[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.086 views

Onderwerpen

Verwijderd

Kunnen we CNBC Fast Money ook ergens live volgen?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:06:
Ik ben ook aan het zoeken maar kan op die site van hun niet zo 1-2-3 iets vinden.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:00:
Denken jullie dat we ooit nog een vergelijkbare marktgroei zien zoals 2017-2018?

De markt is toen van grofweg 20 miljard naar 850 miljard gegaan. Is het realistisch gezien mogelijk om ooit nog zo'n explosieve groei te verwachten? Ik begin hier zelf steeds meer aan te twijfelen.
Dat alle munten 850 miljard waard zijn betekent niet dat er ook zoveel geld in gegaan is. Die 850 miljard aan marktwaarde is erg misleidend. Naar schatting gaat er voor iedere 50 dollar marktwaarde maar 1 dollar in. Dan is die 850 miljard ineens niet zo heel veel. Alleen voor BTC zijn er al zo'n 1 miljoen tot 4 miljoen munten die verloren zijn gegaan. Dit is een gigantisch bedrag aan marktwaarde dat verloren is maar wel mee gerekend word. Dat we van 442 miljard waar we nu zitten naar 900 miljard of meer gaan kan prima.

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:06:
www.zahitvstations.com/watch-cnbc-live-streaming-online

Laden duurt alleen ff..

• LMRL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-01 22:08

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10-2025
Denken jullie dat we ooit nog een vergelijkbare marktgroei zien zoals 2017-2018?

De markt is toen van grofweg 20 miljard naar 850 miljard gegaan. Is het realistisch gezien mogelijk om ooit nog zo'n explosieve groei te verwachten? Ik begin hier zelf steeds meer aan te twijfelen.
Het zal sowieso niet rond de huidige marketcap blijven.
Op monetair niveau is dit namelijk zo goed als niks. Dan heeft crypto geen zin en is geen speler en is het mislukt.
Dus, of alles gaat naar de klote of een enorme verhoging de komende jaren.
Ter vergelijking, er is nu ongeveer aan 6000 miljard euro goud in omloop.

Verwijderd

Tnx voor de livestreams, super!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Moet je die ZCL zien.😲

[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-03-2018 23:17 ]

• ggj87
Zou die weer terug naar $140 gaan?

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:03:
[...]

Laten we het in ieder geval hopen.
Haha dat zeker. Maar ik ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken. Het concept cryptocurrency is een pracht concept. Echter lijkt het er meer op dat de anarchistische en revolutionaire gedachte hierachter steeds meer naar de achtergrond verdwijnt.

Blockchain zal zeker blijven bestaan omdat het gewoon veiligheden biedt voor bijvoorbeeld data die andere gecentraliseerde systemen onmogelijk kunnen bieden. Het is echter mogelijk dat cryptocurrencies verdwijnen, of dat de markt in iedergeval gestaag leegbloed. Het kan ook nog makkelijk een x5 of 6 doen vanaf dit punt, maar of we echt een x10 of x20 gaan doen in de verre toekomst weet ik niet eerlijk gezegd.

Waarschijnlijk wordt het als de markt wat volwassener wordt meer een spelletje zoals de echte aandelenwereld waarin bedrijven marktpositie pakken ten koste van elkaar. Of zie ik dat compleet verkeerd?

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:17:
[...]

Haha dat zeker. Maar ik ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken. Het concept cryptocurrency is een pracht concept. Echter lijkt het er meer op dat de anarchistische en revolutionaire gedachte hierachter steeds meer naar de achtergrond verdwijnt.

Blockchain zal zeker blijven bestaan omdat het gewoon veiligheden biedt voor bijvoorbeeld data die andere gecentraliseerde systemen onmogelijk kunnen bieden. Het is echter mogelijk dat cryptocurrencies verdwijnen, of dat de markt in iedergeval gestaag leegbloed. Het kan ook nog makkelijk een x5 of 6 doen vanaf dit punt, maar of we echt een x10 of x20 gaan doen in de verre toekomst weet ik niet eerlijk gezegd.

Waarschijnlijk wordt het als de markt wat volwassener wordt meer een spelletje zoals de echte aandelenwereld waarin bedrijven marktpositie pakken ten koste van elkaar. Of zie ik dat compleet verkeerd?
Ik denk dat je daar weleens heel goed gelijk in zou kunnen hebben, dacht zelf ook die kant op.

• ggj87
Wat Amerikaans weer 'De aankondiging komt zo, nee echt zo, nog even wachten' 'Ok na de reclame dan, nee echt waar dit keer' 'Ok nog even wachten, zometeen komt het echt, beloofd 100% waar'

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:26:
Wat Amerikaans weer 'De aankondiging komt zo, nee echt zo, nog even wachten' 'Ok na de reclame dan, nee echt waar dit keer' 'Ok nog even wachten, zometeen komt het echt, beloofd 100% waar'
Tis dan ook wel etenstijd daar. :Y)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21

Ik vind het onderstaande stuk wel een interessante gedachtengang omtrent dit onderwerp. Er is best wel wat te zeggen voor de aangedragen argumenten.

http://jamescrypto.com/th...-bitcoin-breaks-past-20k/

• Ton Hasselt
Alabama_man schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:29:
[...]

