Ik ga voor rechts onderMr_Ripple schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:12:
[...]
Ik denk dat Flagg die gekleurde ballen wel leuk vindt.
Waarom gaan dalingen eigenlijk sneller dan stijgingen? Panic sells of andere reden?
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Dat zijn Vennetjes, die zou ik laten liggen.
XRP = trash
Verwijderd
Nee, maar ook niet dat ie 10% zakt. Hodl geeft mij in ieder geval het meeste rust. En geen spijtFlagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:07:
[...]
Want jij denkt dat ie vannacht 10% gaat stijgen?
Stop-loss naar stop-loss naar stop-loss enz. De ene triggert de andere en zo gaat het door omlaag.freestyler2 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:13:
Waarom gaan dalingen eigenlijk sneller dan stijgingen? Panic sells of andere reden?
Pardon?Mr_Ripple schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:12:
[...]
Ik denk dat Flagg die gekleurde ballen wel leuk vindt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Clowns hebben in de regel altijd wel wat van dat gekleurde snoepgoed op zak.
No offence overigens, gewoon een geintje.
XRP = trash
Hehe oh dat soort gekleurde ballen...Mr_Ripple schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:18:
[...]
Clowns hebben in de regel altijd wel wat van dat gekleurde snoepgoed op zak.![]()
No offence overigens, gewoon een geintje.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik vraag me af of ze in Azië de westerlingen de schuld geven nu bitcoin weer onderuit zakt, zoals wij dat bij hen doen.
Gisteren gingen ze naar bed toen bitcoin rond de ~$10700 stond en werden ze wakker toen we onder de 10K zaten. Vandaag gingen ze slapen toen de koers rond de 10K stond en worden ze straks wakker met de huidige koers van $9300
Gisteren gingen ze naar bed toen bitcoin rond de ~$10700 stond en werden ze wakker toen we onder de 10K zaten. Vandaag gingen ze slapen toen de koers rond de 10K stond en worden ze straks wakker met de huidige koers van $9300
Of 8k.Bmfd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:20:
Ik vraag me af of ze in Azië de westerlingen de schuld geven nu bitcoin weer onderuit zakt, zoals wij dat bij hen doen.
Zou toch wijs zijn om geen stop-loss te plaatsen, binnen een markt waar het gros toch steeds Hold roept, ( sorry, die Amerikaanse variant krijg ik niet tussen m'n lippen door ) vind ik dat zelfs vreemd.PilatuS schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:14:
[...]
Stop-loss naar stop-loss naar stop-loss enz. De ene triggert de andere en zo gaat het door omlaag.
XRP = trash
Deze Aziaat,Bmfd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:20:
Nobuaki Kobayashi, bankruptcy trustee for Mt. Gox
veroorzaakt e.e.a. door verkoop van grote hoeveelheden BTC.
Bron: https://www.zerohedge.com...400m-bitcoin-bitcoin-cash
De laatste verkoop daarvan is al op 5 februari geweest, dus ik mag hopen dat dat de markt momenteel niet meer beïnvloedt.RaptorXS schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:24:
[...]
Deze Aziaat,
Nobuaki Kobayashi, bankruptcy trustee for Mt. Gox
veroorzaakt e.e.a. door verkoop van grote hoeveelheden BTC.
Bron: https://www.zerohedge.com...400m-bitcoin-bitcoin-cash
Ach ja dalen stijgen, maakt allemaal niet uit voor een hodler, het enige waar ik van baal is dat ik momenteel geen bergen fiat heb om in te kopen
Drgn onder €1
ICX bijna onder €2
Ven onder €3
Damn de 3 dolle dwaze dagen van de bijenkorf zijn er niets bij
Drgn onder €1
ICX bijna onder €2
Ven onder €3
Zie je, alijd The Usual suspect!
XRP = trash
Gelukkig nog iemand die een teringhekel heeft aan dat "hodl", zolang die term nog rondwaart als een soort communicatieve herpes, blijft de cryptomarkt de uitstraling van een kleuterspeelplaats houden.Mr_Ripple schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:23:
[...]
Zou toch wijs zijn om geen stop-loss te plaatsen, binnen een markt waar het gros toch steeds Hold roept, ( sorry, die Amerikaanse variant krijg ik niet tussen m'n lippen door ) vind ik dat zelfs vreemd.
Nuance graag toevoegen naar smaak.
