[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.105 views

Onderwerpen

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:25:
Al strijkt dat dan weer tegen mijn HODL principes in...
Principes zijn er om aan te passen aan veranderende omstandigheden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:46
De Ark hype is ook alweer over. Moest weer zo gierig zijn om m'n sell orders een stukkie op te schuiven, uiteraard net boven de piek van vandaag om hem vervolgens weer net zo hard te zien vallen. Lekker hoor...

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
@cryptosletje @Pap3rclip GVT gaat vandaag een nieuwe ATH bereiken in dit tempo _/-\o_

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Ypuh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:39:
De Ark hype is ook alweer over. Moest weer zo gierig zijn om m'n sell orders een stukkie op te schuiven, uiteraard net boven de piek van vandaag om hem vervolgens weer net zo hard te zien vallen. Lekker hoor...
verkocht op 4169 en terug gekocht 3868 ( eigelijk ook nog iets te vroeg) maar heb er weer een paar extra. :P

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Klote man dat je voor die keuze komt te staan dan. Ik zit zelf ook nog met die HTML, lijkt niet op te schieten en zodra ze gereleased worden op kucoin kan het ook wel eens een massieve dump worden ben ik bang... Zo jammer, had daar echt hoop in en ze waren zo goed bezig. Heb laatst al een deeltje verkocht om GVT deels te financieren.

Ik hoop dat het door positieve stijging van bitcoin de komende weken nog omslaat. Als de markt bullish gaat zou het echt perfecte timing zijn.

Voor alsnog heb ik met DGB en RDD gewoon dom geluk. RDD gered door Azië en DGB stijgt altijd wel mee :')
Die zwik HTML heb ik nog steeds, en gaat voorlopig nog niet weg... POMA team begint door de mand te vallen en iedereen loopt langzaam weer naar het HTML kamp terug. Dus die kon toch nog wel eens leuk worden...

Alleen mijn ByteCoins zakken flink weg, waar ze normaal 1op1 met BTC optrokken, beetje jammer. Een gedeelte staat inmiddels op HitBTC in een sell order te wachten, een ander deel ga ik toch nog even bewaren. Ach die heeft me nu nog 268% opgeleverd zelfs met deze koers, dus mag niet klagen. Had er alleen wat meer van verwacht maar het dev team verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en het wordt daar steeds stiller. Ook nu aan de koers te zien nu, ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt. Dat gedeelte gaat in LTC voor nu, en dan maar eens rustig op zoek naar een nieuw projectje.

• tias86
Ypuh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:39:
Beetje geduld maat, denk dat ARK komende tijd gewoon gestaag gaat stijgen (dat gevoel heb ik ingeval)

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-10-2025
zwembroek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ik heb daarom ook besloten niet te kopen en al mijn ICX te hodl. In ieder geval tot aan 31 maart.
wat is er 31 maart?

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-01 13:25
Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Die zwik HTML heb ik nog steeds, en gaat voorlopig nog niet weg... POMA team begint door de mand te vallen en iedereen loopt langzaam weer naar het HTML kamp terug. Dus die kon toch nog wel eens leuk worden...

Alleen mijn ByteCoins zakken flink weg, waar ze normaal 1op1 met BTC optrokken, beetje jammer. Een gedeelte staat inmiddels op HitBTC in een sell order te wachten, een ander deel ga ik toch nog even bewaren. Ach die heeft me nu nog 268% opgeleverd zelfs met deze koers, dus mag niet klagen. Had er alleen wat meer van verwacht maar het dev team verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en het wordt daar steeds stiller. Ook nu aan de koers te zien nu, ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt. Dat gedeelte gaat in LTC voor nu, en dan maar eens rustig op zoek naar een nieuw projectje.
Heb ook wat HTML en laat die ook voorlopig lekker staan. _/-\o_

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:46
De lancering van de ICX raket hoop ik.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:42:
[...]

