Verwijderd
bijna bankroet
maar gelukkig heb ik ark,die zou moeten blijven drijven
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2018 16:20 ]
Mogen wij aan boord?Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:16:
een zeer slechte dag,bloed rood alles .
bijna bankroet
maar gelukkig heb ik ark,die zou moeten blijven drijven
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ja of QR code gaat ook zeker of niet?Richh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:05:
[...]
Uitprinten of opschrijven lijkt me toch wel degelijk het meest verstandigen dan natuurlijk zorgen dat dat papiertje het eventjes uithoud en niet kwijt raakt, en dat niemand anders het kan lezen.
Waarom ga jij niet mee met de fork als ik vragen mag? Veronderstel dat je toch ook wat XMR in je pf hebt?
SPiET
Hell yeah! val bijna in slaap manAdarkar schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:26:
Vanaf 1700 weer crashen zoals de afgelopen dagen?
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Haha, zoveel heb ik niet hoorspietie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Ja of QR code gaat ook zeker of niet?
Waarom ga jij niet mee met de fork als ik vragen mag? Veronderstel dat je toch ook wat XMR in je pf hebt?
Ik weet het ook nog niet echt zeker. Een gedeelte van mijn Monero staat in een wallet waar ik over de pk's beschik, dus dan krijg ik ook MoneroV voor dat gedeelte. Ik weet nog niet zeker of ik alles op 13 maart uit mijn exchange-account er bij op ga gooien en op 15 maart een nieuwe Monero wallet ga aanmaken, dat soort dingen vergeet ik namelijk altijd.
Maar ik vind al die forks gewoon een beetje dom. Uiteindelijk heb je waarschijnlijk een hoop 'luchtgeld' wat nooit iemand gebruikt (verloren Monero wallets bijvoorbeeld, wallets waarvan de private key niet gebruikt gaat worden in MoneroV) en hoewel dat de prijs prima pumpt (minder aanbod dan dat het lijkt), vind ik dat geen stabiele fundatie voor een nieuwe munt.
Gratis geld is gratis geld, maar als je het mij vraagt zijn het juist onder andere dit soort dingen waardoor de cryptomarkt zo speculatief en onvolwassen blijft
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 09-03-2018 16:44 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kon het niet aanzien dat mijn LTC lager stond als HTML
Wow! Ook een griepje met hoge koorts te pakken?Dakillerbean schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:46:
Voor de mensen die wat langer meelezen: Het onwaarschijnlijke is vandaag gebeurd... Ik heb zowaar €50 fiat in crypto gestoken![]()
Kon het niet aanzien dat mijn LTC lager stond als HTML, dus dat eind van de ochtend maar aangevuld... uurtje later 2 dikke groene candles
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb een klein aantal in mijn pf maar had niet verwacht dat nou juist die omhoog zou schieten.
Snapshot is uitgesteld tot 30 april. Ik blijf al die forks belachelijk vinden, meestal heeft het alleen als doel om de ‘developers’ er wat aan te laten verdienen, zoals bij Litecoin Cash.Richh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Haha, zoveel heb ik niet hoor![]()
Ik weet het ook nog niet echt zeker. Een gedeelte van mijn Monero staat in een wallet waar ik over de pk's beschik, dus dan krijg ik ook MoneroV voor dat gedeelte. Ik weet nog niet zeker of ik alles op 13 maart uit mijn exchange-account er bij op ga gooien en op 15 maart een nieuwe Monero wallet ga aanmaken, dat soort dingen vergeet ik namelijk altijd.
Maar ik vind al die forks gewoon een beetje dom. Uiteindelijk heb je waarschijnlijk een hoop 'luchtgeld' wat nooit iemand gebruikt (verloren Monero wallets bijvoorbeeld, wallets waarvan de private key niet gebruikt gaat worden in MoneroV) en hoewel dat de prijs prima pumpt (minder aanbod dan dat het lijkt), vind ik dat geen stabiele fundatie voor een nieuwe munt.
Gratis geld is gratis geld, maar als je het mij vraagt zijn het juist onder andere dit soort dingen waardoor de cryptomarkt zo speculatief en onvolwassen blijft
Verrek, die heb ik ook nog ja, helemaal vergeten.GaMbiNo schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:49:
De NLG is goed bezig op Bittrex. Die schiet aardig omhoog.![]()
Ik heb een klein aantal in mijn pf maar had niet verwacht dat nou juist die omhoog zou schieten.
