[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 156 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.059 views

Onderwerpen

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
2 Japanse crypto handel tijdelijk dicht 5 op de vingers getikt. Paniek mensen, verkoop alles nu (maar niet heus)
https://cointelegraph.com...es-for-7-crypto-exchanges
GVT inkoop moment dus

[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 08-03-2018 13:54 ]

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:37:
[...]

Persoonlijk dankzij een tip van @Pap3rclip. Maar ook nog maar net hoor, stonden op 28nogwat toen ik instapte. Denk wel dat er voor dit soort projecten een leuke plaats valt te halen binnen crypto. Wie wil er nou niet investeren zonder daar zelf iets voor hoeven doen. Alles wordt tegenwoordig uitbesteed
Had Pap3rclip ook nog geen andere tip ivm een coin?

Denk dat @tias86 daar ook ging instappen.

SPiET

• joris_desc
  • Laatst online: 29-10-2025
tias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:47:
2 Japanse crypto handel tijdelijk dicht 5 op de vingers getikt. Paniek mensen, verkoop alles nu
GVT inkoop moment dus
Eerder goede zaak om exchanges die niet voldoen op de vingers te tikken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:44
2 Japanse crypto handel tijdelijk dicht 5 op de vingers getikt. Paniek mensen, verkoop alles nu
Kijkt naar de grootste Exchanges, geen Japan. Kijkt naar Japan wat betreft inwoners, dat zijn er niet noemenswaardig veel. En door, zonder je te laten beïnvloeden. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• tias86
spietie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:49:
[...]

Had Pap3rclip ook nog geen andere tip ivm een coin?

Denk dat @tias86 daar ook ging instappen.
Dat was : https://kryll.io/

En vond zelf deze laatst vechain concurrent van Nederlandse bodem: https://seal.network/

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04-2025
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:44:
[...]

Ach dan heb je er in ieder geval al wat voor teruggezien.

Persoonlijk hou ik ze gewoon vast tot ze een werkend product hebben. Tenzij ze echt in de duizenden dollars gaan staan, dan kies ik eieren voor mn geld. Gaat nog wel kelderen hoor. April komt de alpha release van hun trading platform, daarna is het nieuws er weer even af denk ik. Je weet hoe dat gaat
Toch zowat alels wat ik hou zakt en zowat alles wat ik verkoop gaat daarna stijgen.
Denk wel dat iedereen die indruk heeft.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

GVT inkoop moment dus
In verhouding tot china die crypto verbied?

• spietie
tias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Dat was : https://kryll.io/

En vond zelf deze laatst vechain concurrent van Nederlandse bodem: https://seal.network/
@tias86

Hoe werkt die tokens van Kryll dan? Daar registeren en daar tokens kopen dan? En wachten tot ie op een exchange gaat?

SPiET

Verwijderd

Gisteren gaf @Pap3rclip hier ook de tip van een ico van kryll. Is een beetje een soort project als GVT. Franse setup, en een wat ander concept maar het lijkt allemaal wel redelijk. Of het wat gaat worden weet ik niet, vooralsnog lijkt het geen scam te zijn.

Minimale investering 500 KRL (ong. 83 euro) dus kapot kan je er niet aan gaan. Heb daarom ook maar de minimale inkoop gedaan gisteren. Nog nooit aan een ico meegedaan dus moest toch een keer gebeuren.

https://kryll.io/ kan je een kijkje nemen voor de geïnteresseerden.

Verwijderd

k995 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Toch zowat alels wat ik hou zakt en zowat alles wat ik verkoop gaat daarna stijgen.
Denk wel dat iedereen die indruk heeft.
Ach de rest van mijn holdings staat ook met 1 been al in het graf. Gewoon een beetje spreiden en hopen dat 1 ervan het maakt. Zie het over jaar of 5 wel.

Verwijderd

spietie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:57:
[...]

