[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.082 views

Onderwerpen

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Bedankt mensen, maar ik weet het ook wel inmiddels, is al de 100e die voorbij komt.

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Zo die hebben een hoop binnen gehaald ETH Balance: 80.295726911260349458 Ether

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt fucking naïef dat mensen dit soort scams nog geloven. Tuurlijk gaat niemand je geld vertienvoudigen, kom op zeg.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Replay256 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:33:
Zo die hebben een hoop binnen gehaald ETH Balance: 80.295726911260349458 Ether
Best lucratief ;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:21
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:29:
[...]

Daarom wordt er de eerste tijd ook vanuit een pool uitgekeerd en niet op basis van transacties uit de praktijk. Dit loopt stapsgewijs af in afwachting van een toename in transacties. Hier is allemaal echt wel over nagedacht hoor..
De hoeveelheid Thor is inderdaad uit een pool afkomstig, omdat er (zeker in het begin) nog te weinig Thor-afnemers zijn.

Maar wie wil er dan betalen voor Thor? Er komt dus ieder jaar 100 miljoen Thor op de markt, stel jij wil 1 cent per Thor hebben. Dan is er vast wel een ander die het voor 0,9 cent doet, en nog een ander die het voor 0,8 cent wel wil verkopen.
Er is namelijk (vrijwel) geen vraag naar in het begin. Er komt dus (vrijwel) geen geld binnen en dat maakt een munt (vrijwel) waardeloos.

Nogmaals: zelfs als 1 Thor 1 cent waard zou zijn, dan levert je dat bij 10.000 VET ($45.000), $20,8 per jaar op. Dat is daadwerkelijk letterlijk minder dan wat de Rabobank nu als rentepercentage aanbiedt.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 07-03-2018 15:36 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• tias86
En dan heb je het nog niet over het risico van dat de prijs van ven in elkaar dondert, je neemt dan 45k risico voor 20$?
Is je geld op de bank veel veiliger met een klein beetje rente.

[ Voor 21% gewijzigd door tias86 op 07-03-2018 15:42 ]

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:35:
[...]

De hoeveelheid Thor is inderdaad uit een pool afkomstig, omdat er (zeker in het begin) nog te weinig Thor-afnemers zijn.

Maar wie wil er dan betalen voor Thor? Er komt dus ieder jaar 100 miljoen Thor op de markt, stel jij wil 1 cent per Thor hebben. Dan is er vast wel een ander die het voor 0,9 cent doet, en nog een ander die het voor 0,8 cent wel wil verkopen.
Er is namelijk (vrijwel) geen vraag naar in het begin. Er komt dus (vrijwel) geen geld binnen en dat maakt een munt (vrijwel) waardeloos.

Nogmaals: zelfs als 1 Thor 1 cent waard zou zijn, dan levert je dat bij 10.000 VET ($45.000), $20,8 per jaar op. Dat is daadwerkelijk letterlijk minder dan wat de Rabobank nu als rentepercentage aanbiedt.
De doelgroep waar VEN zich op richt is echt wel bereid om meer dan 1 cent voor Thor te betalen. Luxeproducten, wijnen, auto's, etc. Denk niet alleen aan kosten maar ook aan kostenbesparing. Daarnaast zal het aantal transacties enorm zijn, alleen al via DNV-GL maar daarnaast alle andere partners waar VEN mee samen gaat werken. Niemand buiten Vechain zelf bepaalt de prijs van Thor.

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
Als iemand hier nog een leuke rente zoekt en je niet een lage wil (Thor word mega goedkoop anders is het voor de bedrijven die het gaat gebruiken NIET te betalen , ookal krijg je 16% per vet per jaar, als het maar 1 cent waard is schiet dat NIET op).

Ada!
Eerste jaar 9,13%, uitbetaald in Ada dus letterlijk waard wat Ada waard is

Tweede jaar ook 9,13%

Derde jaar 6,3%

Daarna 4% en bouwt het heeeel langzaam af. Plus een verwachte stijging over de komende 4 jaar ben je beter af als met vet want die Thor kan echt niet te duur zijn, iig NIET De prijs van vechain zelf.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:35:
[...]

https://medium.com/@vecha...hcare-co-ltd-84bba69c95fb

Hoewel de hoeveel Thor Power onduidelijk is zullen er wel alvast 20,000,000 stuks aan RFID chips worden afgenomen door deze matrassenfabrikant (onderaan pagina).

• pirodr01
Met alle respect maar denken jullie nou echt dat grote investeerders en samenwerkende partners deze rekensom niet hebben gemaakt?

• Rookert25
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:37:
[...]

De doelgroep waar VEN zich op richt is echt wel bereid om meer dan 1 cent voor Thor te betalen. Luxeproducten, wijnen, auto's, etc. Denk niet alleen aan kosten maar ook aan kostenbesparing. Daarnaast zal het aantal transacties enorm zijn, alleen al via DNV-GL maar daarnaast alle andere partners waar VEN mee samen gaat werken. Niemand buiten Vechain zelf bepaalt de prijs van Thor.
Dit weten we echt nog niet hoor. Ik zou het ook willen, maar het gaat om de relatieve kosten. 1 cent per stuk kan best wel veel zijn. Het gaat om de relatieve impact op de winstmarge van het bedrijf dat VeChain zal willen gebruiken.

• pirodr01
Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:40:
[...]

