[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.073 views

Onderwerpen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:11
Dit is wel echt bizar, het volume dat nu in BTC verschoven wordt is echt ongekend. Groene en rode candlesticks van 5 minuten die meer dan 500 BTC verschuiven op GDAX. Afgelopen 24 uur meer dan 25.000 BTC verhandeld, normaal is dat misschien de helft.

What. The. Fuck.

https://www.gdax.com/trade/BTC-USD

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:07
toineneman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:27:
[...]

In de Binance telegram hetzelfde
Precies, en het zijn normale berichten. En het zijn er te veel, dus ik geloof het wel. Nu alleen de rede nog.. Scamsite, probleem bij binance zelf? Ben erg benieuwd..

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-01 19:55
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door RedHat op 07-03-2018 18:31 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:26:
[...]

Goh, het is ook een beetje lastig om met een TA rekening te houden met dit soort hacks.
De TA tools die de leden gebruiken zijn afkomstig van de aandelenhandel en die gaan niet op voor
de crypto handel, heb dat al vaker getypt hier. Crypto's worden geregeerd door nieuws en niet door
ingekleurde grafiekjes met lijntjes over de toekomstverwachting. :)

• Richh
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:28:
[...]

maar wel hacks op exhanges wat nu wederom gebeurt is, dus minder paniek
Nee er is geen exchange gehacked, er zijn 2fa keys bemachtigd (althans dat is het vermoeden). Ook bij een decentralized exchange moet je gewoon goed omgaan met je wachtwoorden en 2fa keys.

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:29
ik heb nergens last van bij binance.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
laat ingeval wel zien hoe gevoelig de boel is

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:53
Ik vraag me af. Als je bij Binance een API key genereert, staat daar standaard geen IP restrictie op. Zou er een kwetsbaarheid in de Binance API zitten waarmee ze de secret hebben weten te omzeilen ofzo...

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

C6DL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:22:
Einde bitcoin ? :+
Agh gewoon holden ! ;)
die downtrends duren te lang bitcoin zou nu op 12K moeten zitten

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Volgens mij crasht bitcoin niet door binance maar juist door dit bericht.

https://www.trustnodes.co...m-blockchain-data-reveals

Het idee dat deze mensen dus nog veel meer bitcoin hebben en dit gewoon kunnen dumpen hebben veel mensen bang gemaakt.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
DeeSung schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:29:
Iedereen zijn coins nog op binance heb nog wel een deel erop staan
Net gechecked, alles wat ik aan alts op binance heb staan zijn er nog gewoon

• labtech
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04-2019
Ook net even op Binance gekeken. Alles staat er nog...'t is alleen minder waard :D

• RaptorXS
Nickkok schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:33:
Volgens mij crasht bitcoin niet door binance maar juist door dit bericht.

https://www.trustnodes.co...m-blockchain-data-reveals

Het idee dat deze mensen dus nog veel meer bitcoin hebben en dit gewoon kunnen dumpen hebben veel mensen bang gemaakt.
Had zoiets hier ook al geplaatst :) De MountGox bitcoins worden massaal aangeboden?

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:56
labtech schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:35:
Ook net even op Binance gekeken. Alles staat er nog...'t is alleen minder waard :D
Dit inderdaad... Eigenlijk was ik wel blij geweest als mijn coins voor bitcoin waren verkocht. Dan had Binance een wijs besluit in mijn plaats genomen :+. Maar zonder gekheid, deze drop in waarde van bitcoin is wel extreem :o

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
A87 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:24:
Ark is nu 55 euro voor 20 stuks!! wat een prijzen. record
Nog even en je krijgt er ook nog gratis airmiles bij. :)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We herstellen weer?

Weg

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Zie net een enorme dip op GAS met een flinke sellwall. Dus mn handelsstack VEN verkocht, GAS gekocht, gaat meteen weer omhoog en met 20% winst verkocht, en 50 VEN erbij. LOL! En dat binnen een minuut.

[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 07-03-2018 18:39 ]

Groetjes, FaceDown.

• Pap3rclip
  • Laatst online: 09-11-2025
RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:23:
[...]

