Ik heb nog een paar nano. Zit te twijfelen om deze te verkopen. Hebben jullie enig idee of er op korte termijn nog wat op t programma staat en of jullie verwachten of de koers nog meer dan dit kan stijgen?
Toch ruim 10 % erbij voor VEN. Wie had ze nou gister in de dip ook alweer verkocht? 
Ik sta nog steeds op een behoorlijk verlies overigens dus hij mag nog wel even doorgaan wat mij betreft.
Ik sta nog steeds op een behoorlijk verlies overigens dus hij mag nog wel even doorgaan wat mij betreft.
[ Voor 38% gewijzigd door GaMbiNo op 04-03-2018 18:27 ]
Dit zegt niet zoveel. Dit betekent alleen dat ze het hebben aangevraagd.
Uit een eerder interview met de CEO van Binance:
"We've received over 5000 applications for coin listings," boasts Zhao explaining that his team only welcomes projects that have strong credibility, user base, and liquidity. At 3%, the chances of getting in are lower than being accepted into Harvard.
Slechts 1 % van ''day'' traders maken echt winsten om er van te leven had ik ergens gelezen....GaMbiNo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:26:
Toch ruim 10 % erbij voor VEN. Wie had ze nou gister in de dip ook alweer verkocht?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik moet het ook nog zien hoor. Callisto schijnt het ook pas heel laat ingediend te hebben waardoor b.v. Bittrex het direct afgewezen heeft.Bmfd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:34:
[...]
Dit zegt niet zoveel. Dit betekent alleen dat ze het hebben aangevraagd.
Uit een eerder interview met de CEO van Binance:
[...]
Binance wordt wel overstelpt met vragen hierover via o.a. Twitter en ze hebben nog steeds nergens op gereageerd voor zover ik kan vinden. Je zou toch verwachten dat men het wel zou melden wanneer ze het niet van plan zijn te supporten zoals Bittrex al wel gedaan heeft. Maar misschien heb ik ook te hoge verwachtingen van de support/communicatieafdeling van Binance. We gaan het zien.
Ze moeten er 4850 afzeggen, ben je wel even druk meeGaMbiNo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
[...]
Ik moet het ook nog zien hoor. Callisto schijnt het ook pas heel laat ingediend te hebben waardoor b.v. Bittrex het direct afgewezen heeft.
Binance wordt wel overstelpt met vragen hierover via o.a. Twitter en ze hebben nog steeds nergens op gereageerd voor zover ik kan vinden. Je zou toch verwachten dat men het wel zou melden wanneer ze het niet van plan zijn te supporten zoals Bittrex al wel gedaan heeft. Maar misschien heb ik ook te hoge verwachtingen van de support/communicatieafdeling van Binance. We gaan het zien.
Daytraden doe je toch alleen om je long term holds te spekken ?A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
[...]
Slechts 1 % van ''day'' traders maken echt winsten om er van te leven had ik ergens gelezen....
Lijkt mij
De buy orders wat aangepast zodat ze wellicht eerder getriggerd kunnen worden
.
Maar twijfel toch om iets minder VEN te kopen en om wat te investeren in MAN. Hoor daar her en der toch soms een goed verhaal over.
MC ook erg laag en er komen nieuwe exchanges aan...
Maar twijfel toch om iets minder VEN te kopen en om wat te investeren in MAN. Hoor daar her en der toch soms een goed verhaal over.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Oh zo, die tweet waar je naar linkte ging over de aanvraag om gelist te worden. Jij doelt volgens mij op het supporten van de fork en daar ging die tweet niet over.GaMbiNo schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:43:
[...]
Ik moet het ook nog zien hoor. Callisto schijnt het ook pas heel laat ingediend te hebben waardoor b.v. Bittrex het direct afgewezen heeft.
Tja, voor exchanges is het redelijk wat gedoe om een fork te ondersteunen en als ze iedere fork maar accepteren, dan zul je zien dat er steeds vaker forks komen, omdat je het dan als shortcut kunt gebruiken om snel op een grote exchange terecht te komen.
