Sinds gisteravond 3.96 met 1 telefoon.Taro schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:37:
[...]
Heb sinds gisteravond ook al 4 ETN binnen met 2 telefoons, dat blijft wel mooi doorlopen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Sinds gisteravond 3.96 met 1 telefoon.Taro schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:37:
[...]
Heb sinds gisteravond ook al 4 ETN binnen met 2 telefoons, dat blijft wel mooi doorlopen
Helaas niet beschikbaar voor Android tablets, anders had ik een rig op kunnen zetten... En hopelijk snel voor iOS beschikbaar, met een iPhone 8+ moet dat ook rap gaanTon Hasselt schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:40:
[...]
Sinds gisteravond 3.96 met 1 telefoon.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Ik ook maar dan met eentje, gaat iig sneller dan normaal minen.Taro schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:37:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Anoniem: 1032405
Het kan alleen maar met electroneum volgens mij en het is niet echt minen. Je kunt de electroneum app zoeken in de playstore en dan wijst het zich vanzelf.noobstep schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:53:
Waar kan ik meer lezen over hee mobiel minen? Ik heb een paar android mobieltjes liggen
Electroneum als je even iets had teruggelezen.noobstep schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:53:
Waar kan ik meer lezen over hee mobiel minen? Ik heb een paar android mobieltjes liggen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je moet wat dingen invullen en bevestigen via mail en telefoon en grofweg 963 via een reCAPTCHA bewijzen dat je geen robot bent.noobstep schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:13:
Dankjewel mannen ik heb hem gevonden. Ik zet het aan kijken wat er gebeuren gaat 😂
Al 4.09Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:18:
[...]
Je moet wat dingen invullen en bevestigen via mail en telefoon en grofweg 963 via een reCAPTCHA bewijzen dat je geen robot bent.
Daarna lopen de miljoenen vanzelf binnen. 5018 kan ik met pensioen als dit zo doorgaat.
Haha ja wow dat waren echt heel veel CAPTCHA.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:18:
[...]
Je moet wat dingen invullen en bevestigen via mail en telefoon en grofweg 963 via een reCAPTCHA bewijzen dat je geen robot bent.
Daarna lopen de miljoenen vanzelf binnen. 5018 kan ik met pensioen als dit zo doorgaat.
Toevallig deze Philakone? Geen idee wie het is maar onderstaand link geeft niet bepaald een eerste goeie indruk.Anoniem: 417500 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:12:
[...]
Philakone heeft wel een goede track record op korte trades/termijn. Blijft uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid, niemand kan 100% voorspellen.
Dat waren volgens mij dafjes met de variomatic bak.Midacmm schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:55:
[...]
Volgens mij worden er nog weleens Lada races gehouden.
In zn achteruit. Variomatic ftw! Tenminste ik denk dat het zo heette. Net zo hard vooruit als achteruit haha.
Moet ik maar als hobby gaan uitvoeren mochten mijn cryptoplannen uitkomen.
Neem ik wel een Lada sport uitvoering. Dat is met een tennisbal op de trekhaak. (Sorry, te flauw)
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nou inderdaad... Ik denk persoonlijk dat een BMW of een andere grote multinational niet eens de moeite neemt om een al bestaande techniek of coin/token op hun wensen te laten afstemmen. Als die (en meerdere bedrijven) iets met blockchain willen, trekken ze een zak geld open, huren een batterij techneuten/devs/whatever in, en bouwen een eigen blockchain die precies doet wat aan hun wensen/eisen voldoet. Hebben totaal geen baat bij een crypto munt maar hebben alleen wat aan de achterliggende techniek.Crypts schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:18:
[...]
BMW doet het steeds slechter op de automarkt, daarnaast hebben vrijwel alle grote Duitse bedrijven interne academies. 1+1? Oftewel win-win, muntje en BMW krijgen aandacht en dat verkoopt. Dat hopen ze althans. Meer zoek ik er niet achter. Meeste, zo niet alle van die projectjes gaan stranden.
Persoonlijke mening? BMW is een upgrade als je van VW afkomt maar het is nog altijd geen Mercedes.
Inderdaad. Als ik hun was zou ik zowiezo elke blockchain oplossing waar een munt aan vast zit vermijden. Alleen al door de volatiliteit van de markt. En de slechte reputatie natuurlijk.Dakillerbean schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 06:16:
[...]