Ik vind het onderstaande stuk wel een interessante gedachtengang omtrent dit onderwerp. Er is best wel wat te zeggen voor de aangedragen argumenten.

Hj heeft wel gelijk.
Je hoort er nu niemand meer over.

[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 06-03-2018 23:34 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Coinbase kondigt een indexfund aan. Geen verkeerd idee en ik kan me voorstellen dat het in kan aanslaan, want er zijn genoeg mensen die geïnteresseerd in cryptocurrencies zijn, maar er te weinig verstand van hebben. In zulke gevallen kan een indexfund een oplossing bieden en dat kan voor een toestroom van extra geld zorgen.

Voor de rest ook niet heel bijzonder. Coinbase heeft alleen BTC, LTC, BCH en ETH, dus het indexfund zal alleen uit die coins bestaan.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:31:
[...]

Hj heeft wel gelijk.
Je hoort er nu niemand meer over.
Zoek voor de gein eens met op google trends naar bitcoin. Interesse bij de grote massa lijkt dan haast helemaal verdampt tov de piek. Zou eigenlijk ook wel eens willen zien hoe het met de views van crypto YouTubers gaat. Zou me niks verbazen als je daar ook een dalende trend ziet.

Edit: typo’s verbeterd

[ Voor 3% gewijzigd door Alabama_man op 06-03-2018 23:47 ]

Verwijderd

Alabama_man schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:29:
[...]

Zeker een interessant stukje en ook realistisch. Veel 'gewone' mensen die ik spreek die nog geen geld in crypto hebben zeggen ook allemaal: "Dat is nu al te laat, had je veel vroeger bij moeten zijn."

Zelf denk ik dat er zeker nog wel wat te halen valt maar realistisch gezien gaat een bullrun met de percentages zoals vorig jaar december niet meer gebeuren. Tenminste niet in zo'n kort tijdsbestek van pakweg een maand.

Ook denk ik dat de 20k lat die het artikel beschrijft aan de lage kant is en dat er een flink record gezet moet worden wil je de interesse wekken van echt een boel mensen die nog over de drempel heen moeten om alles te bestuderen en uitzoeken om alleen al in te stappen. Meer in de trend van 'gaat bitcoin echt naar de 50.000?' krantenkoppen.

Het klinkt allemaal best wat negatief op deze manier maar ik denk wel dat het zeker belangrijk is realistisch en kritisch naar te kijken. Vooral voor mensen die snel verleid zijn toch nog wat extra fiat in te leggen voor die ene munt want stel dat...

Sowieso blijft het allemaal mooi om te zien en mee te maken. Toch weer een uniek stukje geschiedenis meegemaakt waar zeker nog over gesproken zal worden in de toekomst.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Alabama_man schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:44:
[...]

Zoek voor de gein eens met op google trends naar bitcoin. Interesse bij de grote massa lijkt dan haast helemaal verdampt tov de piek. Zou eigenlijk ook wel eens willen zien hoe het met de views van crypto YouTubers gaat. Zou me niks verbazen als je daar ook een dalende trend ziet.

Edit: typo’s verbeterd
BTC is old news. Het zou me niks verbazen als BTC de 20k nooit meer ziet. De truuk naar rijkdom is de succesvolle altcoins te vinden die zich los zullen weten te koppelen van BTC.

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
Waarom kan je eigenlijk geen duimpje omlaag geven?

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:49:
[...]

BTC is old news. Het zou me niks verbazen als BTC de 20k nooit meer ziet. De truuk naar rijkdom is de succesvolle altcoins te vinden die zich los zullen weten te koppelen van BTC.
Dat is zeker een feit FaceDown. Ik denk zelf dat er nog revolutionaire dingen gaan gebeuren in de cryptowereld zelf en dat we ooit een dag gaan zien dat bitcoin valt. En wat dat allemaal teweeg gaat brengen.

Moeten we nog een tip geven voor zo'n succesvolle munt met actual usecase en bedrijfsintresse die zich weet los te koppelen van bitcoin of ligt die boodschap er al dik genoeg bovenop? ;)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:50:
Waarom kan je eigenlijk geen duimpje omlaag geven?
Dan moet je naar reddit. Hier gebruiken we argumenten om je afkeuring weer te geven.

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:51:
[...]

Dat is zeker een feit FaceDown. Ik denk zelf dat er nog revolutionaire dingen gaan gebeuren in de cryptowereld zelf en dat we ooit een dag gaan zien dat bitcoin valt. En wat dat allemaal teweeg gaat brengen.

Moeten we nog een tip geven voor zo'n succesvolle munt met actual usecase en bedrijfsintresse die zich weet los te koppelen van bitcoin of ligt die boodschap er al dik genoeg bovenop? ;)
ICX?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:51:
[...]

You have seen.

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:52:
[...]

Dan moet je naar reddit. Hier gebruiken we argumenten om je afkeuring weer te geven.
BTC gaat echt niet verdwijnen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Je bedoelt Betamaxcoin?

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
Ja die... d:)b

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:06
Ik raap er nog even een paar honderd op...

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:54:
[...]

