[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 181 ... 204 Laatste
Acties:
  • 579.714 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:10
Mortel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:34:
[...]

Ik verwacht de grootste verschuiving pas een etmaal voordat de snapshot plaats vindt.
Wat denk jij?
Dat denk ik ook.

Desalniettemin denk ik niet dat het top 100 accounts, wat nu >78% van alle VEN bezit, tegen die tijd minder dan 66,6% bezit. De hype is gigantisch op verschillende fora, maar eigenlijk gebeurd er helemaal niks.

Ik ben heel benieuwd hoe dit soort Reddit-threads er op 21 maart uit zien.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Chris.nl schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:40:
[...]

Als we 2014 echt gaan nadoen komt het dieptepunt rond 10 april al, hebben we dat ook weer gehad.
Op reddit gaat een USA tax theorie -

'U.S. taxes are due April 15. I will pay the biggest tax bill I’ve ever paid due to crypto which I can only pay by selling more crypto. I bet I’m not the only one'

Met wat lijnen ook te bevestigen op 1 D chart van BTCUSD. Nog een maandje ongein met deze theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-06 22:42
Dooiedibbes schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:41:
[...]

'U.S. taxes are due April 15. I will pay the biggest tax bill I’ve ever paid due to crypto which I can only pay by selling more crypto. I bet I’m not the only one'

Met wat lijnen ook te bevestigen op 1 D chart van BTCUSD. Nog een maandje ongein met deze theorie.
Net zoals je wall street bonussen en het Chinese nieuwjaar.
Ik geloof daar weinig van. De hype is voorbij en die komt vanzelf ooit wel weer terug.

[ Voor 7% gewijzigd door Mortel op 15-03-2018 14:43 ]

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:04
Een vraag tussendoor. Ik heb sinds vandaag dat de iOS app van binance er heel anders uit ziet. Ik kan niet meer kopen/verkopen, en mijn startscherm bestaat uit enkel nog 9 blokjes met de koers van enkele cryptocurrencies. Nog andere die dit probleem ook hebben?

Betreft de iOS app, heeft een van jullie ook de app geinstalleerd buiten de appstore om? Is dit te vertrouwen? Wellicht mined die app wel stiekem crypto?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

Mortel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Net zoals je wall street bonussen en het Chinese nieuwjaar.
Ik geloof daar weinig van. De hype is voorbij en die komt vanzelf ooit wel weer terug.
Ja je moet wat hè

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Ik niet, ik zit naar Kim Holland te kijken.
Sta je zo ver in de min?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Ik had even behoefte aan wat positieve candle sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
sinasappel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:45:
Een vraag tussendoor. Ik heb sinds vandaag dat de iOS app van binance er heel anders uit ziet. Ik kan niet meer kopen/verkopen, en mijn startscherm bestaat uit enkel nog 9 blokjes met de koers van enkele cryptocurrencies. Nog andere die dit probleem ook hebben?

Betreft de iOS app, heeft een van jullie ook de app geinstalleerd buiten de appstore om? Is dit te vertrouwen? Wellicht mined die app wel stiekem crypto?

Alvast bedankt.
Als je het niet vertrouwt moet je hem verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Als je het niet vertrouwt moet je hem verwijderen en opnieuw installeren.
Het probleem is dat er geen orginele binance app in de appstore, alleen de buiten de appstore mogelijkheid. Ik had de mijne enkele maanden geleden geinstalleerd toen deze nog wel in de appstore beschikbaar was.

Ik kan hem dus verwijderen maar dan ben ik hem helemaal kwijt en kan ik hem alleen nog buiten de appstore een installeren...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Rechtzodiegaat schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:48:
[...]

Mijn candlestick gaat niet echt positief staan van Kim Holland. Maar ieder z'n eigen smaak...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Mijn candlestick gaat niet echt positief staan van Kim Holland. Maar ieder z'n eigen smaak...
True. Ik hou er wel van. Pump & dump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Nog mensen problemen met Coinpot.co?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Zie je? Weer een stijging richting 136 en weer tegengehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:09:
Zie je? Weer een stijging richting 136 en weer tegengehouden.
De whales zullen hun vervelen zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:21
Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:46:
[...]

