[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.067 views

Onderwerpen

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:31:
Niemand hier die loopt te flippen over de problemen momenteel bij Binance?

[afbeelding]

Zonet ingelogd in mijn Binance account, withdrawal is idd frozen. Op Discord loopt het storm, op de feed Twitter van CZ en Binance_2017 is het dodelijk stil.

/me met smart wacht op de Trezor model T.
Uiteraard is dit nu een hot topic bij bot gebruikers.

Gerucht is dat dit om CryptoHopper gaat... Aangezien bij veel andere bots de API keys lokaal op de computer waarop het draait zijn opgeslagen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lVW1B7i.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G0OYOn5.png

meh.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:24:
[...]

Dat zegt niet zoveel, veel van dat volume wordt door bots veroorzaakt die continu heen en weer schuiven met allerlei coins. 166.000btc die op de markt komen kunnen een behoorlijk effect gaan hebben.
166.000 BTC in 1x zal een enorm effect hebben. Gelukkig is het ook niet in zijn belang om dat te doen :)

Elke dag 1000 BTC verkopen? Daar merkt de markt niet zoveel van volgens mij. Maar: het is ook niet zijn belang om het zo te doen; dat levert minder op dan op de highs verkopen.

Maar laten we wel zijn, hij heeft nu 1/6e deel van z'n BTC verkocht én we hebben de kennis gekregen dat er nog 5 van dit soort klappen aan kunnen komen. Dat bij elkaar heeft voor een daling van nog geen 10% gezorgd - fors, maar niet heel bijzonder in de cryptomarkt.

Volgende klappen zullen, omdat het nieuws nu bekend is, waarschijnlijk minder impact hebben. Maar goed: stel dat we nog 5x 10% dalen, terwijl alle andere coins zoals ETH en LTC stil blijven staan (terwijl ze waarschijnlijk mee dalen) dan nóg is een '#flippening' nog niet aan de orde.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

/me heeft het even gedeeld in de PT Discord #trailer-talk zodat jij het niet meer hoeft te doen. :>

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:32:
[...]

166.000 BTC in 1x zal een enorm effect hebben. Gelukkig is het ook niet in zijn belang om dat te doen :)

Elke dag 1000 BTC verkopen? Daar merkt de markt niet zoveel van volgens mij. Maar: het is ook niet zijn belang om het zo te doen; dat levert minder op dan op de highs verkopen.

Maar laten we wel zijn, hij heeft nu 1/6e deel van z'n BTC verkocht én we hebben de kennis gekregen dat er nog 5 van dit soort klappen aan kunnen komen. Dat bij elkaar heeft voor een daling van nog geen 10% gezorgd - fors, maar niet heel bijzonder in de cryptomarkt.

Volgende klappen zullen, omdat het nieuws nu bekend is, waarschijnlijk minder impact hebben. Maar goed: stel dat we nog 5x 10% dalen, terwijl alle andere coins zoals ETH en LTC stil blijven staan (terwijl ze waarschijnlijk mee dalen) dan nóg is een '#flippening' nog niet aan de orde.
Je doet wel heel erg je best om te overtuigen dat er geen flippening gaande is. En als je nu 3 mensen hier overtuigd hebt, wil dat dan zeggen dat de flippening niet doorgaat?

Groetjes, FaceDown.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
nAffie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Uiteraard is dit nu een hot topic bij bot gebruikers.

Gerucht is dat dit om CryptoHopper gaat... Aangezien bij veel andere bots de API keys lokaal op de computer waarop het draait zijn opgeslagen.

[afbeelding]

[afbeelding]
De developer van Cryptohopper zegt net een kwartier geleden op Discord dat zei niet gehackt zijn (Edit: tenminste niet dat ze hier een idee van hebben).. Pas dus aub op met verspreiden van geruchten van 'die andere BOT' om misverstanden te voorkomen aub

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 07-03-2018 20:36 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De grootste flippening moet nog komen, LTC gaat over BitcoinCash dit jaar :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:39:
De grootste flippening moet nog komen, LTC gaat over BitcoinCash dit jaar :P
Wat dat soort coins doen met de kruimels van VET zal me worst wezen ;)

Wel cool dat goedkope stapeltje GAS zorgt ervoor dat ik nu op dezelfde $$$ sta als vanmorgen alleen met een stuk meer coins. Hoef nu alleen maar even te wachten tot de koers weer omhoog knalt.