Maar ik geef je er wel gelijk in dat ze dit soort dingen beter moeten gaan communiceren. Ze kunnen makkelijk 1 week van te voren duidelijk maken of ze een fork/airdrop gaan ondersteunen, maar nu is zoiets 1 dag van te voren nog niet eens bekend. Zelfde verhaal met de fork van ZCL.
Ik heb ook een keer een buy order verhoogt voor het slapen gaan omdat de prijs er steeds verder vanaf ging..RickvN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:00:
De buy orders wat aangepast zodat ze wellicht eerder getriggerd kunnen worden.
3x raden wat er snachts gebeurde
Ach, na aankomende zomer lachen we om de prijzen nu, de 11K dollar BTC komt dan weer boven de 20K uit
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 04-03-2018 19:10 ]
vinno86 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:59:
[...]
Daytraden doe je toch alleen om je long term holds te spekken ?
Lijkt mij
Bekend fenomeen ja.vinno86 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:02:
[...]
Ik heb ook een keer een buy order verhoogt voor het slapen gaan omdat de prijs er steeds verder vanaf ging..
3x raden wat er snachts gebeurde
Maar ik had ze nu zelfs nog onder de 24H low staan en als je kijkt naar de candlesticks van 1h, 2h, etc. zit er een dalende lijn in. Nu ontwaken ze uit de dip dus had ook wel erg laag ingezet.
Maarja, ik had wat buy orders gezet in januari. 3x raden waar ze in maart op staan
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nice, kijk BTC gaan!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zo zie je maar, helderziende mensen bestaan niet.RickvN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:14:
[...]
Bekend fenomeen ja.
Maar ik had ze nu zelfs nog onder de 24H low staan en als je kijkt naar de candlesticks van 1h, 2h, etc. zit er een dalende lijn in. Nu ontwaken ze uit de dip dus had ook wel erg laag ingezet.
Maarja, ik had wat buy orders gezet in januari. 3x raden waar ze in maart op staan
Waarheen???Taro schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:17:
Nice, kijk BTC gaan!
Ik dacht eigenlijk wel dat ze de fork bedoelden maar je zou best eens gelijk kunnen hebben wat dat betreft.Bmfd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:01:
[...]
Oh zo, die tweet waar je naar linkte ging over de aanvraag om gelist te worden. Jij doelt volgens mij op het supporten van de fork en daar ging die tweet niet over.
Tja, voor exchanges is het redelijk wat gedoe om een fork te ondersteunen en als ze iedere fork maar accepteren, dan zul je zien dat er steeds vaker forks komen, omdat je het dan als shortcut kunt gebruiken om snel op een grote exchange terecht te komen.
Maar ik geef je er wel gelijk in dat ze dit soort dingen beter moeten gaan communiceren. Ze kunnen makkelijk 1 week van te voren duidelijk maken of ze een fork/airdrop gaan ondersteunen, maar nu is zoiets 1 dag van te voren nog niet eens bekend. Zelfde verhaal met de fork van ZCL.
Het geheel blinkt sowieso nou niet echt uit qua communicatie, ook niet vanuit Callisto. Op de allerlaatste dag zijn er nog wel een aantal Exchanges die melden de fork te gaan ondersteunen. Maar dit is toch redelijk laat en komt geloof ik doordat Callisto dit schijnbaar zo laat aangevraagd heeft. Neo had met zijn ONT AirDrop de zaken wel wat beter voor elkaar volgens mij.
Hoe gooit de Bitcoin roet in het eten? Gebeurd volgens mij niks bijzondersDJT schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:25:
Gaan de alts eindelijk weer een beetje omhoog, gooit de BTC weer roet in het eten..
Mooi dat ICX met een solide run naar boven bezig is. Nog een lange weg te gaan om kiet te spelen (had ze ingekocht op 0.00037). Maar heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat ICX dat makkelijk gaat bereiken naarmate de coinswap dichterbij komt. HODL! =)
Nano, VEN, ADA, BNB, ICX: Allemaal een rode kaars naar beneden tegelijk met de groene kaars van de BTC.
Altijd mooi om te zien, groene candles bij de BTC en bijna alles lift mee in het groen
Helaas is dat de markt op dit moment, schiet voor geen meter op zo. We hebben een stabiele Btc nodig voordat we weer echt alt season krijgen.DJT schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:35:
Nano, VEN, ADA, BNB, ICX: Allemaal een rode kaars naar beneden tegelijk met de groene kaars van de BTC.
