[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 141 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.093 views

Onderwerpen

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Laten we stoppen met al het gebekvecht jongens (en meisjes misschien, al twijfel ik eraan).
Negeer elkaar gewoon als je elkaar niet kan uitstaan en gebruik eventueel The Redman zijn script hierboven. Met wat aanpassingen kan je elkaar er misschien uitfilteren.
Zullen we gewoon over crypto en niet over personen verder gaan vanaf nu? When moon?? ;)

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Verlies of niet, ik heb mijn VEN's verkocht, nah!!!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 10:41

The_Worst

Unox

Bitcoin is weer fors onder de 11,5k gedoken. Hopelijk is het binnenkort toch mogelijk om weer stabiel boven de 11,5k te komen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Pap3rclip
The_Worst schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:43:
Bitcoin is weer fors onder de 11,5k gedoken. Hopelijk is het binnenkort toch mogelijk om weer stabiel boven de 11,5k te komen.
Zal van Sunday Bloody Sunday afhangen denk ik. Als hij echt stevig terug in het rood botst zie ik hem nog wel richting de 8k en wie weet... gaan.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:59
Lumens zijn na een megadaling weer onderweg naar de maan! 2900sat!

Een week geleden had ik 2900 gezien als bizar laag maar nu is het hoopvol. :+

• A87
  • Niet online

A87

Bitcoin time!!! 12K RACE _/-\o_

[ Voor 215% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 00:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Pap3rclip
_/-\o_

[ Voor 96% gewijzigd door Pap3rclip op 04-03-2018 00:10 ]

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Hoe zit het met die plotselinge (in de grafiek loodrechte) volumedalingen die op livecoinwatch
te zien zijn? Foutje
vd site qua berekeningen of is hier een andere verklaring voor?
Voorbeeld: https://www.livecoinwatch.com/price/VeChain-VEN

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:09
Tot zover de zondagdip? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De zondag duurt nog efkes :)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Stellar wordt gepumpt?

Weg

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:53:
[...]

kerel ik heb een eigen bedrijf, waarom doe je alsof ik een of andere retard ben in elke forum post? :F
Mijn UWV staat niet gelijk aan het hebben van een eigen bedrijf. Nee heel flauw, je komt soms een beetje simpel over maar je bedoelt het allicht goed. Ik ken hier niemand die regelmatig post in persoon en dat vind ik eigenlijk ook wel helemaal prima. :+

Oh ja crypto's! 1 min candles ;( 5 min candles :/ 15 dan? :X 30? |:( 1 uur? 8)7 De weekenddip lijkt weer terug. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Crypts op 04-03-2018 07:00 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-01 19:13
Crypts schreef op zondag 4 maart 2018 @ 06:57:
[...]

Mijn UWV staat niet gelijk aan het hebben van een eigen bedrijf. Nee heel flauw, je komt soms een beetje simpel over maar je bedoelt het allicht goed. Ik ken hier niemand die regelmatig post in persoon en dat vind ik eigenlijk ook wel helemaal prima. :+

Oh ja crypto's! 1 min candles ;( 5 min candles :/ 15 dan? :X 30? |:( 1 uur? 8)7 De weekenddip lijkt weer terug. :P
Nee joh we zitten nu nog steeds boven het niveau van vrijdag dus het verloopt dit weekend nog altijd beter dan de de afgelopen weekenden dit jaar.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:59
The Redman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:44:
Lumens zijn na een megadaling weer onderweg naar de maan! 2900sat!

Een week geleden had ik 2900 gezien als bizar laag maar nu is het hoopvol. :+
Wist niet dat naar de maan roepen zo effectief was.

To the moon!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:37
Eindelijk begint mijn XLM HODL cointje weer op te leven *O*

Maar weet iemand waarom? Is namelijk maar een zeldzame groene vandaag....

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Goedemorgen iedereen, Volg dit forum ook een al tijdje.
Soms interessant maar soms ook wat teveel op de man gespeeld. Jammer.
Weet je wat het is, de strong believer heeft zo ze eigen filosofie over zijn token.
En daar is niks mis mee, maar probeer je daar dan ook aan te houden. Net als de persoon in 2013 die zijn eerste BTC kocht en bijkocht in de dip.
En de handelaar trading die geniet van de schommelingen in de markt.

Maar er zijn veel Alt-coins bijgekomen en vele nieuwe ICO's, de regulering die in onze nek blaast en de BTC die meer domineert in de markt. De FOMO die er was in 2017 en het toppunt in december/ begin januari 2018 heeft er voor gezorgd dat we in een berenmarkt zitten. 99% van de tokens of munten hebben geen werkend product. Dit wil ook zeggen dat al het geld wat nu in die projecten zit is voor strategisch winst te pakken is of dat er veel potentie in deze token zit.

