[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.032 views

Onderwerpen

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:39
Een whale eet plankton (ons dus).

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:15:
[...]

Een whale is iemand die flinke invloed heeft op de koers en dus handelt. Een holder is daarom geen whale.
Maar een whale kan wel holden

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:17:
[...]

Maar een whale kan wel holden
What are whales

Whales are powerful investors. An individual is considered a whale when he is powerful enough to change the value of a coin in a gigantic amount. When you see an extreme and sudden jump on the chart of your coin, it is for sure that there are one or more whales together influencing the value.
Een holder heeft geen invloed op de koers.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:18:
[...]

[...]

Totdat een holder wel gaat verkopen zoals de MTGox figuur nu :)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
MauriceOwns schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:07:
[...]

Ik vraag er juist info over of iemand hier iets van weet, een collega van mij attendeerde mij hierop.
Ik geloof er ook niet in om eerlijk te zijn, maar wat is de scam hieraan??
Maar even, moet er echt aan je worden uitgelegd dat niemand (uitzonderingen daargelaten) je zomaar even duizend dollar cadeau gaat geven? Sorry, maar ik snap echt niet hoe je zo naïef kunt zijn. Zelfde verhaal met de mensen die denken dat een random persoon op Twitter hun inleg gaat vertienvoudigen.

Wat precies de scam is valt moeilijk te zeggen, zolang je geen private key of wachtwoord hebt opgegeven zijn je coins in principe veilig, maar je hebt wel persoonlijke gegevens opgegeven. Daarnaast is er een kans dat de site zelf malafide is.
Taro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:09:
[...]

Er staat 1.000 IOTA, niet 1.000 MIOTA, dus valt volgens mij wel mee, als het echt is natuurlijk.
Lijkt me dat hij 1000 MIOTA bedoeld. 1000 IOTA zou neerkomen op 0.001 MIOTA volgens mij, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Bmfd op 09-03-2018 19:23 ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:19:
[...]

Totdat een holder wel gaat verkopen zoals de MTGox figuur nu :)
Klopt :)

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:18:
[...]

[...]

Wellicht een stabiliserende toch? Of is de aanname dat je alleen invloed hebt wanneer je daadwerkelijk koopt/verkoopt? Niets doen lijkt me ook een invloed hebben.

- edit -

Net je 2e qoute pas gelezen. Tja zo gezien.. Ok

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 09-03-2018 19:24 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Bmfd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:20:
[...]

Maar even, moet er echt aan je worden uitgelegd dat niemand (uitzonderingen daargelaten) je zomaar even duizend dollar cadeau gaat geven? Sorry, maar ik snap echt niet hoe je zo naïef kunt zijn. Zelfde verhaal met de mensen die denken dat een random persoon op Twitter hun inleg gaat vertienvoudigen.

Wat precies de scam is valt moeilijk te zeggen, zolang je geen private key of wachtwoord hebt opgegeven zijn je coins in principe veilig, maar je hebt wel persoonlijke gegevens opgegeven. Daarnaast is er een kans dat de site zelf malafide is.
Dan krijgt ie straks nog een vervolg mailtje, dat er uitgekeerd gaat worden en dat de eerste 1500 mensen zelfs het dubbele aantal krijgen dus dat je wel heel snel moet zijn met je overige informatie invullen... Zoals private keys etc etc. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:22:
[...]

Wellicht een stabiliserende toch? Of is de aanname dat je alleen invloed hebt wanneer je daadwerkelijk koopt/verkoopt? Niets doen lijkt me ook een invloed hebben.
Als je niets koopt of verkoopt heb je ook geen inlvoed op de koers. Een whale is iemand die genoeg geld heeft om grote aantallen te kopen of verkopen zodat de koers flink omhoog of omlaag gaat. Iemand die hold heeft geen invloed op te koers aangezien de koers alleen anders word bij aankoop of verkoop.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 09-03-2018 19:24 ]

• pven
  • Niet online
Iemand toevallig een idee wat er met PAC is gebeurd? (Ik heb het even niet gevolgd.)

• Volgens cointracking is ie een vermogen waard
• Volgens mijn YoBit-wallet is ie niet veel waard
• Volgens coinmarketcap wordt ie nergens meer aangeboden

Help? 8)7 :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RaptorXS
PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:23:
[...]

