.Crypts schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:07:
[...]
Nah, tot Litepay in de markt gezet wordt verwacht ik dat niet heel eerlijk gezegd.
Ik houd ze, en handel om de stack te vergroten.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:08:
[...]
Als je echt bent ingestapt voor long term en er in gelooft, dus ook de ATH hebt gehold, zou ik persoonlijk niet uitstappen als de koers wat minder gaat.
DCAing ICX sinds januari, ik word er best goed in haha.
Toch blijf ik kijken terwijl ik ze toch niet verkoop, dat is juist het duffe gedrag van mij.
Iedere gek, zijn gebrek!
Praten hoeft niet, gewoon een partnership aankondigen! Wat dat nou verder precies inhoud boeit toch niemand.Anoniem: 1026773 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:42:
gvt stort ook aardig in,mss tijd dat ze ook eens met bmw gaan praten
645 LTC’s in de verkoop op GDAX. Ben benieuwd wat dat doet. Omhoog of omlaag? Normaal omlaag maar je weet het nooit hier.
BAM ... +/-300 in 1 klap weg .. lol 175 + 129ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:45:
645 LTC’s in de verkoop op GDAX. Ben benieuwd wat dat doet. Omhoog of omlaag? Normaal omlaag maar je weet het nooit hier.
Ooit turen mensen zoals jij en ik door een prachtig raam in een omgebouwde ruïne. Kijkend op de lada`s uit het oosten. Na te denken over de keus tussen een bigmac of een heerlijke bigtasty in de mcdrive met de lambo.Midacmm schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:43:
[...]
Ik houd ze, en handel om de stack te vergroten.
DCAing ICX sinds januari, ik word er best goed in haha.
Toch blijf ik kijken terwijl ik ze toch niet verkoop, dat is juist het duffe gedrag van mij.
Iedere gek, zijn gebrek!
We zullen het allemaal zien..
645 LTC’s komt neer op ~$110.000. Met een 24h volume van +$90 miljoen zal dat geen groot effect op de prijs hebben.ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:45:
Meestal gaat de prijs dan omlaag, rare markt maar.
Volgens mij worden er nog weleens Lada races gehouden.Dhr. Satoshi schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:48:
[...]
Ooit turen mensen zoals jij en ik door een prachtig raam in een omgebouwde ruïne. Kijkend op de lada`s uit het oosten. Na te denken over de keus tussen een bigmac of een heerlijke bigtasty in de mcdrive met de lambo.
We zullen het allemaal zien..
In zn achteruit. Variomatic ftw! Tenminste ik denk dat het zo heette. Net zo hard vooruit als achteruit haha.
Moet ik maar als hobby gaan uitvoeren mochten mijn cryptoplannen uitkomen.
Neem ik wel een Lada sport uitvoering. Dat is met een tennisbal op de trekhaak. (Sorry, te flauw)
Ik zat te rekenen met 645 stuks a 4 dollar, de wereld verandert snel zoBmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:49:
[...]
645 LTC’s komt neer op ~$110.000. Met een 24h volume van +$90 miljoen zal dat geen groot effect op de prijs hebben.
Hmm LTC kruipt langzaam richting 170 dollar, gaat Philakone weer gelijk krijgen?
A break above $170, will make me lean slightly bullish
A break above $178 will invalidate my bearish count
A break $157, will almost confirm my bearish count
A break $150, will definitely confirm my bearish count
A break above $170, will make me lean slightly bullish
A break above $178 will invalidate my bearish count
A break $157, will almost confirm my bearish count
A break $150, will definitely confirm my bearish count
Als je bedoeling is om over 5 jaar te cashen, dan ga je er vanuit dat je XRP dan goed gestegen zijn. Waarom dan al die moeite doen om continue sell en buy orders te plaatsen om vervolgens 5 XRP extra te vergaren? Dan kan je er beter nu 500 euro ofzo tegenaan klappen....Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:33:
[...]
