Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
De dev'ers van onze blockchain programmeren op een Windows PC met een Intel CPU! Microsoft + Intel confirmed!Oogje schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:41:
[...]
En dat vind je verrassend? Meeste partnerships gaan ongeveer zo:
Coin opent rekening bij ING, partnership!
Coin heeft contact met een subsubafdeling binnen MS over bepaalde technologie, partnership!
Starbucks geeft korting op de koffie voor coin, partnership!
Wauw die reacties ook. Ik blijf echt mijlenver bij de Vechain community vandaan. Lijkt wel een sekte.yinx84 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:33:
https://www.reddit.com/r/..._partnership_released_by/
BMW is dus helemaal geen client van VeChainZe doen mee aan een start-up programma van BMW. Als je door het laatste stadium heen komt krijg je een opdracht, maar ze moeten zich nog bewijzen met een POC.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha wat een trieste bedoeling idd. Mensen die zeggen dat BMW Startup Garage niet bestaat etc zonder te researchen. Alles om VEN te verdedigen lolAtlAntA schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:44:
[...]
Wauw die reacties ook. Ik blijf echt mijlenver bij de Vechain community vandaan. Lijkt wel een sekte.
VEN just pulled a WTC
Als dat zo is dan is het een slechte zaak. Alleen het lijkt mij te toevallig na WTC en Alibaba. Dit zijn dingen die je af moet wachten. Het kan voor hetzelfde geld een side project zijn.japjaan schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:51:
[...]
Haha wat een trieste bedoeling idd. Mensen die zeggen dat BMW Startup Garage niet bestaat etc zonder te researchen. Alles om VEN te verdedigen lol
VEN just pulled a WTC
Snap sowieso niet de drang van coins om partnerships aan te kondigen. In het geval van VeChain al helemaal niet, die moeten gewoon hun use case met DNV GL uitdiepen en dat de hoogste prioriteit geven omdat dat de belangrijkste speler is voor VeChain en een van de grootste echte partnerships voor use cases in het algemeen.
Binance toont wel dat het een adequaat verdedigingsmechanisme heeft tegen dit soort aanvallen. Hulde!
Oei. Oei. Oei... Mooi sneu voor BMW.yinx84 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:33:
https://www.reddit.com/r/..._partnership_released_by/
BMW is dus helemaal geen client van VeChainZe doen mee aan een start-up programma van BMW. Als je door het laatste stadium heen komt krijg je een opdracht, maar ze moeten zich nog bewijzen met een POC.
Dus alleen wie dom genoeg was om VIA te kopen toen het op +200% of meer stond heeft hier geld aan verloren. Top van Binance en hun automatische "automatic risk management system"RideWithUz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:09:
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001547431
Binance toont wel dat het een adequaat verdedigingsmechanisme heeft tegen dit soort aanvallen. Hulde!
Aan de vele reacties te zien op Reddit lijkt me dit een fake.RedHat schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:59:
[...]
Als dat zo is dan is het een slechte zaak. Alleen het lijkt mij te toevallig na WTC en Alibaba. Dit zijn dingen die je af moet wachten. Het kan voor hetzelfde geld een side project zijn.
Snap sowieso niet de drang van coins om partnerships aan te kondigen. In het geval van VeChain al helemaal niet, die moeten gewoon hun use case met DNV GL uitdiepen en dat de hoogste prioriteit geven omdat dat de belangrijkste speler is voor VeChain en een van de grootste echte partnerships voor use cases in het algemeen.
Haha ik mag toch aannemen dat dit sarcasme is?pirodr01 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:18:
[...]
Aan de vele reacties te zien op Reddit lijkt me dit een fake.
De alts de afgelopen weken hebben vooral minder opgebracht en zijn een blok aan mijn been eigenlijk. Ben nu enkele weken bezig om xrp op een high verkopen en lager terug te kopen en heb nu ruim 20% meer coins dan waar ik mee begon.
Dus zodra ik uit de ander alts kan zonder verlies kan verkopen neem ik afscheid denk ik.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Het is nog nergens officieel aangekondigd. Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat wanneer het echt om enkel POC gaat, VEN dit niet optimaal aangepakt heeft. Maar eerst graag officiële berichtgeving wat mij betreft.
Ik ken het. Teveel alts die echt niks doen en zodra het crashed keihard zakken. Heb bij de echte dip van januari ook flink veel gewoon weg gedaan voor eth. Als het ooit weer een beetje aantrekt doe ik er nog meer weg. Ga dan meer voor de safe coins.Flagg schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:20:
Denk dat ik maar ga stoppen met een hoop alts. Zit er over te denken om alles op xrp te zetten en een doel te hebben en dat is meer vergaren zonder fiat.
