[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.112 views

Onderwerpen

Verwijderd

De keuze is reuze. Ik baal nu wel een beetje dat ik met m'n domme kop geen NANO heb gekocht afgelopen dip. Ik denk persoonlijk niet dat die ooit nog een keertje tegen de 6 dollar gaat leunen...

Wie weet. Mocht het wel zo zijn betekend het gigantische fuckups binnen NANO zelf of weinig goeds voor de totale markt.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Misschien vergezocht, maar verwachten jullie dat als Wanchain op exchanges terecht komt, dat dat voor een dip bij ICX gaat zorgen? De meeste mensen waarvan ik weet dat ze nu in ICX zitten een deel daarvan willen verkopen zodra Wan beschikbaar komt.
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:45:
De keuze is reuze. Ik baal nu wel een beetje dat ik met m'n domme kop geen NANO heb gekocht afgelopen dip. Ik denk persoonlijk niet dat die ooit nog een keertje tegen de 6 dollar gaat leunen...

Wie weet. Mocht het wel zo zijn betekend het gigantische fuckups binnen NANO zelf of weinig goeds voor de totale markt.
Ik acht de kans zelf ook niet zo groot, maar ik had ook niet meer verwacht Nano onder de 7$ te zien nadat begin januari de koers op 36$ stond.

[ Voor 54% gewijzigd door Bmfd op 01-03-2018 23:48 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:45:
[...]

Klopt, maar ik wil m'n nieuwe tv toch wel vroeger.
Ik heb die lambo ook liever vandaag dan morgen :+ maar de tijd van snel geld verdienen is nu eerst even voorbij. Nu langzaam groeien richting de volgende media hype :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:46:
[...]

maar de tijd van snel geld verdienen
Die tijd komt pas in 2019 als er echt serieuze spelers bij komen, niet die immitatie kopietjes en centralized zooi

[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 23:47 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:46:
[...]

Ik heb die lambo ook liever vandaag dan morgen :+ maar de tijd van snel geld verdienen is nu eerst even voorbij. Nu langzaam groeien richting de volgende media hype :)
Kobalt mijnen maar dan op de stock market :)

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:33:
Mocht er weer een redelijk dramatische dip komen (ja ik weet het, ik hoop ook van niet natuurlijk) wat gaan jullie dan bijkopen in de uitverkoop?
Ik ga dan voor NANO.
AMP, LBC, WABI, WAVES, STRAT en ICX. Meeste zijn trouwens al "on sale" Veel bijkopen zal het niet worden, na alle dips van de laatste weken is het geld wat ik er max in wil steken nu ook wel zo'n beetje op. :'(

Verwijderd

Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:46:
Misschien vergezocht, maar verwachten jullie dat als Wanchain op exchanges terecht komt, dat dat voor een dip bij ICX gaat zorgen? De meeste mensen waarvan ik weet dat ze nu in ICX zitten een deel daarvan willen verkopen zodra Wan beschikbaar komt.
Als het zo is blijft er niet veel over van ICX... Hij lijkt nu al wat aan de horizon te verdwijnen.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
GVT de nieuwe BTC

Verwijderd

Hahah helemaal los met GVT. Sowieso nu al mijn favoriete hold. Mijn eerste high buy die niet na 5 minuten de afgrond instort.

• tias86
Koop nu je het nog kan betalen van je aow (voor een aantal hier dan ;) )

• Bmfd
Ik verwacht zelf nog altijd meer van Monero Gold, staat vandaag op +4%.
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:49:
[...]

Als het zo is blijft er niet veel over van ICX... Hij lijkt nu al wat aan de horizon te verdwijnen.
Inderdaad, ik had eigenlijk allang een bounce verwacht. Ik ben nu ruim een maand geleden op ICX uitgestapt en ik kan nu het aantal van toen verdubbelen. :o

[ Voor 49% gewijzigd door Bmfd op 01-03-2018 23:56 ]

Verwijderd

RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Zag vandaag een filmpje op Youtube, best verrassend.
In de grote steden in China wordt er niet meer met cash betaald maar alles met een QR-code dmv het mobieltje.
Tot aan tips aan een straatmuzikant.
Ze hebben daar de hele creditcard hype overgeslagen.
De wereld veranderd daar sneller als hier en ze zijn met zovelen. :)
Zo'n sprong inderdaad, hadden ze in Afrika ook; iedereen een mobieltje, maar niet iedereen een solide onderkomen.