Als je niets koopt of verkoopt heb je ook geen inlvoed op de koers. Een whale is iemand die genoeg geld heeft om grote aantallen te kopen of verkopen zodat de koers flink omhoog of omlaag gaat. Iemand die hold heeft geen invloed op te koers.
Niet kopen of verkopen heeft een dempende werking op de markt, wel invloed dus.
Iets met vraag en aanbod :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

pven schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:25:
Iemand toevallig een idee wat er met PAC is gebeurd? (Ik heb het even niet gevolgd.)

Ja, ze hebben hem door 1000 gedeeld, nog niet iedereen heeft dat door.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Okay gaat het dan nu gebeuren? Net een half uurtje ofzo een opleving gehad en die is in 5 minuten weer teniet gedaan.

Ik zeg dat we naar beneden gaan vanavond/vannacht.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

BTC gaat richting de 7400 euro.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:15:
[...]

Een whale is een fictief en mythisch Cryptofiguur die van stal gehaald wordt als mensen een domme fout gemaakt hebben qua in- of verkopen van Crypto om dat laatste maar vooral niet toe te hoeven geven en de schuld bij anonieme, rijke en vooral onverifieerbare mensen in de schoenen te kunnen schuiven.
Dit. _/-\o_
Soms zijn er ook wel andere factoren die je kan gebruiken zoals Chinees Nieuw Jaar en Wall Street bonussen. En ook vooral oppassen met BTC futures shorts.

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 20:41
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:27:
Okay gaat het dan nu gebeuren? Net een half uurtje ofzo een opleving gehad en die is in 5 minuten weer teniet gedaan.

Ik zeg dat we naar beneden gaan vanavond/vannacht.
Huh, hier stijgt hij nog, heb ik een trage internetverbinding of zo? Of gaat het niet over BTC...

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
bedankt voor jullie whale antwoord maar wat ik eigenlijk wou weten is hoeveel btc je theoretisch zou moeten bezitten om een whale te zijn (of hoeveel geld ) in cryptoland

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Wel jammer van de daling van BTC en alle andere alts. Al de mijne zijn rood. Maar dan toch weer een goed moment om bijv BTC, LTC, Ethereum enz in te kopen niet?

Bedoel het kan wel naar beneden gaan maar blijft toch niet constant zo. Opeens stijgt t terug.

SPiET

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pap3rclip schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:28:
[...]

Dit. _/-\o_
Soms zijn er ook wel andere factoren die je kan gebruiken zoals Chinees Nieuw Jaar en Wall Street bonussen. En ook vooral oppassen met BTC futures shorts.
Lmao oh ja de *tromgeroffel* *psycho douchescène geluidje* futures. _/-\o_

• Chris.nl
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:23:
[...]

Als je niets koopt of verkoopt heb je ook geen inlvoed op de koers. Een whale is iemand die genoeg geld heeft om grote aantallen te kopen of verkopen zodat de koers flink omhoog of omlaag gaat. Iemand die hold heeft geen invloed op te koers aangezien de koers alleen anders word bij aankoop of verkoop.
Ja ok, ik begrijp het. Thnx voor je geduld.

Ik zal zelf nog met een gedachte te spelen dat wanneer je weet dat bijvoorbeeld een whale (van eenzelfde coin) niet zal paniekverkopen, je er dan zelf ook wellicht wat meer vertrouwen in hebt / dus een coin stabieler zou kunnen blijven. Maar daar gaat die definitie niet over.

• Pap3rclip
wally228 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:29:
bedankt voor jullie whale antwoord maar wat ik eigenlijk wou weten is hoeveel btc je theoretisch zou moeten bezitten om een whale te zijn (of hoeveel geld ) in cryptoland
Er is geen theoretisch antwoord, het is net hetzelfde als de term 'rijke stinkerd'.
1 miljoen euro? 10 miljoen euro?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

snwbrdr_NL schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:29:
[...]

Huh, hier stijgt hij nog, heb ik een trage internetverbinding of zo? Of gaat het niet over BTC...
Hmm bij mij ging hij van boven de 9000 naar 8800 in minuten op cryptocompare iig.

Verwijderd

Een whale is een dominante soort aan de top van het ecosysteem, met gigantische hoeveelheden crypto. Een zeldzaam en mythische soort die de koers van munten kan beïnvloeden. Deze dieren komen zelden aan het daglicht, en gespeculeerd wordt dan ook of ze verwant zijn aan het monster van loch ness.

