[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.089 views

Onderwerpen

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:05
HoppyF schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:04:
[...]

En de BTC dan? 8)7

Even een opleving om daarna weer terug te vallen.
Een telkens weer terugkerend patroon waar veel mensen nu wel een keer op uitgekeken zijn.
Dan moet je BTC kopen. :)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
HoppyF schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:04:
[...]

En de BTC dan? 8)7

Even een opleving om daarna weer terug te vallen.
Een telkens weer terugkerend patroon waar veel mensen nu wel een keer op uitgekeken zijn.
Ligt eraan, heb gister bijv. wat LTC gekocht voor uitbreiding van de LTC PF, hou van mooie ronde getallen :P
Die staan nu idd. op verlies, de rest van de LTC's echter niet.
Als je longtime hodled met BTC en LTC is de dagkoers niet zo interessant. :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:09:
[...]
Als je longtime hodled met BTC en LTC is de dagkoers niet zo interessant. :)
Holden is leuk zonder dat er eens 70% vanaf gaat. Was hier ook Holder maar heb toch maar besloten af en toe te verkopen en lager terug in te kopen. Stel je had vorig jaar op 6.000 gekocht en gehold, dan heb je een rit naar 20.000 en terug naar 6.000 gemist. Zoiets maakt holden toch wel erg pijnlijk. Zelfs al had op je op 400 gekocht is het pijnlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 06-03-2018 20:12 ]

Verwijderd

Geen touw aan vast te knopen de laatste weken. Marketcap is te laag met te weinig nieuw geld. De kleine spurtjes hier en daar zijn dezelfde whales en pump and dump groepen. Ik ga me maar richten op de midden/lange termijn voor nu met af en toe wat dips kopen.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46
Dat ga ik echt niet doen!
Ik heb een schurfthekel aan de BTC.
Bij het kopen kun je niet alleen in Euros kopen dus heb ik LTC en ETH gebruikt.

En ja, ik weet dat de trading pairs een link hebben met de BTC.
Helaas. Ik zou liever alleen maar EUR/USD pairs zien.
Als meer Exchanges dit zouden ondersteunen zou ik ze zeker gaan gebruiken.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:11:
[...]

Holden is leuk zonder dat er eens 70% vanaf gaat. Was hier ook Holder maar heb toch maar besloten af en toe te verkopen en lager terug in te kopen. Stel je had vorig jaar op 6.000 gekocht en gehold, dan heb je een rit naar 20.000 en terug naar 6.000 gemist. Zoiets maakt holden toch wel erg pijnlijk. Zelfs al had op je op 400 gekocht is het pijnlijk.
Inderdaad, had je d'r 3x zoveel terug kunnen kopen.

• RaptorXS
Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:14:
[...]

Inderdaad, had je d'r 3x zoveel terug kunnen kopen.
Tsja, heb nu eenmaal een (nogwel) drukke baan dus geen tijd voor daghandel.
Heb het geld ook niet echt meer nodig door winstnemingen in het verleden. :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
RaptorXS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:19:
Heb het geld ook niet echt meer nodig door winstnemingen in het verleden. :)
:z

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:45
Even een flinke pluk Cardano gekocht.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
[...]

Achteraf makkelijk gezegd. Als je verkocht had en een kooporder op lager had gesteld en het stijgt in de nacht. Kom je bedrogen uit. Maw je kan de toekomst niet lezen.

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Achteraf makkelijk gezegd. Als je verkocht had en een kooporder op lager had gesteld en het stijgt in de nacht. Kom je bedrogen uit. Maw je kan de toekomst niet lezen.
Je weet natuurlijk nooit wat de koers precies gaat doen. Alleen van 5.000 naar 20.000 had iedereen wel kunnen bedenken dat er een flinke correctie op zou komen. Stel je verkoopt dan op 18.000 en koopt terug op 10.000 zit je nog goed, in ieder geval beter dan bij holden. Ik heb het ook niet over vandaag verkopen en morgen terug kopen. Ik heb het over maanden vasthouden en dan een keer uitstappen en weken of maanden daarna weer instappen.

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Ben echt bang dat we weer onder de 10k komen mannen, en wie weet opnieuw terug naar de 5k.
Dit is echt niet goed voor de koers telkens :(

• HoppyF
lighting_ schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:21:
[...]

Precies.
Terug redeneren en kijken waar de dalen en pieken zaten en daaruit je theoretisch te behalen winst berekenen is zinloos.
Kijk liever vooruit.
Het ideale moment om in te kopen bestaat ook niet.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Nee dus. Van rode dagcijfers naar 10% winst is geen spike. Ik zie een flinke boost en daarna een stukje winstneming. FUD dus van degenen die hier altijd koste wat kost VEN af moeten kraken bij letterlijk elk nieuwsbericht.

Groetjes, FaceDown.

• RaptorXS
[...]