Not sure if report topic gelezen to has.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
![]()
![]()
Nou kan iedereen zijn btc dumpen en in VEN stoppen !!!!!!
![]()
![]()
zou best wel leuk en voordelig voor iedereen zijn moest er zo een topic gestart worden!Helix schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:00:
[...]
Wil ik best doen, wordt dan wel morgen op zijn vroegst. Heb er nog niet zo heel veel kennis van, dus mocht iemand anders dit willen doen be my guest.
Vond al wel de volgende links:
Bitcointalk - AIRDROP POSTINGS HERE! Find out what an airdrop is and how to get started!
Steemit - Airdrop Updated List! 3/7/18
moest het u morgen niet lukken maak ik er wel eentje aan
alvast bedankt
Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41
Flagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:27:
[...]
Gelukkig nog iemand die een teringhekel heeft aan dat "hodl", zolang die term nog rondwaart als een soort communicatieve herpes, blijft de cryptomarkt de uitstraling van een kleuterspeelplaats houden.
Nuance graag toevoegen naar smaak.
En niet zo beetje een hekel, en al helemaal omdat Amerikanen heel vaak dat woord roepen, ondertussen het tegenovergestelde uitvoerend.
XRP = trash
Zit niet veel anders op dan deze rit weer uit te zitten. Wat Primatourtjes en de ballen van Flag erbij en het komt vast allemaal weer goed
Moment dat ik 300$ in FIAT zet BAM! BTC vliegt omhoog. Soms wil ik zweren dat het hele universum wacht op mij om zoiets te flikken.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Korte opleving, gaat de 9000 nog opzoeken vanavond/vannacht.Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:38:
Moment dat ik 300$ in FIAT zet BAM! BTC vliegt omhoog. Soms wil ik zweren dat het hele universum wacht op mij om zoiets te flikken.
Niet dat ik erover nagedacht heb verder maar zou het leuk vinden als mijn buy order nog ff aangetikt wordt.
Dat heb ik als ik bijkoop, BAM meteen een klapper omlaag.Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:38:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wat ga je kopen?Flagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:42:
[...]
Korte opleving, gaat de 9000 nog opzoeken vanavond/vannacht.
Niet dat ik erover nagedacht heb verder maar zou het leuk vinden als mijn buy order nog ff aangetikt wordt.
Mogelijk wel ja. Aan de andere kant: Toen ie naar de 6000 ging was dat ook even kort en toen weer hard door naar de 7500. Dat we morgen op 10k zitten zou ook best kunnen.Flagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:42:
[...]
Korte opleving, gaat de 9000 nog opzoeken vanavond/vannacht.
Wat niemand gezegd heeft.
Ja het kan alle kanten op maar je moet gewoon heel stellig een kant kiezen er heel wijs bij kijken en mocht je 51% van de tijd goed gokken gelijk hebben ben je een cryptogoeroe met 30.000 volgers en leuke product placement contracten, die leveren meer op dan welke coin dan ook.PilatuS schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:44:
[...]
Mogelijk wel ja. Aan de andere kant: Toen ie naar de 6000 ging was dat ook even kort en toen weer hard door naar de 7500. Dat we morgen op 10k zitten zou ook best kunnen.
Zit op 48.8% nu die laatste procentjes zijn het lastigste.
VEN, ik hoop daar snel vanaf te zijn.
Dat zou nog best kunnen, dat is de enige eerlijke, pretentieloze coin op de markt as we speak.
[ Voor 38% gewijzigd door Flagg op 08-03-2018 19:51 ]
Zeggen we al drie maanden dit. Maar ondertussen blijft het dalenRideWithUz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:25:
Ach ja dalen stijgen, maakt allemaal niet uit voor een hodler, het enige waar ik van baal is dat ik momenteel geen bergen fiat heb om in te kopen
Drgn onder €1
ICX bijna onder €2
Ven onder €3
Dit is geen uitverkoop maar een dalende trend
Verwijderd
Ik wil een stijgende trend. *rolt over vloer en stampt met voeten en boos rood hoofd*MaStar schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:51:
[...]
Zeggen we al drie maanden dit. Maar ondertussen blijft het dalen
Dit is geen uitverkoop maar een dalende trend
Verwijderd
1 doge = 1 doge. Such stable, much wow.Flagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:50:
Dat zou nog best kunnen, dat is de enige eerlijke, pretentieloze coin op de markt as we speak.