Nee nooit. BTC verdwijnt nooit. Hij zal voor eeuwig en altijd blijven bestaan.
Komop zeg.. het is duidelijk een mooie use case maar er komen coins aan die doen wat BTC doet maar dan oneindig veel beter en zonder het belachelijke energieverbruik. Op lange termijn is BTC ten dode opgeschreven.

Groetjes, FaceDown.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-01 21:47
Tijdje geleden dat ik hier weer eens kijk, flinke ontwikkeling geweest toch wel.

Mijn persoonlijke portfolio bestaat uit: WPR, UTN, AGI, ETH, BTC, NEO, CPX, BEE. Momenteel houd ik de volgende projecten in de gaten: OceanProtocol, Akropolis, OriginProtocol, ShipChain, CapDax, HybridBlock en Essentia. Mijn doel is momenteel om zoveel mogelijk BTC, ETH en NEO te blijven verzamelen en met de laatste twee te investeren in nieuwe projecten.

Met name de Essentia vind ik erg cool omdat dit naast dat het een Nederlands project is, het ook nog eens druk aan het overleggen is met delen van de Nederlandse overheid. Momenteel is er ook een relatief kleine Nederlandse community actief, wellicht dat jullie interesse hebben om deze eens te bekijken!

Even van de website gekopieerd:
"Essentia is the framework for decentralized data management based on Essences.

Essences are full fledged, decentralized and interoperable containers of complete digital lives, with all their data and assets. They can belong to individuals, corporations or machines.

Inside Essences, users own their data, identity and communications, enabling a new powerful full picture data driven way to interact with the Internet and technology. Third parties and dApps can easily access these data streams as pluggable oracles and developers can build on top of the Essentia framework to create data management tools, identity solutions, data exchanges, decentralized CRMs and much more."

https://t.me/essentia_nl :) Ik ben daar met een aantal andere tevens community moderator, dus kom zeker eens gedag zeggen!

It's dogged that does it

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:54:
[...]

Natuurlijk wel!
Let maar op, de dag dat de mensheid uitsterft, de wereld vergaat en het universum wordt opgezogen in een zwart gat, de zon veranderd in in super zon en de aarde en alle planeten opslokt, dan bestaat Bitcoin ook niet meer.

Maar volgens Facedown bestaat VEN zelfs dan nog!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:49:
[...]

Ik zou BTC niet onderschatten, het is voorlopig nog steeds de nummer 1 munt waar de rest achteraan holt en volledig afhankelijk van is. Mogelijk komt er iets wat het beter doet, maar voorlopig is daar geen sprake van. Verder denk ik dat BTC dit jaar makkelijk 30k gaat doen. Als je het hebt over winsten van x10 of meer in 1 jaar tijd moet je inderdaad niet bij BTC zijn, maar dat een munt BTC overneemt zie ik voorlopig niet gebeuren.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik gok BTC dit jaar op 100-200K, einde van 2018

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 06-03-2018 23:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik op 500k

Weg

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:38
ik denk zelf ergens tussen de $3500.30 en $3799.40

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:58:
[...]

het is duidelijk een mooie use case maar er komen coins aan die doen wat BTC doet maar dan oneindig veel beter en zonder het belachelijke energieverbruik. Op lange termijn is BTC ten dode opgeschreven.
Voorlopig is BTC digitaal goud en doet geen enkele munt het beter. Dat andere munten technisch beter zijn boeit niets. Tuurlijk zijn er betere munten, maar dat zegt niet dat die ook meer waard worden en BTC overnemen.

Verwijderd

muffstuff schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:02:
[...]

ik denk zelf ergens tussen de $3500.30 en $3799.40
Ik hoop dat je heel erg ongelijk hebt hier ;(

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:04:
[...]

Iedereen die een voorspelling doet praat uit zijn anus. Maak je dus geen zorgen.

Kan natuurlijk ook gewoon 35 eurietjes worden, weten wij veel.

[ Voor 11% gewijzigd door mannowlahn op 07-03-2018 00:05 ]

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:04:
[...]

Ik hoop met je mee, dat kan mijn pf echt niet meer hebben.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

PilatuS schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:03:
[...]

Voorlopig is BTC digitaal goud en doet geen enkele munt het beter. Dat andere munten technisch beter zijn boeit niets. Tuurlijk zijn er betere munten, masr dat zegt niet dat die ook meer waard worden en BTC overnemen.
Dat zegt het inderdaad niet maar maakt het wel aannemelijk. Laten we wel wezen, als alle munten zeer makkelijk en tegen fiat verkrijgbaar zijn en evenveel naamsbekendheid bij het gepeupel hebben waarom zou je dan nog geld in BTC stoppen ipv in een coin met een echt gebruiksdoel?
Je ziet het trouwens nu al gebeuren, BTC is aardig wat waard geworden het afgelopen jaar maar de BTC dominance is net zo dramatisch gedaald.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Persoonlijk denk ik dat bitcoin nog wel een nieuwe ATH gaat neerzetten. Zit nog zat groeipotentie in de markt. Het is echter afwachten wanneer en hoe diep het dal gaat worden tot we het bereiken. Hoe langer het duurt hoe groter de drempel wordt. Daarom vind ik dat we in 2018 nog eventjes de 30k aan moeten tikken. Dus komop iedereen, allemaal nog een tientje in de pot :')

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Nee nooit. BTC verdwijnt nooit. Hij zal voor eeuwig en altijd blijven bestaan.
Komop zeg.. het is duidelijk een mooie use case maar er komen coins aan die doen wat BTC doet maar dan oneindig veel beter en zonder het belachelijke energieverbruik. Op lange termijn is BTC ten dode opgeschreven.
**Gaaaaaap** Ah, ik wist niet dat je ook zo achter IOTA staat _/-\o_

• PilatuS
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:08:
[...]