De alts de afgelopen weken hebben vooral minder opgebracht en zijn een blok aan mijn been eigenlijk. Ben nu enkele weken bezig om xrp op een high verkopen en lager terug te kopen en heb nu ruim 20% meer coins dan waar ik mee begon.
Dus zodra ik uit de ander alts kan zonder verlies kan verkopen neem ik afscheid denk ik.
Dit.RedHat schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 07:59:
[...]
Snap sowieso niet de drang van coins om partnerships aan te kondigen.
Het valt me op dat vooral veel Aziatische coins dit doen (ven trx wtc om maar even snel te benoemen). Het lijkt erop alsof ze zoveel mogelijk de coin willen pumpen. Ook ven nu weer met nieuwe soort nodes etc. gewoon fomo buys creëeren. Ik zal ook nooit voor lange termijn in zo'n coin investeren. Allemaal praatjes maar we zien nog nergens echte resultaten.
Een andere coin waarin ik geïnvesteerd ben doet het dan toch beter. Heb de ceo zelf horen zeggen dat ze dagelijks telefoontjes krijgen van geïnteresseerde bedrijven en dat ze ook contacten onderhouden met potentiële partners maar ze niks aankondigen zolang het product nog niet klaar is. De prijs van de token geven ze echt niks om. Development first
Ja deze drop heb ik een aantal dagen geleden al gehad op binance.MauriceOwns schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:34:
Heeft iemand de ont airdrop al ontvangen van neo? ik zit op een mobile wallet maar heb nog niets ontvangen. hij is sinds vandaag op binance te verhandelen.
Welke dan?japjaan schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:36:
[...]
Het lijkt erop alsof ze zoveel mogelijk de coin willen pumpen. Ook ven nu weer met nieuwe soort nodes etc. gewoon fomo buys creëeren.
Venboys incoming ^
Een andere coin waarin ik geïnvesteerd ben doet het dan toch beter.
Ja ik zie op binance ook een restje staan maar niet op me 03 walletmicmulder schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:38:
[...]
Ja deze drop heb ik een aantal dagen geleden al gehad op binance.
Sommige wel sommige niet, .japjaan schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:36:
[...]
Dit.
Het valt me op dat vooral veel Aziatische coins dit doen (ven trx wtc om maar even snel te benoemen). Het lijkt erop alsof ze zoveel mogelijk de coin willen pumpen. Ook ven nu weer met nieuwe soort nodes etc. gewoon fomo buys creëeren. Ik zal ook nooit voor lange termijn in zo'n coin investeren. Allemaal praatjes maar we zien nog nergens echte resultaten.
Welke coin is dit dan?Een andere coin waarin ik geïnvesteerd ben doet het dan toch beter. Heb de ceo zelf horen zeggen dat ze dagelijks telefoontjes krijgen van geïnteresseerde bedrijven en dat ze ook contacten onderhouden met potentiële partners maar ze niks aankondigen zolang het product nog niet klaar is. De prijs van de token geven ze echt niks om. Development first
Misschien goed om je ‘gerucht’ ook te ontkrachten dan?nAffie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:29:
[...]
Uiteraard is dit nu een hot topic bij bot gebruikers.
Gerucht is dat dit om CryptoHopper gaat... Aangezien bij veel andere bots de API keys lokaal op de computer waarop het draait zijn opgeslagen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie: https://support.binance.c...aling-Incident-on-Binance
Ik begrijp dat je PT graag naar voren haalt hier op het forum (want geld
In het laatje) maar pas dan ook op met geruchten verspreiden over andere bots aub..
Niet echt... Er wordt ook genoeg FUD verspreid over PT hier, ik ga echt niet aan iedereen vragen om dat te ontkrachten.D-Ed schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:47:
[...]
Misschien goed om je ‘gerucht’ ook te ontkrachten dan?
Ik begrijp dat je PT graag naar voren haalt hier op het forum (want geld
In het laatje) maar pas dan ook op met geruchten verspreiden over andere bots aub..
Ik heb alleen een plaatje doorgestuurd die ik tegenkwam. Het gerucht kwam niet van mij.
meh.
Zolang ze VEN maar niet dumpenDhr. Satoshi schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:04:
Ik heb gehoord dat er nu massaal BMW`s worden gedumpt.
Okay, no problem (hoewel ik weinig FUD over PT of andere bots tegenkom hier, meestal valt men elkaar aan op de coinsnAffie schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:54:
[...]
Niet echt... Er wordt ook genoeg FUD verspreid over PT hier, ik ga echt niet aan iedereen vragen om dat te ontkrachten.
Ik heb alleen een plaatje doorgestuurd die ik tegenkwam. Het gerucht kwam niet van mij.
Nederlandse vechain concurrent nfc chips ed.
