[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 179 ... 204 Laatste
Acties:
  • 582.878 views

Onderwerpen

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Crypts schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn fopneus maar dat hebben we gemeen, meer muntjes vergaren. Waar je op ingestapt bent maakt dan weinig meer uit. :)
Helemaal mee eens.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Crypts schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:27:
[...]

Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn fopneus maar dat hebben we gemeen, meer muntjes vergaren. Waar je op ingestapt bent maakt dan weinig meer uit. :)
Ik snap echt niet wat voor rare redenen mensen überhaupt zouden kunnen hebben om het níet met mij eens te zijn.

Alleen het idee al. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Flagg schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:29:
[...]

Ik snap echt niet wat voor rare redenen mensen überhaupt zouden kunnen hebben om het níet met mij eens te zijn.

Alleen het idee al. :P
Als kind IT gezien, dat was genoeg. :+

En op zich goed idee, had nog een restje op Bitstamp staan dus ook maar een ordertje op xrp gezet.

[ Voor 14% gewijzigd door Crypts op 14-03-2018 23:35 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:19:
Ik hoop dat de boel nog iets stijgt en dan verkoop ik alles en ga ik naar fiat. Ik vertrouw het nu niet meer zo. Ik denk dat we weer een dip a la 6 feb. gaan krijgen. De grafieken zijn akelig symmetrisch en de grafieken van 2014 en nu komen bijna 1 op 1 overeen.
Ja als je denk dat het gaat zakken gewoon verkopen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
DeeSung schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 23:37:
[...]

Ja als je denk dat het gaat zakken gewoon verkopen.
Ik weet alleen niet of ik mijn alts dan ook moet omzetten in fiat? Of holden? Want anders wordt het wel een flinke klap.. Aan de andere kant, als het weer een dip zoals in februari wordt, dan is het denk ik wel beter om in de dip één coin te kopen, of niet? Je moet snel reageren met kopen. Pfff.. roerige tijden nu, ben benieuwd waar het heen gaat dit jaar.

Op de 4-uurs grafiek op investing.com is BTC nog niet oversold, op de 2-uurs grafiek al wel.

[ Voor 8% gewijzigd door ggj87 op 15-03-2018 00:21 ]

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-01 08:43
Zit er ook wel aan te denken om wat in fiat om te zetten, maar aan de andere kant, f*k it. Als het verder daalt jammer dan, hoort erbij :P. De februaridip heb ik ook overleefd na op 31 januari te zijn ingestapt. Dan kan ik dit ook nog wel hebben.

Ga zo even op onderzoek uit of er wellicht wat te minen valt met mijn videokaart. Heb er voorheen ook wel eens naar gekeken, maar vond het toen allemaal wat ingewikkeld en veel gedoe, maar deed toen ook niks met crypto.

Verwijderd

Mezelf laten wegjagen met verlies op mijn inleg is een no go voor mij, dus gewoon de rit uitzitten en we zien wel waar het naartoe gaat. Je moet je emoties onder controle houden anders red je het niet in een volatiele markt als deze.

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

App van Binance doet weer vreemd, orders worden niet weergegeven, moet eerst refreshen. Bij het veranderen van de node wordt ik uitgelogd. Soms loopt de app gewoon soort van vast, ik wordt helemaal niet goed.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Verwijderd

Het was een enerverende ervaring, maar tot mijn verdriet is de crypto ontwikkeli g tot een eind gekomen. De banken en overheden hebben de slag geslagen. Een hoop fiat verloren maar vooral mijnn enthousiasme...

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:02
Eén dag niet gekeken en meteen weer overal fud, geklaag, rekt stories en verliesnemingen. Lekker hoor. :+

[ Voor 25% gewijzigd door The Redman op 15-03-2018 01:55 ]

Verwijderd

Wall street wil zich richten op de top 5 crypto munten hoorde ik op een recent filmpje van CNBC fast money. Toeval dat de prijs nu weer zo aan het zakken is? me think not ;) En al die andere FUD berichten uit de traditionele financiele markten, die willen zich ook lekker goedkoop inkopen in de cryptomarkt omdat ze weten dat het huge wordt.

• bobdigi
f*k it, heb denk ik zo'n 25 a 30% even omgezet naar fiat. Is toch net zo goed een kans om wat te verdienen als op een obscuur muntje inzetten waarvan je denkt dat hij gaat stijgen.

Munten waar ik sowieso wel ingeloof houd ik gewoon vast, dat gaat wel goedkomen.

