[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 204 Laatste
Acties:
  • 579.721 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:21:
Haha, allemaal mensen die dalingen 'het is allemaal de schuld van Bitcoin!!!' vinden, maar vervolgens wel lekker alles omrekenen naar Satoshi en natuurlijk al je alts aankopen met BTC :')

Jullie hebben echt geen idee hoe de cryptomarkt werkt |:(
Gelukkig hoef ik niet alle alts te kopen met BTC.
Principe van btc is goed maar er zijn coins die meer bieden.

Ik vind persoonlijk governance en POS consensus erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:31:
[...]

Het ligt denk ik aan je definitie van 'markt' denk ik. Slecht werkende markten zijn ook markten, dan bestaan ze nog wel :+

Dat (vooral de altcoin markt) een amateuristisch zooitje is ben ik met je eens. En dat de BTC markt nu niet gezond is kan ik ook wel bevestigen :P daarvoor hoef ik alleen mijn portfolio te openen
Btc markt is net zo erg als de altmarkt hoor. Kijk alleen al naar de volatiliteit. En het feit dat anderhalf tweetje de markt kan beïnvloeden met tientallen procenten, of een futures fantasie, of een curator...

Gaat echt nergens over.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417500

pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:28:
[...]

Dacht dat we t over waardebepaling hadden. Snap uberhaupt niet waarom er meerdere posts besteed zouden hoeven te worden over enkel of XRP met fiat aangeschaft kan worden, aangezien dat op zichzelf geen discussiepunt hoeft te zijn.
Hoe dan ook, gelukkig zitten we weer wat in de up *O*
Is Philakone al wakker, what to do next?? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:57
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:34:
[...]

Btc markt is net zo erg als de altmarkt hoor. Kijk alleen al naar de volatiliteit. En het feit dat anderhalf tweetje de markt kan beïnvloeden met tientallen procenten, of een futures fantasie, of een curator...

Gaat echt nergens over.
Bitcoin gaat tenminste zijn eigen weg :+ de rest volgt alleen maar :+

Volatiele markten zijn ook markten, dat is wat ik bedoel ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:43
Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:21:
Haha, allemaal mensen die dalingen 'het is allemaal de schuld van Bitcoin!!!' vinden, maar vervolgens wel lekker alles omrekenen naar Satoshi en natuurlijk al je alts aankopen met BTC :')

Jullie hebben echt geen idee hoe de cryptomarkt werkt |:(
Zodra alles rood is dan geeft iedereen de btc de schuld maar als er weer wat groen is dan komt het door white papers, road maps, vage deals met de BMW dealers, cryptische Twitter berichten, geruchten over alibaba etcetera etcetera. Men vergeet vaak dat de bitcoin de basis van alle crypto is en was.

Met het risico om wat populistisch over te komen vind ik dat de bitcoin wel wat meer respect en waardering verdient. Met nadruk op waardering. ;)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 16:21
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:33:
Ik sta nu ook zo'n -30% op mijn initiële inleg. Aantal munten goedkoop gekocht, aantal stuk hoger als nu. Ik blijf lekker stug door hodlen, ben erin gestapt met de overtuiging dat over een periode van 10 jaar de markt door zou blijven groeien. Zo sta ik er nu nog steeds in.

Afgelopen december en januari waren natuurlijk prachtig, achteraf had ik toen beter kunnen cashen maarja als je alles van tevoren weet is het lekker makkelijk.

Nu zijn de tijden bar en boos, als je niet casht als alles hoog staat ga je zeker niet cashen als alles laag staat. Het voordeel is dat het geen gigantisch bedrag is. Ik verlies liever alles 100% dan dat ik de helft van het geld er nog uit trek. Lig er echt niet wakker van. Bij elke bounce stijgen bijna alle munten die ik heb lekker mee op bitcoin, dus dat zit wel goed.

Ben er van overtuigd dat er heus nog wel een periode gaat komen dat crypto weer helemaal je van het is. Kijk wat er de afgelopen 7 jaar is gebeurd, als je er een beetje in geloofd dan gaan we heus nog veel meer mooie dingen zien.

Mocht het komende maanden echt super maar dan ook super laag gaan staan dan heb ik dan misschien nog een mooie kans om wat NANO te kopen voor een prikkie.

Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Ik sta er net zo in, ik snap het eerlijk gezegd niet van al die mensen die zo lopen te stressen vanwege die pieken en dalen nu, lijkt me dat crypto dan totaal niet de markt is waar je dan in moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik vind het principe van meer geld maken ipv verliezen belangrijker;) Pos censensus dApps smart contracts thor gas en centralised decentralised litepay segwit 100miljoen transacties/sec kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:33:

Ben er van overtuigd dat er heus nog wel een periode gaat komen dat crypto weer helemaal je van het is. Kijk wat er de afgelopen 7 jaar is gebeurd, als je er een beetje in geloofd dan gaan we heus nog veel meer mooie dingen zien.
Als Wall Street zijn portfolio wil uitbreiden en Nasdaq ook interesse heeft dan weet ik genoeg. Futures op LTC en Eth komen er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Anoniem: 417500 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:40:
[...]

Als Wall Street zijn portfolio wil uitbreiden en Nasdaq ook interesse heeft dan weet ik genoeg. Futures op LTC en Eth komen er ook aan.
Daarom. We komen net van een gigantische ATH en veel mensen denken nu: alles gaat kapot, bubble is hier. Maar andere hebben een glimp van de potentie gezien.

Na zo'n stijging is het eigenlijk niet meer dan logisch dat er een bloedbad volgt. De lijn gaat nog steeds omhoog vanaf het begin.

Ik ben echt benieuwd waar we eind dit jaar eindigen, en zeg over een jaar of 3. Ik geloof echt niet dat een markt die zo explosief is gegroeid, na 7 jaar al gedoemd is. Volgens mij staan we echt nog aan het begin van iets dat nog veel groter gaat worden. Maar de tijd zal het leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-06 09:22
muffstuff schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:38:
[...]

Ik snap het eerlijk gezegd niet van al die mensen die zo lopen te stressen vanwege die pieken en dalen nu, lijkt me dat crypto dan totaal niet de markt is waar je dan in moet zitten.
Simpel: veel van die mensen zijn er ingestapt met geld waarvan ze het zich niet kunnen veroorloven om het te verliezen of ze dachten simpelweg de markt te kunnen bespelen nadat ze allerlei succesverhalen hadden gehoord en hadden dus niet verwacht verlies te gaan maken. Nu loopt het anders dan verwacht en raken ze in paniek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Paniek? hell no! *pakt zijn kop thee met een trillende hand*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 15:35
Eerst maar eens kijken hoe het er over 2 weken bij staat. Kan het weer gigantisch anders zijn. Zo snel kan het gaan in de crypto's.

Persoonlijk denk ik (gevoel) dat het nog wel lang kan duren voor de $20K weer wordt aangetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:48:
[...]

Simpel: veel van die mensen zijn er ingestapt met geld waarvan ze het zich niet kunnen veroorloven om het te verliezen of ze dachten simpelweg de markt te kunnen bespelen nadat ze allerlei succesverhalen hadden gehoord en hadden dus niet verwacht verlies te gaan maken. Nu loopt het anders dan verwacht en raken ze in paniek.
Klopt. Als ik er 25000 in had gezet dan zou ik hem ook knijpen. Ik denk dat dat niet meer als logisch is, er zijn dus echt mensen die met grote bedragen gewoon maar wat doen. Als je echt met een beetje serieus geld instapt zou ik dat nooit doen zonder goede strategie, ook een verlies beperkende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:41
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:48:
[...]
Ik ben echt benieuwd waar we eind dit jaar eindigen, en zeg over een jaar of 3. Ik geloof echt niet dat een markt die zo explosief is gegroeid, na 7 jaar al gedoemd is. Volgens mij staan we echt nog aan het begin van iets dat nog veel groter gaat worden. Maar de tijd zal het leren.
Nou zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn geweest die dat dachten ten tijde van wat we achteraf de dotcom bubble zijn gaan noemen, om het toch maar een beetje te nuanceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anboni schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:51:
[...]

Nou zullen er ongetwijfeld ook mensen zijn geweest die dat dachten ten tijde van wat we achteraf de dotcom bubble zijn gaan noemen, om het toch maar een beetje te nuanceren :P
Haha ja dat is waar. Het is en blijft een gokje van mijn kant. Maar we zullen het zien, zolang bitcoin niet op nul staat is in feite alles mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:53:
[...]