Nou inderdaad... Ik denk persoonlijk dat een BMW of een andere grote multinational niet eens de moeite neemt om een al bestaande techniek of coin/token op hun wensen te laten afstemmen. Als die (en meerdere bedrijven) iets met blockchain willen, trekken ze een zak geld open, huren een batterij techneuten/devs/whatever in, en bouwen een eigen blockchain die precies doet wat aan hun wensen/eisen voldoet. Hebben totaal geen baat bij een crypto munt maar hebben alleen wat aan de achterliggende techniek.
ja ze zijn minder waard gewordenGreymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:11:
Lekker vroeg op, jongens. Hebben de muntjes nog wat gedaan voor jullie?
Een hoop in het groen vandaag.. geen klein beetje winst op iets?
In mijn Coinstream app staat alles weer wat in het groen (grootste deel van wat ik heb is IOTA en zelfs die staan paar procenten in het groenGreymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:11:
Lekker vroeg op, jongens. Hebben de muntjes nog wat gedaan voor jullie?
ik niet maar goed het jaar duurt nog lang heb goede hoopGreymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:17:
[...]
Een hoop in het groen vandaag.. geen klein beetje winst op iets?
Bedankt voor de link, dit werpt wel een ander licht op hem.Alabama_man schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 03:44:
[...]
Toevallig deze Philakone? Geen idee wie het is maar onderstaand link geeft niet bepaald een eerste goeie indruk.
https://theicojournal.com...the-cognitive-dissonance/
Maar de echte groen is dit.tias86 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:23:
Het groen is er, nou de procentjes nog.
ja!DeeSung schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:32:
[...]
Maar de echte groen is dit.
https://www.reddit.com/r/.../?st=JETMHUGG&sh=90e5b3f6
Zijn er meer mensen die in dit soort techniek investeren?
Er zijn een aantal zogenoemde whales die ETN al een tijdje aan het dumpen zijn, wellicht om het zelf weer goedkoper in te kopen.bobdigi schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 01:55:
Pff, in een kwartier tijd meer dan 250 dollar naar beneden de bitcoin. Blijft bijzonder hoe dat zo snel kan gaan. Heb de helft in fiat zitten dus was al een beetje aan het kijken om weer wat muntjes te kopen, maar wacht het nog maar even af denk ik.
Die CAPTCHA's en beveiligingsgebeuren bij Electronium is echt niet normaal trouwensEn dan nog geen 5 cent per coin waard, wel erg bijzonder/apart.
[ Voor 18% gewijzigd door LopendeVogel op 16-03-2018 08:49 ]
[ Voor 31% gewijzigd door tias86 op 16-03-2018 08:53 ]
Bedankt voor het delen..zilver7 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:26:
Ik verwacht dat het patroon van de afgelopen week zich doorzet. Nog 1 of 2 dagen sideways trading en dan weer een verdiepinkje lager.
probeer je nou je zelf te overtuigen lolLopendeVogel schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:42:
[...]
Er zijn een aantal zogenoemde whales die ETN al een tijdje aan het dumpen zijn, wellicht om het zelf weer goedkoper in te kopen.
1. coin is relatief nieuw
2. coin heeft een actief en redelijk groot team (gisteren was hun live video met Richard op facebook in hun kantoorpand), veel in progressie en al redelijk veel is up and running. Toekomst lijkt zeer snor te zitten
3. geruchten over de samenwerking met Samsung (check maar op whois naar www.samsungetn.com, aangemaakt door Samsung).
Zelf kan ik me in 6 jaar tijd ongeveer geen andere coin bedenken met deze positieve en grote progressie.
Het vervelende is, er zijn eigenlijk alleen maar redenen waarom ETN zou moeten stijgen, er zijn in principe helemaal geen redenen voor deze daling.. Behalve de paar lompe boeren die de prijs omlaag drukken.
Echter dit omlaag drukken zal ''nooit'' door gaan tot het einde.
Veel mensen die tegenwoordig (lees: afgelopen jaar) ingestapt zijn die hadden vrijwel allemaal de verwachting om binnen 1 dag miljonair te zijn, dit hoopte ze met bijv ETN te bereiken.