[ Voor 27% gewijzigd door FaceDown op 07-03-2018 20:41 ]

Groetjes, FaceDown.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:19
Ven4life je weet toch

• Richh
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Je doet wel heel erg je best om te overtuigen dat er geen flippening gaande is. En als je nu 3 mensen hier overtuigd hebt, wil dat dan zeggen dat de flippening niet doorgaat?
De afgelopen 3 maanden zijn er tientallen Tweakers geweest die me hebben geprobeerd te overtuigen dat het wél gaande is, ondertussen is nog altijd precies het tegenovergestelde aan de hand :+ ik hoop dat ik er wat Tweakers mee heb kunnen helpen om de FUD te negeren.

Maar nee, ik denk niet dat mijn mening op een random topic in het Nederlands ook maar enige impact gaat hebben. Dat zou ook ongezond en unfair zijn; shillen waar ik zelf belang bij heb. Zo ben ík niet :) Is ook niet toegestaan overigens.

Ik denk wel dat we hier op Tweakers er met elkaar over kunnen praten, ideeën kunnen uitwisselen en daardoor misschien op slimmere momenten kunnen in- en uitstappen.
Ik sta best open voor mensen die er anders over denken, als je het maar goed onderbouwt :)

Slecht voor BTC? -> Ja.
#Flippening -> Lol nee.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
BoulaMouzer schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:10:
Ben als GVT hodler op dit moment nog goed weggekomen, hoe lang nog.... O-) O-)
Mijn mening? Nog een 5-8x verdubbeling in USD waarde de komende 1-2 maand. En dan de typische halve 'crash' + consolidatie na een dikke moon ;)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:32:
[...]

Ik bedoelde ook niet in een keer haha, dan zouden we nog een behoorlijk stuk onder de 6000 dollar van laatst duiken.

Maar ik betwijfel dus of je er echt niet veel van merkt als er iedere dag 1000 bitcoins worden verkocht, want in dit geval vloeit dat geld niet meer terug in de markt. Op de highs verkopen klinkt leuk, maar ik vrees dat dat moeilijk gaat met deze hoeveelheden.

Lees dit artikel maar eens en kijk naar de verkoopmomenten en naar het koersverloop. Er lijkt ook niet echt de intentie te zijn om in kleine hoeveelheden te verkopen. Zo heeft hij 12.000btc verkocht op 5 februari, zo ongeveer het dieptepunt van de crash.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:40:
[...]

Wat dat soort coins doen met de kruimels van VET zal me worst wezen ;)

Wel cool dat goedkope stapeltje GAS zorgt ervoor dat ik nu op dezelfde $$$ sta als vanmorgen alleen met een stuk meer coins. Hoef nu alleen maar even te wachten tot de koers weer omhoog knalt.
Ach, ooit wordt je volwassen, bij sommigen duurt dat wal langer :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zijn we er al... of pakken de aziaten de rest nog vannacht. wat een ellende weer..

[ Voor 36% gewijzigd door Pelox op 07-03-2018 20:52 ]

Zero.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:55
Na vandaag hebben we dus weer een maand of 2 herstel nodig. Zullen vast wel weer flinke stijgingen zien, maar dat zijn met name correcties naar het niveau van vorige week.

Heb de laatste weken hier en daar wel wat alts laag ingekocht met het fiat dat ik achter de hand had, maar inmiddels zitten we ook al weer onder dat niveau. Ben dus benieuwd hoe/of ik nog ergens mee kan profiteren de komende dagen zonder opnieuw euro's in te leggen (vertrouwen is wel een beetje weg).

Verplicht hodl'en ben ik bang.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:50:
[...]

Ach, ooit wordt je volwassen, bij sommigen duurt dat wal langer :)
Ik hoef niet zo nodig rijk en volwassen te worden. Alleen rijk is ook goed.

Groetjes, FaceDown.

• Pelox
  • Laatst online: 20-01 20:17
Ypuh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:52:
Na vandaag hebben we dus weer een maand of 2 herstel nodig. Zullen vast wel weer flinke stijgingen zien, maar dat zijn met name correcties naar het niveau van vorige week.

Heb de laatste weken hier en daar wel wat alts laag ingekocht met het fiat dat ik achter de hand had, maar inmiddels zitten we ook al weer onder dat niveau. Ben dus benieuwd hoe/of ik nog ergens mee kan profiteren de komende dagen zonder opnieuw euro's in te leggen (vertrouwen is wel een beetje weg).

Hier precies hetzelfde.. En maar bijkopen op de lows.. alleen zijn het nooit lows blijkbaar.

Zero.

• Pap3rclip
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:52:
[...]

Ik hoef niet zo nodig rijk en volwassen te worden. Alleen rijk is ook goed.
Wie zijn antwoord was dat nu niet op de middelbare school :9

"Wat wil je later worden?"
"Rijk."