Hier wel interessant filmpje:
Anders komt ie nooit door de 12k.tias86 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:56:
Waarom gaat BTC omhoog?
Ik voel de bui alweer hangen. Toestraks buyorders wat verhoogd in sats, nu weer verlaagd ivm de dip ineens.
En straks missen we de boot weer
Maar valt zo weinig mee te winnen dus ik ga nu ff m’n poot stijf houden.
En straks missen we de boot weer
Maar valt zo weinig mee te winnen dus ik ga nu ff m’n poot stijf houden.
Is de waarde die terugvloeit van verkochte alts, meer niet.tias86 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:56:
Waarom gaat BTC omhoog?
XRP = trash
Staan de buy orders voor DGD al klaar, jongens?
Verwijderd
De btc kabbelt toch vrij stabiel naar boven laatste weken ?Helix schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:56:
[...]
Helaas is dat de markt op dit moment, schiet voor geen meter op zo. We hebben een stabiele Btc nodig voordat we weer echt alt season krijgen.
Hier wel interessant filmpje:
[video]
En dat filmpje... hoop open deuren.
We hebben nieuwe mensen met geld nodig in de crypto wereld, dan gaan we moonen. Ja duh
Volgens mij heb jij een andere definitie van stabielVerwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:15:
[...]
De btc kabbelt toch vrij stabiel naar boven laatste weken ?
En dat filmpje... hoop open deuren.
We hebben nieuwe mensen met geld nodig in de crypto wereld, dan gaan we moonen. Ja duh
DGD is vrij rustig op dit moment.Greymore1 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:11:
Staan de buy orders voor DGD al klaar, jongens?
Rustig? Alweer 15% onder ATH van vandaag. Kan nog veel gebeuren. Dit zou weleens de dip kunnen zijn maar met DGD weet je het niet
Dat is waar. De vorige keer dat ik de DGD volgde ging hij alleen alle kanten op en nu lijkt het toch meer het normale werk. De whales zijn nog even rustig zo lijkt het. Heb net wel even wat gekocht dus hij mag best even omhoog nu.Greymore1 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:01:
[...]
Rustig? Alweer 15% onder ATH van vandaag. Kan nog veel gebeuren. Dit zou weleens de dip kunnen zijn maar met DGD weet je het nietVerspreid uw inleg.
YouTube: WASO BEECONNEE
YouTube: Bitconnect Conference 2017 - BCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
The dictator''
I MAKE U VERY RICH MY FRIENDS!!!
yesh sir BCCC very reliable
YouTube: Bitconnect Conference 2017 - BCCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
The dictator''
yesh sir BCCC very reliable
[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 21:25 ]
Wat ik me altijd afvraag als ik Carlos nog eens bekijk... wie zijn al die mensen op een rij achter hem??
Waar de politie op zoek naar isPap3rclip schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:25:
[...]
Wat ik me altijd afvraag als ik Carlos nog eens bekijk... wie zijn al die mensen op een rij achter hem??
Carlos gaat heel fijn met alles: YouTube: YouTube SchmoWind 2018 (Like Rewind, But Schmo)A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:19:
YouTube: WASO BEECONNEE
The dictator''
yesh sir BCCC very reliable![]()
https://twitter.com/carlosmatos80
Ik vind het vooral fijn dat die zijn status al meme gewoon vol omarmd heeft.
(Zie ook https://twitter.com/CarlosMatos80/status/969978806890098697 )
Kaze Ni Nare
wtf hij zet WALTOn crypto op zijn achtergrond.. let me guess, ook al van die scammers!!
walton had die mensen genaaid met een nep loterij ofso
''arlos Matos
@CarlosMatos80
3 mrt.
Meer Carlos Matos heeft geretweet Carlos Matos
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Walton team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
''
walton had die mensen genaaid met een nep loterij ofso
''arlos Matos
@CarlosMatos80
3 mrt.