Ja jammer voor hun maar zo werkt deze cryptowereld niet. Daarvoor moet je bij de shitcoins zijn die achtergelaten zijn door hun devs, daar kan je nog weleens even binnen een paar uur een stijging krijgen van een paar100 tot 1000%.
Daarnaast lijkt de daling nu extra groot;
1. BTC daalt, ETN (meeste coins) worden verhandeld met BTC. Stel ETN zou niet dalen in SAT waarden, dan nog zal het in EURO waarden dalen wegens de daling van BTC (let op, vergeet dit niet!)
2. ETN daalt terwijl BTC ook daalt, daling in EURO is hierdoor extra groot.
3. Al zou ETN in SAT waarden aan het stijgen zijn, als de daling van BTC-EURO groter is, dan zal ook ETN alsnog in EURO waarden dalen.
Mijn eerste buys met ETN zaten op 0,01 euro, mijn hoogste buy zit op ongeveer 0,12 euro. Ik laat het lekker gaan, ik heb voldoende vertrouwen in het ETN team. Onder andere doordat ik geen enkel ander team cq coin kan indenken wat zich zo inzetten voor hun coin..
Het is nu gewoon wachten tot de groep dumpers/boycotters zoiets hebben van; ej wat ben ik aan het doen..
Met elk positieve nieuws, release van een nieuw product of systeem wordt de coin gedumpt. Dit is het tegenovergestelde als hoe het normaal loopt.
Hier kan het ETN team natuurlijk niks aan doen. Wie erachter zit maakt voor de rest niks uit, het is gewoon wachten totdat ze genoeg van zichzelf krijgen.
Daarnaast is een pijnpunt: mensen lezen niet maar geven wel negatief commentaar
Zoals de mobiele miner: ETN geeft aan dat de uitbetalingen tijdelijk vertraging zullen oplopen (is volgens mij al opgelost want ik krijg de uitbetalingen zeer snel). Mensen roepen op hun facebook vervolgens: scam, ik krijg mijn coins niet.
LEZEN, LEZEN! Maar dat kunnen ze niet, wel commentaar leveren.
Zelfs gisteren tijdens de live video op facebook hadden ze het erover waarom ASICS geen invloed zullen hebben op de mobiele miner. Reacties: ASICS will destroy the mobile miner, nobody will get any coins with the mobile miner.
Sjesus, het is net uitgelegd waarom het géén invloed heeft op de mobiele miner.
Het zijn dus deels de whales die de prijs (om welke reden dan ook) momenteel omlaag drukken, en het zijn veel nieuwe gebruikers in de cryptowereld die er geen snars van snappen en vooral veel schreeuwen.
Ik vond de reactie van Richard dan ook mooi;
Did ASICS destroy Bitcoin?
Daarmee hoopte ik dat de kous af zou zijn, maar nee nog genoeg ''fudders'' die het gewoon niet kunnen en willen snappen. Juist door de BTC asics ging de prijs fors en fors omhoog, BTC werd niet ineens 0 euro waard door de asics zoals de fudders tijdens de live video riepen.
Ik heb volgens mij vaak genoeg gezegd dat het een spelletje is dus dat was niet zo'n moeilijke gok. En ook verteld dat ik het eerste jaar meer wil vergaren en daarna een aantal jaar laat staan. Zolang hij niet op mijn vastgestelde hoogte staat (laagtepaul-s83 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 23:00:
[...]
Als je bedoeling is om over 5 jaar te cashen, dan ga je er vanuit dat je XRP dan goed gestegen zijn. Waarom dan al die moeite doen om continue sell en buy orders te plaatsen om vervolgens 5 XRP extra te vergaren? Dan kan je er beter nu 500 euro ofzo tegenaan klappen....
Heb meer het idee dat je het een spelletje vind om de markt te verslaan en je succes wilt delen als je weer 5 kauwgomballen hebt verdiendMet kleine aantallen boeit het niet zoveel als ee trade mislukt, met duizenden euro's zou je denk ik toch wat andere trades en beslissingen maken omdat dan de emotie meer om de hoek komt kijken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Er is nogsteeds veel winst te behalen in deze bear market.Greymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:49:
Mensen die een dag of 2 terug in ONT zijn gestapt. Congrats. Dikke winst, en misschien nog wel meer vandaag.