Dat zegt het inderdaad niet maar maakt het wel aannemelijk. Laten we wel wezen, als alle munten zeer makkelijk en tegen fiat verkrijgbaar zijn en evenveel naamsbekendheid bij het gepeupel hebben waarom zou je dan nog geld in BTC stoppen ipv in een coin met een echt gebruiksdoel?
Je ziet het trouwens nu al gebeuren, BTC is aardig wat waard geworden het afgelopen jaar maar de BTC dominance is net zo dramatisch gedaald.
Het gaat uiteindelijk om vertrouwen op lange temijn. Kijk maar welke munten er uit 2013 toen BTC een dikke high deed nu nog zijn. Ondertussen staat BTC nu nog flink hoog en dat doet geen enkele munt beter.

Ik vraag mij sowieso af of er een munt is die het in de praktijk beter gaat doen. BTC doet het goed als digitaal goud en er is geen enkele munt die genoeg transacties per seconde kan doen om geschikt te zijn als betaalmiddel. Of je nou 7 transacties per seconde doet of 7000, dat maakt niets uit omdat het beide niet genoeg is.

Edit: Wanneer er een munt komt die in de praktijk echt nuttig is met 1 miljoen transacties per seconde met een blockchain en decentralisatie is het einde verhaal voor BTC, tot die tijd niet. Iets sneller en beter boeit tot die tijd niets.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 07-03-2018 00:31 ]

Verwijderd

Wat er ook gaat gebeuren in de toekomst, feit is dat de Carlos Matos memes en filmpjes ons nooit meer zullen worden afgepakt. En dat alleen al is onbetaalbaar. En iets waar ik persoonlijk nederig dankbaar voor ben.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Oftewel men praat of shilled zijn eigen portfolio na. Het is echt een beetje vermoeiend. Kies een muntje, pak een of meer ritjes mee, verdien wat geld en kies dan weer een andere, Er is gewoon echt geen zak van te zeggen op het moment en kan nog alle kanten op. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Staan de buyorders voor een eventuele lage DGD koers, klaar? 0.51-53-55k zou mooi zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Greymore1 op 07-03-2018 00:32 ]

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-01 22:35
Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:32:
Staan de buyorders voor een eventuele lage DGD koers, klaar? 0.51-53-55k zou mooi zijn
Jup op 440 dollar:)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 17:21
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 00:08:
Laten we wel wezen, als alle munten zeer makkelijk en tegen fiat verkrijgbaar zijn
Wat dus niet zo is. Doe je de groetjes aan Coinbase en Ripple?
en evenveel naamsbekendheid bij het gepeupel hebben
Op de buurtbarbeque heeft iedereen wel een mening over Bitcoin. Maar hoe het met IOTA gaat? Dan loopt iedereen weer terug naar z'n vleesje.
waarom zou je dan nog geld in BTC stoppen ipv in een coin met een echt gebruiksdoel?
Want jij wou stellen dat Litecoin, Monero en Dash een beter gebruiksdoel hebben? Is dat niet praktisch hetzelfde? Als je het mij vraagt is dat hét gebruiksdoel van cryptomunten: het vervangen van het geld zoals we het nu kennen.

Leuk al die blockchaintoepassingen waar later een verdienmodel voor de hodlers is ingeknutseld, maar zit je er dan in voor het gebruiksdoel? Ik wil de VeChain discussie niet opnieuw aanzwengelen, maar is het dan TRON of IOTA wat volgens jou in de toekomst serieus een gebruiksdoel gaat hebben, mocht het überhaupt de toekomst halen?
Nee, in een jaar tijd zijn er (letterlijk) 1000 coins bij gekomen. Geef ze allemaal een market cap van 100 miljoen (maak een supply van 1 miljard en vind een of andere gek die 1 cent betaalt, dan ben je er al) en whoppa: totaal wegen ze 100 miljard dollar aan market cap, oftewel een 30% daling in de market dominance van BTC.