VEN gaat echt alleen omhoog als BTC omhoog gaat, je ziet duidelijk trendbreuk met die neerwaartse doorbraak van $4... oftewel, veel succes en zie je rond $3.30 wel weerFlagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:50:
[...]
VEN, ik hoop daar snel vanaf te zijn.
[...]
(qua sat waarde zit ie nu idd wel op de steun, naja, ergens vindt je altijd wel steun
[ Voor 9% gewijzigd door gabn88 op 08-03-2018 20:03 ]
Heb al een paar keer wat VEN met lekkere winst verkocht dus ik kan nu rond de 4$ verkopen zonder verlies te maken op VEN, maar wil hem 5.5 usd verkopen. Had hem op 7.5 staan maar dat geduld heb ik echt niet meer.gabn88 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:01:
[...]
VEN gaat echt alleen omhoog als BTC omhoog gaat, je ziet duidelijk trendbreuk met die neerwaartse doorbraak van $4... oftewel, veel succes en zie je rond $3.30 wel weer
Nu is het gewoon btc volgen en zien waar het schip strand, stop er pas weer fiat in als btc op 6000$ staat.
Zoveel koopwaar, straks hebben we spijt dat we niks gekocht hebben. 😢
Het houdt een keer op he..Ton Hasselt schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:09:
Zero.
Jij koopt na een verkeersongeluk alle autowrakken op want ze zijn zo lekker goedkoop?Ton Hasselt schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:09:
yocoin is going crazy https://coinmarketcap.com/currencies/yocoin/#markets
Stond op moment van posten op 1392% groen
Stond op moment van posten op 1392% groen
[ Voor 22% gewijzigd door tias86 op 08-03-2018 20:43 ]
Verwijderd
Halalchain ook:
https://www.livecoinwatch.com/price/HalalChain-HLC
Meteen ook 2 mooie voorbeelden waarom we het eigenlijk best verdienen om in het niets te verdwijnen.
De lokale stortplaats vind je nog mooiere blockchains.
Afval blockchain!!Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:41:
[...]
Halalchain ook:
https://www.livecoinwatch.com/price/HalalChain-HLC
Meteen ook 2 mooie voorbeelden waarom we het eigenlijk best verdienen om in het niets te verdwijnen.
De lokale stortplaats vind je nog mooiere blockchains.
Completely decentralized, Proof of Garbage, no wallet but a private bin, recyclable, and fully cradle to coin!
Pffff I'll get my coat now.
Vers van de pers: https://twitter.com/MtGoxMon
Is niet van mij
Is niet van mij
[ Voor 26% gewijzigd door DaCoTa op 08-03-2018 20:56 ]
Het is erg stil.. jullie zijn toch niet stiekem miljoenen aan het verdienen, he?
ze zijn allemaal aan het denken ga ik fiat of niet.................Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:14:
Het is erg stil.. jullie zijn toch niet stiekem miljoenen aan het verdienen, he?
Prepare for the next ATH
Ik niet.sourcecode schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:15:
[...]
ze zijn allemaal aan het denken ga ik fiat of niet.................
Verwijderd
Tis gewoon wat saai dagje. Lage koers, geen Twitter schandalen, geen exchange hacks...Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:14:
Zit eigenlijk te wachten tot de trading bots veranderen in a.i. en bitcoin gebruiken om het nucleaire asenaal van USA richting Rusland te richten.
Dat zou de focus weer even op crypto leggen in de massamedia.
Zit al sinds het begin in Electroneum maar moet wel zeggen dat het vertrouwen elke keer daalt. De prijs gaat nu redelijk constant naar beneden. Ook het mobile mining valt mij - en met mij meerdere - tegen. De 'inkomsten' zijn erg laag. Ondanks de verhoging van 300% enkele dagen geleden.
Ook met de uitbetalingslimiet van 5 ETN duurt het erg lang voordat je uitbetaalt zal krijgen.
Ook met de uitbetalingslimiet van 5 ETN duurt het erg lang voordat je uitbetaalt zal krijgen.
volgens mij krijg je 1 coin per dag als je de app hele dag open hebt wat neer komt op 5 cent een dagMaarten2212 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:36:
Zit al sinds het begin in Electroneum maar moet wel zeggen dat het vertrouwen elke keer daalt. De prijs gaat nu redelijk constant naar beneden. Ook het mobile mining valt mij - en met mij meerdere - tegen. De 'inkomsten' zijn erg laag. Ondanks de verhoging van 300% enkele dagen geleden.
mobile mining? hoe moet ik dat zien ?Maarten2212 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:36:
Prepare for the next ATH
Het is simulatie mining. Ze hebben een hele berg coins opzij gezet voor het minen.