Ik ben een shrimp. Dat betekend dat ik bijna niets heb in crypto. Ik heb dan ook totaal geen toegevoegde waarde voor de koers, en word meegesleurd door de stroming van het ecosysteem.

Tevens ben ik bagholder. Dat betekend dat ik veel munten voor een veel hogere prijs heb gekocht dan dat ze vandaag de dag waard zijn. De bagholder is een veel voorkomend wezen in crypto wereld deze dagen. Ze zijn vrij schuchter van aard maar onder bepaalde omstandigheden communiceren ze graag met elkaar, vaak op crypto slowchat topics van een forum.

Onderaan het ecosysteem staat de nocoiner. Deze vervelende soort wezens bezitten geen crypto en genieten van slechte periodes voor bovenstaande soorten. De nocoiner typeert zich door negatieve uitlatingen rond crypto. De nocoiner zal met de tijd echter uitsterven, omdat er geen ontsnappen aan de digitale revolutie van cryptocurrency is.

• wally228
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:31:
Een whale is een dominante soort aan de top van het ecosysteem, met gigantische hoeveelheden crypto. Een zeldzaam en mythische soort die de koers van munten kan beïnvloeden. Deze dieren komen zelden aan het daglicht, en gespeculeerd wordt dan ook of ze verwant zijn aan het monster van loch ness.

Ik ben een shrimp. Dat betekend dat ik bijna niets heb in crypto. Ik heb dan ook totaal geen toegevoegde waarde voor de koers, en word meegesleurd door de stroming van het ecosysteem.

Tevens ben ik bagholder. Dat betekend dat ik veel munten voor een veel hogere prijs heb gekocht dan dat ze vandaag de dag waard zijn. De bagholder is een veel voorkomend wezen in crypto wereld deze dagen. Ze zijn vrij schuchter van aard maar onder bepaalde omstandigheden communiceren ze graag met elkaar, vaak op crypto slowchat topics van een forum.

Onderaan het ecosysteem staat de nocoiner. Deze vervelende soort wezens bezitten geen crypto en genieten van slechte periodes voor bovenstaande soorten. De nocoiner typeert zich door negatieve uitlatingen rond crypto. De nocoiner zal met de tijd echter uitsterven, omdat er geen ontsnappen aan de digitale revolutie van cryptocurrency is.
als dit van jou komt respect dan _/-\o_

• RaptorXS
Pap3rclip schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:30:
[...]

Er is geen theoretisch antwoord, het is net hetzelfde als de term 'rijke stinkerd'.
Voor de een is 1000 euro veel, voor een ander 100.000 euro niet.
Heb daarom al eens eerder vermeld hier, het smijten met getallen laat ik liever aan anderen over.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:25:
[...]

Niet kopen of verkopen heeft een dempende werking op de markt, wel invloed dus.
Iets met vraag en aanbod :)
Wanneer de vraag hoog is heeft niet verkopen inderdaad invloed omdat coins dan schaars zijn. Aan de andere kant zijn er 1 miljoen tot 4 miljoen bitoins verloren gegaan, dat iemand dan 10.000 coins hold heeft daar tegenover een erg kleine invloed.
wally228 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:29:
Om een whale te zijn moet je flinke inlvoed kunnen uitvoeren. In het geval van een shitcoin kan iemand met 10k een whale zijn. In het geval van BTC heb je het over miljoenen.

Verwijderd

wally228 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:32:
[...]

als dit van komt respect dan _/-\o_
Bedankt ik dit mijn best doen

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Do you know why shrimps don't share?

spoiler:
because they are a little shellfish

Sorrie moest ik even aan denken. :P

• monesj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
Jumpman schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:10:
LTC heeft een leuke grafiek. Waarschijnlijk geen spike, maar 20% of 30% stijging kan er best inzitten.
Hoe kom je daar bij?

• pven
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:26:
[...]

Ja, ze hebben hem door 1000 gedeeld, nog niet iedereen heeft dat door.
Ik hoef zelf dus niets te ondernemen?

• Pap3rclip

Hahaha prachtig!
Een bag-holdende shrimp zijn is natuurlijk niet zo erg zo lang je weak hands (of staartje of wtf die dingen ook hebben) kunnen blijven HODLen en niet door de FUD stromen als een bullvisje naar een andere coin geFOMO'd worden. om dan een nog kleiner shrimpje en wie weet zelfs plankton te worden

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

pven schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:35:
[...]