10% vind ik een redelijke stijging ja. (inmiddels 20%)
haha okay fair enough, nu begint het een beetje te lopen, maar alles onder de 0,01 eth vind ik persoonlijk nog niet interessant ;)
Dooiedibbes schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:41:
[...]

Haha best wel kut voor die gasten, want als de boel nog meer zakt dan hang je, dus dan nu maar alvast wat verkopen zodat je de tax bill kan betalen?

[ Voor 49% gewijzigd door mannowlahn op 15-03-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
edit

[ Voor 98% gewijzigd door mannowlahn op 15-03-2018 15:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
sinasappel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:45:

Alvast bedankt.
Wacht even, jij installeerd een iOs app buiten de app store van ios om die je gebruikt om je crypto te handelen?

Mijn oog begint een beetje raar te trekken, op welk moment gaan bij jou de alarm bellen af dat je denkt, "hey wacht eens even, is dit wel zo handig wat ik nu doe"? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
muffstuff schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:37:
[...]

Wacht even, jij installeerd een iOs app buiten de app store van ios om die je gebruikt om je crypto te handelen?

Mijn oog begint een beetje raar te trekken, op welk moment gaan bij jou de alarm bellen af dat je denkt, "hey wacht eens even, is dit wel zo handig wat ik nu doe"? 8)7
Is het nu zo moeilijk lezen... 8)7

NEE is heb nog geen app buiten de appstore gedownload en geinstalleerd!!! Ik vroeg me af hoe anderen de binance app gebruiken. Bij mij is die dusdanig veranderd dat hij niet meer werkt (dit was de originele app vanuit de appstore, die is nu niet meer te vinden).

Blijkbaar wordt er op Reddit ook geschreven dat de officiële app is verwijderd uit de appstore.

[ Voor 6% gewijzigd door sinasappel op 15-03-2018 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
sinasappel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:40:
[...]

NEE is heb nog geen app buiten de appstore gedownload en geinstalleerd!!! Ik vroeg me af hoe anderen de binance app gebruiken. Bij mij is die dusdanig veranderd dat hij niet meer werkt (dit was de originele app vanuit de appstore, die is nu niet meer te vinden).

Blijkbaar wordt er op Reddit ook geschreven dat de officiële app is verwijderd uit de appstore.
Als hij uit de app store is heeft dan een zeer goede reden.
1 apple keurt het niet goed,
2 ontwikkelaar vind problemen,
3 app was nooit officiele app en is door apple op aanvraag van binance verwijderd.

1 In geval van 1 werkt de app nog steeds door daar hij al op je mobiel staat
2 Als het goed is bouwt elke developer een notificatie mogelijkheid in indien je alle gebruiker wil inlichten
3 Dan kan de app nog steeds doorwerken.

Ja het was moeilijk lezen omdat je vroeg of anderen OOK problemen hadden met de app die buiten de app store om geinstalleerd was. Daarmee impliceer je dat jij dat ook gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-05 07:49
sinasappel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:40:
[...]

Binance app bij mij heb ik destijds wel nog uit de appstore gehaald. Krijg nu constant een pop-up dat deze verouderd is en moet updaten. Als ik op update klik, gaat deze naar de website van Binance waar staat beschreven dat je 'm inderdaad buiten de appstore om moet binnenhalen, custom certificaat op je iOS device etc.etc.

/Zeurmodus aan:

Nou daaaaaag. Dan de oude versie nog maar gebruiken voor mij, gebruik hem toch enkel als naslag om de koersen te checken, niet om te handelen. Maar kom op, een exchange als Binance kan er toch gewoon voor zorgen dat die app van hun weer "Apple legitiem" wordt zodat het weer op de normale manier te gebruiken en te downloaden is? Of hij valt ineens buiten de Apple policy ofzo? Waarom heeft deze er in beginsel dan WEL opgestaan vraag je je dan af...