Precies. Hun doel is ook vooral de gebieden te bereiken waar men leeft van enkele dollars per week. Maar lucratief is het (voor ons) niet. De app kan trouwens ook op de achtergrond draaien.MauriceOwns schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:41:
[...]
volgens mij krijg je 1 coin per dag als je de app hele dag open hebt wat neer komt op 5 cent een dag
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten2212 op 08-03-2018 21:45 ]
Zat er ook een tijdje in, gebeurde weinig. Gelukkig er net op tijd uit vlak voor de daling. Had maar wat extra 2PACs gekocht met het geld, die staan nu op de 800 Satoshi als sell-order. Wie weet.Maarten2212 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:36:
Ton, heb je alweer wat Linda coins?
Wat ook leuk is om mensen op IDEX te doen overtuigen dat je een bot bent en ze je sell of buy daarna niet proberen te toppen. Heerlijk is dat. MINE!
Yep meer dan 400k.Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:47:
[...]
Zat er ook een tijdje in, gebeurde weinig. Gelukkig er net op tijd uit vlak voor de daling. Had maar wat extra 2PACs gekocht met het geld, die staan nu op de 800 Satoshi als sell-order. Wie weet.
Ton, heb je alweer wat Linda coins?
Wat ook leuk is om mensen op IDEX te doen overtuigen dat je een bot bent en ze je sell of buy daarna niet proberen te toppen. Heerlijk is dat. MINE!
Erg slim, heb gelukkig niet zoveel (1800). Als de prijs weer wat stijgt ga ik ook weer een deel verkopen.Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:47:
[...]
Zat er ook een tijdje in, gebeurde weinig. Gelukkig er net op tijd uit vlak voor de daling. Had maar wat extra 2PACs gekocht met het geld, die staan nu op de 800 Satoshi als sell-order. Wie weet.
Iemand nog last met de Binance app op iOS? Wilt niet laden. Zegt vertrouwen app noodzakelijk maar dat is al gebeurd. Doh!
SPiET
Ja, de "uitgever" is veranderd, even verwijderen, opnieuw installeren, opnieuw vertrouwen en hij werkte weer.spietie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 21:56:
Iemand nog last met de Binance app op iOS? Wilt niet laden. Zegt vertrouwen app noodzakelijk maar dat is al gebeurd. Doh!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wat is er eigenlijk met DGD aan de hand? was juist een leuke coin om in te stappen zodra BTC omlaag dook.
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Positie ingenomen door GVT?iNSANiTi schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:04:
Wat is er eigenlijk met DGD aan de hand? was juist een leuke coin om in te stappen zodra BTC omlaag dook.
Dat weet ik ook niet goed. Ik denk idd. dat mensen zijn overgestapt op een andere munt die op dit moment in slechte tijden wordt gehyped.
Gadver, we gaan te vroeg omhoog.
Die wilde ik daarstraks kopen, maar ik heb Via gekocht.ggj87 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:41:
ONT gaat hard zeg, de trade history is niet eens meer te lezen zo snel gaat het (op Binance).
Waarom schiet die opeens zo hard omhoog?ggj87 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:41:
ONT gaat hard zeg, de trade history is niet eens meer te lezen zo snel gaat het (op Binance).
NIks gekocht of verkocht vandaag, een saai dagje dusTon Hasselt schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:45:
[...]
Die wilde ik daarstraks kopen, maar ik heb Via gekocht.
Alleen Etc verkocht met 12% winst.RaptorXS schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:50:
[...]
NIks gekocht of verkocht vandaag, een saai dagje dus
Via gekocht ipv Ont.
Ja al een dag ofzo. Als je koopt op 4200 en verkoopt op 4400 zit daar een leuke 5% winst in. Met een beetje geluk kun je dat een paar keer doen. Denk dat hij wel redelijk tegen de bodem aan zit kwa prijs ook.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Niet ONTevreden over een avondje hoger/lager spelen. +50%.
Durf hem toch niet vast te houden voor de nacht..