Haha ja dat is waar. Het is en blijft een gokje van mijn kant. Maar we zullen het zien, zolang bitcoin niet op nul staat is in feite alles mogelijk.
En zolang je niks verkoopt naar harde valuta verlies je ook niks. :?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Bmfd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:48:Nu loopt het anders dan verwacht en raken ze in paniek.
Ik vraag me af wie er hier in dit topic in paniek zou zijn. Nog niks van gemerkt. Lijkt me toch logisch dat je wat mag klagen met de huidige trend. Dat is nog helemaal iets anders dan paniek.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Miljaar ADA nog wat gezakt, nu naar 0.18 USD, gelukkig gisteren niet gekocht. Misschien nu een ideaal koopmoment.

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:55:
[...]
Ik vraag me af wie er hier in dit topic in paniek zou zijn. Nog niks van gemerkt. Lijkt me toch logisch dat je wat mag klagen met de huidige trend. Dat is nog helemaal iets anders dan paniek.
Waar zeg ik dat mensen op dit forum in paniek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Een of ander vaag IP vannacht op cryptopia proberen in te loggen: A failed logon attempt was detected from the following IP address: 193.93.193.77

Een search gedaan en er kwam zowel een nederlands (amsterdam) als een russisch adres uit. Gebruik een ander wachtwoord op iedere exchange en iedere airdrop dus succes.. Toevallig geregistreerd voor een russische ICO airdrop gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gielie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:55:
[...]

En zolang je niks verkoopt naar harde valuta verlies je ook niks. :?
Het kan over een jaar compleet anders zijn. Stel dat bitcoin dan op 30.000 staat. Grote kans dat ik dan wat winst heb ipv verlies nu. Het kan ook zijn dat bitcoin dan 600 staat. Dan wordt het minder leuk. De tijd zal het leren. Maar dat is voor iedereen persoonlijk, iedereen heeft een ander budget, strategie en positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:57:
Een of ander vaag IP vannacht op cryptopia proberen in te loggen: A failed logon attempt was detected from the following IP address: 193.93.193.77

Een search gedaan en er kwam zowel een nederlands (amsterdam) als een russisch adres uit. Gebruik een ander wachtwoord op iedere exchange en iedere airdrop dus succes.. Toevallig geregistreerd voor een russische ICO airdrop gisteren.
Je bent niet de enige: https://www.reddit.com/r/.../?st=JESCDLCO&sh=7cf4b6f8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

beebie121 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:50:
Eerst maar eens kijken hoe het er over 2 weken bij staat. Kan het weer gigantisch anders zijn. Zo snel kan het gaan in de crypto's.

Persoonlijk denk ik (gevoel) dat het nog wel lang kan duren voor de $20K weer wordt aangetikt.
Neem een positie in munten waarin je geloofd en raak niet in paniek van de koers. Klein beetje fiat aan de zijlijn om hier en daar je posities te versterken. Over een tijdje kijk je lachend terug op de prijzen van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:36:
[...]

Zodra alles rood is dan geeft iedereen de btc de schuld maar als er weer wat groen is dan komt het door white papers, road maps, vage deals met de BMW dealers, cryptische Twitter berichten, geruchten over alibaba etcetera etcetera. Men vergeet vaak dat de bitcoin de basis van alle crypto is en was.

Met het risico om wat populistisch over te komen vind ik dat de bitcoin wel wat meer respect en waardering verdient. Met nadruk op waardering. ;)
Neej juist niet. Minder waardering. Gewoon geen tradingpairs met BTC dan volgen ze die prijs ookniet😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Anoniem: 417500 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Neem een positie in munten waarin je geloofd en raak niet in paniek van de koers. Klein beetje fiat aan de zijlijn om hier en daar je posities te versterken. Over een tijdje kijk je lachend terug op de prijzen van nu.
Ik kijk al lachend naar de prijzen van nu, alleen dan met kiespijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DeeSung schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Neej juist niet. Minder waardering. Gewoon geen tradingpairs met BTC dan volgen ze die prijs ookniet😂
Zou wel een stap in de goeie richting zijn. Nu is de bitcoin de gateway drug naar altcoins toe. Daardoor krijgt het ook de meeste shit over zich heen.

Persoonlijk heb ik het liefst dat de bitcoin als volwaardig valuta wordt geaccepteerd naast de dollar, euro, yen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:57:

Dan ben je inderdaad blij als je overal verschillende wachtwoorden gebruikt. Als inlognaam een email adres is, gebruik ik ook overal een ander email adres (eigen domein). Enige nadeel daaraan is dan wel weer dat ik dit soort waarschuwingen ook nooit krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:16
Ik las dit: No worries, they wont be able to withdraw anything. :)

Wist niet of ik moest lachen of huilen :+. M'n Electroneum zit ook vast op Cryptopia, withdrawal werkt al enige tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anboni schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:51:
[...]

