Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 17:04 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ben jaloers op die mensen die toevallig tonnen of miljoenen hebben om mee te gokken. kans dat jemis gokt is vrij klein bij een BTC hodl, als BTC verdwijnt verdwijnt alles, lijkt mij sterk.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:54:
Valt wel lekker te verdienen met telkens die paar honderd verschuivingen bij BTC als je tonnen of miljoenen inzet.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 16:57 ]
Ik ook uiteindelijk wel verkocht met zon 1200 a 1300 verlies, heeft mij tijdens de opleving van laatst misschien nog 100 a 200 eu kunnen schelen als ik het op die piek had verkocht. Maar dan had ik nu ook minder in de dip gekocht wat nu al meer rendeert als dat. En ik zie zelf xvg niet meer zo hoog komen na de Mcafee hype en de algehele december moonshot, maar zeg nooit nooit
Daar wordt ook veel meer verloren. Gokken op een dip van btc waarna btc 10% omhoog knalt.Greymore1 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:17:
When BTC is looking blue, DGD is the coin for you. Grappig, had ik maar wat meer speelgeld voor DGD.
Groetjes, FaceDown.
Op de aanwezigheid van NULLS in zijn PF, vermoed ik
In euro gerekend verlies je dan helemaal niks. Je loopt enkel winst mis.FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:06:
[...]
Daar wordt ook veel meer verloren. Gokken op een dip van btc waarna btc 10% omhoog knalt.
[ Voor 42% gewijzigd door TomTorquay op 06-03-2018 17:07 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik pak wel een andere trein. Ben geen fan van frauderende conducteurs.Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:08:
All aboard the Walton train !
Verwijderd
Eens, hun imago heeft een deuk opgelopen. Maar ben mooi een stukje meegeliftTomTorquay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:12:
[...]
Ik pak wel een andere trein. Ben geen fan van frauderende conducteurs.
Ik zeg eerlijk, ik vind ark wel een goed georganiseerd. Als je nagaat kan elk bedrijf de blockchain gaan gebruiken en ook aanpassen naar hun wensen.A87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:14:
Weer een dodelijk saaie dag, weer ff 250 euro arken kopen. Als ze niet falen gaat 1 ark 1000 worden met gemak in niet al te lange tijd
Zo kan je interne comminucatie van de buitenwereld halen. En kan jij kan je beveiligen tegen hacken van bijvoorbeeld je klantgegevens.
En de Waltons moeten ook op zoek naar een groter huis.
[ Voor 48% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-03-2018 17:36 ]
https://twitter.com/Walto...s/971053046447788032?s=20
[ Voor 31% gewijzigd door Midacmm op 06-03-2018 17:40 ]
Nog 39 te gaan dan.Midacmm schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:38:
WTC schijnt volgens een Twitter bericht samen te gaan werken met Alibaba
Een extra tier masternode voor VeChain: vanaf 6,000 VET die je bij elkaar moet hebben op 20 maart aanstaande. Snap nog niet helemaal hoe dit uitpakt voor bestaande nodeholders, maar zal vast wat FOMO rond de 19e creëren.
Zo te zien wel ja, maar gericht op Smart City, niet zozeer op de supply chain van Alibaba zelf volgens mij.Midacmm schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:38:
WTC schijnt volgens een Twitter bericht samen te gaan werken met Alibaba
Nieuws van Ven: Aanpassing aan het nodes systeem; Gaat ws komende tijd voor flinke inkopen en minder verkopen zorgen dit.
https://twitter.com/vecha...status/971050812259487744
De vraag is natuurlijk ook of diezelfde stagiair dit heeft geregeld en gepostVerwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:41:
Alibaba cloud, klein verschil , maar wel leuke samenwerking denk ik
Als ze over zoiets kleins al gaan liegen.
Of het was weer een vies spelletje met grote investeerders, klein beetje negatieve opschudding veroorzaken.rav994 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:42:
Ik zat met 50% in WTC. Maar ik vertrouw het niet meer.
Als ze over zoiets kleins al gaan liegen.
Koers naar beneden investeerders erin, dan dit naar buiten gooien en voila.
Zo maar een gedachte
Ven:Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:33:
Ven heeft z'n motoren gestart.
