[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.118 views

Onderwerpen

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:56:
[...]

Ik juich al jaren met BTC en LTC ,soms wat harder en soms wat minder hard. :)
En daar heb je de hangende naald weer. :+ :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Bij 100miljoen miljard ga je barbequen? Bescheiden hoor.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:57:
[...]

Bij 100miljoen miljard ga je barbequen? Bescheiden hoor.
Altijd zo gewoon gebleven he

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:57:
[...]

En daar heb je de hangende naald weer. :+ :P
Tsja, we zitten nu eenmaal niet allemaal in onbeduidende shillcoins zoals VEN die toen nog niet bestonden :)

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:33:
Gisteravond wat Ncash gekocht op 275, is nu 355. Mijn grootste winstpercentage tot nu toe als ik nu verkoop. Of zal ik nog wat bijkopen? Ik heb nog wat VEN ( :( ) waar ik nog wat op moet terugverdienen.
Ook al zitten kijken naar die munt. Lijkt me interessant. Voor hoeveel heb je dan gekocht? Holdn of later dumpen?

Ook nog wat Ven hier, 49 stuks weet nog niet wat ermee te doen. Waarsch holdn ik ze wel.

SPiET

Verwijderd

Nano beweegt ook weer, kijken waar ie naar toe gaat.

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Het liefst zou ik nu nog ff in BTC stappen. Maar denk dan, buy high?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:00:
[...]

Tsja, we zitten nu eenmaal niet allemaal in onbeduidende shillcoins zoals VEN die toen nog niet bestonden :)
We vinden ons dan ook niet allemaal een wijze oude man die de waarheid in pacht heeft. :)

Leuk spelletje dit. :+ Nu jij weer.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
spietie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:00:
[...]

Ook al zitten kijken naar die munt. Lijkt me interessant. Voor hoeveel heb je dan gekocht? Holdn of later dumpen?

Ook nog wat Ven hier, 49 stuks weet nog niet wat ermee te doen. Waarsch holdn ik ze wel.
Ik had voor 100 euro gekocht. Vanwege het hoge volume dacht ik onder het mom 'follow the money' laat ik ook maar eens wat investeren dan. Dat is dus gelukt maar wellicht dat hij nog hoger stijgt? Ik zie aan beide kanten nog steeds hoge volumes en de munt is nog maar sinds maandag op Binance. Ergens zou ik er wel meer in willen steken maar de nieuwigheid houdt me nog tegen.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:06:
[...]

Ik had voor 100 euro gekocht. Vanwege het hoge volume dacht ik onder het mom 'follow the money' laat ik ook maar eens wat investeren dan. Dat is dus gelukt maar wellicht dat hij nog hoger stijgt? Ik zie aan beide kanten nog steeds hoge volumes en de munt is nog maar sinds maandag op Binance. Ergens zou ik er wel meer in willen steken maar de nieuwigheid houdt me nog tegen.
Meestal volgt er ook weer een correctie.

Verwijderd

Goh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:06:
Het liefst zou ik nu nog ff in BTC stappen. Maar denk dan, buy high?
Als hij boven de 11.065 zit dan grote kans op short term richting 11.750

https://steemit.com/bitco...pected-attempts-usd11-065

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 18:53
spietie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:00:
[...]
Ook nog wat Ven hier, 49 stuks weet nog niet wat ermee te doen.
Ik wil je mijn wallet adres wel doorgeven? Is misschien wel dé manier om al mijn slechte trades recht te trekken ... 😂

• Ton Hasselt
smoken schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:09:
[...]

Ik wil je mijn wallet adres wel doorgeven? Is misschien wel dé manier om al mijn slechte trades recht te trekken ... 😂
Dan heb jij niet veel verlies gehad.

• ggj87
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Meestal volgt er ook weer een correctie.
Ik ben ergens bang dat ik weer de domme pech ga hebben te verkopen en dat 'ie dan ineens de lucht in schiet. Datzelfde heb ik ook met VEN en mijn LTC's. Die vertik ik daarom ook te verkopen. VEN staat nu redelijk laag en LTC heeft ook laten zien meer potentie dan dit te hebben en dan is Litepay nog niet eens uit.