Meer Carlos Matos heeft geretweet Carlos Matos
OMG!😭Can't believe I won ! Thank you Walton team ! ❤️ keep doing the great work. 💪🏻💪🏻💪🏻🚀🚀🚀
''
[ Voor 75% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 21:30 ]
Het is een meme/parodie/fake Twitter account had ik al een paar keer ergens gelezen.
Buiten wat korte filmpjes van in de zomer is er over onze vriend Carlos ook niet meer echt iets gehoord (helaas)
Buiten wat korte filmpjes van in de zomer is er over onze vriend Carlos ook niet meer echt iets gehoord (helaas)
iemand had hem toch 0,2 btc gestuurd ofso om te bewijzen dat hij het echt was. herinner het verhaal niet meerPap3rclip schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:34:
Het is een meme/parodie/fake Twitter account had ik al een paar keer ergens gelezen.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 21:36 ]
Inderdaad, haha. Ik geloofde het in eerste instantie, maar toen volgde deze tweet:Pap3rclip schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:34:
https://twitter.com/carlo...s/958503248314486790?s=21before this page gets too big, YES it's a parody by @thestormishere_ ahahaa. thought everyone needed a laugh in this shitstorm of fuds
it was a pleasure boys
Vannacht cardano roadmap update! Benieuwd wat we gaan vernemen
Zitten wel een paar pareltjes qua tweets tussen. Zou te mooi om waar geweest te zijnBmfd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:42:
[...]
Inderdaad, haha. Ik geloofde het in eerste instantie, maar toen volgde deze tweet:
[...]
https://twitter.com/carlo...s/958503248314486790?s=21
Die Carlos in de mix filmpjes zijn wel uit de kunst
Want het ligt aan BTC dat de alts dalen?DJT schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:25:
Gaan de alts eindelijk weer een beetje omhoog, gooit de BTC weer roet in het eten..
Omdat de rode zondag tot zijn einde komt.tias86 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:56:
Waarom gaat BTC omhoog?
[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 04-03-2018 21:52 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Moet je maar stijgende alts kopen he. Daar heeft BTC geen invloed op.
GVT heeft de groene kleur ook weer gevonden, pfft bijna de hele dag rood.
GVT heeft de groene kleur ook weer gevonden, pfft bijna de hele dag rood.
[ Voor 35% gewijzigd door tias86 op 04-03-2018 21:57 ]
Ah, dat is de truc? Bedankt voor de tip.tias86 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:52:
Moet je maar stijgende alts kopen he. Daar heeft BTC geen invloed op.
Zo klinkt het wel heel makkelijk..was het maar zo makkelijk.
Ik zag deze op Twitter voorbij komen. Over obvious scams gesproken.
Hij gaat lekker!Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:40:
Credits (CS) ook in de gaten houden op IDEX, whales die kopen de munt massaal op; 1.5x hoger dan ICO (vannacht unlocked), prijs stijgt per dag deel flink waarna hij weer krimpt naar de 27-28k(een hele goede opkoop prijs). Nog goedkoper is dan echt een steal.
Soms is het tijd om te shillen maar soms ook om te chillen.Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 22:38:
De slowchat topic bubble is hier.
En soms zijn die crypto's om te gillen.Dhr. Satoshi schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:08:
[...]
Soms is het tijd om te shillen maar soms ook om te chillen.
Zelfs pewdie heeft een video over bitconnect
YouTube: How I Made My Millions! (and so can you) 💰💰💰...
I Think The World Is Ready For The Truth
I, Carlos Matos, Son Of Sofia Matos And Alejandro Teresa García Ramírez de Arroyo Matos
Am Satoshi Nakamoto*
I, Carlos Matos, Son Of Sofia Matos And Alejandro Teresa García Ramírez de Arroyo Matos
Am Satoshi Nakamoto*
Coinbase rumors volgens mij.Mozes123 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:42:
Ripple gaat nogal vandaag.
Heb daarstraks ook wat gekocht rond de .95$.
Iemand een idee wanneer het sell the news gedeelte komt?
Er zijn 6.5B CLO dus het zou al bijzonder zijn als die $.1 wordt?
Wat heeft het aantal munten met de prijs te maken dan?The Redman schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:55:
Groetjes, FaceDown.