En de Waltons moeten ook op zoek naar een groter huis.
https://www.reddit.com/r/...t_to_create_the_x_series/
Ze gaan early adopters met nodes extra belonen. Dit kan ervoor zorgen dat men niet meer gaat wachten tot juli maar nu al VET gaat inslaan en vasthouden. Bullish!
Ben ik blij dat ik net m'n icx meuk had ingeruild voor VEN
[ Voor 6% gewijzigd door FaceDown op 06-03-2018 17:47 ]
Groetjes, FaceDown.
Zo kun je alles recht lullen.tias86 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:45:
[...]
Of het was weer een vies spelletje met grote investeerders, klein beetje negatieve opschudding veroorzaken.
Koers naar beneden investeerders erin, dan dit naar buiten gooien en voila.
Zo maar een gedachte
Ik wil het niet krom of recht lullen, ik dacht dat gewoon.
<-- VEN HODLer kom maar op dan!FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:46:
[...]
Ven:
Ze gaan early adopters met nodes extra belonen. Dit kan ervoor zorgen dat men niet meer gaat wachten tot juli maar nu al VET gaat inslaan en vasthouden. Bullish!
Jaaaa kopen kopen kopen allemaal! In elk geval zullen degenen die voor een node willen gaan maar nog even wilde speculeren met andere coins of wachten op een VEN-dip in gaan slaan en vasthouden. Gaat dus een hele hoop VEN van de exchanges verdwijnen.Greymore1 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:49:
Zal dit de stijging worden waar we al die maanden(weken) naar uit gekeken hebben?
Groetjes, FaceDown.
Dat denk ik ook idd, plus met de periode die nodig is om VEN vast te laten staan om de nodes actief te krijgen, zal er veel minder VEN verkocht gaan worden. Hele slimme zet van Vechain dit!FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:51:
[...]
Jaaaa kopen kopen kopen allemaal! In elk geval zullen degenen die voor een node willen gaan maar nog even wilde speculeren met andere coins of wachten op een VEN-dip in gaan slaan en vasthouden. Gaat dus een hele hoop VEN van de exchanges verdwijnen.
Als het om geld gaat, worden de vuilste spelletjes gespeeld.
De grote spelers die het grootste deel van de nodes voor hun rekening gaan nemen, hebben allang ingeslagen. Dit gaat dus niet heel veel voor de huidige koers betekenen.FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:46:
[...]
Ven:
Dat zie je aan de koers iddBmfd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:53:
[...]
De grote spelers die het grootste deel van de nodes voor hun rekening gaan nemen, hebben allang ingeslagen. Dit gaat dus niet heel veel voor de huidige koers betekenen.
Denk dat je je vergist, tot nu toe werd de prijs namelijk veelal omlaag gedrukt, dat kan straks niet meer omdat de coins in een wallet moeten zitten, en niet meer op een exchange kunnen staan. Daardoor kan er veel minder gemanipuleerd worden. Plus een node vanaf 6K Ven ipv 10K Ven zal voor velen net het verschil maken om toch voor een node te gaan (of een tweede, of een derde node...)
Is te hopen dat hij nog even doortrekt maar de daling lijkt alweer ingezet...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Daar hebben we mister FUD weer. Correctie: jij HOOPT dat het niet veel voor de koers gaat betekenen. De werkelijkheid is anders zoals je zelf kunt zien.Bmfd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:53:
[...]
De grote spelers die het grootste deel van de nodes voor hun rekening gaan nemen, hebben allang ingeslagen. Dit gaat dus niet heel veel voor de huidige koers betekenen.
Groetjes, FaceDown.
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Hopelijk gaan een hoop Amerikaanse bedrijven daar ook echt mee beginnen binnenkort!!DeeSung schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:29:
[...]
Ik zeg eerlijk, ik vind ark wel een goed georganiseerd. Als je nagaat kan elk bedrijf de blockchain gaan gebruiken en ook aanpassen naar hun wensen.
Zo kan je interne comminucatie van de buitenwereld halen. En kan jij kan je beveiligen tegen hacken van bijvoorbeeld je klantgegevens.
idd klantgevens is ook een goede, niet eens aan gedacht.