Ga denk investeren in de ico.
https://seal.network/ico.html
Zonder grappen en grollen, hoe professioneel is het wel niet van Binance hoe ze deze 'aanval' automatisch signaleerden en gelijk alle withdrawals stopten. Menig ander exchange zou hier niks voor hebben ingebouwd en zou het dikke pech zijn voor de gedupeerden.D-Ed schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 08:47:
[...]
Misschien goed om je ‘gerucht’ ook te ontkrachten dan?
Dit is toch geweldig hoe ver hun incident/risico management hebben geïmplementeerd in hun systemen.
Hoezo dan investeren in een kleine start-up die het tegen een VEN, WTC en Wabi moet gaan opnemen, ipv 1 van de meer gevestigde spelers?tias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:24:
Kent iemand Seal al.
Of de hackers waren/zijn gigantische amateurs die er een potje van hebben gemaakt en binance spinned dat nu zodat het lijkt alsof ze super duper security hebben.hellsau schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:24:
[...]
Zonder grappen en grollen, hoe professioneel is het wel niet van Binance hoe ze deze 'aanval' automatisch signaleerden en gelijk alle withdrawals stopten. Menig ander exchange zou hier niks voor hebben ingebouwd en zou het dikke pech zijn voor de gedupeerden.
Dit is toch geweldig hoe ver hun incident/risico management hebben geïmplementeerd in hun systemen.
Is een beetje alu hoedje natuurlijk maar het is een mogelijkheid.
Volgens mij is er meeer dan genoeg plek in de supply chain hoek. VEN en WTC hebben nou niet echt een goede reputatie de laatste tijd. Als Europees bedrijf zou ik wel twee keer nadenken of ik in zee wil gaan met een Chinese speler, of een wat meer lokale onderneming.pirodr01 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:27:
[...]
Hoezo dan investeren in een kleine start-up die het tegen een VEN, WTC en Wabi moet gaan opnemen, ipv 1 van de meer gevestigde spelers?
A rendement verwachting
B Heb gelezen dat int nationale bedrijven niet zitten te wachten op bedrijven uit China, als het gaat om originaliteits bevestiging cq echtheid.
3 keer raden waarom dat zo is.
En investeer sowieso niet in ven, alleen al hoe op de manier hoe zij zich presenteren (site, bmw aankondiging, oxford verhaal)
[ Voor 22% gewijzigd door tias86 op 08-03-2018 09:39 ]
"invalid cannel" popups rechtsonder in mijn beeld..
Idd vind het wel dom gedaan van hackers. Bedoel ik zou zo weinig mogelijk proberen op te vallen.hellsau schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:24:
[...]
Zonder grappen en grollen, hoe professioneel is het wel niet van Binance hoe ze deze 'aanval' automatisch signaleerden en gelijk alle withdrawals stopten. Menig ander exchange zou hier niks voor hebben ingebouwd en zou het dikke pech zijn voor de gedupeerden.
Ipv dus massaal te kopen/verkopen zou ik beperkt munten verkopen en kopen en beetje bij beetje het volume opdrijven.
Zolang ze niet in de BMW Startup Garage zitten hoef ik het niettias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:24:
Kent iemand Seal al.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heeft tussen 2 en 6 dollar gedaan. Mensen die zich voor de nieuwsbrief in hadden geschreven hebben hier tot 6000 dollar voor gekregen. VOOR EEN NIEUWSBRIEFINSCHRIJVING!?!DeeSung schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:45:
Dus ontology ruilt op binance nu. Meer mensen geinteresseerd of is het een shit coin.
PSN: Eczeem
Ze zitten al bij Bentley op hoogpolig tapijt, rumours confirmed!Richh schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:45:
[...]
Zolang ze niet in de BMW Startup Garage zitten hoef ik het niet
Wil niemand overtuigen om er in te stappen, alleen even attenderen op het feit dat Seal er is en in de ico fase.
Nouja ik zeg eerlijk wordt wel een beetje ziek dat chinese blockchains zoveel geld vragen. Hadden ze ontology niet rechtstreeks voor de neo platform kunnen bouwen.Dooiedibbes schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:46:
[...]
Heeft tussen 2 en 6 dollar gedaan. Mensen die zich voor de nieuwsbrief in hadden geschreven hebben hier tot 6000 dollar voor gekregen. VOOR EEN NIEUWSBRIEFINSCHRIJVING!?!
Eigenlijk heeft dahongfei ook 50% van al het NEO in handen.
[ Voor 6% gewijzigd door DeeSung op 08-03-2018 09:50 ]
[ Voor 94% gewijzigd door DeeSung op 08-03-2018 09:49 ]
Ik snap je niet helemaal? Wat bedoel je precies met geld vragen?DeeSung schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:48:
[...]
Nouja ik zeg eerlijk wordt wel een beetje ziek dat chinese blockchains zoveel geld vragen. Hadden ze ontology niet rechtstreeks voor de neo platform kunnen bouwen.
