XRP = trash
Verwijderd
Nou nou, @A87 wat mij betreft blijf je er gezellig bij hoorTurbo-Puppy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:18:
[...]
Niet om het 1 of ander hoor, maar doe iedereen een plezier en sodemieter alsjeblieft op van dit forum joh ... je bent gewoon een bron van ergernis voor iedereen hier, heb je dat zelf niet door? Die over het paard getilde houding van je hangt iedereen hier zijn strot uit.
Ik weet niet of je geestelijk gewoon niet in orde bent, of dat je eigenlijk 14 bent en niet beter weet, maar neem 1 ding van me aan, ga een ander topic of nog liever forum vervuilen, en stop hier. We zijn gewoon klaar met je ... niet een beetje, maar echt helemaal klaar met jou gedrag.
GA GEWOON WEG !!!!!
Zeer zeker niet.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:08:
Lekker boeiend wat mensen met hun eigen geld doen, je bent toch geen dictator of iets dergelijks?
Crypto is box3
Als daytrader is het box 1 en dus 40% aftikken minimaal
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zeer zeker wel. Geen idee waar jij deze wijsheid vandaan haalt.RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:10:
[...]
Zeer zeker niet.
Als daytrader is het box 1 en dus 40% aftikken minimaal.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik kreeg veel nare opmerkingen, waarom??? Ik was een van de meest kritische op VEN en nog een paar coins.. Veel mensen hier werden echt mega boos daaromVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:10:
[...]
Nou nou, @A87 wat mij betreft blijf je er gezellig bij hoor
Als je kritisch bent hier word je al snel voor gek verklaard.. etc
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 20:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het gehele internet, bijvoorbeeld:Crypts schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:11:
[...]
Zeer zeker wel. Geen idee waar jij deze wijsheid vandaan haalt.
"2.) Het aangeven van cryptocurrencies als inkomsten in box 1
U dient er rekening mee te houden dat cryptocurrencies lang niet altijd in box 3 van uw belastingaangifte opgenomen kunnen worden. Is er bijvoorbeeld sprake van een bedrijfsmatige investering of handel in cryptocurrencies? In dat geval moeten de cryptocurrencies belast worden in box 1 van de belastingaangifte.
Om te bepalen of er al dan niet sprake is van een inkomen uit of een vermogen in cryptocurrencies wordt er rekening gehouden met verschillende factoren. De belastingdienst kijkt op dit vlak onder meer naar het feit of de persoon in kwestie is ingeschreven bij de kamer van koophandel of niet. Bovendien wordt er ook een blik geworpen op het feit of er kosten voor cryptohandel van voorbelasting zijn afgetrokken. Voor veel mensen is het op voorhand vaak moeilijk te bepalen of cryptocurrencies nu moeten worden belast in box 1 of box 3 van de aangifte."
Bron: https://cryptostart.nl/ho...ncy-en-belastingaangifte/
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Het gaat wat ver om dat hier te bespreken maar bedrijfsmatig, ja daar zit een subtiel verschilletje in. Als je als privé persoon handelt val je daar dus niet onder.RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:12:
[...]
Het gehele internet, bijvoorbeeld:
"2.) Het aangeven van cryptocurrencies als inkomsten in box 1
U dient er rekening mee te houden dat cryptocurrencies lang niet altijd in box 3 van uw belastingaangifte opgenomen kunnen worden. Is er bijvoorbeeld sprake van een bedrijfsmatige investering of handel in cryptocurrencies? In dat geval moeten de cryptocurrencies belast worden in box 1 van de belastingaangifte.
Om te bepalen of er al dan niet sprake is van een inkomen uit of een vermogen in cryptocurrencies wordt er rekening gehouden met verschillende factoren. De belastingdienst kijkt op dit vlak onder meer naar het feit of de persoon in kwestie is ingeschreven bij de kamer van koophandel of niet. Bovendien wordt er ook een blik geworpen op het feit of er kosten voor cryptohandel van voorbelasting zijn afgetrokken. Voor veel mensen is het op voorhand vaak moeilijk te bepalen of cryptocurrencies nu moeten worden belast in box 1 of box 3 van de aangifte."