/Zeurmodus uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Op 15m lijken alle grafieken (GDAX) een bear flag patroon te vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:54:
Ik denk ook dat het vallen omlaag nog niet voorbij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
:?
Ik zie dat niet, eerlijk gezegd. voorbeeldje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Hoewel ik ook denk dat we nog verder kunnen zakken (of niet :+), zie ik jouw patroon er niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
[b][message=54598445,noline]

/Zeurmodus aan:

Nou daaaaaag. Dan de oude versie nog maar gebruiken voor mij, gebruik hem toch enkel als naslag om de koersen te checken, niet om te handelen. Maar kom op, een exchange als Binance kan er toch gewoon voor zorgen dat die app van hun weer "Apple legitiem" wordt zodat het weer op de normale manier te gebruiken en te downloaden is? Of hij valt ineens buiten de Apple policy ofzo? Waarom heeft deze er in beginsel dan WEL opgestaan vraag je je dan af...

/Zeurmodus uit...
Financiele apps hebben zwaardere regels en kan zijn dat binance regels van bv landen omzeilt waardoor apple ineens verantwoordelijk wordt. Zelfde als met app die bv met gokken worden gebruikt.

Kan ook gewoon een technische reden hebben, dat binance zijn meuk niet goed beveiligd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Hoewel ik ook denk dat we nog verder kunnen zakken (of niet :+), zie ik jouw patroon er niet in :P
Ik ben absoluut geen expert maar we komen van een flinke daling af en nu vertoont elke grafiek golfjes. Net als in een bear flag patroon. Het kan ook niks zijn hoor, dat geloof ik ook maar het lijkt er wel veel op.

Afbeeldingslocatie: https://media.dailyfx.com/illustrations/2012/08/15/How_to_Trade_a_Bearish_Flag_Pattern_body_Picture_1.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Koop een android, nooit problemen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ondertussen ben ik de electroneum app ook op de algemene mobiel van de afdeling op mijn werk aan het installeren. :Y dat ding ligt toch maar wat te verstoffen in het kantoortje.

Eens kijken of we dit jaar de 1000 elctroneum nog kunnen aantikken >:)

Als ie ooit stijgt naar een cent of 25 heb je toch weer wat eypo's in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:04:
Ondertussen ben ik de electroneum app ook op de algemene mobiel van de afdeling op mijn werk aan het installeren. :Y dat ding ligt toch maar wat te verstoffen in het kantoortje.

Eens kijken of we dit jaar de 1000 elctroneum nog kunnen aantikken >:)

Als ie ooit stijgt naar een cent of 25 heb je toch weer wat eypo's in de pocket.
Ik heb nu 2.99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:04:
Hmm, je zou de eerste niet zijn die ontslagen wordt omdat ie crypto's minet op computers van het werk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:07:
[...]
Hmm, je zou de eerste niet zijn die ontslagen wordt omdat ie crypto's minet op computers van het werk...
Misschien is ie de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]
Ja snap het ook niet echt. Wat zijn de baten, 0,001 cent per dag? Wat is het risico, ontslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Man man man, die enorme rode kaarsen die de afgelopen tijd uit het niets komen, dat moet toch haast wel manipulatie zijn? Constant een lage volume en dan ineens BAM, 100+ btc die in de uitverkoop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Toch een bear flag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

[...]
Ik heb achter in de fabriekshal ook een rig staan met 25 videokaarten. Op 3 fase stroom. Tevens een leuk kweekkastje met 25 plantjes.

Bovendien is het een simulatie dus kunnen ze me alleen gesimuleerd ontslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 09:22
Theniers schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:08:
Man man man, die enorme rode kaarsen die de afgelopen tijd uit het niets komen, dat moet toch haast wel manipulatie zijn? Constant een lage volume en dan ineens BAM, 100+ btc die in de uitverkoop gaan.
Op de weg naar boven gebeurt precies dezelfde manipulatie, alleen zijn het dan groene candles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
muffstuff schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:08:
[...]