Hoorde trouwens vandaag bizar verhaal van iemand die in shanghai woont. Daar zijn ze bezig een systeem in te voeren dat iedereen elkaar kan 'raten' op straat. Vervolgens krijgt iedereen een cijfer gebaseerd hierop wat openbaar wordt gemaakt. Klinkt als broodje aap verhaal en is ook zeker te 'gamen', maar zou daar best op een bepaalde manier realiteit kunnen worden

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik ben verleid door de lage prijs van ICX dus wil graag meer fiat erin steken, wat is op het moment het voordeligst? (litebit is meestal toch redelijk prijzig?)

• tias86
@cryptosletje monero gold is het beste voorbeeld van de afgrond instorten, en dat na slechts 4uur na aankoop. is mijn pr

• tias86
Tominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:56:
Ik ben verleid door de lage prijs van ICX dus wil graag meer fiat erin steken, wat is op het moment het voordeligst? (litebit is meestal toch redelijk prijzig?)
Litebit verkoopt ze alleen niet dus dat word lastig

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
satos btc kopen dan omzetten op binance

• Bmfd
Van de brokers is Bitonic in ieder geval al goedkoper dan Litebit, maar het beste is via Bitstamp/Kraken/bl3p/Coinbase als je die mogelijkheid hebt.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Ik presenteer jullie de Creative Director van NCASH:

Afbeeldingslocatie: https://nucleus.vision/img/team/brooks.png?v=1.8.6

Best funky toch. Ik hoop serieus dat de 166 coins die ik heb ooit nog eens veel waard worden. Nu kan ik er hoogstens BNB van kopen.

• Tominatie
  • Niet online
Bedankt voor de reacties, misschien is het voor nu toch slimmer om even wat geld op Kraken te zetten (ookal kost dat meer tijd) door de schommelende koers. Bitcoin kan natuurlijk een terugval hebben als hij maar niet door de 11k komt.

• tias86
Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:01:

[afbeelding]

Best funky toch. Ik hoop serieus dat de 166 coins die ik heb ooit nog eens veel waard worden. Nu kan ik er hoogstens BNB van kopen.
Zeker met zijn vingers in het stopcontact gezeten toen ie de blockchain aan het aansluiten was

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:02:
Bedankt voor de reacties, misschien is het voor nu toch slimmer om even wat geld op Kraken te zetten (ookal kost dat meer tijd) door de schommelende koers. Bitcoin kan natuurlijk een terugval hebben als hij maar niet door de 11k komt.
Als ik snel wil doe ik altijd een crypto op litebit zoals doge. Die staat meestal binnen paar minuten op je exchange na aankoop. Is niet goedkoopste optie maar wel lekker vlug.

• Richh
Best funky toch. Ik hoop serieus dat de 166 coins die ik heb ooit nog eens veel waard worden.
Eigenlijk heb je 'm 5 euro voor z'n gezichtsbeharing gegeven? :+

• Richh
Zó hard gaan die dalingen nou ook weer niet. Een terugval van $100 is nog geen 1% he :P
Maar het is onderdeel van de gok, het kan ook dat BTC door de 11k heen groeit in de komende dagen. Al ben ik weer huiverig voor het weekend.

Verwijderd

[afbeelding]

Met deze man aan het creatieve roer van NCASH zou je bijna met zekerheid durven stellen dat de koers van NCASH maar 2 kanten op kan gaan.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:09:
[...]

Met deze man aan het creatieve roer van NCASH zou je bijna met zekerheid durven stellen dat de koers van NCASH maar 2 kanten op kan gaan.
Zijwaarts of bergafwaarts?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Bmfd
Overigens heette Ncash voorheen Bellboi en claimde ze actief te zijn in duizenden winkels. Vervolgens zijn ze overgegaan in Nucleus Vision en hebben ze 40 miljoen opgehaald met hun ICO. Nu claimen ze nog maar actief te zijn in 10 winkels. Ik vraag me wel af hoe dat zit, maar er is voor de rest niets over te vinden.

Edit: Tron is net toegevoegd aan Bittrex. Ik ga er zelf niet op instappen, maar het kan wellicht interessant zijn voor een snelle gain.

[ Voor 18% gewijzigd door Bmfd op 02-03-2018 00:23 ]

• Dhr. Satoshi
Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:15:
Overigens heette Ncash voorheen Bellboi en claimde ze actief te zijn in duizenden winkels. Vervolgens zijn ze overgegaan in Nucleus Vision en hebben ze 40 miljoen opgehaald met hun ICO. Nu claimen ze nog maar actief te zijn in 10 winkels. Ik vraag me wel af hoe dat zit, maar er is voor de rest niets over te vinden.
Ze claimen ook een samenwerking te hebben met vodafone en intel... Als je zo`n site moet geloven is het helemaal de bom natuurlijk. Ben benieuwd.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:22:
[...]