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
Op Binance gaat het anders ineens weer rap omlaag... Het zal me benieuwen of we de 11k houden vannacht. Denk dat we morgenvroeg weer een stapje terug hebben gedaan...

• Ton Hasselt
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:11:
[...]

Ik ben ergens bang dat ik weer de domme pech ga hebben te verkopen en dat 'ie dan ineens de lucht in schiet. Datzelfde heb ik ook met VEN en mijn LTC's. Die vertik ik daarom ook te verkopen. VEN staat nu redelijk laag en LTC heeft ook laten zien meer potentie dan dit te hebben en dan is Litepay nog niet eens uit.
Maar ja...winst is winst.

• Goh

Goh

Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Als hij boven de 11.065 zit dan grote kans op short term richting 11.750

https://steemit.com/bitco...pected-attempts-usd11-065
Thnx!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:06:
[...]

Bij een site zoals BLOCKCHAIN.INFO staat je private key toch op de server van blockchain?
Nee.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• smoken
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:10:
[...]

Dan heb jij niet veel verlies gehad.
Ik heb niet veel ingelegd (echt weinig zeg maar) en daarom in geld niet veel verlies.....

maar al met al sta ik toch nog steeds 50% in de min ;-)

(Buy high, .... panic sell low .... panic Buy high ... etc etc....)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:11:
[...]

Niet te greedy worden, Ik verkoop alles zo ronde de 10-15% winst via sell order, als ik iedere paar dagen dat voor elkaar kan krijgen vind ik het prima. Verkoop in principe nooit met verlies, dus heb soms wat meer geduld nodig of wat meer erin steken om aankoopprijs te laten dalen.

Zie het ook meer als een spelletje, hoef er niet rijk mee te worden, ik ben benieuwd waar 375€ speelgeld me aan het eind van het jaar gebracht heeft.

En dan ga ik ws weer iets nuttigs doen met mijn leven. ;)

• Goh

Goh

smoken schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:17:
[...]

Ik heb niet veel ingelegd (echt weinig zeg maar) en daarom in geld niet veel verlies.....

Haha, herkenbaar. En nog heb ik er niet van geleerd. Dacht net, zal ik toch nog in nano stappen? Bang de boot te missen.

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:18:
[...]

Niet te greedy worden, Ik verkoop alles zo ronde de 10-15% winst via sell order, als ik iedere paar dagen dat voor elkaar kan krijgen vind ik het prima. Verkoop in principe nooit met verlies, dus heb soms wat meer geduld nodig of wat meer erin steken om aankoopprijs te laten dalen.

Zie het ook meer als een spelletje, hoef er niet rijk mee te worden, ik ben benieuwd waar 375€ speelgeld me aan het eind van het jaar gebracht heeft.

Mijn strategie ook. (y)

• tias86
https://www.parool.nl/kun...icketfraude-aan~a4575708/

Steeds meer media berichten over GUTS ticketing. GET protocol

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 01-03-2018 22:22 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Heb jij ook het idee dat je aan het eind van het jaar erachter gaat komen dat je nog steeds net zoveel hebt als waarmee je bent begonnen? :+

Ik krijg steeds sterker dat vermoeden naarmate de tijd vordert. :P

• smoken
Goh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:19:
[...]

Haha, herkenbaar. En nog heb ik er niet van geleerd. Dacht net, zal ik toch nog in nano stappen? Bang de boot te missen.
Het is me gelukt om al een 5 dagen met mijn tengels eraf te blijven.

Maaaaar, zodra ICX naar de 11$ gaat en VEN naar de 8$ dan zit ik weer in de safe zone! 😂😂😂

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:22:
[...]

