* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Verwijderd
Ik shilde die gvt al voordat ik ze zelf had zelfs... Eerst even de whitepaper doorgelezen en reddit community. Had beter net als jou meteen kunnen kopen hahatias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:17:
@Pap3rclip nog bedankt voor GVT door jou en die cryptoslet heb ik dat gekocht.
Ben ook benieuwd, dat ie nu maar omhoog blijft gaan zegt natuurlijk ook weinig, miss volgende week weer down down down. Heb je GVT zelf ook?
@Pap3rclip bedankt dat je die tip hier gaf! Anders had ik hem nooit gespot.
Bitcoin slentert ook weer omhoog. Leuke tijden in zicht?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2018 06:19 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb een GVD bij GVT toen GVT hier 28/2 getipt werd, wilde ik kopen maar ik had de kooporder net iets te laag gezet. Stom had gewoon GVT voor 0,028 ETH moeten doen, nu is die alleen maar door gestegen naar 0,042 ETH.zwembroek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:05:
Nu instappen in GVT zou dom zijn of niet. Buy high xxl. Maar wat is high bij deze coin.
Dat is altijd de vraag zwembroek, maar aangezien GVT naar de moon gaat is alles tot 1000 dollar nog spot goedkoopzwembroek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:05:
Nu instappen in GVT zou dom zijn of niet. Buy high xxl. Maar wat is high bij deze coin.
Verwijderd
Als ik het wist zou ik het je vertellen. Ik heb hem zelf op $28nogwat gekocht.zwembroek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:05:
Ik heb werkelijk geen idee waar deze naar toe gaat, rationeel gezien zou je zeggen dat ie door geshill en fomo van laatste dagen wel weer een keer naar beneden gaat. Maar hij lijkt maar door te gaan.
Ik durf je geen advies te geven. Ik weet wel dat in april er een alpha release komt van het tradingplatform. Dat zou de run die nu bezig is op GVT kunnen verklaren.
Oops zelf gequote. Het is nog vroeg. Eerst koffie nu.zwembroek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:23:
Het zou dwars tegen mijn gevoel in gaan om ze zo hoog te kopen. Aan de andere kant met zo'n lage supply kan het ook hard gaan. Maar een drop naar 15 dollar betekend een halvering van je inleg. En dat is aardig bluf poker met hoge bedragen.
[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 03-03-2018 09:24 ]
Verwijderd
Dat is waar en blijft ook het lastige van het hele spelletje. Soms koop je low en zakt ie nog 50%. Soms koop je high en schiet ie door het dak. Persoonlijk heb ik er maar 8, dus als het de afgrond in gaat ben ik niet financieel geruïneerd haha.zwembroek schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:23:
Het zou dwars tegen mijn gevoel in gaan om ze zo hoog te kopen. Aan de andere kant met zo'n lage supply kan het ook hard gaan. Maar een drop naar 15 dollar betekend een halvering van je inleg. En dat is aardig bluf poker.
Ik denk dat na de alpha release de koers wel inkakt persoonlijk. Mensen zetten nu puur in op potentie en je weet hoe het gaat als straks de testversie van dat platform vol bugs en haperingen getest gaat worden door het publiek...
Er zitten mensen in voor de long term maar ook zeker een boel voor de snelle winst. Het is afwachten hoe hoog de piek gaat worden en hoe groot de correctie.
Als ie echt gaat moonen verkoop ik een deel om op nano te zetten. Ik hoop dus dat nano laag gaat staan en gvt hoog...
Tot nu toe zit je mis! Een mooi begin van het weekend!Dakillerbean schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:00:
Iets zegt me dat we een donkerrood weekend tegemoet gaan... mijn alts zakken als een malle en BTC blijft maar een beetje doormodderen en weer onder de 11k. Morgen onder de 10k?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ondertussen maakt ARK en BPT weer een mooie spurt, het gaat nu wel allemaal veels te goed in eens.