Verwijderd
Ben benieuwd of Kraken binnenkort FunFair gaat listen. Het is geen geheim dat de oprichter van Kraken een investering heeft gedaan in het project. Zou een leuke boost kunnen geven aan de koers van de coin. Ben zelf nog steeds erg optimistisch. Ik bezit meer dan 1 miljoen tokens. Ik had een deel moeten verkopen toen deze 20 dollarcent aantikte, helaas niet gedaan
Op naar de 1 dollar dan maar!
Via staat zeker voor...verdwijnt in afvoerputje?
Via staat voor wegTon Hasselt schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:17:
Via staat zeker voor...verdwijnt in afvoerputje?
Bron wikipediaDe Via Appia (De weg van Appius) is, samen met de Via Latina (de weg naar Latium), Via Flaminia (de weg van Flaminius) en de Via Salaria (de zoutweg), een van de belangrijkste oude Romeinse wegen.
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 08-03-2018 23:50 ]
Jij hebt voor 5 Bitcoin aan Funfair? 😳 het zou wat zijn als die de euro aantikte dan inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:17:
Ben benieuwd of Kraken binnenkort FunFair gaat listen. Het is geen geheim dat de oprichter van Kraken een investering heeft gedaan in het project. Zou een leuke boost kunnen geven aan de koers van de coin. Ben zelf nog steeds erg optimistisch. Ik bezit meer dan 1 miljoen tokens. Ik had een deel moeten verkopen toen deze 20 dollarcent aantikte, helaas niet gedaanOp naar de 1 dollar dan maar!
Verwijderd
Het is beslist het grootste aandeel van mijn crypto-bezit. Het is mijn ogen een hele goede toepassing van blockchain. In het kort: online gokken/gaming eerlijk en gemakkelijker maken. Ze staan op het punt om te lanceren dus vergeleken met andere projecten al heel ver op weg.GaMbiNo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 23:51:
[...]
Jij hebt voor 5 Bitcoin aan Funfair? 😳 het zou wat zijn als die de euro aantikte dan inderdaad.
Ik ga hier niet lopen verkondingen dat ze undervalued zijn ofzo, want dat is volgens mij echt niet te meten. En eerlijk gezegd vindt iedereen dat van z'n eigen keuzes. Qua market cap biedt het overigens wel goede perspectieven, daar FunFair nu rond plek 70 slingert.
Verwijderd
Ruggengraat om zo'n bedrag te holden. RespectVerwijderd schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 00:01:
[...]
Het is beslist het grootste aandeel van mijn crypto-bezit. Het is mijn ogen een hele goede toepassing van blockchain. In het kort: online gokken/gaming eerlijk en gemakkelijker maken. Ze staan op het punt om te lanceren dus vergeleken met andere projecten al heel ver op weg.
Ik ga hier niet lopen verkondingen dat ze undervalued zijn ofzo, want dat is volgens mij echt niet te meten. En eerlijk gezegd vindt iedereen dat van z'n eigen keuzes. Qua market cap biedt het overigens wel goede perspectieven, daar FunFair nu rond plek 70 slingert.
In dit tempo kunnen we zondag gratis ICX oppikken.
https://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Op ongeveer gelijke tijd onderuit, eerste drop plus minus 1200 dollar, tweede drop plus minus 1000 dollar.
Op ongeveer gelijke tijd onderuit, eerste drop plus minus 1200 dollar, tweede drop plus minus 1000 dollar.
XRP = trash
Ik denk ik ga ook eens met een ico meedoen, Bij die van Kryll is de instap niet zo groot kwa bedrag, maar krijg geen mail om mijn account te bevestigenen, lekker dan. Al opnieuw laten versturen, nog niets, ook niet in spam.
Enigste positieve van de afgelopen dagen is dat ik GVT heb gekocht paar dagen terug, lijkt wel een TGV.
Enigste positieve van de afgelopen dagen is dat ik GVT heb gekocht paar dagen terug, lijkt wel een TGV.
Zet het ff in hun Telegram: https://t.me/kryll_iobobdigi schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:03:
Ik denk ik ga ook eens met een ico meedoen, Bij die van Kryll is de instap niet zo groot kwa bedrag, maar krijg geen mail om mijn account te bevestigenen, lekker dan. Al opnieuw laten versturen, nog niets, ook niet in spam.
Devs zijn er actief en behulpzaam op, bij mij liep alles heel erg vlot (zit het toevallig niet in de 'sociaal' of 'reclame' tabbladen van Gmail?).