Eigenlijk heeft dahongfei ook 50% van al het NEO in handen.
[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 08-03-2018 10:27 ]
Kijk eens goed naar die usersnames....Hotzenwalder schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:00:
scam
5000 ETH weggeven? Dat is toch te mooi om waar te zijn? Iemand hier die het geprobeerd heeft?
Ja joh, iemand gaat je geld even vertienvoudigen. Kom op zeg.Hotzenwalder schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:00:
*scam*
5000 ETH weggeven? Dat is toch te mooi om waar te zijn? Iemand hier die het geprobeerd heeft?
Dit dus. het jaar is ongelooflijk slecht gestart, met eigenlijk vooral dalingen. ZondeTomTorquay schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 04:59:
Ondertussen zakt BTC wel degelijk weg in het cryptomoeras
Dat dacht ik ook al, maar ik vrees dat er nog steeds mensen zijn die erin zullen trappen. Nogal dom natuurlijk, want je gaat niet zomaar 100 ETH weggeven als je er 10 opstuurt.... wel professioneel opgezet, dat dan weer wel.
@gabn88 met de huidige stand van zaken hebben mensen dat goed gezien, kleine nuance
[ Voor 24% gewijzigd door tias86 op 08-03-2018 10:13 ]
De Binance Airdrops zijn dan weer wel echt... heb opeens BCPT in mijn portofolio zittentias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:07:
Misschien moet het ook even worden vermeld in het rode stukje onderaan de pagina dat die weggeef acties altijd scam is zeker als jezelf eerst eth/btc moet opsturen. Aangezien die berichten hier ook maar blijven komen.
En daar heb je ook eerst 0.2 eth naar iemand gestuurd?Hotzenwalder schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:09:
[...]
De Binance Airdrops zijn dan weer wel echt... heb opeens BCPT in mijn portofolio zitten
Nee, was voor de Top zoveel BNB holders...tias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:10:
[...]
En daar heb je ook eerst 0.2 eth naar iemand gestuurd?
https://support.binance.c...es-Airdropped-BCPT-Tokens
of
https://support.binance.c...0K-BNB-Holders-On-Binance
had wel wat GVT te vroeg verkocht natuurlijk zoals altijd.gabn88 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:02:
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe mensen erop kwamen om te investeren in GVT. Blijkbaar zagen ze iets in die coin en hebben ze het goed gezien. Voor mij zijn alle niet-Top-100 coins uit het zicht, maar aangezien GVT er ondertussen bij hoort ben ik wel benieuwd
Low cap, deftig team iets wat efectief een meerwaarde kon brengen.
Had moeten holden
Je hoeft de winnaar niet te picken, als je maar in de market cap rise zit de komende 5 jaar. Wat vandaag, morgen of over 3 maanden gebeurt maakt niet uit als over 5 jaar de markt maar groter is dan vandaag!
Dus stop met zeuren over meh prijsdaling... Zie het als een kans om goedkoop meer te kopen!
"The crypto market is a device for transferring money from the impatient to the patient." -- Crystal007
Tja, als je niet zelf kunt bedenken dat dit de meest obvious scams zijn..tias86 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:07:
Misschien moet het ook even worden vermeld in het rode stukje onderaan de pagina dat die weggeef acties altijd scam is zeker als jezelf eerst eth/btc moet opsturen. Aangezien die berichten hier ook maar blijven komen.
Even de meest overduidelijke red flags;
- sowieso gaat niemand je geld vertienvoudigen en al helemaal niet via een random actie op Twitter.
- het originele account dat de tweet plaats is geverifieerd, maar in de reacties is dat ineens niet meer zo
- je kijkt naar de usernames en je ziet duidelijk dat die niet hetzelfde zijn
- de username is letterlijk 'CZ (not giving crypto away)'
Welke token je hebt maakt natuurlijk wel uit, want over 5 jaar bestaan bepaalde coins die we nu hebben echt niet meer. Uiteindelijk zullen alleen de legitieme projecten die echt een usecase hebben, overblijven.Crystal007 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:12:
Waarom zijn zo veel mensen zo kortzichtig! Kom op we geloven allemaal in crypto en we zijn het er allemaal over eens dat over 5 jaar de totale market cap flink gegroeid zal zijn! Welke token je dan hebt maakt niet zo heel veel uit want ook al blijft de rangorde op cmc het zelfde , relatief zul je groei mee maken.
Je hoeft de winnaar niet te picken, als je maar in de market cap rise zit de komende 5 jaar. Wat vandaag, morgen of over 3 maanden gebeurt maakt niet uit als over 5 jaar de markt maar groter is dan vandaag!
Dus stop met zeuren over meh prijsdaling... Zie het als een kans om goedkoop meer te kopen!