Ja snap het ook niet echt. Wat zijn de baten, 0,001 cent per dag? Wat is het risico, ontslag.
Ik heb nu al zo'n 0.12 cent in nog geen dag, meer dan ik met die crypto's verdien op het moment. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
Als ze in de uitverkoop zijn, moet je ze kopen! O-)
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:10:
[...]

Ik heb achter in de fabriekshal ook een rig staan met 25 videokaarten. Op 3 fase stroom. Tevens een leuk kweekkastje met 25 plantjes.

Mooie combi! Met de warmte van de videokaarten kun je prima die plantjes laten groeien. Ik zie een gat in de markt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:10:
[...]

WTF? Jij kweekt "plantjes" op je werk _O- 7(8)7
't Is niet omdat we nu omlaag gaan dat het daarom een bear flag was ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Dakillerbean schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:12:
[...]

[...]

Mooie combi! Met de warmte van de videokaarten kun je prima die plantjes laten groeien. Ik zie een gat in de markt :9~
Haha ja. Goeie Hasj rate ook. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:48:
[...]

Ik kijk nog liever naar de dalende Bitcoin dan naar Kim Fucking Holland...Brrrr...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

[...]

Planten groeien door fotosynthese ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
muffstuff schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:15:
[...]

'
Hang je d'r nog een paar lampen boven en een prima opstelling heb je!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:13:
[...]
WTF? Jij kweekt "plantjes" op je werk _O- 7(8)7
Nee hoor gekkigheid. Zie nu ook maar af van de app op de bedrijfsmobiel. Bedankt voor de inzichten en het redden van mijn toekomst gasten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
muffstuff schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Kijk, daarom zit ik in de IT... Nooit groene vingers gehad. Tuin ligt vol met tegels/bestrating... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

[...]

Warmte van de lampen plus de warmte van de videokaarten kan je beter bananen kweken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:11
Was dit al bekend?

Kinguin, bekend als shady dealer van gamekeys (Kinguin.net), is ook een eigen ICO gestart en de voorverkoop daarvan begint blijkbaar ergens vandaag:

https://kinguin.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:24
Heb een buy order klaar staan op 5800 euro voor bitcoin maar zit er over te denken om die nog te verlagen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwembroek schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Warmte van de lampen plus de warmte van de videokaarten kan je beter bananen kweken.
Zou ook zeer geschikt zijn voor onze met thc en cbd verrijkte vriendjes, vooral als je led kweekt. Met een 600w hps is het warm zat. Maar die schatjes houden wel van een warme omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Dakillerbean schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Kijk, daarom zit ik in de IT... Nooit groene vingers gehad. Tuin ligt vol met tegels/bestrating... 8)
ik zit ook in de IT maar dacht dat dit wel bekende info was ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Zou ook zeer geschikt zijn voor onze met thc en cbd verrijkte vriendjes, vooral als je led kweekt. Met een 600w hps is het warm zat. Maar die schatjes houden wel van een warme omgeving.
Zijn we al van de natrium hoge druk af dan? Damn Led...tijd gaat snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Laatst was er ook een artikel over een mining farm die een hal met cryptomaten planten verwarmde met hun rigs. Vond ik wel een mooie oplossing. Toch weer een benutting van je warmte overschot.

Misschien thuis maar eens investeren. Kan de cv de deur uit. Verwarm je huis met je mining rig :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:26:
Laatst was er ook een artikel over een mining farm die een hal met cryptomaten planten verwarmde met hun rigs. Vond ik wel een mooie oplossing. Toch weer een benutting van je warmte overschot.

Misschien thuis maar eens investeren. Kan de cv de deur uit. Verwarm je huis met je mining rig :')
Cryptomaten _O-

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Laatst online: 22:09
Bmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:11:
[...]