@tias86

Hoe werkt die tokens van Kryll dan? Daar registeren en daar tokens kopen dan? En wachten tot ie op een exchange gaat?
Je kunt inloggen op de site en een account aanmaken. Daar kun je kiezen uit een aantal crypto's om mee over te maken. Drukt op die crypto en je krijgt een key om het naar te versturen. Heb zelf litecoin gedaan.

Je kunt onder profile settings op die site een myether wallet adres invoeren. Zodra de tokens gereleased worden worden ze naar het door jou opgegeven adres verstuurd. Sowieso tot april (einde ico) staan ze nog vast op de dashboard van kryll.io

• tias86
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:59:
[...]
Ach de rest van mijn holdings staat ook met 1 been al in het graf. Gewoon een beetje spreiden en hopen dat 1 ervan het maakt. Zie het over jaar of 5 wel.
Zo staat ik er ook in, denk van naahh dit zou best wel is wat kunnen worden: GET BPT GVT NULS ARK , duimen maar.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Echt flink wat winst ingeleverd de afgelopen dagen... zowel op BTC als EUR waarde...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TvH86
  • Laatst online: 21-01 16:06
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:04:
[...]

Je kunt inloggen op de site en een account aanmaken. Daar kun je kiezen uit een aantal crypto's om mee over te maken. Drukt op die crypto en je krijgt een key om het naar te versturen. Heb zelf litecoin gedaan.

Je kunt onder profile settings op die site een myether wallet adres invoeren. Zodra de tokens gereleased worden worden ze naar het door jou opgegeven adres verstuurd. Sowieso tot april (einde ico) staan ze nog vast op de dashboard van kryll.io
Kan ik ook mijn ether adres van bijvoorbeeld Jaxx opgeven? Want dat release gedeelte snap ik niet.

• spietie
Iemand wat advies/tips over MoneroV, opnieuw een scam zoals LCC?

Je moet wel min 1 Monero hebben om dan 10 MonveroV te kunnen krijgen en moet in een wallet zitten niet?

SPiET

• spietie
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:04:
[...]

bEDANKT @cryptosletje

Dus infeite koop je nu voor ongeveer 83 euro aan deze coin. En na bijv eind april komen deze coins vrij die dan misschien op een exchange kunnen verhandelt worden of is dat ook nog niet zeker?

SPiET

Verwijderd

TvH86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:22:
[...]

Kan ik ook mijn ether adres van bijvoorbeeld Jaxx opgeven? Want dat release gedeelte snap ik niet.
Ik heb werkelijk geen idee haha. Het is voor mij ook de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe. Ik heb zelf nog geen adres ingevuld, het staat nu op de dashboard van mijn profiel.

Wat ik er van begrijp is dat ze het vasthouden tot de inkoopperiode van de ico is afgelopen (30 maart) hierna worden de tokens vrijggegeven en verstuurd naar het adres wat jij opgeeft.

Ik zit in de telegram groep en probeer eea te achterhalen.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
spietie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:24:
Iemand wat advies/tips over MoneroV, opnieuw een scam zoals LCC?

Je moet wel min 1 Monero hebben om dan 10 MonveroV te kunnen krijgen en moet in een wallet zitten niet?
LCC is niet direct een scam, maar eerder bedacht om de developers rijk te maken.

Hier in een artikel over MoneroV: https://coindrift.io/monerov-hard-fork-scam-analysis/

Ik ga er in ieder geval niet aan meedoen :)

Verwijderd

spietie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:27:
[...]

bEDANKT @cryptosletje

Dus infeite koop je nu voor ongeveer 83 euro aan deze coin. En na bijv eind april komen deze coins vrij die dan misschien op een exchange kunnen verhandelt worden of is dat ook nog niet zeker?
Ja zo ongeveer denk ik. Bij bijvoorbeeld GVT heeft het ook een tijdje geduurt voordat ze gelist werden op binance.