[Edit] 40€ minder waard dan de laatste keer dat ik keek.
[Edit2En mijn volgende xrp sell staat op het van vallen.
[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 09-03-2018 16:58 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zero.
Ja maar ik vraag mij dan af. Wat heb je te verliezen als je nu bijv 1 coin koopt en dan hopelijk later 10 monerov could? Niets toch oftewel dat Monero dan enorm daalt na je aankoop en blijft dalen ...Richh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Haha, zoveel heb ik niet hoor![]()
SPiET
Wat heb je precies bijgekocht?Pelox schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:56:
ondanks dat ik zwaar in de min (50%) sta toch nog maar eens wat bijgekocht vanmorgen... laten we in godsnaam hopen dat ik nu eindelijk een keer "geluk" heb!
*Houdt hand bij sell knop*
[Edit] xrp sell order is er door op .67€ dus sorrie we gaan weer naar beneden nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 09-03-2018 17:12 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
https://twitter.com/GUTSt...rencies%2Fget-protocol%2F
Ik heb ze meteen maar verkocht en een kooporder geplaatst. Als die er doorkomt heb ik toch 10% meer NLG.Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:55:
[...]
Verrek, die heb ik ook nog ja, helemaal vergeten.
[Edit] 40€ minder waard dan de laatste keer dat ik keek.
[ Voor 10% gewijzigd door GaMbiNo op 09-03-2018 17:18 ]
Zeg niet dat ik je net niet gewaarschuwd hebt.
[Edit Pro tip als je een buy order op .62 wil zetten moet je er geen sell order van maken.
Die was snel weg.
[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 09-03-2018 17:24 ]
*gooit knuppel in het hoenderhok*
Ik denk dat we sowieso naar de 7500 dollar gaan. Mogelijk inderdaad zelfs naar de 6500.gabn88 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:25:
Ik ga voor een dubbele bodem op $6000 (misschien deze keer een fractie hoger). Daarom aankooporder op €5000 van 1 BTC klaar staan. Waarom? Gewoon herhalende geschiedenis van begin februari.
*gooit knuppel in het hoenderhok*
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Verwijderd
Nee, autistische trekjes denk ik, HTML hoger als LTC, kan echt nietCrypts schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:47:
[...]
Wow! Ook een griepje met hoge koorts te pakken?
Jaja, we zijn rond de 17/18 uur en daar gaat BTC weer!
Ja, moeten de riemen weer vast?Dakillerbean schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:42:
[...]
Nee, autistische trekjes denk ik, HTML hoger als LTC, kan echt niet![]()
Jaja, we zijn rond de 17/18 uur en daar gaat BTC weer!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
dollars of euro?Bushalte schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:43:
Yep we gaan zo naar de 8k en daar voorbij
Als je nou eens gaat handelen naar ratio ipv emotie, kom je er een stuk beter uit uiteindelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:39:
Beste mensen niet verkopen. Als jullie vekopen dan daalt de koers juist. Azie blijft maar kopen maar wij europeanen verkopen zijn direkt bang als het even in de min gaat.
Persoonlijk zou ik voor een parachute gaan als een vliegtuig neerstort ipv krampachtig blijven roepen dat het vliegtuig weer omhoog gaat straks.
"Hoe smaakt het lieverd?" "Ja inderdaad, Zeker." "Huh?"
Dars
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De prijs is aardig bio stabiel
[ Voor 37% gewijzigd door iNSANiTi op 09-03-2018 17:52 ]
Maar eens even afwachten.
Als BTC door blijft dalen tot circa $6000-$6500 ga ik weer overwegen om bij te kopen.
same here en wat extra fiat klaarstaanFlagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:07:
Sjo ik ben voor het grootste gedeelte naar fiat wedergekeerd.
Maar eens even afwachten.
biertje erbij en cijfers kijken maar...
Prepare for the next ATH
Had zelf ook dit idee, maar tot nu toe zakt hij nog niet echt verder. Verwacht je dit aan de hand van TA?PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:30:
[...]
Ik denk dat we sowieso naar de 7500 dollar gaan. Mogelijk inderdaad zelfs naar de 6500.
Ik durf niet bij te kopen (omdat ik bang ben dat we dieper gaan) maar ik durf ook niet te verkopen (omdat ik bang ben dat we misschien wel weer snel stijgen)
Zo ja, tegen problemen aangelopen?
je kan toch gewoon fiat klaarzettenRichh schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:26:
We zitten voor het weekend, dus weinig handelsvolume incoming. Ik denk juist dat dat ervoor kan zorgen dat we of in 1 klap vrij ver dalen, of in 1 klap vrij ver stijgen.