Bron: https://cryptostart.nl/ho...ncy-en-belastingaangifte/
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klopt, 99% is gewoon box 3.Crypts schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:15:
[...]
Het gaat wat ver om dat hier te bespreken maar bedrijfsmatig, ja daar zit een subtiel verschilletje in. Als je als privé persoon handelt val je daar dus niet onder.
Maar er zullen zeer zeker mensen zijn die niet als zodanig bedrijf staan ingeschreven maar wellicht op basis van hun handelsniveau wel hiervoor in aanmerking komen.
Ach, gezien mijn huidige rendement hoef ik mij nog nergens zorgen over te maken
Verwijderd
Soms kom je ook wat arrogant over. Maar dat geeft helemaal niks. We hebben allemaal wat mindere kanten.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:12:
[...]
Ik kreeg veel nare opmerkingen, waarom??? Ik was een van de meest kritische op VEN en nog een paar coins.. Veel mensen hier werden echt mega boos daarom.
Als je kritisch bent hier word je al snel voor gek verklaard.. etc
Zegt er 1 wat.. Klootzak...Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:17:
[...]
Soms kom je ook wat arrogant over. Maar dat geeft helemaal niks. We hebben allemaal wat mindere kanten.
Gelukkig kunnen we buiten het forum om wel goed met elkaar
Verwijderd
https://twitter.com/cryptokevyn/status/969776226394083328
Vrij lange post. Afgelopen dagen toch paar keer flinke winst gepakt, ik stap even een dagje over op USDT en kijk het even aan. Wellicht mis ik wat winst maarja thats in the game
Mocht de tijd er aankomen om uit te cashen moet ik eens beginnen zoeken naar een huisje net over de grens en mijn Nederlands accent oefenen denk ik
33% belasting gun ik de Belgische overheid absoluut niet
en hoe komt de belastingdienst er achter of jij een daytrader bent of niet?RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:10:
[...]
Zeer zeker niet.
Vraag mij af wie zich opgeeft bij de belasting die niets op zijn prive rekening heeft staan... Waarschijnlijk niemand...RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:17:
[...]
Klopt, 99% is gewoon box 3.
Maar er zullen zeer zeker mensen zijn die niet als zodanig bedrijf staan ingeschreven maar wellicht op basis van hun handelsniveau wel hiervoor in aanmerking komen.
Ach, gezien mijn huidige rendement hoef ik mij nog nergens zorgen over te maken
Ik ga ook niets opgeven totdat het op prive rek staat . . toedeloe belastingsdienst. betaal al genoeg belasting.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 20:22 ]
Als je hoofdverblijfplaats Nederland is kun je iig hier aangifte doen, ook al zou dat eerste niet zo zijn kan het onder bepaalde voorwaarden alsnog. Daarom dat ik sinds kort ook 2 nationaliteiten heb.Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:19:
Klopt het trouwens dat je op 6 maanden tijd en met een hoofdverblijfplaats in Nederland Nederlander kan worden?
Mocht de tijd er aankomen om uit te cashen moet ik eens beginnen zoeken naar een huisje net over de grens en mijn Nederlands accent oefenen denk ik![]()
33% belasting gun ik de Belgische overheid absoluut niet
Maar even serieus, duik er even in. Je hoeft iig geen Nederlander te worden.
Verwijderd
Dit ga ik melden. Bah kon ik je in real life maar bannenDhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:18:
[...]
Zegt er 1 wat.. Klootzak...
Gelukkig kunnen we buiten het forum om wel goed met elkaar
Jij bent een fake account aangezien je net geregistreed bent.Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:23:
[...]
Dit ga ik melden. Bah kon ik je in real life maar bannen
2e account van FLAG, gok ik zo.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 20:25 ]
Edit: VEN begint ook lijkt het ..