De early adopters in facebook en google hebben een permanente smile op hun face :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Anoniem: 417500 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:07:
[...]

De early adopters in facebook en google hebben een permanente smile op hun face :)
Absoluut. En ook in deze cryptomarkt zijn er zeker mensen die er beter van zijn geworden (ik mag zelf ook zeker niet klagen, 2011 gemined, over 'n jaar of anderhalf een huis :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-06 11:50
Munten waar ik momenteel erg bullish over ben zijn:
- GET: Momenteel heeft die een marketcap van 7 miljoen. Met dit werkend product en recente benaderingen door onder andere iemand van Don Diablo zie ik hierdoor enorm veel potentie. Als ik meer zou investeren is dit een no-brainer.
- Skycoin: Ik heb zelf (nog) geen munten hiervan maar ben wel een DIY skyminer aan het bouwen. De jarenlange ontwikkelingen, toekomstplannen, documentatie en code maakt mij enorm enthousiast hierover. Dit kan wel eens een serieuze concurrent zijn van het huidige internet (momenteel ver gezocht..maar je weet het nooit). Met de release van het testnet kan het alle kanten op met de prijs.
- Rndrtoken: In principe wordt dit een gedecentraliseerde renderfarm van OTOY. De ontwikkelingen zijn veel belovend en volgens hun halen ze hun doelstellingen en is er al een werkend product op hun interne testnet. Q2 komt de beta uit waar ik een miner op wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ironisch genoeg doet mijn ICO, die ik al zes maanden uit wrok met verlies vasthoud, het de laatste maand ontzettend goed (+46% fiat waarde, +96% BTC waarde) :) Helaas is dat maar een small bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
DeeSung schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Ik zou nog ff wachten ookal heb ik gister een klein beetje bijgekocht. Ik ga voor de lowcaps met een solide team.
Jammer heb ik vanochtend al gedaan, natuurlijk weer op het laagste punt.. Wie immer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 19:29
WPR (WePower) is ook ontzettend goed bezig.

Als die nog een klein beetje zou stijgen (+-100%) dan staat die op de koers waar ik op ingekocht heb.

Good Times... }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Zou wel een stap in de goeie richting zijn. Nu is de bitcoin de gateway drug naar altcoins toe. Daardoor krijgt het ook de meeste shit over zich heen.

Persoonlijk heb ik het liefst dat de bitcoin als volwaardig valuta wordt geaccepteerd naast de dollar, euro, yen enzo.
Ja dat gaat niet gebeuren. Bij valuta staat een land achter met een regime en producten/diensten van waarde die je alleen kan kopen met die valuta.

De enige echte proof of work is wanneer jezelf letterlijk werkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 17-06 09:43
De moonfunctie op Govert is weer ingeschakeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DeeSung schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:18:
[...]

Ja dat gaat niet gebeuren. Bij valuta staat een land achter met een regime en producten/diensten van waarde die je alleen kan kopen met die valuta.

De enige echte proof of work is wanneer jezelf letterlijk werkt.
Het kan best gebeuren hoor. Als er maar genoeg mensen internationaal met elkaar afspreken dat ze de btc gaan gebruiken als betaalmiddel zijn we al een heel eind. Amazon of aliexpress oid zou al een goed begin zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
@pvink GET gaat q2 naar een fatsoenlijke exchange, dat gaat wel helpen denk ik.
En verder zijn ze erg goed bezig. Word nog wel wat.

[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 15-03-2018 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-06 19:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:27

DJT

Grrrr.. Ik ben er toch weer ingetrapt! Gisteravond BTC en ONT gekocht, die deden het lekker en ik had er wel vertrouwen in dat de BTC een nachtje stabiel zou blijven na de daling van overdag. Vanmorgen wakker geworden met -10% en besloten om de boel toch maar weer te verkopen, anticiperend op een daling naar 6000. Ik zie nu net dat alles bijna weer op het niveau van gisteravond zit.

Geduld is een schone zaak.. Die 6000 komt er wel denk ik, pas als hij daarvandaan weer stijgt instappen.