Op de weg naar boven gebeurt precies dezelfde manipulatie, alleen zijn het dan groene candles.
Wij hebben niks in te brengen, de whales bepalen de koers, geholpen door FUD. Willen ze omlaag dan gaan ze omlaag. En andersom. Natuurlijk wordt er gemanipuleerd, wat wil je in zo'n markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Alles is voor Bassie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha ja mooi he... Innovatieve ontwikkelingen. Straks allemaal lekkere crypto groentes dankzij bitcoin.

http://www.groentennieuws...md-dankzij-bitcoin-mining

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:32:
[...]

Haha ja mooi he... Innovatieve ontwikkelingen. Straks allemaal lekkere crypto groentes dankzij bitcoin.

Frietje bitcoinsaus. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:32:
[...]

"Bitcoin maakt einde aan hongersnoden"
-Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Manipulatie of niet. Tot nu toe volgt de bitcoin grafiek sinds de crash nog steeds prima elke willekeurige bubbel grafiek. En gezien de afname van massa interesse (volgens google trends) kijk ik er niet raar van op als dit nog wel even zo doorzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Als Binance nu gewoon weer eens een competitie opstart, maar dan met de Bitcoin...
Dan komt alles weer goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alabama_man schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:38:
[...]

Manipulatie of niet. Tot nu toe volgt de bitcoin grafiek sinds de crash nog steeds prima elke willekeurige bubbel grafiek. En gezien de afname van massa interesse (volgens google trends) kijk ik er niet raar van op als dit nog wel even zo doorzet.
Dus hiermee bedoel je te zeggen dat de bubbel hier is en we langzaam leeglopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:50:
[...]

Kan niet, m'n tranen zijn op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-06 09:09
[...]

Dat wordt geïnsinueerd. Alleen de bubbel zoals omschreven is een beetje overdreven.

Altcoins zijn na de bullrun van vorige jaar mei/juni vrij volledig geretraced naar de oorspronkelijke waarde of lager. Daarna begint de hele cycle doodleuk opnieuw. Gezien de groei van BTC is het niet raar dat dit proces wat langer duurt nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-05 14:13
[...]

In Afrika gebruiken ze het als werkelijk betaalmiddel. Grote jongens moeten niet verkopen dan hou je een bodem. Wanneer een volgende financiële crisis uitbreekt stijgt het naar grote hoogte.
Aangezien de schulden op dit moment groter zijn dan de vorige crisis is het niet ondenkbaar. Je weet alleen niet wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-06 00:37

FaceDown

Storende factor.

Alabama_man schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:38:
[...]

Daarom allemaal in VEN/VET stappen. Er komt een soort van exchange aan specifiek voor VET/VeThor met fiat pairing. Belabberde BTC-koersen gaan dan geen impact meer hebben. VET zou wel eens de eerste coin kunnen zijn die zich los gaat maken van BTC.
Sowieso verwacht ik dat dankzij de 166000 MtGox BTC's (maar ook bijv de 200000 in beslag genomen Bulgarije coins) deze malaise nog makkelijk jaren kan voortduren.

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 15-03-2018 17:02 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
[...]

Zeker weten doe ik het niet. Maar het valt me wel op dat het voor als nog exact lijkt te verlopen zoals elke bubbel grafiek. Begin februari was dit al zo. Nu zitten we halverwege maart en de situatie is alleen maar schrijnender geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
FaceDown schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:55:
[...]

Daarom allemaal in VEN/VET stappen. Er komt een soort van exchange aan specifiek voor VET/VeThor met fiat pairing. Belabberde BTC-koersen gaan dan geen impact meer hebben. VET zou wel eens de eerste coin kunnen zijn die zich los gaat maken van BTC.
Sowieso verwacht ik dat dankzij de MtGox BTC's (maar ook bijv de in beslag genomen Roemenie coins) deze malaise nog makkelijk jaren kan voortduren.
Lol heb je hem weer. Hoeveel sta je nog in de min op je VEN's nu? Misschien dat vermelden bij elke verkooppitch die je hier plaatst als een soort disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
[...]