Exchanges regelen dit voor je. Misschien wel een mooi moment om te verkopen, hij zal waarschijnlijk nooit meer zo hoog staan... Ik had er 594.000, vorige week omgezet naar 0.04 LTC en die kan ik niet withdrawen vanaf Cryptopia... Ach ja.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025

Poëtische cursus gevolgd ofzo? Ze zijn weer van hoog niveau de laatste tijd _/-\o_

Verwijderd

Beetje voor beetje gaat het naar de $9000,- toe. Heb er een goed gevoel over vandaag. De daling van de bitcoin heeft te maken me overheden van landen. Deze overheiden willen zich ermee bemoeien omdat het van de banken moet. Bitcoins is echt wel de bankkiller. Dit zijn gewoon de laatste spartellingen van de banken. Ze weten heel goed dat ze niet tegen de bitcoin opkunnen. Daarom hebben ze de ripple op de markt gebracht om bitcoin te laten zakken. Maar helaas heeft dit ook niet mogen baten omdat de bitcoin alle coins mee neemt als het zakt. Bitcoin is te sterk voor de financiele instellingen. En wordt alleen maar sterker.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:43:
Beetje voor beetje gaat het naar de $9000,- toe. Heb er een goed gevoel over vandaag. De daling van de bitcoin heeft te maken me overheden van landen. Deze overheiden willen zich ermee bemoeien omdat het van de banken moet. Bitcoins is echt wel de bankkiller. Dit zijn gewoon de laatste spartellingen van de banken. Ze weten heel goed dat ze niet tegen de bitcoin opkunnen. Daarom hebben ze de ripple op de markt gebracht om bitcoin te laten zakken. Maar helaas heeft dit ook niet mogen baten omdat de bitcoin alle coins mee neemt als het zakt. Bitcoin is te sterk voor de financiele instellingen. En wordt alleen maar sterker.
Dit is wel heel erg veel onzin voor 1 bericht :P

Verwijderd

Ja blijf lekker dromen :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Volgende keer de bijsluiter ff goed lezen. 3x daags 1, niet alle drie 's ochtends. :P

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

regulering heet dat

Prepare for the next ATH

• Dakillerbean

Verwijderd

Let maar op voor 12 middernacht staat het op de $9000.

• Pap3rclip
Wanneer de banken het echt een klein tikkeltje benauwd krijgen zal je wel een legertje 'financieel experts' op tv en de radio zien om de bevolking uit te leggen in wat voor 'onhoudbare bubbel' we zitten.

• Dakillerbean
Pap3rclip schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:47:
Wanneer de banken het echt een klein tikkeltje benauwd krijgen zal je wel een legertje 'financieel experts' op tv en de radio zien om de bevolking uit te leggen in wat voor 'onhoudbare bubbel' we zitten.
Is dat niet de 13e al op RTLZ? Zag zoiets voorbijkomen op tv laatst...

Verwijderd

Dakillerbean schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:48:
[...]

YouTube: De Grote Cryptoshow - Inside Blockchain - 13 maart, 20:30 uur - promo

Idd de grote cryptoshow

Verwijderd

Dakillerbean schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Poëtische cursus gevolgd ofzo? Ze zijn weer van hoog niveau de laatste tijd _/-\o_
Ik zit ook op het libelle forum. Samen met de kortpittige dames.

• Pap3rclip
Dakillerbean schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:48:
[...]

Geen idee, ik ben Belg dus die post ken ik niet en kijk bovendien nooit tv :+
Over crypto moet je niet verwachten iets nuttig te zien op tv, horen op de radio, of lezen in de mainstream kranten imo.

Edit: behalve Temptation op vijf natuurlijk, meesterlijk entertainment dat _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Pap3rclip op 09-03-2018 19:52 ]

• RaptorXS
De crypto's blijft een vreemde handel voor de overheid.
Ze willen wel dat je vermogensrendement erover betaald in box 3 :)
maar wat ze er echt mee aanmoeten weten ze niet omdat de handel te globaal is.

Verwijderd

Juist dat is wat ik bedoel. Zodra ze het nauw krijgen komt er gelijk negatieve nieuws over een bubbel en dan heb je van die losers angshazen die direkt gaan verkopen. Als ze hun kop gebruiken en niet verkopen maar alleen blijven kopen dan is er echt een financiele revolutie op de aarde waarbij de bevolking rijker word.