[ Voor 13% gewijzigd door DJT op 15-03-2018 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
DJT schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:29:
Grrrr.. Ik ben er toch weer ingetrapt! Gisteravond BTC en ONT gekocht, die deden het lekker en ik had er wel vertrouwen in dat de BTC een nachtje stabiel zou blijven na de daling van overdag. Vanmorgen wakker geworden met -10% en besloten om de boel toch maar weer te verkopen. Ik zie nu net dat alles bijna weer op het niveau van gisteravond zit.

Geduld is een schone zaak..
Het lijkt soms net of er een complot tegen je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 10:27

DJT

ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:31:
[...]
Het lijkt soms net of er een complot tegen je is.
Het is pure psychologie, gedrag is vrij voorspelbaar en daarmee koersgedrag dus ook. Als je dat eenmaal weet/beseft dan kan je daar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
DJT schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:29:
Grrrr.. Ik ben er toch weer ingetrapt! Gisteravond BTC en ONT gekocht, die deden het lekker en ik had er wel vertrouwen in dat de BTC een nachtje stabiel zou blijven na de daling van overdag. Vanmorgen wakker geworden met -10% en besloten om de boel toch maar weer te verkopen, anticiperend op een daling naar 6000. Ik zie nu net dat alles bijna weer op het niveau van gisteravond zit.

Geduld is een schone zaak.. Die 6000 komt er wel denk ik, pas als hij daarvandaan weer stijgt instappen.
patience is a virtue....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Al 2,2 etn! :D

Dat gaat harder dan het gewone minen, server ging ineens offline. Voedingsstekker weggefikt. ;(

[ Voor 78% gewijzigd door Crypts op 15-03-2018 11:40 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Ik heb er al 2,44 sinds gisteravond 10 uur geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DJT schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:33:
[...]

Het is pure psychologie, gedrag is vrij voorspelbaar en daarmee koersgedrag dus ook. Als je dat eenmaal weet/beseft dan kan je daar gebruik van maken.
Daarom zijn psychopaten ook erg succesvol op posities waar het om macht en geld draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:48:
[...]

Daarom. We komen net van een gigantische ATH en veel mensen denken nu: alles gaat kapot, bubble is hier. Maar andere hebben een glimp van de potentie gezien.

Na zo'n stijging is het eigenlijk niet meer dan logisch dat er een bloedbad volgt. De lijn gaat nog steeds omhoog vanaf het begin.

Een glimp van de potentie is maar net hoe je het uitlegt. In jouw context komt het bij mij vooral over als goudkoorts daar waar vrijwel geen enkele blockchain word gebruikt voor iets anders dan speculatie.

Uiteindelijk zijn de winnaars van de dotcom crisis bedrijven die succesvolle diensten en producten hebben weten te lanceren. Nu zouden er ook prima succesvolle blockchain oplossingen kunnen ontstaan. Echter denk ik dat er geen hoge token of munt koersen voor nodig zijn. In die zin zou ik het wel interessant vinden als een bedrijf een gewone IPO doet omtrent een blockchain oplossing. Puur om zo het geld van de investeerders volledig gescheiden te houden van eenheden die nodig zijn om transacties op een blockchain te kunnen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

tias86 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:43:
Ik heb er al 2,44 sinds gisteravond 10 uur geloof ik.
Ik 1,53 sinds die tijd _O- we worden schatrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:48:
[...]

Ik 1,53 sinds die tijd _O- we worden schatrijk.
Damn jullie gaan als een speer. Die van mij heeft zichzelf afgelopen nacht weer afgesloten. 1,64 in anderhalve dag nu :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Jammer heb ik vanochtend al gedaan, natuurlijk weer op het laagste punt.. Wie immer.
Bijgekocht of verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Verkocht, ik dacht dat we vandaag nog verder gingen maar niet dus. Misschien morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:05:
[...]

Verkocht, ik dacht dat we vandaag nog verder gingen maar niet dus. Misschien morgen.
Nee hoor. Dit was voorlopig de bodem. We gaan nu eerst even drie/vier dagen omhoog. *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 15-03-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Laatst online: 10-06 14:08
Crypts schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:38:

Dat gaat harder dan het gewone minen, server ging ineens offline. Voedingsstekker weggefikt. ;(
Care to explain wat je aan het doen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:06:
[...]