[ Voor 25% gewijzigd door smoken op 03-03-2018 20:29 ]
Geen idee. Zal ook op de lange termijn zijn wanneer ze zien dat je bijvoorbeeld forse bedragen hierin hebt zitten en via de bank veel mutaties hiermee hebt.MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:21:
[...]
en hoe komt de belastingdienst er achter of jij een daytrader bent of niet?
https://fd.nl/ondernemen/...in-strijd-tegen-witwassen
Wie zegt dat de Belastingdienst straks niet wat regelt met de banken (al is de FIOD er zelfs al onderdeel van) of bijv. wat standaard transacties bij een persoon een indicatie kunnen zijn voor 'belastingontduiking' en vervolgens verder gaan prikken. Hoeft niet enkel crypto te zijn, kan van alles zijn. Maar er is zoveel mogelijk denk ik.
Maar het is een grijs gebied. Kijk maar naar alle huis-tuin-keuken-handelaren op de AEX. Gebeurt hier in feite hetzelfde en daar is het ook box 3.
Maar feit is even, dat het niet 'standaard' box 3 is wat ik even wilde zeggen, maar ook box 1 zou kunnen zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 03-03-2018 20:28 ]
Oef... pak van m'n hart
Klinkt alleszins geruststellend, moet ik me bij de volgende paar bullruns maar eens in gaan verdiepen dan. Thx!
Verwijderd
Zolang het niet in de duizenden loopt kun je dat best doen lijkt me. Maar als het echt waar is dat je er veel geld in hebt zitten zou ik er wel mee oppassen. Tenminste, als je geen gedonder wilt... Weet niet precies of je eigen huisje enzo hebt en gaat me ook niets aan maar lijkt me dat je daar geen ellende wilt mee creëren...A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:21:
[...]
Vraag mij af wie zich opgeeft bij de belasting die niets op zijn prive rekening heeft staan... Waarschijnlijk niemand...
Ik ga ook niets opgeven totdat het op prive rek staat . . toedeloe belastingsdienst. betaal al genoeg belasting.
In de US and A is dat simpel, daar verplichten ze gewoon de exchanges om hun lijsten te bezorgen en dan hebben ze een mooi overzicht van wat iedereen gedaan heeft. Maar goed, hier zijn ze gelukkig nog niet zo doorgedraaid als onze vrienden over de plas.MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:21:
[...]
Het is allemaal nog niet heel duidelijk en dit is vooralsnog wellicht een voordeel voor ons allen.RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:26:
[...]
Geen idee. Zal ook op de lange termijn zijn wanneer ze zien dat je bijvoorbeeld forse bedragen hierin hebt zitten en via de bank veel mutaties hiermee hebt.
https://fd.nl/ondernemen/...in-strijd-tegen-witwassen
Wie zegt dat de Belastingdienst straks niet wat regelt met de banken (al is de FIOD er zelfs al onderdeel van) of bijv. wat standaard transacties bij een persoon een indicatie kunnen zijn voor 'belastingontduiking' en vervolgens verder gaan prikken. Hoeft niet enkel crypto te zijn, kan van alles zijn. Maar er is zoveel mogelijk denk ik.
Maar het is een grijs gebied. Kijk maar naar alle huis-tuin-keuken-handelaren op de AEX. Gebeurt hier in feite hetzelfde.
Ik trade bijvoorbeeld alleen als ik een mooie mogelijkheid zie maar niet dagelijks, geen idee hoe dit berekent zou worden. Hopelijk komen er niet teveel nadelige regels en de toekomst om meer belasting te heffen
Verwijderd
Haha nee ik ben een real account. Maar idd nooit actief geweest op tweakers. Wel heul veel pricewatches etc gekeken en revieuws etc. Pas toen ik in de crypto ging een hoop op het forum gelurkt en uiteindelijk een account aangemaakt om mijn 'kennis' te delen. Een admin of moderator zou dit moeten kunnen bevestigen. Die vinden het niet zo leuk als je meer als 1 account hebt.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:24:
[...]
Jij bent een fake account aangezien je net geregistreed bent.
hmm ja zolang er geen duidelijke richtlijnen zijn hierover zou ik als ik zou daytraden het nog niet opgeven.Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:29:
[...]