Het voordeel is dat Amerikanen niet mee kunnen doen aan zo'n ico. Dus een x2 of x3 bij exchange listing is redelijk te verwachten.

Maar voor hetzelfde geld knalt het keihard de afgrond in.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
spietie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:27:
[...]

bEDANKT @cryptosletje

83 of meer natuurlijk. De prijs is gewoon nu vastgelegd op 0.20USD per KRL (en het minimum is 500 KRL om mee te doen).
Volgende maand kan je de tokens dan naar je ERC20 compatibele wallet laten versturen en gaat hij stilaan verhandeld beginnen te worden op exchanges (op hun site staan met welke ze in gesprek zijn). Ik zie er geen probleem in om de token gelist te krijgen omdat het voor exchanges erg makkelijk is ERC20 tokens te implementeren.
Wat de koers dan op de exchanges doet weet niemand, vaak piekt het snel erna heel hard, daarna een hele tijd consolidatie/naar onder en dan...
Het voordeel van mee te doen aan een ICO is dat je vaak bonus tokens krijg als je er vroeg bij bent of anderen mee laat doen dmv. jouw referal, ... dat soort dingen.

ICO's worden in het algemeen gezien als high risk/high reward investering (een stuk meer dan gewoon bestaand crypto kopen nog). Zo was de ICO prijs van Antshares (de oude naam van NEO) 0.23USD per NEO/ANT. Als je daar toen 1000 euro in had steken en bijhield tot nu zat je nu richting de 400000 euro ;).
Maar zo zijn er ook veel ICO's die uiteindelijk gewoon met de investering gaan lopen of compleet falen en redelijk waardeloos worden.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:40
Ben vanochtend een samenwerkingsverband aangegaan met BMW....

Moest naar me werk..

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
k1978 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:37:

Moest naar me werk..
en lukte de Startup of moest je naar de Garage?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.schipholtaxiamersfoort.nl/schiphol-taxi-amersfoort.jpg

• tias86
k1978 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:37:

Moest naar me werk..
Ik ga morgen weer hoop tijd steken in dit project: https://kwastje.io

• Pap3rclip
[...]

Je gaat ze met myetherwallet.com moeten transferen (depositen kan gewoon op je EIGEN ETH wallet)
Jaxx gaat, maar is niet aan te raden omdat je dan je Jaxx seed online moet gaan ingeven op MEW.
Het handigste en veiligste is een Nano Ledger S of hardware wallet.
Je kan checken welke wallets compatibel zijn met MEW op myetherwallet.com (LET OP DAT JE NIET GEPHISHED WORDT ALS JE OP DEZE SITE BEZIG BENT met je funds - geen Google ads ofzo gebruiken om er naar toe te gaan!)

Verwijderd

Pap3rclip schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:35:
[...]

83 of meer natuurlijk. De prijs is gewoon nu vastgelegd op 0.20USD per KRL (en het minimum is 500 KRL om mee te doen).
Volgende maand kan je de tokens dan naar je ERC20 compatibele wallet laten versturen en gaat hij stilaan verhandeld beginnen te worden op exchanges (op hun site staan met welke ze in gesprek zijn). Ik zie er geen probleem in om de token gelist te krijgen omdat het voor exchanges erg makkelijk is ERC20 tokens te implementeren.
Wat de koers dan op de exchanges doet weet niemand, vaak piekt het snel erna heel hard, daarna een hele tijd consolidatie/naar onder en dan...
Het voordeel van mee te doen aan een ICO is dat je vaak bonus tokens krijg als je er vroeg bij bent of anderen mee laat doen dmv. jouw referal, ... dat soort dingen.

ICO's worden in het algemeen gezien als high risk/high reward investering (een stuk meer dan gewoon bestaand crypto kopen nog). Zo was de ICO prijs van Antshares (de oude naam van NEO) 0.23USD per NEO/ANT. Als je daar toen 1000 euro in had steken en bijhield tot nu zat je nu richting de 400000 euro ;).
Maar zo zijn er ook veel ICO's die uiteindelijk gewoon met de investering gaan lopen of compleet falen en redelijk waardeloos worden.
Weet jij een beetje hoe dat zit met die wallet adres voor verzending? Kan ik daar gewoon elk willekeurig myether wallet adres invoeren?