Jij was toch diegene die de helft van zijn BTC verkocht ten tijde van de BitcoinCash hardfork, als ik me goed herinner? :)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 06-03-2018 20:28 . Reden: typo ]

• Marcon
  • Laatst online: 10-05-2024
Ook maar eens besloten om in te gaan spelen op de huidige markt. Met de helft van de portefeuille ga ik voor holden en met de andere helft proberen meer btc te genereren. Met de regel dat ik nooit hoger ga inkopen als waardoor ik hem verkoop.
Heb een aantal dagen geleden op 10.9k verkocht. Even moeten wachten maar inmiddels is die weer lager te kopen.

Nadeel hier van is wel dat je met een echte stijging de boot gaat missen, maar dat zie ik momenteel nog niet echt gebeuren.

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 22:35
C6DL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:25:
Ben echt bang dat we weer onder de 10k komen mannen, en wie weet opnieuw terug naar de 5k.
Vaak ben je te bang. Ik kan me niet voorstellen dat die nu weer onder de 10K zakt. Dipjes horen er nou eenmaal bij:)

• PilatuS
  • Niet online
C6DL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:25:
Ik vind deze 2 wel een goed verhaal hebben over wat er mogelijk gaat gebeuren nu.

https://www.tradingview.c...ISTORIC-SUPPORT-LINE-BUT/

https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/mbcoS3OV-85xx/
RaptorXS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Jij wa toch diegene die de helft van zijn BTC verkocht ten tijde van de BitcoinCash hardfork, als ik me goed herinner? :)
Klopt. Ik was toen uitgestapt op het verkeerde moment. Wel weer terug ingestapt voor de run naar de 20k. Sindsdien meerdere keren in en uitgestapt. Gisteravond op 11.200 uitgestapt. Ik had zoiets van: Als we op maandag in de rode cijfers gaan, gaan we dat de rest van de week. Het zou mij niets verbazen als we onder de 8.800 gaan komen vanaf nu.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Nee dus. Van rode dagcijfers naar 10% winst is geen spike. Ik zie een flinke boost en daarna een stukje winstneming. FUD dus van degenen die hier altijd koste wat kost VEN af moeten kraken bij letterlijk elk nieuwsbericht.
Ik zit zelf geregeld in VEN. Dus ik zal een beetje nodeloze FUD verspreiden...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• PilatuS
  • Niet online
HoppyF schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:26:
[...]

Precies.
Terug redeneren en kijken waar de dalen en pieken zaten en daaruit je theoretisch te behalen winst berekenen is zinloos.
Kijk liever vooruit.
Het ideale moment om in te kopen bestaat ook niet.
Zoals ik al zei, niemand weet precies wat de koers gaat doen. Alleen in maanden tijd van 7.000 naar 20.000 kan je gif op innemen dat daar een correctie op komt. Dat is in het verleden altijd zo geweest en dat zal ook zo blijven. Je hoeft ook helemaal niet te weten wat de top is of het dal is. Altijd maar blijven zitten is ook niets. Op het moment dat ik vind dat het te hard omhoog gaat stap ik uit.

• C6DL
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Ik vind deze 2 wel een goed verhaal hebben over wat er mogelijk gaat gebeuren nu.

https://www.tradingview.c...ISTORIC-SUPPORT-LINE-BUT/

https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/mbcoS3OV-85xx/

[...]

Klopt. Ik was toen uitgestapt op het verkeerde moment. Wel weer terug ingestapt voor de run naar de 20k. Sindsdien meerdere keren in en uitgestapt. Gisteravond op 11.200 uitgestapt. Ik had zoiets van: Als we op maandag in de rode cijfers gaan, gaan we dat de rest van de week. Het zou mij niets verbazen als we onder de 8.800 gaan komen vanaf nu.
Wat zeggen ze nou dan?
Dat de koers mogelijk kan zakken tot 8500?

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Wurmpje schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Vaak ben je te bang. Ik kan me niet voorstellen dat die nu weer onder de 10K zakt. Dipjes horen er nou eenmaal bij:)
uhuh, als je uitscrollt naar de daily chart ziet het er gewoon oke uit voor BTC. Ze heeft t gewoon moeilijk met de 11.8K resistance. Op de lange termijn alleen maar goed dat ze het rustig aan doet.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 10:28
Zo net ook, maar uitgestapt met al mijn BTC. Ik ga niet nog eens nodeloos toekijken, hoe alle winst verdampt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• C6DL
Jumpman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:34:
Zo net ook, maar uitgestapt met al mijn BTC. Ik ga niet nog eens nodeloos toekijken, hoe alle winst verdampt.
Al je BTC? zit je er met tienduizenden euros in dan? :p

• PilatuS
  • Niet online
C6DL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:33:
[...]

Wat zeggen ze nou dan?
Dat de koers mogelijk kan zakken tot 8500?
Klopt.