Dit weten we echt nog niet hoor. Ik zou het ook willen, maar het gaat om de relatieve kosten. 1 cent per stuk kan best wel veel zijn. Het gaat om de relatieve impact op de winstmarge van het bedrijf dat VeChain zal willen gebruiken.
1 cent is peanuts als het de supplychain kan verbeteren/efficienter kan maken denk ik.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49

DJT

pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:20:
[...]

Whoei dat was een snelle uitverkoop! Blij dat ik BTC klaar had staan oOo
Was wel een vreemde dip dit, ook vrijwel al mijn munten ineens omlaag en daarna weer (bijna) net zo hard omhoog.

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:37:
[...]

De doelgroep waar VEN zich op richt is echt wel bereid om meer dan 1 cent voor Thor te betalen.
Hoeveel transacties is 1 Thor waard dan?

Stel het is 1 transactie per Thor, zal het dan niet heel duur worden?

Stel het zijn 100.000 transacties per Thor, zal het dan niet resulteren in een extreem lage opbrengst?
Luxeproducten, wijnen, auto's, etc. Denk niet alleen aan kosten maar ook aan kostenbesparing. Daarnaast zal het aantal transacties enorm zijn, alleen al via DNV-GL maar daarnaast alle andere partners waar VEN mee samen gaat werken.
Het standaard riedeltje waarmee iedere vorm van kritiek wordt beantwoord. Zodra je over cijfers begint, keert 'de grote hoeveelheid partners' weer terug. De ene keer is VeChain de oplossing in de voedselindustrie, maar als dat te duur is blijkt het te zijn voor dure, luxe goederen, maar als je zegt dat die markt te klein is, dan wordt je weer doorverwezen naar de voedselindustrie.

Ik heb net berekend dat er 100 miljoen Thor per jaar wordt gegenereerd. Stel dat de door jouw genoemde industrieën in eerste instantie 100 miljoen stoppen in VeChain (want dit zal op een magische manier kosten besparen). Dan kom je dus alsnog uit op 1 dollar voor 1 Thor en een rentepercentage van minder dan 4% zoals ik eerder uitrekende. Exclusief de kosten van een node. Ook dat is veel te weinig om mensen tevreden te stellen lijkt mij.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:40:
Met alle respect maar denken jullie nou echt dat grote investeerders en samenwerkende partners deze rekensom niet hebben gemaakt?
Inderdaad. Ik vind het wel grappig dat een aantal tweakers het hier met zeer beperkte informatie altijd beter lijken we weten dan grote multinationals die veel meer insider info hebben.
Verder wordt hier door sommigen alleen naar kosten gekeken maar niet naar de baten. Deze bedrijven gaan Vechain gebruiken omdat het iets oplevert niet omdat ze blockchain zo hip vinden klinken. Ze zijn dus blijkbaar bereid om de $$$ ervoor neer te leggen anders hadden ze die deal niet gemaakt.

Groetjes, FaceDown.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Crystal007 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:38:
Als iemand hier nog een leuke rente zoekt en je niet een lage wil (Thor word mega goedkoop anders is het voor de bedrijven die het gaat gebruiken NIET te betalen , ookal krijg je 16% per vet per jaar, als het maar 1 cent waard is schiet dat NIET op).

Ada!
Eerste jaar 9,13%, uitbetaald in Ada dus letterlijk waard wat Ada waard is

Tweede jaar ook 9,13%

Derde jaar 6,3%

Daarna 4% en bouwt het heeeel langzaam af. Plus een verwachte stijging over de komende 4 jaar ben je beter af als met vet want die Thor kan echt niet te duur zijn, iig NIET De prijs van vechain zelf.
Hoe krijg je die ADA?

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:45:
[...]

Stel het zijn 100.000 transacties per Thor, zal het dan niet resulteren in een extreem lage opbrengst?

[...]

Het standaard riedeltje waarmee iedere vorm van kritiek wordt beantwoord. Zodra je over cijfers begint, keert 'de grote hoeveelheid partners' weer terug. De ene keer is VeChain de oplossing in de voedselindustrie, maar als dat te duur is blijkt het te zijn voor dure, luxe goederen, maar als je zegt dat die markt te klein is, dan wordt je weer doorverwezen naar de voedselindustrie.

Ik heb net berekend dat er 100 miljoen Thor per jaar wordt gegenereerd. Stel dat de door jouw genoemde industrieën in eerste instantie 100 miljoen stoppen in VeChain (want dit zal op een magische manier kosten besparen). Dan kom je dus alsnog uit op 1 dollar voor 1 Thor en een rentepercentage van minder dan 4% zoals ik eerder uitrekende. Exclusief de kosten van een node. Ook dat is veel te weinig om mensen tevreden te stellen lijkt mij.
Mja, het is deels speculatief want we weten het gewoon niet. Voor een deel is het dus vertrouwen voor nu, wat voor mij makkelijk wordt gemaakt door de samenwerkende partners en bijvoorbeeld de betrokkenheid van Jim Beyer.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:45:
[...]

[...]

En jij denkt dat al die partners hier niet over nagedacht hebben? Dat er nooit over kosten gepraat is tijdens de contractuele besprekingen? Dat ze straks allemaal plotsklaps zo met stomheid geslagen zijn dat ze stuk voor stuk Vechain keihard laten vallen? Verder trek je ook nog en passant de kostenbesparing in twijfel. Die bedrijven moeten wel oliedom zijn allemaal. Hadden ze maar allemaal zo'n analist zoals jij die even een halfuurtje googlet en dan de strategie voor de komende 10 jaar uit zijn mouw schudt.

Groetjes, FaceDown.