"The crypto market is a device for transferring money from the impatient to the patient." -- Crystal007
[ Voor 39% gewijzigd door Bmfd op 08-03-2018 10:18 ]
Geloof ik toch niet, veel coins zijn binnen 5 jaar niks waard of weg.Crystal007 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:12:
Waarom zijn zo veel mensen zo kortzichtig! Kom op we geloven allemaal in crypto en we zijn het er allemaal over eens dat over 5 jaar de totale market cap flink gegroeid zal zijn! Welke token je dan hebt maakt niet zo heel veel uit want ook al blijft de rangorde op cmc het zelfde , relatief zul je groei mee maken.
Zie eens hoeveel ico's al gefaald zijn alleen dat al is de helft, zie eens hoeveel coins niks waard zijn geworden .
Was op vakantie en kon ze niet claimen, had er wel recht op. Wel zuur, 4000 dollar gemist.Dooiedibbes schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:46:
[...]
Heeft tussen 2 en 6 dollar gedaan. Mensen die zich voor de nieuwsbrief in hadden geschreven hebben hier tot 6000 dollar voor gekregen. VOOR EEN NIEUWSBRIEFINSCHRIJVING!?!
Oh well
Ingeschreven en mail om te claimen was in spam geraakt en nooit gezien tot het te laat was.Rookert25 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:18:
[...]
Was op vakantie en kon ze niet claimen, had er wel recht op. Wel zuur, 4000 dollar gemist.
Oh well
Ach ja
gast seriously?Hotzenwalder schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:00:
<knip>
Copy die link dan ook niet..
[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 08-03-2018 10:28 ]
Ik heb ook wat GVT. Wat mij persoonlijk overtuigt bij dit soort concepten is de vrij laagdrempelige adoptie in een vroeg stadium (naar mijn inschatting). Dit soort platforms worden snel opgepikt door mensen die kort bij de markt staan (pioniers, early adopters en early majority) en hebben daarom al snel concrete waarde. Als dan de uitwerking verder ook goed zit ga je er daarom op korte termijn aan verdienen.gabn88 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:02:
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe mensen erop kwamen om te investeren in GVT. Blijkbaar zagen ze iets in die coin en hebben ze het goed gezien. Voor mij zijn alle niet-Top-100 coins uit het zicht, maar aangezien GVT er ondertussen bij hoort ben ik wel benieuwd
Het posten van de link hier op GoT met de vraag of het echt is, is bijna net zo dom..Hotzenwalder schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:05:
[...]
Dat dacht ik ook al, maar ik vrees dat er nog steeds mensen zijn die erin zullen trappen. Nogal dom natuurlijk, want je gaat niet zomaar 100 ETH weggeven als je er 10 opstuurt.... wel professioneel opgezet, dat dan weer wel.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Interessant dit, tijdspad van verkoop van Mt. Gox bitcoins uit het faillisement om schuldeisers te kunnen betalen.
Het schijnt dat de schulden (bijna) zijn afgelost, maar dat er nog flink wat BTC over is. Het schijnt ook zo te zijn dat onder Japans faillissementsrecht - dat hier geldt - het restant wordt uitgekeerd aan de aandeelhouders van het failliete bedrijf. 9/10x is dat helemaal niks, maar nu is er vanwege de waardestijging van BTC wel geld te verdelen. Het schijn dat het allemaal naar 32 jarige Fransoos gaat die 88% aandeelhouder is van de vennootschap die Mt Gox houdt.
https://www.reuters.com/i...ecial-report/bitcoin-gox/In Japan, by law any funds left over in a bankrupt company’s estate after creditors have been paid go to shareholders. Mt. Gox is 88 percent owned by a Japanese company called Tibanne. And Mark Karpeles, a 32-year-old French software engineer and Mt. Gox’s former chief executive, owns 100 percent of Tibanne.
Gaat deze meneer dumpen of holden, we gaan het zien
Nou als je kijkt naar de verdeling van de coins van chinese blockchains. Volgensmij hebben de europese blockchains betere verdeling.Dooiedibbes schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 09:58:
[...]
Ik snap je niet helemaal? Wat bedoel je precies met geld vragen?
Neo bijv 50mil da hongfei 15 mil neo council dacht ik ergens gelezen te hebben
[ Voor 11% gewijzigd door DeeSung op 08-03-2018 11:00 ]
Deze 32 jarige fransoos is dus de heer Mark Karpelès zelfRookert25 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:54:
https://www.reddit.com/r/...t&utm_name=CryptoCurrency
Interessant dit, tijdspad van verkoop van Mt. Gox bitcoins uit het faillisement om schuldeisers te kunnen betalen.