Grijns, nooit in gelooft, de ta boys hoor je niet nu
Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:05:
Predictie voor BTC (TA):
[afbeelding]
Als we op de daily charts de resistance rond 11.8-12k doorbreken de komende dagen gaan we eveneens door de kumo-twist.
Rode pijl is dus waar we een candle moeten afsluiten.

Om het in de wijze woorden van Carlos Matos te zeggen:
- Sluiten we in het groen op 1d candles tussen de 11.8-12k --> tijd om independently financially independently te worden
- Gaan we de komende dagen voor dit punt terug in het rood --> WHATAMIGONNADOOOO?
Niks mis met de TA hoor ;)

We zijn dus terug naar onder gebounced alvorens in de 11.8-12k af te sluiten, als er vandaag niets spectaculair groen meer te zien wordt op 1/2/4h candles ga ik er van uit dat we een heel stuk lager gaan de komende tijd en terug tijdelijk bear zijn. Als je het wilt proberen te timen kan je in tether of fiat inkopen om later terug in te stappen (of niet) en anders misschien de blockfolio maar even niet meer open doen :+

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:35:
[...]

Had zoiets hier ook al geplaatst :) De MountGox bitcoins worden massaal aangeboden?
Ja, ik zag het later pas haha. Dat hoop ik dan maar in iedergeval. Liever dat ze in een keer al die coins verkopen dan kunnen we verder.

• RaptorXS
Pap3rclip schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:39:
[...]

[...]

Niks mis met de TA hoor ;)

We zijn dus terug naar onder gebounced alvorens in de 11.8-12k af te sluiten, als er vandaag niets spectaculair groen meer te zien wordt op 1/2/4h candles ga ik er van uit dat we een heel stuk lager gaan de komende tijd en terug tijdelijk bear zijn. Als je het wilt proberen te timen kan je in tether of fiat inkopen om later terug in te stappen (of niet) en anders misschien de blockfolio maar even niet meer open doen :+
Ik waardeer je mening maar blijkbaar denken we er anders over.
No problem, daarom is dit een discussieforum waar men zijn mening mag geven doch anderen hoeven het daar niet mee eens te zijn. :)

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
anboni schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:32:
Ik vraag me af. Als je bij Binance een API key genereert, staat daar standaard geen IP restrictie op. Zou er een kwetsbaarheid in de Binance API zitten waarmee ze de secret hebben weten te omzeilen ofzo...
Je kunt een vinkje zetten bij IP en je IPadres invullen. Het andere vinkje staat standaard aan, daar wordt dus IPfilter uitgezet.

• anboni
Pos2007 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:42:
[...]

Je kunt een vinkje zetten bij IP en je IPadres invullen. Het andere vinkje staat standaard aan, daar wordt dus IPfilter uitgezet.
Ja, ik weet dat, maar hoeveel API gebruikers zullen daar niet naar om hebben gekeken?

• Richh
Daar lijkt het wel een beetje op :)

Nu de twijfel of ik nog snel wat wil bijkopen of niet :+

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
oke die 180k bitcoins zijn er al weer doorheen? mooi

Verwijderd

Jemig wat een gekkenboel ook weer! Je beleefd wel wat met die crypto. En dan te bedenken dat al die nocoiners gewoon een saaie woensdagavond hebben.

Ik zou niet meer zonder dit soort shit kunnen

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:44:
[...]

Daar lijkt het wel een beetje op :)

Nu de twijfel of ik nog snel wat wil bijkopen of niet :+
Ik betwijfel of we er al zijn, gebeurd wel vaker zo'n korte opleving. Misschien wat oude buy orders die getriggerd worden.

Ik denk dat we de 9500 nog een keer aantikken.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• anboni
Kraken heeft het nu toch zwaar, waarschijnlijk een heleboel mensen die nog even snel wat orders willen aanpassen aan de veranderende koersen (waaronder ik dus ook :( )

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Misschien moet ik toch maar eens mijn verlies nemen op mijn 2 alts en terug zetten naar BTC of fiat en idem voor m’n dure LTC’s. Zal niet leuk zijn maar ik denk dat ik eerst genoeg BTC had moeten verdienen alvorens naar de alts te duiken. Dan zit je ook wat veiliger voor dagen als vandaag en het is wat overzichtelijker.