Ik durf niet bij te kopen (omdat ik bang ben dat we dieper gaan) maar ik durf ook niet te verkopen (omdat ik bang ben dat we misschien wel weer snel stijgen)dus ik hodl nog even. We zien wel waar het eindigt. Nog een keer naar de 6000 is nog een keer inkopen in ieder geval.
usdt.......
Prepare for the next ATH
Ja. Nee.Viep schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:27:
Iemand toevallig al de nieuwe firmware op zijn Nano S geïnstalleerd?
Zo ja, tegen problemen aangelopen?
Ik heb nog wat op Kraken staan. En Bitonic staat altijd klaarsourcecode schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:28:
[...]
je kan toch gewoon fiat klaarzetten
usdt.......
[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 09-03-2018 19:37 ]
dan gaan we hamsteren................
Prepare for the next ATH
Ik verwacht op zijn vroegst op zondagavond of maandag een echt herstel. Verder inderdaad ook wel wat TA's en dat het gevoel dat de bodem er nog niet is. Dat we vanaf nu naar de 13k gaan zie ik echt niet gebeuren. Dat ie niet verder zakt zegt niet echt wat. Zo is het de laatste dagen steeds gegaan. Eerst flink omlaag, dan een tijdje stabiel om vervolgens weer omlaag te gaan.tomdg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:23:
[...]
Had zelf ook dit idee, maar tot nu toe zakt hij nog niet echt verder. Verwacht je dit aan de hand van TA?
iedereen die voorspelt is vroeg of laat fout maar 8500 lijkt voor de meeste traders niet slecht voorlopigMaarten2212 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:11:
Ben benieuwd hoeveel we nog gaan dalen. Niemand die het weet...
Als BTC door blijft dalen tot circa $6000-$6500 ga ik weer overwegen om bij te kopen.
correct me if im wrong.......
Prepare for the next ATH
Lol #3 op CMC, gok een duizendtalletje teveel muntjes in de database gezetBmfd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:37:
Paccoin gaat lekker vandaagZal vast wel iemand een foutje gemaakt hebben.
Edit: hij is per ongeluk op CMC gekomen met het oude aantal munten van voor hun coinburn... /1000 dus inderdaad. Wel goede reclame zo, iedereen die het er over heeft
[ Voor 24% gewijzigd door Dakillerbean op 09-03-2018 18:49 . Reden: Aanvullehhhhh ]
dat is uiteindelijk "maar" 3%Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:44:
Het gaat richting de 9000 euro dit weekend let maar op.
Weet je wat, probeer t es en laat t ons es weten.
[ Voor 45% gewijzigd door Grotman op 09-03-2018 19:37 ]
SPiET
Prepare for the next ATH
Nu de windrichting nog inschatten
mijn fiat staat paraat............
profit trailer ook LOL
Prepare for the next ATH
soms ben je gewoon blind gestaard op die schermen en weet je niet meer of je euro of dollar volgt
volg ook krw ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door wally228 op 09-03-2018 18:52 ]
Ook dit lijkt me weer pure onzin of een scam, het heeft dus geen zin om dat soort troep hier te gaan delen. De kans dat iemand je zomaar even +1000$ cadeau geeft, lijkt me erg klein.MauriceOwns schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:32:
iemand bekend met een iota airdrop?
Heb hier een link die zegt dat je 1000 iota krijgt lijkt me toch sterk dat zou betekenen dat ze je 1k cadeau geven ?
*spam*
Ik heb het ingevult, vind het alleen gek 1000 token is +1000 euro gratis lijkt me wat veel.spietie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:47:
[...]
Weet je wat, probeer t es en laat t ons es weten.
en ik kon online er niks over vinden maar goed iedereen die het wil proberen kan het proberen.
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:53:
[...]
Ik heb het ingevult, vind het alleen gek 1000 token is +1000 euro gratis lijkt me wat veel.
en ik kon online er niks over vinden maar goed iedereen die het wil proberen kan het proberen.
Prepare for the next ATH
Wat voor gegevens heb je hier voor ingevuld? Toch geen persoonlijke gegevens en/of je private key of iets in die richting?MauriceOwns schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:53:
[...]
Ik heb het ingevult, vind het alleen gek 1000 token is +1000 euro gratis lijkt me wat veel.