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

En toen stond ethereum weer op het niveau waar ik uitgestapt was . . . iemand enig idee waar deze dip vandaan komt?

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Ondanks dat ik geloof in blockchain en crypto en er nog steeds van overtuigd ben dat mn portfolio eind dit jaar zal gestegen zijn.. heb ik toch bedenkingen bij vele voorspellingen. "Bitcoin eind dit haar 30k dollar, Ven 25dollar,..." Collega van me blijft bij zn standpunt dat Lisk eind dit jaar op 100 dollar staat. Ben zeker bullish naar toekomst toe maar denk toch dat er veel mensen hun verwachtingen beter wat lager leggen. 2018 !=2017. Om die waarden allemaal te halen moeten al die punten weer x aantal keer over de kop. Ooit stopt dit wel...

• Jumpman
C6DL schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:35:
[...]

Al je BTC? zit je er met tienduizenden euros in dan? :p
Alles verkocht (ook de Alts) in december 2017 en het laatste beetje begin februari 2018 (helaas te lang gewacht). Weer langzaam ingestapt vanaf de € 7000,00 tot € 7800,00. Dus leuke winsten gemaakt vorig jaar. :)

• PilatuS
  • Niet online
Rebbelx schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:36:
"Bitcoin eind dit naar 30k dollar,
Kan prima hoor. Het zou mij verbazen als we dit jaar niet weer minimaal 20k gaan doen. Nog even flink omlaag deze maand en dan weer door omhoog. Persoonlijk zie ik BTC eind dit jaar wel 35 tot 40k doen.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:25:
[...]

Je weet natuurlijk nooit wat de koers precies gaat doen. Alleen van 5.000 naar 20.000 had iedereen wel kunnen bedenken dat er een flinke correctie op zou komen. Stel je verkoopt dan op 18.000 en koopt terug op 10.000 zit je nog goed, in ieder geval beter dan bij holden. Ik heb het ook niet over vandaag verkopen en morgen terug kopen. Ik heb het over maanden vasthouden en dan een keer uitstappen en weken of maanden daarna weer instappen.
En als het naar 25k was gestegen.
Zou je niet gekocht hebben? Stel het was gezakt van 25k naar 20k. Had je dan niet al gekocht. Maw de extreme voorbeelden van jou is makkelijk wanneer je de koers uitslag weet.

• pirodr01
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:38:
[...]

Kan prima hoor. Het zou mij verbazen als we dit jaar niet weer minimaal 20k gaan doen. Nog even flink omlaag deze maand en dan weer door omhoog. Persoonlijk zie ik BTC eind dit jaar wel 35 tot 40k doen.
Verwacht ik ook wel...het grote geld moet nog komen en de meeste projecten moeten nog in praktijk komen. Als je de BTC chart op weekly zet in plaats van daily, is het gewoon een mooie lijn omhoog nog steeds, ondanks januari/februari.

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:39:
[...]

En als het naar 25k was gestegen.
Zou je niet gekocht hebben? Stel het was gezakt van 25k naar 20k. Had je dan niet al gekocht. Maw de extreme voorbeelden van jou is makkelijk wanneer je de koers uitslag weet.
Dit is dus niet wat ik zeg. Ik heb het over een extreme stijging. Gaat BTC in 2 jaar tijd van 10k naar 25k is dat iets compleet anders dan van 5k naar 20k in een paar maanden. Hoe harder omhoog, hoe harder omlaag. Je mag het onzin vinden hoor, dat is prima, maar ik probeer alleen iets aan te geven wat in het verleden al vaak genoeg gebeurt is en waar je wat mee kan.

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-01 23:17
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Vind dit wel een een beetje een gek bericht, uitgestapt omdat je dacht: als we op maandag in de rode cijfers gaan, gaan we dat de rest van de week.

Terwijl gisteren BTC juist in het groen stond?

• PilatuS
  • Niet online
tomdg schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:42:
[...]

Vind dit wel een een beetje een gek bericht, uitgestapt omdat je dacht: als we op maandag in de rode cijfers gaan, gaan we dat de rest van de week.

Terwijl gisteren BTC juist in het groen stond?
Ik ben vannacht uitgestapt toen het van 11.800 naar 11.200 gegaan was. Gisteravond was erg laat en eigenlijk alweer vandaag. Zat om 02:30 achter de PC om te verkopen :P Ik lag in bed en zag de candles erg hard gaan, ben er uit gegaan om te verkopen.

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 06-03-2018 20:45 ]

• Jumpman
Ik ben benieuwd wat Azië straks gaat doen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:55:
[...]