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:40:
Die bedrijven hebben voor de aandeelhouders enkele tientallen miljoenen geïnvesteerd in een blockchainbedrijf, doen wat onderzoekjes, verzinnen wat use cases en zien daarna wel verder.

Er is nog geen enkel bedrijf wat heeft toegezegd jaarlijks een X aantal Thor te willen gebruiken en/of überhaupt een investeringsbedrag heeft bekend gemaakt.

Daarbij zal het die bedrijven niet echt boeien hoeveel de node bezitters krijgen. Als voor hun de kosten laag liggen, dan vinden zij het wel prima.
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:46:
[...]

Inderdaad. Ik vind het wel grappig dat een aantal tweakers het hier met zeer beperkte informatie altijd beter lijken we weten dan grote multinationals die veel meer insider info hebben.
Verder wordt hier door sommigen alleen naar kosten gekeken maar niet naar de baten. Deze bedrijven gaan Vechain gebruiken omdat het iets oplevert niet omdat ze blockchain zo hip vinden klinken. Ze zijn dus blijkbaar bereid om de $$$ ervoor neer te leggen anders hadden ze die deal niet gemaakt.
Niks uit alles wat ik heb gezegd wijst erop dat het voor bedrijven een slechte investering is.

Het probleem is dat de hardcore VET-bezitter ervan overtuigd lijkt te zijn dat hij miljonair gaat worden door het bezitten van VET.
Maar het werkt gewoon net als bij NEO. Ook dat levert je geen fortuin op. En daar is niks mis mee. Het zou je wel sieren om daar eerlijk over te zijn.
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:50:
[...]

En jij denkt dat al die partners hier niet over nagedacht hebben? Dat er nooit over kosten gepraat is tijdens de contractuele besprekingen?
Tuurlijk wel!

Maar waar zijn JOUW contractuele besprekingen? Daarvoor wacht je wat VeChain jouw gaat vertellen in q2...
Verder trek je ook nog en passant de kostenbesparing in twijfel. Die bedrijven moeten wel oliedom zijn allemaal. Hadden ze maar allemaal zo'n analist zoals jij die even een halfuurtje googlet en dan de strategie voor de komende 10 jaar uit zijn mouw schudt.
We zitten nog in een onderzoekstraject. Bedrijven zien de potentie, en dat is al genoeg om te investeren. Of het daadwerkelijk zo is, dat is nog niet 100% zeker. Dat maakt je investering ook niet 100% zeker. Dat is alles wat ik zeg.
Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:39:
[...]

https://medium.com/@vecha...hcare-co-ltd-84bba69c95fb

Hoewel de hoeveel Thor Power onduidelijk is zullen er wel alvast 20,000,000 stuks aan RFID chips worden afgenomen door deze matrassenfabrikant (onderaan pagina).
Dat staat er niet. Er staat "It is estimated that this project will add at least 20 million RFID chips every year for the next five years (blockchain data entry points) on chain.": een verwachting; nergens staat dat de bestelling geplaatst is.

[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 07-03-2018 15:57 ]

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Zo om de VeChain discussie weer even te doorbreken (apart topic misschien maken?), ik zie inderdaad dat om 15:00 80% van alle munten een enorme dip hadden, die in de meeste gevallen direct met 75-100% weer gecorrigeerd werd. Iemand enige idee wat dit geweest kan zijn?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:51:
[...]

Die bedrijven hebben voor de aandeelhouders enkele tientallen miljoenen geïnvesteerd in een blockchainbedrijf, doen wat onderzoekjes, verzinnen wat use cases en zien daarna wel verder.

Er is nog geen enkel bedrijf wat heeft toegezegd jaarlijks een X aantal Thor te willen gebruiken en/of überhaupt een investeringsbedrag heeft bekend gemaakt.

Daarbij zal het die bedrijven niet echt boeien hoeveel de node bezitters krijgen. Als voor hun de kosten laag liggen, dan vinden zij het wel prima.

[...]

Niks uit alles wat ik heb gezegd wijst erop dat het voor bedrijven een slechte investering is.

Het probleem is dat de hardcore VET-bezitter ervan overtuigd lijkt te zijn dat hij miljonair gaat worden door het bezitten van VET.
Maar het werkt gewoon net als bij NEO. Ook dat levert je geen fortuin op. En daar is niks mis mee. Het zou je wel sieren om daar eerlijk over te zijn.
Wie heeft het over miljoenen dan? Als VET straks de waarde heeft van NEO ben ik dik tevreden en de opbrengst van Thor is een mooie bonus.
Voor alleen Thor zullen veel investeerders het niet doen. Het is vooral de waardestijging van VET die het geheel interessant maakt. Thor is een leuk extraatje. Maar een VET die naar $100 of $1000 gaat is kassa.

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
[...]

Hadden ze maar allemaal zo'n analist zoals jij die even een halfuurtje googlet en dan de strategie voor de komende 10 jaar uit zijn mouw schudt.
Waar haal je die 10 jaar vandaan? Het is prima dat @Richh sceptisch is en hij onderbouwt zijn reacties hartstikke goed, dus is het misschien een idee om met dit soort kinderachtige reacties te kappen, ook al ben je het oneens met hem?

Daarnaast lijk jij te denken dat de partnerships een gegarendeerd succes van Vechain betekenen, maar dat betekent het niet. Het zegt alleen dat ze er potentie in zien.

Kun je overigens nog even op het feedback-topic reageren of ga je weer allerlei claims maken om vervolgens te zwijgen als je er een reactie op krijgt?