[ Voor 3% gewijzigd door DeeSung op 16-03-2018 09:04 ]
Dit beschrijft exact mijn gevoel bij die kerel. Opletten jongens.The ICO Journal was passed a sizable folder of documents that seem to prove that Philakone either believes he is a trading God, able to move markets with his every word, tweet, sheer force of genius, OR he is connected to some shady forces and is doing their bidding on Bitfinex and other exchanges while telling his followers to do just the opposite. Whichever it is, it isn’t a good look.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Oeh, ik volg hem en vind hem best goed. Dan wel iets overdreven. Uiteindelijk zegt hij wel dat je altijd je eigen keuzes moet maken en brand die ook de gasten af die een verkeerde trade maakten op basis van zijn advies. Daarnaast is hij ook heel transparant in zijn eigen trades.TomTorquay schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:13:
[...]
Dit beschrijft exact mijn gevoel bij die kerel. Opletten jongens.
PSN: Eczeem
0,17 dollar centGreymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:35:
Heeey. Waar komt die insane drop in Cardano vandaan?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja maar ik zat net te kijken en zie hem helemaal droppen. Ongeveer op het midden van de drop kunnen kopen. Misschien zit er toch wat aan te komen binnenkort.. wil er minimaal 10000 hebben (zit op de helft). Dan moon, lambo en een eigen eilandje.
Van een linkje dat hier eerder gepost was:Dooiedibbes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:22:
Neemt niet weg dat je altijd sceptisch moet blijven. Waar heb je deze quote vandaan?
Wow 10.000 stuks ? Ben je zo zeker van je 'stuk' dan dat ADA het word later?Greymore1 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:41:
[...]
Ja maar ik zat net te kijken en zie hem helemaal droppen. Ongeveer op het midden van de drop kunnen kopen. Misschien zit er toch wat aan te komen binnenkort.. wil er minimaal 10000 hebben (zit op de helft). Dan moon, lambo en een eigen eilandje.
SPiET
Euhm dat is minder dan €1500.spietie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:50:
[...]
Wow 10.000 stuks ? Ben je zo zeker van je 'stuk' dan dat ADA het word later?
Neem aan das al een heel pak fiat er tegen aan.
Vind hem aardig laag staan, 10000 stuks valt wel mee op deze prijs. 3e generatie blockchain, wordt het de nieuwe Eth, wie weet. Zou je dit willen missen? Ik niet in ieder geval.spietie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:50:
[...]
Wow 10.000 stuks ? Ben je zo zeker van je 'stuk' dan dat ADA het word later?
Neem aan das al een heel pak fiat er tegen aan.
€1500 in het riool gooien is alsnog pijnlijk...
Waarom zou hij het in de riool gooien?TomTorquay schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:54:
[...]
€1500 in het riool gooien is alsnog pijnlijk...
[ Voor 5% gewijzigd door Adnanos op 16-03-2018 10:57 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Straks zit bitcoin op €1 met een dominance van 100%Richh schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:57:
En we zakken weer
BTC dominance stijgt wel weer verder
Zou wel een mooie reset zijn van de marktTomTorquay schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:58:
[...]
Straks zit bitcoin op €1 met een dominance van 100%![]()
Zero.
Waarom zou alles gaan moeten stijgen omdat de G20 begint?Pelox schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:09:
Golfjes worden weer kleiner en kleiner dus op korte termijn weer een breakoutje of we kelderen weer een stukkie..
Ik hoop dat we nog een stijging meepakken dit weekend, dan zet ik nog snel een deel van mijn pf om in fiat voor de G20 begint. Wat is jullie idee?
Thanks, vrij verontrustend inderdaad. Maar het gevaar van Whales blijft in zon kleine markt als dit, het is inderdaad wel sneu dat hij mensen in de val lokt met zijn bereik..TomTorquay schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:48:
[...]
Van een linkje dat hier eerder gepost was:
https://theicojournal.com...the-cognitive-dissonance/
PSN: Eczeem
Lees z'n post eens opnieuwmicmulder schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:13:
[...]
Waarom zou alles gaan moeten stijgen omdat de G20 begint?
Waarom zou alles gaan moeten dalen omdat de G20 begint?Pelox schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:09:
Golfjes worden weer kleiner en kleiner dus op korte termijn weer een breakoutje of we kelderen weer een stukkie..