Dat zie je aan de koers idd oOo
Denk dat je je vergist, tot nu toe werd de prijs namelijk veelal omlaag gedrukt, dat kan straks niet meer omdat de coins in een wallet moeten zitten, en niet meer op een exchange kunnen staan. Daardoor kan er veel minder gemanipuleerd worden. Plus een node vanaf 6K Ven ipv 10K Ven zal voor velen net het verschil maken om toch voor een node te gaan (of een tweede, of een derde node...)
Begrijp ik de context niet of heb ik iets gemist? Moet ik m'n coins in een wallet stoppen ipv ze bv op binance te laten staan? Wanneer is straks?

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• pirodr01
Chris.nl schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:46:
[...]

Begrijp ik de context niet of heb ik iets gemist? Moet ik m'n coins in een wallet stoppen ipv ze bv op binance te laten staan? Wanneer is straks?
Als je er meer dan 6K hebt moeten ze idd in een individuele wallet (op Binance staan ze gezamenlijk in 1 wallet van Binance). Dus op je Ledger of MEW wallet bv. Daarna kunnen whales ze ook niet meer eruit halen om ermee te handelen, omdat er een wachttijd is voordat Thor begint te genereren. Heel veel VEN zal dus straks vast gaan staan.

• tomdg
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:43:
[...]

Ik ben vannacht uitgestapt toen het van 11.800 naar 11.200 gegaan was. Gisteravond was erg laat en eigenlijk alweer vandaag. Zat om 02:30 achter de PC om te verkopen :P Ik lag in bed en zag de candles erg hard gaan, ben er uit gegaan om te verkopen.
Ahaa, jouw maandag is rekbaar, maar ik snap 'm!

• Jumpman
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:50:
[...]

Als je er meer dan 6K hebt moeten ze idd in een individuele wallet (op Binance staan ze gezamenlijk in 1 wallet van Binance). Dus op je Ledger of MEW wallet bv. Daarna kunnen whales ze ook niet meer eruit halen om ermee te handelen, omdat er een wachttijd is voordat Thor begint te genereren. Heel veel VEN zal dus straks vast gaan staan.
Niet interessant voor Whales meer, dus zal de coin daarvoor gaan zakken, lijkt mij.

• pirodr01
Jumpman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:52:
[...]

Niet interessant voor Whales meer, dus zal de coin daarvoor gaan zakken, lijkt mij.
Juist wel, de waarde van de munt neemt toe want meer schaarste, plus Thor uitkering blijft staan.

• PilatuS
  • Niet online
tomdg schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:52:
[...]

Ahaa, jouw maandag is rekbaar, maar ik snap 'm!
Het was inderdaad al dinsdag. Had nog niet geslapen dus voor mij was het nog maandag :P

• Jumpman
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Juist wel, de waarde van de munt neemt toe want meer schaarste, plus Thor uitkering blijft staan.
We zullen zien.

Echte Whales willen snel van veel coins af kunnen of snel aan veel coins kunnen komen in Crypto.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:50:
[...]

O de max is dus 6k. Wanneer m'n <1k inleg zoveel waard wordt koop ik graag een ledger.
Thnx voor de informatie.

[ Voor 67% gewijzigd door Chris.nl op 06-03-2018 20:56 ]

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• pirodr01
Jumpman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:55:
[...]

We zullen zien.

Echte Whales willen snel van veel coins af kunnen of snel aan veel coins kunnen komen in Crypto.
Gaan het inderdaad zien, allemaal nieuw terrein :)
Ik denk zelf dat de echt grote whales voor de nodes gaan, niks lekkerder dan passief inkomen lijkt mij.

• tomdg
PilatuS schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:54:
[...]

Het was inderdaad al dinsdag. Had nog niet geslapen dus voor mij was het nog maandag :P
Haha heb ik voor m'n gevoel ook altijd als het na 00.00 is en je nog wakker bent.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jumpman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:55:
[...]

We zullen zien.

En dat verandert ook niet. Maar feit blijft dat alles wat gelocked wordt in nodes dus onttrokken wordt aan de markt. Dat is dus per definitie goed voor de koers.

Groetjes, FaceDown.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Weekendje niet naar de crypto gekeken, kijk vandaag voor de eerste keer opnieuw. Het begint te jeuken om toch nog wat Eth tijdelijk in alts te parkeren...

En Zilliqa op Binance ipv WePower en Elastos. Jammer, geen gratis WePower, maar zo is het wel fair.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
https://coinjournal.net/c...sider-trader-information/

Zou dit enige verklaring kunnen zijn van deze dip vandaag?

Vandaag op het werk de hele dag een leverancier over de vloer voor installatie van een nieuw systeem, dus de hele dag geen nieuws of wat dan ook gelezen of gezien, geen Delta... in de trein terug naar huis pleurde ik zowat van mijn stoel toen ik die laatste opende... maar los van bovenstaande niet zo snel iets kunnen vinden wat deze run nou weer veroorzaakt. Lijkt me ergens ook vrij stug dat de markt zo fel op dit soort zaken reageert maar je weet maar nooit in cryptoland.