Nog bedankt voor de tip, sorry dat ik niet ff je referral heb gevraagd, iets met nachtdiens en fomo

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:19
Zo, vannochtend ongeveer 2500 USD aan ONT airdrop gekregen. Hartstikke bedankt :+

Wot-stats

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:43:
[...]

Weet jij een beetje hoe dat zit met die wallet adres voor verzending? Kan ik daar gewoon elk willekeurig myether wallet adres invoeren?

Nog bedankt voor de tip, sorry dat ik niet ff je referral heb gevraagd, iets met nachtdiens en fomo
Ja, zolang het je eigen ETH wallet adres is: daarmee bedoel ik dat jij en jij alleen de seed er van hebt. Niet naar een exchange ETH adres dus.
De token wordt dan gekoppeld aan jouw adres en kan je nadien transferen met MEW.

...En maakt totaal niet uit, daarom doe ik het niet. Dit is trouwens ook mijn eerste ICO dus don't shoot me als we lekker naar 0 gaan volgende maand :+

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
poderosoo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:50:
Zo, vannochtend ongeveer 2500 USD aan ONT airdrop gekregen. Hartstikke bedankt :+
ook via de nieuwsbrief jammer dat ik daar niet vanaf winst 🙈

Verwijderd

Pap3rclip schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Ja, zolang het je eigen ETH wallet adres is: daarmee bedoel ik dat jij en jij alleen de seed er van hebt. Niet naar een exchange ETH adres dus.
De token wordt dan gekoppeld aan jouw adres en kan je nadien transferen met MEW.

...En maakt totaal niet uit, daarom doe ik het niet. Dit is trouwens ook mijn eerste ICO dus don't shoot me als we lekker naar 0 gaan volgende maand :+
Haha ook mijn eerste ico 😂😂😂 nee zeker niet, zelf voor gekozen om te proberen toch? Enige die daar verantwoording voor heeft ben ik zelf.

Mochten we keihard moonen stuur ik je dan nog wel een KRL 😜

• ggj87
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:12:
[...]

Haha ook mijn eerste ico 😂😂😂 nee zeker niet, zelf voor gekozen om te proberen toch? Enige die daar verantwoording voor heeft ben ik zelf.

Mochten we keihard moonen stuur ik je dan nog wel een KRL 😜
Krijg je er dan 10 terug?

Verwijderd

ggj87 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:30:
[...]

Misschien wel 10 ETH zelfs :')

• Pap3rclip
ggj87 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:30:
[...]

OMG 😭 Can’t believe I won ! Thank you Kryll team ! ❤️ keep doing the great work.💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
k995 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:46:
[...]

Sommige wel sommige niet, .

[...]

Welke coin is dit dan?
Ada heeft iig ook dat soort dingen geclaimd (ceo developper Charles)

Verwijderd

Pap3rclip schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:42:
[...]

OMG 😭 Can’t believe I won ! Thank you Kryll team ! ❤️ keep doing the great work.💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
_O-

Verwijderd

Ondertussen gaat het ook gewoon hartstikke lekker met Carlos Matos. Die heeft heel wat andere dingen lopen kopen dan crypto's.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
poderosoo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:50:
Hoeveel NEO heb je dan wel niet? voor elke NEO kreeg je 0,1 ONT en die is ongeveer 1,43 dollar per stuk waard.

2500/1,43= 1750 ONT/0,1 = 17500 NEO

• Bmfd
Ernemmer schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:50:
[...]

Hoeveel NEO heb je dan wel niet? voor elke NEO kreeg je 0,1 ONT en die is ongeveer 1,43 dollar per stuk waard.

