[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.110 views

Onderwerpen

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Zijn er ook tweakers die gvt willen verkopen :Y) Ik zit niet op die vage exchanges namelijk.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:27:
Zijn er ook tweakers die gvt willen verkopen :Y) Ik zit niet op die vage exchanges namelijk.
Binance heeft hem. Tenzij ze nu al uitverkocht zijn, wat me niets zou verbazen met deze wereldklasse moonshooter.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:24
Binance is toch niet zo vaag? :P

Verwijderd

binance is de beste exchange.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:06
RickvN schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Lijkt?
Het IS!

Maar ik ga me ook even inlezen op GET, bedankt voor de tip :)
Wat is de incentive voor hodl'ers om te investeren in een start-up die gericht is om de nieuwe markleider te worden voor die vervelende servicekosten?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-01 12:09
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Ik was eigenlijk van plan om nog veel harder niet onderbouwd te shillen. >:)
GVT gaat mee op de eerst volgende tesla raket woohoo
"Tesla partnership confirmed!" - drops mic-

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
BTC heeft het lastig :(
Was goed op dreef boven de 11k, maar is nu teruggevallen naar de 10.8k range :(

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Wat is de incentive voor hodl'ers om te investeren in een start-up die gericht is om de nieuwe markleider te worden voor die vervelende servicekosten?
Puur obv circulating supply, prijs per coin, onlangs op markt, potentie (weinig exchange) en al een werkend product wekt dit mijn interesse.
Mogelijk doe ik er niks mee (grote kans), maar het wekt enkel mijn interesse en daarom ga ik er wel eens de whitepaper van lezen en over rondneuzen...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
darkownage schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:31:
BTC heeft het lastig :(
Was goed op dreef boven de 11k, maar is nu teruggevallen naar de 10.8k range :(
Check de 6 uur chart, ziet er prima uit, afnemend volume op de neerwaartse trend, kleine adempauze dit.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Het is toch gewoon fijn dat als je naar een concert/festival/theather wilt, je niet meer getilt kan worden met exhorbitante prijzen en of nepkaarten.

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:35:
[...]

Het is toch gewoon fijn dat als je naar een concert/festival/theather wilt, je niet meer getilt kan worden met exhorbitante prijzen en of nepkaarten.
Dikke fomo hier nu voor GET. Ik ben ook zo'n sletje he, laat me overal inpraten....

• Ypuh
[...]

Ik ben nog nooit getilt met nepkaarten, maar wel 100'den keren met servicekosten. Choose your poison.

In mijn ogen heeft TicketSwap al de uitkomst geboden voor de doorverkoop en hebben Paylogic en Ticketscript etc. hun zaakjes prima op orde voor de first-buyers.

Leuk idee dit, maar ik heb er gewoon moeite mee dat je hun bedrijfje aan het financieren bent en er als token holder waarschijnlijk niets beter van wordt.

Verwijderd

Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:41:
[...]

Ik ben nog nooit getilt met nepkaarten, maar wel 100'den keren met servicekosten. Choose your poison.

In mijn ogen heeft TicketSwap al de uitkomst geboden voor de doorverkoop en hebben Paylogic en Ticketscript etc. hun zaakjes prima op orde voor de first-buyers.

Leuk idee dit, maar ik heb er gewoon moeite mee dat je hun bedrijfje aan het financieren bent en er als token holder waarschijnlijk niets beter van wordt.
Waar wordt de token zelf voor gebruikt? Dat is het belangrijkste.

Verwijderd

pires101 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:32:
[...]

Check de 6 uur chart, ziet er prima uit, afnemend volume op de neerwaartse trend, kleine adempauze dit.
Ik ben ook benieuwd... Het weekend is al dikwijler een moeilijke periode geweest.
Zou al goed zijn moest het rond de 9k blijven hangen dit weekend...

• tias86
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:41:
[...]

Zijn heel veel mensen getilt met nepkaarten, kijk anders bdie uitzending terug. Dan hoor je de verhalen van Youp en Jochem en Guus over de ticket problematiek, nep veel te duur etc.
Ik ben zelf ook nooit getilt met nepkaarten, maar ken wel mensen die via marktplaats nepkaarten hebben gekocht, malafide bedrijfjes etc. Voorbeelden zijn er genoeg van concerten van adele beyonce michael jackson, waar tickets 1000en euros moesten kosten op de markt.
Plus betaal liever 2 euro servicekosten(liever niks natuurlijk) dan 5tientjes of honderen of duizenden teveel voor mijn kaartje, die ook nog is nep zou kunnen zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 11:58 ]

• pires101
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:42:
[...]

Ik ben ook benieuwd... Het weekend is al dikwijler een moeilijke periode geweest.
Zou al goed zijn moest het rond de 9k blijven hangen dit weekend...
Ook benieuwd naar het weekend ja, vorig weekend was niet verkeerd qua volume. Zou mooi voor het vertrouwen zijn als we iig boven de 10K kunnen blijven, om dan volgende week door de 12K te stoten.