De Dot-com bubble waar alle IT bedrijven in zaten was het ook een race wie er als eerst een werkend product naar buiten zou brengen. Het is ook duidelijk dat een beginnende jonge markt nooit goed kan inschatten welk project meer waarde heeft. Bij de cryptocurrency zitten alle projecten tot munten, platforms, protocollen, distributie, Adblock, noem het maar op door elkaar.
Neem daar mee dat sommige projecten alleen een mooie white paper hebben en een grandioos idee, maar het uitwerken van het idee is na genoeg onmogelijk.

2017 was ook het jaar van de ICO's deze startende bedrijven hebben soms miljoenen binnen gebracht, vele van de ICO's zijn scam of werkelijk fantasy. Tussen deze ICO's zitten natuurlijk wel goede projecten die wat kunnen betekenen in de toekomst. Waarom veel geld omgaat in de ICO's is maar voor 1 reden en dat is om zoveel mogelijk geld te maken met een kleine investering. Logisch, maar onlogisch is dat je zegt; Als een project geruime tijd, (jaren) de markt overleeft heeft deze meer potentie zou hebben.
99% van de tokens hebben nog geen werkend project en worden gevoed door de prijs en idee achter het project.

Hoe herken je dan een werkend project? Deze vraag laat ik liever over aan jullie en voor mezelf.
Dit speurwerk kost tijd en veel vertrouwen in een project. Die je vasthoud en niet meer naar omkijkt.
Die je bijkoopt in de dips om je positie te versterken. Waar je het liefst een t-shirt van koopt met een groot logo op je borst. Als je dit gevoel krijgt bij een project. Niet meer los laten en niet denken als ik toen had verkocht had ik er meer gehad. Je kan de markt niet timen, je kan er op in spelen, bijkopen en verzamelen.
Geloof in de techniek en niet in de hype.

Deze markt is al een tijdje bezig en geloof ook dat er veel potentie inzit. Reguleren zal een goede keuze zijn. Ik hoop dat de industrie zelf met een oplossing komt. Dat zou een droom scenario zijn. Verbod op crypto geloof ik niet in omdat dit nagenoeg onmogelijk is. En er altijd een uitweg is op het internet. Een verbod zou ook geen goed nieuws zijn om verder te evolueren in de techniek.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag toe!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 18:08

Atmoz

Techno!!

Hallo allemaal,

Het voelt alsof het "te laat" is, maar misschien valt dat allemaal wel mee.... (let's hope so >:))
Ik ben gisteren begonnen met wat "hobby-minen" via NiceHash.

Het tooltje loopt nu zo'n 16 uur en de teller staat op € 1,82

Afbeeldingslocatie: https://lumatronix.nl/FOK/NiceHash.png

Ik maak gebruik van m'n (gaming) PC met daarin één GTX 1080 Ti.
De "daily estimated earnings" schommelt wat tussen de € 2,50 en € 3,50 (staat nu op € 3,29 per dag)

Wat ik mij afvraag: heeft dit wel nut? De energiekosten moeten daar nog vanaf...

Voordeel is wel: het wordt vanzelf wat warmer in de computerkamer zonder dat ik de verwarming hoef aan te zetten _/-\o_

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:56
Tinusvolkel schreef op zondag 4 maart 2018 @ 08:44:
Eindelijk begint mijn XLM HODL cointje weer op te leven *O*

Maar weet iemand waarom? Is namelijk maar een zeldzame groene vandaag....
Ik kwam deze link tegen in een Telegram crypto groep: https://cryptorecorder.co...cite-the-stellar-xlm/amp/

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-01 13:25
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Ok. In dat geval hodl ik met jullie mee! Tot de grond of de maan luitjes!
Precies! _/-\o_ doet alleen je naam geen eer aan :P. Deze keer niet sletten wij houden vast!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Met een 100% holder porto van VEN ben je pas een ekte VENt :)
just my 2c;)

Of was het todler of told er hmmm gaat ff niet goed :D

Iedereen nu instappuh! voor dat de trein weg schiet! :*)

[ Voor 18% gewijzigd door iNSANiTi op 04-03-2018 09:41 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11-2025

dano_nl

Meh

Eindelijk GET kunnen kopen, https://guts.tickets, meer mensen die deze in het pf hebben?

Meh

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
jorisdeket schreef op zondag 4 maart 2018 @ 08:51:
Goedemorgen iedereen, Volg dit forum ook een al tijdje.
Soms interessant maar soms ook wat teveel op de man gespeeld. Jammer.
Weet je wat het is, de strong believer heeft zo ze eigen filosofie over zijn token.
En daar is niks mis mee, maar probeer je daar dan ook aan te houden. Net als de persoon in 2013 die zijn eerste BTC kocht en bijkocht in de dip.
En de handelaar trading die geniet van de schommelingen in de markt.