_O- _O- _O-
Je weet ongetwijfeld zelf goed genoeg dat je nu compleet ongenuanceerde reclame-praat uitslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

sjukke schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Lol heb je hem weer. Hoeveel sta je nog in de min op je VEN's nu? Misschien dat vermelden bij elke verkooppitch die je hier plaatst als een soort disclaimer.
Heb je ook argumenten ipv zielig op de man spelen?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40
sjukke schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Nou ben ik het drammerige reclame maken van FaceDown ook wel een beetje beu, maar dit is wel een erg domme reactie. Als je hier al een tijdje meeleest, weet je dat hij er voor de lange termijn in zegt te zitten, dus die koersdaling is helemaal niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026773

ik snap zowiezo niet dat er nog mensen in ven zitten,dat gaat geen maanden meer duren voor het allemaal met de noorderzon verdwenen is(naar asgard?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:01:
[...]
_O- _O- _O-
Je weet ongetwijfeld zelf goed genoeg dat je nu compleet ongenuanceerde reclame-praat uitslaat...
Ongenuanceerd? Die exchange is bevestigd. En er gaat ook echte behoefte van VeThor ontstaan om transacties op net netwerk te kunnen doen. Dus zal de VET-prijs niet meer alleen op speculatie gebaseerd zijn zoals bij ongeveer 99,9% van de andere coins.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
FaceDown schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:01:
[...]

Heb je ook argumenten ipv zielig op de man spelen?
Je post slaat als een tang op een varken. Er zijn al talloze coins die pairs hebben met EUR, USD en jij claimt dat VET de eerste gaat zijn.

Je beloofde stijgingen van de afgelopen weken zijn niet gerealiseerd dus ben een man en stop met je zielige poging om mensen maar te overtuigen om in te stappen, waarbij je waarschijnlijk hoopt je eigen verliezen wat goed te maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
Jongens, ik heb weer iets nieuws gevonden om mijn tijd te verdoen in het crypto-universum. Gokken op voetbalwedstrijden met dogecoins. Mijn eerste twee gokjes zijn voor vanavond: winst voor Zenit en Atletico. Inzet: twee maal de volle 5 DOGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
[...]

Sowieso verwacht ik dat dankzij de 166000 MtGox BTC's (maar ook bijv de 200000 in beslag genomen Bulgarije coins) deze malaise nog makkelijk jaren kan voortduren.
Denk je echt dat dat veel gaat oplossen? De meeste handel blijft denk ik toch plaatsvinden bij de BTC-pairings en zelfs als dat niet gebeurt, verwacht ik dat het voorlopig geen enkele altcoin gaat lukken om niet afhankelijk te zijn van de bitcoin-koers.

Kijk bijvoorbeeld naar Ethereum. Ondertussen al veel fiat-pairings, maar het koersverloop is nagenoeg hetzelfde als bij bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

face it,ven gaat down

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
sjukke schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Je post slaat als een tang op een varken. Er zijn al talloze coins die pairs hebben met EUR, USD en jij claimt dat VET de eerste gaat zijn.

Je beloofde stijgingen van de afgelopen weken zijn niet gerealiseerd dus ben een man en stop met je zielige poging om mensen maar te overtuigen om in te stappen, waarbij je waarschijnlijk hoopt je eigen verliezen wat goed te maken
Dat dus. LTC heeft ook diverse fiat pairings en toch volgt hij braaf hetzelfde lijntje als BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Denk je echt dat dat veel gaat oplossen? De meeste handel blijft denk ik toch plaatsvinden bij de BTC-pairings en zelfs als dat niet gebeurt, verwacht ik dat het voorlopig geen enkele altcoin gaat lukken om niet afhankelijk te zijn van de bitcoin-koers.