Ik heb geen haast, het eerste jaar meer vergaren daarna vergeten (das het moeilijkste)en over 5 jaar eens de score opmaken.
Heb meer het idee dat je het een spelletje vind om de markt te verslaan en je succes wilt delen als je weer 5 kauwgomballen hebt verdiend
Weet iemand een fatsoenlijke TA? Ik lees overal dat we naar 7000-7500 gaan maar daar zie ik op het moment weinig van

Helaas hebben we alle serieuze TAers hier weggejaagdggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:03:
Weet iemand een fatsoenlijke TA? Ik lees overal dat we naar 7000-7500 gaan maar daar zie ik op het moment weinig van

Iets met eigen glazen
Ik dacht dat Alessio Rastani wel goed was maar die had het de afgelopen 2x fout en gaat nu op vakantie zonder uitleg over zijn laatste voorspelling of BTC in het algemeen dus daar hebben we ook niets aan.
Hebben we een nieuwe coin ofzo? Bitcoin private? Duikt ineens op in livecoinwatch op nummer 26... Is er ook nog maar vanaf 10 maart???
De afgelopen 7 dagen al ruim 10% gedaald, vannacht stond de koers op $7650 en dat betekende een daling van 18% in 7 dagen tijd. Wat verwacht je dan? Rechtstreekse daling zonder tussenstop?ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:03:
Philakone heeft wel een goede track record op korte trades/termijn. Blijft uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid, niemand kan 100% voorspellen.ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:08:
Ik dacht dat Alessio Rastani wel goed was maar die had het de afgelopen 2x fout en gaat nu op vakantie zonder uitleg over zijn laatste voorspelling of BTC in het algemeen dus daar hebben we ook niets aan.
In crypty bestaat geen fatsoenlijke TA. Bij elke scheet schiet de koers omhoog of omlaag, veels te volatiel. Er zijn idd wel bepaalde influencers . twitteraars die heel hard roepen dat we naar de 7500 gaan, dit is dan een soort van self fulfilling prophecy. Als het dan gebeurd dan schreeuwt iedereen heel hard dat ze gelijk hebben, terwijl er honderden analisten volledig naast zitten.ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:03:
doet me denken aan deze legendarische uitspraak van Daniel Arends:
Daniel Arens - internet dating
Die zijn er niet...ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:03:
TA's kloppen gewoon niet.
Wat wel klopt zijn de ronde getallen.
Blijkbaar zijn handelaren gek op ronde getallen en houden ze grenzen aan.
Daarom dus 7000 en niet 6999 hoewel dit feitelijk geen bal uitmaakt.
Persoonlijk denk ik dat we weer snel op 9000 zitten en door stijgen.
Dat is gewoon vatte vinger werk en nergens op gebaseerd behalve mijn gevoel en de richting die we op moeten.
Iedereen is het zat om in een dip te blijven hangen.
Klopt die dip moet gewoon opzouten.HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:13:
[...]
Die zijn er niet...
TA's kloppen gewoon niet.
Wat wel klopt zijn de ronde getallen.
Blijkbaar zijn handelaren gek op ronde getallen en houden ze grenzen aan.
Daarom dus 7000 en niet 6999 hoewel dit feitelijk geen bal uitmaakt.
Persoonlijk denk ik dat we weer snel op 9000 zitten en door stijgen.
Dat is gewoon vatte vinger werk en nergens op gebaseerd behalve mijn gevoel en de richting die we op moeten.
Iedereen is het zat om in een dip te blijven hangen.
Haha true en helaas bleef dit resultaat bij VEN uit. Maar toch leuk om in deze periode en in mijn portfolio weer iets dik het groen te zienblabla1986 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:36:
[...]