Heb jij ook het idee dat je aan het eind van het jaar erachter gaat komen dat je nog steeds net zoveel hebt als waarmee je bent begonnen? :+

Ik krijg steeds sterker dat vermoeden naarmate de tijd vordert. :P
Zou niet gek zijn, verdubbel ik weer.

Verwijderd

Jeetje, dat theta token. Zit helaas niet op 1 van die exchanges.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:27:
Jeetje, dat theta token. Zit helaas niet op 1 van die exchanges.
Wat denk je van Salus?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
smoken schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:17:
[...]

Sta ook nog steeds op -50% tov mijn instap eind december. De voorbije twee maanden waren niet echt geweldig voor beginners...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• RaptorXS
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:06:
[...]

We vinden ons dan ook niet allemaal een wijze oude man die de waarheid in pacht heeft. :)

Leuk spelletje dit. :+ Nu jij weer.
Liever als oudje ergens op tijd ingestapt dan het geneuzel in de marge met de huidige nieuwkomers nu :+

• ggj87
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:18:
[...]

Oh, ik zou 10-15% ook heel leuk vinden hoor, maar -30% voor LTC en -zoveel% voor VEN wil ik wel terugverdienen.

En je ziet; ik verkoop mijn Ncash op 348 stijgt hij gelijk door naar 350+ :')

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:24:
[...]

Zou niet gek zijn, verdubbel ik weer.
Hahaha is het zo slecht gegaan? :)

Ik heb VIB verkocht met 10% winst daar heb ik weer goedkoop ven van gekocht (40 stuks oid) die gaan eruit rond de 7$ dan zit ik op 450$ in totaal. Dan heb ik nog een plukje doge :+ en ada. Van de inkomsten van VEN ga ADA en Doge middelen (mocht het nodig zijn) en zorgen dat ik daar mooi weer minimaal 10/15% winst maak. Ik ben aan het eind van deze maand minstens 600$ waard vind ik.

Of bankroet omdat ven een scam blijkt zijn. :+ , , , :P

• tias86
RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Liever als oudje ergens op tijd ingestapt dan het geneuzel in de marge met de huidige nieuwkomers nu :+
Vertel anders je verhaal over de Litecoins nog een keer waar van je er veel heel vroeg hebt gekocht asjeblieft.

Verwijderd

Zal ook wel weer keihard gedumpt worden, high was 106 en 31 low.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb VIB verkocht met 10% winst daar heb ik weer goedkoop ven van gekocht (40 stuks oid) die gaan eruit rond de 7$ dan zit ik op 450$ in totaal. Dan heb ik nog een plukje doge :+ en ada. Van de inkomsten van VEN ga ADA en Doge middelen (mocht het nodig zijn) en zorgen dat ik daar mooi weer minimaal 10/15% winst maak. Ik ben aan het eind van deze maand minstens 600$ waard vind ik.

Gaat wel lukken eind van de maand.
VEN is echt geen scam dat is inmiddels wel duidelijk.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Je rijdt al jaren Opel en waarom zou je iets anders doen, rijdt toch prima? Al dat nieuwerwetse zoals kroes kontrole da's toch allemaal niks. *Klopt klomp tegen band schoon* :P

• RaptorXS
tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:31:
[...]

Vertel anders je verhaal over de Litecoins nog een keer waar van je er veel heel vroeg hebt gekocht asjeblieft.
Lekker toch? Vraag het de belastingdienst maar :P

• ggj87
Bij BTC 11k moet ik altijd aan deze scene van The Matrix denken:

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Ik had eind december m'n inleg + veel winst er al uitgehaald.
Groot deel winst laten staan, nu ca. 50% verlies.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Oh, ik zou 10-15% ook heel leuk vinden hoor, maar -30% voor LTC en -zoveel% voor VEN wil ik wel terugverdienen.

En je ziet; ik verkoop mijn Ncash op 348 stijgt hij gelijk door naar 350+ :')
Maar je hebt toch met ruim 15 procent winst verkocht binnen een paar dagen tijd, prima toch? Er is niets mis met winst nemen en het gaat je zelden lukken om op de absolute top te verkopen, dus ik zou daar ook niet teveel op focussen.