• Pelox
Ik ben nog niet verified op binance.. dus als er iemand iets zou willen verkopen hoor ik graag :)

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:48:
Ik ben nog niet verified op binance.. dus als er iemand iets zou willen verkopen hoor ik graag :)
Sorry. Ik heb ze pas anderhalve dag. Misschien @Stevie_?

Verwijderd

Hoeveel euro?

• tias86
Staat ook op kucoin

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Alleen per 100, roept u maar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:41
Binance hoef je niet verified te zijn om te handelen

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
gisteren avond deposit in eur gedaan bij kraken nu nog niet binnen 🤔

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:53:
Zo gek is dat toch niet? Volgens mij worden SEPA-transacties niet buiten werktijden verwerkt. Zal vandaag vast nog wel op Kraken binnenkomen.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
[...]

Als die klote ticketmaster de nek omgedraaid kan worden, juich ik dat alleen maar toe. Maar je wilt niet weten hoeveel macht mojo bv heeft, die contracten lopen voor jaren :F

Verwijderd

tomdg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:52:
[...]

Binance hoef je niet verified te zijn om te handelen
Tevens is de withdrawal fee voor alle erc20 tokens een aantal dagen geleden met 50% verlaagd op Binance...

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:39:
[...]

Dikke fomo hier nu voor GET. Ik ben ook zo'n sletje he, laat me overal inpraten....
ja hier nog een, maar ik vind het best moeilijk om die keuzes te maken. Wellicht toch meer VEN kopen of toch mijn MAN stack ophogen, oh ja signal.network is ook nog wel een interessante straks. Had mij 4 weken geleden voor genomen niet meer dan 1K er in te steken maar inmiddels zit alweer op 5K |:(

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:56:
[...]

Tevens is de withdrawal fee voor alle erc20 tokens een aantal dagen geleden met 50% verlaagd op Binance...
Is dat zo? Dus ik kan gewoon even wat ether overmaken en bijvoorbeeld gvt kopen? Ether moet ik eerst omzetten naar btc geloof ik dan toch?

Zero.

• MauriceOwns
  • Laatst online: 10-04-2021
Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Zo gek is dat toch niet? Volgens mij worden SEPA-transacties niet buiten werktijden verwerkt. Zal vandaag vast nog wel op Kraken binnenkomen.
echt geen geduld voor die dingen tijd dat het automatisch gaat 😎

• tias86
Volgens de mensen van GET is er ingeval veel interesse voor zo wel nationaal als internationaal.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:57:
[...]

ja hier nog een, maar ik vind het best moeilijk om die keuzes te maken. Wellicht toch meer VEN kopen of toch mijn MAN stack ophogen, oh ja signal.network is ook nog wel een interessante straks. Had mij 4 weken geleden voor genomen niet meer dan 1K er in te steken maar inmiddels zit alweer op 5K |:(
Slecht voor je nachtrust, haal dat geld er weer uit als dat niet bedoeling was.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:00:
Volgens de mensen van GET is er ingeval veel interesse voor zo wel nationaal als internationaal.
Get wordt de coin van 2018

• Rookert25
Adnanos schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:02:
[...]

Get wordt de coin van 2018
Usecase, werkend product, lage market cap, lage total supply, transparant team, lage prijs vanwege shit exchanges. In Q2 komt een gecentraliseerde exchange, ik denk zelf iets in de orde van Kucoin.

En het is een Nederlands product, dat is altijd tof :)

Verwijderd

Rookert25 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:05:
[...]

Usecase, werkend product, lage market cap, lage total supply, transparant team, lage prijs vanwege shit exchanges. In Q2 komt een gecentraliseerde exchange, ik denk zelf iets in de orde van Kucoin.

En het is een Nederlands product, dat is altijd tof :)
Hoe wordt de coin gebruikt in dit proces dan. Waarvoor is de coin nodig?

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:57:
[...]

Is dat zo? Dus ik kan gewoon even wat ether overmaken en bijvoorbeeld gvt kopen? Ether moet ik eerst omzetten naar btc geloof ik dan toch?
Ja hoor geen probleem. Is gewoon verkrijgbaar voor ethereum op binance.

Dus ether naar je binance ether wallet, ruilen voor gvt, en klaar is kees. Kost nu 0.2 gvt om te withdrawen naar een ondersteundende wallet.

Die van mij staan nog op binance, dus ik weet niet welke wallet je zou kunnen gebruiken. Maar volgens mij elke erc20 ondersteunende.

• zwembroek
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:06:
[...]

Ik heb precies dezelfde vraag. En waarom zou een dergelijk coin een waarde kunnen hebben van 100 dollar per stuk?

• Rookert25
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:06:
[...]

Uit de whitepaper
3.2 why the protocol needs its own token
But why is adding a token to necessary? Why not implement a large-scale smart ticketing protocol with Ether
as a metric for event and ticket value? These are valid questions, but there are several important reasons why the GET Protocol needs its own token to provide seamless solutions for the current ticketing market.

