Ps 2fa staat aan
[ Voor 6% gewijzigd door RookieRooster op 07-03-2018 16:56 ]
Durf het je niet te vertellen...ben al hele dag ingelogd en godzijdank niks aan de hand met mijn coins tot nu toe. Binance schijnt er bovenop te zitten volgens hun reddit.RookieRooster schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:55:
Wat is wijsheid denken jullie m.b.t Binance, inloggen en kijken hoe je account er bij staat of juist wachten tot er meer bekend word?
Ps 2fa staat aan
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Volgens dat artikel heeft BTW geen commentaar: A BMW spokesman said the firm could not comment at this stage.. Heeft BMW er zelf ook iets over geschreven?sjukke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:10:
[...]
Het was een inhoudelijke reactie op jou reacties..
Wel merkwaardig dat BMW een ander bedrijf gebruikt om via de blockchain hun accuproductie te waarborgen, en hier zelf over publiceert maar dat je niets hoort vanuit hun kant over de samenwerking met Vechain.
Ik denk dat het dus zeker belangrijk is om de inhoud van zo'n partnership te weten om het op waarde te schatten ipv enkel roepen BMW!!! PWC!!!!
https://www.reuters.com/a...ical-cobalt-idUSKBN1GH2UP
Het artikel gaat ook niet over het waarborgen van de accuproductie maar over het gebruik van kinderarbeidsvrije cobalt. nieuws: BMW hanteert blockchain als bewijs voor gebruik van 'ethisch' gewonne...
Op reddit zijn er veel mensen die 2FA aan hebben staan en hun balances verkocht zagen worden voor BTC.Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:58:
Het lijkt me niet dat dit probleem bij Binance zelf ligt, maar dat individuele accounts gehackt zijn omdat ze onzorgvuldig met hun wachtwoorden zijn omgegaan. Zolang je inloggen via 2FA of SMS hebt ingesteld, zou het sowieso goed moeten zitten.
Ben benieuwd naar de verklaring, wordt een zware nacht daar bij Binance.
VIA is geen shitcoin.Dhr. Satoshi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:55:
Ik log in met sms verificatie gelukkig. VIA lijkt me een mooie shitcoin. Zou hier nooit onvrijwillig instappen.
Maar deze pump & dump is wel heel ongezond en dat verdient deze coin niet.
https://medium.com/@vecha...-vechainthor-61deb8839e0dRichh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:27:
[...]
Hoe lanceer je een distributed app op een netwerk dat nog niet distributed is? Het mainnet is toch nog niet live?
Hier toelichting
Apart, nog even afwachten dus.Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:00:
[...]
Op reddit zijn er veel mensen die 2FA aan hebben staan en hun balances verkocht zagen worden voor BTC.
Ben benieuwd naar de verklaring, wordt een zware nacht daar bij Binance.
Dit toont in ieder geval weer aan dat het verstandig is om je coins in eigen beheer te hebben en telkens unieke wachtwoorden te gebruiken. Tuurlijk, het sluit niet alle risico's uit, maar het vermindert ze wel.
Als het een platform hack was geweest dan had je dat nu echt wel geweten hoor
Hoogst waarschijnlijk een api bug in een trading bot. Maar zelfs dat moet men nog afwachten.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 07-03-2018 17:05 ]
Verwijderd
Tis goed weer eens een reactie van jou te zien hier. Dat geeft mij hoop voor de toekomst.RedHat schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:05:
Gewoon afwachten op officieel nieuws.
Als het een platform hack was geweest dan had je dat nu echt wel geweten hoor
Hoogst waarschijnlijk een api bug in een trading bot. Maar zelfs dat moet men nog afwachten.
Nu maar hopen dat alle coins weer terug komen.
VIA met 900% gestegen, iemand heeft een hele hoop geld verdiend
[ Voor 14% gewijzigd door RookieRooster op 07-03-2018 17:09 ]
Verwijderd
Dat kan nog best een gecompliceerd zaakje worden. Zoals je bovenstaande berichten wel kunt lezen is er een hoop in VIA gepompt, waarop anderen weer verkochten etc. Etc. Al lijkt het me wel dat een exchange als Binance alles recht zal zetten.RookieRooster schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:07:
Net ingelogd op Binance, geen funds weg en geen vreemde transacties... Dus afgezien van een 10% dip in alle Binance coins lijkt alles in orde.
Nu maar hopen dat alle coins weer terug komen.
Wederom een heftig dagje in crypto. Elke dag wel weer een schandaaltje lijkt het.
Anyway; altijd met 2FA werken! En unieke wachtwoorden natuurlijk.
Maar hoe zou je kunnen bewijzen dat jij het niet zelf was dan?#fomoDJT schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:15:
Ik zie mensen op Twitter die beweren dat er munten verkocht zijn en dat er daarmee VIA is gekocht. Ik heb echter nog geen screenshots gezien die de bewering bewijzen.