• Ton Hasselt
Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:33:
[...]

Je rijdt al jaren Opel en waarom zou je iets anders doen, rijdt toch prima? Al dat nieuwerwetse zoals kroes kontrole da's toch allemaal niks. *Klopt klomp tegen band schoon* :P
Ferrari zeker. :w

• smoken
TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:29:
[...]
Sta ook nog steeds op -50% tov mijn instap eind december. De voorbije twee maanden waren niet echt geweldig voor beginners...
Klopt helemaal!

• tias86
Ik heb 2 mensen in mijn omgeving die allebei geen winst hebben gepakt toen dat kon
1 10k op xrp in mei op de piek 200k en gewoon laten staan
ander had circa 15 k in diverse coins op litebit en stond op 15 k winst
meneer 1 heeft nu veel minder winst
meneer 2 heeft nu paar duizend verlies .Dacht 20k verschil met de piek en de koers nu

moraal van het verhaal winst moet je ook wel is gewoon pakken

• ggj87
Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:36:
[...]

Maar je hebt toch met ruim 15 procent winst verkocht binnen een paar dagen tijd, prima toch? Er is niets mis met winst nemen en het gaat je zelden lukken om op de absolute top te verkopen, dus ik zou daar ook niet teveel op focussen.
Ja, maar met VEN en LTC sta ik nu dik in de min. Ik moet gewoon een keer een munt in een dip kopen of iig een heel laag punt. Tot nu toe koop ik steeds net na het laagste punt of al in een stijgende lijn wat ik niet moet doen, ik weet het. Ncash heb ik wel redelijk laag gekocht maar dat kon ook bijna niet anders :P

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:41:
Ik heb 2 mensen in mijn omgeving die allebei geen winst hebben gepakt toen dat kon
meneer 2 heeft nu paar duizend verlies .Dacht 20k verschil met de piek en de koers nu

Is gewoon pakken ja :')

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
Gaan we weer.🤓

• Bmfd
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Ja, maar met VEN en LTC sta ik nu dik in de min. Ik moet gewoon een keer een munt in een dip kopen of iig een heel laag punt. Tot nu toe koop ik steeds net na het laagste punt of al in een stijgende lijn wat ik niet moet doen, ik weet het. Ncash heb ik wel redelijk laag gekocht maar dat kon ook bijna niet anders :P
Ncash is in ieder geval een goed begin nu. Hoe lastig het ook kan zijn: geduld hebben. Litecoin en Vechain komen op termijn echt wel goed, dus daar zou ik me niet te druk om maken. Gewoon lekker holden als het traden je niet goed afgaat.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Waarheen?

Groetjes, FaceDown.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-01 07:55
tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:41:

Of ze vertrouwen erop dat het ooit meer gaat worden :P Maar ben het wel met je eens. Soms moet je cashen.

Zelf ga ik in ieder geval nooit meer dan 50% cashen. Wie weet waar we over 3 jaar staan.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RaptorXS
Misschien naar de oeverloze discussie tussen longtime hodlen of snel winst maken? :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wijsheid is weten wanneer je beter je mond kan houden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:47:
[...]

Misschien naar de oeverloze discussie tussen longtime hodlen of snel winst maken? :)
Nee is geen discussie toch. HODL is beter uitzonderingen daargelaten. Heb nog niemand gezien die rijk is geworden met day trading in crypto. Wel met HODLen.

Groetjes, FaceDown.

• tias86
Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:47:
[...]

Of ze vertrouwen erop dat het ooit meer gaat worden :P Maar ben het wel met je eens. Soms moet je cashen.

Zelf ga ik in ieder geval nooit meer dan 50% cashen. Wie weet waar we over 3 jaar staan.
Met die gedachte zitten zij er ook in.

• ggj87
Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:45:
[...]