In de US and A is dat simpel, daar verplichten ze gewoon de exchanges om hun lijsten te bezorgen en dan hebben ze een mooi overzicht van wat iedereen gedaan heeft. Maar goed, hier zijn ze gelukkig nog niet zo doorgedraaid als onze vrienden over de plas.
Wat als je bijv 1 trade per week doet hoe wordt dit dan gezien?
[...]
[/quote]
Damn betrapt...
Sterker nog, ik ben alle accounts in dit topic... Behalve die van jou... We werken in ploegendiensten, enkel en alleen om jou te monitoren.
Je weet dingen die je niet mag weten, maar je bent er nu achter gekomen en we zullen andere maatregelen moeten treffen.
Het had nooit zover hoeven komen...
Uhm wat hij zegt idd..Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:31:
[...]
Haha nee ik ben een real account. Maar idd nooit actief geweest op tweakers. Wel heul veel pricewatches etc gekeken en revieuws etc. Pas toen ik in de crypto ging een hoop op het forum gelurkt en uiteindelijk een account aangemaakt om mijn 'kennis' te delen. Een admin of moderator zou dit moeten kunnen bevestigen. Die vinden het niet zo leuk als je meer als 1 account hebt.
[ Voor 33% gewijzigd door Flagg op 03-03-2018 20:35 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
No sweat, wij zitten ook niet op jou te wachten.Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:27:
[...]
Oef... pak van m'n hartdon't ban me pls
Klinkt alleszins geruststellend, moet ik me bij de volgende paar bullruns maar eens in gaan verdiepen dan. Thx!
Wat betreft dat belastingverhaal hierboven, ik werd onlangs door een van mijn banken gebeld over mijn activiteiten ivm met crypto's, ze zitten er dus wel bovenop. Beetje onzin omdat het ging om een rekening met de minste (denk aan xx.xxx in een maand) activiteit maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Niks te verbergen maar ik hou niet zo van dat soort bemoeienissen noch vind ik het prettig gebeld te worden door een uitzendkracht om even mijn in- en uitgaven tot in detail te bespreken.
Ik denk dat het pas problematisch wordt wanneer je thuis zit met een uitkering en hiermee een dikke boterham verdient.MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:32:
[...]
hmm ja zolang er geen duidelijke richtlijnen zijn hierover zou ik als ik zou daytraden het nog niet opgeven.
Wat als je bijv 1 trade per week doet hoe wordt dit dan gezien?
Anders zal het vrij snel box 3 zijn. Ook bij een wekelijkse trade.
Verwijderd
Twilight zoneFlagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:32:
[...]
Damn betrapt...
Sterker nog, ik ben alle accounts in dit topic... Behalve die van jou... We werken in ploegendiensten, enkel en alleen om jou te monitoren.
Je weet dingen die je niet mag weten, maar je bent er nu achter gekomen en we zullen andere maatregelen moeten treffen.
De bank mag me er over bellen, ik verwijs ze door naar de Belastingdienst en that's it.Crypts schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:32:
[...]
No sweat, wij zitten ook niet op jou te wachten.![]()
Wat betreft dat belastingverhaal hierboven, ik werd onlangs door een van mijn banken gebeld over mijn activiteiten ivm met crypto's, ze zitten er dus wel bovenop. Beetje onzin omdat het ging om een rekening met de minste (denk aan xx.xxx in een maand) activiteit maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.![]()
Niks te verbergen maar ik hou niet zo van dat soort bemoeienissen noch vind ik het prettig gebeld te worden door een uitzendkracht om even mijn in- en uitgaven tot in detail te bespreken.
Helaas is het dus niet meer zo simpel, de richtlijnen in de financiële dienstverlening staan volledig los van en zijn anders dan die van de BD. Daarnaast is het ook niet zo handig om nog een slapende hond wakker te maken als een andere begint te keffen.RaptorXS schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:34:
[...]
De bank mag me er over bellen, ik verwijs ze door naar de Belastingdienst en that's it.
Ik geef al een paar jaar de crypto's aan in box 3, heb ook een baan, dus wie doet me wat?Crypts schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:38:
[...]