Naar alle Roger Ver-FUD en Bitcoin Cash-onzin, gecombineerd met de economische bubbel van december die barstte, kan je niet anders concluderen dan het allemaal wel meevalt. Dominance gaat juist heel hard van 30% naar 40% terug. De BTC-koers is nog altijd ontzettend bepalend voor de totale markt. En om het nog verder in perspectief te zetten: de market cap van BTC is nog altijd hoger, dan de market cap van coin 10 tot coin 1540 bij elkaar opgeteld.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
Nee nooit. BTC verdwijnt nooit. Hij zal voor eeuwig en altijd blijven bestaan. Komop zeg..
Dat klopt, het kan namelijk niet kapot. Bitconnect bestaat ook nog steeds :P een gedecentraliseerde munt zal voor altijd blijven bestaan.
Wat jij bedoelt is dat Bitcoin ooit waardeloos gaat worden, daar kan je over discussiëren.
het is duidelijk een mooie use case maar er komen coins aan die doen wat BTC doet maar dan oneindig veel beter en zonder het belachelijke energieverbruik. Op lange termijn is BTC ten dode opgeschreven.
Begrijp je dit niet, of is dit Reddit napraten om FUD te creëren? Het energieverbruik is te danken aan de hoge waarde van de munt, waardoor het economisch uit kan om zoveel geld en energie te investeren om als eerste de hash te kunnen solven. Iedere PoW coin krijgt daardoor eenzelfde 'belachelijk' energieverbruik.

Dan heb je PoS coins, waarvan er nog geen enkele serieus gebruikt wordt door een fatsoenlijk aantal gebruikers - iets wat nodig is om te concluderen of het echt werkt. Een aantal munten die nu wel PoS geïmplementeerd hebben, hebben ook te maken gehad met double spending. Dat moet je echt waterdicht maken voordat mensen daar geld in willen stoppen. Ethereum heeft een aantal oplossingen, maar is daar al 2 jaar mee bezig.
Ook zal PoS altijd iets van een fee meenemen: de grootste stakeholder gaat niet gratis nieuwe blokken minen.
Het belangrijkste: er is nog geen enkele PoS-coin die beloftes heeft waargemaakt, en bewezen is betrouwbaar te zijn bij serieus gebruik op grote schaal.

Tot slot heb je nog alle munten waaraan je kan betwijfelen hoe gedecentraliseerd ze zijn. Dan doe je dus niet wat BTC doet, maar introduceer je een nieuw product voor een andere doelgroep (zoals Ripple).
FaceDown schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:52:
Je praat tegen jezelf? :+ de grap is nou net dat je mij telkens naar Reddit verwijst als ik meer over je argumenten wil weten.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:35:
[...]

eh...whut?
Meer willen? Het is niet wat men wil, het is hoe het systeem werkt. En andere coins redden het ook zonder? Niet elke coin heeft een eigen mainnet...misschien moet je je onderzoek nog wat verder uitbreiden voor zomaar uitspraken te doen?
Mss komt vechain Z node binnenkort uit.

• Richh
HoppyF schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:27:
[...]

Uhhhh? :?
Hoeveel whales hebben het merendeel van de BTC's in bezit en wat hebben de kleine beleggers in hun bezit?
Bij BTC staat het bezit en het genereren van nieuwe blokken los van elkaar. Waarom is die verdeling relevant?

Verwijderd

Bitcoin - door cryptosletje

In het holst van de nacht wanneer ik werk voor mijn geld
Word ik gekweld door bitcoins geweld

Jij vies volatiel, egocentrisch stuk munt
Is mijn portfolio dan niets gegund?

Jij stijgt slechts om daarna weer te dalen
Door jou valt hier werkelijk niets meer te halen

Gelukkig heb ik altijd nog mijn vaste baan
Vannacht wederom, een nacht zonder maan...

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:50
A87 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:59:
Ik gok BTC dit jaar op 100-200K, einde van 2018
Zou zo maar kunnen..

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ja, in 2020.

XRP = trash

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 04:07:
Bitcoin - door cryptosletje

In het holst van de nacht wanneer ik werk voor mijn geld
Word ik gekweld door bitcoins geweld

Jij vies volatiel, egocentrisch stuk munt
Is mijn portfolio dan niets gegund?

Jij stijgt slechts om daarna weer te dalen
Door jou valt hier werkelijk niets meer te halen

Gelukkig heb ik altijd nog mijn vaste baan
Vannacht wederom, een nacht zonder maan...
_/-\o_

• Ryan1981
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo dan en ETH staat onder de 650 euro :|

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/cd0e8018a7f64118062898475ce158e4/tenor.gif

Maarja wanneer is het dieptepunt berijkt!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ryan1981 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:19:
Maarja wanneer is het dieptepunt berijkt!
Freudiaanse schrijffout? :P
Triestig wakker worden alweer, en dat omwille van die nitwit die gisterennacht besloot om even wat BTC in één keer te dumpen ;(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:32
TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:32:
[...]
Triestig wakker worden alweer, en dat omwille van die nitwit die gisterennacht besloot om even wat BTC in één keer te dumpen ;(
ja sorry mijn kachel moet ook branden

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-01 10:28
Goed besluit geweest gisteren mijn BTC te verkopen, ik stap weer in als er een stijgende lijn in zit, dan maar wat minder winst, maar in ieder geval geen verlies.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• TomTorquay
Belangrijk momentje voor BTC?
Afbeeldingslocatie: https://www.weerwoord.be/uploads/5a9f953bd224f.png

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:32:
[...]
Dat zal steeds vaker gebeuren naarmate BTC HODLers switchen naar coins als VET. Je kan beter een VET node hebben voor de lange termijn en daarbij passief inkomen genereren dan langzaam je fortuin zien verdampen in BTC.