• tias86
ja een html coin die 100$ aantikt is ook kassa

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rhautvast schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:52:
Zo om de VeChain discussie weer even te doorbreken (apart topic misschien maken?), ik zie inderdaad dat om 15:00 80% van alle munten een enorme dip hadden, die in de meeste gevallen direct met 75-100% weer gecorrigeerd werd. Iemand enige idee wat dit geweest kan zijn?
Lijkt mij een soort georchestreerde actie om paniek te veroorzaken. Valt uiteindelijk wel mee allemaal.

Groetjes, FaceDown.

• Crystal007
Nu kopen, over 2-3 maanden komt staking model uit, de verwachting is dat vanaf dan niet meer zo goedkoop ingestapt kan worden.

Ik ga de komende 2 maanden nog flink inkopen en dan laten renderen haha

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:56:
Ja alleen denk ik niet dat dat gaat gebeuren en bij VET wel. Als jij denkt van niet dan vooral niet kopen.

Groetjes, FaceDown.

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
[...]

En jij denkt dat al die partners hier niet over nagedacht hebben? Dat er nooit over kosten gepraat is tijdens de contractuele besprekingen? Dat ze straks allemaal plotsklaps zo met stomheid geslagen zijn dat ze stuk voor stuk Vechain keihard laten vallen? Verder trek je ook nog en passant de kostenbesparing in twijfel. Die bedrijven moeten wel oliedom zijn allemaal. Hadden ze maar allemaal zo'n analist zoals jij die even een halfuurtje googlet en dan de strategie voor de komende 10 jaar uit zijn mouw schudt.
Jij hebt blijkbaar weet van de inhoudelijke vorm van de partnerships. Dus, hoeveel geld wordt er op tafel gelegd door die partners? Hoeveel VEN/THOR gaan ze afnemen? Wat houdt de implementatie precies in?

Zolang je hier geen antwoord op hebt is het schermen met partnership redelijk kansloos, en zo kom jij behoorlijk dom over. Open mooi je eigen topic en ga daar je evangelie verkondigen.

[ Voor 3% gewijzigd door sjukke op 07-03-2018 16:01 ]

• Adnanos
Crystal007 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Nu kopen, over 2-3 maanden komt staking model uit, de verwachting is dat vanaf dan niet meer zo goedkoop ingestapt kan worden.

Ik heb al wat ADA (rond de 3k)
Maar ben inderdaad van plan om mijn positie nog uit te breiden. Ik wist alleen niet dat er een staking kwam.

• pirodr01
sjukke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Jij hebt blijkbaar inhoudelijke vorm van de partnerships. Dus, hoeveel geld wordt er op tafel gelegd door die partners? Hoeveel VEN gaan ze afnemen? Wat houdt de implementatie precies in?

Zolang je hier geen antwoord op hebt is het schermen met partnership redelijk kansloos, en zo kom jij behoorlijk dom over.
Dan laat je het toch liggen?

• Crystal007
Adnanos schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:58:
[...]

Ik heb al wat ADA (rond de 3k)
Maar ben inderdaad van plan om mijn positie nog uit te breiden. Ik wist alleen niet dat er een staking kwam.
Lekker man! Komt helemaal goed :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

sjukke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Jij hebt blijkbaar weet van de inhoudelijke vorm van de partnerships. Dus, hoeveel geld wordt er op tafel gelegd door die partners? Hoeveel VEN/THOR gaan ze afnemen? Wat houdt de implementatie precies in?

Zolang je hier geen antwoord op hebt is het schermen met partnership redelijk kansloos, en zo kom jij behoorlijk dom over. Open mooi je eigen topic en ga daar je evangelie verkondigen.
Laatste mod break gemist?

Ik ben dom omdat ik enthousiast word van partnerships met PwC, BMW, DNVGL etc? :D sorry ik wist niet dat ik daarvoor verplicht een kopietje van de contracten moest hebben. :')

[ Voor 14% gewijzigd door FaceDown op 07-03-2018 16:03 ]

Groetjes, FaceDown.

• Richh
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Wie heeft het over miljoenen dan? Als VET straks de waarde heeft van NEO ben ik dik tevreden en de opbrengst van Thor is een mooie bonus.
Voor alleen Thor zullen veel investeerders het niet doen. Het is vooral de waardestijging van VET die het geheel interessant maakt. Thor is een leuk extraatje. Maar een VET die naar $100 of $1000 gaat is kassa.
Het punt is dat NEO een bruikbare munt is voor heel veel toepassingen en voor (in potentie) miljarden particulieren. Dat vormt de waarde van NEO.

VET is nuttig voor 1 ding: het genereren van Thor, wat je nodig hebt om VeChain transacties te doen. Dit is enkel nuttig voor de bedrijven die op de VeChain willen. Als particulier is de waarde dus eigenlijk nihil, op het verkopen van 'stake' aan bedrijven na en het bijbehorende speculatieve.
Een munt die enkel en alleen 3,7% rente oplevert zal niet heel veel investeerders aantrekken, hoe mooi het achterliggende idee ook is. Laat staan als VEN nog 10x zoveel waard zou worden: de rente daalt dan naar 0,37%. Dat zullen mensen er niet voor willen betalen.

Verwijderd

Dat zou mijn leven veranderen :')

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:02:
[...]

Het punt is dat NEO een bruikbare munt is voor heel veel toepassingen en voor (in potentie) miljarden particulieren. Dat vormt de waarde van NEO.