Ze claimen ook een samenwerking te hebben met vodafone en intel... Als je zo`n site moet geloven is het helemaal de bom natuurlijk. Ben benieuwd.
Ze hebben een gsm-abonnement. _O-

• TomTorquay
Gaan we nog eens een poginkje doen door de 11k?
10990 en stijgend...

Verwijderd

TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:25:
Gaan we nog eens een poginkje doen door de 11k?
10990 en stijgend...
Ik zal pitten. Morgen 5 uur de wekker weer. Als ik wakker wordt verwacht ik zo'n 12k bitcoin te zien. Geen TA maar gewoon gevoel. We gaan ervoor 💪

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 00:29:
[...]

Ik zal pitten. Morgen 5 uur de wekker weer. Als ik wakker wordt verwacht ik zo'n 12k bitcoin te zien. Geen TA maar gewoon gevoel. We gaan ervoor 💪
Lekker man 28,5 uur slapen. Succes zo!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:43
Lijkt erop dat we de 'over 9000!!' memes weer uit de kast mogen halen. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
anboni schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:37:
Nee hoor, ik heb net voor 'n aardig bedrag BTC naar EUR gezet, dus nu gaat 'ie voor de 12k :P
Sometimes I hate being right 8)

• TomTorquay
anboni schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 01:23:
[...]

Sometimes I hate being right 8)
11k op Binance :)
Nu zien of ie ook door de resistance op 11065 geraakt. Vraag me niet waar dat vandaan komt, ik vertel het ook maar gewoon door.

[ Voor 27% gewijzigd door TomTorquay op 02-03-2018 01:28 ]

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
En nog maar net begonnen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door anboni op 02-03-2018 01:30 . Reden: ik haat edits :P ]

• A87
  • Niet online

A87

wow laatse keer dit 11000+ was in januarie.
Bitcoin moet echt ff 30K aantikken om vervolgens weer naar 18K te gaan ofso en daar te hangen 2 maanden ofso. Het is nu toch echt een mainstream coin geworden.. horen meer pieken en dalen bij volgens mij want voor novemeber 2017 gebeurde er eigenlijk weinig .. had toen nog geeneens vertouwen in bitcoin lol

[ Voor 98% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 01:37 ]

• A87
  • Niet online

A87

Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:45:
[...]

Klopt, maar ik wil m'n nieuwe tv toch wel vroeger.
Ik w8 tot ik 1-2 Mil heb .. voor die tijd ga ik helemaal niets van crypto opnemen :+ kan wel 10 jaar duren
Of het eindigt met nix kan ook natuurlijk... jammer dan maar wel vermakelijke tijd, zijn ergere dingen

In de crypto zitten voor TVtje??? je moet 10 tvs inzetten juist _/-\o_
YouTube: The bitcoin : bubble

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 01:43 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
D-Ed schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:30:
[...]

*Proest!* Kom op zeg.. De meest mensen die hier niet meer komen doen dat om heel andere reden (volgens mij, ik weet dat natuurlijk niet 100% zeker, zoals jij dat ook niet kunt weten... “Assumption is the mother of all fuckups” enzo...)
In het kort de samenvatting van mijn tweede huwelijk. :P

En verder, hoi. Daytrader hier. Succesvol ook nog eens. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• TomTorquay
En we zijn weer onder de 11k gezakt
Benieuwd hoe hoog/laag we tegen de middag staan
Slaapwel

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 02:14:
En we zijn weer onder de 11k gezakt
Benieuwd hoe hoog/laag we tegen de middag staan
Slaapwel
Nee hoor maar koetsjiekoetsjie enzo, slaap lekker. :+

Samenvatting van vandaag, A87 is de dorpsidioot en facedown zit er vlak achter maar kan zichzelf iets beter verwoorden. :P De crypto's hebben weinig tot niet bewogen. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

12k wat te hoog gegrepen maar wel lekker ruim door de 11k! Dat is mooi wakker worden :P

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 05:09:
12k wat te hoog gegrepen maar wel lekker ruim door de 11k! Dat is mooi wakker worden :P
Mooi wakker worden is een ander verhaal hier. Mijn hele shitcoin PF is juist gedaald t.o.v. BTC. Eigenlijk voor het eerst dat niets is meegegaan met het koersverloop hiervan. Vaag... nouja het is nog vroeg, we wachten af...

Verwijderd

Dakillerbean schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 05:55:
[...]

Mooi wakker worden is een ander verhaal hier. Mijn hele shitcoin PF is juist gedaald t.o.v. BTC. Eigenlijk voor het eerst dat niets is meegegaan met het koersverloop hiervan. Vaag... nouja het is nog vroeg, we wachten af...
Er is hoop, bitcoin zakt ook alweer...