• PilatuS
  • Niet online
Dakillerbean schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:02:
Als je in TA gelooft: Niet door over de weerstand op 11.800, dus vallen naar de vorige weerstand op 10.800. Die is gebroken dus verder omlaag, mogelijk naar 8.500 of lager.

Als je niet in TA gelooft: Geen idee :P

• pirodr01
Dakillerbean schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:02:
https://coinjournal.net/c...sider-trader-information/

Vandaag op het werk de hele dag een leverancier over de vloer voor installatie van een nieuw systeem, dus de hele dag geen nieuws of wat dan ook gelezen of gezien, geen Delta... in de trein terug naar huis pleurde ik zowat van mijn stoel toen ik die laatste opende... maar los van bovenstaande niet zo snel iets kunnen vinden wat deze run nou weer veroorzaakt. Lijkt me ergens ook vrij stug dat de markt zo fel op dit soort zaken reageert maar je weet maar nooit in cryptoland.
Ik denk dat er gewoon heel veel stop-losses ingesteld stonden onder de 11.8K, en toen BTC er opnieuw niet doorheen wist te breken, deze afgingen. Dat is eigenlijk de enige verklaring voor deze snelle daling. Er was onvoldoende tempo en volume om de 11.8K te doorbreken, en we zullen dus nieuwe aanloop moeten nemen. Volgens mij is er verder weinig verkeerds aan de hand op het moment qua nieuws.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Het is gewoon een spike, en volgens mij is de enige rede dat VEN zo gekraakt wordt is omdat jij het hier als een gek loopt te promoten en to over-sellen.

Serieus, 60% van mn PF bestaat uit VEN maar toch ben ik er telkens negatief over omdat jij constant loopt te doen alsof VEN de oppergod is van alle crypto's. Zelfs een spyke wil je niet toegeven, ik kwam een tijd niet in dit topic maar heb alweer genoeg berichten van je gezien om te zien dat je totaal niet veranderd bent..

Gelukkig neemt niemand hier jou nog serieus.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:39
PayPie en Wanchain worden de oppergod van crypto ;)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:56:
[...]

Gaan het inderdaad zien, allemaal nieuw terrein :)
Ik denk zelf dat de echt grote whales voor de nodes gaan, niks lekkerder dan passief inkomen lijkt mij.
Valt volgens mij wel mee, als je er echt geld in hebt zitten is dat iig gespreid. Passief inkomen klinkt ook mooi maar afhankelijkheid van 1 partij vinden mensen met centjes meestal niet zo leuk. :+

Het zal wel meevallen wat er zo echt vast staat. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Niks aan de hand, bulls are coming

https://hacked.com/crypto...but-the-bulls-are-coming/

Zero.

• Ton Hasselt
jostefa schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:07:
PayPie en Wanchain worden de oppergod van crypto ;)
Nee......PAC!!! oOo

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Jumpman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:52:
[...]

Ik denk dat jullie allebei een punt hebben.

Mijn gedachte:
De coin wordt minder volatiel en daardoor minder interessant voor daytraders/whales.
Belangrijke spelmaker wordt dan des te meer de adoptie IRL.
Een dividendsysteem, wat Thor feitelijk is, leunt in zeer sterke mate op de concrete resultaten van het bedrijf. Zonder afzet is dividend niet te verantwoorden.

• pirodr01
Weakhand schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:13:
[...]

[...]

Ik denk dat jullie allebei een punt hebben.

Mijn gedachte:
De coin wordt minder volatiel en daardoor minder interessant voor daytraders/whales.
Belangrijke spelmaker wordt dan des te meer de adoptie IRL.
Een dividendsysteem, wat Thor feitelijk is, leunt in zeer sterke mate op de concrete resultaten van het bedrijf. Zonder afzet is dividend niet te verantwoorden.
Klopt, het blijft afwachten en dat maakt het ook wel weer leuk :)

• Weakhand
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:14:
[...]

Klopt, het blijft afwachten en dat maakt het ook wel weer leuk :)
Waarvan akte. :9

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Hij voorspelt idd. een bull-markt maar ook zijn er volgens hem nog steeds 'big risks out there' en dan volgt een heel verhaal over Tether. De grijze neushoorn in de markt als je het mij vraagt. -O-

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Time: T minus 3 minutes.

Launch Control (ICX): OSM, third stage S&A arm permit to close.

OSM: Closed.

ICX: SSC, third stage S&A armed.
SSC: Armed.

ICX: Prop 1, vehicle fuel tank press open.
Prop 1: Open.

ICX: Fuel umbilical purge to open.
Prop 1: Open.

ICX: SSC, vent 1 heater control exit.
SSC: Exit.

ICX: SSC, vent 2 heater control exit.
SSC: Exit.

ICX: NSC reports spacecraft is go.

Mission Director: ICX spacecraft is ready to go.

ICX: SSC - FTS bat one and two heater controls heaters off.
SSC: Off.