Nee hoor. Dit was de bodem. We gaan nu eerst even drie/vier dagen omhoog.
Serieus? Dan kan ik misschien nu weer instappen op €134 waar het nu rond schommelt (en dan zakt het weer :') ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
spietie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:56:
Miljaar ADA nog wat gezakt, nu naar 0.18 USD, gelukkig gisteren niet gekocht. Misschien nu een ideaal koopmoment.
Pff. kom ik aan met mijn ADA van 0.32 USD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Het kan best gebeuren hoor. Als er maar genoeg mensen internationaal met elkaar afspreken dat ze de btc gaan gebruiken als betaalmiddel zijn we al een heel eind. Amazon of aliexpress oid zou al een goed begin zijn.
Ik denk dat je beter kan beginnen bij de boeren . Zodra je goedkoop je eerste levensbehoefte kan inkopen met crypto gaat het hard.

Als iedereen zo makkelijk kan inkopen in bijvoorbeeld 3e wereldlanden. Kunnen ze wat meer vragen voor hun producten.

Stel je voor wanneer die mensen meer kunnen verdienen hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
th4k1ck3r schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:08:
[...]

Care to explain wat je aan het doen bent?
Pushing power limits blijkbaar. :D
Server (Xeon E3-1265L) draaide op een pico psu met 75 watt voeding en dat ging dus niet goed. Zo eens kijken wat er nu precies stuk is buiten de verkoolde voedingsstekker. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
Crypts schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:38:

3.22 sinds gisteren 11:00, telefoon gooit de app constant in sluimerstand waardoor de Hasrate 14 ipv 32 is, geprobeerd de telefoon te vertellen dat dat bij deze app niet mag/hoeft maar maakt geen verschil.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kon het niet laten Govert verkocht voor 25.10, ICX teruggekocht. Plus 7 ICX winst ten opzichte gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
ONT flink aan het stijgen nu..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
zwembroek schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:27:
Kon het niet laten Govert verkocht voor 25.10, ICX teruggekocht. Plus 7 ICX winst ten opzichte gisteren.
Sell low, buy high.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Juist niet.... 8)7 Ik zeg toch plus 7 erbij. Het was vor mij Sell high , buy low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
zwembroek schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Juist niet.... 8)7 Ik zeg toch plus 7 erbij. Het was vor mij Sell high , buy low.
Bedoel meer omdat Govert nu vrij laag staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Het lijkt wel of de koersen bewust op dit niveau worden gehouden, maar waarom? Net een stijging van ltc naar 135 en gelijk een dikke sellorder van 100+. Ook dikke buyorders van 500+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:23
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:57:
Het lijkt wel of de koersen bewust op dit niveau worden gehouden, maar waarom? Net een stijging van ltc naar 135 en gelijk een dikke sellorder van 100+. Ook dikke buyorders van 500+.
Zodat de banken kunnen instappen })

https://coinjournal.net/r...ls-cryptocurrency-wallet/

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 16:21
ik weet niet wat jij hard stijgen vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:24
muffstuff schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Paar cent met deze koers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
[...]

Nou, dat dus :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:11
[...]

het enige wat stijgt is mijn bloeddruk >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ook leuk:

"Wtf in tien minuten naar de 6500usd!!???"

En vervolgens alle cryptocollega's als een razende zien alt-tabben. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:23
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:34:
Ook leuk:

Mooi woord! "Cryptocollega's" :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27

CyBeRSPiN

sinds 2001

Net even wat fiat in ZIL (Zilliqa) gestopt voordat ie begint te moonen.
Met de lage BTC prijs is het mooi inkopen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
[...]

10% vind ik een redelijke stijging ja. (inmiddels 20%)

[ Voor 3% gewijzigd door Greymore1 op 15-03-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb het gevoel dat over niet al te lange tijd een gigantische kapitaal injectie in crypto gaat plaatsvinden. Naast Wall Street die zijn portfolio gaat uitbreiden, de interesse van Nasdaq was ik helemaal vergeten dat Goldman Sachs Poloniex heeft opgekocht. Sorry for my french maar je gaat je reet afvegen met de rode cijfers van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:34:
Ook leuk:

Hier is het vaak alleen maar een snelle "ok, doei bitcoin". Maar inmiddels reageert niemand er nog echt op. Het begint te wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Svennie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:26:
[...]

3.22 sinds gisteren 11:00, telefoon gooit de app constant in sluimerstand waardoor de Hasrate 14 ipv 32 is, geprobeerd de telefoon te vertellen dat dat bij deze app niet mag/hoeft maar maakt geen verschil.
Blijf dit toch spannend vinden om mijn telefoon hiervoor te gebruiken. Op mijn telefoon zit ook mijn google auth. etc.