Maar er zijn veel Alt-coins bijgekomen en vele nieuwe ICO's, de regulering die in onze nek blaast en de BTC die meer domineert in de markt. De FOMO die er was in 2017 en het toppunt in december/ begin januari 2018 heeft er voor gezorgd dat we in een berenmarkt zitten. 99% van de tokens of munten hebben geen werkend product. Dit wil ook zeggen dat al het geld wat nu in die projecten zit is voor strategisch winst te pakken is of dat er veel potentie in deze token zit.

De Dot-com bubble waar alle IT bedrijven in zaten was het ook een race wie er als eerst een werkend product naar buiten zou brengen. Het is ook duidelijk dat een beginnende jonge markt nooit goed kan inschatten welk project meer waarde heeft. Bij de cryptocurrency zitten alle projecten tot munten, platforms, protocollen, distributie, Adblock, noem het maar op door elkaar.
Neem daar mee dat sommige projecten alleen een mooie white paper hebben en een grandioos idee, maar het uitwerken van het idee is na genoeg onmogelijk.

2017 was ook het jaar van de ICO's deze startende bedrijven hebben soms miljoenen binnen gebracht, vele van de ICO's zijn scam of werkelijk fantasy. Tussen deze ICO's zitten natuurlijk wel goede projecten die wat kunnen betekenen in de toekomst. Waarom veel geld omgaat in de ICO's is maar voor 1 reden en dat is om zoveel mogelijk geld te maken met een kleine investering. Logisch, maar onlogisch is dat je zegt; Als een project geruime tijd, (jaren) de markt overleeft heeft deze meer potentie zou hebben.
99% van de tokens hebben nog geen werkend project en worden gevoed door de prijs en idee achter het project.

Hoe herken je dan een werkend project? Deze vraag laat ik liever over aan jullie en voor mezelf.
Dit speurwerk kost tijd en veel vertrouwen in een project. Die je vasthoud en niet meer naar omkijkt.
Die je bijkoopt in de dips om je positie te versterken. Waar je het liefst een t-shirt van koopt met een groot logo op je borst. Als je dit gevoel krijgt bij een project. Niet meer los laten en niet denken als ik toen had verkocht had ik er meer gehad. Je kan de markt niet timen, je kan er op in spelen, bijkopen en verzamelen.
Geloof in de techniek en niet in de hype.

Deze markt is al een tijdje bezig en geloof ook dat er veel potentie inzit. Reguleren zal een goede keuze zijn. Ik hoop dat de industrie zelf met een oplossing komt. Dat zou een droom scenario zijn. Verbod op crypto geloof ik niet in omdat dit nagenoeg onmogelijk is. En er altijd een uitweg is op het internet. Een verbod zou ook geen goed nieuws zijn om verder te evolueren in de techniek.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag toe!
Is dit een soort verlate oudejaars-crypto-conference? ;)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-01 19:13
Atmoz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:03:
Hallo allemaal,

Het voelt alsof het "te laat" is, maar misschien valt dat allemaal wel mee.... (let's hope so >:))
Ik ben gisteren begonnen met wat "hobby-minen" via NiceHash.

Het tooltje loopt nu zo'n 16 uur en de teller staat op € 1,82

[afbeelding]

Ik maak gebruik van m'n (gaming) PC met daarin één GTX 1080 Ti.
De "daily estimated earnings" schommelt wat tussen de € 2,50 en € 3,50 (staat nu op € 3,29 per dag)

Wat ik mij afvraag: heeft dit wel nut? De energiekosten moeten daar nog vanaf...

Voordeel is wel: het wordt vanzelf wat warmer in de computerkamer zonder dat ik de verwarming hoef aan te zetten _/-\o_
Ja hoor kan prima. Zet je tdp op 70% zodat je het efficientste aan het minen bent. Daarboven gebruik je onevenredig veel stroom tov je hashrate. Bovendien belast je de kaart daardoor minder hard. Dan zal je ongeveer 1euro20 per dag kwijt zijn aan stroom. Dus het kan prima uit.

Eind december/begin januari bracht een enkele 1080ti nog zo 7a9 € per dag op maar doordat de alts zo hard gezakt zijn tov de btc is dat helaas niet meer zo. Maar dat kan net zo goed weer omslaan. Verder zou ik je willen aanraden om een coinbase/gdax (zelfde bedrijf) account aan te maken. Vanaf nicehash kan je gratis je verdiende btc naar gdax via coinbase sturen. En bij gdax kan je weer gratis je btc omzetten naar euro's die je weer voor 15 cent per transactie naar je rekening kan sturen.

Edit: nog een tip, kijk naar je verdiende mBTC en niet teveel naar de Fiat waarde. De btc fluctueert nogal veel en nicehash heeft de rates niet altijd lekker up to date.