Verwijderd
*gestolen. FTFYRookieRooster schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:07:
VIA met 900% gestegen, iemand heeft een hele hoop geld verdiend
Ja, goeie vraag.. Ik denk dat het enige 'bewijs' het moment van de transactie is.tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:18:
[...]
Maar hoe zou je kunnen bewijzen dat jij het niet zelf was dan?#fomo
Maar dan nog; het lijkt erop dat niet Binance maar de respectievelijke accounts zijn gehackt. Is Binance verantwoordelijk als mensen niet zorgvuldig met hun inloggegevens omgaan?
/edit: Deze actie heeft wel een aantal van mijn munten net over het randje geduwd waar ze op balanceerden.
[ Voor 10% gewijzigd door DJT op 07-03-2018 17:24 ]
Geen idee maar het natuurlijk nog niet helemaal duidelijk wat er zich heeft afgespeeld en hoe het heeft kunnen gebeuren. We speculeren dus niet alleen in crypto maar ook op gebeurtenissenDJT schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:22:
[...]
Ja, goeie vraag.. Ik denk dat het enige 'bewijs' het moment van de transactie is.
Maar dan nog; het lijkt erop dat niet Binance maar de respectievelijke accounts zijn gehackt. Is Binance verantwoordelijk als mensen niet zorgvuldig met hun inloggegevens omgaan?
https://twitter.com/nghia2166/status/971412564843249664DJT schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:15:
Ik zie mensen op Twitter die beweren dat er munten verkocht zijn en dat er daarmee VIA is gekocht. Ik heb echter nog geen screenshots gezien die de bewering bewijzen.
Ze hebben in ieder geval alle withdrawals disabled, dus hopelijk valt dit nog terug te draaien.
Verwijderd
Lees anders even voordat je post.Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:25:
Wat is VIA voor een munt? wat is deze stijging opeens
Een andere theorie is dat er een whale is gehacked, al zijn coins verkocht werden, en de hacker zocht een coin uit die makkelijk te pumpen was (low volume en weinig coins) en dat is VIA geweest.
Maar goed, dat is de geruchten geloven. We wachten vrolijk af.
Edit: blijkbaar heb ik mijn definitie van een dApp niet helemaal goed
Desalniettemin is die 'backend' nog niet zo 'distributed', gezien er nog geen mainnet is.
[ Voor 72% gewijzigd door Richh op 07-03-2018 17:41 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Danny.G schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:28:
Nog niet echt bevestigd, maar ik lees veel berichten dat er blijkbaar een trading bot is compromised, en de slachtoffers hun API keys daardoor zijn gestolen. De "hacker" had een belachelijk hoge sell order geplaatst en met die gehackte accounts werden de coins gekocht. Klinkt niet heel onreël.
Een andere theorie is dat er een whale is gehacked, al zijn coins verkocht werden, en de hacker zocht een coin uit die makkelijk te pumpen was (low volume en weinig coins) en dat is VIA geweest.
Maar goed, dat is de geruchten geloven. We wachten vrolijk af.
https://www.reddit.com/r/...nauthorized_market_sells/We are investigating reports of some users having issues with their funds. Our team is aware and investigating the issue as we speak.
As of this moment, the only confirmed victims have registered API keys (to use with trading bots or otherwise). There is no evidence of the Binance platform being compromised.
Please remain patient and we will provide an update as quickly as possible.
Edit: Withdrawals are temporarily disabled at this time.
Laten we hopen dat t daar stopt..C6DL schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:46:
Op naar de 8k dan maar?
Ja ze zijn wel verschillend. Neo worden alle fees over alle neoholders verdeelt. Ven krijgen alleen de masternodes 30% thor terug.pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:23:
[...]
Wat is het verschil tussen NEO en VEN dan in jouw ogen? VEN gaat namelijk ook aps draaien op haar netwerk..
Dus? Iedereen met VET ontvangt straks Thor, alleen de hoeveelheden verschillen.DeeSung schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:48:
[...]
Ja ze zijn wel verschillend. Neo worden alle fees over alle neoholders verdeelt. Ven krijgen alleen de masternodes 30% thor terug.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het gaat inderdaad niet over rozen zeg...blegh.TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:51:
Begon serieus te overwegen om hier gewoon finaal mee te stoppen. Nu dit voorval weer, pfff. Alle inspanningen blijken voortdurend op niks uit te draaien omdat een of ander incident of whale de koers manipuleert.
Is dit nou een soort vertraagde reactie op de gebeurtenissen bij Binance?
denk t wel ja, plus dat gedoe van die knakker die bij mt. Gox betrokken was.Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:54:
Dat volume op GDAX ook. Afgelopen 20 minuten is er meer dan 2000 BTC van eigenaar gewisseld.
Is dit nou een soort vertraagde reactie op de gebeurtenissen bij Binance?