Ncash is in ieder geval een goed begin nu. Hoe lastig het ook kan zijn: geduld hebben. Litecoin en Vechain komen op termijn echt wel goed, dus daar zou ik me niet te druk om maken. Gewoon lekker holden als het traden je niet goed afgaat.
Ik doe ook niet meer aan daytrading. Ik wilde in het begin te snel gaan. Dat heeft maar een paar keer goed uitgepakt maar gemiddeld genomen heb ik nog een hoop goed te maken.

Ik wil het nu zo doen: Een paar munten kopen in een dip, holden en kijken of hij een keer ergens mooi piekt en dan verkopen, wachten en weer lager inkopen incl. winst om zo meer munten te vergaren. Ik ga dan niet na een dag al verkopen maar na de dip/laag punt een paar dagen tot weken even volgen. Als ik het op die manier had gedaan met LTC in het begin had ik mooie winsten kunnen maken.

• Bmfd
FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:49:
[...]

Nee is geen discussie toch. HODL is beter uitzonderingen daargelaten. Heb nog niemand gezien die rijk is geworden met day trading in crypto. Wel met HODLen.
Maar dat komt voornamelijk door de absurde stijgingen die we gezien hebben. Verwacht jij dat de markt de komende jaren dezelfde groeipercentages blijft laten zien? Want als dat niet het geval is, zal holden steeds minder rendement opleveren en swing- of daytraden interessanter worden, toch?

• Bmfd
ggj87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:51:
[...]

Ik doe ook niet meer aan daytrading. Ik wilde in het begin te snel gaan. Dat heeft maar een paar keer goed uitgepakt maar gemiddeld genomen heb ik nog een hoop goed te maken.

Ik wil het nu zo doen: Een paar munten kopen in een dip, holden en kijken of hij een keer ergens mooi piekt en dan verkopen, wachten en weer lager inkopen incl. winst om zo meer munten te vergaren. Ik ga dan niet na een dag al verkopen maar na de dip/laag punt een paar dagen tot weken even volgen. Als ik het op die manier had gedaan met LTC in het begin had ik mooie winsten kunnen maken.
Prima aanpak lijkt mij d:)b . Ik denk dat iedereen wel de fout heeft gemaakt om te gehaast te werk te gaan. Vaak ga je daardoor irrationele beslissingen maken en dat is meestal geen groot succes, bij mij in ieder geval niet :P

• Ton Hasselt
Azië wordt zo wakker...benieuwd.

Verwijderd

Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:53:
[...]

Maar dat komt voornamelijk door de absurde stijgingen die we gezien hebben. Verwacht jij dat de markt de komende jaren dezelfde groeipercentages blijft laten zien? Want als dat niet het geval is, zal holden steeds minder rendement opleveren en swing- of daytraden interessanter worden, toch?
Dat zijn mijn gedachten ook. Markten veranderen. 'Jan en Anna' denkt nu rijk te worden door ico's aan te kopen en vast te houden, en meestal werkt dat dan juist niet meer. De laatste tijd heeft snel winst pakken ieg meer opgeleverd.

• RaptorXS
Zag vandaag een filmpje op Youtube, best verrassend.
In de grote steden in China wordt er niet meer met cash betaald maar alles met een QR-code dmv het mobieltje.
Tot aan tips aan een straatmuzikant.
Ze hebben daar de hele creditcard hype overgeslagen.
De wereld veranderd daar sneller als hier en ze zijn met zovelen. :)

• Ton Hasselt
RaptorXS schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Zag vandaag een filmpje op Youtube, best verrassend.
In de grote steden in China wordt er niet meer met cash betaald maar alles met een QR-code.
Tot aan tips aan een straatmuzikant.
Ze hebben daar de hele creditcard hype overgeslagen.
De wereld veranderd daar sneller als hier en ze zijn met zovelen. :)
Crypto's zijn niet meer tegen te houden.

• TomTorquay
Gaan de boel lekker leegtrekken :P

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:35:
[...]