OH jeee Tether neemt de plek van VeChain in
6.5B, wat is dat? Biljoen of miljard?The Redman schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:55:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dat aantal was er altijd al.FaceDown schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:56:
[...]
Wat heeft het aantal munten met de prijs te maken dan?
Alleen idioten geven iets om de ranking in market cap. Neem tenminste aan dat je dat bedoelde.A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:56:
OH jeee Tether neemt de plek van VeChain in
Groetjes, FaceDown.
Niet dus...
Billion is miljard (1.000.000.000), trillion is biljoen (1.000.000.000.000)
Je hebt gelijk, pilsje smaakt ook zo goed.TomTorquay schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:59:
[...]
Niet dus...
Billion is miljard (1.000.000.000), trillion is biljoen (1.000.000.000.000)
Is ie al overheen.The Redman schreef op zondag 4 maart 2018 @ 23:55:
Daarom dus gewoon SI-prefixes. k$, M$, G$, T$
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toch niet alweer
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Pfff, ik zit nogal vast zo. M’n VEN is geen zak meer waard en LTC blijft maar kwakkelen tussen €165-170. Het beste zou nu zijn om ipv in alts of LTC zoveel mogelijk in BTC te gaan maar daar heb ik te weinig voor om daar merkbare winst mee te maken. Alles verkopen tegen dit verlies doe ik ook niet graag en je zult dan net zien dat iedereen maar ook echt iedereen ineens besluit LTC en VEN te kopen. Ik zal het nog maar even vertikken te verkopen en holden.
Duh.. VEN nu verkopen is het domste wat je kunt doen. Sterker nog heb net bijgekocht. TA wijst erop dat we een mooie week tegemoet gaan. En Vechain kennende komt er ook nog wel leuk nieuws aan.ggj87 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:49:
Pfff, ik zit nogal vast zo. M’n VEN is geen zak meer waard en LTC blijft maar kwakkelen tussen €165-170. Het beste zou nu zijn om ipv in alts of LTC zoveel mogelijk in BTC te gaan maar daar heb ik te weinig voor om daar merkbare winst mee te maken. Alles verkopen tegen dit verlies doe ik ook niet graag en je zult dan net zien dat iedereen maar ook echt iedereen ineens besluit LTC en VEN te kopen. Ik zal het nog maar even vertikken te verkopen en holden.
Groetjes, FaceDown.
I feel you man... zelf zit ik nog met een grote NEO bag atm.ggj87 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:49:
En ze zullen allemaal wel weer eens flink omhoog gaan maar dat duuuurt altijd zo lang, en dan andere coins het goed zien doen is vervelend
#CryptoProblems
DGD staat nu (relatief) laag. Is denk ik wel een mooie kans als alles weer omlaag duikt.
En als je overstapt maak je dus DE beginnersfout: sell low, buy high.Pap3rclip schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:54:
[...]
I feel you man... zelf zit ik nog met een grote NEO bag atm.
En ze zullen allemaal wel weer eens flink omhoog gaan maar dat duuuurt altijd zo lang, en dan andere coins het goed zien doen is vervelend![]()
#CryptoProblems
Groetjes, FaceDown.
Ik denk dat de grootste daling bij die 2 er al opzit, dus om nu nog te verkopen zou redelijk zonde zijn in mijn ogen. Maarja, ik gaf je ~1 week geleden ook het advies om nog even te wachten met op Nano in te stappen toen die rond de 12$ stond, omdat ik een verdere daling verwachtte, dusja..ggj87 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:49:
En als er een nieuwe bullrun op btc ontstaat (wat sommige TA's verwachten) ben je de sjaak.ggj87 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:56:
DGD staat nu (relatief) laag. Is denk ik wel een mooie kans als alles weer omlaag duikt.
Groetjes, FaceDown.
Ja dat is ook het planFaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:57:
[...]
En als je overstapt maak je dus DE beginnersfout: sell low, buy high.gewoon HODL komt zeker goed mey Neo en Ven.
- ofwel dezelfde coin later lager weer inkopen, heb je winst in 'coins' gemaakt (maar stel dat hij dan net moont...)