Er was een airdrop waarbij je 1000 ONT kreeg als je je aanmeldde voor de nieuwsbrief.

Verwijderd

Bmfd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Er was een airdrop waarbij je 1000 ONT kreeg als je je aanmeldde voor de nieuwsbrief.
Dat soort dingen loop ik altijd mis. Gewoon gratis 1430 dollar dus.

Mooie roi bij inleg 0 zou ik zeggen

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:56:
[...]

Je doet je username geen eer aan.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:56:
[...]

Had een uitnodiging maar geen tijd om te claimen, dure grap :P

• Stoffa
Rookert25 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:03:
[...]

Had een uitnodiging maar geen tijd om te claimen, dure grap :P
Ach waarschijnlijk had je betere dingen te doen.

• Hombre41
  • Laatst online: 27-03-2025
Misschien een domme vraag maar waar vinden jullie die info over de airdrop’s.

Zijn er twitter, telegram account’s om in het oog te houden?

Alvast bedankt

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• Rookert25
Stoffa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:09:
[...]

Ach waarschijnlijk had je betere dingen te doen.
Vakantie :) (die hiermee betaald had kunnen worden :*) 8)7 )

Oh well

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ze zouden alle coins eerlijk moeten verdelen over de neo blockchain xD. Dan heeft het echt nut voor die bedrijven om neo te vangen.

Stel je voor dat je nu neo koopt en dat je alle blockchains die ontwikkeld worden op de neoblockchain gewoon direct kan gebruiken.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:19
Ernemmer schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:50:
[...]

Zoals genoemd de airdrop van 1k ONT voor de nieuwsletter. En heb zelf nog ca. 100 NEO die dan nog 0,1 ONT per stuk gaf.

Wot-stats

• Helix
  • Laatst online: 00:21
Hombre41 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:12:

Alvast bedankt
Geen domme vraag, misschien een idee om hier een nieuw topic voor te openen? Lijkt mij ook wel interessant. Gratis coins is altijd goed toch?

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:40
Helix schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:41:
[...]

Geen domme vraag, misschien een idee om hier een nieuw topic voor te openen? Lijkt mij ook wel interessant. Gratis coins is altijd goed toch?
Trek jij die kar ??

Verwijderd

Hombre41 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:12:

Alvast bedankt
https://airdropking.io/ kan ook op Telegram gevolgd worden.

Verwijderd

[...]

Om hier nog even op terug te komen. Na aanschaf KRL staan de tokens binnen je met wachtwoord beveiligde profiel (tevens 2fa support) op het zogenoemde dashboard.

De tokens worden hier vastgezet totdat de ico periode is afgelopen. Zodra de ico afloopt worden de tokens vrijgegeven voor verplaatsing naar private wallets. Alle wallets die erc20 compatible zijn zijn in principe geschikt. (myether wallet, coinomi etc.)

Je kunt dus alvast een adres invoeren zodat ze automatisch bij vrijgave naar je persoonlijke wallet gestuurd worden. Als je daar echter niets invoert blijft het gewoon op dashboard binnen de website staan.

Persoonlijk wacht ik ff tot de token zijn auto settings voor coinomi heeft, en stuur ik ze dan wel naar mijn coinomi wallet bij mijn shitcoin holdings.

• Helix
  • Laatst online: 00:21
Wil ik best doen, wordt dan wel morgen op zijn vroegst. Heb er nog niet zo heel veel kennis van, dus mocht iemand anders dit willen doen be my guest.

Vond al wel de volgende links:
Bitcointalk - AIRDROP POSTINGS HERE! Find out what an airdrop is and how to get started!

Steemit - Airdrop Updated List! 3/7/18

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-01 11:15
Crystal007 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 15:45:
[...]

Ada heeft iig ook dat soort dingen geclaimd (ceo developper Charles)
Ben best wel benieuwd of je dit aan kan tonen eerlijk gezegd. Als er één(en vergeef me als ik er meer vergeet) team is wat niet hun product hyped is het Cardano wel.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
poderosoo schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:28:
[...]