Maar in beide gevallen is er toch eigenlijk niks aan de handpirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:55:
[...]
denk t wel ja, plus dat gedoe van die knakker die bij mt. Gox betrokken was.
Storm before the calm, ipv calm before the storm?TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:51:
Begon serieus te overwegen om hier gewoon finaal mee te stoppen. Nu dit voorval weer, pfff. Alle inspanningen blijken voortdurend op niks uit te draaien omdat een of ander incident of whale de koers manipuleert.
Ik snap je wel inderdaad, maar denk maar zo: als je het geld op je bankrekening zet, gebeurt er al helemaal niks. Ik ben ook grotendeels met een break m.b.t. crypto. Ik reageer ook niet zo veel meer, zal vast iemand wel opgevallen zijn. Hoop ik.
Als het bloed door de straten vloeit, ikDeeSung schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:55:
Wie gaat er bijkopen?
Ik wacht in ieder geval nog even tot Binance met een update komt. Kan best zijn dat de dip dan al voorbij is, maar dan is dat maar zo.DeeSung schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 17:55:
Wie gaat er bijkopen?
Als blijkt dat het probleem niet bij Binance ligt, gaan ze dat niet vergoeden lijkt mij.Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:01:
Binance compenseert de gedupeerden, verdiend een weekje niks aan trades en all is well. Voor de mensen die wat lekkers hebben kunnen kopen; toppie!
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/971430987078033411
[ Voor 14% gewijzigd door pirodr01 op 07-03-2018 18:04 ]
Verwijderd
Als je denkt dat afgelopen februari de dip was: zet je schrap.pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:03:
Niet alleen Binance? Of iig heel gecoördineerd?
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/971430987078033411
Dit gaat gevolgen hebben.
Ik zet alvast wat tientjes aan de kant voor een paar 100k nano.
https://captainaltcoin.co...d-tried-to-crash-bitcoin/
Geen idee, alles kan.
Verwijderd
@nAffieanboni schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:05:
Dan ga je je afvragen, is er ergens een bot maker in korte tijd heel erg rijk geworden?
Plot twist: het was de Rabobank.Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:08:
Oef. Blij dat ik het geduld voor een API niet heb en het allemaal handmatig doe. Benieuwd hoe lang dit al stond gepland. Wijzen we naar de russen of de chinezen?
Als ik koop zakt alles altijd verder
[ Voor 51% gewijzigd door DeeSung op 07-03-2018 18:16 ]
WHAHAHA 2.67
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 07-03-2018 18:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Wat betekent dat voor btc?
Ja maf he.A87 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:18:
WAUW ark prijs is nu 2.75 euro.. 7 % lager dan 1uur geleden
Wat zou er nog meer gedaald zijn?
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
Ik koop steeds in het diepe al weken zakt nog meer weg zonder reden
Welnee, gewoon wat Vennetjes die omgezet worden in btc en gelijk worden gecasht.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Ripple op 07-03-2018 18:23 ]
XRP = trash
Grijns, nooit in gelooft, de ta boys hoor je niet nutias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:21:
Waar zijn die ta`s?
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 07-03-2018 18:25 ]
duizend euro op een dik uur als dit nu nog een uurtje of 9 doorgaat dan ga ik all intias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:24:
klein dipje mensen geen stress
Mensen met api's open op Binance hebben hun altcoin portfolio verkocht zien worden voor BTCTominatie schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:23:
Godsknerris wat is er godsnaam allemaal gebeurd? De laatste keer dat ik keek stond bitcoin op 11,6k. Vanwaar deze enorme marktcrash, wtf? ICX doet pijn aan de ogen, maar het kan erger (kijkend naar WTC...)
Goh, het is ook een beetje lastig om met een TA rekening te houden met dit soort hacks.RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:23:
[...]
Grijns, nooit in gelooft, de ta boys hoor je niet nu
Opnieuw.. Omdat TA ook helemaal niks garandeert of belooft. Het is een manier om de markt in te schatten, een markt die soms enorm lastig is om in te schatten.RaptorXS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:23:
[...]
Grijns, nooit in gelooft, de ta boys hoor je niet nu
Hoe goed je TA ook was (want sommige mensen hebben het echt ontzettend netjes gedaan afgelopen tijd), zoiets als dit kan je niet aan zien komen. Niemand, misschien de marktmakers zelfs lichtelijk maar ook dan is het maar de vraag hoe de simpele zielen daarop reageren.
In de Binance telegram hetzelfdeDacuuu schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:26:
Op reddit lees ik steeds meer berichten van mensen die binance funds kwijt zijn zonder ooit een Api key aangeraakt te hebben..
Want dat kan een massale sell voorkomen?DeeSung schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:22:
Op maar de decentralized exchanges of niet.
ach de maand is nog niet voorbijjoris_desc schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 18:26:
Daar gaat het vooruitzicht om alts te doen stijgen in maart
maar wel hacks op exhanges wat nu wederom gebeurt is, dus minder paniek
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!