[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.110 views

Onderwerpen

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

pires101 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:02:
[...]

Misschien moet je dan eens wat research doen ergens naar in plaats van hier dingen te blijven roepen?
lijkt op een scam na mijn research te hebben gedaan, overhyped.. overpriced... oerdom volk op reddit wat ven support. Amateuristische site, geen activiteit op github.. Veel negatieve verhalen ook.
Projecten pas af in 2025.. etc..

En ''video'' content zo slecht als bitconneeecctt! En dan nog als toevoeging de naam THOR _/-\o_

Oh ja, en zo centralized als de pest! Nog meer reden nodig? 10.000 tokens nodig om te voten......'' WOW nice security allemaal'' aandeelhouders van binnenuit = centralized.

Nog kans ook dat je gewoon je geld kwijtraakt op den duur :+ Of VEN wordt het helemaal met 20K voor 1 token, wie weet dat kan natuurlijk ook nog.'Alles kan groot worden in cryptoland...

[ Voor 58% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 14:09 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• pires101
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05-2023
A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:04:
[...]

lijkt op een scam na mijn research te hebben gedaan, overhyped.. overpriced... dom volk op reddit wat ze support
Een scam omdat..?

Verwijderd

[...]

lijkt op een scam na mijn research te hebben gedaan, overhyped.. overpriced... dom volk op reddit wat ze support.

En content zo slecht als bitconneeecctt
8)7

Verwijderd

h8bal schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:53:
[...]

Ook de FOMO toen dat hij leek de Binance wedstrijd te winnen leek enorm. Ik heb er een beetje aangeschaft via huobi, maar ben aan het twijfelen om er een serieus aantal van bij te kopen.
Ik had ze een tijdje daarvoor kocht voor 11-12 cent, tijdens die binance actie schoot ie wel flink omhoog idd. Nu hangt ie steady op 17 cent :)

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
BillMcNeal schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:04:
[...]

Hier ook ADA in PF. Helaas een gedeelte te duur gekocht, had toen al mijn twijfels maar meegegaan in een stukje FOMO :F , Denk er sterk aan om een gedeelte te verkopen, echter ik wacht nog wel op de update van de roadmap die de prijs vast iets doet laten stijgen. Deze staat meen ik gepland voor 5 maart.
Snap niet waarom mensen zo steevast hodlen. Er iets niets mis met wat verschuivingen maken, zolang deze maar doordacht zijn. De Crypto wereld staat niet stil, je PF zou dat ook dus niet moeten doen kosten wat het kost. Ik had voor mijzelf een target gezet op VEN dat als hij door de 48k sat zou raken zou verkopen. Daarvoor in de plaats heb ik nu NANO, wat zeer goed uitpakt. Kan natuurlijk anders uitpakken, maar het is voor mijzelf onderbouwd, en zal er zelf nooit spijt van hebben.

• pires101
[...]

lijkt op een scam na mijn research te hebben gedaan, overhyped.. overpriced... oerdom volk op reddit wat ven support. Amateuristische site, geen activiteit op github.. Veel negatieve verhalen ook.
Projecten pas af in 2025.. etc..

En ''video'' content zo slecht als bitconneeecctt! En dan nog als toevoeging de naam THOR _/-\o_

Oh ja, en zo centralized als de pest! Nog meer reden nodig? 10.000 tokens nodig om te voten......'' WOW nice security allemaal'' aandeelhouders van binnenuit = centralized.

Nog kans ook dat je gewoon je geld kwijtraakt op den duur :+ Of VEN wordt het helemaal met 20K voor 1 token, wie weet dat kan natuurlijk ook nog.'Alles kan groot worden in cryptoland...
d:)b ;w

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
radem205 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:58:
[...]