Verwijderd
Ja het gaat ook veel te leuk in mijn portfolio. Zal wel een 98% crash van de complete markt aan zitten te komen. Nu nog juichen morgen bitcoin 100 dollartias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:42:
@zwembroek hoe langer je wacht hoe duurder nu al weer bijna 36 dollar, maar je zou zeggen logischerwijs (maar ja crypto en logisch?) dat er binnenkort wel weer een correctie aan komt.
Ondertussen maakt ARK en BPT weer een mooie spurt, het gaat nu wel allemaal veels te goed in eens.
Het weekend is nog langAtlAntA schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:42:
[...]
Tot nu toe zit je mis! Een mooi begin van het weekend!
Markt lijkt weer aan verandering onderhevig, alts bewegen niet zo heel hard meer mee met BTC heb ik zo’n idee. Of ik heb net de verkeerde, dat kan ook nog
Time will tell... just HODL
Was het maar zo'n feesttias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:46:
Ik zei het 2 dagen geleden nog maart is het nieuwe december 2017
Verwijderd
Nog 23 weken, 2 dagen, 18 uur en 54 minuten. Grofweg hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:45:
Wanneer zitten we weer op het niveau van december? nou ? nou? ZEG HET ME !!!!!!
Daarna de markt naar de 900 triljard.
Dus kopen nu!!!!
Verwijderd
Merci kerel ! Dan nu 10K op DOGEVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:48:
[...]
Nog 23 weken, 2 dagen, 18 uur en 54 minuten. Grofweg hoor.
Daarna de markt naar de 900 triljard.
Dus kopen nu!!!!
Done
Heb net nog maar wat doge erbij gekocht om er sneller weer vanaf te kunnen zijn.
Maar is wel een slecht teken dit, als btc alleen nog maar stijgt ten koste van de alts, dan betekend het dus dat er weinig tot geen fiat bij komt.
Is dus geen langdurig herstel van btc dit. Tenzij de alts nog gaan stijgen zonder dat dit ten koste gaat van btc natuurlijk.
[ Voor 35% gewijzigd door Flagg op 03-03-2018 10:21 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit is de reden waarom BPT stijgt vandaag denk ik.
Exact mijn “vermoedens” gisteren avond, maar vannacht bleef het nog uit. Je ziet de BTC dominance ook weer rap toenemen, dus lijkt er een hoop “geld” te stromen van Alts naar BTC maar niets nieuws erbij. Gok dat dat is OF om zekerheid OF om te cashen, en bij het laatste gaan we weer rap naar beneden. Laten we hopen dat ik ongelijk heb...Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:06:
[...]
Heb net nog maar wat doge erbij gekocht om er sneller weer vanaf te kunnen zijn.
Maar is wel een slecht teken dit, als btc alleen nog maar stijgt ten koste van de alts, dan betekend het dus dat er weinig tot geen fiat bij komt.
Is dus geen langdurig herstel van btc dit.
Verwijderd
Ik denk al, wat een piek ineenstias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:30:
Ik heb er laatst weer 500 eurotjes bij gepompt (pivx gekocht op litebit), kan je weer bij de markcap optellen h
Samen met die 25€ van mij net gaat het misschien nog goedkomen.tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:30:
Ik heb er laatst weer 500 eurotjes bij gepompt (pivx gekocht op litebit), kan je weer bij de markcap optellen h
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat veel mensen ook een beetje moe zijn van het 'aanmodderen' van de markt en daarom parkeren op bitcoin.Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:24:
[...]
Exact mijn “vermoedens” gisteren avond, maar vannacht bleef het nog uit. Je ziet de BTC dominance ook weer rap toenemen, dus lijkt er een hoop “geld” te stromen van Alts naar BTC maar niets nieuws erbij. Gok dat dat is OF om zekerheid OF om te cashen, en bij het laatste gaan we weer rap naar beneden. Laten we hopen dat ik ongelijk heb...
Laten we hopen dat het niet is om te cashen.
Toch zijn er enkele alts die nog redelijk leuk mee op en neer gaan.
Bij mij is het nu bijgeschreven op Kraken. Heeft al met al ruim een dag geduurd.MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:53:
[...]
Nee niks binnen en waarschijnlijk door het weekend nu zal het er pas maandag of later zijn.