Het is een concept zonder concurrentie = NICE. Blockport moet zich ook nog helemaal bewijzen maar dat komt wel goed, (Nederlanders)
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 18:23 ]
Shortterm zal het inderdaad voor een stijging zorgen, maar voor de rest gaat dit niet zoveel verschil maken denk ik. De grote spelers hebben echt allang ingeslagen, mensen die 1 node aanschaffen gaan het verschil niet maken. Het gaat niet ineens voor een grote schaarste zorgen, want er blijft meer dan genoeg aanbod.pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:55:
[...]
Dat zie je aan de koers idd![]()
Denk dat je je vergist, tot nu toe werd de prijs namelijk veelal omlaag gedrukt, dat kan straks niet meer omdat de coins in een wallet moeten zitten, en niet meer op een exchange kunnen staan. Daardoor kan er veel minder gemanipuleerd worden. Plus een node vanaf 6K Ven ipv 10K Ven zal voor velen net het verschil maken om toch voor een node te gaan (of een tweede, of een derde node...)
Wat is hier nou weer FUD aan? Kijk eens naar de volgende adressen:FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:59:
[...]
Daar hebben we mister FUD weer. Correctie: jij HOOPT dat het niet veel voor de koers gaat betekenen. De werkelijkheid is anders zoals je zelf kunt zien.
Adres 1
Adres 2
Adres 3
Adres 4
Adres 5
Adres 6
Deze heb ik binnen 2 minuten gevonden, in totaal meer dan 60 miljoen VEN. Allemaal pas na de announcement van Thor aangekocht. Like I said; de grote spelers hebben allang ingeslagen.
Heb je hem ook weer. Muis en muisstil was ie en nu komt ie weer een muil open trekken lmao.FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:59:
[...]
Daar hebben we mister FUD weer. Correctie: jij HOOPT dat het niet veel voor de koers gaat betekenen. De werkelijkheid is anders zoals je zelf kunt zien.
En ICX was toch maar een vage Koreaanse toko? Maar stiekem had je ze wel hè!
Typische nieuwsspike. Niks meer niks minder. 100% eens met bmfd.pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:55:
[...]
Dat zie je aan de koers idd![]()
Inderdaad alle grote spelers hebben ingeslagen en er zijn alleen nog maar kruimels over. Wat een onzin. Alsof een handvol adressen met een hoop VEN iets bewijzen. FUD!Bmfd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:08:
[...]
Shortterm zal het inderdaad voor een stijging zorgen, maar voor de rest gaat dit niet zoveel verschil maken denk ik. De grote spelers hebben echt allang ingeslagen, mensen die 1 node aanschaffen gaan het verschil niet maken. Het gaat niet ineens voor een grote schaarste zorgen, want er blijft meer dan genoeg aanbod.
[...]
Wat is hier nou weer FUD aan? Kijk eens naar de volgende adressen:
Adres 1
Adres 2
Adres 3
Adres 4
Adres 5
Adres 6
Deze heb ik binnen 2 minuten gevonden, in totaal meer dan 60 miljoen VEN. Allemaal pas na de announcement van Thor aangekocht. Like I said; de grote spelers hebben allang ingeslagen.
Groetjes, FaceDown.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik twijfel juist om er nog wat extra fiat in te gooien, lijkt toch wel de bodem bereikt te hebben.Trent900 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:10:
[...]
Heb je hem ook weer. Muis en muisstil was ie en nu komt ie weer een muil open trekken lmao.
En ICX was toch maar een vage Koreaanse toko? Maar stiekem had je ze wel hè!
Alsof iemand jou hier wat VEN betreft serieus neemtFaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:14:
[...]
Inderdaad alle grote spelers hebben ingeslagen en er zijn alleen nog maar kruimels over. Wat een onzin. Alsof een handvol adressen met een hoop VEN iets bewijzen. FUD!
We zullen zien. Het karakteristieke van een spike is dat ie na een stijging ook weer meteen naar beneden gaat dus we zien snel genoeg we er gelijk krijgt he.TomTorquay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:13:
[...]
Typische nieuwsspike. Niks meer niks minder. 100% eens met bmfd.
Groetjes, FaceDown.
Que? Wat is die FUD dan precies? Alleen omdat ik het niet met je eens ben? Grow up.FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:14:
[...]
Inderdaad alle grote spelers hebben ingeslagen en er zijn alleen nog maar kruimels over. Wat een onzin. Alsof een handvol adressen met een hoop VEN iets bewijzen. FUD!