Ik heb ook ADA (geen grote hoeveelheid). Ik ga deze voorlopig niet van de hand doen, aangezien ik er nog steeds veel vertrouwen in heb. Het is wel frustrerend te zien dat ADA al enige tijd gestaag daalt. VEN en ICX heb ik (tijdelijk) ingeruild voor NCASH en GVT. Geen verkeerde keus tot nu toe.
Kortom, je springt van hype naar hype. Zeker geen kansloze techniek, maar dan moet je wel telkens maken dat je op tijd weg bent.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:02:
[...]

Ik vraag mij af wat je kan doen met die ven tokens uiteindelijk??
Gaaaap. Troll.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Rhautvast schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Snap niet waarom mensen zo steevast hodlen. Er iets niets mis met wat verschuivingen maken, zolang deze maar doordacht zijn. De Crypto wereld staat niet stil, je PF zou dat ook dus niet moeten doen kosten wat het kost. Ik had voor mijzelf een target gezet op VEN dat als hij door de 48k sat zou raken zou verkopen. Daarvoor in de plaats heb ik nu NANO, wat zeer goed uitpakt. Kan natuurlijk anders uitpakken, maar het is voor mijzelf onderbouwd, en zal er zelf nooit spijt van hebben.
Dus je hebt goed gegokt. Volgende keer gok je fout en ben je die winst weer kwijt. Als VEN over een jaar op $50 staat doet mijn portfolio x10 op een jaar. Dat doet geen enkele day trader me hier na ook al beweren ze van wel.
Ik weet ondertussen dat geen enkele day trader bovenstaande gelooft maar laten we over een jaar nog eens kijken wie meer rendement heeft gehaald en wie dus gelijk had.

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Niet online

A87

Om nog toe te voegen oninteressante ''marketing'' personen (VEN) die een speech houden.....
En alles in het Chinees, maar de videos zijn Engels om meer geld te lokken (token kopers)
Tsja, ting tong tang coinneecct.

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 14:19 ]

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Dragonchain wordt gelist op Bittrex. Announcement volt nog

• pires101
FaceDown schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:17:
[...]

Dus je hebt goed gegokt. Volgende keer gok je fout en ben je die winst weer kwijt. Als VEN over een jaar op $50 staat doet mijn portfolio x10 op een jaar. Dat doet geen enkele day trader me hier na ook al beweren ze van wel.
Ik weet ondertussen dat geen enkele day trader bovenstaande gelooft maar laten we over een jaar nog eens kijken wie meer rendement heeft gehaald en wie dus gelijk had.
Het hoeft toch niet het 1 of het ander te zijn? Ik heb een vaste verzameling die ik voor langere tijd heb weggezet, en op vrije dagen schuif ik af en toe een paar honderd euro op en neer. Best leerzaam om een beetje te goochelen met TA en korte sprongetjes te maken. Ben het met je eens dat longtime holden echter meer potentie heeft, maar wel met als voorwaarde dat je de juiste munt te pakken hebt...Van Ven ben ik ook overtuigd, maar een heleboel andere munten...nah.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Zeg je goed facedown ALS, kan jij niet weten en iemand anders ook niet.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:11:
[...]

Kortom, je springt van hype naar hype. Zeker geen kansloze techniek, maar dan moet je wel telkens maken dat je op tijd weg bent.
Op lange termijn wel een kansloze techniek imho. Ik heb nog niemand gezien die dit langere tijd succesvol kan doen. Degenen die stinkend rijk zijn van crypto zijn juist de HODLers en niet degenen die voor snelle winsten zijn gegaan (en dus te vroeg zijn uitgestapt).

Groetjes, FaceDown.

• pires101
A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:17:
[...]

Om nog toe te voegen oninteressante ''marketing'' personen (VEN) die een speech houden.....
En alles in het Chinees, maar de videos zijn Engels om meer geld te lokken (token kopers)
Je kunt wel op mij blijven reageren maar jouw naam links naast een post maakt dat ik voortaan vlot doorscroll.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Adnanos schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:19:
Source?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Stelt inderdaad niks voor die Chinese economie. Kansloos dat ze zich daarop richten :')

Groetjes, FaceDown.