ICX: Prop 1, pressurized first stage LOX tanks to relief.
Prop 1: Pressurized.

ICX: Prop 2, top first stage LOX to 100 percent levels.
Prop 2: Up and down, 100 percent.

Time: Ninety seconds.

ICX: SSC, hydraulic external power to on.
SSC: External.

Time: Eighty seconds.

ICX: RCO, report range go for launch.

Range Control Officer (RCO): Range go for launch.
Mission Director: ICX (Viera), you're go for launch.

ICX: Roger!!!!!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik had ook een onderzoekje gedaan naar VEN,

Het is zo dat meer dan 80% van alle ven in handen zitten van thrudheim en miljnair nodes. 150000 VEN en hoger.

Vanwege hun manier van nodes verdienen deze 80% meer dan zeg maar 90% van al het thor per dag.

Iedereen onder de 150000 ven en dat zijn er erruuug veel. Doet maar mee voor iets van 10% van de totale thor markt.

Aan zon scheme zou ik niet aan meewillen doen. De mensen met minder ven worden erg benadeeld.

• HoppyF
zilver7 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:20:
[...]

Hij voorspelt idd. een bull-markt maar ook zijn er volgens hem nog steeds 'big risks out there' en dan volgt een heel verhaal over Tether. De grijze neushoorn in de markt als je het mij vraagt. -O-
Die Tether is ook helemaal niet nodig naar mijn mening.
Wat moet je ermee?
Wil je tijdelijk uitstappen kun je beter naar USD of Euro gaan en later weer terugkomen.
Daar heb je geen andere alt coin voor nodig.

• pirodr01
DeeSung schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:24:

Het is zo dat meer dan 80% van alle ven in handen zitten van thrudheim en miljnair nodes. 150000 VEN en hoger.

Vanwege hun manier van nodes verdienen deze 80% meer dan zeg maar 90% van al het thor per dag.

Iedereen onder de 150000 ven en dat zijn er erruuug veel. Doet maar mee voor iets van 10% van de totale thor markt.

Aan zon scheme zou ik niet aan meewillen doen. De mensen met minder ven worden erg benadeeld.
Het is een dividend systeem waarbij groothouders extra worden beloond. Volgens mij is daar toch niet zoveel mis mee? Daarnaast, lang niet alle coins keren überhaupt dividend uit, dus ik ben er straks wel blij mee, ondanks dat mensen die veel meer geld hebben durven investeren, wat meer krijgen dan ik.

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Dat moment waarop ICX de 9000 haalde.. Lijkt wel een eeuwigheid geleden nu.

• HoppyF

Uhhhh? :?
Hoeveel whales hebben het merendeel van de BTC's in bezit en wat hebben de kleine beleggers in hun bezit?

• Ton Hasselt
HoppyF schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:25:
[...]

Die Tether is ook helemaal niet nodig naar mijn mening.
Wat moet je ermee?
Wil je tijdelijk uitstappen kun je beter naar USD of Euro gaan en later weer terugkomen.
Daar heb je geen andere alt coin voor nodig.
Op cryptopia niet mogelijk.

• Ton Hasselt
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:26:
[...]

Het is een dividend systeem waarbij groothouders extra worden beloond. Volgens mij is daar toch niet zoveel mis mee? Daarnaast, lang niet alle coins keren überhaupt dividend uit, dus ik ben er straks wel blij mee, ondanks dat mensen die veel meer geld hebben durven investeren, wat meer krijgen dan ik.
Wanneer betalen ze uit?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:05:
[...]

Het is gewoon een spike, en volgens mij is de enige rede dat VEN zo gekraakt wordt is omdat jij het hier als een gek loopt te promoten en to over-sellen.

Serieus, 60% van mn PF bestaat uit VEN maar toch ben ik er telkens negatief over omdat jij constant loopt te doen alsof VEN de oppergod is van alle crypto's. Zelfs een spyke wil je niet toegeven, ik kwam een tijd niet in dit topic maar heb alweer genoeg berichten van je gezien om te zien dat je totaal niet veranderd bent..

Gelukkig neemt niemand hier jou nog serieus.
Je weet blijkbaar niet wat een spike is. Een spike is een piek. Een piek is een sterke stijging met een daarop volgende gelijke sterke daling. VEN staat nu gewoon op 7% winst na dat nieuws dus van een piek is geen sprake.
En die laatste opmerking van je is gewoon onmacht omdat je verder niets meer te zeggen hebt. :>

Groetjes, FaceDown.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:39
HoppyF schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:27:
[...]

Hoeveel whales hebben het merendeel van de BTC's in bezit en wat hebben de kleine beleggers in hun bezit?
Bij bitcoin moet je zelf werken (minen) om geld te verdienen, met master nodes hoef je alleen veel geld te hebben en een simpele server.

• pirodr01
Vanaf juni, als het mainnet live gaat. Maar de nodes moeten voor die tijd dus al vast staan.