Het schijnt dat de schulden (bijna) zijn afgelost, maar dat er nog flink wat BTC over is. Het schijnt ook zo te zijn dat onder Japans faillissementsrecht - dat hier geldt - het restant wordt uitgekeerd aan de aandeelhouders van het failliete bedrijf. 9/10x is dat helemaal niks, maar nu is er vanwege de waardestijging van BTC wel geld te verdelen. Het schijn dat het allemaal naar 32 jarige Fransoos gaat die 88% aandeelhouder is van de vennootschap die Mt Gox houdt.
[...]
https://www.reuters.com/i...ecial-report/bitcoin-gox/
En ook: hoeveel is 'flink wat BTC over' precies?Rookert25 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Meneer Karpeles.Rookert25 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:54:
[...]
Zelf die crash meegemaakt. Wat een ontzettende schoft en autist is die man.
Kan mij herinneren dat mensen honderdduizenden dollars op die exchange hadden staan, en er dagen voor de ingang stonden te demonstreren. Meneer Karpeles liep zelf doodleuk iedere ochtend door de menigte heen, zonder ook maar één woord los te laten.
Van mijn apart worden al die bezittingen verdeeld over de gedupeerde zelf.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Het is superdom dat de schuld niet wordt uitbetaald in BTC. Volgens zo'n domme wet in Japan moet BTC dus eerst omgezet worden naar YEN en dan terug worden betaald. Maar, wat wordt dan de 'peildatum' qua USD / YEN waarde die ze uit gaan keren? De curator kan moeilijk voor zorgen dat alle BTC's voor exact dezelfde USD prijs wordt verkocht. Tevens is BTC ruim 10x meer waard tov het ATH in tijden van MT Gox.Rookert25 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:54:
Dus neemt men dan het gemiddelde van wat de verkoop van BTC nu opbrengt? Of gaan ze de peildatum uit december hanteren, 20k? Of die van vandaag? Of van gisteren? Of van volgende maand? Of op moment van uitkeren? Maar wat als morgen BTC 1000 dollar waard is? Of 20.000 dollar? Sowieso toch superdom dat een curator bepaald wanneer jouw BTC wordt verkocht en met die verkoop ook nog eens de koers negatief beïnvloed?
[ Voor 5% gewijzigd door Stevie_ op 08-03-2018 11:18 ]
Mt. Gox heeft 200.000btc teruggevonden, waarvan 35.000 nu verkocht zijn om de openstaande schulden te kunnen betalen. Dan blijven er dus nog 165.000 over.zilver7 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:10:
[...]
En ook: hoeveel is 'flink wat BTC over' precies?
Het ook andersom gekund, dat BTC na die crash er nooit meer bovenop was gekomen en nu nog maar 10 dollar waard was geweest. Als ze de schuldeisers willen terug betalen naar de waarde voordat Mt Gox crashde, was in dat geval de 'directeur' nu de sjaak geweest; die had dan ergens 380 miljoen vandaan moeten toveren o.i.d. om de schulden te voldoen. Hij heeft nu echter de mazzel dat BTC is gestegen.Bmfd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:17:
[...]
Mt. Gox heeft 200.000btc teruggevonden, waarvan 35.000 nu verkocht zijn om de openstaande schulden te kunnen betalen. Dan blijven er dus nog 165.000 over.
Als ze die 165.000 BTC nog gaan verkopen dan zal de waarde van BTC ook nog wel zakken; maar dan vraag ik mij vooral al; wat ga je schuldeisers terug geven aan USD per BTC? Aangezien die alle kanten op schiet en de BTC verspreid wordt verkocht door Mt Gox; ze willen het schijnbaar zo hoog mogelijk verkopen waarmee ik juist nog meer zou denken dat ze die 400 miljoen in USD terug wilde en het daarmee afgerond is.
Ik weet niet of er is geprocedeerd door de schuldeisers om hun BTC terug te krijgen ipv USD/JPY. Het lijkt me wel, tenzij het gewoon te duur was voor de schuldeisers en zij zich niet hebben kunnen verenigen. Dan geldt blijkbaar gewoon deze Japanse wet die niet geschreven is voor crypto. Desondanks lijkt het me dat ook in Japan voorbeelden aanwezig moeten zijn van activa die na faillisement in waarde zijn gestegen en dat het krom zou zijn als je de eerdere dagwaarde terugkrijgt en de aandeelhouder er met overwaarde vandoor kan gaan.Stevie_ schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:16:
[...]
Het is superdom dat de schuld niet wordt uitbetaald in BTC. Volgens zo'n domme wet in Japan moet BTC dus eerst omgezet worden naar YEN en dan terug worden betaald. Maar, wat wordt dan de 'peildatum' qua USD / YEN waarde die ze uit gaan keren? De curator kan moeilijk voor zorgen dat alle BTC's voor exact dezelfde USD prijs wordt verkocht. Tevens is BTC ruim 10x meer waard tov het ATH in tijden van MT Gox.