Mijn crapfolio doet het nog redelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 06:40 ]

Verwijderd

Edit: te vroeg voor forums.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 06:39 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Als je aan mij 10 euro overmaakt, stuur ik 100 euro terug! Echt waar!

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Voor ons onze arme belgen hier.
https://www.hln.be/ihln/i...tcoin-beleggers~a4e1c191/

De fiscus richt zijn pijlen op Belgen die in cryptomunten beleggen. De eerste dossiers zijn geopend en de honger is nog niet gestild, berichten De Standaard en Het Nieuwsblad.

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
wally228 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:37:

De fiscus richt zijn pijlen op Belgen die in cryptomunten beleggen. De eerste dossiers zijn geopend en de honger is nog niet gestild, berichten De Standaard en Het Nieuwsblad.
Fiscus. België. Kijk, dat is nog eens nieuws... Sinds wanneer moet men daar belasting betalen? :)B _O-

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021

https://m.tijd.be/netto/b...in-bitcoin-belegt/9958726

Trading staat gelijk aan 33%

Als u be­legt in bit­coin - u maakt er dus geen full­ti­me job van - is de si­tu­a­tie na­tuur­lijk an­ders. De meer­waar­de die u dan boekt op de ver­koop van uw bit­coins, of welk ander be­leg­gings­pro­duct, is vrij­ge­steld van per­so­nen­be­las­ting. Daar is wel een voor­waar­de aan ge­kop­peld. De fis­cus ver­wacht dat die trans­ac­ties bin­nen het nor­ma­le be­heer van het privéver­mo­gen val­len.

Als u niet als zo'n goede huis­va­der op­treedt en met hoge ri­si­co's in­speelt op he­vi­ge prijs­schom­me­lin­gen, voert u in de ogen van de fis­cus ver­rich­tin­gen met een spe­cu­la­tief ka­rak­ter uit. Is dat het geval, dan geldt daar een be­las­ting­ta­rief van 33 pro­cent voor.

Net zoals dat voor an­de­re be­leg­gings­pro­duc­ten het geval is, zit je hier in de prak­tijk in een soort grij­ze zone. Want hoe de­fi­ni­eer je een goe­de­huis­va­der­be­leid exact? En vanaf wan­neer ben je spe­cu­la­tief bezig? Bo­ven­dien vin­den de trans­ac­ties in bit­coin plaats op han­dels­plat­for­men waar­op geen toe­zicht wordt ge­hou­den.

Dit kan je allemaal aantonen in https://etherscan.io
Weer een mooi voorbeeld om je sleutels op te slaan op een ledger.

[ Voor 51% gewijzigd door jorisdeket op 02-03-2018 08:10 ]

Verwijderd

Inderdaad, de fiscus gaat zich weer met het verkeerde bezighouden. 3 zaken geopend, mannekes toch...

Blijf het wel raar vinden dat de alts zo "laag" blijven staan. XRP zakt zelfs nog verder weg terwijl alle positieve berichten. Ook ETH staat nog laag in vergelijking met 2 weken geleden. In verhouding met BTC had hij nu +800 moeten staan lijkt mij.

Best gewoon BTC aankopen, alles is zowat aan het verplaatsen richting BTC of ben ik mis?

• jorisdeket
  • Laatst online: 23-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:09:
Inderdaad, de fiscus gaat zich weer met het verkeerde bezighouden. 3 zaken geopend, mannekes toch...

Blijf het wel raar vinden dat de alts zo "laag" blijven staan. XRP zakt zelfs nog verder weg terwijl alle positieve berichten. Ook ETH staat nog laag in vergelijking met 2 weken geleden. In verhouding met BTC had hij nu +800 moeten staan lijkt mij.

Best gewoon BTC aankopen, alles is zowat aan het verplaatsen richting BTC of ben ik mis?
Dit gekwakkel van BTC zal starttende ICO's en doelloze projecten het leven zuur maken.

Gesprek over het zelfde met een mede chat gebruiker en ik😄
Would be great. BTC must be stopped from dominating all altcoins.
Have you heard about ETHOS. They bring a universal wallet during the next 4 weeks and in Q2 it will be possible to buy hundreds of altcoins directly with fiat. Not necessary to buy BTC first. This will maybe change the crypto world and the dominance of BTC will stop.
Check out the project. It is also great.