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 04-03-2018 09:57 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:53:
[...]

kerel ik heb een eigen bedrijf, waarom doe je alsof ik een of andere retard ben in elke forum post?
Dat AVL Records is anders nergens in het KVK register te vinden...

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
dano_nl schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:41:
Eindelijk GET kunnen kopen, https://guts.tickets, meer mensen die deze in het pf hebben?
Weinig volume op IDEX, weakhands zullen hem wel snel voor lager weg doen denk ik zo. Beetje geduld nog dan kun je hem voor een mooie prijs op de kop tikken.

• tias86
Greymore1 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Weinig volume op IDEX, weakhands zullen hem wel snel voor lager weg doen denk ik zo. Beetje geduld nog dan kun je hem voor een mooie prijs op de kop tikken.
Beetje geduld nog idd, gaat Q2 ook naar een major exchange, dus zou in theorie wel iets leuks kunnen gaan doen voor wat betreft de koers van GET. Sowieso positief dat het beter bereikbaar word voor de mensen.

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 04-03-2018 10:09 ]

• joris_desc
  • Laatst online: 29-10-2025
Legolas tokens ontvangen!!!

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01 20:02
NCash maakt weer een leuk sprongetje, wel minder volume dan 3 dagen terug.. Zou hij weer zo hoog komen?

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-01 10:03
dano_nl schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:41:
Yes, gekocht bij de ico.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 17:06
Noxa schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Yes, gekocht bij de ico.
#MeToo }:O
1 ETH in gestopt, toen de tijd een waarde van 260 (Euro) maar ik had die ETH ooit gekocht voor 236.
Mooie prijzen waren dat nog..

Had toen berekend dat als GET voor 0,39 (Euro) op een exchange zou komen ik geen winst en geen verlies had.
Hij heeft een tijdje op 5 dollar gestaan in het begin maar ik vertrouwde die exchange niet..

We zien wel of het echt aan slaat in de industrie, ik hoop het wel om 2 redenen. Gezondere ticket prijzen en natuurlijk mijn investering.

Edit: Waarde van ETH aangepast, hij zat al in de 200 :)

[ Voor 4% gewijzigd door Acidrain op 04-03-2018 10:51 ]

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

Verwijderd

Ik ook! Erg benieuwd naar de komende tijd, weet jij iets over hun planning?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Gisteren wat fiat in ICX gestopt. Die staat nu zo laag en deze maand zou token swap moeten plaatsvinden. Mooi koopmomentje denk ik. Veel followers van Crypto Ed denken er ook zo over.

[ Voor 16% gewijzigd door FaceDown op 04-03-2018 11:00 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

snwbrdr_NL schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:41:
NCash maakt weer een leuk sprongetje, wel minder volume dan 3 dagen terug.. Zou hij weer zo hoog komen?
Het volume gaat wat omlaag, de hype verdwijnt een beetje dus grote kans dat het iets gaat dalen. Echter is niks voorspelbaar en komen de airdrops ook binnenkort. Denk wel dat het dan gaat dalen, aangezien het niemand wat gekost heeft en men dus snel wil cashen.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Hoeveel Legolas kost een One Ring?

Groetjes, FaceDown.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
FaceDown schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:00:
[...]

Hoeveel Legolas kost een One Ring?
Hoeveel Thor kost een Trudheim?

Best wel hoog fantasygehalte die crypto's o<:)

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
FaceDown schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:59:
Gisteren wat fiat in ICX gestopt. Die staat nu zo laag en deze maand zou token swap moeten plaatsvinden. Mooi koopmomentje denk ik. Veel followers van Crypto Ed denken er ook zo over.
Ik ga vandaag ook nog wat fiat in ICX en VEN stoppen, worden mooie maanden hopelijk :) Genoeg op de planning in ieder geval

[ Voor 4% gewijzigd door RickvN op 04-03-2018 11:20 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Verwijderd

ICX en VEN zijn in mijn ogen DE munten die iedereen gewoon standaard moet hebben. Daaromheen wat 'risico' munten die snel veel kunnen opleveren dankzij een lage marketcap, wat hype en het liefst een werkend product.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09-2025
Haha! Toch maar holden dus, scheelt een hoop stress tot het einde.

• joris_desc
  • Laatst online: 29-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:54:
Ik ook! Erg benieuwd naar de komende tijd, weet jij iets over hun planning?

[...]
Dit staat op reddit :
We have an announcement coming in the next days regarding an Exchange Listing where LGO will be listed very soon. At this point we can say it is an exchange within the Top 30 in terms of Total Market Volume

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik wist het wel, dit is precies wat er gebeurt als ik iets wil kopen.

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
Iemand dit gezien op Binance voor GVT? Staat in rood dus sell. Wil dit dan zeggen als de koers 0.0031909 bereikt dat deze persoon meer dan 17k coins verkoopt en dat de koers keldert?