VET is nuttig voor 1 ding: het genereren van Thor, wat je nodig hebt om VeChain transacties te doen. Dit is enkel nuttig voor de bedrijven die op de VeChain willen. Als particulier is de waarde dus eigenlijk nihil, op het verkopen van 'stake' aan bedrijven na en het bijbehorende speculatieve.
Een munt die enkel en alleen 3,7% rente oplevert zal niet heel veel investeerders aantrekken, hoe mooi het achterliggende idee ook is. Laat staan als VEN nog 10x zoveel waard zou worden: de rente daalt dan naar 0,37%. Dat zullen mensen er niet voor willen betalen.
Let's agree to disagree. Jij gelooft er niet in en ik wel. Dus jij investeert er niet in en ik wel. We zien vanzelf wel wie er gelijk krijgt. Zullen we ons dan nu weer ieder op onze eigen muntjes concentreren? Of word je heel gelukkig van het constant betwisten van elk VEN-bericht?

Groetjes, FaceDown.

• tias86
en met concentreren bedoel je het hele forum plat spammen met ven berichten?
lijkt wel een ddos aanval alleen dan van 1 computer

[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 07-03-2018 16:09 ]

• argon007
  • Registratie: April 2011
Zonet ritje gemaakt op VIA/ETH . Ongelofelijk wat daar gebeurde

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Crystal007 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Wat wil die staking zeggen dan? Net als bij VEN/VET dat je soort van dividend krijgt?
Heb er nu maar 400, wellicht binnenkort mijn HTML omzetten als die een groeispurt inzet in ADA.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:02:
[...]

Laatste mod break gemist?

Ik ben dom omdat ik enthousiast word van partnerships met PwC, BMW, DNVGL etc? :D sorry ik wist niet dat ik daarvoor verplicht een kopietje van de contracten moest hebben. :')
Het was een inhoudelijke reactie op jou reacties..

Wel merkwaardig dat BMW een ander bedrijf gebruikt om via de blockchain hun accuproductie te waarborgen, en hier zelf over publiceert maar dat je niets hoort vanuit hun kant over de samenwerking met Vechain.

Ik denk dat het dus zeker belangrijk is om de inhoud van zo'n partnership te weten om het op waarde te schatten ipv enkel roepen BMW!!! PWC!!!!

https://www.reuters.com/a...ical-cobalt-idUSKBN1GH2UP

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
WTF gebeurt er met VIA op Binance. Zonet bijna 300% in een uur. *O* *O* _O-

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

sjukke schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:10:
[...]

Het was een inhoudelijke reactie op jou reacties..

Wel merkwaardig dat BMW een ander bedrijf gebruikt om via de blockchain hun accuproductie te waarborgen, en hier zelf over publiceert maar dat je niets hoort vanuit hun kant over de samenwerking met Vechain.

Ik denk dat het dus zeker belangrijk is om de inhoud van zo'n partnership te weten om het op waarde te schatten ipv enkel roepen BMW!!! PWC!!!!

https://www.reuters.com/a...ical-cobalt-idUSKBN1GH2UP
Prima vooral geen geld in Vechain stoppen dan d:)b

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Danny.G schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:12:
Iemand een typefoutje gemaakt. Is nu waarschijnlijk reeds van z'n flat gesprongen.

Groetjes, FaceDown.

• Richh
Dit is de derde keer dat je het zo probeert af te sluiten nu :/ heel apart...
Of word je heel gelukkig van het constant betwisten van elk VEN-bericht?
Nee, ik word er vooral heel ongelukkig van als je mensen gouden bergen beloofd die niet bestaan. Dat je met je eigen geld gokt, prima.

Dat je andere overtuigd het ook te doen: pas daar mee op en neem je woorden terug als je fout blijkt te zitten. Ik ga deze discussie ook zeker niet aan voor mezelf. Wel voor de anderen die meelezen en wellicht willen investeren. Discussies zijn handig om twee kanten van het verhaal te horen en ik vind het jammer dat je opnieuw weigert er verder op in te gaan.

• Crystal007
RickvN schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:10:
[...]

Wat wil die staking zeggen dan? Net als bij VEN/VET dat je soort van dividend krijgt?
Heb er nu maar 400, wellicht binnenkort mijn HTML omzetten als die een groeispurt inzet in ADA.
Ja , dus gewoon staken en reward krijgen, uitgekeerd in Ada :) dus groei van je coins door niks te doen + groei van je euro waarde door waarde stijging, word lekker de komende 3-5 jaar!

• Bmfd
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:03:
[...]

Dat zou mijn leven veranderen :')
Ik denk dat iedereen zijn leven wel veranderd als een coin X10.500 gaat. Zelfs met een investering van 100$ word je dan miljonair. :)

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:12:
Is nog steeds gaande.. bizar inderdaad >:)

• Luca
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Is nog steeds gaande.. bizar inderdaad >:)
M'n portfolio is 120% meer waard binnen een half uur. The fuck.

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Crystal007 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:14:
[...]

Ja , dus gewoon staken en reward krijgen, uitgekeerd in Ada :) dus groei van je coins door niks te doen + groei van je euro waarde door waarde stijging, word lekker de komende 3-5 jaar!
Ook hier weer even te zonnig nieuws! ADA heeft ongeveer 75% van zijn waarde verloren in krap 3 maanden tijd. Daarbij heeft dit project nog geen werkend product! Ja, het kan de hoogte ingaan als ze leveren, maar het kan ook gestaag door blijven dalen.