Helaas is het dus niet meer zo simpel, de richtlijnen in de financiële dienstverlening staan volledig los van en zijn anders dan die van de BD. Daarnaast is het ook niet zo handig om nog een slapende hond wakker te maken als een andere begint te keffen.
Het gaat de bank niets aan, die doen vanzelf een verplichte melding als de ontvangen bedragen te hoog zijn
volgen hun.
BD gaat echt niet geloven dat je ineens 300.000 hebt verdiend met 300€ in een jaar. Dat zal je dan zeker moeten kunnen aantonen met aankopen en koersen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik kreeg dus een 'flag', blijkbaar niet op basis van bedragen (kan ik me althans niet voorstellen) maar op basis van betalingsverkeer. Doe ermee wat je wil maar dat ze er meer bovenop zitten werd me wel duidelijk.RaptorXS schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:41:
[...]
Ik geef al een paar jaar de crypto's aan in box 3, heb ook een baan, dus wie doet me wat?
Het gaat de bank niets aan, die doen vanzelf een verplichte melding als de ontvangen bedragen te hoog zijn
volgen hun.
RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:10:
[...]
Gelukkig niet.
Zeer zeker niet.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wij kijken altijd mee.MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:21:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Onmogelijk. Het is de html, redd en gramm wat ons verbind.Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:23:
[...]
Dit ga ik melden. Bah kon ik je in real life maar bannen
Veel emotionele momenten dus?Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:53:
[...]
Onmogelijk. Het is de html, redd en gramm wat ons verbind.
Ik zit in 2/3 coins, maar ze doen niet echt wat ik wil
Tijdens onze cryptovergaderingen is er veel gehuild idd.RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:55:
[...]
Veel emotionele momenten dus?
Ik zit in 2/3 coins, maar ze doen niet echt wat ik wil
Vanaf 5,5k ben ik weer een ark liefhebber. Tot aan dan zit ik vast helaas.MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:04:
voor de Ark liefhebbers. Ark is weer met een runnetje up bezig
dan nog even geduld hebbenDhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:07:
[...]
Vanaf 5,5k ben ik weer een ark liefhebber. Tot aan dan zit ik vast helaas.
En meteen een rode streep naar beneden.MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:04:
voor de Ark liefhebbers. Ark is weer met een runnetje up bezig
Vanwege de Bitcoin Private fork. Voor iedere ZCL kreeg je 1 BTCP en de snapshot daarvoor is een paar dagen geleden genomen.ggj87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:17:
Weet iemand waarom Zclassic zo hard gezakt is?
Zegt niks, ik heb ook een nieuw account.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:24:
[...]
Ik zit al op tweakers sinds het begin, maar ben m'n inloggegevens vergeten.
Ja mijn originele account is ook van 2005 ofzo. Jammer genoeg vond ik het toen niet belangrijk om zulke gegevens ergens te bewaren. Had dat account graag nog willen hebben.Ton Hasselt schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:24:
[...]
Zegt niks, ik heb ook een nieuw account.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Dhr. Satoshi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:53:
[...]
Onmogelijk. Het is de html, redd en gramm wat ons verbind.
\Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:32:
[quote]A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:24:
[...]
[/quote]
Damn betrapt...
[...]
Uhm wat hij zegt idd..
je voegt allemaal extra text toe. Waarom?
Verklaar u nader.
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 23:40 ]
Dan moet je een ban krijgen want een clone account is niet toegestaan op t.net.Ton Hasselt schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:24:
[...]
Zegt niks, ik heb ook een nieuw account.
Groetjes, FaceDown.
FaceDown schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:43:
[...]
Dan moet je een ban krijgen want een clone account is niet toegestaan op t.net.
Ik w8 liever blockport af tot het echt draaittias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:26:
YouTube: THIS COIN WILL BE A MONEY MAKER 2018 UNDER $1 I'M GOING IN very good investment guys. Ik zit er ook in
Verwijderd
Jaja...Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:48:
Jeumig. Nu keldert alles ineens wel heel hard... Watskeburt? Ik ging alleen even wat drinken halen?