Ik zeg nergens dat de koers van Vechain niet meer gaat stijgen. Ik geef alleen aan dat die stijging niet veroorzaakt gaat worden doordat allerlei grote spelers zich nu nog gaan inkopen, want dat hebben ze allang gedaan.
Dat dacht ik afgelopen weekend ook... ICX lijkt nog morsdood. Benieuwd wat die komende weken nog gaat doen.MauriceOwns schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:15:
[...]
ik twijfel juist om er nog wat extra fiat in te gooien, lijkt toch wel de bodem bereikt te hebben.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
(ben er zelf ook vaak een) dus ik zeg het ook tegen mezelf
[ Voor 32% gewijzigd door Greymore1 op 06-03-2018 18:19 ]
Lol ik denk er precies hetzelfde over. Wat een aanfluiting was dat zeg.rav994 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:18:
Sinds ik de prototype van ven heb gezien loop ik er met een boog omheen.
En voor de mensen die hier het VEN halleluja verkondigen; vast balen dat je het een maand geleden veel te hoog hebt ingekocht
Imho is dit geen stijging te noemen nadat het wekenlang enkel waarde heeft verloren..
Misschien een eigen VEN topic starten voor alle VENboys zodat we hier niet naar die verkooppraatjes hoeven te luisteren
[ Voor 7% gewijzigd door sjukke op 06-03-2018 18:33 ]
Ben het opzich wel eens dat de presentatie niet heel professioneel overkwam laatst.sjukke schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:21:
[...]
Lol ik denk er precies hetzelfde over. Wat een aanfluiting was dat zeg.
En voor de mensen die hier het VEN halleluja verkondigen; vast balen dat je het een maand geleden veel te hoog hebt ingekocht![]()
Misschien een eigen VEN topic starten voor alle VENboys zodat we hier niet naar die verkooppraatjes hoeven te luisteren
Doet niks af dat het een van de betere projecten is imo..
Dit filmpje is lol
https://www.vechain.org/
Lijkt hier een beetje op
YouTube: Bitconnect Conference 2017 - BCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 19:01 ]
Dan maar hopen en bidden dat je niet even veel gelijk krijgt wat de betreft de rebrand. Rumours not confirmedFaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:17:
[...]
We zullen zien. Het karakteristieke van een spike is dat ie na een stijging ook weer meteen naar beneden gaat dus we zien snel genoeg we er gelijk krijgt he.
Wat had je precies verwacht eigenlijk van het demo-model?sjukke schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:21:
[...]
Lol ik denk er precies hetzelfde over. Wat een aanfluiting was dat zeg.
En voor de mensen die hier het VEN halleluja verkondigen; vast balen dat je het een maand geleden veel te hoog hebt ingekocht![]()
Jouw enthousiasme qua CS is best aanstekelijk, maar vertel eens, waarom zouden we deze coin moeten aanschaffen? Een nieuwe PAC of HTML?Greymore1 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:27:
Iemand een gokje wagen met Credits(CS) ? staat nu "laag"(ten opzichte van vanmorgen (50% gedaald) Het zou nu een goed instapmoment kunnen zijn voor een grote stijging. Maar kan natuurlijk ook nog verder dalen aangezien het binnen 3 dagen met 400% was gestegen. Laag = 0.00082ETH
Omdat ik ineens een FOMO momentje kreeg en kocht op het topje van de ijsberg en dacht dat die nog wel tenminste in de top 100 zou komen. Raad eens wat er toen gebeurdeTomTorquay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:33:
[...]
Jouw enthousiasme qua CS is best aanstekelijk, maar vertel eens, waarom zouden we deze coin moeten aanschaffen? Een nieuwe PAC of HTML?
Maar als jullie nou allemaal kopen dan stijgt de koers en dan kan ik misschien m’n verlies terugpakken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
En dan naar ICX?Crypts schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:49:
Arg... Net verkooporder op 0.575 niet gehaald met ven. Kom op... Nog 1 spurtje... Het is hoog tijd dat onze wegen van elkaar gaan scheiden...
Ven/bnb?Crypts schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:49:
Arg... Net verkooporder op 0.575 niet gehaald met ven. Kom op... Nog 1 spurtje... Het is hoog tijd dat onze wegen van elkaar gaan scheiden...