Ik hoop dat we nog een stijging meepakken dit weekend, dan zet ik nog snel een deel van mijn pf om in fiat voor de G20 begint. Wat is jullie idee?
[ Voor 43% gewijzigd door Trent900 op 16-03-2018 11:34 ]
Mag van mij. Heb een kooporder staan op 5800 euro.Trent900 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:33:
Goede setup voor de volgende dump. Watch it.
Gisteren al gezien dat ze niet schromen om de <8k te laten gaan.
Ik zeg niet dat het gaat dalen en ik zeg ook niet dat het gaat stijgen.. Ik zet gewoon een deel om naar fiat omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Wat denken jullie te gaan doen na dit weekend?Richh schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:16:
[...]
Waarom zou alles gaan moeten dalen omdat de G20 begint?
Zero.
Ik voorzie ook wel een daling inderdaad, al durf ik nu ook niet meer uit te stappen en een buy order in te stellen. Maar ik zie de correlatie met de G20 niet helemaalPelox schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:48:
[...]
Ik zeg niet dat het gaat dalen en ik zeg ook niet dat het gaat stijgen.. Ik zet gewoon een deel om naar fiat omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Wat denken jullie te gaan doen na dit weekend?
Tijdens deze G20 gaan ze het juist hebben over de cryptomarkt. Dat is 1 van de items. Grote kans dat de markt hierop gaat reageren denk ik dan.Richh schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:50:
[...]
Ik voorzie ook wel een daling inderdaad, al durf ik nu ook niet meer uit te stappen en een buy order in te stellen. Maar ik zie de correlatie met de G20 niet helemaal
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 16-03-2018 12:09 ]
Zero.
Waar is dit aan te zien?Trent900 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:33:
Goede setup voor de volgende dump. Watch it.
Gisteren al gezien dat ze niet schromen om de <8k te laten gaan.
In je zwembroek?zwembroek schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:50:
Ik blijf zitten waar ik zit.
Iig niet bij Kim Holland.
Hahaha inderdaad.....
[ Voor 22% gewijzigd door zwembroek op 16-03-2018 12:16 ]
nieuws: Nederlandse darknethandelaren verstopten drugs in 3d-geprinte verpakk...De printers zijn in beslag genomen. Daarnaast heeft de politie auto's, vuurwapens, drugs en bitcointegoeden geconfisqueerd.
[ Voor 51% gewijzigd door Ryan1981 op 16-03-2018 12:44 ]
Ik moet alles nog lezen maar in de inleiding staat: "Dat is technische analistentaal voor het feit dat het kortlopend voortschrijdende de lijn van het langlopend gemiddelde doorbreekt."Dooiedibbes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:42:
als we het toch over FUD hebben..
https://www.finanzen.nl/v...e-Walking-Dead-1018841705
Dit klopt idd. Persoonlijk vraag ik me af hoe reeel is wat jij denkt dat er gaat gebeuren. Wegen de kosten hier op tegen het eventuele rendement wat je gaat maken. Kun je dan niet beter een goede munt zoeken en het geld daar in steken en het een jaar laten staan?Alabama_man schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:00:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, dank voor de correctie! De materie is nog relatief nieuw voor me.
Nog even ter verificatie of ik het helemaal goed heb begrepen. Samenvattend komt het neer op dat ik minimaal 500 dollar op m'n kraken account moet hebben staan om de short positie vast te houden. Het vasthouden van deze positie kost me per maand 18 dollar. Wil ik een jaar lang deze positie vasthouden dan heb ik voor dit hele short avontuur minimaal 716 dollar nodig in m'n kraken account?
Niks. Heb sinds februari bijna alles omgezet naar fiat omdat ik de koers van btc en de totale cryptomarketcap teveel vind lijken op elke willekeurige bubbelgrafriek. Twijfel nog over of ik alle eth die in de tussentijd nog mine laat staan of periodiek ook omzet naar fiat.Pelox schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:48:
[...]
Ik zeg niet dat het gaat dalen en ik zeg ook niet dat het gaat stijgen.. Ik zet gewoon een deel om naar fiat omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Wat denken jullie te gaan doen na dit weekend?