Overigens is het passief inkomen van de Thor ook nog eens ontzettend belastingvriendelijk want je betaalt er alleen vermogensrendementsheffing over en geen inkomstenbelasting.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Waarom die stippellijn niet doortrekken naar het dieptepunt? Dan loopt ie stijler omhoog en zijn we er dus al doorheen gebroken.

Groetjes, FaceDown.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik begreep de crash van Januari/Februari wel. We kwamen uit een super bullish markt dat gewoon toe was aan een correctie. Dat samen met de verschrikkelijke FUD dat toen verspreid werd kon maar in 1 ding resulteren: een crash.
Deze ingredienten hebben we nu niet. We komen net uit een crash en er is enkel positief nieuws over crypto de laatste tijd (uit de VS, Rusland en zelfs Europa). Een nieuwe crash of ver onder de 10k zie ik ons dus niet gaan (hoogstens 9.8k als we nog verder zakken). Wat nu gebeurt is een mini correctie op de stijging van BTC van de afgelopen dagen/weken. Dit is niet meer dan normaal. Er is geen reden tot paniek. Mark my words and quote me on it.

[ Voor 3% gewijzigd door Adnanos op 07-03-2018 08:36 ]

• TomTorquay
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:35:
[...]

Waarom die stippellijn niet doortrekken naar het dieptepunt? Dan loopt ie stijler omhoog en zijn we er dus al doorheen gebroken.
Zeker een terechte opmerking. Maar blijkbaar trok de markt zich niks aan van die trendlijn vanaf het dieptepunt (althans, ik zie toch geen reactie). De vraag is natuurlijk of er reactie komt als de stippellijn doorbroken wordt. Maar we proberen maar wat he Facedown. Ik heb absoluut niet de pretentie om te beweren dat ik veel van TA ken, maar wie niet waagt, je weet wel... ;)

• Jumpman
Op Tradingview is de negativiteit ook toegeslagen: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/. Niet goed, veel 'nieuwe' mensen kijken alleen naar die barometer.

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 07-03-2018 08:57 ]

• ggj87
Adnanos schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:35:
Ik begreep de crash van Januari/Februari wel. We kwamen uit een super bullish markt dat gewoon toe was aan een correctie. Dat samen met de verschrikkelijke FUD dat toen verspreid werd kon maar in 1 ding resulteren: een crash.
Deze ingredienten hebben we nu niet. We komen net uit een crash en er is enkel positief nieuws over crypto de laatste tijd (uit de VS, Rusland en zelfs Europa). Een nieuwe crash of ver onder de 10k zie ik ons dus niet gaan (hoogstens 9.8k als we nog verder zakken). Wat nu gebeurt is een mini correctie op de stijging van BTC van de afgelopen dagen/weken. Dit is niet meer dan normaal. Er is geen reden tot paniek. Mark my words and quote me on it.
Ik denk dat BTC elk moment omhoog kan gaan. Sowieso vandaag nog. Als je op investing.com de RSI op de TA kaart van BTC bekijkt dan kun je zien dat die nu heel laag staat wat logischerwijs op een stijging duidt.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
https://www.dnvgl.com/new...oduct-s-full-story-113549

DNV GL - grootste kwaliteitscontroleur ter wereld - heeft een dApp (My Story) ontwikkeld op VeChain dat gebruikt wordt wijnflessen van 4 Italiaanse wijnproducenten eind dit jaar. Samenwerking met Italiaanse wijntoezichthouder. :)

Tof dat aankondiging niet van VeChain zelf komt. Ik ga op zoek naar een fles :9

Verwijderd

Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:08:

DNV GL - grootste kwaliteitscontroleur ter wereld - heeft een dApp (My Story) ontwikkeld op VeChain dat gebruikt wordt wijnflessen van 4 Italiaanse wijnproducenten eind dit jaar. Samenwerking met Italiaanse wijntoezichthouder. :)

Allemaal deze wijnen shillen bij familie natuurlijk :P

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
We gaan rustig terug omhoog sinds deze ochtend :)

• Greymore1

Volgende post van FaceDown is een selfie met een groot glas wijn.

• Rookert25
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:18:
[...]

Allemaal deze wijnen shillen bij familie natuurlijk :P
Leuk kerstpakket!

Weer echte implementatie van een coin die je kan kopen op een exchange als individu. Kranten als FD maken zich belachelijk door onderstaande berichten alleen maar op te nemen, wie interesseert zich hier nou voor?
https://fd.nl/beurs/12448...-onderuit-bij-beursdebuut

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:31:
[...]

Volgende post van FaceDown is een selfie met een groot glas wijn.
Gast, ik drink nooit voor 10u 's ochtends.

Groetjes, FaceDown.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024

als je hem gevonden hebt , laat dan weten welk merk, dan maak ik ook een selfie met een glas wijn

Vechain _/-\o_

• Greymore1
Het is wel weer eens tijd voor GTO om te gaan stijgen.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
@cryptosletje kan ik ook.

Rozen zijn rood, violen zijn blauw.

Omhoog met de koers en gauw!