Verwacht niet dat er bij elk bericht disclamers geplaatst worden, maar iets reëler zou wel fijn zijn!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:14:
[...]

Dit is de derde keer dat je het zo probeert af te sluiten nu :/ heel apart...

[...]

Nee, ik word er vooral heel ongelukkig van als je mensen gouden bergen beloofd die niet bestaan. Dat je met je eigen geld gokt, prima.

Dat je andere overtuigd het ook te doen: pas daar mee op en neem je woorden terug als je fout blijkt te zitten. Ik ga deze discussie ook zeker niet aan voor mezelf. Wel voor de anderen die meelezen en wellicht willen investeren. Discussies zijn handig om twee kanten van het verhaal te horen en ik vind het jammer dat je opnieuw weigert er verder op in te gaan.
Ik heb gewoon geen zin om tijd te besteden aan jouw ongefundeerd negativisme. Ik deel hier nieuws over VEN en steeds zijn het dezelfden die het denken te moeten debunken. Waarom weet ik niet. Misschien wat minder zuur in het leven staan? Persoonlijk zou ik er doodellendig van worden als ik een dagelijkse kruistocht tegen een coin moest voeren die niet eens in mijn portfolio zit. Maar ja dat ben ik..

Groetjes, FaceDown.

• tias86
Danny.G schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:18:
[...]

verkopen dan! #sellhigh

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Snel verpatsen. Waarschijnlijk ordinaire PND waar veel mensen op gaan verliezen.

Groetjes, FaceDown.

• tias86
Bmfd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:15:
[...]

Ik denk dat iedereen zijn leven wel veranderd als een coin X10.500 gaat. Zelfs met een investering van 100$ word je dan miljonair. :)
Baal je wel als je maar 1 html hebt gekocht

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
120% of 20%?

• Rookert25
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:51:
[...]

Dat staat er niet. Er staat "It is estimated that this project will add at least 20 million RFID chips every year for the next five years (blockchain data entry points) on chain.": een verwachting; nergens staat dat de bestelling geplaatst is.
Er staat will add, dat is een zekerheid. Anders zou je should gebruiken.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:15
[...]

de mijne 120% minder

• Crystal007
Rhautvast schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:18:
[...]

Ook hier weer even te zonnig nieuws! ADA heeft ongeveer 75% van zijn waarde verloren in krap 3 maanden tijd. Daarbij heeft dit project nog geen werkend product! Ja, het kan de hoogte ingaan als ze leveren, maar het kan ook gestaag door blijven dalen.

Verwacht niet dat er bij elk bericht disclamers geplaatst worden, maar iets reëler zou wel fijn zijn!
Gewoon bij kopen die hap Haha, ik hoop echt dat ie nog eens 50% daalt. Lekker nog meer kopen :D

Geloof echt in dit project, maar inderdaad pas over 5 jaar:)

Nu kopen nu het zo laag staat, net als ethereum 1,5 jaar terug

• Richh
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:18:
[...]

Ik heb gewoon geen zin om tijd te besteden aan jouw ongefundeerd negativisme.
Negativisme is het niet, maar oke: dat mag je het noemen.

Ongefundeerd? Gast...

Jammer dat je het dan maar persoonlijk maakt om het laatste woord te hebben.

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:02:
[...]

Wat is het verschil tussen NEO en VEN dan in jouw ogen? VEN gaat namelijk ook aps draaien op haar netwerk..

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Meer dan 100% in de min is knap :P

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:02
Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:22:
[...]

Er staat will add, dat is een zekerheid. Anders zou je should gebruiken.
Er staat it is estimated... Geen enkele toezegging dus, alleen maar een inschatting.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Als iedereen 1 euro op mijn bankrekening stort is ook Kassa, en een stuk milieu vriendelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryan1981 op 07-03-2018 16:24 ]

• Luca
Nee, oprecht 120%. Sterker nog, inmiddels 300% wtf.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dit is een long-term bag maar dit knaagt aan alle kanten.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:15
PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Meer dan 100% in de min is knap :P
ben ook knap }:O

• RickvN
Danny.G schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Nee, oprecht 120%. Sterker nog, inmiddels 300% wtf.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, dit is een long-term bag maar dit knaagt aan alle kanten.
Komt dus met name door 1 munt?
Daar achteraan gaan en verpatsen. Die zakt sowieso.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

anboni schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Er staat it is estimated... Geen enkele toezegging dus, alleen maar een inschatting.
Het kunnen er 20 miljoen zijn maar ook 18 of 23. Lijkt me hoe dan ook zeer goed nieuws. Geeft wel aan om hoeveel aantallen we het hebben aangezien dit maar 1 bedrijfje is. Doe dat eens maal een paar duizend en je ziet waar we naartoe gaan.

Groetjes, FaceDown.

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-01 21:50
Wat een chaos bij Walton toch. Enorm amateuristisch. Ik geloof in de tech achter het bedrijf en ben een beetje laat met het volgen van het nieuws dus twijfel nu of ik er op dit moment nog uit ga stappen, maar je kan wel zeggen dat het PR team toch wel erg slecht is. Iemand nog in WTC?

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:23:
[...]

Wat is het verschil tussen NEO en VEN dan in jouw ogen? VEN gaat namelijk ook aps draaien op haar netwerk..
VEN heeft een blockchain voor 1 doelgroep: bedrijven. Focus ligt volledig op het gebruik van de blockchain door bedrijven, om een geselecteerde set problemen op te lossen.