• A87
  • Niet online

A87

pires101 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Je kunt wel op mij blijven reageren maar jouw naam links naast een post maakt dat ik voortaan vlot doorscroll.
En het enige wat ik doe is kritiek uiten op VeChain

• tias86
pires101 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:20:
[...]

Je hapt anders wel elke keer, maar dat terzijde. 8)7

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:55
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/cd079c9db6af63b4967ef2d56a0cf7c4/tenor.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

tias86 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:19:
Zeg je goed facedown ALS, kan jij niet weten en iemand anders ook niet.
Ik acht die kans zeer groot gezien alle grote partners en go live mainnet in Q2.

Groetjes, FaceDown.

• Adnanos
Er is een DRGN wallet gevonden op Bittrex. Hetzelfde als met Tron een paar dagen geleden. En we weten allemaal wat er daarna is gebeurd.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Dat is inderdaad het enige wat je doet. Daarom neemt ook niemand jou serieus hier.

Groetjes, FaceDown.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:21:
[...]

Het enige wat jij doet is met je kop over een toetsenbord rollen in de hoop dat er een leesbare post uit komt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Richh
FaceDown schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Dat is inderdaad het enige wat je doet. Daarom neemt ook niemand jou serieus hier.
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/9514fe4a178806cdf973a036b6a2784c/tenor.gif

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
FaceDown schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:19:
[...]

Op lange termijn wel een kansloze techniek imho. Ik heb nog niemand gezien die dit langere tijd succesvol kan doen. Degenen die stinkend rijk zijn van crypto zijn juist de HODLers en niet degenen die voor snelle winsten zijn gegaan (en dus te vroeg zijn uitgestapt).
Beetje tunnelvisie...
Ik durf ook te zeggen dat ik long term HODLER ben, maar ik maak wel zo nu en dan veranderingen. Er zijn tientallen voorbeelden te noemen van muntjes die in de top 50 hebben gestaan, maar er nu ver buiten zitten en ook nooit meer terug zullen keren.
Jij hebt waarschijnlijk wel alle juiste munten, en vind het een feit dat VEN op de 50$ staat over een jaar. Ik hoop het voor je, maar hij kan ook prima nog steeds op 5$ of minder staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Rhautvast op 02-03-2018 14:29 ]

• pires101
hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Het enige wat jij doet is met je kop over een toetsenbord rollen in de hoop dat er een leesbare post uit komt.
_O-

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Adnanos schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Er is een DRGN wallet gevonden op Bittrex. Hetzelfde als met Tron een paar dagen geleden. En we weten allemaal wat er daarna is gebeurd.
Tron deed helemaal niks, net als de afgelopen weken? :?

Groetjes, FaceDown.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Beste sell wall bij GVT

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59
Autsj. Check cryptopia nu nog eens de 10.0000 die je nu nog hebt zijn helaas niets meer waard. Mooie scam van Cryptopia en $Pac

• Adnanos
FaceDown schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:25:
[...]

Tron deed helemaal niks, net als de afgelopen weken? :?
Euhm Tron is gelist op Bittrex

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-01 22:46
Rhautvast schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:09:
[...]

Tjah, leuk dat je nu op NANO winst hebt gepakt, maar 2 weken geleden vlak na de 'hack' raakte je ze aan de straatstenen niet kwijt. Mijn conclusie was ook dat de diefstal van Bitgrail beperkte invloed mocht hebben op de waarde van de coin. Ik heb ze een week later met een paar % verlies verkocht om winst te pakken op VEN, om vervolgens NANO x3 te zien gaan.