• Rookert25
RideWithUz schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:35:
[...]

als je hem gevonden hebt , laat dan weten welk merk, dan maak ik ook een selfie met een glas wijn

Vechain _/-\o_
https://www.tannico.nl/wi...uTKleLVSFTJcaAvIAEALw_wcB

Deze wijnmaker Michele Chiarlo (o.a. Barolo's) zal eind dit jaar gebruik moeten maken van VeChain.

Mooie website ook hoor: https://www.michelechiarlo.it/en/

• Jumpman
Mooie implementaties, maar niet die echt het verschil gaan maken. Je moet een dienst of product hebben dat echt iedereen 'nodig' heeft, dan gaat het echt hard. Maar een begin is er in ieder geval.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Jumpman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:01:
Mooie implementaties, maar niet die echt het verschil gaan maken. Je moet een dienst of product hebben dat echt iedereen 'nodig' heeft, dan gaat het echt hard. Maar een begin is er in ieder geval.
Zo dan?

Veracity is run on the VeChain Thor blockchain, any DNV clients using Veracity will use VeChain. They have 80k clients in their portfolio, you can be sure many will jump into blockchain and that will then automatically be VeChain run. Thor usage will go up FAST.

DNV GL - Business Assurance: Certification, assessment, training/education services that support customer products, processes, and organizations over a wide spectrum of fields. DNV GL is an accredited certification body. They certify the compliance of companies according to a third party standard, such as ISO 9001 (quality management system) or ISO 14001 (environmental management system). DNV GL has issued management system certificates to more than 70,000 companies across all industry sectors and is an accredited certifier in 80 countries.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-01 22:24
FaceDown schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:35:
[...]

Gast, ik drink nooit voor 10u 's ochtends.
Trek de fles maar open! ;)

Je hebt gewoon gelijk in veel van je reacties.
Het komt er misschien soms wat al te positief uit maar ik ben het er vaak wel mee eens.
De BTC is helemaal niet zo goed als men denkt, de BTC heeft gewoon dè naam als je cryptocurrency zegt noemt men Bitcoin.
Als je vroeger TV riep zei men Philips.
Heeft Philips dan de beste TV? Is LCD een hype? Was VHS zo goed? Nee!
We weten allemaal dat marketing een grote rol speelt. Je mag echter niets kwaads over de holy grail Bitcoin zeggen want dan trap je op lange tenen.

Ik zie de BTC ook niet eeuwig voortbestaan met groot succes.
Hoe lang het gaat duren weet ik ook niet maar er zal vast en zeker op termijn een coin geaccepteerd worden die superieur wordt aan de BTC of je dit nu leuk vindt of niet.

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zit nog steeds te wachten op een coin die echt iets te bieden heeft, op dit moment zijn er geen enkele coins op de markt waar ik vertrouwen in heb.

• tias86
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Zo dan?

Veracity is run on the VeChain Thor blockchain, any DNV clients using Veracity will use VeChain. They have 80k clients in their portfolio, you can be sure many will jump into blockchain and that will then automatically be VeChain run. Thor usage will go up FAST.

DNV GL - Business Assurance: Certification, assessment, training/education services that support customer products, processes, and organizations over a wide spectrum of fields. DNV GL is an accredited certification body. They certify the compliance of companies according to a third party standard, such as ISO 9001 (quality management system) or ISO 14001 (environmental management system). DNV GL has issued management system certificates to more than 70,000 companies across all industry sectors and is an accredited certifier in 80 countries.
Dus jij hebt de DNV GL nodig als je een flesje wijn koopt bij de lokale ah of slijterij 8)7

• ggj87
Ryan1981 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:15:
Ik zit nog steeds te wachten op een coin die echt iets te bieden heeft, op dit moment zijn er geen enkele coins op de markt waar ik vertrouwen in heb.
FlappyCoin.

[ Voor 92% gewijzigd door ggj87 op 07-03-2018 10:16 ]

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:45:
@cryptosletje kan ik ook.

Rozen zijn rood, violen zijn blauw.

Omhoog met de koers en gauw!
Een verschil van dag en nacht, als je het mij vraagt :)

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:15:
[...]

Dus jij hebt de DNV GL nodig als je een flesje wijn koopt bij de lokale ah of slijterij 8)7
Nee jij niet, die flessen komen op magische wijze de slijterij binnen zweven.

• HoppyF
Ryan1981 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:15:
Als je nergens vertrouwen in hebt zou ik maar heel gauw uit de cryptomarkt stappen en je geld op een spaarrekening gaan zetten waar je misschien wel 0,1% rente op krijgt....

• Greymore1
WPR staat lekker laag. Kans op 10-20% te pakken met de volgende stijging op IDEX.

• Rookert25
tias86 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:15:
[...]

`
Nee, DNV GL heeft een andere functie.

Je weet misschien dat champagne alleen zo mag heten als het uit de Champagne-streek komt in Frankrijk. Hetzelfde geldt voor Parmezaanse kaas of Iberico-ham. Waarom? Omdat die streek/wijze van produceren een naam heeft opgebouwd qua kwaliteit. Er moet aan bepaalde maatstaven worden voldaan zodat je dat certificaat mag voeren. Wie checkt dat dan? DNV GL.