1. GET as a stable store of value of the event ticket
GET is both the metric and the vehicle for every value transfer between actors in the GET Protocol during an
event ticket cycle. The incentive structure of the GET Protocol ensures that as time progresses, actors within
the GET Protocol will use the token to account for a higher volume of transactions while also covering more of the ticket value overall. Due to several event-specific price stabilizing measures—covered in the subsequent chapters; the exposure of end users and event organizers from volatility of crypto markets will be minimized.
2. Funding the GET Protocol development
To develop a GET Protocol which is accessible for every ticketing company in the world, development funds
are necessary to actualize the new smart ticketing standard proposed in this whitepaper. It would be an
absolute waste if the Dutch market alone was dominated by a GUTS powered smart ticketing GET Protocol.
As such, the GET Protocol should be generalized and open sourced so that every company interesting in
joining the transparent ticketing revolution can do so. This endeavour requires not only a solid and open code base, but also marketing and sales efforts focused on obtaining key stakeholders in every target market.
3. Providing transparency
GET solves the added-cost ; by using the token to pay for all the state changes the smart contract has to register on the blockchain. This set-up creates a transparent system in which all actors (including the
end user) can interact with and verify for themselves how value flows between all actors in the GET Protocol.
4. GET as a gatekeeper of the protocol
GET allow the GET Protocol to monitor and control the GET Protocol wallets and event organizers via the
properties assigned to the token. While it is not the intention to restrict actors in the ecosystem indefinity, some control is needed in early stages of development to guarantee stability and usability at all times.
Vooral punt 3 helpt. Als GET nodig is om de ticketadministratie te regelen dan kan je als gevolg van de blockchain zien hoe de geldstromen lopen. Dit zou schimmige administratiekosten moeten tegen gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 02-03-2018 12:13 ]

Verwijderd

muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:57:
[...]

Dat is het verleidelijke. Moet je ook mee oppassen, het kan verslavend werken.

En zoals we laatst wel gezien hebben is er altijd kans op marktcrash.

• Pelox
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:08:
[...]

Ja hoor geen probleem. Is gewoon verkrijgbaar voor ethereum op binance.

Dus ether naar je binance ether wallet, ruilen voor gvt, en klaar is kees. Kost nu 0.2 gvt om te withdrawen naar een ondersteundende wallet.

Die van mij staan nog op binance, dus ik weet niet welke wallet je zou kunnen gebruiken. Maar volgens mij elke erc20 ondersteunende.
Oke duidelijk, wat betreft ether gebruik ik mew en een deel staat op kraken.

Zero.

• tias86
zwembroek schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:10:
[...]

Ik heb precies dezelfde vraag. En waarom zou een dergelijk coin een waarde kunnen hebben van 100 dollar per stuk?
Waarom is de btc 9 k?
Waarom zou ven 100 dollar moeten worden of 10miljard tron 60 cent?
Waarom verdwijnen er miljoenen in ico die niks hebben dan een white paper ? En waarvan de helft weerv verdwijnd?
Ik zou het niet weten

[ Voor 14% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 12:16 ]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Gewoon ff wachten , deze shitcoin gaat minimaal 50% in waarde dalen.

• zwembroek
wehave schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Waarom?

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:14:
[...]

Oke duidelijk, wat betreft ether gebruik ik mew en een deel staat op kraken.
Binance is een exchange net als kraken. Weet je beetje wat je kunt verwachten. De layout is wat anders maar principe hetzelfde.

• Ypuh
muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Als die klote ticketmaster de nek omgedraaid kan worden, juich ik dat alleen maar toe. Maar je wilt niet weten hoeveel macht mojo bv heeft, die contracten lopen voor jaren :F
Mojo is toch een evenementen organisatie? Staat los van bijvoorbeeld Paylogic of Ticketmaster. Hooguit dat één van de twee een preferred partner met te hoge servicekosten is, maar dat ga je met GUTS niet oplossen.

@wehave Waarom altijd zo zuur reageren?

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 02-03-2018 12:24 ]

Verwijderd

wehave schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:17:
[...]

Je hebt een punt, hij staat erg hoog door veel discussie op de munt en fomo.

Het kan 2 kanten opgaan.

• Ypuh
Dit filmpje is ook wel weer te mooi: "Coming back to reality after a massive bull run"

Verwijderd

Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:23:
[...]

Mojo is toch een evenementen organisatie? Staat los van bijvoorbeeld Paylogic of Ticketmaster. Hooguit dat één van de twee een preferred partner met te hoge servicekosten is, maar dat ga je met GUTS niet oplossen.

is het dan niet meer een systeem voor ticketswap?

Bij Ticketmaster lijkt het me niet dat je nepkaartjes kunt kopen en transactiekosten gaan op deze manier ook niet verdwijnen. Ze moeten ook wat verdienen lijkt me.