Price(BTC) Amount(GVT) Total(BTC)

0.0031909 17,472.28 55.75229825

SPiET

• tias86
spietie schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:24:
Iemand dit gezien op Binance voor GVT? Staat in rood dus sell. Wil dit dan zeggen als de koers 0.0031909 bereikt dat deze persoon meer dan 17k coins verkoopt en dat de koers keldert?

Stond gisteren een 200k sell wall niks van gemerkt..

Verwijderd

spietie schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:24:

Ik heb geleerd dat het een verzameling is van sells op dat punt. Dus niet 1 persoon. Maar zoals je het beschrijft klopt het idd dat op dat punt van de koers 17,472.28 GVT te koop aan worden geboden.

• A87
  • Niet online

A87

Atmoz schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:03:
Hallo allemaal,

1 satoshi naar 1 euro please. 1 cent ook goed natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 12:51 ]

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
FaceDown schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:59:
Veel followers van Crypto Ed denken er ook zo over.
Vraag me af waarom die kerel zoveel aandacht krijgt. VEN-shillers ondereen zeker?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• A87
  • Niet online

A87

is zondag altijd ROOD dag ofso? Alles weer rood

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:54:
is zondag altijd ROOD dag ofso? Alles weer rood
Ven niet hoor oOo :(:)

• A87
  • Niet online

A87

Ik had in totaal 1 modbreak van niet op de man spelen }:O
Over ven ga ik niets meer zeggen . :o

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 12:57 ]

• RickvN
Vergeet XLM niet, en IOTA maar dat is minimaal.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• pirodr01
A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:56:
[...]

Ik had in totaal 1 modbreak van niet op de man spelen }:O
Over ven ga ik niets meer zeggen . :o
Ik ook :*)

Verwijderd

Ik heb sinds dinsdag geen enkele post edit of waarschuwing meer gehad. Het gaat best goed al zeg ik het zelf.

• RickvN
Zo, ICX en VEN buy orders staan.
Laat maart maar eens een leuke maand worden :).

Hopelijk in combinatie met de berichten omtrent TRX en ADA dat het wat wordt....
Al staat ADA morgen al gepland en doet het nog niks, dus zal wel vergane glorie zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door RickvN op 04-03-2018 13:05 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Gvt na zijn ath van gister toch weer gezakt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• pirodr01
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:59:
Ik heb sinds dinsdag geen enkele post edit of waarschuwing meer gehad. Het gaat best goed al zeg ik het zelf.
Gefeliciteerd slet :*)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
RickvN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:02:

Hopelijk in combinatie met de berichten omtrent TRX en ADA dat het wat wordt....
Al staat ADA morgen al gepland en doet het nog niks, dus zal wel vergane glorie zijn.
Doel je met Cardano op de roadmap-update? Daar zou ik zelf niet te veel van verwachten inderdaad. Die update hebben ze maandelijks en echt bijzonder is het vaak niet.

Verwijderd

zwembroek schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:06:
Ja GVT best gezakt idd. Zat er ook wel aan te komen natuurlijk, kon niet eeuwig de lucht in blijven gaan. Als ie echt laag gaat staan weer koop ik misschien nog een paar bij. En dan eerst maar eens een jaartje wachten, kijken wat eruit komt.

• RickvN
Bmfd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:09:
[...]

Doel je met Cardano op de roadmap-update? Daar zou ik zelf niet te veel van verwachten inderdaad. Die update hebben ze maandelijks en echt bijzonder is het vaak niet.
Ik dacht dat die van 5 feb naar 5 maart was verschoven, maar duidelijk :)

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Gisteren twijfels om te schuiven met wat gedeelten van mijn PF maar heb toch maar besloten om het even aan te kijken en maar weer het bekende HODL toe te passen. Heb ook totaal geen idee of gevoel waar ik het anders in zou moeten stoppen. Sell order ByteCoin staat nog wel open op HitBTC maar dat gaat nog wel even duren tot die aangetikt wordt zoals het er nu naar uitziet. Alles zwabbert maar een beetje in de rondte door een twijfelachtige markt.

Zo maar eens even door de coinmarketcalender bladeren, eens zien wat er allemaal nog aan zit te komen. Ook weinig tijd gehad de afgelopen week om het crypto nieuws en geruchtenstroom bij te houden, dus het is net alsof ik als een blinde bij een lichtshow aanwezig ben...