Ik wou dit een keer proberen i.p.v een duurdere broker, maar denk als het altijd zo gaat je beter bij satos.nl kan bestellen en 1 % fee betalen en met een paar minuutjes je coins er zijn..
Verwijderd
To buy or not to buy. That's the question.Goh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:37:
Maar de vraag is of de alts ook weer flink zakken als BTC daalt. Anders nu Mss n mooi moment om alts te kopen.
Gemiddeld toch 262,50 ppFlagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:33:
[...]
Samen met die 25€ van mij net gaat het misschien nog goedkomen.
Zo werkt het niet he, die 500 euro staat nu gewoon op de bankrekening van iemand anders. Er zit helemaal geen enkele euro/dollar/yen in crypto, wanneer gaat iedereen dat nou eens snappen?tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:30:
Verkopen en op een lager punt terugkopen....?
Gezien de markt, zal die ook zeker weer gaan dippen.
Keuzes, keuzes, keuzes...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Zonde je loopt 100 k mis nou, ik ga ze alle 7.8 lekker holdenVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:54:
Ik heb alle 100 GVT net verkocht, staan een aantal forse sell orders op binance, bijna 200k. Verwacht niet dat die de komende uren door gaat stijgen but we'll see.
@zwembroek nu al bijna 38 dollar je had al ruim 2 per stuk dollar kunnen pakken sinds 2 uur geleden ongeveer.
[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 03-03-2018 11:12 ]
I'm gonna be rich!!!!
Lijkt erop dat ze langzaam opkrabbelen.GaMbiNo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:01:
Wat deprimerend om mijn alts zo diep in het rood te zien. Elke keer als je denkt dat de bodem bereikt is zakt hij daarna toch weer dieper.
[ Voor 32% gewijzigd door Flagg op 03-03-2018 11:13 ]
Voornamelijk VEN en ETC. En nog wat REQ, RDD en NLG.
Ah ja , t kan ook snel weer omhoog in crypto!. En jammer dat je etc blijkbaar niet in de dip gekocht hebt 6feb, want die heeft toen een flinke run gemaaktGaMbiNo schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:14:
[...]
Voornamelijk VEN en ETC. En nog wat REQ en NLG.
Want ik heb zo een vermoeden dat die weer gaat dippen dan op korte termijn... Wel bijzonder dat er al een maand een dalende trend in zit en nu ineens schiet ie omhoog.
[ Voor 17% gewijzigd door RickvN op 03-03-2018 11:22 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Heeft misschien met Blockport te maken, ze zijn partners.Ypuh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:21:
Ark is ook met een overklaarbare run bezig. Zou n's tijd worden.
En vitalik buterin die gast van eth heeft ark genoemd, misschien is dat het. Volgens mij niet positief, maar die gast is gewoon bang voor serieuze concurrentie.
[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 03-03-2018 11:31 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 03-03-2018 11:29 ]
Geen idee wat dat is, maar er zit wel redelijk wat push achter. 24h volume is ruim verdubbeld t.o.v. normaal.tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:22:
[...]
Heeft misschien met Blockport te maken, ze zijn partners.
En vitalik buterin die gast van eth heeft ark genoemd, misschien is dat het.
Goed ingekocht toen bitcoin op 5000 euro stond lol
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 11:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb daarom ook besloten niet te kopen en al mijn ICX te hodl. In ieder geval tot aan 31 maart.Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:54:
Ik heb alle 100 GVT net verkocht, staan een aantal forse sell orders op binance, bijna 200k. Verwacht niet dat die de komende uren door gaat stijgen but we'll see.
Dat zou nog wel eens interessant kunnen zijn aangezien er dan meer blijk is van een werkend Cardano product. Dat is namelijk toch nog wel een probleem bij ADA (en ja ook bij anderen ;-))
https://coincheckup.com/coins/cardano/events
En dan even naar 19 maart gaan.
Laten we het hopen. Ik heb ADA een maand lang alleen nog maar leger zien bloeden. Dus ik hou mijn hart vastadmiral866 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:41:
geen ADA hier, maar 19 maart is de eerste Cardano token, Traxia, sale.
Dat zou nog wel eens interessant kunnen zijn aangezien er dan meer blijk is van een werkend Cardano product. Dat is namelijk toch nog wel een probleem bij ADA (en ja ook bij anderen ;-))
https://coincheckup.com/coins/cardano/events
En dan even naar 19 maart gaan.
onzin, Ark is juist niet tegenstrijdig met ether. is eerder een samenwerker dan vervanger van ether.tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:22:
[...]
Heeft misschien met Blockport te maken, ze zijn partners.
En vitalik buterin die gast van eth heeft ark genoemd, misschien is dat het. Volgens mij niet positief, maar die gast is gewoon bang voor serieuze concurrentie.
Daarnaast zat ark rond de 2,7-3 euro dat was abornaal laag en bijna als mid 2017 niveau
Dat was uitzonderlijk laag en sloeg helemaal nergens op.
ARK staat nog zeer laag.. let maar op waar ARK over 2 jaar staat!!! mark my words en denk aan die 3,5 euro van nu
https://twitter.com/VitalikButerin/status/969506513415843840
Lijkt mij stug dat dit piepkleine random berichtje ark 25% boost
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 12:18 ]
Verwijderd
Ik denk dat we nu gaan doortrekkenGoh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:52:
Wat verwachten jullie, zullen we richting de 11,8 K gaan, of toch weer corrigeren?
YouTube: Hey hey heeeeey BITCONNECT
g00d aftern00n
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 12:18 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 03-03-2018 12:39 ]
Niet alle posts kunnen evenveel toevoegen zoals deze van jou natuurlijk.
Allemaal prima, zocht alleen even of ik een verklaring kon vinden voor deze stijging in eens.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:52:
[...]
onzin, Ark is juist niet tegenstrijdig met ether. is eerder een samenwerker dan vervanger van ether.
Daarnaast zat ark rond de 2,7-3 euro dat was abornaal laag en bijna als mid 2017 niveau
ARK staat nog zeer laag.. let maar op waar ARK over 2 jaar staat!!! mark my words en denk aan die 3,5 euro van nu
Dieptepunt dit jaar was overigens 2.08 euro en ik heb er 144 gekocht op 2.7 euro.
Hehehe, ja zag al ff geen VEN meer voorbij komen
maar als dollars bijgeprint worden => inflatie van prijzen => bv. dan betaal je 10 dollar ipv 1 dollar voor één brood.
Zolang mensen blijven geloven in dit systeem en mensen hun dagelijkse behoeften kunnen kopen wat is dan het probleem?
Ok, je kan wel zeggen het "oude geld" dat je hebt wordt minder waard (stel je had 10 euro op je bankrekening of onder je matras, deze verliest nu 10x zijn waarde aangezien je slechts 1 brood kan kopen ipv 10 broden). Maar schaadt dergelijke inflatie/bijprinten dan niet vooral de 1%-elite met het grote kapitaal? Dat lijkt ook niet te kloppen.
En welke economische voorwaarden moet er zich voordoen vooraleer het hele systeem in elkaar gaat storten. Intuïtief is het duidelijk dat geld bijprinten een pseudo-oplossing, maar ik zie niet echt in hoe het hele systeem potentieel in elkaar kan donderen?
Die scenario's zijn ook onzinnig en worden voornamelijk door de paranoïde medemens met Calimero syndroom verspreid.kristof1234 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:53:
Er wordt wel vaak gesteld: euro/dollars worden bijgeprint at random, met bitcoin kan je dat niet doen.
maar als dollars bijgeprint worden => inflatie van prijzen => bv. dan betaal je 10 dollar ipv 1 dollar voor één brood.
Zolang mensen blijven geloven in dit systeem en mensen hun dagelijkse behoeften kunnen kopen wat is dan het probleem?
Ok, je kan wel zeggen het "oude geld" dat je hebt wordt minder waard (stel je had 10 euro op je bankrekening of onder je matras, deze verliest nu 10x zijn waarde aangezien je slechts 1 brood kan kopen ipv 10 broden). Maar schaadt dergelijke inflatie/bijprinten dan niet vooral de 1%-elite met het grote kapitaal? Dat lijkt ook niet te kloppen.
En welke economische voorwaarden moet er zich voordoen vooraleer het hele systeem in elkaar gaat storten. Intuïtief is het duidelijk dat geld bijprinten een pseudo-oplossing, maar ik zie niet echt in hoe het hele systeem potentieel in elkaar kan donderen?
Iig niet door mensen die zelfs maar een beetje economisch onderlegt zijn. Al kan je voor ieder scenario wel een "econoom" vinden die hem onderschrijft.
Is niks mis met een beetje inflatie, integendeel. Vooral voor ons Nederlanders is inflatie ueen zegen omdat we heel veel schulden hebben per hoofd van de bevolking.
En er worden overigens net zo makkelijk btc'tjes bijgeprint, alleen heet dat dan een fork...
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 03-03-2018 13:01 ]
Heb nog steeds dezelfde pf. met aantal crypto's.
Verwijderd
Nee man, fiat gaat compleet crashen! 2000 euro voor een sneetje brood! De elite woont al op mars dus zal daar niets van merken. Die traden ook al lang intergalactisch koraal met de bewoners van 2ta-x.Flagg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:58:
[...]
Die scenario's zijn ook onzinnig en worden voornamelijk door de paranoïde medemens met Calimero syndroom verspreid.
Iig niet door mensen die zelfs maar een beetje economisch onderlegt zijn. Al kan je voor ieder scenario wel een "econoom" vinden die hem onderschrijft.
Is niks mis met een beetje inflatie, integendeel. Vooral voor ons Nederlanders is inflatie ueen zegen omdat we heel veel schulden hebben per hoofd van de bevolking.
En er worden overigens net zo makkelijk btc'tjes bijgeprint, alleen heet dat dan een fork...
Edit: deze bedoel ik: Ypuh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
[ Voor 19% gewijzigd door Pos2007 op 03-03-2018 13:32 ]
Is wel aardig stabiel met een behoorlijk volume gezien de beperkte verkrijgbaarheid. Blijkbaar zitten er 2 grote exchanges en 2 kleine in de pijplijn. Dit kan wel eens wat worden.Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:32:
CPChain staat ook weer laag (25k) is ongeveer z'n laagste punt. Kopeh!
Groetjes, FaceDown.
Waar?Greymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:37:
Yep, zeker. Schommelt regelmatig tussen 25k-28k en heeft ook veel hoger gestaan. Het is echt wachten op goed nieuws waarna hij op zeker binnen no time richting 40k gaat. Echt een koopje nu.
Verwijderd
Dat misschien, maar ook Suppoman op youtube met z'n 100k volgers die zagen dat hij Blockport aanraadde om te kopen. Blockport komt steeds meer onder de aandacht en heeft nog zeer veel ruimte over om te groeien.tias86 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:20:
Blockport Community Meetup #1 Aftermovie YouTube: Blockport Community Meetup #1 Aftermovie 1.41 min
Dit is de reden waarom BPT stijgt vandaag denk ik.
Een andere munt die nog flink onder de radar is, is Axpire. Een munt die gesteund wordt door Roger Ver (Bitcoin Cash) en Shingo Lavine (Ethos). Deze munt heeft slechts een marktwaarde van 15 miljoen, een supply van 350m en een prijs van 5 cent! Deze heb ik zojuist gekocht. https://www.axpire.io/
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2018 13:50 ]
Je hebt zo te zien contact gehad met A87 z'n adresje?Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:03:
[...]
Nee man, fiat gaat compleet crashen! 2000 euro voor een sneetje brood! De elite woont al op mars dus zal daar niets van merken. Die traden ook al lang intergalactisch koraal met de bewoners van 2ta-x.

Als we op de daily charts de resistance rond 11.8-12k doorbreken de komende dagen gaan we eveneens door de kumo-twist.
Rode pijl is dus waar we een candle moeten afsluiten.
Om het in de wijze woorden van Carlos Matos te zeggen:
- Sluiten we in het groen op 1d candles tussen de 11.8-12k --> tijd om independently financially independently te worden
- Gaan we de komende dagen voor dit punt terug in het rood --> WHATAMIGONNADOOOO?
Het zou mij niets verbazen als XLM en XRP een tijdelijk One-Hit Wonder waren. Beide zijn heel hard gegaan, maar blijven nu enorm achter. Ik vraag mij bij beide erg af of het ooit nog echt wat zal worden.orf schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:45:
XLM zakt de laatste maand eigenlijk alleen maar. XLM is ongeveer 10 procent van m'n portfolio, maar ik heb er niet zo veel vertrouwen meer in. BTC gaat lekker op en neer (de andere 90% van m'n portfolio) en XLM zakt alleen maar. Wat vinden jullie?
Handselvolume is nog steeds relatief laag. tov van hoe het was bij koers van 15k. Helemaal als je er ook nog van uitgaat dat een gedeelte hiervan kunstmatig is door alle wash trading die plaats vind. Maar goed de btc koers beweegt zich in zijn algemeen in tegen hoe ik erover denk dus dus in die zin zouden we omhoog moeten gaanGoh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:52:
Wat verwachten jullie, zullen we richting de 11,8 K gaan, of toch weer corrigeren?
Verwijderd
Ja. Ik ga nu keihard en zie de relatie ten opzichte van celdeling en crypto nu fucking helder... Echt een openbaring te weten wat de fundatie kan zijn als je het niet verwacht, het leven is maar relatief als je gaat kijken naar het heelal en haar oneindige uitbreiding van tijd en ruimteYpuh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:00:
[...]
Je hebt zo te zien contact gehad met A87 z'n adresje?
In een paar honderd jaar is er echt geen fiat meer, dit zal echter niet snel gaan. Zitten enkel nadelen aan, grote groepen mensen die alles domineren/controleren als een soort big brother of kinderoppas.kristof1234 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:53:
Er wordt wel vaak gesteld: euro/dollars worden bijgeprint at random, met bitcoin kan je dat niet doen.
hele systeem potentieel in elkaar kan donderen?
Meeste mensen zijn echt dom,imo kijk de gemiddelde Amerikaan, die zegt Bitcoin komt van de duivel! Bitcoin is een scam, crypto is een scam.
Fiat komt van Jesus etc. dit soort mensen sterven langzaam uit. Nu zijn er kinderen die al met crypto spelen en nog geen bankpas mogen bezitten vanwege leeftijd etc.. etc..
Nee ik zie de euro en dollar ook niet verdwijnen binnen 50 jaar. En die filmpjes overal van de crisis uit 2008 ook uit
[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 14:27 ]
Ben ook benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, lees her en der bij verschillende TA’s ongeveer hetzelfde. En ook dat er bij een stijging een aantal alts goed hard mee zullen gaan, en sommigen juist niet. Hopen dat ik dan de juiste heb...Pap3rclip schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:05:
Predictie voor BTC (TA):
[afbeelding]
Als we op de daily charts de resistance rond 11.8-12k doorbreken de komende dagen gaan we eveneens door de kumo-twist.
Rode pijl is dus waar we een candle moeten afsluiten.
Om het in de wijze woorden van Carlos Matos te zeggen:
- Sluiten we in het groen op 1d candles tussen de 11.8-12k --> tijd om independently financially independently te worden
- Gaan we de komende dagen voor dit punt terug in het rood --> WHATAMIGONNADOOOO?
Zit er stiekem toch aan te denken om gedeeltes van mijn HODL coins nog te wisselen voor nog iets anders, qua spreiding. SiaCoin misschien dan... Die doet het beter op de waves van BTC dan mijn huidige prut. Al strijkt dat dan weer tegen mijn HODL principes in... Twijfels, twijfels... En bij twijfel... Kijk het nog ff 24 uur aan. Als er dan nog zo doorgekwakkeld wordt, ga ik denk ik toch maar eens heroverwegen dit te doen...