Partnerships met BMW zijn wel in tegenwoordig
[ Voor 7% gewijzigd door m-rody op 15-03-2018 23:19 ]
BMW doet het steeds slechter op de automarkt, daarnaast hebben vrijwel alle grote Duitse bedrijven interne academies. 1+1? Oftewel win-win, muntje en BMW krijgen aandacht en dat verkoopt. Dat hopen ze althans. Meer zoek ik er niet achter. Meeste, zo niet alle van die projectjes gaan stranden.Turbo-Puppy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:41:
Geloof dat iedere muntenboer die voor een nieuwe BMW komt kijken gelijk van mening is een partnership aan te gaan ... of lanceert BMW straks gewoon de grootste exchange ter wereld? ... kan natuurlijk ook.
Persoonlijke mening? BMW is een upgrade als je van VW afkomt maar het is nog altijd geen Mercedes.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nou vooruit dan, by popular demand
Bitcoin BTC March 15 Afternoon Update - Target $8,367 Hit. Is one more wave possible up? Prediction, Bounce to $8,550 range then to $7,250
Bitcoin BTC March 15 Afternoon Update - Target $8,367 Hit. Is one more wave possible up? Prediction, Bounce to $8,550 range then to $7,250
Tja, met alt coins winst halen tov de Bitcoin lukt de laatste 2 weken wel weer veel beter dan daarvoor. Alleen de Bitcoin zakt nog harder omlaag dan mijn alt coin winst. Ik zit nu nog een kwart onder mijn ATH met mijn portfolio... Maar het "voelt aan" alsof we in een minder slechte markt zitten dan het grootste deel van februari.
Kijk hier eens rond: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:03:
De afgelopen weken waren erg wisselend: >1.700 verdiend met NEO richting ONT airdrop, veel verloren met een erg foute GVT trade, daarna veel verdiend met goede GVT en NCASH trades, etc. Maar in totaal toch 3.100 Dollar minder in de pf... Holden is niet aan mij besteed tijdens een neerwaartse trend, maar hier is ook niet tegenaan te handelen.
Eerder vandaag besloten mijn hele pf van Binance en Bittrex naar LTC om te zetten en naar GDAX overgemaakt. Zojuist omgezet naar Euro en ik ga het mooi laten uitbetalen. Ik heb gelukkig al eerder 3x mijn inzet gecashed en handelde gelukkig met winst. Maar ik ben er wel klaar mee, weer rust in de tent en lekker niet meer de hele dag Delta openen op mijn telefoon en 's avonds de laptop open met allemaal koersen naast mij op de bank.
Enige dat ik nog open heb staan zijn 22 LCC's en 2046 CGE (Concierge.io ICO) tokens via NEO. Als iemand die over wil nemen hoor ik het graag
Eerder vandaag besloten mijn hele pf van Binance en Bittrex naar LTC om te zetten en naar GDAX overgemaakt. Zojuist omgezet naar Euro en ik ga het mooi laten uitbetalen. Ik heb gelukkig al eerder 3x mijn inzet gecashed en handelde gelukkig met winst. Maar ik ben er wel klaar mee, weer rust in de tent en lekker niet meer de hele dag Delta openen op mijn telefoon en 's avonds de laptop open met allemaal koersen naast mij op de bank.
Enige dat ik nog open heb staan zijn 22 LCC's en 2046 CGE (Concierge.io ICO) tokens via NEO. Als iemand die over wil nemen hoor ik het graag
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Wil ze wel ruilen tegen 2.88 electroneum.Taro schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:28:
De afgelopen weken waren erg wisselend: >1.700 verdiend met NEO richting ONT airdrop, veel verloren met een erg foute GVT trade, daarna veel verdiend met goede GVT en NCASH trades, etc. Maar in totaal toch 3.100 Dollar minder in de pf... Holden is niet aan mij besteed tijdens een neerwaartse trend, maar hier is ook niet tegenaan te handelen.
Heb sinds gisteravond ook al 4 ETN binnen met 2 telefoons, dat blijft wel mooi doorlopenAnoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:35:
[...]
Wil ze wel ruilen tegen 2.88 electroneum.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!