Moraal van het verhaal: Ik had NANO beter kunnen hodl'en i.p.v. nu nog met een halve bag VEN te blijven zitten. De swingtrade strategie werkt uitstekend zo lang die werkt, maar kan er ook voor zorgen dat je héél snel je stack minimaliseert. Nu klinkt het een beetje alsof je van je high horse advies geeft omdat je (bij extreme toeval) een keer goed gegokt hebt.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-01 20:37

zomertje

Barisax knorretje

Vandaag worden de LGO (legolas) tokens gereleased, ik ben benieuwd :)
Kijken of dat een hype gaat worden of helemaal niet. Ik ga ze vasthouden voorlopig, ook vanwege de bonus die dat kan opleveren :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Lumics schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:28:
[...]

Autsj. Check cryptopia nu nog eens de 10.0000 die je nu nog hebt zijn helaas niets meer waard. Mooie scam van Cryptopia en $Pac
hoezo scam?

Ze hebben daar geen belang bij gehad. Het is wel falend van Cryptopia geweest dat ze niet hebben opgeschaald. Pac was door het de supply de enige die daardoor genaaid is.

Gelukkig nog 10x over de kop meegepakt, maar het was eingelijk 20x :9 .

Verwijderd

muffstuff schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:20:
[...]

haha sorry hoor, dit is dus een mooi voorbeeld hoe blockchain geen kloot toevoegt en puur wordt gebruikt voor marketing doeleinden. Het is gewoon een timeshare situatie waar je in theorie aandeelhouder bent van een hotel.

Sorry hier zou ik nog gene stuiver aan besteden. Alleen al omdat elke zin meerdere superlatieven bevat, dit stink aan alle kanten

Ik hoop dat je er niet al teveel ingegooid hebt. Mijn bullshit meter gaat als een malle af als ik dit soort teksten lees. Er staat namelijk helemaal niets behalve een autoverkoper praat.

"The Blockchain Hotels experience has been
designed for people who want to enjoy amazing
places while they mix their business and leisure,
have fun and express themselves, and not break
the bank while they do it. Moreover, early
supporters will have access to accomodations at
the hotels to either live at or lease for a profit, and
all for an affordable price."
Nee ik heb er niet veel in zitten maar het lijkt me een heel leuk project met veel potentieel wat een kans van slagen heeft als het goed uitgevoerd wordt.Hoe ze de marketing doen zal me een worst wezen.Overal zit een risico aan als je ergens in investeerd.
Als ik er over 5 jaar een paar keer naar de Caribbean voor kan gaan vind ik het al goed. :)

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:33:
[...]

hoezo scam?

Ze hebben daar geen belang bij gehad. Het is wel falend van Cryptopia geweest dat ze niet hebben opgeschaald. Pac was door het de supply de enige die daardoor genaaid is.

Gelukkig nog 10x over de kop meegepakt, maar het was eingelijk 20x :9 .
Het blokkeren van de LTC markt is een bewuste keuze geweest van Cryptopia. Was dit niet gebeurd, dat had met PAC met minder verlies dan nu kunnen verkopen.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Tjah, leuk dat je nu op NANO winst hebt gepakt, maar 2 weken geleden vlak na de 'hack' raakte je ze aan de straatstenen niet kwijt. Mijn conclusie was ook dat de diefstal van Bitgrail beperkte invloed mocht hebben op de waarde van de coin. Ik heb ze een week later met een paar % verlies verkocht om winst te pakken op VEN, om vervolgens NANO x3 te zien gaan.

Moraal van het verhaal: Ik had NANO beter kunnen hodl'en i.p.v. nu nog met een halve bag VEN te blijven zitten. De swingtrade strategie werkt uitstekend zo lang die werkt, maar kan er ook voor zorgen dat je héél snel je stack minimaliseert. Nu klinkt het een beetje alsof je van je high horse advies geeft omdat je (bij extreme toeval) een keer goed gegokt hebt.
Maar jij zegt nu eigenlijk dat holden beter is omdat je een keer fout hebt gegokt. Wat is het verschil?