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-01 11:11
Pap3rclip schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Wie zijn antwoord was dat nu niet op de middelbare school :9

"Wat wil je later worden?"
"Rijk."
Ik ken iemand die wou "Ambulance" worden. Hij loopt nog steeds op voeten ipv wielen.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:35
RickvN schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:29:
[...]

No shit?
Ik hoor zojuist dat bij familie ook de kluis is leeggehaald daar, maar (uiteraard) geen BTC.
Was maar een grappig bedoelde opmerking van mij.
Ik heb helemaal geen Ledger laat staan een kluis.
Echter, volkomen uit de lucht gegrepen is mijn opmerking niet.
Het kan goed zijn dat mensen hun crypto offline in een kluis willen onderbrengen omdat ze denken dat dit wel veilig is.
Dat is maar de vraag.
Je wilt je codes e.d. die werkelijk veel geld waard zijn ergens betrouwbaar kunnen opbergen.
In de toekomst zal deze behoefte alleen maar toenemen.

• Richh
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:50:
[...]

Ik bedoelde ook niet in een keer haha, dan zouden we nog een behoorlijk stuk onder de 6000 dollar van laatst duiken.

Maar ik betwijfel dus of je er echt niet veel van merkt als er iedere dag 1000 bitcoins worden verkocht, want in dit geval vloeit dat geld niet meer terug in de markt. Op de highs verkopen klinkt leuk, maar ik vrees dat dat moeilijk gaat met deze hoeveelheden.

Lees dit artikel maar eens en kijk naar de verkoopmomenten en naar het koersverloop. Er lijkt ook niet echt de intentie te zijn om in kleine hoeveelheden te verkopen. Zo heeft hij 12.000btc verkocht op 5 februari, zo ongeveer het dieptepunt van de crash.
Dat verklaart meer inderdaad :) al heeft hij op 5 februari een dieptepunt gemarkeerd, maar die daling was toen allang ingezet en stond al op -60%, dat was zeker niet puur aan zijn 12.000 bitcoin.

Als het goed is, is dit geld altijd al in de markt geweest natuurlijk :P

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:55:
[...]

Ik ken iemand die wou "Ambulance" worden. Hij loopt nog steeds op voeten ipv wielen.
:D

heb je er nog meer? :9

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:55:
[...]

Was maar een grappig bedoelde opmerking van mij.
Ik heb helemaal geen Ledger laat staan een kluis.
Echter, volkomen uit de lucht gegrepen is mijn opmerking niet.
Het kan goed zijn dat mensen hun crypto offline in een kluis willen onderbrengen omdat ze denken dat dit wel veilig is.
Dat is maar de vraag.
Je wilt je codes e.d. die werkelijk veel geld waard zijn ergens betrouwbaar kunnen opbergen.
In de toekomst zal deze behoefte alleen maar toenemen.
Je weet het inderdaad niet. Zoveel negativiteit sprong er ook niet vanaf, dus betwiste het ook.

Wel ironisch op zich dat wanneer je in de blockchain gelooft, je je hardware wallet bewaard tijd de bank.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• HoppyF
Ypuh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:52:

Zo gaat dat al weken inderdaad.
Dat tussendoor handelen levert niets op.
Iedere keer is er wel weer een nieuwe k*tsmoes waardoor de BTC daalt.
De markt reageert ook veel te paniekerig op iedere dingetje wat langs komt.
Dat is nergens voor nodig.
Achteraf worden onjuiste berichten vaak weer gecorrigeerd maar dan is het al te laat.

• Bmfd
Binance CEO op Twitter
We have localized the irregular trades, they will be reversed. All funds are safe, thanks to the fast alarm. Please learn to secure your accounts against phishing.
Goed nieuws dus, ook voor de mensen die slachtoffer van deze hack zijn geworden. :)

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:55:
[...]

_O- Ik ken iemand die een kraai wilde worden. Nee joh lekker je best doen op school dan is dat wel haalbaar.

Kinderen zijn sowieso een apart slag volk.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 07:22
- Crossposting is niet toegestaan -

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 14-03-2018 19:40 ]

• Dhr. Satoshi
Junia schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:09:
Bot update:
Veel slecht nieuws over bots, dus laat ik maar even een update plaatsen :+

De eerste 11.5 dagen zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.
Carlos Matos _/-\o_

Prachtige resultaten boek je.