Kan ook, valt of staat natuurlijk wel daarmee. Maar ja dat is de gok natuurlijk, en nu ben je er nog vroeg bij in het geval dat het een succes verhaal word. En dan word het hier pas geshillt t kost je dan alleen paar dollar per stuk denk ik.
FF op IDEX in de gaten houden. Als het rustig is dan verkopen de weakhands hem, dan koop jij hem lekker tussen de 50-60k. Mooie prijs.tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:50:
[...]
Kan ook, valt of staat natuurlijk wel daarmee. Maar ja dat is de gok natuurlijk, en nu ben je er nog vroeg bij in het geval dat het een succes verhaal word. En dan word het hier pas geshillt t kost je dan alleen paar dollar per stuk denk ik.
Hing vanochtend nog boven de koop knop, nu wel weer spijt van. Ik begin al wat beter oog te krijgen voor de dagelijkse stijgers, nu nog er naar handelen (de famous put your money where your mouth is)bobdigi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:50:
DGD gaat ook lekker hard ineens, vanochtend gekocht en nu zo'n 11 % hoger. Vage coin. Als je live naar de waarde kijkt gaat hij ook zo hard heen en weer. Word er gek van. Verkopen, afwachten, wat te doen.
Verwijderd
Ja die gaat zeker hard op en neer. 70/80 dollar stijgingen en dalingen in 45 minuten. Kan je veel op pakken als je daytrade. Of veel op verliezen natuurlijk...bobdigi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:50:
DGD gaat ook lekker hard ineens, vanochtend gekocht en nu zo'n 11 % hoger. Vage coin. Als je live naar de waarde kijkt gaat hij ook zo hard heen en weer. Word er gek van. Verkopen, afwachten, wat te doen.
Bitcoin bleek een exit-scamVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:48:
Jeumig. Nu keldert alles ineens wel heel hard... Watskeburt? Ik ging alleen even wat drinken halen?
Geen idee, 3 dikke rode 15m candles op binance, dikke sellwalls, daar gaan we! 10k!!! Alts zijn al genoeg gezakt, nu is BTC aan de beurt! Toch een beetje wat ik vanmiddag zei dan? Geld terug van alts naar BTC en nu wordt er gecashed? Ben benieuwd hoe het er morgenvroeg bij staat...Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:48:
Verwijderd
Tijd voor tv en bier. Zien morgen wel weer. Fijna avond allemaal
Zoom s wat verder uit dan de 5m candles..Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:59:
[...]
Geen idee, 3 dikke rode 15m candles op binance, dikke sellwalls, daar gaan we! 10k!!! Alts zijn al genoeg gezakt, nu is BTC aan de beurt! Toch een beetje wat ik vanmiddag zei dan? Geld terug van alts naar BTC en nu wordt er gecashed? Ben benieuwd hoe het er morgenvroeg bij staat...
Verwijderd
We zullen het zien!Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 21:59:
[...]
Geen idee, 3 dikke rode 15m candles op binance, dikke sellwalls, daar gaan we! 10k!!! Alts zijn al genoeg gezakt, nu is BTC aan de beurt! Toch een beetje wat ik vanmiddag zei dan? Geld terug van alts naar BTC en nu wordt er gecashed? Ben benieuwd hoe het er morgenvroeg bij staat...
@cryptosletje Ik doe het voor de lol en echt veel pakken zit er voor mij niet in gezien de bedragen. Maar toch leuk om met 13% winst te verkopen
15m, 30m, 1h, 4h... de laatste is en blijft dik rood...
[ Voor 91% gewijzigd door Grotman op 04-03-2018 09:22 ]
En wat vind je van de 6?Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:02:
[...]
15m, 30m, 1h, 4h... de laatste is en blijft dik rood...
Ik vertouw ven voor geen meter.
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 22:09 ]
Je roept nogal ongefundeerd iets over een coin die toch zeker al wel sporen heeft verdiend.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:04:
Je geeft 1x kritiek op een coin... en mensen gaan kinderachtig doen
Een BMW gaat niet zomaar met een scam coin in zee. Om maar iets te noemen.