Ik droomde vannacht trouwens dat BTC terug viel naar €40 en nu zie ik dit, het is niet helemaal hetzelfde maar vind het wel toevallig :+

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:53:
Zo. Wie heeft er iets goedkoop gekocht op de dip? BLZ anyone?
Ven en Etc. oOo

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:06
Nickkok schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:41:
[...]

Ja, ik zag het later pas haha. Dat hoop ik dan maar in iedergeval. Liever dat ze in een keer al die coins verkopen dan kunnen we verder.
Er zijn een half miljoen munten gestolen waarvan nu sinds december 35k van verkocht zijn in verschillende fases. Als ze alles in 1x dumpen dan is het knaken werk wat de btc nog waard zal zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Al die mensen die een sell hadden, hadden em met veel geluk op +25% staan en met heel veel geluk op +100%. Wie heeft er nu een sell op +10.000 staan? Hacker heeft uiteraard bewust een vrijwel leeg orderbook gekozen en daar een enorme positie op torenhoge hoogte genomen. Dus er zullen weinigen net zoals de hacker hebben geprofiteerd.

Even alles op een rijtje:

Japanse curator Nobuaki Kobayashi moet van Japanse rechter de 200.000 Bitcoin die MT Gox teruggevonden had, tegen een zo hoog mogelijke koers verkopen en de opbrengsten aan de schuldeisers uitkeren. In buckets verkoopt hij toen de koers onderuit ging en afgelopen tijd in buckets toen de koers hard opliep, ondertussen zijn er 20.000 bitcoins verkocht.

Echter, meneer Kobayashi wil ergens in 2018 ook nog zijn overige 180.000 bitcoins kwijt. Dat weten wij nu allemaal. ook de slimmere investeerders.

Resultaat? Je zal wel gek zijn als je nu op middellange of lange termijn in de BTC gaat investeren, want Kobayashi gaat hem toch voorlopig weer onderuit laten knallen. Maar Kobayashi heeft geen alts (behalve bitcoin cash) en heeft zeer waarschijnlijk ook niet het mandaat om in alts te handelen.

Resultaat? Bitcoin blijft helemaal ruk komende maanden en de alts gaan floreren, want daar zit de potentie.

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 07-03-2018 19:07 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Malarky schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:03:

Japanse curator Nobuaki Kobayashi moet van Japanse rechter de 200.000 Bitcoin die MT Gox teruggevonden had, tegen een zo hoog mogelijke koers verkopen en de opbrengsten aan de schuldeisers uitkeren. In buckets verkoopt hij toen de koers onderuit ging en afgelopen tijd in buckets toen de koers hard opliep, ondertussen zijn er 20.000 bitcoins verkocht.

Echter, meneer Kobayashi wil ergens in 2018 ook nog zijn overige 180.000 kwijt. Dat weten wij nu allemaal. ook de slimmere investeerders.

Resultaat? Je zal wel gek zijn als je nu op middellange of lange termijn in de BTC gaat investeren, want Kobayashi gaat hem toch voorlopig weer onderuit laten knallen. Maar Kobayashi heeft geen alts en heeft zeer waarschijnlijk ook niet het mandaat om in alts te handelen.

Resultaat? Bitcoin blijft helemaal ruk komende maanden en de alts gaan floreren, want daar zit de potentie.
Hail Malarky!

Groetjes, FaceDown.

• AtlAntA

Echter, meneer Kobayashi wil ergens in 2018 ook nog zijn overige 180.000 kwijt. Dat weten wij nu allemaal. ook de slimmere investeerders.

Resultaat? Je zal wel gek zijn als je nu op middellange of lange termijn in de BTC gaat investeren, want Kobayashi gaat hem toch voorlopig weer onderuit laten knallen. Maar Kobayashi heeft geen alts en heeft zeer waarschijnlijk ook niet het mandaat om in alts te handelen.

Of (om er toch maar wat een positieve draai aan te geven) 2018 wordt het jaar om btc goedkoop in te kopen zodat we met zijn allen in 2020 in onze lambo naar de Aldi kunnen. ;)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
[...]

Al die mensen die een sell hadden, hadden em met veel geluk op +25% staan en met heel veel geluk op +100%. Wie heeft er nu een sell op +10.000 staan? Hacker heeft uiteraard bewust een vrijwel leeg orderbook gekozen en daar een enorme positie op torenhoge hoogte genomen. Dus er zullen weinigen net zoals de hacker hebben geprofiteerd.