Binance app deed bij mij ook raar trouwens vanavond, gisteren ook al een keer. Maar afgelopen dagen wel twee keer een update gekregen, dus ze zijn er wel mee bezig lijk me.

edit: Ben nog steeds op zoek naar een goede portfolio app voor Android. Gebruik nu altijd BitUniverse, maar blijven nog wel eens wat muntjes hangen voor een paar dagen als ze verkocht zijn. Ook Delta sindskort in gebruik, mooi dat ze API's ondersteunen en vooral dat je gemakkelijk je eventuele winst kan zien in zowel dollars als satoshis ten opzichte van je koopmoment. Alleen synchroniseert die helemaal niet goed.

[ Voor 27% gewijzigd door bobdigi op 15-03-2018 02:23 ]

Verwijderd

Laat je niet gek maken en weet hoe die boeven te werk gaan. Een classic van een aantal maanden geleden was toch wel JP Morgan. Zelf het Fud nieuws verspreiden om vervolgens nadat de koers daardoor flink zakt een shitload aan BTC te kopen :Y

• bobdigi
Ik laat me ook zeker niet gekmaken hoor (voor als je het tegen mij hebt). Ga er sowieso wel van uit dat 'alles' weer gaat stijgen, Mocht het nu verder gaan dalen naar wellicht de 6000 waar iedereen het over heeft, ga ik er weer wat leuks van kopen, misschien ook al wel eerder bij 7000.

Heb er alleen mijn shitcoins voor omgezet, welke toch voornamelijk aan het dalen waren :P

Ben wel blij dat ik nog even gewacht heb om er wat fiat tegenaan te gooien, zat ik eergisteren ook aan te denken.

En bovenal, ik ga er van uit dat ik het geld kwijt ben (met mijzelf als voornaamste oorzaak:P). Maar hoop dat ik wat winst ga maken op de middellange termijn. Vind het vooral ook leuk om af en toe wat te handelen, gaat het niet goed jammer, pak je even snel 5% mee is het leuk en geeft voldoening.

Edit: To the moooon!! Of New Zealand..

[ Voor 11% gewijzigd door bobdigi op 15-03-2018 03:59 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Toch mooi om te zien dat veel mensen nu de meeste altcoins op hun werkelijke waarde schatten en deze shitcoins noemen. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-01 08:59
Groot litecoin nieuws vandaag? Iemand enig idee?
https://twitter.com/Satos...s/767793198064283648?s=20

• ggj87
Misschien toch Litepay?

Edit:

Niet om FUD te verspreiden maar als ik even logisch probeer na te denken (wat niet mag bij crypto, maar goed) denk ik dat als de markt wilt herstellen dat er dan eerst iets moet gebeuren. Wat dan? Een dip, een piek, zoiets, en gezien de staat van de markt denk ik eerder een dip dan een piek. De markt kan niet blijven kwakkelen zoals hij nu doet en dan ineens omhoog schieten, dat was in begin februari ook niet zo, al ging die daling wel een stuk sneller dan nu. Daarom denk ik ergens ook dat de dip die eraan zit te komen een vrij flinke is en wel eens onder het niveau van 6 februari kan komen. We zitten op het moment van schrijven op $7700 en er is nog lang geen echte dip of daling daar naartoe in zicht. Ja we dalen, maar niet in vrije val zoals in begin februari, dat moet denk ik nog komen. Alleen dan worden kopers weer wakker en zullen ze weer enthousiast worden. Denk ik dan he.

[ Voor 95% gewijzigd door ggj87 op 15-03-2018 06:50 ]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-01 09:11
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 22:31:
Ook maar aan het electroneum minen geslagen waarvan ik op de hoogte ben dat het geen minen is. Om mijn verliezen op GVT wat goed te maken :') en de rest. Er vloog zelfs een mot uit m'n telefoon toen ik mijn portfolio opende... Wat een zielig hoopje ontbindende data is dat binnen 2 dagen geworden zeg...

Ze weten in ieder geval ook zeker dat ik geen robot ben daar, de reCAPTCHA's waren volgens mij in de aanbieding toen ze die site bouwden.

13H/s op mijn China phone van 80 euro :') al 0.11 binnengeharkt eerste uurtje.

Deze zomer begint de gratis wereldreis van 2 jaar.
Dat van die reCAPTCHA's herken ik. Heb gisteren de app ook geinstalleerd zo rond het middaguur, zit nu op 2.42 ETN, ik heb 12H/s.