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01 08:00
spietie schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:30:
Bedoel het kan wel naar beneden gaan maar blijft toch niet constant zo. Opeens stijgt t terug.
Mogelijk toekomstbeeld: De pijl staat voor hetzelfde patroon als dat wij nu hebben. In korte tijd >1600% stijging, hiervan verliezen we in eerste instantie weer >70%. Kleine stijging om uiteindelijk 95% ter verliezen van de winst. De eerste impuls is bijna 2 jaar later en de eerste nieuwe all time high is zelfs 3 jaar later. Wel balen voor de mensen die op de top gekocht hadden.

Maw álles is mogelijk, weer voorbereid.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/KxW7Rvp2/

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/e1yOXpov/

[ Voor 4% gewijzigd door VySio op 09-03-2018 19:53 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Probleem is is dat de banken nauwelijks benauwd worden van Crypto.

De hele marketcap van Crypto is en blijft nog steeds speelgoedcentjes.

Denk dat ze meer als de oude romeinen denken, geef het volk brood en spelen. Laat ze maar lekker een beetje aankloten met hun coins en denken dat ze het systeem omver werpen, laten ze ons tenminste met rust. :+

Verwijderd

Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:54:
[...]

Denk dat ze meer als de oude romeinen denken, geef het volk brood en spelen. Laat ze maar lekker een beetje aankloten met hun coins en denken dat ze het systeem omver werpen, laten ze ons tenminste met rust. :+
Of je werkt samen met banken ^)

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:47:
Let maar op voor 12 middernacht staat het op de $9000.
So what ? Dat is 130 dollar hoger.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
pven schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:25:

Cryptopia.

• Pap3rclip
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:54:
[...]

Klopt, ben ik ook van overtuigd (wist niet hoe ik 'een klein tikkeltje benauwd' nog insignificanter kon maken haha).
Nederland is naar het schijnt ook één van de meest pro-crypto landen ter wereld. Hier in België, als ik bij een willekeurige 'Jos met de pet', of ze nu even oud als mij (25), 30/40/50 zijn maakt niet uit. Allemaal vinden ze het maar een belachelijk fenomeen wat hun geen bal interesseert en elk moment naar 0 kan gaan.

Ik werk bij een ICT bedrijf en heb goede contacten met 's werelds grootste IT-distributeurs (Ingram Micro, Tech Data etc.). En zelfs daar heb je nog geen 1 op de 50 mensen die met crypto bezig zijn.

• RaptorXS
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:55:
[...]

Of je werkt samen met banken ^)
De Ripple, geen crypto. :)

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:55:
[...]

So what ? Dat is 130 dollar hoger.
Er moet toch een begin zijn van de stijging. Nu schommelt het een beetje tussen de 7300 en 7400 euro.
Let maar op met de weekend gaat die weer goed omhoog.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

VySio schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:52:
[...]

Mogelijk toekomstbeeld: De pijl staat voor hetzelfde patroon als dat wij nu hebben. In korte tijd >1600% stijging, hiervan verliezen we in eerste instantie weer >70%. Kleine stijging om uiteindelijk 95% ter verliezen van de winst. De eerste impuls is bijna 2 jaar later en de eerste nieuwe all time high is zelfs 3 jaar later. Wel balen voor de mensen die op de top gekocht hadden.

Maw álles is mogelijk, weer voorbereid.

[afbeelding]

[afbeelding]
niet te hopen................

Prepare for the next ATH

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Klopt een digital asset. :)

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Er moet toch een begin zijn van de stijging.
Is dat zo ? Waarom dan ? De kans dat we naar de 6k gaan is net zo goed aanwezig als naar de 10k.
We zullen zien.

Sorry dat ik het zeg, maar aan de hand van je vorige post kan ik je niet echt serieus nemen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Klopt,maar da's alleen erg als je een decentraliseer anarchistische idealististische onrealistische cryptohippie bent. :P

Je moet het systeem van binnenuit aanpakken. :)

• Ton Hasselt
Pap3rclip schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:30:
[...]

Vroeger werden de rijken begraven in de kerk.
Dat begon wel te stinken, zodoende rijke stinkerd.

• pven
  • Niet online
Kan je aub iets meer woorden gebruiken om je punt duidelijk te maken? :?

• RaptorXS
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:02:
[...]