Laat die alts maar floreren dan, want ik voel me de afgelopen maanden nogal in de steek gelaten!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bijzonder, dus de komende maanden is zo'n beetje 12k de max wat btc gaat halen met deze (zeer interessante overigens) theorie. Want daar schijnt zijn sweetspot te liggen.

Maar dan ben je toch gek om überhaupt btc te kopen, je bent dan alleen de curator aan het spekken.

Vraag het me wel af of het iets positiefs gaat doen voor de alts. Denk eerder dat het totale volume nogal tegen gaat vallen de komende maanden. Eth gaat goede zaken doen denk ik, wellicht dat dat nu de coin of choice gaat worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 07-03-2018 19:10 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RaptorXS
[...]

Gaarne een TA van de ingewijden :)

Verwijderd

_/-\o_ the flippening is hier.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 19:09 ]

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Knap dat er mensen nog handelen op kraken..
Snap dit echt niet als de hele site amper reageerd

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26
Ik heb de laatste paar weken geen enkel probleem gehad met Kraken.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
PowerUp schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:10:
Heb het over nu :-)

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Maar elke coin kan zo onderuitgehaald worden door een whale btw.

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

C6DL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:08:
Na de update werkt Kraken als een zonnetje. Deposits die in de dag erop staan, withdraws idem. Mij hoor je niet klagen.

Kleine assortiment is alleen nog wel een ding.

PSN: Eczeem

• AtlAntA
C6DL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:08:
Zou me niks verbazen dat de api nog wel redelijk goed werkt en dat dr bots lekker hun gang kunnen gaan. Die zullen nu wel lekker druk zijn.

Verwijderd

PowerUp schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:10:
Ben bang dat door deze koersen veel mensen weer wat kraken moeten gaan zetten.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

AtlAntA schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:11:
[...]

Zou me niks verbazen dat de api nog wel redelijk goed werkt en dat dr bots lekker hun gang kunnen gaan. Die zullen nu wel lekker druk zijn.
Mijn tradingbot werkt uitstekend op Kraken op dit moment. Welke coin raad je mij aan, zie geen opvallend heden?

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025

Echter, meneer Kobayashi wil ergens in 2018 ook nog zijn overige 180.000 bitcoins kwijt. Dat weten wij nu allemaal. ook de slimmere investeerders.

Resultaat? Je zal wel gek zijn als je nu op middellange of lange termijn in de BTC gaat investeren, want Kobayashi gaat hem toch voorlopig weer onderuit laten knallen. Maar Kobayashi heeft geen alts (behalve bitcoin cash) en heeft zeer waarschijnlijk ook niet het mandaat om in alts te handelen.

Zou mooi zijn maar.. stel dat 1 VEN ( om maar een coin te noemen) over een week 1 Bitcoin waard is en 1 Bitcoin is nog maar $0,50 waard dan heb je er nog steeds niks aan

• Pap3rclip
  • Laatst online: 09-11-2025
RookieRooster schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:13:
[...]

Zou mooi zijn maar.. stel dat 1 VEN ( om maar een coin te noemen) over een week 1 Bitcoin waard is en 1 Bitcoin is nog maar $0,50 waard dan heb je er nog steeds niks aan
Misschien dat er nu dan eindelijk een pak meer pairings voor alts gaan komen (/eth /ltc /nano...) met als gevolg dat ze ook niet meer zo afhankelijk gaan zijn van de btc koers.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

RookieRooster schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:13:
[...]

Waarom zou de bitcoin richting 0 gaan? Kobayashi heeft de wettelijke taak zoveel mogelijk geld voor de schuldeisers op te halen en dat ook bevestigd. Die wil zijn bitcoins zo duur mogelijk verkopen. Betekent wel een effectieve sellwall van zeg maar 180.000 bitcoins tussen 12.000-20.000 dollar, dus ik zet mijn hoop niet om een forse bitcoin stijging komende maanden. Denk eerder dat die aan blijft modderen.

• AtlAntA
Malarky schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:12:
[...]