PSN ID: Svennie-NL

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 16:43
Bloedbad gaat maar door

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17
Lijkt niet het jaar van cryptocurrency te zijn.
Al is alleen dit het eerste kwartaal.

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-01 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 02:09:
Wall street wil zich richten op de top 5 crypto munten hoorde ik op een recent filmpje van CNBC fast money. Toeval dat de prijs nu weer zo aan het zakken is? me think not ;) En al die andere FUD berichten uit de traditionele financiele markten, die willen zich ook lekker goedkoop inkopen in de cryptomarkt omdat ze weten dat het huge wordt.
Linkje?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-01 16:04
Aangezien we bezig zijn met een nieuwe low, wil iemand misschien een opbeurend filmpje posten?

Mijn glazen bol zegt dat we naar $6k gaan en dan een kleine opleving naar $7,5k. Van die opleving ga ik het moeten hebben om de boel weer recht te trekken... daarna op naar $4k. man man man wat een gekkenwerk.

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-01 21:01

matthewk

Ubernoob

We zitten nog steeds in een opwaartse trend. Deze zakking is onderdeel van een vierde wave die ons normaal gezien richting de 5,6-6k moet trekken. Hierna zou wave 5 moeten beginnen met nieuwe all time highs. Ik ben al sinds 17k aan het shorten en zit nu op een x25 short via bitmex op 9150 Dollar / BTC. Ik ga gigantisch long op 6k. De bodem zal misschien nog iets lager liggen maar als de G20 goed gaat, en we bereiken dit lage instappunt dan is het voor institutionele investeerders en de particuliere investeerder lekker aantrekkelijk om in te stappen.

Iedereen roept nu op 6k. Het is gemakkelijk het merk van een auto te noemen als ie recht voor je staat, de echte kenners kunnen dit echter vanaf een veel grotere afstand. Het wordt nu dan ook gewoon een self-fulfilling prophecy, die 6k. Market sentiment is nog steeds hetgene dat Bitcoin het meeste drijft op dit moment. Het beweegt dan ook tussen price bubbles

Consultant - Autogek

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
deppenboks schreef op maandag 12 maart 2018 @ 17:02:
zal wel weer een DGD pump komen straks....
BTC down, DGD up. The pattern repeats itself. Zou DGD de nieuwe USDT kunnen worden?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:26
gabn88 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:38:
Aangezien we bezig zijn met een nieuwe low, wil iemand misschien een opbeurend filmpje posten?

Mijn glazen bol zegt dat we naar $6k gaan en dan een kleine opleving naar $7,5k. Van die opleving ga ik het moeten hebben om de boel weer recht te trekken... daarna op naar $4k. man man man wat een gekkenwerk.
ik doe nooit aan voorspellingen maar het gaat goed komen jochie (onderbuik gevoel of ik moet poepen dat kan ook)

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-01 18:13
deppenboks schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:53:
[...]

BTC down, DGD up. The pattern repeats itself. Zou DGD de nieuwe USDT kunnen worden?
DGD en de koppeling met goud doet het em natuurlijk :). Tenminste die koppeling met goud is er niet, maar de mensen denken van wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Mortel op 15-03-2018 08:05 ]

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• AtlAntA
  • Nu online
Europa wordt wakker en de prijs gaat weer omhoog. Lijkt wel een rinse and repeat van de februari crash.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-01 09:56
Ik kon het niet laten, nog wat bijgekocht :)

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54
Jarrean schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:15:
Ik kon het niet laten, nog wat bijgekocht :)
Toevallig was het plan deze week al wat fiat bij te voegen en op een munt die niet genoemd mag worden in te stappen. Benieuwd wat er vandaag en morgen gaat gebeuren :)

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Bericht van 22 augustus 2016.....

• AtlAntA
  • Nu online
Noedels schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:30:
[...]

Bericht van 22 augustus 2016.....
Klote tijdreizigers ook.

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
lighting_ schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:22:
[...]

Lijkt niet het jaar van cryptocurrency te zijn.
Al is alleen dit het eerste kwartaal.
Je schrijft dit jaar af wat betreft crypto, maar zegt vervolgens dat we nog maar een kwartaal onderweg zijn. Zie je zelf de ironie van die uitspraak niet in?

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Originele tweet is uit 2016 inderdaad, maar hij heeft hem vandaag geretweet...

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03:04
Crypto is dood net zoals mijn PF :P
Denk dat ik zo maar eens wat Ripple erbij haal :P

Heb helaas nog niet van shoarma mogen genieten door de drops :(

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Fordius schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:41:
Crypto is dood net zoals mijn PF :P
Denk dat ik zo maar eens wat Ripple erbij haal :P

Heb helaas nog niet van shoarma mogen genieten door de drops :(
Een goed ontbijt is het halve werk.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03:04
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:43:
[...]