• Dhr. Satoshi
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:29:
[...]

Je weet blijkbaar niet wat een spike is. Een spike is een piek. Een piek is een sterke stijging met een daarop volgende gelijke sterke daling. VEN staat nu gewoon op 7% winst na dat nieuws dus van een piek is geen sprake.
En die laatste opmerking van je is gewoon onmacht omdat je verder niets meer te zeggen hebt. :>
Ligt er natuurlijk aan over welke periode je het bekijkt.

• DeeSung
  • Niet online
[...]

Ja maar t gaat mij er meer om dat ze extra willen bovenop het normale bezit. Andere coins redden dat ook zonder.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat een onzin zeg. Men wordt juist gestimuleerd om zoveel mogelijk VET te locken. De kleinere belegger profiteert doordat VET daardoor meer waard wordt. Ben blij met de Thor die je krijgt! Maar je bent niet blij omdat anderen meer krijgen? Dan werk je zeker ook niet? Want waarom werken voor een schamele 40K per jaar terwijl anderen 100K verdienen? Niet eerlijk toch?

Groetjes, FaceDown.

• pirodr01
DeeSung schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:32:
[...]

Ja maar t gaat mij er meer om dat ze extra willen bovenop het normale bezit. Andere coins redden dat ook zonder.
eh...whut?
Meer willen? Het is niet wat men wil, het is hoe het systeem werkt. En andere coins redden het ook zonder? Niet elke coin heeft een eigen mainnet...misschien moet je je onderzoek nog wat verder uitbreiden voor zomaar uitspraken te doen?

• RaptorXS
[...]

Ten tijde van het ontstaan van de Bitcoin was het revolutionair en beginners hadden geen idee wat de toekomst zou brengen, ik ook niet.
Doch VEN is het zoveelste cryptomuntje net als die andere 1400+.
Toch wel een verschil dus.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Maar uhm, even serieus; Waarom staat WTC nu zo hoog? Die werd letterlijk een week geleden nog helemaal afgebrand door iedereen en nu duikt iedereen er weer bovenop. Wat een kudde schapen zijn het toch :')

• pirodr01
ggj87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:37:
Maar uhm, even serieus; Waarom staat WTC nu zo hoog? Die werd letterlijk een week geleden nog helemaal afgebrand door iedereen en nu duikt iedereen er weer bovenop. Wat een kudde schapen zijn het toch :')
Uhm, even serieus...partnership met Alibaba? Houden we het nieuws wel een beetje bij?

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:37:
Was te verwachten, Walton worstelt en komt boven.
Wilde instappen, maar had effe geen fiat.

[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-03-2018 21:40 ]

• ggj87
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Uhm, even serieus...partnership met Alibaba? Houden we het nieuws wel een beetje bij?
Dat niet nee, vond het al zo vreemd.

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-01 15:29
[...]

Is maar een piek.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Alibaba heeft al veel ervaring met oplichters, dus ze passen goed bij elkaar.

Groetjes, FaceDown.

• Dhr. Satoshi
Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:39:
[...]

Was te verwachten, Walton worstelt en komt boven.
Wilde instappen, maar had effe geen fiat.
Maar zakt nu flink weg in het drijfzand.. Jammer voor de WTC houders.

• pirodr01
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:40:
[...]

Alibaba heeft al veel ervaring met oplichters, dus ze passen goed bij elkaar.
Kerel, lighten up...Ik gun het ze van harte, ondanks dat ze in hetzelfde vijvertje vissen. Wacht maar tot wij PBoC binnenhengelen ;)

• DeeSung
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:35:
[...]

Wat een onzin zeg. Men wordt juist gestimuleerd om zoveel mogelijk VET te locken. De kleinere belegger profiteert doordat VET daardoor meer waard wordt. Ben blij met de Thor die je krijgt! Maar je bent niet blij omdat anderen meer krijgen? Dan werk je zeker ook niet? Want waarom werken voor een schamele 40K per jaar terwijl anderen 100K verdienen? Niet eerlijk toch?
Ja dan kan je ze netzo goed die waarde nog hoger gooien dat het nooit verkocht wordt lol.

Nu kwam ven met nog een actie volgensmij.

Van mij mag je ven kopen hoor ik geef gewoon een andere kant. Wrm minder krijgen als je ook meer kan krijgen.

Ik bedoel als je meer bezit krijg je toch zoiezo al meer hoeft er toch geen schepje bovenop. Maar het werkt wel ik zou idd die nodes niet verkopen als ik ze had.

• Weakhand
DeeSung schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:47:
[...]

Ja dan kan je ze netzo goed die waarde nog hoger gooien dat het nooit verkocht wordt lol.

Van mij mag je ven kopen hoor ik geef gewoon een andere kant. Wrm minder krijgen als je ook meer kan krijgen.