Mijn tradingbot werkt uitstekend op Kraken op dit moment. Welke coin raad je mij aan, zie geen opvallend heden?
Sorry maar als ik een munt aan *moet* raden dan zeg ik bijna altijd btc of ltc. Dat zijn voor mij de enige munten die doen waar blockchain in eerste instantie voor bedoeld was. Ik geloof nog steeds in een gedecentraliseerde valuta. Laten we met zijn allen eerst dat eens proberen te bewerkstelligen.

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
DGD, boys. Hij zal nog wel verder omlaag gaan zo.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Malarky schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:15:
[...]

Waarom zou de bitcoin richting 0 gaan? Kobayashi heeft de wettelijke taak zoveel mogelijk geld voor de schuldeisers op te halen en dat ook bevestigd. Die wil zijn bitcoins zo duur mogelijk verkopen. Betekent wel een effectieve sellwall van zeg maar 180.000 bitcoins tussen 12.000-20.000 dollar, dus ik zet mijn hoop niet om een forse bitcoin stijging komende maanden. Denk eerder dat die aan blijft modderen.
180k BTC is natuurlijk niet niets, maar extreem veel vind ik het nou ook weer niet. Het zal natuurlijk invloed hebben, maar of dit ook echt gaat betekenen dat BTC maanden lang het slecht gaat doen, ik weet het niet.

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:17:
[...]

180k BTC is natuurlijk niet niets, maar extreem veel vind ik het nou ook weer niet. Het zal natuurlijk invloed hebben, maar of dit ook echt gaat betekenen dat BTC maanden lang het slecht gaat doen, ik weet het niet.
Na de MT Gox hack is dit een vervolg erop, vergeet niet dat Albanie? ook nog een hoop BTC hebben. :)

• RickvN
Ik zal iets missen, maar wat ik niet begrijp is dat er dan nu 20k aan btc wordt verkocht. De koers liep 24u af en heeft de 12k USD niet aangetikt...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:21:
[...]

Na de MT Gox hack is dit een vervolg erop, vergeet niet dat Albanie? ook nog een hoop BTC hebben. :)
Volgens mij was het Bulgarije.

• Ton Hasselt
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:17:
[...]

Curator krijgt straks iets van 20k$ terug. _O-

• RaptorXS
Danny.G schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:21:
[...]

Volgens mij was het Bulgarije.
Klopt, bedankt. :)
Bulgarije

Het blijkt tot niets te staan gekeken naar Bulgarije, waar in mei 213.519 bitcoins in beslag werden genomen door de Bulgaarse politie. Bij die actie werden ook 23 Bulgaren opgepakt.
Die duizenden bitcoins vertegenwoordigen vandaag de dag een waarde van zeker 3,5 miljard dollar!
Het is daarbij tot nu toe overigens nog onduidelijk wat de Bulgaarse overheid met de in beslag genomen bitcoins zal doen. Maar een verkoop lijkt toch erg aantrekkelijk.

[ Voor 58% gewijzigd door RaptorXS op 07-03-2018 19:25 ]

• gabn88
  • Laatst online: 20-01 10:10
Malarky schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:15:
[...]

Het wordt hem niet makkelijk gemaakt de afgelopen weken met volumes die ongeveer 2 jaar geleden normaal waren... Gelukkig is het volume vandaag weer wat hoger :P

Ik vond mijn verkoop van BTC op €9300 nog niet zo heel slecht achteraf, had echter meer verwacht er een procentje of 10 mee te kunnen pakken, niet direct zo'n correctie ;)

Verwijderd

Niemand hier die loopt te flippen over de problemen momenteel bij Binance?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/esE92DR.png?1

Zonet ingelogd in mijn Binance account, withdrawal is idd frozen. Op Discord loopt het storm, op de feed Twitter van CZ en Binance_2017 is het dodelijk stil.

/me met smart wacht op de Trezor model T.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:31:
Niemand hier die loopt te flippen over de problemen momenteel bij Binance?

[afbeelding]

Zonet ingelogd in mijn Binance account, withdrawal is idd frozen. Op Discord loopt het storm, Twitter van CZ en Binance_2017 is het dodelijk stil.