Edit: nou op coinmarketcalender ook weinig spannends... een Monero hardfork op de 14e, en verder niet iets waar ik nu heel warm voor loop. Wel een heleboel conferenties, meetups enzo voor crypto in het algemeen, wellicht dat daardoor de algehele markt wat opleeft. Ga stiekem wel even Monero in de gaten houden, levert een 1:10 ratio op met die fork. Al ben ik bang dat wanneer ik de koersverloop zo zie van de afgelopen 7 dagen, het grote inkopen alweer geweest is |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Dakillerbean op 04-03-2018 13:23 . Reden: Coinmarketcal lookup ]

• A87
  • Niet online

A87

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-01 23:17
Wauw, het einde van dit nieuwsartikel. Het hele artikel gaat uitsluitend over Coinye, sluiten ze het ineens heel onnodig en random af met deze zin:

"Eerder verloor Mt. Gox, één van de grootste beurzen voor bitcoins, 850.000 digitale munten met een waarde van ruim 300 miljoen euro."

• A87
  • Niet online

A87

tomdg schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:35:
[...]

Wauw, het einde van dit nieuwsartikel. Het hele artikel gaat uitsluitend over Coinye, sluiten ze het ineens heel onnodig en random af met deze zin:

"Eerder verloor Mt. Gox, één van de grootste beurzen voor bitcoins, 850.000 digitale munten met een waarde van ruim 300 miljoen euro."
Dat is hoe de media crypto zwart maakt toch

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
RickvN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:02:

Aha ik kijk al lang naar ADA maar blijft altijd op hetzelfste niveau. Centje onder de koers, centje erboven.

iets te gebeuren morgen?

SPiET

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-01 23:17
A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:36:
[...]

Dat is hoe de media crypto zwart maakt toch
Daar leek het hier wel erg op ja

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
spietie schreef op zondag 4 maart 2018 @ 13:51:
[...]

Aha ik kijk al lang naar ADA maar blijft altijd op hetzelfste niveau. Centje onder de koers, centje erboven.

iets te gebeuren morgen?
In 2018 wordt er wel het eea verwacht (http://amp.reddit.com/r/c...helly_timeframe_practical). Of ze het ook gaan halen is de grote vraag.
Morgen staat een maandelijkse update van hun roadmap op het programma. Ervaring leert dat de koers hier niet direct op reageert. Wel krijg je hiermee een goede indruk van de voortgang. Pas op het moment dat cardano met een werkend product komt, zal dit een effect hebben op de koers. De verwachtingen zijn nog hoog, maar het moet mijns inziens niet te lang meer duren.

[ Voor 4% gewijzigd door radem205 op 04-03-2018 14:05 ]

Verwijderd

Wegblijven met zulke links

[ Voor 95% gewijzigd door Grotman op 04-03-2018 15:53 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Yeah right

[ Voor 56% gewijzigd door Grotman op 04-03-2018 15:54 ]

• Bmfd
Lekker objectief en geloofwaardig artikel ook _O-
Dat is exact de reden waarom Musk op deze technologie is gesprongen zodra hij erover hoorde. Het is revolutionair.
Wat is Cryptosoft precies? Cryptosoft is een financiële technologie die de bedoeling heeft de rijkdom in de wereld te herverdelen. Het komt eenvoudig neer op het volgende: wegnemen van de top 0,1% en teruggeven aan de 99,9%
Onze software bevindt zich nog in de bèta-fase, maar toont nu al 87% geslaagde handelstransacties.
Dat betekent dus een winst van € 2.960 op een enkele dag.
(met een inleg van €500 :P )

Je bent hier zelf niet op ingestapt, toch? Zo gigantisch veel red flags.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
Bmfd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Lekker objectief en geloofwaardig artikel ook _O-

[...]

[...]

[...]

[...]
(met een inleg van €500 :P )

Je bent hier zelf niet op ingestapt, toch? Zo gigantisch veel red flags.
Sterker nog dat artikel wordt gehost op amazonaws maar zou een AD artikel moeten zijn, wat een verrassing deze bestaat helemaal niet. Dit is veel meer dan spam, ik verdenk zelfs kwade bedoelingen door meijer9c. niet veel goeds.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

joris_desc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:44:
[...]

Heb je ze reeds in u wallet?
Inmiddels wel, maar je kan ze niet zomaar zien op etherscan, ligt aan de manier van verspreiden. Alle coins moeten binnen zijn, bij problemen zoek even contact in discord of via support :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-01 20:41

RyuuPro

That Damn Fly

Wat de mensen vertellen op sociale media is echt, het staat er en het is waar, we maken dus zelden fouten.
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/studentmind.nl/wp-content/uploads/2017/04/PR-bureaus-als-factcheckers-afbeelding-1.jpg?w=500

edit: Googlen naar Cryptosoft leidt naar crypto-nl.com, god die site schreeuwt WIJ ZIJN EEN SCAM met hoe amerikaans het eruit ziet.

[ Voor 15% gewijzigd door RyuuPro op 04-03-2018 15:42 ]

Kaze Ni Nare

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Toch nog +77% tov vorige week.