- ofwel naar een andere coin overstappen om daar mee omhoog te gaan maar dan moet je weer een stuk meer winst mee maken om terug break even te zijn omdat je beginbedrag zo gekrompen is.
Dus daarom maar holden als het een decent coin zoals VEN of NEO is idd... Maar dat geduld hebben...
Bullrun naar 20+k sowieso binnenkort....FaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:58:
[...]
En als er een nieuwe bullrun op btc ontstaat (wat sommige TA's verwachten) ben je de sjaak.
Lijkt me stug dat het duurt voor het einde van het jaar
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 05-03-2018 01:12 ]
Verwijderd
Geduld is schone zaak. Het scheelt idd als je coins met een hoge potentie hebt.Pap3rclip schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:00:
[...]
Ja dat is ook het planhet probleem is als je je bags wilt sellen moet je naar mijn mening:
- ofwel dezelfde coin later lager weer inkopen, heb je winst in 'coins' gemaakt (maar stel dat hij dan net moont...)
- ofwel naar een andere coin overstappen om daar mee omhoog te gaan maar dan moet je weer een stuk meer winst mee maken om terug break even te zijn omdat je beginbedrag zo gekrompen is.
Dus daarom maar holden als het een decent coin zoals VEN of NEO is idd... Maar dat geduld hebben...
Zo heb ik een zakje mooncoins die haast wel moeten gaan moonen in de nabije toekomst
Ik snap dat dit een slowchat is, maar het zou wel fijn zijn als men dingen zegt of roept er ook iets van onderbouwing bij zit. Dat mis ik hier nog wel eens.
Iedereen is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn of haar keuzes maar veel mensen proberen ook hier wat mee te pikken van mensen die er wat meer verstand van hebben (of denken te hebben). Het zou fijn zijn als mensen die hier posten dat ook doorhebben, als je iets meedeelt aan anderen, geef er dan ook wat informatie/een bron bij.
Ik denk dat men onderschat wat voor gevolgen dat kan hebben. Natuurlijk moet je zelf research doen, maar help elkander een beetje.
(van mij zijn ook wat posts verwijderd omdat ik het over Pam Grier had, en het niet ontopic was, maar ik zal nooit iets posten om enkel een postief beeld van een coin te geven zonder het te onderbouwen.) Wat er hier wel regelmatig gebeurd naar mijn idee.
Iedereen is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn of haar keuzes maar veel mensen proberen ook hier wat mee te pikken van mensen die er wat meer verstand van hebben (of denken te hebben). Het zou fijn zijn als mensen die hier posten dat ook doorhebben, als je iets meedeelt aan anderen, geef er dan ook wat informatie/een bron bij.
Ik denk dat men onderschat wat voor gevolgen dat kan hebben. Natuurlijk moet je zelf research doen, maar help elkander een beetje.
(van mij zijn ook wat posts verwijderd omdat ik het over Pam Grier had, en het niet ontopic was, maar ik zal nooit iets posten om enkel een postief beeld van een coin te geven zonder het te onderbouwen.) Wat er hier wel regelmatig gebeurd naar mijn idee.
Verwijderd
Koop geen mooncoin. Het is kansloos.bobdigi schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:30:
Ik snap dat dit een slowchat is, maar het zou wel fijn zijn als men dingen zegt of roept er ook iets van onderbouwing bij zit. Dat mis ik hier nog wel eens.
Onderbouwing: een triljard (grofweg) in omloop, geen concreet gebruikersdoel, geen duidelijke roadmap, geen visie in de whitepaper.
Een blockchain aan je been.
Heb je een +1 gegeven hoor. En ik snap ook wel dat wat ik zei niet helemaal realistisch is, maar er zijn per dag zo veel posts waarvan een goed gedeelte waardevol/leuk om te lezen, maar een hele hoop ook niet. Er worden genoeg nutige dingen gedeeld, maar het is wel erg veel als je het een beetje wil volgen.Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:38:
[...]
Koop geen mooncoin. Het is kansloos.
Onderbouwing: een triljard (grofweg) in omloop, geen concreet gebruikersdoel, geen duidelijke roadmap, geen visie in de whitepaper.
Een blockchain aan je been.