Die bytecoin maakte een gigantische sprong in december, als ik me goed kan herrineren. Ik heb er zelf wat mee lopen traden op poloniex. Uiteindelijk verkocht voor minimale winst, en toen in RDD gestoken, (die staat nu een stuk lager als toen). Dag later ging BCN compleet over de kop, ik weet nog dat ik dat toen niet zo leuk vond ;)

Jammer, maar soms is ingrijpen nodig. Houdt het ook wel weer wat spannend, ook al zie je liever anders natuurlijk. Ben wel benieuwd wat HTML gaat doen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:07
Alabama_man schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:10:
Handselvolume is nog steeds relatief laag.
Het is weekend, dan is het handelsvolume altijd laag...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

DJ-Promo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:54:
[...]

Heb ook wat HTML en laat die ook voorlopig lekker staan. _/-\o_
Ok. In dat geval hodl ik met jullie mee! Tot de grond of de maan luitjes!

• tias86
..laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door tias86 op 03-03-2018 16:25 ]

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:21:
Is er iemand met mij eens dat het in het geval van ven het allemaal een beetje te mooi is/lijkt om waar te zijn?
(er bekruipt mij zo`n gevoel na het kijken van de site en allemaal fantastische aankondigingen met de grootste partners, filmpje waarin niks inhoudelijks word gezegd over bmw , en dat niets zeggende wijnscan filmpje..)
Again?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
ETH, doe eens iets jongen. Zit nu al dagen quasi geen enkele beweging in...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:45:
Die GVT gaat maar door... Echt niet te geloven. Moet toch een correctie op volgen zou je denken?
Geweldig als je erin zit, maar ik zou idd nu echt niet meer durven instappen. Een keiharde correctie ligt op de loer. Maar tegen die tijd kan ie mss nog wel eens x2 of x3 gaan. Maar dat weet je dus niet.
Jammer dat ik toen niet ingestapt ben, heb nochtans getwijfeld :F

• tias86
TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:28:
[...]
Geweldig als je erin zit, maar ik zou idd nu echt niet meer durven instappen. Een keiharde correctie ligt op de loer. Maar tegen die tijd kan ie mss nog wel eens x2 of x3 gaan. Maar dat weet je dus niet.
Jammer dat ik toen niet ingestapt ben, heb nochtans getwijfeld :F
Als ie in elkaar klapt/correctie krijgt koop ik meer bij

Verwijderd

TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:28:
[...]
Geweldig als je erin zit, maar ik zou idd nu echt niet meer durven instappen. Een keiharde correctie ligt op de loer. Maar tegen die tijd kan ie mss nog wel eens x2 of x3 gaan.
Jammer dat ik niet ingestapt ben, heb nochtans getwijfeld :F
Hij begint inmiddels al een beetje in te leveren. Ik zou er zelf op dit moment ook niet meer instappen... What goes up must come down. Ook al zou hij terugzakken naar 15, maakt me op dit punt eigenlijk niet zoveel uit. (liever niet natuurlijk) Wil deze echt bewaren voor lange termijn. We zien wel waar het schip strand of waar de raket land.

• TomTorquay
tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Als ie in elkaar klapt/correctie krijgt koop ik meer bij
Zoals andere ook bij XRP en TRX deden? Ik weet het toch niet hoor. Lijkt me voorlopig gewoon een hypecoin te zijn. Zoiets kan ook opeens snel gedaan zijn.

• tias86
TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:33:
[...]
Zoals andere ook bij XRP en TRX deden? Ik weet het toch niet hoor. Lijkt me voorlopig gewoon een hypecoin te zijn. Zoiets kan ook opeens snel gedaan zijn.
Das met alles toch

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Die DGD gaat weer als een speer, zeg. Lekker goedkoop gekocht en hij steeg waarachtig kort daarna.. Normaal is het andersom. Gogo!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:33:
[...]
Dat valt toch niet met elkaar te vergelijken? Tron en Ripple hebben een veel grotere stijging gehad. Er is daarnaast ook niet echt een grote hype omtrent Genesis Vision, waar dat bij Ripple en Tron wel het geval was.