[ Voor 25% gewijzigd door jorisdeket op 02-03-2018 08:17 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
$PAC op cryptopia, "nog" lekker goedkoop!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
Zou dat letterlijk op alle bedragen zijn? Ik wil het gerust volgens de regeltjes spelen, maar als iemand met 200 euro ltc in december vorig jaar op de ath eind dit jaar 20 euro verdient, dan kost het het je waarschijnlijk meer aan je boekhouder om uit te zoeken waar het hoort dan je uiteindelijke hebt verdiend... Maar waar ligt de grens dan? 1000 euro, 10000 euro? En gaat dit ook over virtuele winst of enkel winst die je hebt laten uitkeren?

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Kun je eigenlijk iets doen met die BCPT die ge kreeg van de airdrop? Voor te verkopen lijkt het te laag te zijn.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Lol BTC door de 11100 dollar om vervolgens weer in te kakken naar net boven 11k

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:30:
$PAC op cryptopia, "nog" lekker goedkoop!
Als je op ATH hebt gekocht dan ben je echt genaaid geweest :9

Verwijderd

Rebbelx schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:38:
Stond vanmorgen rond 5 uur op 11160 volgens livecoinwatch.com

Uurtje of 7 stond ie alweer op 10.920.

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Rebbelx schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:38:
Tuurlijk, hij kan moeilijk in 1 rechte lijn meteen door naar de 12K...

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:43
Tja die paar 100 dollar schommelingen doet de btc eigenlijk zo goed als constant.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:20

Gelieve geen FUD te verspreiden, zeker niet voor zo'n non-artikel. ;)

• spietie
  • Laatst online: 05-01 15:12
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:06:
[...]

Ik had voor 100 euro gekocht. Vanwege het hoge volume dacht ik onder het mom 'follow the money' laat ik ook maar eens wat investeren dan. Dat is dus gelukt maar wellicht dat hij nog hoger stijgt? Ik zie aan beide kanten nog steeds hoge volumes en de munt is nog maar sinds maandag op Binance. Ergens zou ik er wel meer in willen steken maar de nieuwigheid houdt me nog tegen.
Mja weet het ook nog niet. Staat heel laag nu maar is t de bedoeling dat je terug verkoopt dan of gewoon hold?

Nu zie ik een gigantische sell wall die alles tegenhoudt.

SPiET

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Toch leuk kunnen profiteren van de stijging van Particl gisteren. Had een hele tijd terug een redelijk aandeel gekocht voor een gemiddelde prijs van 25,74. Gisteren kunnen verkopen voor hetzelfde bedrag en later weer voor 23 kunnen inkopen, nu heb ik nog een restant in fiat staan om op een nog lager moment te kunnen bijkopen. Geen winst dus maar wel mijn aantallen vergroot :)

Winst zonder winst dus >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 02-03-2018 09:39 ]

Zero.

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Even een vraag, voor mijn beeldvorming. Wat is de ABC correctie?

• spietie
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:52:
[...]

Hahah helemaal los met GVT. Sowieso nu al mijn favoriete hold. Mijn eerste high buy die niet na 5 minuten de afgrond instort.
Ja kijkende naar de grafiek heel goed omhoog gegaan. Neem aan dat jij zeer low hebt ingekocht?
Ben nu nog wat aan t twijfelen want is toch al rond de 30 USD per munt.

SPiET

• tias86
spietie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Ja kijkende naar de grafiek heel goed omhoog gegaan. Neem aan dat jij zeer low hebt ingekocht?
Ik ben ingestapt op 25 dollar en dag of 2 later was ie alweer 30 kan snel gaan. Maar 18k eind van het jaar is reeel voor deze coin.

• spietie
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:54:
[...]

Ik ben ingestapt op 25 dollar en dag of 2 later was ie alweer 30 kan snel gaan. Maar 18k eind van het jaar is reeel voor deze coin.
Haha you wish 8) Zou wel leuk zijn voor iedereen natuurlijk die GVT low ingekocht heeft.

Trouwens, kopen jullie BTC of meer ETH bijv op Binance om te traden? Maakt dat iets uit? ETH is wel meer een stabilere koers.

SPiET

• ggj87
[...]

Dat is wel een gewaagde bewering. Normaal vraag ik er niet naar maar kun je onderbouwen waarom?

Verwijderd

spietie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:56:
[...]

Haha you wish 8) Zou wel leuk zijn voor iedereen natuurlijk die GVT low ingekocht heeft.

Trouwens, kopen jullie BTC of meer ETH bijv op Binance om te traden? Maakt dat iets uit? ETH is wel meer een stabilere koers.
Op Binance zelf maakt het niet veel uit. Als je naar andere exchange wil zou ik ETh gebruiken.

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:58:
[...]

Op Binance zelf maakt het niet veel uit. Als je naar andere exchange wil zou ik ETh gebruiken.
Ik vind laatste tijd BTC eigenlijk wel weer erg prettig...mijn laatste transacties BTC gingen sneller dan ETH en zelfs LTC..