Misschien een spitsing van dit forum een idee? Relevant cryptogebeuren vs irrelevant? Ik volg dit forum graag hoor, en pik er ook veel van op, maar er gebeurd wel erg veel om het te volgen (wat ik ook vrijwel dagelijks doe).
Dat hebben we al.bobdigi schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:46:
[...]
Heb je een +1 gegeven hoor. En ik snap ook wel dat wat ik zei niet helemaal realistisch is, maar er zijn per dag zo veel posts waarvan een goed gedeelte waardevol/leuk om te lezen, maar een hele hoop ook niet. Er worden genoeg nutige dingen gedeeld, maar het is wel erg veel als je het een beetje wil volgen.
Misschien een spitsing van dit forum een idee? Relevant cryptogebeuren vs irrelevant? Ik volg dit forum graag hoor, en pik er ook veel van op, maar er gebeurd wel erg veel om het te volgen (wat ik ook vrijwel dagelijks doe).
[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)
Weg
Maar daar gebeurd dus niet zoveel, weinig activiteit. In het slowchat forum wordt regelmatig nuttige informatie gegeven onderbroken door onzin, ik volg het graag hoor, maar kost wel veel tijd. En mijn punt was vooral dat er mensen van alles roepen (JE MOET VEN KOPEN) maar het niet echt onderbouwd word.New Yorker schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:49:
[...]
Dat hebben we al.
[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)
Ik vind niks mis met de slowchat, deed het laatst zelf ook, maar mijn reacties werden verwijderd. Vraag me wel af waar de lijn ligt. En naar mijn idee is het wel een beetje erg vaag, en afhankelijk van de moderators wat er wel of niet mee door kan.
Verwijderd
Klopt allemaal wat je zegt. Het is hier chaotisch en het gaat hier van de hak op de tak. En de onderbouwing is soms ver te zoeken. Het is een beetje een mengelmoes van mensen met verstand van zaken tot alledaagse jongens die ook wat mee willen doen. Soms wordt het oridinair bekvechten en dat is opzich jammer.bobdigi schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:56:
[...]
Maar daar gebeurd dus niet zoveel, weinig activiteit. In het slowchat forum wordt regelmatig nuttige informatie gegeven onderbroken door onzin, ik volg het graag hoor, maar kost wel veel tijd. En mijn punt was vooral dat er mensen van alles roepen (JE MOET VEN KOPEN) maar het niet echt onderbouwd word.
Ik vind niks mis met de slowchat, deed het laatst zelf ook, maar mijn reacties werden verwijderd. Vraag me wel af waar de lijn ligt. En naar mijn idee is het wel een beetje erg vaag, en afhankelijk van de moderators wat er wel of niet mee door kan.
Er zijn hier goede tips te vinden echter is het belangrijk dat ongeacht de persoon die het roept, je altijd zelf informatie moet zoeken. Bekijk het project, lees de whitepaper en vorm je eigen conclusies.
Wat ik daarnaast vaak ook doe is een kijkje nemen op de sub reddit van de betreffende munt of project. Zo krijg je een beetje een indruk wat voor mensen er in de munt zitten, is het gevuld met moon en lambo, dan weet je dat er een boel mensen in zitten zonder verstand van zaken. Staan er veel gefundeerde discussies en opbouwende kritische analyses, dan zijn het vaak mensen die er in zitten omdat ze in het project geloven. De moonboys zullen snel verkopen voor hun lambo, de mensen die achter het project staan zullen minder gauw geneigd zijn om hun munten na elk wissewasje te dumpen. Iets wat een aanduiding kan zijn voor wat meer waardevastheid. Geen garantie maar wel een indicatie.
Een tip is een tip, voor de onderbouwing zou ik nooit alles klakkeloos aannemen van wie dan ook. Het is ook vrij relatief, ook een serieus project kan minder succesvolle marktkoersen tonen zo nu en dan. Dat is wel te zien aan bijvoorbeeld VEN, of ICX.
Dit forum geeft in mijn optiek de cryptowereld wel mooi weer. Een bonte verzameling mensen.