Verwijderd

Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:35:
Die DGD gaat weer als een speer, zeg. Lekker goedkoop gekocht en hij steeg waarachtig kort daarna.. Normaal is het andersom. Gogo!
Ja die DGD doet zeker goede zaken, mooie koop!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:35:
Ben ook on board nu, letsgo!! >:)

• TomTorquay
Toch niet elke coin leeft op een hype? XMR, NEO, LTC, dat zijn toch geen coins die puur van geshill overeind blijven?

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik heb te weinig geld om alle altcoins te kopen die ik wil :'(

Verwijderd

Bmfd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Dat valt toch niet met elkaar te vergelijken? Tron en Ripple hebben een veel grotere stijging gehad. Er is daarnaast ook niet echt een grote hype omtrent Genesis Vision, waar dat bij Ripple en Tron wel het geval was.
Nee klopt. Die trokken echt alles uit de kast. Dit is veel meer mond op mond gegaan. Het team zelf wil niets hypen. Gewoon uitbrengen en melden dat het is gebeurd. Iets wat me persoonlijk erg aantrok, dat hypen heb ik nooit zo gewaardeerd...

• TomTorquay
Bmfd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Andere schaal, zelfde techniek. Snap het probleem niet?

• tias86
TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:38:
[...]
Toch niet elke coin leeft op een hype? XMR, NEO, LTC, dat zijn toch geen coins die puur van geshill overeind blijven?
Bedoel meer dat hele crypto gebeuren nogal kwetsbaar is. En wat @Bmfd zegt kan ik mij ook wel in vinden.

Verwijderd

atvokado schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:39:
Erg herkenbaar dit :') er is ook zoveel moois met zoveel potentie... Echt kut. Constante fomo

• Tominatie
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:38:
[...]

Ben ook on board nu, letsgo!! >:)
Zo ja, quick profit in 2minuten. Gekocht op 0.043300 nu verkocht op 0.043800. Nu gelijk een enorm downfall #whale :o

• TomTorquay
Tominatie schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:41:
[...]

Zo ja, quick profit in 2minuten. Gekocht op 0.043300 nu verkocht op 0.043800. Nu gelijk een enorm downfall #whale :o
Die spike het voorbij half uur was wel stevig ja! Chasing green candles is riskant :)

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:43:
[...]
Die spike het voorbij half uur was wel stevig ja! Chasing green candles is riskant :)
Het is echt heel riskant want DGD schommelt zo snel van waardes, ongelooflijk. hij staat nu weer op 0.044, net nog op 0.042. :O

• Bmfd
TomTorquay schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:40:
[...]
Andere schaal, zelfde techniek. Snap het probleem niet?
Omdat je niet zomaar iedere hype kunt gaan vergelijken met Ripple en Tron. Kijk alleen al naar het volume van die 2 op het hoogtepunt en vergelijk dat eens met Genesis.

Ja, er zal vast wel een correctie volgen, aangezien het volume in een week tijd ook bijna X10 is gegaan, maar jij hebt het direct over een keiharde correctie, wat een aardig verschil is. Ik denk dat deze groei meer komt omdat GVT lang onder de radar is gegaan en nu wat bekender wordt en mensen er daarom voor de langere termijn op instappen.

• TomTorquay
Tominatie schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:47:
[...]

Het is echt heel riskant want DGD schommelt zo snel van waardes, ongelooflijk. hij staat nu weer op 0.044, net nog op 0.042. :O
Geeuw maar verder. Vroeg of laat komt het besef wel ;) Riskant wil trouwens niet per se zeggen 'slecht idee'...

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Richh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:56:
[...]

Het is weekend, dan is het handelsvolume altijd laag...
Eens. Echter als je het afzet tegen hoe hoog het was tov toen de koers 15k was is het in z’n algemeenheid gewoon laag.