/me met smart wacht op de Trezor model T.
Komt allemaal vast wel weer goed... No stress.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Als er 1 exchange is waar je je minder zorgen hoeft te maken is het Binance. Zij hebben ook de liquiditeit om gebruikers schadeloos te stellen. Ze zullen nu druk bezig zijn met de boel te onderzoeken (het is daar midden in de nacht).

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Binance CEO op Twitter:
All funds are safe. There were irregularities in trading activity, automatic alarms triggered. Some accounts may have been compromised by phishing from before. We are still investigating. All funds are safe.

[ Voor 3% gewijzigd door Bmfd op 07-03-2018 19:38 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zo. En dan kijk je na 1 dag even naar je pf.. wth is er nu weer aan de hand..

Zero.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:36:
Binance CEO op Twitter:

[...]
Dit roept hij niet als hij dit niet waar kan maken, dus rustig de avond in.

Binance had 200 miljoen dollar NETTO winst afgelopen KWARTAAL, dus dit kunnen ze prima oppakken.

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
Haha dat liedje op de radio "why does love always feel like a Battlefield" haha!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pelox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:42:
Ik maakte ergens het grapje dat satoshi nakamoto eigenlijk Donald Trump bleek te zijn. Viel niet goed...

Sorrie. :P

• mark-k
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Flagg schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:45:
[...]

Ik maakte ergens het grapje dat satoshi nakamoto eigenlijk Donald Trump bleek te zijn. Viel niet goed...

Sorrie. :P
Lol alsof President Dumbass ooit zelf iets succesvols verzonnen heeft

• Flagg
  • Niet online

Flagg

More
mark-k schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:46:
[...]

Dat was idd de algemene reactie ja. :+

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:42:
Je pf ? :?

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Wie vond het hier ook al weer te saai de afgelopen tijd? :+

Nou, we hebben nu wel iets meer dan we bargained for. Als het Kobayashi-verhaal klopt, zijn we voorlopig mooi de sjaak. En als het niet klopt ook, want als het niet Kobayashi is, is het wel een andere hele grote partij.

Someone please give me a hug :'(

Verwijderd

Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:36:
Binance CEO op Twitter:

[...]
Gelukkig. Ik hoop sowieso dat alle gedupeerden schadeloos gesteld worden in redelijk korte termijn. Iedereen weet dat exchanges riskant zijn, niemand verdient het op zo'n zure manier slachtoffer te worden van dit soort poging tot misdaad.

• Ton Hasselt
mark-k schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:46:
[...]

Heeft toch meer centjes verdiend dan wij allemaal bij mekaar. :w

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Portfolio. Welke op 1 dag met een half maandsalaris is gekrompen...

Zero.

• gabn88
Wow, check Tether gaan! Gewoon 10% gestegen in sat waarde! Moon! :+

Maar ff serieus, is dit nu een koop moment, of gaan we nog lager? :P

EDIT: Mijn gevoel zegt, nu we toch zo lekker bezig zijn nog even de $8k aantikken en weer up.

[ Voor 25% gewijzigd door gabn88 op 07-03-2018 19:53 ]

• Ton Hasselt
Pelox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:49:
[...]

Portfolio. Welke op 1 dag met een half maandsalaris is gekrompen...
Mijn pac's zijn met 42% gestegen. oOo

Verwijderd

zilver7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:

Nou, we hebben nu wel iets meer dan we bargained for. Als het Kobayashi-verhaal klopt, zijn we voorlopig mooi de sjaak. En als het niet klopt ook, want als het niet Kobayashi is, is het wel een andere hele grote partij.

Let's hodl eachoter.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:
[...]

Verloren bedoel je, hij heeft heel wat vermogen van zijn erfenis door het putje laten lopen inmiddels.

• Ton Hasselt
Flagg schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:52:
[...]

Verloren bedoel je, hij heeft heel wat vermogen van zijn erfenis door het putje laten lopen inmiddels.
Putje staat bij ons ook open. :o

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:55:
[...]

Putje staat bij ons ook open. :o
Ja nogal, maar nog net niet ver genoeg voor mijn buy orders so far, vlug nog wat verkocht toen btc door de 10.500$ ging. :+

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ton Hasselt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:
[...]

Nee, zijn pappie heeft meer centjes verdiend dan wij allemaal bij elkaar, hijzelf is een niksnut die een kansloos rendement heeft gemaakt met dat geld en 6 keer failliet gegaan is.