Ik had eind december m'n inleg + veel winst er al uitgehaald.
Groot deel winst laten staan, nu ca. 50% verlies.
Als je van het deel van de winst wat je hebt laten staan de helft verloren hebt is dat geen verlies alleen minder winst! Een belangrijk verschil.....

Op zich wel goed dat je je inleg plus wat winst eruit gehaald hebt.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

is dit wat of een shitcoin??? moet een ''improved'' ethereum zijn.
https://coinmarketcap.com/currencies/ubiq/

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Midacmm
  • Laatst online: 07-01 17:50
[...]

HODL met de munten waar ik op de lange termijn profits verwacht.
Swing-, daytrading met een gedeelte om mijn HODL portefeuille te vergroten.

Het is niet zo zwart-wit als vaak wordt geschetst.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:53:
[...]

We staan aan het begin van de blockchainrevolutie. Ik verwacht nog absurde stijgingen. Laten we wel wezen, de meeste day traders hebben het grootste deel van het herstel vanaf 6k totaal gemist.

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
HoppyF schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:06:
[...]

Als je van het deel van de winst wat je hebt laten staan de helft verloren hebt is dat geen verlies alleen minder winst! Een belangrijk verschil.....

Op zich wel goed dat je je inleg plus wat winst eruit gehaald hebt.
Was een heel leuk bedrag.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:09:
[...]

We staan aan het begin van de blockchainrevolutie. Ik verwacht nog absurde stijgingen. Laten we wel wezen, de meeste day traders hebben het grootste deel van het herstel vanaf 6k totaal gemist.
Herstel meegemaakt maar helaas de dip ook.

• Bmfd
[...]

Maar het gaat nu even niet over de discussie of holden beter is dan daytraden. Overigens verwacht ik inderdaad dat de meeste daytraders een deel van het herstel hebben gemist, maar ook een deel van de crash, dus of ze echt slechter af zijn weet ik niet.

Ten opzichte van een jaar geleden is de totale marketcap X18 gegaan. Ook al denk ik ook dat crypto nog veel gaat groeien, hoe waarschijnlijk is het dat we dat soort groei nog een keer gaan zien? Ik acht de kans zelf niet zo groot en dat betekent dus dat de rendementen lager worden.

• TomTorquay
[...] Laten we wel wezen, de meeste day traders hebben het grootste deel van het herstel vanaf 6k totaal gemist.
Je vergeet er wel bij te vermelden dat ze de crash naar 6k ook grotendeels gemist hebben ;)

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:06:
[...]
Gaan de boel lekker leegtrekken :P
Waarom zegt iedereen hier steeds azie wordt zo wakker?? gaan ze dan meteen inslaan ofso ipv koffie drinken?

• Ton Hasselt
[...]

Ben niet zo'n holder...vraag maar aan m'n ex-vrouwen.

• Ton Hasselt
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:17:
[...]

Waarom zegt iedereen hier steeds azie wordt zo wakker?? gaan ze dan meteen inslaan ofso ipv koffie drinken?
Yep.

• Dhr. Satoshi
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:17:
[...]

Crypto for breakfast.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:14:
[...]
Je vergeet er wel bij te vermelden dat ze de crash naar 6k ook grotendeels gemist hebben ;)
Ik vergeet niks. De meeste day traders lijken het leuk te doen maar 1 fout en hun hele rendement is naar de haaien. Er zijn er echt maar heel weinig die het op lange termijn goed doen. Dat is op de aandelenmarkt ook al sinds jaar en dag bekend. De index verslaan lukt gewoon maar heel weinig. Volgens mij zie je hier op GoT ook geen day traders die hier al jaren komen. Waarom? Degenen die er zijn doen het op dat moment wel ok totdat ze de mist in gaan met een paar rogue trades.

Groetjes, FaceDown.

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:21:
[...]