Dus neemt men dan het gemiddelde van wat de verkoop van BTC nu opbrengt? Of gaan ze de peildatum uit december hanteren, 20k? Of die van vandaag? Of van gisteren? Of van volgende maand? Of op moment van uitkeren? Maar wat als morgen BTC 1000 dollar waard is? Of 20.000 dollar? Sowieso toch superdom dat een curator bepaald wanneer jouw BTC wordt verkocht en met die verkoop ook nog eens de koers negatief beïnvloed?
Maar goed, vaak krijgen concurrente schuldeisers helemaal niets uit een faillissement vanwege alle preferente schuldeisers zoals belastingdienst en banken die eerst centjes kregen. Dus wat dat betreft heb je ook niet heel veel te klagen als je gewoon je geld terug krijgt.
Ja maar jij snapt het niet. Wat nou als het wel echt is, dan hebben we de link nodig om het te controleren voor onszelf zodat we hem daarna kunnen vertellen dat het echt is.miicker schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:51:
[...]
Het posten van de link hier op GoT met de vraag of het echt is, is bijna net zo dom..
Ach, het is toch zo simpel?hellsau schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:41:
[...]
Ja maar jij snapt het niet. Wat nou als het wel echt is, dan hebben we de link nodig om het te controleren voor onszelf zodat we hem daarna kunnen vertellen dat het echt is.![]()
Als een scammer toch zo graag geld aan mij wil overmaken kan dat toch simpel door mijn deposit adres op te geven? Hij mag dan rustig 10 BTC storten (minder mag ook!).
Zelfde verhaal als met die domme erfenissen van een rijke oom.
Je kunt een erfenis krijgen van 1 miljoen maar moet wel de kosten eerst betalen!
Koekoek! Trek de kosten dan meteen van de erfenis af....
Je moet dus wel erg dom zijn om daar in te trappen.
Ik vind het wel innovatief van scammers dat ze iedere keer weer een andere truc vinden waar mensen in lijken te trappen. Zoveel creativiteit kunnen ze beter legaal inzetten.
Misdaad loont uiteindelijk echt niet.
Follow the money en je hebt de criminelen.
Go XVG?😅Crystal007 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:12:
maar je gebruikt toch juist cryprovaluta om niet gevolgd te kunnen worden?
Valt tegen.Droefsnoet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:50:
[...]
maar je gebruikt toch juist cryprovaluta om niet gevolgd te kunnen worden?
Geld is altijd te volgen ook bij crypto.
Kost misschien wat meer moeite maar het kan wel.
Criminelen laten altijd sporen achter.
Het lijkt mij dat ze de koers aanhouden die in februari 2014 gold, toen werd namelijk het faillissement aangevraagd. Met de koers van toen bedroegen de schulden rond de ~$480 miljoen en aangezien er 750.000btc van klanten kwijt waren, komt dat neer op een koers van ongeveer $600 per btc, dus dat bedrag zullen ze gaan terugbetalen per btc en de huidige koers heeft daar voor de rest niet veel mee te maken lijkt mij.Stevie_ schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:24:
[...]
Het ook andersom gekund, dat BTC na die crash er nooit meer bovenop was gekomen en nu nog maar 10 dollar waard was geweest. Als ze de schuldeisers willen terug betalen naar de waarde voordat Mt Gox crashde, was in dat geval de 'directeur' nu de sjaak geweest; die had dan ergens 380 miljoen vandaan moeten toveren o.i.d. om de schulden te voldoen. Hij heeft nu echter de mazzel dat BTC is gestegen.
Als ze die 165.000 BTC nog gaan verkopen dan zal de waarde van BTC ook nog wel zakken; maar dan vraag ik mij vooral al; wat ga je schuldeisers terug geven aan USD per BTC? Aangezien die alle kanten op schiet en de BTC verspreid wordt verkocht door Mt Gox; ze willen het schijnbaar zo hoog mogelijk verkopen waarmee ik juist nog meer zou denken dat ze die 400 miljoen in USD terug wilde en het daarmee afgerond is.
https://www.nu.nl/interne...ptovalutas-aanpakken.html
Deed gisteren al een poging tot uitbreken voor BTC een vrije val maakte, hopelijk de komende dagen een herkansing. En zo niet, lift hij mogelijk iets beter mee op de BTC als ByteCoin...
Verwijderd
Ik las laatst iets dat ze het naar exchanges versturen en omdat het dan op een hoop komt is het niet meer te traceren.HoppyF schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:48:
[...]
Ach, het is toch zo simpel?
Als een scammer toch zo graag geld aan mij wil overmaken kan dat toch simpel door mijn deposit adres op te geven? Hij mag dan rustig 10 BTC storten (minder mag ook!).