• Bmfd
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:
[...]

Gelukkig. Ik hoop sowieso dat alle gedupeerden schadeloos gesteld worden in redelijk korte termijn. Iedereen weet dat exchanges riskant zijn, niemand verdient het op zo'n zure manier slachtoffer te worden van dit soort poging tot misdaad.
Ook al is het erg kut voor de gedupeerden, door wie moeten ze schadeloos gesteld worden als blijkt dat dit probleem niet door Binance is veroorzaakt? Dit gaat toch al snel om meerdere miljoenen denk ik, dus ik vraag me af of Binance uit liefdadigheid die kosten gaat vergoeden.

Het valt dus te hopen dat Binance dit nog kan terugdraaien, maar ik vrees dat dat nog een lastig verhaal kan gaan worden

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Flagg schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:52:
[...]

En nu gaat het vermogen van elke Amerikaan door datzelfde putje :X

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
zilver7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:

Gok eerder dat het gewoon een hele berg sell orders waren die als een kaartenhuis achter elkaar zijn afgegaan door een grote 1e verkoop die dit getriggerd geeft, tot er op een gegeven moment een punt met genoeg weerstand kwam waarop het weer stabiliseerde. Stel je eens voor dat als de top5 BTC wallets in 1x zouden verkopen... Dan gaan er zoveel sell orders af en gaan we door zoveel weerstanden heen, dat je wel eens heeeeeeel diep zou kunnen zakken...

Maar dit is inderdaad alles behalve saai, kan de humor er wel lichtelijk van inzien, ook al staat mijn PF diep rood. Zit geen eigen geld in, dus iedere euro/dollar/whatever is al een bonus om het zo maar te zeggen.

En zoals het al oude gezegde luidt: beleg niet met geld in crypto wat je niet kan (of zou willen) missen.

• Stoffa
  • Laatst online: 13:52
Haha niet beleggen met geld dat je niet zou willen missen. Wie wil er nou geld missen man, wat een gelul.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Flagg op 07-03-2018 20:09 ]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:10
Kijk ik een paar uur niet zie ik opeens een paar honderd berichten staan.
Lijkt erop dat er bij Binance wat flink mis is gegaan en daardoor de BTC zwaar is getroffen met alt coins erbij.
Vreemd...
Maar goed dat zag niemand aankomen denk ik zo.

• gabn88
Zoals ik het zie is 26 februari met hele lage volumes een up spike gecreerd, zodat dat niveau ($11k+) als nieuwe norm gezien werd. Toen bleek dat het volume alleen maar meer opdroogde is gekozen om maar een hele boel te verkopen, inclusief de tijdens de up spike gekochte BTC. Als dit klopt dan komt er nog een grote verkoop spike achteraan, zoals vaker was. Dit zal niet direct vandaag gebeuren, maar dan morgen. Ik probeer rond $8.2k te vangen, zo niet: pech gehad en mis gevist.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Nou dat verklaart het stapeltje GAS dat ik goedkoop kon oppikken! :D

Groetjes, FaceDown.

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 22:14
Ben als GVT hodler op dit moment nog goed weggekomen, hoe lang nog.... O-) O-)

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Er staat letterlijk ...willen missen (tussen haakjes)

• Bmfd
Stoffa schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:07:
Haha niet beleggen met geld dat je niet zou willen missen. Wie wil er nou geld missen man, wat een gelul.
Het is geen gelul. Er zit een verschil tussen willen en kunnen.

Er zijn mensen die er geld instoppen waarvan ze het zich niet kunnen veroorloven om het te verliezen en dat is gewoon dom. Op die manier zie je wel eens dat het gebeurd dat mensen al hun spaargeld kwijtraken of rekeningen niet meer kunnen betalen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pos2007 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:11:
[...]

Er staat letterlijk ...willen missen (tussen haakjes)
Hmm? Wat bedoel je? O-)

Verwijderd

Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:11:
[...] Er zijn mensen die er geld instoppen waarvan ze het zich niet kunnen veroorloven om het te verliezen en dat is gewoon dom. Op die manier zie je wel eens dat het gebeurd dat mensen al hun spaargeld kwijtraken of rekeningen niet meer kunnen betalen.
En met die paniek van Binance lijkt het erop dat kneusjes hun API keys met een vage website hebben gedeeld.