Ik vergeet niks. De meeste day traders lijken het leuk te doen maar 1 fout en hun hele rendement is naar de haaien. Er zijn er echt maar heel weinig die het op lange termijn goed doen. Dat is op de aandelenmarkt ook al sinds jaar en dag bekend. De index verslaan lukt gewoon maar heel weinig. Volgens mij zie je hier op GoT ook geen day traders die hier al jaren komen. Waarom? Degenen die er zijn doen het op dat moment wel ok totdat ze de mist in gaan met een paar rogue trades.
Wat als je het verkeerde muntje hold?

• TomTorquay
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:23:
[...]

Wat als je het verkeerde muntje hold?
Overbodige vraag als je VEN hebt, die is immers onfeilbaar :O

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

De meeste day traders lijken het leuk te doen maar 1 fout en hun hele rendement is naar de haaien.
Lukt mij zelfs met een hodl op munten uit de top 10 hoor, geen probleem!

Iedereen is wel ergens goed in ... ik weet daar kennelijk in te slagen. :Y

• A87
  • Niet online

A87

TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:25:
[...]
Overbodige vraag als je VEN hebt, die is immers onfeilbaar :O
leuk als ven straks groeit en die token niets waard zijn.. hun roadmap zegt dat ze pas in 2025 volledig klaar zijn.
Vraag me af of die tokens in waarde gaan stijgen bij ven

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 23:27 ]

• Ton Hasselt
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:26:
[...]

leuk als ven straks groeit en die token niets waard zijn.. hun roadmap zegt dat ze pas in 2025 volledig klaar zijn.
Dat is pas holden. :Z

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

*Proest!* Kom op zeg.. De meest mensen die hier niet meer komen doen dat om heel andere reden (volgens mij, ik weet dat natuurlijk niet 100% zeker, zoals jij dat ook niet kunt weten... “Assumption is the mother of all fuckups” enzo...)

Verwijderd

Mocht er weer een redelijk dramatische dip komen (ja ik weet het, ik hoop ook van niet natuurlijk) wat gaan jullie dan bijkopen in de uitverkoop?

Ik ga dan voor NANO.

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:33:
Mocht er weer een redelijk dramatische dip komen (ja ik weet het, ik hoop ook van niet natuurlijk) wat gaan jullie dan bijkopen in de uitverkoop?

Ik ga dan voor NANO.
NCASH!

Afbeeldingslocatie: https://nucleus.vision/img/team/abhi.png?v=1.8.6

[ Voor 10% gewijzigd door Dhr. Satoshi op 01-03-2018 23:44 ]

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022

Ik ga dan voor NANO.
Zeker weten Nano.

• TomTorquay

Ik ga dan voor NANO.
NEO, NEO en NEO.

• Ton Hasselt

Ik ga dan voor NANO.
Veeeeeennnnn... _O-

• RaptorXS
Ja, NEO.

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Die is al met iets van 20% gedaalt :+

• Ton Hasselt
BTC?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Ik ga dan voor NANO.
Nano, ICX en Lisk.

Verwijderd

Haha die is nog in de uitverkoop :X

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:07

Ik ga dan voor NANO.
EUR.

• Ton Hasselt
Neuhhh...dat is een scam.

Verwijderd

Klinkt als een scam. Is dat niet een duistere shitfork van NLG?

• Dhr. Satoshi
Hmmm no no no. (nu moet ik oppassen want zit al tegen een ban aan)

• RaptorXS
Ach, de NEO gewoon voor de fun, Chinese markt enne:
https://www.iex.nl/Crypto...hnisch-beeld-bij-NEO.aspx

• Midacmm
  • Laatst online: 07-01 17:50
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:39:
[...]

Klinkt als een scam. Is dat niet een duistere shitfork van NLG?
Hahaha

• Richh
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:26:
[...]

Is een keer een realistische roadmap in de cryptowereld, reageert men weer zo :O

• Richh

Ik ga dan voor NANO.
Litecoin.

• Ton Hasselt
Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 23:42:
[...]

Is een keer een realistische roadmap in de cryptowereld, reageert men weer zo :O
Klopt, maar ik wil m'n nieuwe tv toch wel vroeger.
Pagina: 1 ... 132 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!