• Junia
  • Laatst online: 22-01 07:22
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Carlos Matos _/-\o_

Prachtige resultaten boek je.
Hahaha, ik kon het niet laten om een leuke naam te verzinnen, dus de Raspberry met hostname Bitconnect en de Carlos Matos Bot :D

Wil nu eigenlijk nog elke keer als de bot een update plaatst een specifieke 'no no no' of 'wassa wassa wassa wasupppp' ringtone af laten gaan, maar gaat een tikkeltje ver :p

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-01 19:55
Die BTCs zijn de afgelopen maanden mondjesmaat verkocht en niet vandaag in 1x. Het nieuws is alleen naar buiten gekomen dat dit al een tijd gebeurde. Als dit nieuws niet naar buiten was gekomen had iedereen binance voor de crash aangewezen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RedHat schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:16:
Die BTCs zijn de afgelopen maanden mondjesmaat verkocht en niet vandaag in 1x.
Dit dus. Waarom zou iemand ineens 1000'en BTC's op de markt gooien als het doel is zoveel mogelijk geld per BTC binnen te halen ? Al heb je 1 miljoen BTC te verkopen, iedereen die niet wil dat de koers extreem omlaag gaat doet dit in kleine stappen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
ggj87 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:01:
[...]

Ik denk dat BTC elk moment omhoog kan gaan. Sowieso vandaag nog. Als je op investing.com de RSI op de TA kaart van BTC bekijkt dan kun je zien dat die nu heel laag staat wat logischerwijs op een stijging duidt.
Of niet, ook prima :')

Ik moet helaas verplicht door HODL'en. Deze daling had ik niet zien aankomen anders had ik misschien nog kunnen verkopen tegen een tamelijk groot verlies maar dat was minder groot dan de daling vandaag dus waard geweest. Nu maar hopen dat BTC & co. nog eens stijgen maar n.a.v. de berichten die ik hier las heb ik er een hard hoofd in of het nog op het niveau komt van voor 20 feb. (toen de boel zo hard zakte).

Verwijderd

Mijn DGB liggen echt dood te bloeden op straat... Gingen nog redelijk afgelopen tijd maar dit keer zijn ze echt genadeloos geshankt.

• HoppyF
RedHat schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:16:
Die BTCs zijn de afgelopen maanden mondjesmaat verkocht en niet vandaag in 1x. Het nieuws is alleen naar buiten gekomen dat dit al een tijd gebeurde. Als dit nieuws niet naar buiten was gekomen had iedereen binance voor de crash aangewezen.
Kortom, storm in een glas water en een hoop paniek voor niks.
Zo schiet men zich wel in de voet met dit soort FUD.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:21:
[...]

Kortom, storm in een glas water en een hoop paniek voor niks.
Zo schiet men zich wel in de voet met dit soort FUD.
Deze dip heeft sowieso niet met dit nieuws te maken. Het nieuws van de Mt Gox coins was vanmorgen al bekend.
Dit is puur veroorzaakt door het gedoe op Binance.

Ben blij dat ik de meerderheid van mijn coins niet meer daar heb staan. Het gaat nog een keer goed mis daar.

Groetjes, FaceDown.

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
Bizar dan wat de invloed van Binance in de algehele cryptomarkt is....
Kennelijk door een hapering bij Binance stokt de hele markt.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
RickvN schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:31:
Bizar dan wat de invloed van Binance in de algehele cryptomarkt is....
Kennelijk door een hapering bij Binance stokt de hele markt.
Het is wel een gigantische speler in een markt die grotendeels draait om vertrouwen en speculatie.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
waarschijnlijk heeft hij naast zijn baan ook wat nevenfuncties bij o a vechain: lid raad van bestuur
en vice president bij binance . altijd fijn een forum lid met 100% betrouwbare inside information.

• ggj87
Wat ik nog steeds niet helemaal begrijp is waarom alle grafieken zo gelijk lopen? Zijn mensen nou zo'n kuddedieren of heeft het met het gebruik van bots te maken?

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
ggj87 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:35:
Wat ik nog steeds niet helemaal begrijp is waarom alle grafieken zo gelijk lopen? Zijn mensen nou zo'n kuddedieren of heeft het met het gebruik van bots te maken?
Bots, kuddegedrag en stop-losses veelal ja.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0060/6102/products/book_buy_sell_sell_new_530x@2x.jpg?v=1291137799

meh.

• ggj87
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:36:
[...]

Bots, kuddegedrag en stop-losses veelal ja.
Maar niet alleen de grafieken van BTC op de verschillende exchanges ook die van BTC vergeleken met LTC, ETH, etc.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ben Ik het zwarte schaap, op 3 coins winst gepakt vandaag. :)F

• tias86
Heb ook geen verlies en GVT loopt alweer in het groen. gekocht op 25 en 34 dollar

• Bmfd
Even mezelf quoten van een tijdje terug;
Bmfd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:07:
Normaal vind ik dat spoofing websites wel redelijk obvious zijn, maar deze zag ik op Reddit voorbij komen en had ik niet direct door. Het geeft toch wel aan dat het verstandig is om exchanges als bookmark op te slaan.