• tias86
GVT staat ook pas 3 markets, xrp op 118 en trx op 58, dat alleen al is een groot vershil

• TomTorquay
Bmfd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:53:
[...]Ja, er zal vast wel een correctie volgen, aangezien het volume in een week tijd ook bijna X10 is gegaan, maar jij hebt het direct over een keiharde correctie, wat een aardig verschil is. Ik denk dat deze groei meer komt omdat GVT lang onder de radar is gegaan en nu wat bekender wordt en mensen er daarom voor de langere termijn op instappen.
Tja, wat is een correctie, en wat is een keiharde correctie? Ik denk dat we eigenlijk er min of meer hetzelfde over denken maar het anders benoemen. Wsl krabbelt GVT wel weer op na een initiële correctie inderdaad, om daarna verder te stijgen en nog meer aandacht te krijgen. Die potentie is er alvast, zekerheid bestaat echter niet. Genoeg shillcoins die in een vroeg stadium uit de gratie van de shillers vielen. Maar ik blijf het dus een shillcoin vinden. Begin deze week zag je opeens overal GVT verschijnen op Reddit, waarna de koers mooi volgde...

[ Voor 7% gewijzigd door TomTorquay op 03-03-2018 17:02 ]

• Pierlala
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

Iemand hier ook de gedachte dat wepower (ondanks het niet winnen van de binance vote) toch gelist zal worden op binance een dezer dagen?
Dit omdat elastos onterecht dmv bots de vote heeft gewonnen (?)
Mn handen jeuken om er wat aan te schaffen op forkdelta.

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:56:
GVT staat ook pas 3 markets, xrp op 118 en trx op 58, dat alleen al is een groot vershil
Het voordeel dat ze hebben is dat binance ertussen zit. Dat geeft direct een grote doelgroep, bijna iedereen die wat bezig is met crypto heeft wel een binance account. Ik hoop zelf dat het geen hypecoin is, en dat het project succesvol wordt. Dan pas komen de echte vruchten. Maar dat moet allemaal nog blijken.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Voilà, dat was de correctie :9
En het hele grote verschil met TRX en XRP is dat dit top 10 coins waren/geworden zijn qua market cap.
Als GVT dat ook weet te bereiken... dan zijn we x30 gegaan van de huidige prijs }:O

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 03:29
Wat is er aan de hand met de handel op GDAX? Supertraag,

Verwijderd

Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:21:
Voilà, dat was de correctie :9
En het hele grote verschil met TRX en XRP is dat dit top 10 coins waren/geworden zijn qua market cap.
Als GVT dat ook weet te bereiken... dan zijn we x30 gegaan van de huidige prijs }:O
Het grote verschil met TRX en XRP is dat ik daar niet inzat. Dat kan ook nog een hoop roet in het eten gooien voor GVT :') 8)7

• Pap3rclip
Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:33:
[...]

Het grote verschil met TRX en XRP is dat ik daar niet inzat. Dat kan ook nog een hoop roet in het eten gooien voor GVT :') 8)7
Zou jij niet gewoon nu alles snel uitcashen dan sletje?
Lijkt me echt wel het verstandigste... :+

• A87
  • Niet online

A87

atvokado schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:39:
Koop alleen bitcoin en nog1.. de rest komt wel volgend jaar ofso.. nog jaartje of 10 de tijd om geld te pakken. Er is nog zoveel wat gaat komen wat nog niet eens bestaat.

Beter goed sparen en dan een deel in crypto, dan alles uitgeven elke week ....

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 17:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

BIJNA bitcoin 11.500 wow tijdje geleden! _/-\o_ Weer een ekte trent gaande

[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 17:50 ]

• Greymore1
Wat is die DGD een geweldige munt zeg. In zo'n korte tijd zoveel gedaan.. :) Leuk om mee te spelen.

Verwijderd

Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:36:
[...]