• Pelox
Wat heeft kraken toch een ellendige site.. en het approven van een withdrawal adres lukt ook gewoon nooit.. "withdrawal approval code is invalid or has expired", heb het nu al meerdere keren geprobeerd zonder succes..

Zero.

• Ypuh
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:27:
[...]

is het dan niet meer een systeem voor ticketswap?

Bij Ticketmaster lijkt het me niet dat je nepkaartjes kunt kopen en transactiekosten gaan op deze manier ook niet verdwijnen. Ze moeten ook wat verdienen lijkt me.
Lijkt me dat ze met name Ticketmaster en Paylogic eruit willen concurreren en de illegale resale die als doel geld verdienen/oplichting zoals Viagogo en Marktplaats tegen willen gaan. Daar zit ook het serieuze geld, eerst op de transactie kosten en vervolgens bij al die tientallen resellers/oplichters die de prijs 3x over de kop gooien of dezelfde kaart 10x verkopen.

Niet zozeer Ticketswap dus, waar consumenten hun kaartje voor een redelijke prijs doorverkopen wanneer ze niet kunnen. Daar biedt Ticketswap ook garanties i.g.v. kaarten die niet werken. Volgens mij wordt dit juist toegejuicht door evenementen organisaties en artiesten, de servicekosten zijn immers al binnen, de verkoper verdiend er niet (extreem) aan en de organisatie ziet ook liever zoveel mogelijk bezoekers die op een betrouwbare manier kaarten kopen.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:24
Pelox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:32:
Wat heeft kraken toch een ellendige site.. en het approven van een withdrawal adres lukt ook gewoon nooit.. "withdrawal approval code is invalid or has expired", heb het nu al meerdere keren geprobeerd zonder succes..
Apart, ik heb de laatste week juist 'n of stuk of 3 (LTC) withdrawal addresses probleemloos toegevoegd.

• Pelox
anboni schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:34:
[...]

Apart, ik heb de laatste week juist 'n of stuk of 3 (LTC) withdrawal addresses probleemloos toegevoegd.
ltc is mij ook gelukt maar ether dus niet.. het 100x opnieuw moeten inloggen in 30min helpt ook niet echt..

Zero.

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

MauriceOwns schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:53:
Als t tegenzit wordt t pas maandag verwerkt.

• somfortiwan
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik geloof niet bedrijven in de muziekbusiness dit gaan toelaten. Ja, voor consumenten zijn er alleen maar voordelen, maar waarom zou een bedrijf gegarandeerde inkomsten opgeven?

Iedereen klaagt wel over te hoge prijzen en zotte kosten, maar als een grote band naar je land komt, dan betaal je gewoon wat ze vragen en houd je een feestje. En als ik twijfel om naar een band te gaan, dan gaat 5 of zelfs 10 euro minder 'kosten' me niet over de streep trekken.

Dit is geen aanval op de munt hè, dit gaat, net zoals de filmindustrie, over een corrupte business die alle macht in handen heeft. Ze maken het liever de consument lastig om van hun product te genieten en dan te klagen dat iedereen het downloadt, dan dat ze voor een schappelijke prijs iedereen toegang geven tot hun muziek/films/series. En dan geloof ik niet dat daar snel een ommezwaai komt, zeker niet met een technologie die zich nog volop moet bewijzen.

Edit: nog even een toevoeging over de tweedehands tickets... Ik denk niet dat de business daar van wakker ligt. Tickets die tweedehands verkocht zijn, zijn al een keertje verkocht voor een prijs waar zij tevreden over waren. Als dan opgelichte mensen niet binnen geraken, tja, ze waren gewaarschuwd. Als er mensen dan voor een veelvoud van de prijs echte tickets kopen, dan bewijzen die zotten enkel maar het gelijk dat tickets voor concerten en festivals elk jaar duurder mogen worden.

[ Voor 20% gewijzigd door somfortiwan op 02-03-2018 12:44 ]

• tias86
somfortiwan schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:41:
Ik geloof niet bedrijven in de muziekbusiness dit gaan toelaten. Ja, voor consumenten zijn er alleen maar voordelen, maar waarom zou een bedrijf gegarandeerde inkomsten opgeven?

Iedereen klaagt wel over te hoge prijzen en zotte kosten, maar als een grote band naar je land komt, dan betaal je gewoon wat ze vragen en houd je een feestje. En als ik twijfel om naar een band te gaan, dan gaat 5 of zelfs 10 euro minder 'kosten' me niet over de streep trekken.