NEO
- Bestaat al (!!!)
- Heeft een werkend mainnet
- Heeft al werkende apps
- Richt zich op iedere particulier én bedrijven
- Onderscheid zich extra door meerdere programmeertalen te supporten

Een VEN-achtige blockchain past wel op NEO, maar een NEO-achtige blockchain is niet helemaal wat VeChain bedoelt met het aanbieden van smart contracts.

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:18:
[...]

Ik heb gewoon geen zin om tijd te besteden aan jouw ongefundeerd negativisme. Ik deel hier nieuws over VEN en steeds zijn het dezelfden die het denken te moeten debunken. Waarom weet ik niet. Misschien wat minder zuur in het leven staan? Persoonlijk zou ik er doodellendig van worden als ik een dagelijkse kruistocht tegen een coin moest voeren die niet eens in mijn portfolio zit. Maar ja dat ben ik..
Ik ga het je nog een keer uitleggen; dat soort reacties hebben niets met een kruistocht tegen Vechain te maken. Waarom mag je wel positief zijn, maar is kritisch zijn ineens not done? Alleen omdat dat niet met jouw visie en verwachtingen overeen komt? Hij onderbouwt zijn reacties prima, dus ik zie het probleem echt niet.

Het meest ironische is nog dat ik oprecht denk dat Vechain zelf meer heeft aan de kritische feedback van Richh dan aan jouw ongefundeerde geshill waarbij je enige vorm van kritisch denken wegzet als FUD.

Daarnaast moet je de definitie van ongefundeerd nog eens even opzoeken, want die begrijp je duidelijk niet.

Verwijderd

[...]

Wilde even snel in en uitstappen.. loopt heel Binance vast :F
Heeft me gelukkig uiteindelijk maar 0,002btc gekost. Haha.. wtf.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
VIA 250% + op Binance :p

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:27:
[...]

VEN heeft een blockchain voor 1 doelgroep: bedrijven. Focus ligt volledig op het gebruik van de blockchain door bedrijven, om een geselecteerde set problemen op te lossen.

NEO
- Bestaat al (!!!)
- Heeft al werkende apps

Een VEN-achtige blockchain past wel op NEO, maar een NEO-achtige blockchain is niet helemaal wat VeChain bedoelt met het aanbieden van smart contracts.
Dus omdat NEO al bestaat is het beter? Ze hebben een voorsprong maar dat zegt weinig over de kwaliteit ervan. En het zal straks de vraag worden wat voor grotere aantallen transacties zal gaan zorgen, particulieren of zakelijke supplychain transacties...ik denk het laatste, er zijn namelijk veel meer producten dan mensen op de wereld.

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-01 12:00

Pablo

Rito pls

Via pagina op binnance loopt gewoon vast.
kan daar helaas weinig :(

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Rookert25
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:27:
[...]

NEO
- Bestaat al (!!!)
- Heeft al werkende apps

Ik zie VEN meer als een bedrijf dat gericht diensten aanbiedt en NEO meer als een open platform zonder echte richting.

Allebei tof hoor, houd ze allebei :)

• pirodr01
Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Ik zie VEN meer als een bedrijf dat gericht diensten aanbiedt en NEO meer als een open platform zonder echte richting.

Niks ten nadele van NEO hoor, heb zelf ook NEO. Maar krijg soms het idee dat het THOR systeem van VEN als heel verkeerd wordt afgedaan, terwijl het verschil met NEO in mijn ogen niet zo heel groot is.

• tias86
vipers120 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:26:
Wat een chaos bij Walton toch. Enorm amateuristisch. Ik geloof in de tech achter het bedrijf en ben een beetje laat met het volgen van het nieuws dus twijfel nu of ik er op dit moment nog uit ga stappen, maar je kan wel zeggen dat het PR team toch wel erg slecht is. Iemand nog in WTC?
Ik zou denk dumpen.
Door dit soort geintjes zou ik het vertrouwen wel verliezen..
Heb ze zelf niet,

• RickvN
Watskeburt op Binance?
Ik zie om 15.15 een gigantische dump bij veel coins (bijv. IOTA, ADA en XLM) en vervolgens een pump naar het oude niveau. Hapering op Binance ofzo?

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:29:
[...]

Dus omdat NEO al bestaat is het beter? Ze hebben een voorsprong maar dat zegt weinig over de kwaliteit ervan. En het zal straks de vraag worden wat voor grotere aantallen transacties zal gaan zorgen, particulieren of zakelijke supplychain transacties...ik denk het laatste, er zijn namelijk veel meer producten dan mensen op de wereld.
Je vroeg wat het verschil was :P

Ja, ik denk dat NEO een belangrijke voorsprong heeft. Het kan best dat VeChain 'beter' (wat is beter?) gaat worden, maar dat kunnen we pas over een jaar zeggen. Wel staat de market cap van VeChain al op meer dan 33% van NEO, en dat vind ik voor de huidige status van het project heel erg hoog.
Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Dat klopt ook wel :) ze staan technisch vrij dicht bij elkaar omdat het beide PoS is.

Dit geeft imho ook aan wat je als 'winst' kan verwachten door het bezitten van nodes.

• pirodr01
RickvN schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:34:
Watskeburt op Binance?
Ik zie om 15.15 een gigantische dump bij veel coins (bijv. IOTA, ADA en XLM) en vervolgens een pump naar het oude niveau. Hapering op Binance ofzo?
Dit misschien?

https://www.trustnodes.co...orth-bitcoin-bitcoin-cash

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Poe dat was ff flinke stress @ VIA kreeg bijna een aanval ^^
Me handen tintelen en alles, ben maar ff gestopt.