• tias86
ggj87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:58:
[...]

Dat is wel een gewaagde bewering. Normaal vraag ik er niet naar maar kun je onderbouwen waarom?
Een paar tweakers hebben hier op gehint, en ik voel dat ook zo.

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:00:
[...]

Dus jij verwacht hem zo in de top 10?:P

• Richh
pires101 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:58:
[...]

Ik vind laatste tijd BTC eigenlijk wel weer erg prettig...mijn laatste transacties BTC gingen sneller dan ETH en zelfs LTC..
En daarop toe te voegen... de transactiekosten zijn weer lekker klein ;)
Achteraf... :9

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
[...]

Aha jij hebt het fingerspitzengefühl meester gemaakt. Ik ben benieuwd of het ook echt zo zal zijn.

Dotabuff profile

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:01:
[...]

Dus jij verwacht hem zo in de top 10?:P
Haha misschien nog niet vandaag, maar van t weekend zou best kunnen ;)

• ggj87
[...]

Het zou allicht kunnen maar dan stijgt hij harder en sneller dan BTC in de afgelopen 5 jaar.

• tias86
ggj87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:06:
[...]

Het zou allicht kunnen maar dan stijgt hij harder en sneller dan BTC in de afgelopen 5 jaar.
Gebeuren hoop gekke dingen in crypto dus het kan zo maar, heb er 7.8 gekocht. We gaan het zien!

Verwijderd

spietie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Ja ik heb echt een gigantische slag geslagen, 5 ETH in de ico gepompt.

Nee hoor grapje, heb ze ook pas anderhalve dag ofzo. Gekocht op 28nogwat dollar. 8 hele exemplaren _/-\o_ :') Maar ik zie zeker potentie. Als je kijkt naar exchange release na ico is ie ook slechts begonnen op 2 dollar per stuk. Dus het is niet zo dat er mensen zijn die hebben kunnen inkopen op 0.000010 dollar. In feite is ie slechts nog maar een schamele x12 ofzo gegaan sinds release.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:07
In een week tijd is echt 35% van mijn BTC waarde verdampt :/. In $ waarde iets minder, maar I'm not amused at the moment :p.

• ggj87
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:10:
[...]

Ja ik heb echt een gigantische slag geslagen, 5 ETH in de ico gepompt.

Nee hoor grapje, heb ze ook pas anderhalve dag ofzo. Gekocht op 28nogwat dollar. 8 hele exemplaren _/-\o_ :') Maar ik zie zeker potentie. Als je kijkt naar exchange release na ico is ie ook slechts begonnen op 2 dollar per stuk. Dus het is niet zo dat er mensen zijn die hebben kunnen inkopen op 0.000010 dollar. In feite is ie slechts nog maar een schamele x12 ofzo gegaan sinds release.
Een schamele x12 neem ik met alle liefde en plezier.

Verwijderd

[...]

18k eind dit jaar is zeker niet reëel voor deze coin. Het zou zomaar kunnen dat ie dat over een paar jaar wel zou kunnen halen. Maar dan moet het project perfect lopen, echt op rolletjes en de marktverwachtingen bovengemiddeld uitpakken. Bovendien moet dan de cryptomarkt zelf ook bullish blijven groeien. Het is allemaal relatief.

Als holder hoop ik natuurlijk dat ze dat wel gaan waard worden. Maar het zou misleidend zijn als argument voor iemand die interesse toont.

Verwijderd

ggj87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:12:
[...]

Een schamele x12 neem ik met alle liefde en plezier.
Oh zeker! Meer als aanduiding dat er nog wel veel meer te halen valt in mijn optiek. X12 is een prachtige stijging. Maar zeker niet de top die dit project te bieden heeft.

• tias86
@cryptosletje Ik heb genoeg vertrouwen in de intelligentie van de tweakers hier om de uitspraak: GVT eind van het jaar 18k is reeel, op waarde te kunnen schatten.

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:25
GVT Is de nieuwe VEN. Wat een geshill hier.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:17:
@cryptosletje Ik heb genoeg vertrouwen in de intelligentie van de tweakers hier om de uitspraak: GVT eind van het jaar 18k is reeel, op waarde te kunnen schatten.
_O- Dank je wel voor deze reactie! In Tweakers we trust!

[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 02-03-2018 10:20 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:18:
[...]

GVT Is de nieuwe VEN. Wat een geshill hier.
Haha sorry :') het blijft natuurlijk een riskante investering. Het zit in de opstartfase en het is maar kijken of ze al hun ambities kunnen realiseren. Ze bouwen wel op een positieve manier aan de weg, eerst waarmaken dan uitbrengen. Ik zou er zelf geen duizenden euro's tegenaan gooien, maar dat geld voor elke crypto in mijn geval. Als je een honderd tot een paar honderd kunt missen lijkt het me een erg leuke long term hold.