Ik zie het al, wat zijn de fee's met bnb?
[ Voor 7% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-03-2018 18:58 ]
Nou nee, ik pak al dagen vaak 10% vanaf de 0.00025ETH en ik heb dus vrijwel iedere stijging mee mogen maken. Op een abnormale stijging zoals dit krijg je toch op een gegeven moment een idee wat nu een beetje de bodem is. De hype is insane, zou een munt worden die supersnelle transacties moet kunnen verwerken. Een werkende Alpha versie was al aanwezig voordat de ICO vrijkwam. Ze zitten er in ieder geval bovenop.Nickkok schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:45:
[...]
Omdat ik ineens een FOMO momentje kreeg en kocht op het topje van de ijsberg en dacht dat die nog wel tenminste in de top 100 zou komen. Raad eens wat er toen gebeurdeIk dacht laat dan van die 400% stijging er 20% voor mij bij zitten.
Maar als jullie nou allemaal kopen dan stijgt de koers en dan kan ik misschien m’n verlies terugpakken.
Wat is snel? Er zijn er meer die in dat vijvertje vissen, htmlcoin bijv. en die is ook erg snel.Greymore1 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:57:
De hype is insane, zou een munt worden die supersnelle transacties moet kunnen verwerken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het is zoooooo irritant om in dit topic veel te veel posts van jou te lezen die enkel en alleen VEN de hemel in prijzen. Objectiviteit 0 en andere coins komen hier bijna niet aan bod. 1 van de redenen dat ik dit slowchat topic meer en meer laat links liggen...FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 17:46:
[...]
Ven:
Ps: ik heb niets tegen VEN zelf.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Ik begrijp je frustratie. Zie het dan ook niet als verplicht om hier te komen.FragileM64 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:11:
[...]
Het is zoooooo irritant om in dit topic veel te veel posts van jou te lezen die enkel en alleen VEN de hemel in prijzen. Objectiviteit 0 en andere coins komen hier bijna niet aan bod. 1 van de redenen dat ik dit slowchat topic meer en meer laat links liggen...
Voor vaste bezoekers is dit best wel een happening dat VEN eindelijk weer eens een move maakt. Hopende op je begrip.
Ik heb een gemiddelde aankoopprijs van 0.10 ik blijft hodlen tot hij weer enigzins in de buurt komt.. if ever. Ben op dit moment al tevreden met 0.075tias86 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 16:57:
[...]
Ik ook uiteindelijk wel verkocht met zon 1200 a 1300 verlies, heeft mij tijdens de opleving van laatst misschien nog 100 a 200 eu kunnen schelen als ik het op die piek had verkocht. Maar dan had ik nu ook minder in de dip gekocht wat nu al meer rendeert als dat. En ik zie zelf xvg niet meer zo hoog komen na de Mcafee hype en de algehele december moonshot, maar zeg nooit nooit
Zero.
Ik snap niet waarom jij je zo ergert aan iemand. Hij is nu eenmaal de "VEN-guy" maakt toch niks uit? Mij niet in ieder geval. Hij koopt ook gewoon andere coins als ik het goed heb gelezen, maar VEN is zijn main thing. So what? Go VEN!FragileM64 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:11:
[...]
Het is zoooooo irritant om in dit topic veel te veel posts van jou te lezen die enkel en alleen VEN de hemel in prijzen. Objectiviteit 0 en andere coins komen hier bijna niet aan bod. 1 van de redenen dat ik dit slowchat topic meer en meer laat links liggen...
Dagenlang gaat het niet over VEN, en dan wordt er steeds geroepen "nu zijn ze stil, niks meer te zeggen, blabla". Als er dan daadwerkelijk nieuws is, zou er niks over gezegd mogen worden? Beetje krom toch? Niemand loopt te shillen, enkel het nieuws wordt besproken, net zoals de deal tussen WTC en Alibaba wordt besproken. Je kunt ook overdrijven.FragileM64 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:11:
[...]
Heb je 'm nog op 0.575 ?Crypts schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 18:49:
Ik moet bekennen dat ik grotendeels hier ben weggebleven door het constante geshill. Misschien dat het even is stil geweest rond VEN in dit topic maar voor mijn gevoel is het een constante geweest. Ben in ieder geval blij dat ze eindelijk nog wat omhoog schieten.pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:17:
[...]