Dit is geen aanval op de munt hè, dit gaat, net zoals de filmindustrie, over een corrupte business die alle macht in handen heeft. Ze maken het liever de consument lastig om van hun product te genieten en dan te klagen dat iedereen het downloadt, dan dat ze voor een schappelijke prijs iedereen toegang geven tot hun muziek/films/series. En dan geloof ik niet dat daar snel een ommezwaai komt, zeker niet met een technologie die zich nog volop moet bewijzen.
T gaat ook niet om de prijs die een organisator of artiest vraagt, maar meer wat er met die kaart gebeurt als je hem eenmaal hebt gekocht van hun.
Organisatoren en artiesten vinden het niet leuk voor hun fans(klanten) als ze veel te veel betalen 2ehands of nep kaart kopen via oplichters / malafide bedrijven.Ze liggen er niet wakker van denk ik.
Maar getuige Youp Guus Jochem is het wel een probleem dat zij graag getackled zien worden, zij investeren zelf ook in GET gaven ze aan in dwwd. En getuige nog meer interesse is dit dus wel iets wat de gemoederen van artiesten en organisatoren bezig houd.

[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 12:49 ]

• mannowlahn
Rookert25 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:00:
[...]

Slecht voor je nachtrust, haal dat geld er weer uit als dat niet bedoeling was.
oh neehoor, ik slaap er niet minder om. Maar ik wilde alleen benadrukken dat elke keer zo'n nieuwe toffe technologie tegenkomen ervoor zorgt dat mijn beslissing om niet meer te investeren toch weer verbroken wordt ;)

• zwembroek
Is het de bedoeling van Genesis Vision dat die managers de opbrengst van die tokens gaan gebruiken om te beleggen?

• mannowlahn
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:23:
[...]

Mojo heeft in zoverre macht dat bv paradiso alles via mojo moet doen, ticketmaster zit daar aan vast want 3 keer raden van wie ticketmaster en mojo is, live nation. Het is een best vieze constructie waar de locaties niet iets anders kunnen kiezen.

• mannowlahn
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:46:
[...]

T gaat ook niet om de prijs die een organisator of artiest vraagt, maar meer wat er met die kaart gebeurt als je hem eenmaal hebt gekocht van hun.
Organisatoren en artiesten vinden het niet leuk voor hun fans(klanten) als ze veel te veel betalen 2ehands of nep kaart kopen via oplichters / malafide bedrijven.Ze liggen er niet wakker van denk ik.
Maar getuige Youp Guus Jochem is het wel een probleem dat zij graag getackled zien worden, zij investeren zelf ook in GET gaven ze aan in dwwd. En getuige nog meer interesse is dit dus wel iets wat de gemoederen van artiesten en organisatoren bezig houd.
Ticketswap werkt anders best goed hoor. Enige probleem wat je dan hebt is dat iemand nog steeds vroeg op de dag zijn kaartje kan scannen op het terrein. Kan je later wel weer declareren hoor, maar kut blijft het wel. Dat is dan wel weer een voordeel van GET.

• tias86
Ticketswap werkt prima zelf ook gebruik van gemaakt, marktplaats kan ook.
Alleen los daarvan heb je dus nog meer sites etc die de kaarten aanbieden. Want op ticketswap is ook vaak niks meer te krijgen als het populair feestje is of wanneer de weersvoorspelling in loop van de week een stuk beter is geworden in het geval van een festival.

[ Voor 10% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 12:59 ]

• somfortiwan
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:46:
[...]

Ach, zie nog ff m'n laatste edit, ik geloof echt niet dat ze daar van wakker liggen. Als organisatoren het zelf een probleem vonden, maakten ze zelf een webshop, maar dat kost ook geld. De verdeling van tickets kost ook geld. De 'gratis' reclame die ticketmaster je blijft sturen vanaf het moment dat je een ticket koopt, kost ook geld.

De industrie is tevreden, dus er gaat niet snel iets veranderen, ook al klagen ze af en toe eens openlijk om de voeling met het plebs niet volledig kwijt te geraken.

• tias86
somfortiwan schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Ach, zie nog ff m'n laatste edit, ik geloof echt niet dat ze daar van wakker liggen. Als organisatoren het zelf een probleem vonden, maakten ze zelf een webshop, maar dat kost ook geld. De verdeling van tickets kost ook geld. De 'gratis' reclame die ticketmaster je blijft sturen vanaf het moment dat je een ticket koopt, kost ook geld.

De industrie is tevreden, dus er gaat niet snel iets veranderen, ook al klagen ze af en toe eens openlijk om de voeling met het plebs niet volledig kwijt te geraken.
Ach als Youp van t Hek Guus Meeuwis en Jochem Meyer jou niet kunnen overtuigen, wie ben ik dan he.
Geloof wat je wilt geloven :)

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:03
somfortiwan schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:02:
[...]

Daarom was het juist zo tof om te zien dat door artiesten daar voor willen knokken. Dus het publiek wil het en de artiesten willen het. Dan zit er als ticket verkoper niet veel op dan mee gaan of ten onder gaan. Want vroeg of laat zullen hun klanten kiezen voor een eerlijker systeem.