I see what you did therebobdigi schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:03:
NEO is btw ook lekker aan het consolideren de laatste tijd. Dit gaat volgens mij een mooie explosie geven een van dees. Up of down is maar de vraag! Al lijkt up me veel waarschijnlijker dan down.
@Pap3rclip : Zat inderdaad onder het tabblad reclame. Tsja, daar kijk ik nooit, je maakt me daar eerlijk gezegd nu pas bekend mee dat het er is!
. Als ik me ergens voor aanmeld verwacht ik een mail in mijn inbox krijg, of anders onder spam. Wat ik overigens ook genoeg binnenkrijg bij mijn gewone mails. Die andere tabbladen zijn me nooit opgevallen, haha.
Ik dacht dat ik al veel lastig werd gevallen, maar het blijkt dus nog erger te zijn!
Mijn KRL tokens heb ik nu in elk geval.
Heb zojuist een reactie of 300 doorgelezen/geskimmed toen ik thuiskwam uit mijn werk. En heb gedaan wat iemand anders ook zei (weet de naam zo niet, sorry). Een hoop shitcoins verkocht (tegen een beetje verlies), maar voor mijzelf is dat veel aangenamer. Heb er nu nog 10 (wat ik ook nog wel wat wil verkleinen, maar sta bij een paar zo erg in de min dat ik toch nog even hold om er wat beter uit probeer te komen).
Die TGV is toch wel erg opvallend, probeer er nog een paar bij te kopen
Dus gaat waarschijnlijk in de min zometeen.
Ik dacht dat ik al veel lastig werd gevallen, maar het blijkt dus nog erger te zijn!
Mijn KRL tokens heb ik nu in elk geval.
Heb zojuist een reactie of 300 doorgelezen/geskimmed toen ik thuiskwam uit mijn werk. En heb gedaan wat iemand anders ook zei (weet de naam zo niet, sorry). Een hoop shitcoins verkocht (tegen een beetje verlies), maar voor mijzelf is dat veel aangenamer. Heb er nu nog 10 (wat ik ook nog wel wat wil verkleinen, maar sta bij een paar zo erg in de min dat ik toch nog even hold om er wat beter uit probeer te komen).
Die TGV is toch wel erg opvallend, probeer er nog een paar bij te kopen
Maar... al die Tweets en Zalando en Pizza Hut kortingen die je gemist hebt dan....bobdigi schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:32:
@Pap3rclip : Zat inderdaad onder het tabblad reclame. Tsja, daar kijk ik nooit, je maakt me daar eerlijk gezegd nu pas bekend mee dat het er is!. Als ik me ergens voor aanmeld verwacht ik een mail in mijn inbox krijg, of anders onder spam. Wat ik overigens ook genoeg binnenkrijg bij mijn gewone mails. Die andere tabbladen zijn me nooit opgevallen, haha.
Eens om de zoveel tijd is het wel zo handig om deze tabbladen snel op 0 ongelezen mails te zetten haha. Kan ook aan mij liggen, kan daar sowieso niet goed tegen. Wanneer onze HR-manager weer een probleempje heeft en ik 10000+ ongelezen mails zie in haar Gmail begin ik sowieso spontane stuiptrekkingen te krijgen
En we zitten onder de 9000 dollar met BTC...
Oei, door de support. Beter een dagje niet kijken.
Die andere tabbladen zijn me serieus nooit echt opgevallen. Ik kijk echt alleen in mijn inbox en spam, en in mijn inbox zie ik al genoeg spam, verbaas mij dus dat er dus nog zoveel meer isPap3rclip schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 02:44:
[...]
Maar... al die Tweets en Zalando en Pizza Hut kortingen die je gemist hebt dan....![]()
Eens om de zoveel tijd is het wel zo handig om deze tabbladen snel op 0 ongelezen mails te zetten haha. Kan ook aan mij liggen, kan daar sowieso niet goed tegen. Wanneer onze HR-manager weer een probleempje heeft en ik 10000+ ongelezen mails zie in haar Gmail begin ik sowieso spontane stuiptrekkingen te krijgen
Maar wat je zei, wel snelle reactie in de telegram group.
Ik werd al pissig op Kryll, maar het is gewoon mijn eigen fout en de schuld aan al die ***bedrijven die je overspoelen met mails.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!