Zou jij niet gewoon nu alles snel uitcashen dan sletje?
Lijkt me echt wel het verstandigste... :+
Hhahaha ik laat me daar niet tot overhalen! Als we ten onder gaan gaan we samen :+

• tias86
Niks uitbetalen onder de 18k ok?

• A87
  • Niet online

A87

tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:20:
Niks uitbetalen onder de 18k ok?
Ik w8 tot 1800K... dan 50% er af.. Gaat wel 8 jaar duren ofso maar boeiend, geen geld nodig verder

[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 18:31 ]

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:28:
[...]

Ik w8 tot 1800K... dan 50% er af.. Gaat wel 8 jaar duren ofso maar boeiend, geen geld nodig verder
Jij weet nu al dat je over 8 jaar € 1,8 mio heb?
Ik denk ook altijd dat ik in de zomer een six pack heb nadat ik op 3, 5 en 8 januari in de sportschool ben geweest.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-01 20:45
Waarom is 1 GVT wat waard? Wat kan je met 1 GVT..?

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:43

GaMbiNo

1337

Inmiddels is DGD weer onderweg naar een dipje. Toch even twee ritjes meegedaan wat me weer wat REQ munten heeft opgeleverd. B)

• A87
  • Niet online

A87

RickvN schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:36:
[...]

Jij weet nu al dat je over 8 jaar € 1,8 mio heb?
Ik denk ook altijd dat ik in de zomer een six pack heb nadat ik op 3, 5 en 8 januari in de sportschool ben geweest.
Jij weet niet hoeveel geld ik heb geinvesteerd :o.. Investeer in projecten die 1000x meer waard worden bijv?

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 18:49 ]

• A87
  • Niet online

A87

https://imgur.com/a/xjYMK
Pic van bericht van vitalik .. mbt ARK coin

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 18:44 ]

• Pap3rclip

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:44:
[...]

Jij weet niet hoeveel geld ik heb geinvesteerd :o.. Investeer in projecten die 1000x meer waard worden bijv?
Wajong toch?

Dan hoop ik niet teveel eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RickvN
  • Laatst online: 28-04-2025
A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 18:44:
[...]

€ 180? ;)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Geleend van z'n moeder. :(:)

• Bmfd
Als je geen extra geld meer hebt om in crypto te stoppen, zijn er altijd nog andere mogelijkheden. :+
Alexandre Geraldo dos Anjos, of São José dos Campos in Brazil, faked his own kidnapping this week and, posing as his abductors, demanded that his family pay a 3 Bitcoin ransom. Instead of paying, his family informed the police, leaving dos Anjos with little choice but to turn himself in.

• Ton Hasselt
Bmfd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:11:
Als je geen extra geld meer hebt om in crypto te stoppen, zijn er altijd nog andere mogelijkheden. :+

[...]
Vond zichzelf blijkbaar niet zoveel waard. :r

• Pap3rclip
Bmfd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:11:

[...]
Zo iets bedenken en dan niet de ballen hebben om een vinger oid. af te snijden en op te sturen naar zijn familie...
De jeugd van tegenwoordig... geen doorzettingsvermogen meer :'(

• Greymore1
Hoe ver gaat VEN nog zakken... En maar blijven bijkopen. Het gemiddelde gaat zo wel omlaag dus heb je eerder winst! Kopen die hap. Eind 2018 35$

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:15:
Hoe ver gaat VEN nog zakken... En maar blijven bijkopen. Het gemiddelde gaat zo wel omlaag dus heb je eerder winst! Kopen die hap. Eind 2018 35$
Of 35 cent. B)

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Normaal doen naar een ander, negeren, of neem je eigen advies ter harte als je dat niet kan.

[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 04-03-2018 09:23 ]

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:18:
[...]

Niet om het 1 of ander hoor, maar doe iedereen een plezier en sodemieter alsjeblieft op van dit forum joh ... je bent gewoon een berg van ergernis voor iedereen hier, heb je dat zelf niet door? Die over het paard getilde houding van je hangt iedereen hier zijn strot uit.