Verwijderd

zijn er nog meer mensen die weet hebben van deze ico?
https://www.blockchainhotels24.com
Heb hier zelf in geinvesteerd want lijkt me wel een vet project.
Wat vinden jullie er van?
Dit weekend heb je ze nog voor de goedkoopste prijs.

• Ypuh
Ben het volledig eens met jullie opmerkingen! Durf daarom ook wel met enige zekerheid te zeggen dat GUTS het niet gaat redden in the long run. Event organisaties en locaties zijn totaal niet gebaat bij het adopteren van zo'n systeem, en leuk dat zo'n Guus Meeuwis zich naar voren laat schuiven als goed huisvader, maar hem zal het ook allemaal aan z'n reet roesten zo lang die z'n geld maar op tijd krijgt.

Ff een korte inventarisatie wie profiteren van GUTS:
Evenementen locaties: Nee
Event organisaties: Nee
Huidige ticket aanbieders (Ticketmaster, Paylogic etc): Nee
(Internationale) Artiesten: Nee
Consumenten die rechtstreeks kaartverkoop: Nee
Ticket resellers (Viagogo, Ticketswap etc): Nee
Oplichters: Nee
Token holders: Twijfelgeval
Consumenten bij 2e hands verkoop: Ja
GUTS: Ja

Kortom, de kosten worden niet minder, maar worden verplaatst van de huidige aanbieders naar GUTS. Dat zal niet zonder slag of staat gaan (lees: mission impossible) en slechts een zeer beperkt deel van de consumenten profiteert (diegene die te laat waren en te lui waren een betrouwbaar adres op te zoeken voor 2e hands tickets).

Staat natuurlijk zoals altijd weer los van de crypto, maar ik heb het gevoel dat je gewoon 100% het team van GUTS aan het sponsoren bent zonder enig incentive behalve een eventuele koersstijging.
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:05:
[...]

Ach als Youp van t Hek Guus Meeuwis en Jochem Meyer jou niet kunnen overtuigen, wie ben ik dan he.
Njah, ik ben een rasoptimist, maar als het op artiesten aankomt ben ik toch altijd wat achterdochtig. Wat hebben ze te verliezen in deze, wat is hun skin in the game? In het ergste geval halen ze een wit voetje bij de massa omdat zij, tegen de stroom van de hele commerciele wereld in, wél aandacht hebben voor de belangen van hun fans (en dan ook nog dat deel die te laat waren om een kaartje kopen en dachten dat dhr. Mo Jo Ticketmaster op Markplaats wel betrouwbaar klonk).

Mocht het slagen, dan zullen ze wel meeprofiteren van GUTS. Gaat het project de afgrond in, boeiend, ze zijn er toch niet van afhankelijk en het heeft ze nauwelijks tijd/geld/imagoschade gekost. Durf zelfs nog wel zo ver te gaan dat ze benaderd zijn door GUTS en betaald worden om daar te zitten en een goed woordje te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 02-03-2018 13:18 ]

• somfortiwan
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:05:
[...]

Ik ben een Belg, dus neen, Guus en Jochem doen me niks :)

Ik sprak eerder over grote, internationale sterren waar de zaal altijd voor vol zit, wat de prijs ook is. Er zijn al genoeg grote, Amerikaanse sterren geweest die streaming diensten hebben geboycot omdat ze niet genoeg kregen of om welke reden dan ook. Daar komen ze dan even positief mee in het nieuws, en 2 jaar later staan ze er toch gewoon op. Even roze bril afzetten, als Sony, EMI of Universal het een probleem vinden, dan is het een probleem.

• wehave
Dacht ik geef wat tegengas ;)

• tias86
We gaan het beleven mensen, ik geloof er in. En vind het een strak plan.
@Ypuh leuke complot theorie, ben er zelf ook niet afhankelijk van, als de koers omgaat vind ik het allemaal best. En zou leuk zijn als het slaagt.

[ Voor 51% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 13:21 ]

• tias86
@wehave tag je eind van de maand wel even als GVT op 100 dollar staat ;)

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:29
Zitten hier eigenlijk veel mensen in WPR?

• mannowlahn
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:09:
haha sorry hoor, dit is dus een mooi voorbeeld hoe blockchain geen kloot toevoegt en puur wordt gebruikt voor marketing doeleinden. Het is gewoon een timeshare situatie waar je in theorie aandeelhouder bent van een hotel.

Sorry hier zou ik nog gene stuiver aan besteden. Alleen al omdat elke zin meerdere superlatieven bevat, dit stink aan alle kanten

Ik hoop dat je er niet al teveel ingegooid hebt. Mijn bullshit meter gaat als een malle af als ik dit soort teksten lees. Er staat namelijk helemaal niets behalve een autoverkoper praat.

"The Blockchain Hotels experience has been
designed for people who want to enjoy amazing
places while they mix their business and leisure,
have fun and express themselves, and not break
the bank while they do it. Moreover, early
supporters will have access to accomodations at
the hotels to either live at or lease for a profit, and
all for an affordable price."