Dagenlang gaat het niet over VEN, en dan wordt er steeds geroepen "nu zijn ze stil, niks meer te zeggen, blabla". Als er dan daadwerkelijk nieuws is, zou er niks over gezegd mogen worden? Beetje krom toch? Niemand loopt te shillen, enkel het nieuws wordt besproken, net zoals de deal tussen WTC en Alibaba wordt besproken. Je kunt ook overdrijven.
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Gaat ie niet meer redden he?
Ja en nee, heb de verkooporders maar wat verder nog opgedeeld.
Heb die whitepaper van CS even doorgenomen en voor zover ik het begrijp ambitieus en leuk bedacht maar dan denk ik, usecase?
Ik heb een sell-order Ven gezet op 0.5300Crypts schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:27:
[...]
Gaat ie niet meer redden he?![]()
Heb die whitepaper van CS even doorgenomen en voor zover ik het begrijp ambitieus en leuk bedacht maar dan denk ik, usecase?Dit in de zin van is dit al op grote schaal getest? Ik voorzie overigens ook wel wat mogelijke veiligheidsproblemen maar goed, ieder project moet een kans krijgen.
Er zal toch iets van CS het aantal whales die deze token echt massaal aan het slaan zijn, aanspreken. De Alpha versie van de site is al up geloof ik. Voor de rest heb ik wat CS om te HODLen en probeer met het daytraden er een slaatje uit te slaan. En natuurlijk deel ik dit met de aardige mensen op het forum, want geld verdienen willen we allemaal, toch? Hoop dat er iemand op die dip heeft gekochtCrypts schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:27:
[...]
Gaat ie niet meer redden he?![]()
Heb die whitepaper van CS even doorgenomen en voor zover ik het begrijp ambitieus en leuk bedacht maar dan denk ik, usecase?Dit in de zin van is dit al op grote schaal getest? Ik voorzie overigens ook wel wat mogelijke veiligheidsproblemen maar goed, ieder project moet een kans krijgen.
Ik heb iets teveel andere dingen om in de gaten te houden maar ik hoop van harte dat dit niet weer een fastrunner is die net zo snel weer uitdooft. De mate van ambitie staat nogal eens in verhouding met de glijbaan naar beneden die ineens genomen kan worden.Greymore1 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:32:
[...]
Er zal toch iets van CS het aantal whales die deze token echt massaal aan het slaan zijn, aanspreken. De Alpha versie van de site is al up geloof ik. Voor de rest heb ik wat CS om te HODLen en probeer met het daytraden er een slaatje uit te slaan. En natuurlijk deel ik dit met de aardige mensen op het forum, want geld verdienen willen we allemaal, toch? Hoop dat er iemand op die dip heeft gekocht
Snel aan- en nog sneller verkopen dus.
YouTube: I Fixed My Cheap Lamborghini With Parts I Found In The JUNKYARD
Wie weet hebben we er later wat aan zodra we het onderhoud niet meer kunnen betalen.
Daarom na een oude sellorder die vervult werd snel ICX gekocht.Rebbelx schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:
Lol toch van de pot gerukt...VEN eerst als een raket omhoog om vervolgens weer naar beneden te kegelen.
Wat had je verwacht dan?Rebbelx schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:
Lol toch van de pot gerukt...VEN eerst als een raket omhoog om vervolgens weer naar beneden te kegelen.
Komt omdat ik een sell-order heb geplaatst.Rebbelx schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:
Terwijl men toch constant wordt gewaarschuwd, hij gaat naar de maan.
XRP = trash
Dat is de markt op dit moment. Gewoon verziekt. Als een coin 2 dagen achter elkaar up gaat is het al een wonder. Een grote pump&dump show op het moment.Rebbelx schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Spike dus...Rebbelx schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:
En de BTC dan?The Redman schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:58:
Ik zie hier alweer VEN en maan gementiond worden, maar hij is not even close de .0008 van januari.
Even een opleving om daarna weer terug te vallen.
Een telkens weer terugkerend patroon waar veel mensen nu wel een keer op uitgekeken zijn.
Misschien over 2 jaar weer.Danny.G schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:58:
[...]
Ik vind dat het tijd wordt om oranje toe te voegen aan het kleurenpalet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!