Begrijp je het niet? Doe er dan niet aan mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2018 20:14 ]

• RaptorXS
Zit al jaren in crypto's met gratis geld :)
Als oude "lul' hier op tijd ingestapt met overwerkvergoeding en daarna de inleg met rente
eruit gehaald. Hoop geluk nu klopt, hoog risico toen klopt ook.

[ Voor 29% gewijzigd door RaptorXS op 07-03-2018 20:22 ]

• Ton Hasselt
RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Zit al jaren in crypto's met gratis geld :)
Ik ook. *O*

• Richh

Interessante theorie :)

First of all: je zegt dat er 20.000 BTC verkocht zijn, maar volgens Coindesk zijn er 35.841 BTC verkocht, ongeveer 50% meer.

Alleen vandaag al hebben we een trading volume van 850.000 BTC gezien. 166.000 BTC is dus, mits verdeeld in de juiste proporties (en daar heeft Kobayashi een groot belang bij, gezien een gecrashede BTC hem minder geld oplevert) helemaal niet extreem veel.

Om de 'alts te laten floreren' zullen er meer pairs moeten komen. Al sinds de introductie van Bitcoin Cash en de bijbehorende FUD schreeuwen mensen om meer pairs - en warempel: ze zijn er nu, al 3 maanden. Toch zie je dat een munt als VEN, juist een munt waarvan de Reddit-achterban redelijk anti-BTC is, nog altijd voor 75% wordt verhandeld tegen BTC.
Ondanks alle geluiden gebeurd er in de praktijk nog helemaal niks en heeft de BTC dominance afgelopen maand +10% gedaan. Ook vandaag heeft geen impact gehad.

En voor de Flippening-roepers: Kobayashi heeft dus ook Bitcoin Cash. Daarvoor geldt dus hetzelfde verhaal.
Verder staat Ethereum al weken 'stil', waardoor Ethereum nog niet eens in de buurt kan komen bij BTC (juni vorig jaar waren ze véél dichter bij elkaar). De rest van de munten heeft nog geen market cap die ook maar een beetje in de buurt komt.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:27:
Nou, dat is toch ook wat!
Ze hebben mijn Ledger plus seed codes gejat uit mijn Rabobank kluisje.
Stond wel 100 BTC op.
Kan ik dit terugkrijgen van de bank? 😯

https://www.telegraaf.nl/...n-mij-lag-bomvol-met-goud
Lekker bezig daar in Oudenbosch, vorig jaar hebben ze daar ook al een Bitcoin ATM gestolen :)

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/bitcoin-automaat-gestolen-het-is-een-virtuele-munt-wat-een-idioten

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-01 17:45

Swerfer

Hmm...

HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:27:
Nou, dat is toch ook wat!
Ze hebben mijn Ledger plus seed codes gejat uit mijn Rabobank kluisje.
Stond wel 100 BTC op.
Kan ik dit terugkrijgen van de bank? 😯

https://www.telegraaf.nl/...n-mij-lag-bomvol-met-goud
Nee. Max 45.000 euro verzekerd en je moet met bewijs komen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Bmfd
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:20:
[...]

Alleen vandaag al hebben we een trading volume van 850.000 BTC gezien. 166.000 BTC is dus, mits verdeeld in de juiste proporties (en daar heeft Kobayashi een groot belang bij, gezien een gecrashede BTC hem minder geld oplevert) helemaal niet extreem veel.
Dat zegt niet zoveel, veel van dat volume wordt door bots veroorzaakt die continu heen en weer schuiven met allerlei coins. 166.000btc die op de markt komen kunnen een behoorlijk effect gaan hebben.

• RickvN
HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 20:09:
Kijk ik een paar uur niet zie ik opeens een paar honderd berichten staan.
Lijkt erop dat er bij Binance wat flink mis is gegaan en daardoor de BTC zwaar is getroffen met alt coins erbij.
Vreemd...
Maar goed dat zag niemand aankomen denk ik zo.
No shit?
Ik hoor zojuist dat bij familie ook de kluis is leeggehaald daar, maar (uiteraard) geen BTC.

Pagina: 1 ... 153 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!