[ Voor 25% gewijzigd door mannowlahn op 02-03-2018 13:22 ]

• wehave
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:17:
@wehave tag je eind van de maand wel even als GVT op 100 dollar staat ;)
Please do :)
Hoeveel heb je er van?

• tias86
@wehave 7.8

• zwembroek
Daar ga je geen Tesla voor kunnen halen :P

Verwijderd

h8bal schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:19:
Zitten hier eigenlijk veel mensen in WPR?
Ja ik zit in WPR, gaat redelijk solid vooralsnog.

• tias86
zwembroek schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:25:
[...]

Daar ga je geen Tesla voor kunnen halen :P
Misschien wel 1 velg straks ;)

• wehave

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:26:
[...]

Misschien wel 1 velg straks ;)
Als je echt vertrouwen hebt koop je er paar 1000. Nu ben ik niet overtuigd:p

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Als die dip nog komt. De echte dip was 6 februari, en sindsdien is ie toch lekker aan het stijgen.

• Ypuh
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:15:
We gaan het beleven mensen, ik geloof er in. En vind het een strak plan.
@Ypuh leuke complot theorie, ben er zelf ook niet afhankelijk van, als de koers omgaat vind ik het allemaal best. En zou leuk zijn als het slaagt.
Een koersstijging zou zeker mogelijk moeten zijn en gun ik je ook van harte. Mijn kijk op crypto blijft dan ook dat in de meeste gevallen de currency los staan van de projecten, net als bij Kickstarter. Ik investeer liever in projecten waar je als tokenholder meeprofiteert, in plaats van dat je gewoon sponsor van een leuk idee bent.

V.w.b. complot theorieën, in dit geval heb ik een tijdje bij Paylogic gewerkt toen de boel net een beetje begon te draaien en baseer ik daarop mijn strategie. Gaat de koers x3 en wordt ik een aantal keer gequote hoe fout ik het had dan heb ik gewoon pech. Pas wanneer ze een concurrent van Paylogic en Ticketmaster worden heb ik het fout.

En nog ff mijn boeren verstand opmerking; 2 comedians en een Nederlandse volkszanger bij DWDD? Ze weten allen niet eens wat blockchain is, maar het is wel dé oplossing voor hun probleem? De enige reden dat GUTS daar aan tafel mag zitten is omdat ze 3 grote namen hebben weten te paaien, en de enige reden dat die 3 grote namen daar zitten is omdat ze weer even positief in het nieuwskomen met het buzzword van 2017/2018. Als het morgen doodbloed is niemand er minder van geworden.

Als ze indruk willen maken hadden ze daar samen met Mojo en het ACM moeten zitten.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:37:
[...]
Als die dip nog komt. De echte dip was 6 februari, en sindsdien is ie toch lekker aan het stijgen.
Enige zekerheid op de cryptomarkt: Er komt altijd een dip .. |:(

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
Zoals al aangegeven zou ik hier niet induiken. Kijk maar naar de lijst onderaan de pagina met personen van het project. Ik zie een software developer. Dan vraag ik mij af hoe ze het hele gebeuren van de cryptovaluta gaan regelen en sturen. Nu zie ik alleen maar sales en marketing mensen en wat architecten voor de hotels. Meer een line-up om een gewone hedendaagse hotel keten op te tuigen, niks meer.

Dotabuff profile

• tias86
@Ypuh Ben dat ook wel met je eens hoor,blockchain is gewoon de shit aldus Guus. maar zoals ik al zei we zien wel hoe het zich ontwikkelt en waar t schip strand.:)
Als ik 100% achter 1 van al die blockchain projecten kon staan, had ik er wel all in op gegaan, dat heb ik nog nergens bij eigenlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 13:51 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar als je investeert doe dan lekker in projecten die op globaal niveau wat toevoegen,mensen uit verschillende landen, mensen met hersens en een foto van zichzelf op de site + liefst nog youtube interviews van die mensen door onafhankelijke personen (dus niet werknemer interviewt baas).... en in de top 100 van marketcap....

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 13:48 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• radem205
RookieRooster schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:42:
[...]

Enige zekerheid op de cryptomarkt: Er komt altijd een dip .. |:(
Dat is waar, maar of de dip zo laag is dat ie significant onder de huidige prijs zakt, waag ik te betwijfelen.

• Rookert25
VEN gaat goed door het putje nu. Had toch wat meer in USDT moeten zetten vorige week om mijn lading VEN te vergroten, lastig lastig. Laatste keer dat ik dat deed ging het omhoog. :P

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:48:
[...]
Dat is waar, maar of de dip zo laag is dat ie significant onder de huidige prijs zakt, waag ik te betwijfelen.
Dat dacht ik ook altijd... totdat het dinsdag 6 februari werd :/

• radem205
Rookert25 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:49:
VEN gaat goed door het putje nu. Had toch wat meer in USDT moeten zetten vorige week om mijn lading VEN te vergroten, lastig lastig. Laatste keer dat ik dat deed ging het omhoog. :P
Om maar te zwijgen over ADA ;w

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:26:
[...]