[afbeelding]
De eigenaar van Binance zegt er nu ook over.

Ik vraag me af of dit ook iets met de hack te maken heeft gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Bmfd op 07-03-2018 21:42 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:06
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:39:

[...]

Ik vraag me af of dit iets met de hack te maken heeft gehad.
Hah ik zat net aan die post van jou te denken inderdaad. Met die stipjes onder de n. Zou maar zo kunnen dat dit er wat mee te maken heeft.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• AJM
  • Laatst online: 21:45

AJM

Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:39:

[...]

Ik vraag me af of dit ook iets met de hack te maken heeft gehad.
De foto/screenprint uit de twitter post is van een NL user zo te zien.

• ggj87
AJM schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 21:44:
[...]

De foto/screenprint uit de twitter post is van een NL user zo te zien.
Is van een Vlaming, zie .be

• tias86
Volgens nu.nl ligt het aan het feit dat de Amerikaanse beurswaakhond sec heeft herhaald de crypto handel strenger te willen reguleren

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:02:
Volgens nu.nl ligt het aan het feit dat de Amerikaanse beurswaakhond sec heeft herhaald de crypto handel strenger te willen reguleren
We zaten al in de weg omlaag, gisteren ging er 7% af. Het ging nu alleen wat harder.

• AtlAntA
Iemand een idee wat de verwachting voor de komende tijd is met de btc? Gaan we net zo snel weer omhoog naar het niveau van vanmorgen of kabbelen we rustig aan weer omhoog zoals we vanaf begin februari hebben gedaan?

PS geen glazen bol humor aub ;)

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Nou zal eens tijd worden, ik denk dat zodra dat gemanipuleer een stopt het pas echt interessant gaat worden.

• PilatuS
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:04:
Iemand een idee wat de verwachting voor de komende tijd is met de btc? Gaan we net zo snel weer omhoog naar het niveau van vanmorgen of kabbelen we rustig aan weer omhoog zoals we vanaf begin februari hebben gedaan?

PS geen glazen bol humor aub ;)
Het zou prima kunnen dat we deze week nog verder omlaag gaan. Dat we vanaf nu snel omhoog gaan zie ik eigenlijk niet gebeuren. Mogelijk blijven we even stabiel rond de 9.800 of gaan we ietsjes omhoog of omlaag. Dat we binnen 3 dagen weer op de 11.000 staan denk ik van niet. Dat we eerst nog naar de 9.000 gaan de komende dagen zie ik ook wel gebeuren voordat de weg omhoog weer gevonden word.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 07-03-2018 22:09 ]

Verwijderd

GVT op plaats 101, bijna in de top 100. Ik denk dat we binnen 2 maanden voor de top 50 gaan.
_/-\o_

• tias86
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:04:
[...]

We zaten al in de weg omlaag, gisteren ging er 7% af. Het ging nu alleen wat harder.
Ja dat heb ik ook in de gaten Paus Pilatus Bitcoin de XVII

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:08:
GVT op plaats 101, bijna in de top 100. Ik denk dat we binnen 2 maanden voor de top 50 gaan.
_/-\o_
Bij mij staat ie op 42 (worldcoinindex).
Waar kijk jij naar?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:13:
[...]

Bij mij staat ie op 42 (worldcoinindex).
Waar kijk jij naar?
Pornhu.... Ehhh... www.livecoinwatch.com

• PilatuS
  • Niet online
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:12:
[...]

Ja dat heb ik ook in de gaten Paus Pilatus Bitcoin de XVII
Mooi.

• Ton Hasselt
Is ook een goede.
Bedankt. (y)

• tias86
Staan alleen de stijgers op toch

• Dhr. Satoshi
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Staan alleen de stijgers op toch
Op pornhub wel ja.

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:21:
[...]

Is ook een goede.
Bedankt. (y)
Graag gedaan. Je kunt de kolomen ook nog aanpassen. Ik heb de percentages op 1h, 24h, 7d, en 30d. Kan je leuk zien wat de muntjes ongeveer doen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Die verzinnen altijd de idiootste redenen voor een daling. Alsof er altijd een aanwijsbare reden moet zijn voor een dip..

Groetjes, FaceDown.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:07:
[...]

Het zou prima kunnen dat we deze week nog verder omlaag gaan. Dat we vanaf nu snel omhoog gaan zie ik eigenlijk niet gebeuren. Mogelijk blijven we even stabiel rond de 9.800 of gaan we ietsjes omhoog of omlaag. Dat we binnen 3 dagen weer op de 11.000 staan denk ik van niet. Dat we eerst nog naar de 9.000 gaan de komende dagen zie ik ook wel gebeuren voordat de weg omhoog weer gevonden word.
Waarom niet? Wat houdt ons tegen dan?