Zoals genoemd de airdrop van 1k ONT voor de nieuwsletter. En heb zelf nog ca. 100 NEO die dan nog 0,1 ONT per stuk gaf.
Ah, die van die nieuwsbrief had ik even gemist.

• Rookert25
https://1848.nl/document/kamerbrief/29437?qs=hoekstra

Brief van minister Hoekstra van Financiën vandaag aan de Tweede Kamer over zijn standpunt/beleid over cryptovaluta. Samenvatting: geen nieuws, transacties moeten onder antiwitwasregelgeving komen (is al besloten binnen EU in Brussel) en AFM moet blijven onderzoeken of ICOs nader gereguleerd moeten worden. Mijns inziens zal dat laatste neerkomen op een verplichte waarschuwing op exchanges die stelt dat je gaat beleggen buiten AFM-toezicht (zie je al vaak op TV).

Niets aan de hand dus. Er werd nog expliciet opgemerkt dat de blockchaintechnologie behouden moet blijven en de nieuwe regels het gebruik daarvan niet in de weg mogen zitten. :)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09
Gelukkig, dan kan de wereld weer opgelucht ademhalen. Crypto in Nederland is veilig :P Next stop: pluto!

[ Voor 9% gewijzigd door anboni op 08-03-2018 17:42 ]

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
En daar gaat btc weer :/

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weer hard omlaag

• tias86
En daarna weer omhoog whats new

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
tias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:59:
En daarna weer omhoog whats new
Uhuh...hij knalt elke dag wel bijna 800 dollar omlaag in 10 minuten.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:14:
Echt flink wat winst ingeleverd de afgelopen dagen... zowel op BTC als EUR waarde...
Ik -18% over de afgelopen 7 dagen. Elke dip die ik heb meegepakt om bij te kopen is vooralsnog overtroffen door een dippere.

-edit- O wacht, jij had het nog over winst inleveren..

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 08-03-2018 18:13 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Lol wat is dit ??? Ik vraag me wel eens af wanneer het tij gaat keren want inderdaad...elke dip die ik heb gekocht, wordt gevolgd door een nog grotere dip. Zijn sinds begin dit jaar amper groene dagen geweest..

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb net maar weer een plukje xrp verkocht, eens kijken of de 9000$ btc gehandhaafd blijft.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
VEN dip! buy buy buy1!!!11

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Kan je aan de gang blijven... :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Net een uitstapje naar Via gedaan, bid voor mij.👼

• Greymore1
Gimme a V *O* Gimme an E *O* Gimme a N -O- Ik blijf kopen....

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:14:
Gimme a V *O* Gimme an E *O* Gimme a N -O- Ik blijf kopen....
Is je geld nou nog niet op?

• tias86
Hij koopt er 1 per keer denk

• Greymore1
Had een aantal SUB goedkoop gekocht paar dagen terug.. die verkocht en weer wat VEN aangeschaft. Vandaag ook een misser, though :/

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Houdt ICX op met bestaan ofzo. Iets gemist zeker...

• ggj87
Wtf, dit is toch niet grappig meer zo? Is dit nou allemaal FUD voor een mislukte hack en een nieuwsbericht over het verkopen van teruggevonden BTC’s? Dan staat ons nog wat te wachten dit jaar. Ik denk niet dat BTC dan ooit nog terug op 20k komt.

• Greymore1
Die J8T is ook helemaal ingestort, zeg. ICO prijs (0.00012 ETH) Staat nu op 0.000047 ETH. Kopertje? op Kucoin gelist vandaag.