Ja ik zit in WPR, gaat redelijk solid vooralsnog.
Ook de FOMO toen dat hij leek de Binance wedstrijd te winnen leek enorm. Ik heb er een beetje aangeschaft via huobi, maar ben aan het twijfelen om er een serieus aantal van bij te kopen.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:48:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar.. Er zijn afgelopen maand tientallen coins met 60% a 70% gezakt waar ik het ook nooit van verwacht had.

• Ypuh
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Om maar te zwijgen over ADA ;w
En dan te bedenken dat ongeveer de helft van mijn PF uit ADA, VEN en ICX bestaat -O-

• mannowlahn
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:55:
[...]

En dan te bedenken dat ongeveer de helft van mijn PF uit ADA, VEN en ICX bestaat -O-
Het komt allemaal wel goed joh. Ongeacht wat er in maart gebeurt, rond augustus zal het allemaal wel flink in de plus staan!

Zie dit soort momenten als een moment om bij te kopen, mocht je dat nog willen.

• radem205
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Ik heb ook ADA (geen grote hoeveelheid). Ik ga deze voorlopig niet van de hand doen, aangezien ik er nog steeds veel vertrouwen in heb. Het is wel frustrerend te zien dat ADA al enige tijd gestaag daalt. VEN en ICX heb ik (tijdelijk) ingeruild voor NCASH en GVT. Geen verkeerde keus tot nu toe.

[ Voor 10% gewijzigd door radem205 op 02-03-2018 13:58 ]

• tias86
GVT GET NULS ARK allemaal in het groen bij mij alleen BPT kleurt rood maar staat nog wel in de plus

• radem205
muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Het komt allemaal wel goed joh. Ongeacht wat er in maart gebeurt, rond augustus zal het allemaal wel flink in de plus staan!

Ik probeer een middenweg te vinden in lange termijn hodl'en en zo nu en dan switchen. Nu de koers van VEN erg tegenvalt (zeker gezien de rebrand jl.) en in de zomer pas THOR in het leven wordt geroepen, is het mijns inziens zonde om in de tussentijd niet te profiteren van andere coins die op de kortere termijn iets moois kunnen doen.

• mannowlahn
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:00:
[...]

Ik probeer een middenweg te vinden in lange termijn hodl'en en zo nu en dan switchen. Nu de koers van VEN erg tegenvalt (zeker gezien de rebrand jl.) en in de zomer pas THOR in het leven wordt geroepen, is het mijns inziens zonde om in de tussentijd niet te profiteren van andere coins die op de kortere termijn iets moois kunnen doen.
wellicht, maar alleen als je je ven met winst kan verkopen is dat interessant.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Rookert25 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:49:
VEN gaat goed door het putje nu.
Ik vraag mij af wat je kan doen met die ven tokens uiteindelijk??

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Ypuh
muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:57:
[...]

Klopt, heb de afgelopen weken ook wel gestaag bijgekocht waardoor de gemiddelde aanschafprijs niet duur is. Nadeel is wel dat zo'n beetje mijn hele PF inclusief een groot deel ETH flink achter blijven op BTC. In dollar waarde is de schade redelijk beperkt, maar in BTC waarde is er wel 35-40% verdampt de laatste 1-2 week.

Bij tokens als ADA, ICX en ook ARK zou je verwachten dat de bodem nu toch wel een keer in zicht is.

• pires101
A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:02:
[...]

Ik vraag mij af wat je kan doen met die ven tokens uiteindelijk??
Misschien moet je dan eens wat research doen ergens naar in plaats van hier dingen te blijven roepen?

• radem205
muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:01:
[...]

wellicht, maar alleen als je je ven met winst kan verkopen is dat interessant.
Klopt, maar mijn vertrouwen in VEN is toch wel iets gedaald. Het lange tijd (kunstmatig) laag houden van de koers i.c.m. tegenvallende effecten op de koers bij announcements, heeft mij toch doen besluiten om ze (tijdelijk) van de hand te doen.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:58:
[...]
Ik heb ook ADA (geen grote hoeveelheid). Ik ga deze voorlopig niet van de hand doen, aangezien ik er nog steeds veel vertrouwen in heb. Het is wel frustrerend te zien dat ADA al enige tijd gestaag daalt. VEN en ICX heb ik (tijdelijk) ingeruild voor NCASH en GVT. Geen verkeerde keus tot nu toe.
Hier ook ADA in PF. Helaas een gedeelte te duur gekocht, had toen al mijn twijfels maar meegegaan in een stukje FOMO :F , Denk er sterk aan om een gedeelte te verkopen, echter ik wacht nog wel op de update van de roadmap die de prijs vast iets doet laten stijgen. Deze staat meen ik gepland voor 5 maart.
Pagina: 1 ... 134 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!