Beter als mijn mooncoins in ieder geval 8)7

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Ik snap sowieso al dat geshill voor een munt niet, zonder dat ze al een werkend product hebben.

Als ik een coin interressant vind (in aanloopfase) dan wil ik de eerste weken/maanden zoveel mogelijk accumuleren en ALS ze dan eindelijk een werkend product hebben kan het geschill beginnen. Dan pas kun je "to the moon".

De meeste willen maar zo snel mogelijk scoren (coin zonder product), terwijl dit juist funest kan zijn voor de coin. Degene met potentie komen vanzelf wel boven drijven en worden vanzelf volwassen, hopelijk heb jij die dan in de opstart weten te bemachtigen, veel voor weinuughhhhhhhh.

Verwijderd

Storm300 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:33:
Ik snap sowieso al dat geshill voor een munt niet, zonder dat ze al een werkend product hebben.

Als ik een coin interressant vind (in aanloopfase) dan wil ik de eerste weken/maanden zoveel mogelijk accumuleren en ALS ze dan eindelijk een werkend product hebben kan het geschill beginnen. Dan pas kun je "to the moon".

De meeste willen maar zo snel mogelijk scoren (coin zonder product), terwijl dit juist funest kan zijn voor de coin. Degene met potentie komen vanzelf wel boven drijven en worden vanzelf volwassen, hopelijk heb jij die dan in de opstart weten te bemachtigen, veel voor weinuughhhhhhhh.
Klopt zeker. Er is echt nog nihil aan marketing gedaan door GVT zelf. Dit omdat ze eerst een fundatie willen leggen voordat ze aan het hypen beginnen, maar dankzij hodlers wordt er toch al aardig wat geshilled.

Op dit moment is het zeker een high buy, met alle risico's die daarbij horen.

Ik zou als je echt interesse hebt gewoon even de whitepaper erop naslaan, de community op reddit doorbladeren en zelf een oordeel vormen. Ik heb nog weinig successen geboekt in de crypto, feitelijk nog geen enkele zelfs, dus van mij aannemen moet je sowieso niet teveel doen :')

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:41:
[...]
Ik zou als je echt interesse hebt gewoon even de whitepaper erop naslaan, de community op reddit doorbladeren en zelf een oordeel vormen. Ik heb nog weinig successen geboekt in de crypto, feitelijk nog geen enkele zelfs, dus van mij aannemen moet je sowieso niet teveel doen :')
Mooie disclaimer _/-\o_

• tias86
Storm300 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:33:

Dat vind ik het grappige bij GET Protocol, ze zijn al draaiend verkopen tickets via hun protocol en partners bv hekwerk, maar geen hype en zeer kleine market cap. Terwijl hun concurrenten nog niks hebben maar wel een veel grotere mark cap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9JUkBgAEXlrZEaLJfyhwDeFj/thumb.png

Maar denk dat het wel goed komt, telegram groep is na de wereld draait door uitzending gisteravond van 1800 naar tot op heden 5321 leden gegaan. En komt grote exhange aan binnenkort.
En vind het ook gewoon leuk dat het Nederlands is

[ Voor 8% gewijzigd door tias86 op 02-03-2018 11:20 ]

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:50:
[...]

Dat vind ik het grappige bij GET Proptocol, ze zijn al draaiend verkopen tickets via hun protocol en partners bv hekwerk, maar geen hype en zeer kleine market cap. Terwijl hun concurrenten nog niks hebben maar wel een veel grotere mark cap.
[afbeelding]

Maar denk dat het wel goed komt, telegram groep is na de wereld draait door uitzending gisteravond van 1800 naar tot op heden 5321 leden gegaan. En komt grote exhange aan binnenkort.
zal ook vooral door de exchanges komen waar ze nu opstaan. :9

• Stevie_
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Haha sorry :') het blijft natuurlijk een riskante investering.
Riskant want ze zitten in Rusland. Daar is nog nooit iets succesvols uit voortgekomen, behalve kernwapens enzo ;-).

Als het nou iets was uit Zweden ofzo, dan had ik er per direct al meer vertrouwen in. Alles wat zij maken is vooruitstrevend, awesome, steady, slim, hip, mooi en sexy.

Maar goed; wie weet, GVT op 18.000 dollar over paar maanden. Ik shill hem wel mee voor jullie. GVT moon, sowieso, ook in de huidige bittere tijden.