Dat sommigen van dit incident gebruik maken om concurrent-bot cryptohopper even zwart te maken vind ik trouwens beneden alle peil.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ton Hasselt
Als we niet op en neer gaan, is er geen handel.
(Heeft niks met Pornhub te maken overigens). 😁

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:32:
[...]
Omdat ik denk dat we nu even in een downtrend zitten en niet in een uptrend.

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:28:
[...]

Die verzinnen altijd de idiootste redenen voor een daling. Alsof er altijd een aanwijsbare reden moet zijn voor een dip..
Er hoeft geen aanwijsbare reden voor iedere dip te zijn, maar er is meestal wel een oorzaak als bitcoin in 48 uur tijd 14% zakt.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:17:
[...]

180k BTC is natuurlijk niet niets, maar extreem veel vind ik het nou ook weer niet. Het zal natuurlijk invloed hebben, maar of dit ook echt gaat betekenen dat BTC maanden lang het slecht gaat doen, ik weet het niet.
Absoluut gezien valt het wel mee. Al zegt handelsvolume ook niets (gezien bots die dezelfde btc 100x kopen verkopen op een dag), maar het kan wel een psychisch effect hebben op de prijs op langere termijn.

Aan de andere kant: nu de val van de bitcoin wordt toegeschreven aan slechts 1 persoon die slechts zijn wettelijke plicht uitvoert kan dat ook voor vertrouwen zorgen. Want het zegt niets over het onderliggende vertrouwen van bijvoorbeeld instutionele beleggers die op basis van marktvoorspellingen handelen. Als die hun 200k btc kwijt willen ligt er iets vervelenders aan ten grondslag.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:33:
Als we niet op en neer gaan, is er geen handel.
(Heeft niks met Pornhub te maken overigens). 😁
Jij kent de ins en outs! :D

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:32:
[...]

Dat sommigen van dit incident gebruik maken om concurrent-bot cryptohopper even zwart te maken vind ik trouwens beneden alle peil.
Vraag me af wanneer er een bot verspreid wordt die op x datum alles verkoopt en naar x wallet stuurt. Of x coin pumped die ze vervolgens zelf verkopen met leuke winst. :)

Of die op alle transacties .00001 cent afroomt.

* Flagg gaat een bot in elkaar knutselen.

Wordt een gratis bot voor iedereen te gebruiken. O-) :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• TomTorquay
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:35:
[...]

Omdat ik denk dat we nu even in een downtrend zitten en niet in een uptrend.
Volgens mij - en ik ben daarin niet alleen - zaten we in een uptrend toen het Binance-nieuws insloeg als een bom. Wat mij betreft zou dit dan ook gewoon een negatieve spike kunnen zijn, als blijkt dat er niks aan de hand is. En als ik de tweet van de Binance-CEO lees, dan heeft het daar alle schijn van. Ik zie niet in waarom het vertrouwen van de markt de komende dagen nog extra zou afnemen ( andere incidenten daargelaten uiteraard).

• Bmfd
Deze graph werd net op Reddit gedeeld, waarbij precies is aangegeven op welk moment er bitcoin uit wallets van Mt. Gox naar exchanges is overgemaakt. Dit lijkt toch wel aan te geven dat het een behoorlijk effect heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Rf7JBqgWp7cXhKLY6miNWDgL/full.png

• Richh
BTC tikt de 10.000 weer aan op Coinmarketcap :) ook GDAX komt in de buurt.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:40:
[...]
Volgens mij - en ik ben daarin niet alleen - zaten we in een uptrend toen het Binance-nieuws insloeg als een bom. Wat mij betreft zou dit dan ook gewoon een negatieve spike kunnen zijn, als blijkt dat er niks aan de hand is. En als ik de tweet van de Binance-CEO lees, dan heeft het daar alle schijn van. Ik zie niet in waarom het vertrouwen van de markt de komende dagen nog extra zou afnemen ( andere incidenten daargelaten uiteraard).
We waren al met 7% omlaag gegaan voordat het Binance verhaal om de hoek kwam kijken.

Edit: Maandagavond hadden we een top van 11.800, sindsdien gaan we omlaag.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 07-03-2018 22:46 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:44:
Lees ik dit nu goed? De Binance CEO die 3.000 ETH weggeeft "tegen de schrik"? For real? 8)7 Zie https://twitter.com/cz_binance/status/971476396278099969 Of is dit een scam van het zuiverste water? :?
Je bent vandaag pas de 2e die er mee komt :P

Ja, natuurlijk is het een scam.