Een goed ontbijt is het halve werk.
Een groene dag de andere helft ?
Ben benieuwd waar de grens is en of de stijging net zo snel gaat als de daling.
Lijkt AMD koers wel dit allemaal :D

• ggj87
Nou lache, denk je toch terug naar fiat te gaan omdat de boel zo zakt, gaat het weer stijgen. Het is alsof ik het niet mag.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 02:23:
Laat je niet gek maken en weet hoe die boeven te werk gaan. Een classic van een aantal maanden geleden was toch wel JP Morgan. Zelf het Fud nieuws verspreiden om vervolgens nadat de koers daardoor flink zakt een shitload aan BTC te kopen :Y
Geloof je serieus die onzin? Dat 1, JP Morgan een significante invloed heeft op de koers met een random persberichtje, en 2. dat ze voor zichzelf BTC gingen kopen?
matthewk schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 07:51:
We zitten nog steeds in een opwaartse trend.
Dat is gebaseerd als je de grafieken op een tijdspanne van minstens een half jaar zet ofzo? Want opwaarts betekend denk ik anders niet hetzelfde bij mij.

• RustStorm
  • Laatst online: 06:46
Het moet niet gekker worden: hoorde zojuist op de radio dat DJ Don Diablo ook een kunt gaat uitbrengen onder de naam: hexcoin... Really?!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• matthewk

matthewk

Ubernoob

Sissors schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:02:
[...]

Geloof je serieus die onzin? Dat 1, JP Morgan een significante invloed heeft op de koers met een random persberichtje, en 2. dat ze voor zichzelf BTC gingen kopen?

[...]

Dat is gebaseerd als je de grafieken op een tijdspanne van minstens een half jaar zet ofzo? Want opwaarts betekend denk ik anders niet hetzelfde bij mij.
Weekly en daily charts jup.

Consultant - Autogek

• Sissors
  • Niet online
matthewk schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:04:
[...]

Weekly en daily charts jup.
Weekly staat prijs op -20%, daily op -10%. Vooral daily is het puur een neergaande trend, weekly is een beetje op en neer, zeker niet stijgend, maar ook niet hard dalend (als we de afgelopen 24 uur negeren).

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:22
Als je naar het afgelopen jaar kijkt, is er inderdaad nog steeds een overduidelijke stijgende trend. Da's hoe dan ook een resultaat waar veel beursgenoteerde bedrijven alleen van kunnen dromen.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Sissors schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:09:
[...]

Weekly staat prijs op -20%, daily op -10%. Vooral daily is het puur een neergaande trend, weekly is een beetje op en neer, zeker niet stijgend, maar ook niet hard dalend (als we de afgelopen 24 uur negeren).
Hij bedoelt daily en weekly candles...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• matthewk

matthewk

Ubernoob

TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:11:
[...]
Hij bedoelt daily en weekly candles...
Ja, dat is ook hoe je een chart leest natuurlijk :p trends bekijk je op basis van je candles, niet door uit te zoomen op een minute chart hehe.

Consultant - Autogek

• TomTorquay
matthewk schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Ja, dat is ook hoe je een chart leest natuurlijk :p trends bekijk je op basis van je candles, niet door uit te zoomen op een minute chart hehe.
Tja, daily en weekly chart klinken nogal onduidelijk als je het mij vraagt. Je zou het ook kunnen interpreteren zoals Sissors dat doet. Al zou de rest van jouw analyse wel anders moeten doen vermoeden, dat klopt natuurlijk wel.

• Sissors
  • Niet online
matthewk schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Waarom niet? Als je wil zien hoe de koers gaat, kan je gewoon kijken naar de koers. En kan je ook nog moving averages enzo overheen gooien, maar uiteindelijk gaat het om die koers. Ik vind het iig creatief als je zegt dat we momenteel in een stijgende lijn zitten.

Maar euhm, wat voor een tijdspanne kijk jij nu? Want volgens dit forum zaten we paar dagen terug pas in de tweede wave, nu dus als de vierde wave, en bij de vijfde komt er een nieuwe ATH? Dan moet hij in dat tempo nu wel heel snel gaan exploderen.

[ Voor 47% gewijzigd door Sissors op 15-03-2018 09:23 ]

• TomTorquay
Sissors schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:20:
[...]