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:59:
[...]

zal ook vooral door de exchanges komen waar ze nu opstaan. :9
Denk het ook, hoop zelf op litebit binnenkort en misschien nog een keer naar binance of bittrex _/-\o_

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Denk het ook, hoop zelf op litebit binnenkort en misschien nog een keer naar binance of bittrex _/-\o_
Binance gaat hem niet worden :P

Als een Wepower het al moeilijk heeft om er op te komen met die mega community en funds :P .

• Stevie_
Wel hilarisch om even achter elkaar te lezen, wat berichtjes van de afgelopen 3 dagen:

Maar t ziet er allemaal hartstikke positief uit voor GVT - Gvt draait de motoren alvast warm - Heb er nu 7.8 gvt toch weer 23 dollar in de plus hehe - GVT explodeert! - Die GVT ziet er idd wel interessant uit, lage supply ook van nog geen 4 miljoen tokens... - Bij alle drie zat ik mooi voor de massive pump er in en bij GVT heb ik dat gevoel nu weer, laten we hopen op 4/4 moonshotjes soon 🙂 - Alles zit in de lift vandaag lijkt het? 🙂 Helemaal GVT met +20% -Verkopen en in gvt stoppen heb ik ook gedaan - Ho ho, toch al dik 11 dollar gepakt op GVT vandaag -
GVT de nieuwe BTC - Hahah helemaal los met GVT. Sowieso nu al mijn favoriete hold. Mijn eerste high buy die niet na 5 minuten de afgrond instort. - Ik ben ingestapt op 25 dollar en dag of 2 later was ie alweer 30 kan snel gaan. Maar 18k eind van het jaar is reeel voor deze coin.

Word er bijna bang van!

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:50:
[...]

Dat vind ik het grappige bij GET Proptocol, ze zijn al draaiend verkopen tickets via hun protocol en partners bv hekwerk, maar geen hype en zeer kleine market cap. Terwijl hun concurrenten nog niks hebben maar wel een veel grotere mark cap.
[afbeelding]

Er is ook zoveel moois te koop he... Keuzes keuzes keuzes.

Misschien toch maar die kansloze Russische rotzooi dumpen voor GET.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
Stevie_ schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:06:
Wel hilarisch om even achter elkaar te lezen, wat berichtjes van de afgelopen 3 dagen:
Lijkt wel de nieuwe VEN
Edit: ah dat riep Stevie ook al :)

[ Voor 7% gewijzigd door BillMcNeal op 02-03-2018 11:09 ]

Verwijderd

Stevie_ schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:06:

Maar t ziet er allemaal hartstikke positief uit voor GVT - Gvt draait de motoren alvast warm - Heb er nu 7.8 gvt toch weer 23 dollar in de plus hehe - GVT explodeert! - Die GVT ziet er idd wel interessant uit, lage supply ook van nog geen 4 miljoen tokens... - Bij alle drie zat ik mooi voor de massive pump er in en bij GVT heb ik dat gevoel nu weer, laten we hopen op 4/4 moonshotjes soon 🙂 - Alles zit in de lift vandaag lijkt het? 🙂 Helemaal GVT met +20% -Verkopen en in gvt stoppen heb ik ook gedaan - Ho ho, toch al dik 11 dollar gepakt op GVT vandaag -
GVT de nieuwe BTC - Hahah helemaal los met GVT. Sowieso nu al mijn favoriete hold. Mijn eerste high buy die niet na 5 minuten de afgrond instort. - Ik ben ingestapt op 25 dollar en dag of 2 later was ie alweer 30 kan snel gaan. Maar 18k eind van het jaar is reeel voor deze coin.

Word er bijna bang van!
@tias86 we moeten minder shillen!!! Dit kan echt niet

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
BillMcNeal schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:08:
[...]

Lijkt wel de nieuwe VEN
Edit: ah dat riep Stevie ook al :)
Lijkt?
Het IS!

Maar ik ga me ook even inlezen op GET, bedankt voor de tip :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• tias86
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:08:
[...]

@tias86 we moeten minder shillen!!! Dit kan echt niet
Ik was eigenlijk van plan om nog veel harder niet onderbouwd te shillen. >:)
GVT gaat mee op de eerst volgende tesla raket woohoo

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Ik was eigenlijk van plan om nog veel harder niet onderbouwd te shillen. >:)
GVT gaat mee op de eerst volgende tesla raket woohoo
Sowieso moon soon. Gegarandeerd Russische Lambos voor alle tweakers die meedoen!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Zou goed kunnen dat het ook wordt aangehaald bij de grote cryptoshow. Een Litebit zou echt wel kunnen cashen als de Gulden ook verkoopt :+
Pagina: 1 ... 133 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!