Email, iota adress thats it.Bmfd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:01:
[...]
Wat voor gegevens heb je hier voor ingevuld? Toch geen persoonlijke gegevens en/of je private key of iets in die richting?
hoe oud ben jij ?
Prepare for the next ATH
Ik hoop echt dat je gewoon dom bent en niet actief hier een scam aan het adverteren bent want dan mag je wmb wel een ban krijgen.MauriceOwns schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:53:
[...]
Dit soort scams zijn voor een deel verantwoordelijk voor de slechtere naam die crypto de laatste tijd heeft gekregen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
bij deze wanneer ben je volgens jullie een whale (foute antwoorden zijn niet mogelijk )
ps. een whale is een grote vis
Wikipedia: Walvishaaiwally228 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:02:
even een vraag aan iedereen .. wrm er zitten hier mensen met jaren ervaring en ook zij die de voorbije maanden zijn begonnen dus gewoon een allegaartje van traders en beleggers.
bij deze wanneer ben je volgens jullie een whale (foute antwoorden zijn niet mogelijk )
word een laat avondje
Prepare for the next ATH
Naar rechts!
Ik laat mezelf wel uit..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik vraag er juist info over of iemand hier iets van weet, een collega van mij attendeerde mij hierop.AtlAntA schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:02:
[...]
Ik hoop echt dat je gewoon dom bent en niet actief hier een scam aan het adverteren bent want dan mag je wmb wel een ban krijgen.
Dit soort scams zijn voor een deel verantwoordelijk voor de slechtere naam die crypto de laatste tijd heeft gekregen.
Ik geloof er ook niet in om eerlijk te zijn, maar wat is de scam hieraan??
Verwijderd
(block)chain-smoker?Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:08:
Dankzij bitcoin ben ik in 1 week een zware ketting roker geworden. Is niet alleen slecht voor je portomonee maar ook voor je gezondheid hahahahaha. Beetje sarcastische opmerking
Kan ik daaruit opmaken dat er meer geld in zit dat je kan missen ?Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:08:
Dankzij bitcoin ben ik in 1 week een zware ketting roker geworden. Is niet alleen slecht voor je portomonee maar ook voor je gezondheid hahahahaha. Beetje sarcastische opmerking
Prepare for the next ATH
Er staat 1.000 IOTA, niet 1.000 MIOTA, dus valt volgens mij wel mee, als het echt is natuurlijk.Bmfd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:51:
[...]
Ook dit lijkt me weer pure onzin of een scam, het heeft dus geen zin om dat soort troep hier te gaan delen. De kans dat iemand je zomaar even +1000$ cadeau geeft, lijkt me erg klein.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Een whale is iemand die heel veel geld er tegen aan gooit. Dus tonnen of miljoenen. Hoelang iemand er mee bezig is heeft er niets mee te maken.wally228 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:02:
even een vraag aan iedereen .. wrm er zitten hier mensen met jaren ervaring en ook zij die de voorbije maanden zijn begonnen dus gewoon een allegaartje van traders en beleggers.
Verwijderd
Nee hoor, sommigen die nu een whale zijn, zijn er gewoon op tijd ingestapt en weinig verkocht sindsdienPilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:10:
[...]
Een whale is iemand die heel veel geld er tegen aan gooit. Dus tonnen of miljoenen. Hoelang iemand er mee bezig is heeft er niets mee te maken.
Nee dan ben ik een guppy...tias86 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:12:
@Dakillerbean telt dus niet mee als whale, moet iemand als voorbeeld nemen he
[ Voor 11% gewijzigd door Dakillerbean op 09-03-2018 19:15 ]
afgelopen weken was er iemand hier die zei bij 0,30 de bodem is bereikt........................
[ Voor 54% gewijzigd door sourcecode op 09-03-2018 19:16 ]
Prepare for the next ATH
Een whale is een fictief en mythisch Cryptofiguur die van stal gehaald wordt als mensen een domme fout gemaakt hebben qua in- of verkopen van Crypto om dat laatste maar vooral niet toe te hoeven geven en de schuld bij anonieme, rijke en vooral onverifieerbare mensen in de schoenen te kunnen schuiven.wally228 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:02:
Een whale is iemand die flinke invloed heeft op de koers en dus handelt. Een holder is daarom geen whale.RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:12:
[...]
Nee hoor, sommigen die nu een whale zijn, zijn er gewoon op tijd ingestapt en weinig verkocht sindsdien
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!