Ik weet niet of je geestelijk gewoon niet in orde bent, of dat je eigenlijk gewoon 14 bent en niet beter weet, maar neem 1 ding van me aan, ga een ander topic of nog liever forum vervuilen, en stop hier. We zijn gewoon klaar met je ... niet een beetje, maar echt helemaal klaar met jou gedrag.

GA GEWOON WEG !!!!! ;w
d:)b

• tias86
Heb er geen problemen mee hoor. Gewoon niet op reageren als het je stoort..
We zijn nou eenmaal allemaal anders he

• Greymore1
Als je DGD wilt verkopen, maak er dan 999 van in plaats van een rond getal. Meeste sell orders staan namelijk op een rond getal met heel wat BTC of ETH als wall klaar. Een tip voor als je het nog niet wist. :)

• Pap3rclip
Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:25:
Als je DGD wilt verkopen, maak er dan 999 van in plaats van een rond getal. Meeste sell orders staan namelijk op een rond getal met heel wat BTC of ETH als wall klaar. Een tip voor als je het nog niet wist. :)
Dat geldt overigens bij elke coin, mensen houden nu eenmaal van ronde getalletjes (zelfs in die mate dat er vaak bvb. bij 0.0100 sat een sterke support/résistance is)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Damn, net een app geïnstalleerd voor een groep die over grote aantallen currencies gaat, en ik moest wat private keys ingeven en wat info bevestigen en nou staat er dat ik voor ruim 5400€ coins kan krijgen, hoef ik verder niets voor te doen.

Is dit een scam of zal het zuivere koffie zijn? Zag er wel professioneel uit eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Greymore1
Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:33:
[...]

Dat geldt overigens bij elke coin, mensen houden nu eenmaal van ronde getalletjes (zelfs in die mate dat er vaak bvb. bij 0.0100 sat een sterke support/résistance is)
Zo leren we iedere dag weer wat nieuws O+

• A87
  • Niet online

A87

lol

• Ton Hasselt
Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:33:
Damn, net een app geïnstalleerd voor een groep die over grote aantallen currencies gaat, en ik moest wat private keys ingeven en wat info bevestigen en nou staat er dat ik voor ruim 5400€ coins kan krijgen, hoef ik verder niets voor te doen.

Is dit een scam of zal het zuivere koffie zijn? Zag er wel professioneel uit eigenlijk.
Zijn waarschijnlijk Vennetjes, niet doen dus. :w

• A87
  • Niet online

A87

Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:04:
[...]

Wajong toch?

Dan hoop ik niet teveel eigenlijk.
dat jij nog geen perma ban hebt vraag ik mij af.....
je maakt mensen gewoon ronduit belachelijk, kleineren etc... Normaliter ben je dan bij 1x al weg, lees de tweakers faq maar
Je komt er gewoon mee weg, hoe kan dat?
Ik blijf nog netjes, ik ga niet voor de fun mensen belachelijk maken.... ik houd het bij een grapje

Ik heb je nu al meerdere keren gequote naar een moderator omdat je zwaar over de grens gaat van wat nog grappig of lollig is. En dat niet alleen bij mij maar bij meerdere mensen.
.

[ Voor 85% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 19:48 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:37:
[...]

Zijn waarschijnlijk Vennetjes, niet doen dus. :w
Nee krijg het gewoon uiteindelijk in euro's en dan meteen op mijn bankrekening, dan zal het toch wel te vertrouwen zijn??

• Ton Hasselt
Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Nee krijg het gewoon uiteindelijk in euro's en dan meteen op mijn bankrekening, dan zal het toch wel te vertrouwen zijn??
_O-

• Greymore1
[...]

Something that is too good to be true is usually too good to be true. Hoop trouwens dat je aan het trollen bent.

• tias86
[...]

Tuurlijk!! Klinkt goed!! Zeg maar TE goed.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:37:
[...]

dat jij nog geen perma ban hebt vraag ik mij af.....
je maakt mensen gewoon ronduit belachelijk, kleineren etc...