Toch een paar keer durven traden met succes! maar of ik dat nog een keer doe is maar de vraag.

iemand anders nog ''wat'' mee kunnen pakken op VIA? ben benieuwd!

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• pirodr01
Richh schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:34:
[...]

Je vroeg wat het verschil was :P

Ja, ik denk dat NEO een belangrijke voorsprong heeft. Het kan best dat VeChain 'beter' (wat is beter?) gaat worden, maar dat kunnen we pas over een jaar zeggen. Wel staat de market cap van VeChain al op meer dan 33% van NEO, en dat vind ik voor de huidige status van het project heel erg hoog.

[...]

Dat klopt ook wel :) ze staan technisch vrij dicht bij elkaar omdat het beide PoS is.

Dit geeft imho ook aan wat je als 'winst' kan verwachten door het bezitten van nodes.
Het is een beetje dubbel, ben het met je eens dat Vechain zelf meer gericht is op het bedrijfsleven, maar hun aps zijn dan weer meer gericht op particulieren (bijvoorbeeld door voedingsproducten in te kunnen scannen in een winkel).

Klopt wat je zegt, het blijft afwachten. Ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in, en zit daarom best wel heavy in VEN.

• Richh
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Het is een beetje dubbel, ben het met je eens dat Vechain zelf meer gericht is op het bedrijfsleven, maar hun aps zijn dan weer meer gericht op particulieren (bijvoorbeeld door voedingsproducten in te kunnen scannen in een winkel).
Een app op een smartphone, waarmee je voedingsproducten scant, is iets heel anders dan een dApp die op de blockchain werkt.

DApps zijn niet voor particulieren.

• tias86
kassa meisjes in de ah kunnen ook heel goed voedingsproducten scannen

• Luca
iNSANiTi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:37:
Poe dat was ff flinke stress @ VIA kreeg bijna een aanval ^^
Me handen tintelen en alles, ben maar ff gestopt.

Toch een paar keer durven traden met succes! maar of ik dat nog een keer doe is maar de vraag.

iemand anders nog ''wat'' mee kunnen pakken op VIA? ben benieuwd!
Ik heb de 100 VIA die ik heb gewonnen zonet maar ff verkocht. De prijs gaat zometeen sowieso goed zakken, dus dan koop ik het weer lager terug. :P

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@Danny.G

Lekker avondje genieten ;)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• pirodr01

• Luca
iNSANiTi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:42:
@Danny.G

Lekker avondje genieten ;)
Ja echt bizar. Ik weet niet helemaal wat er aan de hand is, want dit is wel een pump die je niet zo snel ziet. Is van 25k naar 80k sats gegaan ofzo? De browser pagina crashte, gaf 170k sats aan, de desktop app doet het nog wel. Echt heel raar, ik lees ook wat dingen over Binance op dit moment.

Laten we hopen dat het allemaal goed gaat.

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
Gefundeerde kritiek op welke coin dan ook is prima.
We moeten ons toch met z'n allen door de jungle aan informatie heen slaan (dat kan haast niet op een zuiver objectieve manier als je daarnaast ook nog een leven hebt).

Het verschil met Vechain en NEO is volgens mij voornamelijk dat Vechain dedicated is (RFID chips -> supply chain technology). NEO is een smartcontract-platform.

Daarbij heeft Vechain wel waarde voor de consument (ik zie hier vaker voorbij komen dat het puur B2B-waarde heeft. De consument wil uiteindelijk eerlijke goederen kopen, dat is ook meteen de enige reden dat bedrijven daar zoveel moeite in stoppen.

• Bmfd
Moderator van de subreddit van Binance;
We are investigating reports of some users having issues with their funds. Our team is aware and investigating the issue as we speak. Please remain patient and we will provide an update as quickly as possible.
Meerdere mensen claimen dat hun altcoins zijn verkocht en dat daar vervolgens Viacoin mee is gekocht. :/

• pirodr01

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Wat is nu het beste om te doen? ff alles weghalen bij Binance?

• tias86
Daarom straks blockport mensen , coin kan bliiven staan want je beheert je eigen private key

• MrAelon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 10:20
iNSANiTi schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 16:46:
Wat is nu het beste om te doen? ff alles weghalen bij Binance?
Als je 2FA aan hebt staan is er weinig aan de hand. Ongebruikte funds kun je over het algemeen wellicht wel beter storen op je wallet.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Les 1: niet emotioneel betrokken raken bij een coin.
Er gaan er hier een hoop zakken........mijn hemel.

ontopic: wordt wel weer eens tijd voor wat vuurwerk in de markt.................

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:08
Nou ik kijk ook weer even hier en in de Delta App. WTF is going on?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Snel weghalen!

Weg

• tias86
Is het handig om nu in te loggen op binance of is at niet verstandig?

• Luca
Mwah, ik stond nog ingelogd op Binance en mijn 2FA is nog steeds ingeschakeld. Ik vind het wel prima.

• Adnanos
VEN is toch gewoon een ERC20 coin en kan ik naar myetherwallet sturen?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:08

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:02
Lijkt er niet op dat er iets aan de hand is op m'n binance accounts (geen van drieen zo te zien, twee voor de bots, eentje voor de middellange termijn coins)

• tias86
Bij stonden de GTV er ook gewoon nog op. Net gekeken. Niks aan de hand.

[ Voor 27% gewijzigd door tias86 op 07-03-2018 16:55 ]

Pagina: 1 ... 151 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!