Verwijderd

Lumics schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Het blokkeren van de LTC markt is een bewuste keuze geweest van Cryptopia. Was dit niet gebeurd, dat had met PAC met minder verlies dan nu kunnen verkopen.
Dan ben je nog geen scam omdat je het verkeer niet krijgt geregeld op je site. Wat oneerlijk is geweest is dat de BTC markt juist wel open bleef en daardoor mensen voor 2 sat pac hebben gekocht :P .

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

De enige reden dat mensen hun eigen tactiek (holden of niet) blijven verdedigen is omdat ze vooral zichzelf willen overtuigen volgens mij.

Daarom doe ik beide. Ik hold xrp tot het einde der tijden. En met een andere som ben ik aan het day/week/hybride/whatevertraden.

Aan het eind van het jaar zien we wel wat het meeste oplevert.

Ik weet namelijk niet wat het beste is, ook natuurlijk mijn leet trading skilzz in ogenschouw nemend ofcourse. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Ledger komt vandaag 48 uur na bestelling al binnen, had ik niet verwacht :)

• tias86
Traders buy low sell high
Holders buy low sell later high
Geen verschil eigenlijk, alleen je doet er wat langer over, als het in beide gevallen al lukt

Verwijderd

Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:37:
[...]

Maar jij zegt nu eigenlijk dat holden beter is omdat je een keer fout hebt gegokt. Wat is het verschil?
Swingtraden is gewoon een beetje gokken tenzij je alle informatie precies weet te reflecteren op het inschatten van de koers.

Hodlen is hopen dat een munt een flinke stijging maakt over een langere periode en is dus gokken op prestaties en koopgedrag van anderen.

Eigenlijk is het allemaal een beetje gokken welk muntje gaat hoeveel stijgen en wanneer...

Investeren in crypto is gewoon gokken. Zelfs de achterliggende gedachte dat blockchain gebaseerde valuta de toekomst wordt is nog niet 100% zeker.

Maar tis wel leuk!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Het is ook gewoon een kwestie van temperament, denk ik.

Ik kan ook gewoon niet holden, ik vind dat megasaai. Voor mij is crypto toch vooral een spelletje.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ypuh
Bmfd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:37:
[...]

Nee, ik zeg dat de wind alle kanten op kan waaien en het dus weinig zin heeft om advies te geven o.b.v. die paar trades die voor jou gunstig uit pakten.

In dit geval is er gewoon geprofiteerd van de Bitgrail hack en had niemand verwacht dat NANO een week later alweer x3 zou gaan. Daar kun je geen zinnige handel strategieën uit ontleden. Als je dit gaat adviseren gaan mensen vroeg of laat nat wanneer ze 1 of 2x een verkeerde gok nemen.

Overigens handel ik zelf ook gewoon met het grootste gedeelte van mijn PF, simpelweg omdat ik het leuk vind. HODL werkt, maar dan moet je wel de juiste coin hodl'en en op het juiste moment in- en verkopen. Hier valt dus ook nauwelijks een zinnig advies in te geven.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Adnanos schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:23:
[...]
Ben nog niet overtuigd.. Hoe kom je aan deze informatie? Kan zomaar een mooi verhaal zijn ondersteund door gefotoshopt bewijs. Zo was er een tijd gelden 'bewijs' dat Coinbase Ripple zou gaan verhandelen..

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Wat is nu eigenlijk de reden dat VEN zo onderuit gaat? Vond men de presentatie zo tegenvallen of is het uit de mode geraakt?

• Ypuh
DragonChain is nog niets toch? Behalve dat Disney een team developers bij elkaar heeft gezet in een think tank, weten ze nog niet eens waarvoor ze een blockchain op gaan zetten toch?