Waarom niet? Als je wil zien hoe de koers gaat, kan je gewoon kijke naar de koers. En kan je ook nog moving averages enzo overheen gooien, maar uiteindelijk gaat het om die koers. Ik vind het iig creatief als je zegt dat we momenteel in een stijgende lijn zitten.
Hij heeft anders wel gelijk. Natuurlijk, als je maar genoeg uit- of inzoomt hebt je meestal wel gelijk. Het is kwestie van geduld te hebben tot je je gelijk krijgt, en daar ontbreekt het bij de meesten - ook bij mij trouwens - aan.

En wat betreft die tijdspanne, dat zegt hij zelf al. Zet je candles eens op een week. De periode van de candles, niet de periode van de chart. En kom dan verder discussiëren.

[ Voor 12% gewijzigd door TomTorquay op 15-03-2018 09:25 ]

• ggj87
Het wordt echt tijd voor een nieuwe duidelijke dip zodat de markt weer écht kan herstellen. Aan dit gedoe heeft niemand wat. Een paar euro omhoog, dan weer omlaag, even blijven hangen... Ik zeg dat we in een dead cat bounce zitten. Vandaag eventjes omhoog en dan weer omlaag. Maar dat zal wel niet :p

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Pfft ben hard toe aan groene candles.. bijna weekend! Trekken we maar weer een paar groene candles open als we ze niet te zien krijgen. :P

• ggj87
Die zijn er nu toch?

• TomTorquay
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:42:
Het wordt echt tijd voor een nieuwe duidelijke dip zodat de markt weer écht kan herstellen. Aan dit gedoe heeft niemand wat. Een paar euro omhoog, dan weer omlaag, even blijven hangen... Ik zeg dat we in een dead cat bounce zitten. Vandaag eventjes omhoog en dan weer omlaag. Maar dat zal wel niet :p
Sta op -80% tegenover mijn inleg. Zeker voor een deel mijn eigen schuld (leergeld). Maar echt leuk is het niet. Ik steek er voorlopig dan ook geen cent meer in, en ik vrees dat dat de houding is van vele anderen. Zo gaan we niet vooruit natuurlijk. Dit zou nog wel eens maanden kunnen duren.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
kijk snel, kijk snel...voor het weer voorbij is :)

• ggj87
TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Sta op -80% tegenover mijn inleg. Zeker voor een deel mijn eigen schuld (leergeld). Maar echt leuk is het niet. Ik steek er voorlopig dan ook geen cent meer in, en ik vrees dat dat de houding is van vele anderen. Zo gaan we niet vooruit natuurlijk. Dit zou nog wel eens maanden kunnen duren.
Net zoals in 2014. Alleen is er nu veel meer belangstelling voor en hebben we de Tether Joker-kaart nog.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
VEN lekker aan het stijgen ondanks de dip. VENtastic!

• tias86
Ven is inderdaad helemaal gestegen van 4.42 gister naar 3.65 nu

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:45:
kijk snel, kijk snel...voor het weer voorbij is :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TfH4J1pRUe9FB3UO42FxQFAx/full.jpg

• pirodr01
tias86 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:48:
In satoshi houd VEN zich prima...dat BTC zich niet kan gedragen kan Vechain weinig aan doen natuurlijk.

• Greymore1
pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:50:
[...]

In satoshi houd VEN zich prima...dat BTC zich niet kan gedragen kan Vechain weinig aan doen natuurlijk.
Sommige snappen het niet helemaal denk ik zo.

• Svennie
[...]
ik kijk ook naar de euro/dollar prijs en daar zakt VEN toch flink helaas, -14% over de laatste 24 uur

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-01 16:52
USDT doet het ook helemaal niet slecht tov BTC

:P

• ggj87
tias86 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:48:
Bij alts is de $ prijs niet van belang, alleen de prijs tov BTC.

• TomTorquay
[...]

Ook in satoshi staan we nu 5% lager dan hoogtepunt van VEN gisterenmiddag. Dat is niet slecht hoor, maar een stijging is dat toch echt niet.

Verwijderd

Lekkere pump and dump weer ;)

• Greymore1
Zal ONT nog van zich laten horen voordat de contest voorbij is? Erg moeilijk in te schatten..

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Goede pump weer, moet je eens zien hoe hard het weer naar beneden gaat rond 17:00

• tias86
GVT heeft ook al zo`n fijne stijging door gemaakt van 38$ (hoogste aankoop moment) naar 23,78$ echt heerlijk.