Hoe veilig is dit Electroneum? Kunnen zij niet makkelijk in andere delen van je telefoon komen oid.

Mijn gebrek aan technische kennis en paranoia omtrent veilig crypto handelen maken mij snel wantrouwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27

CyBeRSPiN

sinds 2001

Anoniem: 417500 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:59:
Heb het gevoel dat over niet al te lange tijd een gigantische kapitaal injectie in crypto gaat plaatsvinden. Naast Wall Street die zijn portfolio gaat uitbreiden, de interesse van Nasdaq was ik helemaal vergeten dat Goldman Sachs Poloniex heeft opgekocht. Sorry for my french maar je gaat je reet afvegen met de rode cijfers van de laatste tijd.
Ja, anderzijds hoor ik ook allerlei guru's zeggen dat we eerst nog naar de 3-4k USD gaan met de BTC, en dat dat dan de trigger is voor de massa om weer in te stappen. De taxichauffeurs die in december zijn ingestapt zijn er voorlopig even klaar mee ;)
Hen sentiment is nu iig al slecht genoeg om in te stappen / bij te kopen, want dat het uiteindelijk flink omhoog zal gaan twijfelt niemand over.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-03-2018 14:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
vergeten dat Goldman Sachs Poloniex heeft opgekocht.
Erm, nee. Een of andere startup waar GS een paar centen in heeft gestoken, heeft Poloniex gekocht. Zeer significant verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
CyBeRSPiN schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:02:
[...]

Ja, anderzijds hoor ik ook allerlei guru's zeggen dat we eerst nog naar de 3-4k USD gaan met de BTC, en dat dat dan de trigger is voor de massa om weer in te stappen. De taxichauffeurs die in december zijn ingestapt zijn er voorlopig even klaar mee ;)
Hen sentiment is nu iig al slecht genoeg om in te stappen / bij te kopen, want dat het uiteindelijk flink omhoog zal gaan twijfelt niemand over.
Als BTC naar 3-4k gaat, waarom zou de massa dan opeens instappen. Als het van 21k naar 4k kan gaan, dan kan het evengoed nog wat verder zakken, denkt men dan (terecht). Als we echt naar 4k zakken en niet snel terugbouncen, dan wordt dit nog een heel, heel lange zit vooraleer er weer voldoende vertrouwen is om de machine te laten aanslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

institutioneel geld komt pas na regulatie. Met alle lopende 'sub poena's' laat dit nog wel even op zich wachten. Ze maken zich absoluut klaar en zullen ook absoluut toetreden. Of dat dit jaar gaat gebeuren is nog de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Dooiedibbes schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:08:
[...]

institutioneel geld komt pas na regulatie. Met alle lopende 'sub poena's' laat dit nog wel even op zich wachten. Ze maken zich absoluut klaar en zullen ook absoluut toetreden. Of dat dit jaar gaat gebeuren is nog de vraag.
Gevonden op bol.com, die glazen bol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Eventjes een grafiekje van de afgelopen maand:
BTC dominance (= 1 coin) versus 'others' (= coin 11 tot coin 1564 bij elkaar opgeteld)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IFJrt2b.jpg

We worden weer gezond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:13:
[...]
Gevonden op bol.com, die glazen bol?
Nee alieexpress.

Maar jij denkt dus dat zij niet zullen toetreden?
Jij denkt niet dat zij allang aan de zijlijn staan en alles klaar aan het zetten zijn?

Zij kunnen nu nog niet toetreden omdat het te volatiel en maniplulatief is en er daarom nog geen fatsoenlijk financieel instrument van te maken is.

Althans die laat mijn glazen bolletje zien, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Dooiedibbes schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Nee alieexpress.

Maar jij denkt dus dat zij niet zullen toetreden?
Jij denkt niet dat zij allang aan de zijlijn staan en alles klaar aan het zetten zijn?

Zij kunnen nu nog niet toetreden omdat het te volatiel en maniplulatief is en er daarom nog geen fatsoenlijk financieel instrument van te maken is.