Ik bedoel als je meer bezit krijg je toch zoiezo al meer hoeft er toch geen schepje bovenop. Maar het werkt wel ik zou idd die nodes niet verkopen als ik ze had.
Groot geld betekent grote potentie tot verschuiving en dus een groter risico tot destabilisatie.
Als Vechain er alles aan gelegen is om de munt juist stabiel te houden, dan heeft het wel degelijk zin om groot geld meer te belonen. Dit geldt denk ik voor alle altcoins die een dergelijk systeem willen hanteren.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DeeSung schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:47:
[...]

De actie nu is gewoon om zo snel mogelijk veel VET in de nodes te locken. En ja daar profiteren whales van, maar de kleine belegger dus ook. Ik zou ook graag een stapel nodes hebben maar ik heb helaas niet een paar ton over dus ik doe het maar met mijn kleine stapeltje VEN.

Groetjes, FaceDown.

• DeeSung
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:51:
[...]

De actie nu is gewoon om zo snel mogelijk veel VET in de nodes te locken. En ja daar profiteren whales van, maar de kleine belegger dus ook. Ik zou ook graag een stapel nodes hebben maar ik heb helaas niet een paar ton over dus ik doe het maar met mijn kleine stapeltje VEN.
Halen ze nu nogmeer ven van de markt weg? Dat is ook een manier idd om de prijs snel op te voeren.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DeeSung schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:13:
[...]

Halen ze nu nogmeer ven van de markt weg? Dat is ook een manier idd om de prijs snel op te voeren.
Perfect toch? De munten verdwijnen van de markt omdat ze een nut dienen (Thor genereren). Dat is oneindig veel beter dan munten die worden vastgehouden door speculanten die wachten tot ze kunnen dumpen en cashen.

Groetjes, FaceDown.

• ggj87
Pfff, wat een geld gaat er in Tron om. Er staan op Binance gewoon kooporders van 12-36 BTC klaar 8)7 Ze verwachten nogal een stijging, of niet?

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
ggj87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:28:
Pfff, wat een geld gaat er in Tron om. Er staan op Binance gewoon kooporders van 12-36 BTC klaar 8)7 Ze verwachten nogal een stijging, of niet?
Er komt een coinburn aan, maar verder geen idee...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• DeeSung
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:20:
[...]

Perfect toch? De munten verdwijnen van de markt omdat ze een nut dienen (Thor genereren). Dat is oneindig veel beter dan munten die worden vastgehouden door speculanten die wachten tot ze kunnen dumpen en cashen.
Ja het werkt zo te zien wel die actie

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-01 10:03
https://twitter.com/CNBCF...s/971136289809620992?s=20

Wordt het toch nog interessant. Stiekem toch XRP op coinbase?

• Ton Hasselt
Zou niet gek zijn.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-01 14:54

p0st

Dutch Reefer

Of... NANO :) maar het zal inderdaad eerder Ripple zijn, of wellicht een andere feature, zoals VeryTrueUSD ofzo haha :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

Denken jullie dat we ooit nog een vergelijkbare marktgroei zien zoals 2017-2018?

De markt is toen van grofweg 20 miljard naar 850 miljard gegaan. Is het realistisch gezien mogelijk om ooit nog zo'n explosieve groei te verwachten? Ik begin hier zelf steeds meer aan te twijfelen.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:00:
Denken jullie dat we ooit nog een vergelijkbare marktgroei zien zoals 2017-2018?

De markt is toen van grofweg 20 miljard naar 850 miljard gegaan. Is het realistisch gezien mogelijk om ooit nog zo'n explosieve groei te verwachten? Ik begin hier zelf steeds meer aan te twijfelen.
20 miljard is helemaal nix (sommige personen hebben nog meer), en het bedrijf apple is 900+ miljard.
Als je vorig jaar crypto kocht was je er extreem vroeg bij.

Goud is 8 triljard ofso en niemand boeit dit wat van moderne generatie, bitcoin kan hier makkelijk overheen rollen.

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 23:04 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:00:

Laten we het in ieder geval hopen.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Voorlopig niet voor zomer.

Weg

• Ton Hasselt
A87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:03:
[...]

20 miljard is helemaal nix (sommige personen hebben nog meer), en het bedrijf apple is 900+ miljard.
Als je vorig jaar crypto kocht was je er extreem vroeg bij.

Goud is 8 triljard ofso en niemand boeit dit wat van moderne generatie
Vroeg?

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

De meeste crypto moet nog komen iig de top of the top qua ideeen, is nu nog vrij weinig soeps..
Verwacht in 2019 meer.., mischien de volgende facebook, google, ETC ETC ETC. Meeste wat er nu is zijn shitcoins zonder functie ook al lijkt het op een goed idee... of het is zoiets debiels als vakantiehuisjes etc wat geen moer met crypto te maken heeft in ICO's.

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 23:08 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1 ... 147 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!