Hetzelfde geldt voor veiligheidscertificaten in de olie-industrie, logistiek et cetera. DNV GL is de kwaliteitscontroleur en met VeChain wordt hun werk (en winstmarge) een stuk beter en groter. _/-\o_

Verwijderd

Greymore1 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:20:
WPR staat lekker laag. Kans op 10-20% te pakken met de volgende stijging op IDEX.
IDEX wil je toch niet dood op gevonden worden :P
Wat een bagger.

• HoppyF
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:17:
[...]

Zoiets ja.
Voedselveiligheid en kwaliteit van voedsel gaat ons allemaal aan.
Het zou juist mooi zijn als daar innovatieve oplossingen voor komen die alles nog beter maken.

Als ik in de winkel een biologische bloemkool koop is deze wel biologisch?
Waar komt die vandaan?

• Jumpman
pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Zo dan?

Te veel marketing, te weinig concreet.

Niet dat ik niet in de coin geloof, maar laten we ons niet gek maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 07-03-2018 10:25 ]

• Greymore1
Verwijderd schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:21:
[...]

IDEX wil je toch niet dood op gevonden worden :P
Wat een bagger.
? IDEX is top. Laatste 2 weken 30.000 nieuwe users erbij, te merken aan het aantal hiccups maar de site is nu weer helemaal werkend. En bovendien staat er een upgrade gepland waardoor het nog prettiger traden wordt. IDEX is voor mij een fijne en winstleverende site. Zelfs met de dips.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

pirodr01 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:17:
[...]

Van de mods heb ik begrepen dat we sommige, minder intelligente, gebruikers van dit forum maar gewoon moeten negeren. Het niveau gaat al redelijk vooruit en dat is een goede ontwikkeling!

In ander nieuws, een cliënt van ons is ook bezig met een dergelijk product en vindt ook veel vraag in de markt naar de voor ogen staande oplossing.. :P. Misschien VeChain als partner aanraden ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• HoppyF
Nou, dat is toch ook wat!
Ze hebben mijn Ledger plus seed codes gejat uit mijn Rabobank kluisje.
Stond wel 100 BTC op.
Kan ik dit terugkrijgen van de bank? 😯

https://www.telegraaf.nl/...n-mij-lag-bomvol-met-goud

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Als je nergens vertrouwen in hebt zou ik maar heel gauw uit de cryptomarkt stappen en je geld op een spaarrekening gaan zetten waar je misschien wel 0,1% rente op krijgt....
Ja hee er is wel een verschil tussen aandelen apple kopen of je geld in het casino uitgeven :P

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BITCOIN
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/1k6fbLzMBKc/hqdefault.jpg
KUT

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 07-03-2018 10:28 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:59
HoppyF schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:27:
Nou, dat is toch ook wat!
Ze hebben mijn Ledger plus seed codes gejat uit mijn Rabobank kluisje.
Stond wel 100 BTC op.
Kan ik dit terugkrijgen van de bank? 😯

https://www.telegraaf.nl/...n-mij-lag-bomvol-met-goud
Meen je dit serieus?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rookert25 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:21:
[...]

`
Nee, DNV GL heeft een andere functie.

Je weet misschien dat champagne alleen zo mag heten als het uit de Champagne-streek komt in Frankrijk. Hetzelfde geldt voor Parmezaanse kaas of Iberico-ham. Waarom? Omdat die streek/wijze van produceren een naam heeft opgebouwd qua kwaliteit. Er moet aan bepaalde maatstaven worden voldaan zodat je dat certificaat mag voeren. Wie checkt dat dan? DNV GL.

Hetzelfde geldt voor veiligheidscertificaten in de olie-industrie, logistiek et cetera. DNV GL is de kwaliteitscontroleur en met VeChain wordt hun werk (en winstmarge) een stuk beter en groter. _/-\o_
En om even bij de wijn te blijven: Is het nou echt zo'n probleem, die 'echtheidscontrole' van wijnen? Nou... eens kijken:

https://www.forbes.com/si...raband-wine/#71961ed35843

Een paar quotes uit het artikel:
The Interprofessional Council of Bordeux Wine boldly estimates that 30.000 bottles of fake imported wine are sold per hour in China.
He estimates that 50% of wines retailing for $35 or more in China are bogus.

Groetjes, FaceDown.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-01 16:20
Jumpman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Te veel marketing, te weinig concreet.

Niet dat ik niet in de coin geloof, maar laten we ons niet gek maken.
Ik kan je garanderen dat dit groot gaat worden, ik werk namelijk bij DNVGL. ;)
De certificeringsbranche is nou echt dé markt om met een blockchain te gaan werken. En het mooie is dat we een third party blockchain gaan gebruiken, dat is ook weer mooi voor het vertrouwen.

Het is toch fantastisch als een of ander bedrijf tegen een klant zegt dat ze gecertificeerd zijn en dat ze dan een blockchain link kunnen overhandigen om het zelf te checken. Handtekeningen op een papiertje zijn in ieder geval achterhaalt wat mij betreft! :)

• tias86
GET Protocol heeft tenminste een echt werkend (blockchain) product. Word omzet gemaakt en geld verdient.
Pagina: 1 ... 148 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!