Je komt er gewoon mee weg, hoe kan dat?
Ja ga er eens over nadenken hoe dat zou kunnen... Tip blijf dicht bij jezelf.

En volgens mij maak ik jou niet belachelijk, daar heb je namelijk geen hulp bij nodig.

En ik was uiterst serieus, ik zou et ronduit belachelijk vinden als iemand met een Wajong met grote hoeveelheden geld in Crypto gaat beleggen. Vandaar dat ik hoop dat het kleine bedragen zijn. Daar is volgens mij niks raars aan om dat te vinden.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:39:
[...]

Tuurlijk!! Klinkt goed!! Zeg maar TE goed.
Heb wel veel negatieve dingen gehoord over die groep maar ja, het klinkt wel aanlokkelijk, ik bedoel als het op mijn rekening staat, staat het nergens anders hé. :)

• Greymore1
Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:44:
[...]

Heb wel veel negatieve dingen gehoord over die groep maar ja, het klinkt wel aanlokkelijk, ik bedoel als het op mijn rekening staat, staat het nergens anders hé. :)
Jij bent toch niet zo'n goedgelovige jongen die zijn bootje achterna gaat en hem dan van een enge clown die in het riool zit wil pakken he?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:46:
[...]

Jij bent toch niet zo'n goedgelovige jongen die zijn bootje achterna gaat en hem dan van een enge clown die in het riool zit wil pakken he?
Somehow that sounds strangely familiar....

Kennen wij elkaar? *Kijkt achterdochtig* :)

Maar heb het gewoon geprobeerd, alles ingevuld en nou maar eens kijken wat er gebeurd. Al was ik er wel huiverig voor om mijn DigiD in te vullen maar soit, in for a penny in for a pound.

[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 03-03-2018 19:49 ]

• Greymore1
Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:48:
[...]

Somehow that sounds strangely familiar....

Kennen wij elkaar? *Kijkt achterdochtig* :)

Maar heb het gewoon geprobeerd, alles ingevuld en nou maar eens kijken wat er gebeurd. Al was ik er wel huiverig voor om mijn DigiD in te vullen maar soit, in for a Penny in for a pound.
Zou kunnen, ik leef ook ondergronds.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:50:
[...]

Zou kunnen, ik leef ook ondergronds.
Vader?? :+

• A87
  • Niet online

A87

Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:42:
[...]

En volgens mij maak ik jou niet belachelijk, daar heb je namelijk geen hulp bij nodig.
Jij maakt wel meerdere mensen belachelijk hier.. ten onrechte.
En in deze zin doe je het weer.

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 19:54 ]

• Greymore1
Hoop echt dat je aan het trollen bent nu..Ik vertrouw dat soort dingen voor geen cent.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:52:
Hoop echt dat je aan het trollen bent nu..Ik vertrouw dat soort dingen voor geen cent.
Afbeeldingslocatie: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/belastingaangifte/resources/0109b942-4d5a-409a-bbb6-9da8bde4a8f3/bld_logo_belastingdienst.png

Ziet er wel betrouwbaar uit toch?

:P

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 03-03-2018 19:54 ]

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:52:
Dit is de leider van de groep. o<:)
Zal dus wel goed zijn. (y)

• A87
  • Niet online

A87

Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:39:
[...]

Something that is too good to be true is usually too good to be true. Hoop trouwens dat je aan het trollen bent.
Trollen is niet erg, het is wel erg als mensen gaan lopen zieken/ruzie zoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 19:57 ]

• Ton Hasselt
Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:54:
[...]

[afbeelding]

Ziet er wel betrouwbaar uit toch?

:P
Sturen mij ook altijd geld. d:)b

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:56:
[...]

Sturen mij ook altijd geld. d:)b
Gelukkig, begon mij toch zorgen te maken uiteindelijk. :+

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 17:06
Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:57:
[...]