Ah ja? Bron? Ik lees namelijk vooral minder uitgesproken visies.FaceDown schreef op maandag 5 maart 2018 @ 00:54:
TA wijst erop dat we een mooie week tegemoet gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door TomTorquay op 05-03-2018 03:14 ]
Helemaal juist. En niks mis mee hoor, maar het is naar mijn mening soms wel een beetje te veel dingen roepen. Ik wil graag leren, en heb dat ook wel gedaan door dit forum. Maar het word je soms wel lastig gemaakt. Zoals ik zei ben je zelf verantwoordelijk voor wat je doet, maar er wordt soms wel erg gepushed. Alsof je het niet fout kan doen.Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 02:24:
[...]Een bonte verzameling mensen.
Zelf zit ik ook in een aantal coins die nu nog maar de helf waard zijn van wat ze ooit waren, maar ga ze toch houden omdat ik er wel in vertrouw op de lange termijn. ICX gekocht op 0.000835, maar ga het niet verkopen.
Een aantal andere coins op kucoin gekocht met het idee 'er wel winst op te maken ooit' maar die zijn alleen maar gezakt en dik ook en heb er niet het vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. Dus met verlies verkocht om andere dingen in te kopen.
VEN ook gekocht rond de 0.0006x, maar heb daar wel vertrouwen in, dus die ga ik niet verkopen nu met verlies. Zal wel meer waard gaan worden, en anders gewoon pech.
Ik volg dit topic met plezier, maar als je een werkdag (avond/nacht) in mijn geval achter de rug hebt is het soms wat veel om terug te lezen/of te volgen. Er staat veel nuttigs in, en ik houd ook wel van de grappen en alles offtopic, maar bij elkaar is het wat te veel naar mijn idee
[ Voor 0% gewijzigd door bobdigi op 05-03-2018 03:33 . Reden: Een zin doorgestreept,niet goed verwoord. ]
Als ik het me goed herinner dan is dit het eerste weekend in lange tijd geweest dat we geen dip hebben gehad. Beloofd veel goeds hoop ik.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
@bobdigi Altijd zelf je huiswerk doen, en beslissen wat jij denkt dat een goed instap moment is.
Ik ben geen fan van ven en blij dat ik dat het niet gekocht heb doordat gehype hier. En je hoeft niet alles te lezen he, je kan ook op trefwoorden zoeken in het forum.
Zit wel in GVT overigens want ---> MOON (einde onderbouwing)
Nog wat optimistischer als ik $94k in 2021
https://www.reddit.com/r/...s/81zka0/gvt_94k_by_2021/
Ik ben geen fan van ven en blij dat ik dat het niet gekocht heb doordat gehype hier. En je hoeft niet alles te lezen he, je kan ook op trefwoorden zoeken in het forum.
Zit wel in GVT overigens want ---> MOON (einde onderbouwing)
Nog wat optimistischer als ik $94k in 2021
https://www.reddit.com/r/...s/81zka0/gvt_94k_by_2021/
[ Voor 72% gewijzigd door tias86 op 05-03-2018 08:25 ]
Zo mijn mini voorraad xlm weg gedaan. Toen alles zo omhoog schoot had ik van vanalles kleine beetjes. Als iets nu een beetje stijgt doe ik het weg. Wil mij pf op 1 pagina kunnen zien
.
WePower en Elastos dus gediskwalificeerd en zilliqa de lachende derde.
Wat zullen ze bij WPR en Elastos zuur zijn.
https://support.binance.c...-Coin-Winner-Zilliqa-ZIL-
https://support.binance.c...-Coin-Winner-Zilliqa-ZIL-
Ripple rises!! Eindelijk weer boven de dollar.
Net wat restart energy mwat ingeslagen , vliegt nog aardig onder de radar. Iemand die de marketcap weet hiervan?
Net wat restart energy mwat ingeslagen , vliegt nog aardig onder de radar. Iemand die de marketcap weet hiervan?
Nu cardano nog 
Zelfs mijn sell order om mijn verlies te nemen kwam er niet doorheen ...
Ik zou bijna een buy order gaan plaatsen om hem dan vervolgens to the moon te zien gaan
Zelfs mijn sell order om mijn verlies te nemen kwam er niet doorheen ...
Ik zou bijna een buy order gaan plaatsen om hem dan vervolgens to the moon te zien gaan
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!