Stijgend maar ook daar is de laatste candle rood... kijk dan maar niet naar de 1w
De laastste candle is rood maar dat is alleen maar goed, de candles daarvoor zijn vrijwel alleen maar groen. Hij kan niet alleen maar aan 1 stuk omhoog gaan, en hij zit op de 6 nog ruim boven de moving averages.Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:07:
[...]
Stijgend maar ook daar is de laatste candle rood... kijk dan maar niet naar de 1w
Pas op lief doen anders gaat ie jou ook stalken in de reacties op je profiel. Echt briljant.pirodr01 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Volgens mij heb jij wel meer voorname zaken in jouw leven om je vraagtekens bij te zetten.
Maar hij is verder heel normaal hoor.
Dat vinden wij niet raar....
Wat moet je dan met VEN tokens in real life. qua gebruiken en dingen omzetten/kopen? Of voten op een eerlijke manier.RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:06:
[...]
Je roept nogal ongefundeerd iets over een coin die toch zeker al wel sporen heeft verdiend.
Een BMW gaat niet zomaar met een scam coin in zee. Om maar iets te noemen.
Dus als je VEN tokens koopt kan je alleen terecht bij een Exchange in de verre toekomst..?
Die tokens gaan in waarde omhoog als de projecten van ven pas af zijn rond 2025?
Ik ben zeker niet de enige met deze vragen...
kan je niet gewoon beter ETHER kopen dan?
''VeChain uses ETH to perform technical development, commercial application cooperation promotion, and Blockchain services support.''
AANVULLING van wat een gebruiker vroeg (ik vind dit wel een goede vraag)
''The only thing I have found so far is on their Q&A which says:
VeChain Token (VEN) is the blood in VeChain distributed platform. All participants shall use VeChain Token (VEN) to get products and services.
This is too vague to derive a floor value for these tokens. Without any concrete sources of value, we are just buying hot air not matter how big of a company this is associated with.
The development plan doesn't really expand on the usage of the tokens either. https://cdn.vechain.com/v...eas_of_development_en.pdf
[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 22:32 ]
Ook al ben ik het totaal niet eens met bepaalde reacties van hem, is het misschien een idee om het niet op de man te spelen? Dat gebeurt hier de laatste tijd steeds vaker.pirodr01 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Volgens mij heb jij wel meer voorname zaken in jouw leven om je vraagtekens bij te zetten.
MauriceOwns in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slow..."MauriceOwns schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:17:
Ik heb voor 50 euro ether gekocht op kraken wat ik nu naar binance stuur, echter zie ik dat ik bij litebit gewoon goedkoper had uitgeweest, 50 euro bij litebit 6,8 / kraken 6,7. conclusie zeker niet de moeite en het wachten waard:P
Edit: vergeet de kosten van litebit naar binance en de blockchain fee.
[ Voor 52% gewijzigd door MauriceOwns op 03-03-2018 22:21 . Reden: vergeet de kosten van litebit naar binance en de blockchain fee. ]
Je hebt gelijk, moet de troll ook niet voeden. Hoop dat de mods er vlot eens naar gaan kijken.Bmfd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Ook al ben ik het totaal niet eens met bepaalde reacties van hem, is het misschien een idee om het niet op de man te spelen? Dat gebeurt hier de laatste tijd steeds vaker.
ws omdat LTC vertraging heeft opgelopen met Litepayggj87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:16:
Waarom blijft LTC zo achter op BTC? Een paar weken geleden toen BTC ook deze waardes had stond LTC veel hoger.
Die lezen permanent mee. Die hebben alles al gezien.pirodr01 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:19:
[...]
Je hebt gelijk, moet de troll ook niet voeden. Hoop dat de mods er vlot eens naar gaan kijken.
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 22:37 ]
Nee da’s dan ook weer zo. zo heel veel verstand heb ik er nou ook weer niet van, maar herken dan wel weer sprongen uit het verleden. OF alts zakken eerst en dan BTC, of tegelijk...pirodr01 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:09:
[...]