Gelukkig, begon mij toch zorgen te maken uiteindelijk. :+
Ik weet het niet hoor, ik heb ook wel eens met ze te maken gehad en het lijkt alsof je 1 keer in de zoveel tijd heel veel geld van ze krijgt maar als je goed rekent blijkt het toch stiekem je eigen geld te zijn want ze rekenen een fee van zeker 30%
Ver van weg blijven is mijn advies }:O

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• A87
  • Niet online

A87

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:18:
[...]

Niet om het 1 of ander hoor, maar doe iedereen een plezier en sodemieter alsjeblieft op van dit forum joh ... je bent gewoon een bron van ergernis voor iedereen hier, heb je dat zelf niet door? Die over het paard getilde houding van je hangt iedereen hier zijn strot uit.

Ik weet niet of je geestelijk gewoon niet in orde bent, of dat je eigenlijk 14 bent en niet beter weet, maar neem 1 ding van me aan, ga een ander topic of nog liever forum vervuilen, en stop hier. We zijn gewoon klaar met je ... niet een beetje, maar echt helemaal klaar met jou gedrag.

GA GEWOON WEG !!!!! ;w
Ethereum ging van een paar euro naar 1000x waarde in korte tijd.
De boot gemist? Problem? :>

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 19:42:
[...]

Ja ga er eens over nadenken hoe dat zou kunnen... Tip blijf dicht bij jezelf.

En ik was uiterst serieus, ik zou et ronduit belachelijk vinden als iemand met een Wajong met grote hoeveelheden geld in Crypto gaat beleggen. Vandaar dat ik hoop dat het kleine bedragen zijn. Daar is volgens mij niks raars aan om dat te vinden.
Iemand met een uitkering zou helemaal niks moeten mogen beleggen. Wij werkenden voorzien namelijk in het levensonderhoud van die personen. Het kan toch niet zo zijn dat ze dat geld vervolgens gebruiken om te gaan vergokken.

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Niet online

A87

FaceDown schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:03:
[...]

Iemand met een uitkering zou helemaal niks moeten mogen beleggen. Wij werkenden voorzien namelijk in het levensonderhoud van die personen. Het kan toch niet zo zijn dat ze dat geld vervolgens gebruiken om te gaan vergokken.
Waar is het bewijs dat ik een uitkering heb. heb jij soms de documenten en dergelijke?

ontopic.. BITCOIN 11.500!! :9

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 20:05 ]

• Crypts
[...]

Och god gaan we op de politieke toer? Dat moeten ze lekker zelf weten, ze hebben immers 'recht' op een uitkering wat wij daar nou wel of niet van vinden. Dat mogen ze dus ook uitgeven zoals ze dat zelf goed dunkt, of het verstandig is is een ander verhaal. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Greymore1
[...]

Dat kleine lichtpuntje aan het einde van die tunnel gun je zo een iemand niet? Er zijn genoeg uitkeringsgerechten die geen andere keus hebben dan het aan te vragen. Zij die ook liever zouden gaan werken maar het gewoon niet kunnen. Sure, er zijn er zat die wel kunnen werken, maar ook genoeg die het maar met heel weinig moeten doen. Dan vind ik het verspillen in het casino of die kansloze krasloten erger.

• A87
  • Niet online

A87

Lekker boeiend wat mensen met hun eigen geld doen, je bent toch geen dictator of iets dergelijks?
Crypto is box3

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 20:08 ]

• Crypts
Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:07:
Dan vind ik het verspillen in het casino of die kansloze krasloten erger.
Vergeet het investeren van het halve inkomen in 'aandelen' Schultenbrau niet. :+

• A87
  • Niet online

A87

Crypts schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 20:09:
[...]

Vergeet het investeren van het halve inkomen in 'aandelen' Schultenbrau niet. :+
of wachten op een nieuw 2008 fiasco en en 80% van je inkomen verliezen zoals mijn pa.
kan je beter wat crypto er naast hebben

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 20:10 ]

Pagina: 1 ... 139 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!