Kijk bijvoorbeeld naar Ethereum. Ondertussen al veel fiat-pairings, maar het koersverloop is nagenoeg hetzelfde als bij bitcoin.
Daarom is het argument van een behoefte die gaat ontstaan aan VeThor nog veel belangrijker. Bedrijven willen VeThor hebben dus VeThor moet gegenereerd worden. Wat de koers van BTC doet wordt dan volstrekt irrelevant.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:07:
Jongens, ik heb weer iets nieuws gevonden om mijn tijd te verdoen in het crypto-universum. Gokken op voetbalwedstrijden met dogecoins. Mijn eerste twee gokjes zijn voor vanavond: winst voor Zenit en Atletico. Inzet: twee maal de volle 5 DOGE!
Zou je dat nu wel doen gelijk zo hoog in zetten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
FaceDown schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:05:
[...]Ongenuanceerd? Die exchange is bevestigd. En er gaat ook echte behoefte van VeThor ontstaan om transacties op net netwerk te kunnen doen. Dus zal de VET-prijs niet meer alleen op speculatie gebaseerd zijn zoals bij ongeveer 99,9% van de andere coins.
Die exchange maakt geen fluit uit. ETH kan in principe ook overleven zonder BTC, en toch hangt de koers er nog aan vast. Idem voor - in mindere mate - Litecoin.

Als antwoord op het verdere deel van je uiteenzetting: kijk eens naar wat de koers van NEO de laatste weken gedaan heeft ;)
Let wel: op langere termijn geloof ik wel in VEN en NEO, maar laat ons niet blind zijn voor de moeilijkheden die beide coins sowieso nog te wachten staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik ven nu overigens wel als haven,is redelijk stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
FaceDown schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:10:
[...]

Daarom is het argument van een behoefte die gaat ontstaan aan VeThor nog veel belangrijker. Bedrijven willen VeThor hebben dus VeThor moet gegenereerd worden. Wat de koers van BTC doet wordt dan volstrekt irrelevant.
Maar er is toch nog niet bekend hoeveel behoefte er aan VeThor gaat zijn? Het kan best dat je gelijk gaat krijgen, maar ik denk dat er nu nog niks zinnings over valt te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Anoniem: 1026773 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:12:
ik gebruik ven nu overigens wel als haven,is redelijk stabiel
Dat dacht ik tot gisteren ook. Maar hij staat toch wel op ruim -10% de afgelopen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
Hoezo is er eigenlijk nog geen apart VEN topic aangemaakt? Zou een hoop emotie in dit topic schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ondertussen in 1998

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:44
FaceDown schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:10:
[...]

Dat denk ik ook.
Maar de meeste Tweakers hier lopen alleen maar te zeuren over de koers van de VEN op dit moment terwijl dat niet belangrijk is. Daarbij komt dat de BTC de koers iedere dag aan het veranderen is.
Het gaat nog steeds om de LANGE termijn, niet nu, niet morgen en niet volgende week!

De koers om VEN in te kopen is wel van belang uiteraard als je wilt instappen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HoppyF schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:21:
[...]

Dat denk ik ook.
Maar de meeste Tweakers hier lopen alleen maar te zeuren over de koers van de VEN op dit moment terwijl dat niet belangrijk is. Daarbij komt dat de BTC de koers iedere dag aan het veranderen is.
Het gaat nog steeds om de LANGE termijn, niet nu, niet morgen en niet volgende week!

De koers om VEN in te kopen is wel van belang uiteraard als je wilt instappen, meer niet.
Is ook zeker waar. Van alle crypto's denk ik dat VeChain op de lange termijn een zeer succesvol project gaat zijn. Wat het gaat betekenen voor de tokens is afwachten natuurlijk, maar lijkt me alleen maar positief te kunnen ontwikkelen als de ontwikkelingen volwassen gaan worden. Denk 2025 kanten op. Dat lijkt erg lang maar voor je het weet is het zover.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
[...]