De laastste candle is rood maar dat is alleen maar goed, de candles daarvoor zijn vrijwel alleen maar groen. Hij kan niet alleen maar aan 1 stuk omhoog gaan, en hij zit op de 6 nog ruim boven de moving averages.
En gisteren en vandaag zakten de alts waar BTC iets steeg of gelijk bleef, en totale market cap bleef gelijk. oftewel alle funds gaan van alts naar BTC, dominance van 33% naar 42%, en kan me maar 2 redenen bedenken waarom. veiligheid/zekerheid of dicht bij het vuur om te cashen. En bij zulke flinke rode candles denk ik het laatste...
Maargoed, dat is hoe ik met mijn beperkte handelskennis en enkel een klein jaartje crypto’s er tegenaan kijk. Patroonherkenning...
YouTube: The Blockchain Transformation of Automotive Manufacturing, Jack Shaw...
GOED FILMPJE
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 22:58 ]
kerel ik heb een eigen bedrijf, waarom doe je alsof ik een of andere retard ben in elke forum post?Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:10:
[...]
Maar hij is verder heel normaal hoor.
Dat vinden wij niet raar....
ik post zowel mening als informatieve content. ik ga toch ook niet op de man spelen de hele tijd?
Crypto is leuk, jammer dat een hoop hier alleen komen om ruzie te zoeken als je een tegenargument hebt in een discussie over crypto zoals VEN, Bitcoin etc... etc.. .
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 23:00 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik draai sinds kort een javascript plugin in Chrome. Dit is de code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| posts = document.getElementsByClassName("message");
blacklist = 192015;
i = 0;
if (i < posts.length) {
if (posts[i].getAttribute("data-owner-id")==blacklist) {
posts[i].innerHTML="<center>ongefundeerde fud verwijderd - kostbare tijd bespaard</center>";
}
i++;
} |
misschien hebben jullie er nog wat aan
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 03-03-2018 23:12 ]
HahaThe Redman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:11:
Hey VEN-holders,
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9posts = document.getElementsByClassName("message"); blacklist = 192015; i = 0; if (i < posts.length) { if (posts[i].getAttribute("data-owner-id")==blacklist) { posts[i].innerHTML="<center>ongefundeerde fud verwijderd - kostbare tijd bespaard</center>"; } i++; }
We moeten er misschien nog eventjes op wachten, maar wie het laatst lacht...
HahaThe Redman schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 23:11:
Hey VEN-holders,
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9posts = document.getElementsByClassName("message"); blacklist = 192015; i = 0; if (i < posts.length) { if (posts[i].getAttribute("data-owner-id")==blacklist) { posts[i].innerHTML="<center>ongefundeerde fud verwijderd - kostbare tijd bespaard</center>"; } i++; }
We moeten er misschien nog eventjes op wachten, maar wie het laatst lacht...
Ik hou er ook niet van als er op de man wordt gespeeld, maar even een aantal van jouw recente postsA87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 22:53:
[...]
ik post zowel mening als informatieve content. ik ga toch ook niet op de man spelen de hele tijd?
Crypto is leuk, jammer dat een hoop hier alleen komen om ruzie te zoeken als je een tegenargument hebt in een discussie over crypto zoals VEN, Bitcoin etc... etc.. .Haalt de gezelligheid snel weg.
Om je ogen uit je kop te schamen, kerel.
Wat heb jij bereikt in je leven behalve mensen pesten op internet?
Veel van je berichten komen nogal gefrustreerd en apart over. Daarnaast zijn sommige berichten redelijk ongefundeerde FUD gericht op bv. Vechain en het shillen van bepaalde coins. Wat mij betreft is iedereen welkom binnen dit topic en je moet uiteindelijk zelf weten hoe je je wilt profileren binnen dit topic, maar ik vrees dat een ban onvermijdelijk gaat worden als je op de huidige manier door blijft gaan.Jij bent een fake account aangezien je net geregistreed bent.
[ Voor 123% gewijzigd door Grotman op 04-03-2018 09:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!