Zelfde verhaal als met die domme erfenissen van een rijke oom.
Je kunt een erfenis krijgen van 1 miljoen maar moet wel de kosten eerst betalen!
Koekoek! Trek de kosten dan meteen van de erfenis af....
Je moet dus wel erg dom zijn om daar in te trappen.
Ik vind het wel innovatief van scammers dat ze iedere keer weer een andere truc vinden waar mensen in lijken te trappen. Zoveel creativiteit kunnen ze beter legaal inzetten.
Misdaad loont uiteindelijk echt niet.
Follow the money en je hebt de criminelen.
Maar een exchange is een bedrijf, dus die kan je via de rechter dwingen om meer informatie te geven over de account. En verder heb je bij de meeste exchanges ook je ID moeten opgeven bij registratie dus kennen ze je identiteit ook.Verwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Ik las laatst iets dat ze het naar exchanges versturen en omdat het dan op een hoop komt is het niet meer te traceren.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
Heb te weinig verstand van hoe dat werkt, maar ze hebben dat gedaan bij een scam, maar dat viel dus niet te traceren. Kan ook dat ze er geen zin in hadden natuurlijkMalantur schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:36:
[...]
Maar een exchange is een bedrijf, dus die kan je via de rechter dwingen om meer informatie te geven over de account. En verder heb je bij de meeste exchanges ook je ID moeten opgeven bij registratie dus kennen ze je identiteit ook.
Ik zou het op zich ook wel willen maar dan koop ik hoog aan ipv laag. Zul je uiteraard zien dat hij alsnog doorknalt naar $50+ maar goed. Ben maar bang dat ik dan of minimaal verdien of wéér verlies draai.Rhautvast schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:32:
Ook maar even ingestapt op GVT. Probeerde elke keer een dip of een zijwaartse beweging te vinden om in te kopen, maar die zijn erg spaarzaam. Daardoor al wat winst gemist. Nu op naar de 50$! Denk dat GVT nu extra in de kijker komt te staan doordat het de top 100 binnen is gekomen. Als het zo doorgaat, en de top 50 gaat redden kan de waarde nog flink oplopen. Let's see!
De 40$ is er bijna.., Lekker onsamenhangend verhaal dit
[ Voor 12% gewijzigd door tias86 op 08-03-2018 13:17 ]
Niet helemaal waar, of misschien wel maar dan is het extreem knap als je dit lukt.HoppyF schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:53:
[...]
Valt tegen.
Geld is altijd te volgen ook bij crypto.
Kost misschien wat meer moeite maar het kan wel.
Criminelen laten altijd sporen achter.
Met diensten als mixers e.d. is het zo goed als onmogelijk om een spoor te blijven volgen.
Kobayasi dipje.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Persoonlijk dankzij een tip van @Pap3rclip. Maar ook nog maar net hoor, stonden op 28nogwat toen ik instapte. Denk wel dat er voor dit soort projecten een leuke plaats valt te halen binnen crypto. Wie wil er nou niet investeren zonder daar zelf iets voor hoeven doen. Alles wordt tegenwoordig uitbesteedgabn88 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 10:02:
Verwijderd
Lastige keuzes altijd maar succes met je nieuwe strategie! Het is sowieso leuk om minimaal 1 beter presterende munt in je portfolio te hebben.Dakillerbean schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 12:25:
Zo, toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en een gedeelte van mijn ByteCoins van de hand gedaan. Ardor voor teruggekocht, eens kijken wat die gaat doen.
Deed gisteren al een poging tot uitbreken voor BTC een vrije val maakte, hopelijk de komende dagen een herkansing. En zo niet, lift hij mogelijk iets beter mee op de BTC als ByteCoin...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik op 19$ gekocht verkocht op 26$ staat nu 38$ of zoiets? pffVerwijderd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:37:
[...]
Persoonlijk dankzij een tip van @Pap3rclip. Maar ook nog maar net hoor, stonden op 28nogwat toen ik instapte. Denk wel dat er voor dit soort projecten een leuke plaats valt te halen binnen crypto. Wie wil er nou niet investeren zonder daar zelf iets voor hoeven doen. Alles wordt tegenwoordig uitbesteed
Verwijderd
Ach dan heb je er in ieder geval al wat voor teruggezien.k995 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 13:40:
[...]
Ik op 19$ gekocht verkocht op 26$ staat nu 38$ of zoiets? pff
Persoonlijk hou ik ze gewoon vast tot ze een werkend product hebben. Tenzij ze echt in de duizenden dollars gaan staan, dan kies ik eieren voor mn geld. Gaat nog wel kelderen hoor. April komt de alpha release van hun trading platform, daarna is het nieuws er weer even af denk ik. Je weet hoe dat gaat
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!