Daarom allemaal in VEN/VET stappen.
Hou nou eens op met dit soort taal, dat triggert mij en dan moet ik weer reageren :P
Er komt een soort van exchange aan specifiek voor VET/VeThor met fiat pairing
Haha, ja die woorden gaan al maanden rond, mooi gedecentraliseerd idee ook. Maar wanneer :+ Desalniettemin, kijk eens op Gate.io, Liqui, HitBTC, Livecoin en Coinnest. De afgelopen weken is het hard gegaan met fiat pairs, bij bijna elke munt.
Face it: niemand gebruikt ze.
Ik ga helemaal stuk om dit soort threads: https://www.reddit.com/r/...d_into_vechain_in_6_days/
VET zou wel eens de eerste coin kunnen zijn die zich los gaat maken van BTC.
LOL! Als die exchange er al komt, is het eigenlijk hetzelfde als wat Litepay doet voor Litecoin. Gaat ook al prima :) realiteit is dat er te weinig geld om gaat in dergelijke munten.
Handelsvolume enkel en alleen vandaag: 950.000 BTC. Waar Facedown zich druk om maakt: 166.000 BTC.

Ga nou eerst maar even kijken hoe lekker de 'exodus' van VeChain loopt. Meer dan driekwart van alle VEN is in handen van minder dan 100 mensen. De afgelopen 24 uur heeft nog geen 0,5% van alle VEN exchanges verlaten naar een private wallet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nou ... waar blijft dat goede Litecoin nieuws.? BRING IT ON! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:45
Turbo-Puppy schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:34:
Nou ... waar blijft dat goede Litecoin nieuws.? BRING IT ON! oOo
ik heb wel nieuws voor je .............. we zakken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:27:
[...]
Handelsvolume enkel en alleen vandaag: 950.000 BTC. Waar Facedown zich druk om maakt: 166.000 BTC.
Bij die 950k is het wel zo dat 1 BTC wel 50x per dag gekocht en verkocht kan worden. Zodra er een paar 1000BTC gedumpt word heeft dat wel degelijk flinke invloed, veel meer dan die ene BTC die 50x verkocht en terug gekocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Ok dus een of andere dude zegt dat hij TELcoin heeft weggedaan en de prijs dropt echt gigantisch. Geweldig zulke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

bie100 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:38:
[...]

ik heb wel nieuws voor je .............. we zakken
Geen pieken zonder dalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
En ja hoor, gisteren APPC verkocht na 2 weken ofzo weinig tot niks gedaan te hebben.. En voila. Een uber stijging. Wat een joke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:38:
[...]

Bij die 950k is het wel zo dat 1 BTC wel 50x per dag gekocht en verkocht kan worden. Zodra er een paar 1000BTC gedumpt word heeft dat wel degelijk flinke invloed, veel meer dan die ene BTC die 50x verkocht en terug gekocht word.
Dat klopt natuurlijk wel, maar dat een gedeelte nieuw geld is (of eruit stroomt) lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:43:
En ja hoor, gisteren APPC verkocht na 2 weken ofzo weinig tot niks gedaan te hebben.. En voila. Een uber stijging. Wat een joke...
2 weken is dan ook niet zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Waar staan de servers van de GDAX exchange? Ik ga er een iPod met deze op repeat neerleggen.

Ik wil weer instappen...

[ Voor 19% gewijzigd door Krentenbol op 15-03-2018 17:48 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
Bmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 17:46:
[...]

2 weken is dan ook niet zo lang..
Het gaat om de timing. Dit is standaard bij mij met zowel kopen als verkopen. Ik blijf van VEN, ICX en ADA af en HODL tot ik of die coins een ons wegen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:45
ja duh ik hou ook niet van de the muppet show maar lig wel elke avond naast miss piggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Zag net Celsius voorbij komen met dit verhaaltje:

We want to make borrowing cash a whole lot easier. Celsius’ goal is to allow its members to use their crypto holdings as collateral in order to secure low interest loans in dollars. Rather than selling their crypto (pay taxes and forfeit potential future gains), with Celsius they can leverage their cryptocurrency to borrow the cash they need today, while still maintaining their crypto portfolio for future value.

Ligt het aan mij of is dit het domste idee sinds tijden? :? Leningen op basis van crypto's, ik ben absoluut niet voor overheidsingrijpen maar dit is toch wel erg dubieus...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Pagina: 1 ... 181 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!