• Pap3rclip
SCIxX schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:41:
[...]

Toch nog +77% tov vorige week.
Heerlijk wanneer het fiat weer ff op is, dat soort dipjes! *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P2kcGfh.png
Toch een ~7% extra voor de volgende piek

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Ven krabbelt weer een beetje op.

• A87
  • Niet online

A87

Ik vraag mij af waarom er zo veel tokens worden gekocht (met name hype coins) die geen In real life use hebben....
iig nog niet...

Ik koop alleen coins waar je echt wat mee kan doen...

[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 16:20 ]

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:19:
Ik vraag mij af waarom er zo veel tokens worden gekocht (met name hype coins) die geen In real life use hebben....
iig nog niet...
Geld?

• Pap3rclip
iig nog niet...
Is uberhaupt al een coin die real life use heeft?

• A87
  • Niet online

A87

Pap3rclip schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:21:
[...]

bitcoin? o.a....

Verwijderd

Pap3rclip schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:21:
[...]

Jazeker, xrp

• mannowlahn
RyuuPro schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:39:
[...]

[...]

[afbeelding]

edit: Googlen naar Cryptosoft leidt naar crypto-nl.com, god die site schreeuwt WIJ ZIJN EEN SCAM met hoe amerikaans het eruit ziet.
Het is echt tergend. Mij kan je ook niet wijs maken dat meijer9c dit zelf ook niet weet. Doel bewust zo'n link hier plaatsen, kan die gast een ban krijgen voordat er simpele zielen toch nog in die shit trappen?

• Pap3rclip
BTC, XRP, ETH misschien oké, de 99.5% andere coins zijn toch allemaal eerder een investering in toekomstige technologie die misschien wel of misschien niet relevant gaat zijn op dit moment.
Zo kijk ik toch tegen het hele crypto gebeuren aan.
Edit: en er ondertussen keiharde euro's mee verdienen dus >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Pap3rclip op 04-03-2018 16:28 ]

• A87
  • Niet online

A87

Schijnt dat DASH posters all bij sommige air ports worden gezien in America..
Niet dat ik dash koop, te veel negatiefs over gelezen. Maar zit ook grote potentie in op een of ander manier.

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 16:31 ]

• RickvN
Allemaal buy orders staan voor VEN en ICX, gaat ineens alles de lucht in }:O
Story of my life

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:49

GaMbiNo

1337

RickvN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:44:
Story of my life
Ik had vandaag ook niet zoveel positiefs voor VEN verwacht eigenlijk. Is er nieuws of is het gewoon het feit dat mensen weer uit BTC terug naar alts gaan?

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08-2025
RickvN schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:44:
Story of my life
ICX doet nog niet veel hoor, hangt de hele dag al rond de USD 3,60.

• RickvN
Dazzling Dwild schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:48:
[...]

ICX doet nog niet veel hoor, hangt de hele dag al rond de USD 3,60.
Buy orders staan er ook vrij strak in, dus dat zal het ook zijn.
Wellicht op ICX iets verhogen zodat ze vandaag afgaan inderdaad.
Denk dat de rest de markt ff uit btc stapt, zal komende week weer omdraaien...?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:09
iig nog niet...
Omdat je er wel heel veel geld mee kan verdienen. Truc is om ze op tijd te verkopen. Aan Bitconnect kon je ook veel verdienen hoor :P

Zelf laat ik de hypecoin investeerders dus ook vooral met rust, totdat ze anderen gaan adviseren om te hodlen voor een periode van jaren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Je snapt de ironie van je uitspraak he? Als het niet gezakt zou zijn sinds de ath is het geen ath....

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:07:
[...]

Je snapt de ironie van je uitspraak he? Als het niet gezakt zou zijn sinds de ath is het geen ath....
Diep.

Volgens deze site is de ATH van Genesis Vision ook een stuk hoger dan hij gisteren stond: https://athcoinindex.com/currencies/genesisvision

Echter in de charts van livecoinwatch.com ligt de ATH wel rond de 40 dollar.

Hoe dat kan? Joost mag het weten...

[edit] het lijkt me gewoon een foutje. De ATH van de marketcap is gisteren wel gehaald, dus het lijkt me stug dat die 51 dollar per stuk ooit realiteit is geweest. Anders zou de marketcap ook hoger gestaan moeten hebben toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2018 17:23 ]

• A87
  • Niet online

A87

Rustig geworden hier sinds mods echt veel hebben verwijderd gisteren :>
hehe, niemand die nu nare dingen zegt.. opmerkelijk

Veel zijn helemaal gestopt met posten. En de markt is echt weer dood als een pier boringgg

Bitcoin kan weer 3K klimmen aankomende week als het mee zit.
En Ethereeum zit de hele tijd te kloten op 800 dollar ofso

[ Voor 75% gewijzigd door A87 op 04-03-2018 17:39 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
A87 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:35:
Rustig geworden hier sinds mods echt veel hebben verwijderd gisteren :>
hehe, niemand die nu nare dingen zegt.. opmerkelijk

Veel zijn helemaal gestopt met posten
Goedemiddag en om je vraag te beantwoorden, ik ben gelukkig redelijk rijk daar mijn
gezondheid ok is voor mijn leeftijd :)
Er is meer in het leven als/dan geld.