• Stoffa
Dit is een uitstekend moment om Litecoin Cash in te slaan.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Stoffa schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:29:
Dit is een uitstekend moment om Litecoin Cash in te slaan.
:-D Horen al weken dat het het moment is om in te slaan...Zo goed als iedereen staat nog op zwaarder verlies

• Midacmm
  • Laatst online: 07-01 17:50
Volgens een aantal self proclaimed slimmeriken op het interweb, zat deze dip er aan te komen.
Er wordt gespeculeerd dat zelfs de 6k een flinke test gaat krijgen komende we(e)k(en).
Ik houd alles vast en kijk wel waar het op uit gaat komen.

Volgens anderen zijn de aantallen tokens ICX toegevoegd aan het mainnet en is de swap nabij. Ik geef ICX niet op.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Rebbelx schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:06:
Lol wat is dit ??? Ik vraag me wel eens af wanneer het tij gaat keren want inderdaad...elke dip die ik heb gekocht, wordt gevolgd door een nog grotere dip. Zijn sinds begin dit jaar amper groene dagen geweest..
Precies dat inderdaad.. ellende

Zero.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:48
Verdorie moet toch maar nog wat fiat naar gdax overmaken. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• joris_desc
  • Laatst online: 29-10-2025
Rebbelx schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:30:
[...]

:-D Horen al weken dat het het moment is om in te slaan...Zo goed als iedereen staat nog op zwaarder verlies
men is reeds 2 maand aan het inslaan ;(

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:13
Rebbelx schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:30:
[...]

ja idd paar keer gekocht met een dip om dan te zien hoe het verder dipt eerst maar ff op het ouwe niveau terug komen

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

its all in the game :)

Prepare for the next ATH

• tias86
no pain no gain

Verwijderd

Als het zo doorgaat kunnen we beter investeren in frikadellen speciaal.

• tias86
of in dipsaus

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17

Zero.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

@Verwijderd

Wat weer een scam link? Durf jouw posts niet eens meer te quoten. :P

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Hoi, ik ben Danny en ik ben boos.

Op vader Bitcoin. -O-

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-01 22:06
Zijn de titel en eerste alinea niet een beetje tegenstrijdig? http://nos.nl/l/2221267

• tias86
GVT blijft het gek genoeg goed doen, plek 97 nu
Heb mijn 200 nuls ook omgezet in gvt

[ Voor 41% gewijzigd door tias86 op 08-03-2018 19:04 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik ga voor de helft fiat vannacht denk ik

Prepare for the next ATH

Verwijderd

sourcecode schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:59:
Krijg je spijt van. HODL! ;)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Meest recente en te verwachten TA voor Bitcoin:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DXyN4bmXkAMdZLy.jpg

:P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Want jij denkt dat ie vannacht 10% gaat stijgen? :?

• tias86
sourcecode schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:59:
Het word slapen in je fiat op deze manier

• gabn88
  • Laatst online: 20-01 10:10
$9300 is een eerste (kleine) steun. Dit was sowieso te verwachten na gisteren. Ik ga 10% fiat omzetten in BTC + GVT + NEO. Dippen we dieper doen we 20% rond $8k. Dan 40% rond 6k. Gaan we helemaal naar de koten heb ik nog 30% voor $4k over (dit is eigenlijk handelsgeld).

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://footo.nl/userphotos/2013/0620/tKY0zMQX3q0000007.jpg

:)

• Ton Hasselt
gabn88 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:08:
$9300 is een eerste (kleine) steun. Dit was sowieso te verwachten na gisteren. Ik ga 10% fiat omzetten in BTC + GVT + NEO. Dippen we dieper doen we 20% rond $8k. Dan 40% rond 6k. Gaan we helemaal naar de koten heb ik nog 30% voor $4k over (dit is eigenlijk handelsgeld).
Ga je alles morgen inzetten?😲

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ik denk dat Flagg die gekleurde ballen wel leuk vindt.

XRP = trash

• Bmfd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/chcMutWP2RuZaml0uSBpHAQi/full.png

ROI van de top-20 coins in de afgelopen 2 maanden. HODL ja..
Pagina: 1 ... 156 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!