Anoniem: 378762
Alles gelezen, drop naar 1k en daarna naar 100k. Klinkt goed, blijf hodlen.Anoniem: 378762 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:56:
Wat vinden Tweakers van dit verhaal? https://medium.com/@super...burnt-no-way-c53de65c166a
Het zogenaamde Cartel.
Nouja zoals ik al in andere posts aan heb gegeven zit ik nu vrijwel helemaal in fiat omdat ik verwacht dat we dit jaar nog wel verder naar beneden gaan. De munt om alles een jaar in te laten staan is in mijn geval de euroOrange_Dirk schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:48:
[...]
Dit klopt idd. Persoonlijk vraag ik me af hoe reeel is wat jij denkt dat er gaat gebeuren. Wegen de kosten hier op tegen het eventuele rendement wat je gaat maken. Kun je dan niet beter een goede munt zoeken en het geld daar in steken en het een jaar laten staan?
Deze tweet op 17 mei 2011 blijft ook mooi:Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:52:
Door verveling net ff wat door het eerste bitcoin topic van tweakers heen gebladerd. Berichten gaan terug naar 2011. Waar jongens met hun pc 0.16 bitcoin per dag minen, tegen een koers van 16 dollar per bitcoin.
Geweldig om terug te lezen. Ook een gast die 70 bitcoin verkocht voor een paar honderd en toen baalde omdat de koers omhoog ging naar 11 dollar.
De tering.
https://twitter.com/gregschoen/status/70261648811761665?s=21I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin
Bmfd = Greg Schoen?Bmfd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:09:
[...]
Deze tweet op 17 mei 2011 blijft ook mooi:
[...]
https://twitter.com/gregschoen/status/70261648811761665?s=21
[ Voor 3% gewijzigd door RideWithUz op 16-03-2018 13:14 ]
Ik vind het een extreem hoog conspiracy / illuminatie / first world order gehalte hebben en neem het niet serieus.Anoniem: 378762 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:56:
Wat vinden Tweakers van dit verhaal? https://medium.com/@super...burnt-no-way-c53de65c166a
Het zogenaamde Cartel.
Die koppeling kan pas verdwijnen als een of meerdere cryptocurrencies volwaardig ruilmiddel worden voor dagelijkse behoeften. Dan kunnen die currencies ontkoppeld worden van fiat en hebben de huidige financiele markten er mogelijk minder invloed op.Ryan1981 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:14:
Eigenlijk best wel interessant om de mensen met macht in de huidige financiele markt ook hun macht te zien uitoefenen in de crypto markt. Het zou mooi zijn als op een of andere manier die koppeling onderbroken kan worden.
Dat ben ik met je eens. Maar, ik moet toegeven dat ik het moment van die Binance hack en het uitlekken van die MtGox-Japanner toch wel erg toevallig vind. Dat was echt op een cruciaal tijdstip het vertrouwen een slag toebrengen. Was er dat nieuws niet geweest, dan was de kans zeer reëel dat we nu in een uptrend zaten, in plaats van een neerwaartse spiraal.Alabama_man schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:17:
[...]
Ik vind het een extreem hoog conspiracy / illuminatie / first world order gehalte hebben en neem het niet serieus.
Niks denigrerends aan hoor in mijn post, althans zeker niet zo bedoeld.Flagg schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:02:
[...]
Ik heb volgens mij vaak genoeg gezegd dat het een spelletje is dus dat was niet zo'n moeilijke gok. En ook verteld dat ik het eerste jaar meer wil vergaren en daarna een aantal jaar laat staan. Zolang hij niet op mijn vastgestelde hoogte staat (laagte) stop ik er geen fiat in tot die tijd probeer ik tussen de bedrijven door wat meer bij elkaar te fietsen dmv traden.
En ik speel met 1000 euro fiat ongeveer dus nee kan er heel moeilijk emotioneel worden als het naar beneden gaat, alleen met geld wat je bereid bent te verliezen toch?
En het heeft niks met "de markt verslaan"te maken, maar ik vertel zo af en toe wat ik aan het doen ben of van plan ben en dan laat ik het ook weten of het wel of niet gelukt is. Ipv alleen alle briljante successen te delen, het is geen Facebook hier. Dus ja af en toe maar 5 "kauwgomballen".
Ik proef een beetje een denigrerende toon in je post dus vraag me af waar dat vandaan komt.