Klopt,maar da's alleen erg als je een decentraliseer anarchistische idealististische onrealistische cryptohippie bent. :P

Je moet het systeem van binnenuit aanpakken. :)
Als ouwe "lul" hier geef ik iedereen maar een ding mee, ons huidige geldsysteem gebaseerd op schulden,
deugt ook niet.. :)

• wally228
Verwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:59:
[...]

Er moet toch een begin zijn van de stijging. Nu schommelt het een beetje tussen de 7300 en 7400 euro.
wishfull thinking ?

• Ton Hasselt
pven schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 19:35:
[...]

Kijk op de pacsite, je moet ze in een wallet hebben.

• pven
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:07:
[...]

Kijk op de pacsite, je moet ze in een wallet hebben.
Nu ben ik in de war:
• de ene meldt me dat ik niets hoef te doen
• jij meldt dus dat ik iets met een wallet moet gaan doen

Ik ga het verder uitzoeken. Dank!

• Ton Hasselt
pven schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:05:
[...]

Kan je aub iets meer woorden gebruiken om je punt duidelijk te maken? :?
Daar kun je handelen in Pac, ook werd ie automatisch omgezet in $Pac.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:05:
[...]

Als ouwe "lul" hier geef ik iedereen maar een ding mee, ons huidige geldsysteem gebaseerd op schulden,
deugt ook niet.. :)
Tot nu werkt het prima. Gaat net als crypto, het gaat een aantal jaren prima met de economie, iedereen wordt overmoedig (en met iedereen bedoel ik ook de particulieren zelf) denken dat de bomen tot in de hemel groeien, worden roekeloos, er komt een laatste piek...

...en daarna de correctie. De varkenscyclus is real.

En de jaren tijdens de crisis krijgt alles en iedereen de schuld terwijl we zelf er net zo hard aan meegedaan hebben. Alleen hebben mensen moeite om eigen verantwoordelijkheid te nemen want het is makkelijker om grote boze bedrijven de schuld te geven.

En een ouwe lul zijnde wil niet zeggen dat je meteen wijzer bent hé, of impliceerde je dat niet? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 09-03-2018 20:13 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ff lekker drop btc LOL

Prepare for the next ATH

• snwbrdr_NL
;w Gaat ie weer...

• wally228
een maandloon dat kan oplopen tot 3.250 euro
er bestaat een kans dat dit of topic is weet het eigenlijk niet met de berichten van de voorbije maand ... even geruststellen het gaat niet over ven ... ... maar voor degene geen geld verdienen met crypto is dit mss een oplossing
https://www.hln.be/bizar/...krijgen-korting~a9fb800a/

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

• bramb0
  • Laatst online: 28-01-2024

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja hallo ben niet voor niks in fiat gegaan, nu nog ff kijken waar ik mijn buy order op moet zetten... :)

• RaptorXS
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:12:
[...]

Tot nu werkt het prima. Gaat net als crypto, het gaat een aantal jaren prima met de economie, iedereen wordt overmoedig (en met iedereen bedoel ik ook de particulieren zelf) denken dat de bomen tot in de hemel groeien, worden roekeloos, er komt een laatste piek...

...en daarna de correctie. De varkenscyclus is real.

En de jaren tijdens de crisis krijgt alles en iedereen de schuld terwijl we zelf er net zo hard aan meegedaan hebben. Alleen hebben mensen moeite om eigen verantwoordelijkheid te nemen want het is makkelijker om grote boze bedrijven de schuld te geven.

En een ouwe lul zijnde wil niet zeggen dat je meteen wijzer bent hé, of impliceerde je dat niet? ;)
Ach, tis momenteel lullig voor de late nieuwkomers hier, dat koersen ook kunnen zakken en dan vooral
voor de bezitters van de gehypte shill coins hier, ik noem geen namen :)

• Ton Hasselt
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:19:
[...]

Ja hallo ben niet voor niks in fiat gegaan, nu nog ff kijken waar ik mijn buy order op moet zetten... :)
Wat gaan we kopen?
Het geld begint te branden. :7

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08-2025
Stel, je hebt genoeg geld dat je ook nog eens kan missen om een X node te kopen van VEN/VET.
Zouden jullie dit doen met de huidige koers van USD 3,50?