• Pap3rclip
Ik ben trouwens een tijdje geleden redelijk goed ingekocht in de Kryll.io ICO.
https://kryll.io/
Whitepaper:
https://kryll.io/pdf/WhitePaper.pdf

Vind het een veelbelovend project, een beetje in lijn met GVT.
M'n referral link voor bonus tokens ga ik hier niet zetten maar mag je natuurlijk hebben mocht je me per sé willen belonen. :+

Na een probleempje qua registratie van een vriend, GVT ook maar eens half geshilled met een van de lead dev's:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pYpeJtt.png

Misschien dat één van jullie het ook interessant vindt, daarmee dat ik het post.

• HoppyF
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:40:
Deze graph werd net op Reddit gedeeld, waarbij precies is aangegeven op welk moment er bitcoin uit wallets van Mt. Gox naar exchanges is overgemaakt. Dit lijkt toch wel aan te geven dat het een behoorlijk effect heeft.

[afbeelding]
Als dit waar is vind ik dit wel zorgelijk.
De laatste twee verkopen helemaal die ook niet erg logisch lijken.
Waarom zou je in een dalende markt meer gaan verkopen?
Ik zou het omgekeerde verwachten eerst veel BTC verkopen en later wat minder als de prijs relatief laag is.

• TomTorquay
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:43:
[...]

We waren al met 7% omlaag gegaan voordat het Binance verhaal om de hoek kwam kijken.

Edit: Maandagavond hadden we een top van 11.800, sindsdien gaan we omlaag.
Sinds vanochtend gingen we anders wel weer lekker omhoog en het had er alle schijn van dat dat dus de verwachte bounce op $10450 was...

• drijfhout
  • Laatst online: 21-12-2025
Mensen, scamlinks niet quoten a.u.b.
Beetje irritant voor onze modjes ;)

Verwijderd

Pap3rclip schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:46:
Ik ben trouwens een tijdje geleden redelijk goed ingekocht in de Kryll.io ICO.
https://kryll.io/
Whitepaper:
https://kryll.io/pdf/WhitePaper.pdf

Vind het een veelbelovend project, een beetje in lijn met GVT.
M'n referral link voor bonus tokens ga ik hier niet zetten maar mag je natuurlijk hebben mocht je me per sé willen belonen. :+

Na een probleempje qua registratie van een vriend, GVT ook maar eens half geshilled met een van de lead dev's:

[afbeelding]

Misschien dat één van jullie het ook interessant vindt, daarmee dat ik het post.
Jouw tips zijn altijd de moeite waard. Wederom bedankt voor het delen. Ik heb momenteel besloten even geen extra fiat in crypto meer te zetten maar ga deze zeker in de gaten houden. Merci!

• Bmfd
HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:52:
[...]

Als dit waar is vind ik dit wel zorgelijk.
De laatste twee verkopen helemaal die ook niet erg logisch lijken.
Waarom zou je in een dalende markt meer gaan verkopen?
Ik zou het omgekeerde verwachten eerst veel BTC verkopen en later wat minder als de prijs relatief laag is.
Zorgelijk is het wel, maar wat ik ervan begrijp is Mt. Gox het fiat-bedrag van de geleden schade verschuldigd.

Ik weet niet precies wat de koers was toen Mt. Gox failliet werd verklaard, maar volgens mij was het ergens rond de 600$. Als ik op Wikipedia kijk hadden de gestolen coins een totale waarde van 480 miljoen. Mt. Gox heeft later 200.000btc teruggevonden waarvan er nu nog ~165.000btc over zijn met een waarde van 1.65$ miljard. Ze hebben ondertussen ook nog Bitcoin Cash, dus ze kunnen iedereen ruimschoots terugbetalen. Tuurlijk, ze willen het liefst op een zo hoog mogelijk niveau verkopen, maar heel veel belang hebben ze er ook weer niet bij.

• Ton Hasselt
Facedown een BMW.

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:56:
[...]
Sinds vanochtend gingen we anders wel weer lekker omhoog en het had er alle schijn van dat dat dus de verwachte bounce op $10450 was...
Daar heb je een goed punt inderdaad. Vond alleen de val van maandag van 7% al wel flink. We zullen zien wat er de komende dagen gebeurt :)

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:59:
[...]