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-01 08:59
Shmorky schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 08:39:
[...]

Originele tweet is uit 2016 inderdaad, maar hij heeft hem vandaag geretweet...
Lees op Reddit dat de originele tweet voorafgaand aan de gdax/coinbase listing was. Kan dus weleens groot ltc nieuws aan komen. Ik koop nog wat ltc bij vanndaag.

• pirodr01
tias86 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:57:
GVT heeft ook al zo`n fijne stijging door gemaakt van 38$ (hoogste aankoop moment) naar 23,78$ echt heerlijk.
Het is je mogelijk niet opgevallen maar alles staat op dit moment in de min..

• TomTorquay
pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:00:
[...]

Het is je mogelijk niet opgevallen maar alles staat op dit moment in de min..
Omdat alles in de min staat moeten we een klein verlies voortaan als een lekkere stijging beschrijven? :P

• pirodr01
TomTorquay schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:01:
[...]
Omdat alles in de min staat moeten we een klein verlies voortaan als een lekkere stijging beschrijven? :P
Wie zegt dat?

• Svennie
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:52:
[...]

Bij alts is de $ prijs niet van belang, alleen de prijs tov BTC.
voor jou misschien, de prijs tov BTC interesseert mij niet, waar ik naar kijk is wat ik er voor zou krijgen als ik ze zou verkopen ($/Euro dus), dat is voor mij wat de alts waard zijn.

• ggj87
Svennie schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:03:
[...]

voor jou misschien, de prijs tov BTC interesseert mij niet, waar ik naar kijk is wat ik er voor zou krijgen als ik ze zou verkopen ($/Euro dus), dat is voor mij wat de alts waard zijn.
Ja, maar om die € te krijgen zul je toch echt meer BTC moeten verdienen en die moeten verkopen naar € (zolang het nog geen directe fiat pair heeft).

• TomTorquay

• tias86
Op litebit wel, hoop alleen dat GVT en BPT en GET naar Bittrex gaat want dat is de exchange partner van litebit geloof ik. Dus dan komen ze misschien ook op lb. Kan je teminste wel snel naar euro zonder btc tussenkomst.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
[...]

Als je zo denkt dan maak je straks verkeerde keuzes als je van plan bent om te verkopen en meer in te kopen daarna.
Waar kijk je naar als je verkoopt om later weer meer terug te kopen voor dezelfde waarde? Dan kijk je toch naar BTC?

Ik keek in het begin ook naar de waarde in euro's maar ben dat nu wel aan het afleren. Ik wil immers zo veel mogelijk coins bemachtigen en mijn traiding pair is BTC. Dan heeft het geen zin om naar euro's te kijken.

Dotabuff profile

• Flagg
  • Niet online

Flagg

hellsau schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:10:
[...]

Als je zo denkt dan maak je straks verkeerde keuzes als je van plan bent om te verkopen en meer in te kopen daarna.
Waar kijk je naar als je verkoopt om later weer meer terug te kopen voor dezelfde waarde? Dan kijk je toch naar BTC?

Ik keek in het begin ook naar de waarde in euro's maar ben dat nu wel aan het afleren. Ik wil immers zo veel mogelijk coins bemachtigen en mijn traiding pair is BTC. Dan heeft het geen zin om naar euro's te kijken.
Nope ik kijk naar euro,want daar koop ik ze (xrp) ook voor.

Ik snap niet dat mensen nog steeds denken dat alles via btc moet. Ik heb nog nooit een btc gehad en is ook niet nodig.

Als je de waarde wil bepalen moet je kijken naar waar je uiteindelijk naartoe wil en voor mij is dat euro. Ik zie mijzelf voorlopig niet btc als een betaalmiddel gebruiken, of iets anders for that matter.

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 15-03-2018 10:17 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:22
[...]

Waar krijg jij $/Euro voor je VEN of andere altcoins dan?

• gabn88
LTC al 7% omhoog vanaf de low! Bodem bodem bodem, instappen allemaal en dan crash! :p

• pirodr01
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:14:
[...]

Nope ik kijk naar euro,want daar koop ik ze (xrp) ook voor.

Ik snap niet dat mensen nog steeds denken dat alles via btc moet. Ik heb nog nooit een btc gehad en is ook niet nodig.
Totdat je wilt uitbetalen...Jij kunt BTC wel willen negeren maar voor XRP is dat wat lastiger.

• gabn88
pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:15:
[...]