Je zou toch verwachten na alle voorgaande dips en met de aankomende lock-up datum van 20 maart voor de X node dat de koers wat gaat stijgen. Aan de andere kant laten de laatste twee maanden zien dat er geen enkele garantie is dat het nu eindelijk weer eens omhoog zal gaan.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:22:
[...]

Ach, tis momenteel lullig voor de late nieuwkomers hier, dat koersen ook kunnen zakken en dan vooral
voor de bezitters van de gehypte shill coins hier, ik noem geen namen :)
Ja da's een beetje het probleem.

In het ouwegeld systeem wist je wanneer je uit moest stappen, zo gauw de particulieren geld gingen lenen om te gaan beleggen in (bijvoorbeeld) dot.com stapte de professionele belegger uit want dan was de piek bereikt en moest je maken dat je weg kwam.

Niemand weet als je nu instapt of dat laat is of nog steeds vroeg? Is dit het begin van Crypto of het einde van de eerste cyclus. Of is de cryptocyclus een beetje hyper en gaat deze varkenscyclus iedere week omhoog en omlaag ipv iedere +/- 7 jaar?

Er is nog te weinig historie in Crypto om iets zinnigs erover te kunnen zeggen denk ik. Het lijkt iig voor geen meter op de aandelenbeurs of commodities. Maar is wel heel veel leuker door die onvoorspelbaarheid. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Wat gaan we kopen?
Het geld begint te branden. :7
Ik heb een buy order op .58€ gezet op xrp. Beetje greedy mag best, mocht dat vannacht niet gehaald zijn ga ik wel even kijken wat er wel gebeurd is of ik ga wijzigen. Maar vannacht blijft ie daarop staan.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:47
Hoi,

Iemand die misschien 0.5 ETC van mij wil kopen in ruil voor PayPal zodat ik Mario Run kan kopen in de Play Store? :)

• RaptorXS
Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:31:
[...]

Ja da's een beetje het probleem.

In het ouwegeld systeem wist je wanneer je uit moest stappen, zo gauw de particulieren geld gingen lenen om te gaan beleggen in (bijvoorbeeld) dot.com stapte de professionele belegger uit want dan was de piek bereikt en moest je maken dat je weg kwam.

Niemand weet als je nu instapt of dat laat is of nog steeds vroeg? Is dit het begin van Crypto of het einde van de eerste cyclus. Of is de cryptocyclus een beetje hyper en gaat deze varkenscyclus iedere week omhoog en omlaag ipv iedere +/- 7 jaar?

Er is nog te weinig historie in Crypto om iets zinnigs erover te kunnen zeggen denk ik. Het lijkt iig voor geen meter op de aandelenbeurs of commodities. Maar is wel heel veel leuker door die onvoorspelbaarheid. :)
Als oude lul hier heb ik zeker de wijsheid niet, pretendeer dat ook niet.
En ja, ben jaren geleden ingestapt met wat overwerkgeld zonder te weten waar we nu staan op crypto gebied. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:38:
[...]

Als oude lul hier heb ik zeker de wijsheid niet, pretendeer dat ook niet.
En ja, ben jaren geleden ingestapt met wat overwerkgeld zonder te weten waar we nu staan op crypto gebied. :)
Dat zijn de beste. Het liefst vergeten dat je nog wat van die rare coinbits oid had. _/-\o_

Bij ons is iemand op de servicedesk gestopt met werken... Nog voor ie zijn eerste jaarcontract had uitgedient. _/-\o_

Had ooit eens een hardware wallet gekregen met bitcoins van een oud werkgever en dacht niet dat ie hem nog had... Wel dus. :)

Hoeveel precies weet niemand, heb hem zelf niet gesproken maar de bedragen gaan van 1 miljoen tot 5 miljoen, dus de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Zet iemand op Binance even 97 BTC in de uitverkoop, zo wil hij wel verder zakken ja...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Taro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:46:
Zet iemand op Binance even 97 BTC in de uitverkoop, zo wil hij wel verder zakken ja...
Je wilt een Lambo of je wilt het niet.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ggj87 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:47:
[...]

Je wilt een Lambo of je wilt het niet.
Tis nu meer.