Dat is mijn gedachte ook. FUD nieuws heeft zo een invloed op de prijs. Iedere keer als de Bitcoin zich begint te herstellen komt er weer een nieuw FUD bericht de media in. Soms vraag ik me ook af hoe het kan dat als je de grafieken in de gaten houdt, en je ziet alleen kleine orders onder de 100BTC waarbij er weinig gebeurd er ineens een dikke groene of rode kaars tevoorschijn komt. Maar je ziet het nergens terug op bijvoorbeeld GDAX of Bitfniex als buy/sell order. Ik kan het mis hebben maar het oogt zo naar drukken van de prijs door bepaalde grote partijen achter de schermen.TomTorquay schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:30:
[...]
Dat ben ik met je eens. Maar, ik moet toegeven dat ik het moment van die Binance hack en het uitlekken van die MtGox-Japanner toch wel erg toevallig vind. Dat was echt op een cruciaal tijdstip het vertrouwen een slag toebrengen. Was er dat nieuws niet geweest, dan was de kans zeer reëel dat we nu in een uptrend zaten, in plaats van een neerwaartse spiraal.
Anoniem: 1026773
is dat niet met elke munt zo?Anoniem: 378762 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:36:
[...]
Dat is mijn gedachte ook. FUD nieuws heeft zo een invloed op de prijs. Iedere keer als de Bitcoin zich begint te herstellen komt er weer een nieuw FUD bericht de media in. Soms vraag ik me ook af hoe het kan dat als je de grafieken in de gaten houdt, en je ziet alleen kleine orders onder de 100BTC waarbij er weinig gebeurd er ineens een dikke groene of rode kaars tevoorschijn komt. Maar je ziet het nergens terug op bijvoorbeeld GDAX of Bitfniex als buy/sell order. Ik kan het mis hebben maar het oogt zo naar drukken van de prijs door bepaalde grote partijen achter de schermen.
Bitcoin is de bepaler. Zakt de BTC dan zakken alle alts. Stijgt BTC te hard dan zakken ook de alts.
wat jij nu zegt betekent dat je beter gewoon in btc kan zittenAnoniem: 378762 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:39:
[...]
Bitcoin is de bepaler. Zakt de BTC dan zakken alle alts. Stijgt BTC te hard dan zakken ook de alts.
Anoniem: 954723
Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:52:
Door verveling net ff wat door het eerste bitcoin topic van tweakers heen gebladerd. Berichten gaan terug naar 2011. Waar jongens met hun pc 0.16 bitcoin per dag minen, tegen een koers van 16 dollar per bitcoin.
Geweldig om terug te lezen. Ook een gast die 70 bitcoin verkocht voor een paar honderd en toen baalde omdat de koers omhoog ging naar 11 dollar.
De tering.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 1026773 op 16-03-2018 13:45 ]
Dat waren geloof ik zelfs 10000 BTC.Anoniem: 954723 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:42:
[...]
![]()
![]()
Of zo van die mannen die voor 2 BTC pizza kochten
Is dat een zure xD
Kan ook gewoon toeval zijn geweest. Het zoeken naar beweegredenen van een fictieve organisatie om een bepaalde gebeurtenis te verklaren is jezelf bevinden op glad ijs.TomTorquay schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:30:
[...]
Dat ben ik met je eens. Maar, ik moet toegeven dat ik het moment van die Binance hack en het uitlekken van die MtGox-Japanner toch wel erg toevallig vind. Dat was echt op een cruciaal tijdstip het vertrouwen een slag toebrengen. Was er dat nieuws niet geweest, dan was de kans zeer reëel dat we nu in een uptrend zaten, in plaats van een neerwaartse spiraal.
Laten we hopen dat die tijden niet terug komen.. (Dat je nog net een pizza kan kopen voor je Bitcoins)
Of juist wel, dan koop ik elke BTC die ik kopen kanRookieRooster schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:47:
[...]
Laten we hopen dat die tijden niet terug komen.. (Dat je nog net een pizza kan kopen voor je Bitcoins)
Straks is het andersom.. 10000 pizza's voor 2 bitcoin.RookieRooster schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:47:
[...]
Want je bent gek op pizza?ggj87 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:49:
[...]
Of juist wel, dan koop ik elke BTC die ik kopen kan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq