[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.108 views

Onderwerpen

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Goh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:55:
[...]

Kwam toen bij mij ook pas na t weekend aan en n dag later pas beschikbaar. Ze moeten het eerst ook nog bevestigen nl.
Ja dus Kraken is alleen handig als je echt geld daar op laat staan en in gaat stappen in de ''dips''.
om snel gebruik te maken van je coin is denk ik satos het beste.

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Iets zegt me dat we een donkerrood weekend tegemoet gaan... mijn alts zakken als een malle en BTC blijft maar een beetje doormodderen en weer onder de 11k. Morgen onder de 10k?

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:57:
[...]

Ja dus Kraken is alleen handig als je echt geld daar op laat staan en in gaat stappen in de ''dips''.
om snel gebruik te maken van je coin is denk ik satos het beste.
Klopt, het duurt echt te lang als je snel wat wil kopen.

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Dakillerbean schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:00:
Iets zegt me dat we een donkerrood weekend tegemoet gaan... mijn alts zakken als een malle en BTC blijft maar een beetje doormodderen en weer onder de 11k. Morgen onder de 10k?
Inmiddels stijgt BTC heel langzaam.

Verwijderd

Wat vinden jullie hiervan?

*knip. Ik vind het spam*

[ Voor 81% gewijzigd door F_J_K op 02-03-2018 22:37 ]

• MauriceOwns
het is afwachten of de btc door de 11k gaat of juist terug zakt tijd zal het leren :)

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:55:
[...]

Of de koers dalend/stijgend is over 24 uur dacht ik..
Volgens mij 6 uur.

• MauriceOwns
Ark gaat wel aardig vandaag 6% ten opzichte van btc.
Zit nog steeds te dubben om er een paar honderd te kopen en vast te zetten in een wallet voor een tijdje en wat dividend op te strijken.

Verwijderd

Heb inmiddels 80% van m'n pf omgezet in btc en wat een rust geeft dat.
Wel opnieuw ingestapt op 9.5k, eerst nog even in de alts gezeten maar het is gewoon geen alt seizoen.

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Nee niks binnen en waarschijnlijk door het weekend nu zal het er pas maandag of later zijn.
Ik wou dit een keer proberen i.p.v een duurdere broker, maar denk als het altijd zo gaat je beter bij satos.nl kan bestellen en 1 % fee betalen en met een paar minuutjes je coins er zijn..
Ik heb al een paar keer een fiat withdrawl gedaan bij Kraken. Altijd volgende dag bijgeschreven. Nu eerste keer fiat deposit. Duurt blijkbaar wat langer.

• MauriceOwns
Viep schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:15:
[...]

Ik heb al een paar keer een fiat withdrawl gedaan bij Kraken. Altijd volgende dag bijgeschreven. Nu eerste keer fiat deposit. Duurt blijkbaar wat langer.
Withdraw kan ik me voorstellen om bij kraken of bitstamp te doen, dan maakt het mij opzich ook niet uit als het er een dag later op staat als het maar komt. Bij een deposit is het gewoon nog steeds jammer dat er niks goedkoper is als litebit etc en net zo snel.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:07:
[...]

het is afwachten of de btc door de 11k gaat of juist terug zakt tijd zal het leren :)
Daar is hij vannacht al ruim boven gegaan. Zonder resultaat...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-01 22:46
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:03:
Wat vinden jullie hiervan? Handelen in extra levensjaren via blockchain.. :/

[video]
Hier zijn al wel wat films en series over gemaakt toch? In Time of Altered Carbon.

Moraal van beide: De rijken worden rijker en de armen worden armer.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:21:
[...]
BTC doet het de afgelopen week meer dan prima. We hebben in de tijd er voor 3x op een bodem van zo'n 9200 gezeten en sindsdien gaat ie lekker omhoog en nog vrij stabiel ook. De afgelopen dagen is het hard omhoog gegaan en nu sukkelt ie even tussen de 10k en 11k. Dat we weer omlaag gaan naar 9k of lager zie ik eigenlijk niet meer gebeuren. Vandaag gebeurt er weinig, maar het kan ook niet iedere dag feest zijn. Ik zie BTC de komende dagen en weken wel weer verder omhoog gaan :)

• MauriceOwns
[...]
het lukt niet altijd in een poging, soms zijn er 2 of 3 nodig en als dat niet lukt vaak een terug val

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bitcoin gaat een rush maken ver over 11k denk ik. MOOOOOOOOON!

• Ypuh
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:11:
Ark gaat wel aardig vandaag 6% ten opzichte van btc.
Zit nog steeds te dubben om er een paar honderd te kopen en vast te zetten in een wallet voor een tijdje en wat dividend op te strijken.
Heb ze ook, maar wordt er nog niet echt warm van. Net als bij ICX heb ik er nog niet veel aan verloren, maar is de koers/trend nou ook niet iets om naar huis te schrijven. Bij beide heb ik steeds het gevoel dat de bodem bereikt is (net als bij NANO, ETC, AION die vervolgens allemaal gingen moonen) maar zakken ze nog verder. Ben een beetje bagholder van precies de verkeerde keuzes op dit moment, al verwacht ik dat het wel beter gaat worden binnen nu en 3 maanden.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:37:
[...]

Complete bullshit wat ze verkondigen?hoezo?
Concept kut?waarom als ik vragen mag?
Heeft u misschien een paar voorbeelden van die concepten?Ik kon ze namelijk niet vinden
Ik kijk altijd naar welk probleem een ico probeert op te lossen dmv blockchain. Zij stellen een probleem ter zake die niet eens een probleem is. Dat is voor mij de eerste indicatie. Vervolgens stellen zij in 1 alinea hoe zij dit probleem willen op te lossen met blockchain technologie. Maar ik kan er werkelijk waar helemaal niets uithalen. De superlatieven vliegen je om de oren, dit riekt naar een grote scam naar mijn mening.

Het concept van timesharing is al heel oud. Je koopt met zijn allen een aandeel in een huisje met de wetenschap dat je er maar x aantal weken zit en de rest wordt dan door anderen bewoond. Dit levert je maar weinig op, degene die het verkopen levert het wel wat op.

Wellicht dat je met de ico heel goedkoop kan kopen en na lancering met wat winst kan verkopen, maar lange termijn is dit kansloos. Het business model is volkomen kansloos.

• MauriceOwns
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:28:
[...]

Heb ze ook, maar wordt er nog niet echt warm van. Net als bij ICX heb ik er nog niet veel aan verloren, maar is de koers/trend nou ook niet iets om naar huis te schrijven. Bij beide heb ik steeds het gevoel dat de bodem bereikt is (net als bij NANO, ETC, AION die vervolgens allemaal gingen moonen) maar zakken ze nog verder. Ben een beetje bagholder van precies de verkeerde keuzes op dit moment, al verwacht ik dat het wel beter gaat worden binnen nu en 3 maanden.
mwah ik vind Ark wel een redelijk stabiele coin, lijkt alleen mee te dalen of stijgen met btc.
Vermoedelijk omdat er een community achter zit die het gewoon weggestopt hebben in delegates , zo verdien je ongeveer 10%.Ik zit zelf al een tijdje enorm te twijfelen om hier aan te beginnen en de coins gewoon een tijd weg te zetten.

• Ton Hasselt
We zitten weer boven de 11k.

Verwijderd

[...]
Denk zelf dat het nog even blijft aanmodderen richting 12/13k. Vanaf mei/juni gaan we weer moonen!

• Ypuh
Hoe komt dat volume bij Tron zo gruwelijk hoog? Who's buying that stuff?

• TomTorquay
PilatuS schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:24:
[...]

BTC doet het de afgelopen week meer dan prima. We hebben in de tijd er voor 3x op een bodem van zo'n 9200 gezeten en sindsdien gaat ie lekker omhoog en nog vrij stabiel ook. De afgelopen dagen is het hard omhoog gegaan en nu sukkelt ie even tussen de 10k en 11k. Dat we weer omlaag gaan naar 9k of lager zie ik eigenlijk niet meer gebeuren. Vandaag gebeurt er weinig, maar het kan ook niet iedere dag feest zijn. Ik zie BTC de komende dagen en weken wel weer verder omhoog gaan :)
Ik geloof er niet in. Juist omdat BTC best wel een goede week achter de rug heeft lijkt het me niet onlogisch dat we dit weekend even dippen. Daarna, dat zien we dan wel weer.

Verwijderd

Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:34:
Azië ! ;)

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:35:
[...]
Ik geloof er niet in. Juist omdat BTC best wel een goede week achter de rug heeft lijkt het me niet onlogisch dat we dit weekend even dippen. Daarna, dat zien we dan wel weer.
We kunnen dit weekend best een paar % omlaag gaan. Alleen dat we weer naar de 9k of lager gaan zie ik niet gebeuren. Een paar % omlaag hoort er gewoon bij en geeft niet aan dat we weer flink omlaag gaan.

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 03:29
SkyField schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:39:
Iemand die dit ook eens heeft meegemaakt?

https://etherscan.io/tx/0...f4bd85787613fc0770e65569f

Heb alleen die van 0 op mn account bijgeschreven gekregen...
Staat er toch gewoon op?
https://etherscan.io/addr...a95948957ff095256e758f910

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:34:
Komt waarschijnlijk door de listing op Bittrex afgelopen nacht.

• TomTorquay
De andere coins - buiten btc - zakken ook allemaal alleen maar (ook tov $), lijkt me ook niet echt voor veel positiviteit in de markt garant te staan.

[ Voor 56% gewijzigd door TomTorquay op 02-03-2018 21:40 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
GVT gaat ook weer lekker.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Waarom zit Monero zo hard in de lift?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:52

GaMbiNo

1337

Ik ben benieuwd wanneer ETC nou eens gaat moonen. Aanstaande maandag is de Callisto AirDrop en je zou toch verwachten dat hij nou weleens gaat stijgen.

• Bmfd
GaMbiNo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:57:
Ik ben benieuwd wanneer ETC nou eens gaat moonen. Aanstaande maandag is de Callisto AirDrop en je zou toch verwachten dat hij nou weleens gaat stijgen.
Ik verwacht er zelf niet meer zo heel veel van. Deze airdrop is allang bekend, dus de mensen die interesse hebben, hebben allang gekocht.

• TomTorquay
Niet. Stijging is al geweest.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:37
Hij is de laatste maand al een paar keer flink omhooggeduwd toch? Zou me verbazen als er nu nog vuurwerk staat te gebeuren.

Zal wel zieke dump worden maandag.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

De Neo AirDrop was toch ook al een tijdje bekend en toch zag je nog wel een flinke stijging. De ETC is in de afgelopen tijd wel een aantal keren aardig gestegen maar ook weer gedipt. Ik verwachtte toch nog wel een stijging maar wellicht zit ik er naast... :/

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:37
GaMbiNo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:04:
De Neo AirDrop was toch ook al een tijdje bekend en toch zag je nog wel een flinke stijging. De ETC is in de afgelopen tijd wel een aantal keren aardig gestegen maar ook weer gedipt. Ik verwachtte toch nog wel een stijging maar wellicht zit ik er naast... :/
Ik hoop dat je juist zit hoor en in crypto kan alles. Ooit met $10 'wisselgeld-bitcoin' voor de gein anderhalve ETC gehaald dus van mij mag ie wel naar de maan. Zal ze dadelijk maar eens van Ledger naar een ander adres verplaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door The Redman op 02-03-2018 22:08 ]

• TomTorquay
GaMbiNo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:04:
ETC vergelijken met NEO...

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:18:
[...]

Withdraw kan ik me voorstellen om bij kraken of bitstamp te doen, dan maakt het mij opzich ook niet uit als het er een dag later op staat als het maar komt. Bij een deposit is het gewoon nog steeds jammer dat er niks goedkoper is als litebit etc en net zo snel.
Hé, mijn deposit is nu in ieder geval gearriveerd bij Kraken maar staat On Hold.

• MauriceOwns
Viep schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Hé, mijn deposit is nu in ieder geval gearriveerd bij Kraken maar staat On Hold.
even gekeken bij mij hetzelfde..

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:07:
[...]
ETC vergelijken met NEO...
Dat NEO vlak voor de AirDrop nog even flink steeg is niet echt de verdienste van NEO maar die van de ONT AirDrop. Misschien heb ik me daar dan te weinig in verdiept maar ik wist niet dat de verwachtingen rond ONT zo hoog waren. Uiteindelijk kreeg je ook maar 0,2 ONT per 1 NEO wat ook vrij weinig is.

• MauriceOwns
GaMbiNo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Dat NEO vlak voor de AirDrop nog even flink steeg is niet echt de verdienste van NEO maar die van de ONT AirDrop. Misschien heb ik me daar dan te weinig in verdiept maar ik wist niet dat de verwachtingen rond ONT zo hoog waren. Uiteindelijk kreeg je ook maar 0,2 ONT per 1 NEO wat ook vrij weinig is.
Ik heb die ont helemaal niet ontvangen misschien komt het nog, kan er ook mee te maken hebben dat ik de mobile wallet gebruik en het daar niet mee werkt..

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:16:
[...]

Ik heb die ont helemaal niet ontvangen misschien komt het nog, kan er ook mee te maken hebben dat ik de mobile wallet gebruik en het daar niet mee werkt..
De ONT tokens volgen nog, het was enkel de snapshot die pas gemaakt is.
Bovendien kreeg je een paar weken terug 1000 ONT om je in te schrijven voor hun nieuwsbrief.
Even veel als 5000 NEO in je wallet hebben zitten... Lekker proportioneel 8)7

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Richh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:57:
Waarom zit Monero zo hard in de lift?
Upcoming hard fork.

• MauriceOwns
Pap3rclip schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:18:
[...]

De ONT tokens volgen nog, het was enkel de snapshot die pas gemaakt is.
Bovendien kreeg je een paar weken terug 1000 ONT om je in te schrijven voor hun nieuwsbrief.
Even veel als 5000 NEO in je wallet hebben zitten... Lekker proportioneel 8)7
helaas was ik daar toen niet van op de hoogte, en de waarde is ook nog niet duidelijk van ont volgens mij

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:11
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Nee niks binnen en waarschijnlijk door het weekend nu zal het er pas maandag of later zijn.
Ik wou dit een keer proberen i.p.v een duurdere broker, maar denk als het altijd zo gaat je beter bij satos.nl kan bestellen en 1 % fee betalen en met een paar minuutjes je coins er zijn..
Mijn snelste bij kraken was ongeveer 3 uur. Het langst was donderdagavond overmaken, maandag op kraken.

Wil je snel zijn, maak dan maximaal donderdag vroeg in de ochtend geld over, dan is de kans groot dat het er voor het weekend op kraken heb staan.

• oscarku
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06-2022
Vermoedelijk een domme vraag maar toch: ik ben nu een tijdje bezig op Kucoin en daar hebben ze de actie dat je kan retweeten en dan krijg je 'gratis' cryptovaluta, en dat is dan ongeveer 2 a 4 euro waard.

Mijn vraag: waar kan ik nog meer van dat soort 'klusjes' doen zo dat ik een beetje cryptovaluta krijg.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

oscarku schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:24:
Vermoedelijk een domme vraag maar toch: ik ben nu een tijdje bezig op Kucoin en daar hebben ze de actie dat je kan retweeten en dan krijg je 'gratis' cryptovaluta, en dat is dan ongeveer 2 a 4 euro waard.

Mijn vraag: waar kan ik nog meer van dat soort 'klusjes' doen zo dat ik een beetje cryptovaluta krijg.
Ik denk voornamelijk op Twitter.

meh.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
TRON accelerates launch of main net — exclusive interview from technical team

https://medium.com/@Tronf...chnical-team-d91163ba3516

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Goeie tip. Ik heb deze ook nog even ingevuld. :P

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Wat wordt de bodem van VEN voor die weer omhoog gaat...

En goed nieuws voor Tron. Zit nog met een flinke zak daarvan, dus mag wel weer ook...

Wel jammer persoonlijk van GVT, wilde afgelopen week bijkopen op 24k sat.
Maar toen wilde ik ook meteen enkele andere coins kopen en gezien die koers is het maar goed dat ik het juist weer niet heb gedaan...

[ Voor 42% gewijzigd door RickvN op 02-03-2018 22:40 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• A87
  • Niet online

A87

Pump en dump gaande bij ark ... ik zie opeens dat ik 200 euro meer heb dan een uur geleden. :+

[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 22:41 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Verwijderd

RickvN schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:36:
Wat wordt de bodem van VEN voor die weer omhoog gaat...

En goed nieuws voor Tron. Zit nog met een flinke zak daarvan, dus mag wel weer ook...
Waren een aantal flinke sells, paar keer 10k+ dumps. Heb er net 75 gekocht. Maar even zien wat het gaat doen.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:40:
Pump en dump gaande bij ark ... ik zie opeens dat ik 200 euro meer heb dan een uur geleden. :+
Want hij gaat van 3,4K naar 3,8k?
Echt een PnD ja...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

ETC bezig aan een leuke stijging. B)

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:40:
Aan het volume te zien is het geen p&d maar een normale stijging. Zou ook wel een keer tijd worden 😐

CND (Cindicator) is een beter voorbeeld van een p&d nu.. wow... stevige ook!

[ Voor 11% gewijzigd door RookieRooster op 02-03-2018 22:46 ]

• A87
  • Niet online

A87

RookieRooster schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:43:
[...]

Aan het volume te zien is het geen p&d maar een normale stijging. Zou ook wel een keer tij worden 😐
Ik zag 11% in een te korte tijd iig, hopelijk niet weer straks het rood in. Zit nu al 2 maanden rood te staren

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 22:44 ]

• TomTorquay

Heb je een linkje naar deze actie? Zit ook op KuCoin en Twitter, dus wil ook wel een graantje meepikken :)

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:44:
[...]
Heb je een linkje naar deze actie? Zit ook op KuCoin en Twitter, dus wil ook wel een graantje meepikken :)
https://twitter.com/kucoincom/status/969592133668581378?s=21

• A87
  • Niet online

A87

Kijk eens aan blockport, verbeterde site... Hier geen tokens van kopen is zinloos...
https://www.blockport.io/

Hopelijk komt de samenwerking met ark goed van de grond later dit jaar, dan krijgt ark waarde.. ipv de 3 euro..
https://www.blockport.io/images/roadmap_d.png

BAM goed nieuws, als dit geen indicator is wat dan wel

[ Voor 73% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 22:51 ]

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01 23:57
Revain en XRP gedumpt ;w en in WPR gepompt. :+

• Ton Hasselt
h8bal schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:48:
Revain en XPR gedumpt ;w en in WPR gepompt. :+
Flink verlies gepakt dan.
Je had beter andersom kunnen doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ton Hasselt op 02-03-2018 22:56 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb nu doge, ADA en VEN,in mijn casino portfolio.

Someone please shoot me? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
Man man. Blij dat ik wat GVT hebt gekocht. Al goeie winst op mijn stuks. Go go go! 😂

Al de rest van mijn pf wel in red, das minder. 🤮

SPiET

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:58:

Alledrie prima! Tenminste... als je ze vanmiddag gekocht hebt 😎

• h8bal
Ton Hasselt schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:53:
[...]

Flink verlies gepakt dan.
Je had beter andersom kunnen doen.
20% verlies op Revain, 50% winst op XRP (heeft wel ook op 500% winst gestaan :( )

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RookieRooster schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:04:
[...]

Alledrie prima! Tenminste... als je ze vanmiddag gekocht hebt 😎
Nope nope nope... :P

Dat wordt heel erg geduld hebben volgende week vermoedelijk. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:05:
[...]

Waarschijnlijk langer. _O-

• wehave
https://goo.gl/images/caXhKu

We worden allemaal rijk. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door wehave op 02-03-2018 23:10 ]

• Bmfd
Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:05:
[...]

NXT met verlies verkocht of heb je je geduld beloond zien worden?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Zeg dat nou niet... :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:08:
[...]

NXT met verlies verkocht of heb je je geduld beloond zien worden?
Nxt heb ik nog best leuk aan verdiend uiteindelijk, komt omdat ik bijgekocht had in de dip. :)

En dan bedoel ik op het allerlaatste moment toen btc op 5900$ stond. Meer geluk dan wijsheid overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 02-03-2018 23:11 ]

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
GVT op weg naar een nieuwe ath!! De rest knalt ook lekker omhoog

Behalve ven dan maar dat heb ik niet

[ Voor 23% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 23:12 ]

• Ton Hasselt
Ik wacht met je mee.
Waarom ben ik ooit in Ven gegaan. 8)7

• h8bal
Ton Hasselt schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:11:
[...]

Ik wacht met je mee.
Heb ik ook nog redelijk wat van. Ik dacht slim te zijn en in de dip op 49K een grote inkoop te doen }:O

• Pap3rclip
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:11:
GVT op weg naar een nieuwe ath!! De rest knalt ook lekker omhoog

Behalve ven dan maar dat heb ik niet
Ik vraag me af wat de prijs gaat zijn over een paar weken/maanden als ik dit bericht dan opnieuw zie voorbijkomen ;)

• tias86
@Pap3rclip nog bedankt voor GVT door jou en die cryptoslet heb ik dat gekocht.

Ben ook benieuwd, dat ie nu maar omhoog blijft gaan zegt natuurlijk ook weinig, miss volgende week weer down down down. Heb je GVT zelf ook?

[ Voor 47% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 23:20 ]

• Pap3rclip
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:17:
@Pap3rclip nog bedankt voor GVT door jou en die cryptoslet heb ik dat gekocht
Haha graag gedaan!

• Bmfd
Ton Hasselt schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:11:
[...]

Ik wacht met je mee.
Moet je nagaan dat er vast mensen zijn geweest die tijdens het event verkocht hebben toen de daling al was begonnen, vervolgens kwam het ‘one more thing’ gebeuren en hebben ze uit FOMO tegen een hogere koers weer ingekocht, om nu alsnog met verlies te zitten. Dan baal je 8)7

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:18:
[...]

Moet je nagaan dat er vast mensen zijn geweest die tijdens het event verkocht hebben toen de daling al was begonnen, vervolgens kwam het ‘one more thing’ gebeuren en hebben ze uit FOMO tegen een hogere koers weer ingekocht, om nu alsnog met verlies te zitten. Dan baal je 8)7
Valt bij mij op zich nog mee had 60 ven gekocht @5,5usd ongeveer en 20 op 6.75 verkocht en 20 op 7.25. en laatst nog 40 bijgekocht op 5.2 meen ik.

Maar besloten dat ik pas weer verkoop op 7.25. eens kijken of ik een ruggegraat heb en kan blijven wachten. :P

• tias86
@Flagg heb je je toch laten inpakken door dat ven gehype?

• Pap3rclip
Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:18:
[...]

Checking in... heb het live gevolgd toen. Helaas was een partnership met BMW slechts een minuutje pump waard blijkbaar :'(

• Helix
  • Laatst online: 08:05
Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:21:
[...]

Valt bij mij op zich nog mee had 60 ven gekocht @4,5usd ongeveer en 20 op 6.75 verkocht en 20 op 7.25. en laatst nog 40 bijgekocht op 5.2 meen ik.

Maar besloten dat ik pas weer verkoop op 7.25. eens kijken of ik een ruggegraat heb en kan blijven wachten. :P
Ik zie dat hier vaker wordt gesproken over USD prijzen, handelen jullie in USDT of op een fiat exchange?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:23:
@Flagg heb je je toch laten inpakken door dat ven gehype?
Ach hoe je het wendt of keert VEN wil daadwerkelijk iets gaan doen. Voor middellange termijn best interessant. Maar bij 7.25 vliegt alles eruit. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Helix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:24:
[...]

Ik zie dat hier vaker wordt gesproken over USD prijzen, handelen jullie in USDT of op een fiat exchange?
Usdt

• Tominatie
  • Niet online
Zo de knetter Ven daalt wel heel rap laatste tijd, denk dat de moonboys eruit aan het stappen zijn...... (wellicht positief op lange termijn)

• Helix
  • Laatst online: 08:05
Ah oké, duidelijk. Zie namelijk ook vaak dat mensen het hebben over USD prijzen terwijl ze in BTC handelen op exchanges.

• Bmfd
Pap3rclip schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:23:
[...]

Checking in... heb het live gevolgd toen. Helaas was een partnership met BMW slechts een minuutje pump waard blijkbaar :'(
Ik had er qua koersverloop ook meer van verwacht, maar aangezien ze voor de rest niet hebben toegelicht wat de partnership nu precies inhoudt, snap ik het ergens ook wel.

Er is nu commentaar op Vechain omdat ze nog geen details over hun samenwerking met Oxford University mochten bekendmaken, maar dat toch hebben gedaan. Kwam redelijk amateuristisch over. Daarnaast werd een inhoudelijk maar kritisch bericht op de subreddit van Vechain weggehaald door een mod en daar is nu ook redelijk wat commentaar op, dus dat zal ook een effect hebben gehad op de koers van vandaag.

• Pap3rclip
Helix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:31:
[...]

Ah oké, duidelijk. Zie namelijk ook vaak dat mensen het hebben over USD prijzen terwijl ze in BTC handelen op exchanges.
Ik trade altijd alles in BTC-waardes op Binance. Handige daar is dat je ook altijd de huidige USD waarde ziet ergens in het orderbook. (en mocht je denken dat alles gaat crashen kan je natuurlijk ook in USDT gaan daar).

• Pap3rclip
Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:33:
[...]

Ik had er qua koersverloop ook meer van verwacht, maar aangezien ze voor de rest niet hebben toegelicht wat de partnership nu precies inhoudt, snap ik het ergens ook wel.

Er is nu commentaar op Vechain omdat ze nog geen details over hun samenwerking met Oxford University mochten bekendmaken, maar dat toch hebben gedaan. Kwam redelijk amateuristisch over. Daarnaast werd een inhoudelijk maar kritisch bericht op de subreddit van Vechain weggehaald door een mod en daar is nu ook redelijk wat commentaar op, dus dat zal ook een effect hebben gehad op de koers van vandaag.
En anderzijds heb je dan de concurrent, WTC, de dag erna met hun gigantische Twitter fuckup en schandalige nieuwe website en daar merk je dan ondertussen al helemaal niets meer van in de koersen.
Crypto is niet erg logisch.

• tias86
Vind dat filmpje op ven site maar raar/niet professioneel, en die afbeeldingen met bliksemschichten en tor power etc een beetje kinderachtig. Maar misschien is dat meer een aziatisch dingetje, het spreekt mij ingeval niet aan.

• Ypuh
Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:58:

Dun expect miracles bruh. That shit crazy.

*Lig met griep thuis films uit da hood te kijken. 187 mofo \///|!

• wehave
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:45:
Vind dat filmpje op ven site maar raar/niet professioneel, en die afbeeldingen met bliksemschichten en tor power etc een beetje kinderachtig. Maar misschien is dat meer een aziatisch dingetje, het spreekt mij ingeval niet aan.
Ok.

• Pap3rclip
Hij heeft gelijk naar mijn mening. Maar denk dat het inderdaad een cultuurverschil is tussen het Westen en Azië qua marketing/webdesign. De twee liggen mijlenver uit elkaar, daarom is de een of ander niet per se slechter.

• Ypuh
Helix schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:31:
[...]

Ik heb geen flauw idee wat de usd waarde is van de meeste coins, of BTC waarde for that matter. Kwam maanden geleden met het (destijds) geniale idee om alleen nog maar in ETH trading pairs te handelen.

Current situation:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lNOtJJS.jpg

• A87
  • Niet online

A87

Je kan het beter aan John MCAfee vragen.
Mijn ark ging net in een paar uur 300 euro omhoog lmao xD

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 00:30 ]

• oscarku
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-06-2022
Ypuh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:19:
[...]

Ik heb geen flauw idee wat de usd waarde is van de meeste coins, of BTC waarde for that matter. Kwam maanden geleden met het (destijds) geniale idee om alleen nog maar in ETH trading pairs te handelen.

Current situation:
[afbeelding]
Zou het helpen als ik een zieligheidverklaring heb en loop met een bord: 'geef mij werk' (fulltime MBO+) of een beetje cyptovaluta, (BTC,LTC,ETH,NEO adres aan de andere kant)

• A87
  • Niet online

A87

oscarku schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:34:
[...]

Zou het helpen als ik een zieligheidverklaring heb en loop met een bord: 'geef mij werk' (fulltime MBO+) of een beetje cyptovaluta, (BTC,LTC,ETH,NEO adres aan de andere kant)
IDD en dan zorgen dat het op social media komt, nog makkelijker geld maken.
En dan alleen in Bitcoin cash 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 03-03-2018 00:35 ]

• MauriceOwns
zie net dat ik ook 3 btcp token heb gehad terwijl ik maar 1.1 bnb heb. maar goed gratis is altijd goed 😎

• Ypuh
oscarku schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:34:
[...]

Werk is voor de cryptolozen.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ypuh schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 00:54:
[...]

Werk is voor de cryptolozen.
En bag holders met ven. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Pagina: 1 ... 137 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!