Afbeeldingslocatie: https://thumb1.shutterstock.com/display_pic_with_logo/4055089/539248333/stock-vector-death-dances-the-limbo-dance-skeleton-humor-print-black-539248333.jpg

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:55

GaMbiNo

1337

Taro schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:46:
Zo te zien is het niet de bedoeling dat ze verkocht worden. Zodra ze aangetikt worden verdwijnen ze weer. Zal wel iemand zijn die de prijs nog wat omlaag wil hebben.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Maar bij welke pair is dat dan want op Binance kun je toch niet terug naar fiat?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

ggj87 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:56:
Maar bij welke pair is dat dan want op Binance kun je toch niet terug naar fiat?
USDT, dat kan je ergens anders weer omzetten naar echte Dollars.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:55

GaMbiNo

1337

ggj87 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 20:56:
BTC/USDT

• snwbrdr_NL
Wat doet ie nou voor geks?? (BTC..)

• PilatuS
  • Niet online
snwbrdr_NL schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:59:
Dat doet ie de hele week al :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

snwbrdr_NL schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:59:
Schitterend moment om in te stappen, dan kleurt hij rood, je beseft dat je er weer in bent getrapt, hoopt op het beste en 150-300 Dollar lager weet je dat de volgende daling is ingezet en je verkoopt weer om erger te voorkomen.

- En weer een mooie buy order van 140 BTC @ 8900 erbij :)

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 09-03-2018 22:08 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Tja, ik denk dat we sinds vanmiddag weer in een uptrend zitten. Heb straks iets te vroeg gekocht op 7400 (waarna 'ie binnen een half uur onder de 7100 zakte) maar de algemene trend lijkt echt stijgend. Dus, tenzij er iets heel raars gebeurt hou ik het de komende tijd weer even vast.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Specy schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:23:
Tja, ik denk dat we sinds vanmiddag weer in een uptrend zitten. Heb straks iets te vroeg gekocht op 7400 (waarna 'ie binnen een half uur onder de 7100 zakte) maar de algemene trend lijkt echt stijgend. Dus, tenzij er iets heel raars gebeurt hou ik het de komende tijd weer even vast.
Als ie boven de 9100 komt net als vanmiddag zou het kunnen maar voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op.

• snwbrdr_NL
...

[ Voor 98% gewijzigd door snwbrdr_NL op 09-03-2018 22:40 ]

• snwbrdr_NL
Specy schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:23:
Als ik hem op 4-uurs-candels zet vind ik het plaatje nog erg vergelijkbaar met toen we de drop naar de $10k voor onze kiezen kregen.. Ik wacht nog ff af.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Toch apart om te zien dat de btc voor de 4e keer vandaag (misschien zelfs vaker) tegen de 9k aan zit te hikken. Kan echt nog alle kanten op imho.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-01 21:51

DJT

Ik vind het ook te vroeg om te zeggen dat we weer omhoog gaan. Zit wel weer in de BTC maar heb een strakke stop-limit erop zitten (die ik telkens verplaats).

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-01 14:54

p0st

Dutch Reefer

Flagg schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:38:
[...]

Als ie boven de 9100 komt net als vanmiddag zou het kunnen maar voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op.
Well it just did :)
____

Naast de steady "grote" coins als IOTA, NANO en NEO nu ook maar eens wat "moonshots" gekocht in de hoop dat een ieder geval een aantal goede gains gaan maken in de aankomende bullrun (whenever that is haha). In willekeurige volgorde: Verify (CRED), INS Ecosystem (INS), THEKEY (TKY) en Restart Energy (MWAT)

Relatieve lowcaps die ik al had zijn overigens: SophiaTX (SPHTX), EncrypGen (DNA) en Elixir (ELIX)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Flagg
  • Niet online

Flagg

p0st schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 22:46:
[...]

Well it just did :)
____

Naast de steady "grote" coins als IOTA, NANO en NEO nu ook maar eens wat "moonshots" gekocht in de hoop dat een ieder geval een aantal goede gains gaan maken in de aankomende bullrun (whenever that is haha). In willekeurige volgorde: Verify (CRED), INS Ecosystem (INS), THEKEY (TKY) en Restart Energy (MWAT)

Relatieve lowcaps die ik al had zijn overigens: SophiaTX (SPHTX), EncrypGen (DNA) en Elixir (ELIX)
Als die dat volhoudt ziet het er rooskleurig uit. We zien het morgenvroeg wel weer. :)

[Edit] niet dus.. :P

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-01 21:51

DJT

De enige reden dat we net niet weer onder de 9k zijn gegaan is die buywall van 213BTC.
Pagina: 1 ... 161 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!