Totdat je wilt uitbetalen...Jij kunt BTC wel willen negeren maar voor XRP is dat wat lastiger.
Flagg koopt gewoon XRP met EURO's op bitstamp.net, dus BTC is irrelevant (behalve dat BTC sentiment alles meetrekt).

• pirodr01
gabn88 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Flagg koopt gewoon XRP met EURO's op bitstamp.net, dus BTC is irrelevant (behalve dat BTC sentiment alles meetrekt).
Wat op dit moment nog steeds erg relevant is...het is geen toeval dat alles tegelijk in het rood staat.

• TomTorquay
gabn88 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Of Litebit. Keuze genoeg om BTC te omzeilen.
https://www.litebit.eu/nl/verkopen/ripple

• Flagg
  • Niet online

Flagg

pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:15:
[...]

Waarom? Ik kan via gatehub gewoon xrp naar euro traden en dan naar mijn bankrekening. Lastig?

• tias86
Op lb kan je xrp niet verkopen omdat zij geen geintegreerde wallet hebben.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 00:16:
[...]

Ik weet alleen niet of ik mijn alts dan ook moet omzetten in fiat? Of holden? Want anders wordt het wel een flinke klap.. Aan de andere kant, als het weer een dip zoals in februari wordt, dan is het denk ik wel beter om in de dip één coin te kopen, of niet? Je moet snel reageren met kopen. Pfff.. roerige tijden nu, ben benieuwd waar het heen gaat dit jaar.

Op de 4-uurs grafiek op investing.com is BTC nog niet oversold, op de 2-uurs grafiek al wel.
Ik zou nog ff wachten ookal heb ik gister een klein beetje bijgekocht. Ik ga voor de lowcaps met een solide team.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
Ander voordeel van het kijken naar BTC ipv euro is ook dat je minder merkt hoeveel euro's je in de min staat:P.
Dus je raakt nog minder gebonden aan je ingestoken geld en je mogelijke verlies. En ja tuurlijk zitten we hier allemaal in met geld wat we kunnen missen. Maar aan de andere kant willen we natuurlijk allemaal moonen.

Dotabuff profile

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:57
Haha, allemaal mensen die dalingen 'het is allemaal de schuld van Bitcoin!!!' vinden, maar vervolgens wel lekker alles omrekenen naar Satoshi en natuurlijk al je alts aankopen met BTC :')

Jullie hebben echt geen idee hoe de cryptomarkt werkt |:(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• pirodr01
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:18:
[...]

Waarom? Ik kan via gatehub gewoon xrp naar euro traden en dan naar mijn bankrekening. Lastig?
Je hoeft nog nooit een BTC in bezit te hebben gehad en kunt idd XRP voor fiat traden, maar feit blijft dat de waarde in fiat van vrijwel elke alt in bijna dezelfde mate door BTC als door de kwaliteit van de alt zelf wordt bepaald. Dus in die zin maakt fiat-pairing op dit moment alts nog niet onafhankelijk van BTC.

• TomTorquay
tias86 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Op lb kan je xrp niet verkopen omdat zij geen geintegreerde wallet hebben.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dan is het wel vreemd dat ze daar op de pagina waarnaar ik linkte totaal geen vermelding van maken :?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:21:
Haha, allemaal mensen die dalingen 'het is allemaal de schuld van Bitcoin!!!' vinden, maar vervolgens wel lekker alles omrekenen naar Satoshi en natuurlijk al je alts aankopen met BTC :')

Jullie hebben echt geen idee hoe de cryptomarkt werkt |:(
Als je denkt dat de cryptomarkt daadwerkelijk een markt is die überhaupt werkt. |:(

• Richh
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:22:
[...]

Als je denkt dat de cryptomarkt daadwerkelijk een markt is die überhaupt werkt. |:(

Soms word ik echt moe van dit topic :/

• Flagg
  • Niet online

Flagg

pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Je hoeft nog nooit een BTC in bezit te hebben gehad en kunt idd XRP voor fiat traden, maar feit blijft dat de waarde in fiat van vrijwel elke alt in bijna dezelfde mate door BTC als door de kwaliteit van de alt zelf wordt bepaald. Dus in die zin maakt fiat-pairing op dit moment alts nog niet onafhankelijk van BTC.
Nee duh maar dat was de kwestie niet. Dat er effectief maar 1 coin is lijkt me duidelijk.

Het ging over de noodzaak om via btc alts aan te schaffen. Niet halverwege de discussie gaan aanpassen. ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:22:
[...]

Soms word ik echt moe van dit topic :/
Het is toch zo, de cryptomarkt is er niet. Er is een btc markt misschien maar ook die "werkt" verdomd slecht.