Althans die laat mijn glazen bolletje zien, denk ik.
Ik sluit dat zeker niet uit. Maar doen alsof ze absoluut gaan toetreden lijkt me toch wat overdreven. Want of die volatiliteit ooit uit de cryptomarkt gaat verdwijnen is maar zeer de vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:23:
[...]
Ik sluit dat zeker niet uit. Maar doen alsof ze absoluut gaan toetreden lijkt me toch wat overdreven. Want of die volatiliteit ooit uit de cryptomarkt gaat verdwijnen is maar zeer de vraag...
Kijk eens naar de aandelenmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:23:
[...]
Daar ben ik heilig van overtuigd, ik heb dan ook een vrij dure glazen bol.

De cryptomarkt is nog zo volatiel omdat ze zo jong is. Zodra er meer geld in zit en meer regulatie zal de volatiliteit afnemen. Daarnaast zullen ze waarschijnlijk een of ander complex financieel product ontwikkelen wat ook zorgt voor meer zekerheid bij de investeerder etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 17-06 22:42
Mortel schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 14:38:
[...]
Dit zijn alle VEN wallet adressen van Binance (maandag 15.54):

9.657.142 VEN 0x3f5ce5fbfe3e9af3971dd833d26ba9b5c936f0be (HOT)
1.719.269 VEN 0x0681d8db095565fe8a346fa0277bffde9c0edbbf (HOT)
1.088.313 VEN 0xd551234ae421e3bcba99a0da6d736074f22192ff (HOT)
1.757.532 VEN 0x564286362092d8e7936f0549571a803b203aaced (HOT)
10,822,313 VEN 0x7f9354eb6af29ebe56dc5cecbe729b80e97c954f (HOT)
40.620.257 VEN 0xfe9e8709d3215310075d67e3ed32a380ccf451c8 (COLD)
74.938.308 VEN 0x15ab2321d7e83d00c015048b567f4f6aadc1b022 (COLD)
Update:
2,146,308 VEN 0x3f5ce5fbfe3e9af3971dd833d26ba9b5c936f0be (HOT)
1,301,364 VEN 0x0681d8db095565fe8a346fa0277bffde9c0edbbf (HOT)
1,256,093 VEN 0xd551234ae421e3bcba99a0da6d736074f22192ff (HOT)
1,462,587 VEN 0x564286362092d8e7936f0549571a803b203aaced (HOT)
40,620,257 VEN 0xfe9e8709d3215310075d67e3ed32a380ccf451c8 (COLD)
74,938,308 VEN 0x15ab2321d7e83d00c015048b567f4f6aadc1b022 (COLD)

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
Hoeveel zitten er hier met de adem in naar DGD te kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
Mortel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:28:
[...]

Update:
Jouw naam doet me steeds aan de gebakken vis van Mauri (horsefighter army) denken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:30:
Ik niet, ik zit naar Kim Holland te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Mortel schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:28:
[...]

Update:
1 dag geleden: https://imgur.com/R0mUXdr
Nu: https://etherscan.io/toke...a866692a623011bde52a462c1

Er is 0,5% van al het VEN uit de exchanges naar persoonlijke wallets gestroomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
Greymore1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:30:
Ik kan er echt niet bij waarom mensen daarin beleggen. Het is niet eens gedekt door iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Heeft iedereen z'n parachute om? Volgens mij gaan we weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:31:
[...]

1 dag geleden: https://imgur.com/R0mUXdr
Nu: https://etherscan.io/toke...a866692a623011bde52a462c1

Er is 0,5% van al het VEN uit de exchanges naar persoonlijke wallets gestroomd.
Ik verwacht de grootste verschuiving pas een etmaal voordat de snapshot plaats vindt.
Wat denk jij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=senDVGobzZI]

"Je boy, Mortel". Die blijft wel leven gelukkig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dhr. Satoshi schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:35:
[video]

"Je boy, Mortel". Die blijft wel leven gelukkig.
En ik maar denken dat het niveau in dit topic niet lager kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
PilatuS schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:36:
[...]

En ik maar denken dat het niveau in dit topic niet lager kon.
Haha, wtf!
Nouja, hij kijkt maar even met zn'n goudvis. Kan me niet voorstellen dat die goed te eten was.
En die reacties onder het youtube filmpje _/-\o_
Ik lig er niet wakker van, net zomeer ik niet wakker lig van die kut bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:33:
Heeft iedereen z'n parachute om? Volgens mij gaan we weer.
Als we 2014 echt gaan nadoen komt het dieptepunt rond 10 april al, hebben we dat ook weer gehad.
Pagina: 1 ... 180 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!