Jouw tips zijn altijd de moeite waard. Wederom bedankt voor het delen. Ik heb momenteel besloten even geen extra fiat in crypto meer te zetten maar ga deze zeker in de gaten houden. Merci!
Bedankt!
Sinds dat ik de crypto-fever een klein jaartje geleden te pakken gekregen heb is het moeilijk (en oh zo on-kapitalistisch) om deze van mij af te zetten.
Mijn posts hier gaan 0,0 veranderen aan het verdere koersverloop van crypto maar toch haal ik er één of andere voldoening uit af en toe :D
Daarom ga ik nu en dan een (hopelijk) nuttige bijdrage proberen te leveren aan de Tweakers community waar ik al meer dan 10 jaar op lurk voor alles en nog wat.
Neem mijn advies echter altijd met korreltje zout en doe je eigen research aub, ik ga het ongetwijfeld regelmatig mis hebben. Discussie met mijn standpunten is altijd welkom!

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:56:
[...]
Ik pas mijn voorspelling aan. Nu ik zie hoe makkelijk we weer door de 10k heen gaan kan het maar zo zijn dat we weer lekker omhoog gaan :)

• Ton Hasselt
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:21:
[...]

Ik pas mijn voorspelling aan. Nu ik zie hoe makkelijk we weer door de 10k heen gaan kan het maar zo zijn dat we weer lekker omhoog gaan :)
Voor day-trading is het wel leuk.

• Richh
Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:24:
[...]

Voor day-trading is het wel leuk.
Dat gebeurd dan ook ontzettend veel, check de hoeveelheid BTC die er per minuut doorheen stroomt. Het volume is echt bizar hoog.

• TomTorquay
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:21:
[...]

Ik denk dat de meesten onder ons wel blij (zouden) zijn met die vlotte stijging :)
Alhoewel, ondertussen alweer spijt dat ik geen NEO kocht <100$. Ach ja, bij crypto zie je achteraf altijd een berg gemiste kansen. Part of the game, I guess ;)

• Pap3rclip
NEO/BTC TA om omhoog te gaan:
- Als we de 'Tenkan' (=rode) lijn afsluiten/overschrijden met een 4h candle (~0.0105 sat): bullish tot 0.0112 sat.
- Als we daarna ook 0.0112 sat overschrijden/closen --> bullish & up, up we go --> veel potentiële gains.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TGEfdAP.png

2 rode pijlen op de Fibonacci levels aangeduid (ja ik suck met pijlen trekken met de muis)

TLDR: voorbij pijl 1 sluiten op 4h is goed tot de 2de pijl. Sluiten we ook voorbij 2de pijl gaan we heel goed tot ...

Edit: bouncen we hard naar onder op die 0.0105 of daarna 0.0112 sat --> bearish en gaan we verder naar onder

[ Voor 14% gewijzigd door Pap3rclip op 08-03-2018 00:03 ]

• Bmfd
Binance has reversed all irregular trades. All deposit, trading and withdrawal are resumed. will write a more detailed account of what happened shortly. Interestingly, the hackers lost coins during this attempt. We will donate this to Binance Charity.
Voer je een uitgebreide hack uit, verlies je er uiteindelijk zelf geld mee. :)

• Ton Hasselt
Bmfd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 00:03:
[...]

Mooi zo. d:)b

Verwijderd

Bmfd schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 00:03:
[...]

Karma _/-\o_

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:31
Morgen +15%? Wel zin in een flinke groene kaars :)

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
We gaan het mandje weer opzoeken. Welterusten cryptostrijders!

Verwijderd

Greymore1 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 00:36:
We gaan het mandje weer opzoeken. Welterusten cryptostrijders!
Welterusten ouwe cryptogangster

• TomTorquay
Ondertussen zakt BTC wel degelijk weg in het cryptomoeras :s

• AtlAntA
TomTorquay schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 04:59:
Ondertussen zakt BTC wel degelijk weg in het cryptomoeras :s
Ja ik heb niet het idee dat dit binnen een paar dagen weer bijgetrokken is.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
RLC iExec gaat lekker👍 In afwachting van V02 in mei is dit zeker een lekkere pump

• TomTorquay
AtlAntA schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 06:12:
[...]

Ja ik heb niet het idee dat dit binnen een paar dagen weer bijgetrokken is.
Ik begin het naderhand ook te betwijfelen. Ik probeer in de tussentijds maar wat ritjes mee te nemen op enkele alts, maar de keuze is beperkt.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:58
Ik heb het idee dat we al 2,5 maand alleen maar rood zien.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
https://www.reddit.com/r/..._partnership_released_by/

BMW is dus helemaal geen client van VeChain 8)7 Ze doen mee aan een start-up programma van BMW. Als je door het laatste stadium heen komt krijg je een opdracht, maar ze moeten zich nog bewijzen met een POC.

[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 08-03-2018 07:34 ]

Pagina: 1 ... 154 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!