Er zijn teveel mensen hier die nog nooit de normale valutamarkt van dichtbij gezien hebben en denken dat dit de norm is. Het is een bende en amateuristisch als de pest.

Maar wel een leuk spelletje.

• Svennie
anboni schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:14:
[...]
Waar krijg jij $/Euro voor je VEN of andere altcoins dan?
er zijn alt coins die je direct kan kopen van $/Euro (zo heb ik bv RDD gekocht rechtstreeks op LiteBit), maar op die site in ieder geval kan dat niet voor VEN. Om te kopen heb je dus niet per definitie BTC nodig. Alle alts die ik gekocht heb heb ik overigens gekocht door eerst ETH te kopen.

Om te verkopen is een ander verhaal inderdaad, dan zul je (voorlopig in ieder geval) via BTC/ETH/LTC/vast nog wel een paar moeten gaan.

Maar dan nog kijk ik naar de prijs in Euro's en niet in BTC/SAT. Is voor mij duidelijker.

• pirodr01
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:24:
[...]

Nee duh maar dat was de kwestie niet. Dat er effectief maar 1 coin is lijkt me duidelijk.

Het ging over de noodzaak om via btc alts aan te schaffen. Niet halverwege de discussie gaan aanpassen. ;)
Dacht dat we t over waardebepaling hadden. Snap uberhaupt niet waarom er meerdere posts besteed zouden hoeven te worden over enkel of XRP met fiat aangeschaft kan worden, aangezien dat op zichzelf geen discussiepunt hoeft te zijn.
Hoe dan ook, gelukkig zitten we weer wat in de up *O*

• Flagg
  • Niet online

Flagg

pirodr01 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:28:
[...]

Dacht dat we t over waardebepaling hadden. Snap uberhaupt niet waarom er meerdere posts besteed zouden hoeven te worden over enkel of XRP met fiat aangeschaft kan worden, aangezien dat op zichzelf geen discussiepunt hoeft te zijn.
Hoe dan ook, gelukkig zitten we weer wat in de up *O*
Ja maar die waardebepaling werd nodig geacht omdat je altijd via btc moest handelen. Aangezien dat laatste niet nodig is is het ook geen reden meer om het als waardebepaling te blijven hanteren. :)

Pfff gewikkeld. :)

• Richh
Flagg schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 10:27:
[...]

Het is toch zo, de cryptomarkt is er niet. Er is een btc markt misschien maar ook die "werkt" verdomd slecht.

Er zijn teveel mensen hier die nog nooit de normale valutamarkt van dichtbij gezien hebben en denken dat dit de norm is. Het is een bende en amateuristisch als de pest.

Maar wel een leuk spelletje.
Het ligt denk ik aan je definitie van 'markt' denk ik. Slecht werkende markten zijn ook markten, dan bestaan ze nog wel :+

Dat (vooral de altcoin markt) een amateuristisch zooitje is ben ik met je eens. En dat de BTC markt nu niet gezond is kan ik ook wel bevestigen :P daarvoor hoef ik alleen mijn portfolio te openen

Verwijderd

Ik sta nu ook zo'n -30% op mijn initiële inleg. Aantal munten goedkoop gekocht, aantal stuk hoger als nu. Ik blijf lekker stug door hodlen, ben erin gestapt met de overtuiging dat over een periode van 10 jaar de markt door zou blijven groeien. Zo sta ik er nu nog steeds in.

Afgelopen december en januari waren natuurlijk prachtig, achteraf had ik toen beter kunnen cashen maarja als je alles van tevoren weet is het lekker makkelijk.

Nu zijn de tijden bar en boos, als je niet casht als alles hoog staat ga je zeker niet cashen als alles laag staat. Het voordeel is dat het geen gigantisch bedrag is. Ik verlies liever alles 100% dan dat ik de helft van het geld er nog uit trek. Lig er echt niet wakker van. Bij elke bounce stijgen bijna alle munten die ik heb lekker mee op bitcoin, dus dat zit wel goed.

Ben er van overtuigd dat er heus nog wel een periode gaat komen dat crypto weer helemaal je van het is. Kijk wat er de afgelopen 7 jaar is gebeurd, als je er een beetje in geloofd dan gaan we heus nog veel meer mooie dingen zien.

Mocht het komende maanden echt super maar dan ook super laag gaan staan dan heb ik dan misschien nog een mooie kans om wat NANO te kopen voor een prikkie.

Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Pagina: 1 ... 179 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!