Dus moeten 2 jaar wachten om te zien als je gelijk hebt..A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 11:52:
[...]
onzin, Ark is juist niet tegenstrijdig met ether. is eerder een samenwerker dan vervanger van ether.
Ik denk dat ik het ga vergeten.
Verwijderd
Haha idd ik zit er ook met verbazing naar te kijkenVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:45:
Die GVT gaat maar door... Echt niet te geloven. Moet toch een correctie op volgen zou je denken?
Ik hou hem alleszins bij totdat ik richting de x5-10 gegaan ben de komende maandenVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:45:
Die GVT gaat maar door... Echt niet te geloven. Moet toch een correctie op volgen zou je denken?
Verwijderd
Klote man dat je voor die keuze komt te staan dan. Ik zit zelf ook nog met die HTML, lijkt niet op te schieten en zodra ze gereleased worden op kucoin kan het ook wel eens een massieve dump worden ben ik bang... Zo jammer, had daar echt hoop in en ze waren zo goed bezig. Heb laatst al een deeltje verkocht om GVT deels te financieren.Dakillerbean schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:25:
[...]
Ben ook benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, lees her en der bij verschillende TA’s ongeveer hetzelfde. En ook dat er bij een stijging een aantal alts goed hard mee zullen gaan, en sommigen juist niet. Hopen dat ik dan de juiste heb...
Zit er stiekem toch aan te denken om gedeeltes van mijn HODL coins nog te wisselen voor nog iets anders, qua spreiding. SiaCoin misschien dan... Die doet het beter op de waves van BTC dan mijn huidige prut. Al strijkt dat dan weer tegen mijn HODL principes in... Twijfels, twijfels... En bij twijfel... Kijk het nog ff 24 uur aan. Als er dan nog zo doorgekwakkeld wordt, ga ik denk ik toch maar eens heroverwegen dit te doen...
Ik hoop dat het door positieve stijging van bitcoin de komende weken nog omslaat. Als de markt bullish gaat zou het echt perfecte timing zijn.
Voor alsnog heb ik met DGB en RDD gewoon dom geluk. RDD gered door Azië en DGB stijgt altijd wel mee
Verwijderd
Haha Govert GoudglansGreymore1 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:53:
Die fucking Govert..
Dit dus. Behalve dat €9300 net nog niet gehaald is.gabn88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:18:
Beetje laat 'in the party', maar ook ingestapt op BTC €8365. Lijkt op het klassieke "bal onder water"-patroon, dus ik stap op €9300 weer uit. Happy trading!
EDIT: normaal zie je zoiets vaak bij "kleine" consumenten aandelen zoals TomTom en andere Midcap/small caps. Betekent dat als er een uitbraak komt boven een bepaald niveau (dat is $10.300 bij BTC, dus ben misschien iets te vroeg), dat je dan een sprongetje kunt verwachten tot het niveau waar de bal weer boven water is (in dit geval ~$11500). Puur TA dus.
De grote groep mensen waar je verwijst komt concreet neer op de overheid die wettelijk stelt dat je fiat als betaalmiddel moet accepteren. Dit in combinatie met dat het als middel word gebruikt om belasting mee te betalen borgt een minimale waarde en functioneren.A87 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:23:
[...]
In een paar honderd jaar is er echt geen fiat meer, dit zal echter niet snel gaan. Zitten enkel nadelen aan, grote groepen mensen die alles domineren/controleren als een soort big brother of kinderoppas.
Meeste mensen zijn echt dom,imo kijk de gemiddelde Amerikaan, die zegt Bitcoin komt van de duivel! Bitcoin is een scam, crypto is een scam.
Fiat komt van Jesus etc. dit soort mensen sterven langzaam uit. Nu zijn er kinderen die al met crypto spelen en nog geen bankpas mogen bezitten vanwege leeftijd etc.. etc..
Nee ik zie de euro en dollar ook niet verdwijnen binnen 50 jaar. En die filmpjes overal van de crisis uit 2008 ook uit
Wat je hiermee stelt is dat we over een paar honderd jaar wel zonder overheid dan wel centraal orgaan zouden kunnen functioneren. Gezien de geschiedenis van de mens lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!