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 04-03-2018 17:42 ]

• A87
  • Niet online

A87

RaptorXS schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:39:
[...]

Goedemiddag en om je vraag te beantwoorden, ik ben gelukkig redelijk rijk daar mijn
gezondheid ok is voor mijn leeftijd :)
Er is meer in het leven als/dan geld.
Inderdaad, mijn ma heeft ineens hartproblemen, life is a bitch

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:13:
[...]

Diep.

Volgens deze site is de ATH van Genesis Vision ook een stuk hoger dan hij gisteren stond: https://athcoinindex.com/currencies/genesisvision

[edit] het lijkt me gewoon een foutje. De ATH van de marketcap is gisteren wel gehaald, dus het lijkt me stug dat die 51 dollar per stuk ooit realiteit is geweest. Anders zou de marketcap ook hoger gestaan moeten hebben toch?
Er zijn 2 verschillende soorten ATH voor altcoins, die in satoshi waarde en in $/€/... waarde.
https://coinmarketcap.com/currencies/genesis-vision/
In dollar heeft hij wel degelijk op 51$ gestaan maar dit was begin januari toen bitcoin ook gewoon veel hoger stond.
In satoshi heeft hij de laatste week wel nieuwe ATH's gehaald.
Daarom is het veel nuttiger om alle altcoins altijd in satoshi te tellen/traden imo. Anders moet je ook nog telkens rekening gaan houden met op hoeveel bitcoin op dat moment staat of stond ;)

• Bmfd
Verwijderd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:13:
[...]

Diep.

Als ik op Binance kijk, werd op 13-01 een ATH van 0.00377 behaald. Toen stond bitcoin nog op ~14.000$ en als je dat uitrekent komt dat overeen met 51$ per stuk. In dit geval ging het om een uitschieter, want als ik de graph bekijk steeg de koers ineens met ~60% en daalde hij meteen daarna weer naar z'n oude niveau. Vaak verwerken sites als CMC en LCW dat soort uitschieters niet, dus daardoor staat die 50$ daar niet geregistreerd. :)

Verwijderd

Bmfd schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:44:
[...]

Als ik op Binance kijk, werd op 13-01 een ATH van 0.00377 behaald. Toen stond bitcoin nog op ~14.000$ en als je dat uitrekent komt dat overeen met 51$ per stuk. In dit geval ging het om een uitschieter, want als ik de graph bekijk steeg de koers ineens met ~60% en daalde hij meteen daarna weer naar z'n oude niveau. Vaak verwerken sites als CMC en LCW dat soort uitschieters niet, dus daardoor staat die 50$ daar niet geregistreerd. :)
Ah kijk dat verklaart een hoop. Bedankt joost! :+

Verwijderd

Pap3rclip schreef op zondag 4 maart 2018 @ 17:43:
[...]

Er zijn 2 verschillende soorten ATH voor altcoins, die in satoshi waarde en in $/€/... waarde.
https://coinmarketcap.com/currencies/genesis-vision/
In dollar heeft hij wel degelijk op 51$ gestaan maar dit was begin januari toen bitcoin ook gewoon veel hoger stond.
In satoshi heeft hij de laatste week wel nieuwe ATH's gehaald.
Daarom is het veel nuttiger om alle altcoins altijd in satoshi te tellen/traden imo. Anders moet je ook nog telkens rekening gaan houden met op hoeveel bitcoin op dat moment staat of stond ;)
Ik snap hem nu. Ik trade niet veel, eigenlijk meer aanschaffen en hodlen. Maar idd heel logische verklaring als je het zo bekijkt.

• Greymore1
MAN staat op een redelijke prijs op IDEX. Meeste zijn bezig met andere coins, dus sla je slag.

• mannowlahn
Greymore1 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:00:
MAN staat op een redelijke prijs op IDEX. Meeste zijn bezig met andere coins, dus sla je slag.
Komen binnekort ook op andere exchanges. Persoonlijk vind ik idex best wel een klote exchange. Duurt lang, laadt soms niet, hoop gedoe met traden. ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van.

• Greymore1
Ja er zijn wat hiccups, redelijk nieuwe site, komt binnenkort een upgrade en hij zou beter werken met chrome. Door het grote aantal nieuwe users gaat het ook wat trager ja.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:49

GaMbiNo

1337

Pagina: 1 ... 141 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!