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 19:03
ggj87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:52:
Wat is nu eigenlijk de reden dat VEN zo onderuit gaat? Vond men de presentatie zo tegenvallen of is het uit de mode geraakt?
Ik denk dat het begon toen er een tijdje geleden opeens 150.000.000 coins bijkwamen.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Adnanos schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:19:
Ook al lijkt me dit een enigszins geloofwaardig gerucht en vind ik het tof dat je het hier deelt, het is nog altijd maar een gerucht en het lijkt me verstandig dat we geruchten niet als zekerheden gaan verkondigen.

• Adnanos
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:52:
DragonChain is nog niets toch? Behalve dat Disney een team developers bij elkaar heeft gezet in een think tank, weten ze nog niet eens waarvoor ze een blockchain op gaan zetten toch?
Dan moet je uw research toch iets beter doen. Er zijn zelfs al verschillende ico's die op DRGN gelopen zijn of lopen.

• pires101
Ik denk met name dat de massa nu denkt dat er de komende tijd geen actie te verwachten is, en het heil tijdelijk ergens anders zoekt. De komende tijd zal VEN echter meerdere partnerships bekend gaan maken, waardoor de koers ws wel weer terug zal komen.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
FaceDown schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:17:
[...]

op 50? het is geen WTC he :P

Verwijderd

pires101 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Ik denk met name dat de massa nu denkt dat er de komende tijd geen actie te verwachten is, en het heil tijdelijk ergens anders zoekt. De komende tijd zal VEN echter meerdere partnerships bekend gaan maken, waardoor de koers ws wel weer terug zal komen.
Of omdat @FaceDown even een tijdje vakantie heeft genomen van zijn volhardende en legendarische geshill. Petje af voor deze man zijn standvastigheid.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Mooi want ik weiger mijn sell order op 7.25usd aan te passen. :)

[Edit] ondanks dat het overduidelijk een scam is uiteraard. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 02-03-2018 15:03 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

hellsau schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:44:
[...]

Zoals al aangegeven zou ik hier niet induiken. Kijk maar naar de lijst onderaan de pagina met personen van het project. Ik zie een software developer. Dan vraag ik mij af hoe ze het hele gebeuren van de cryptovaluta gaan regelen en sturen. Nu zie ik alleen maar sales en marketing mensen en wat architecten voor de hotels. Meer een line-up om een gewone hedendaagse hotel keten op te tuigen, niks meer.
Who is on your board of advisors?
Our Advisory Board is comprised of blockchain technology experts, hotelary business experts, architects, CEOs and Presidents of development companies like Giant Containers and Sundog Structures, and successful entrepreneurs. See a complete list in Advisors section

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/ad21caf4a1244a27f012239eed208ea7/tenor.gif

Misschien dat @FaceDown het weet.

• Rookert25
[...]

Dit. Ik verwacht niet dat het komende tijd boven de 5-6 dollar gaat.

• tias86
Als je ven voor de lange tijd hold moet je toch niet op de koers van de dag letten lijkt mij, en als je een eventuele piek niet wilt missen om te verkopen download je toch een appie en stel je een price alert in. In een tijdsbestek van 2 maanden is er toch een flink koersverschil te zien. Leuk voor traders maar voor lange termijn holders niet relevant toch. Aangezien de verwachtte koers eind van het jaar 50 dollar is (was eerst 100 watskebeurt ? ).

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Cryptobeleggers rennen als schapen achter elkaar aan. Oh nu doet NANO het goed, met zn allen naar NANO!!! Oh nu gaat TRX goed! Allemaal op TRX!! Verder wordt echt potentieel nauwelijks herkend. Vandaar dat ik van mening ben dat je op lange termijn echt goed zit bij munten als VEN en XRP. Van dat schapengedrag wordt niemand rijk.

Groetjes, FaceDown.

• hmr

hmr

FaceDown schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:03:
[...]

Cryptobeleggers rennen als schapen achter elkaar aan. Oh nu doet NANO het goed, met zn allen naar NANO!!! Oh nu gaat TRX goed! Allemaal op TRX!! Verder wordt echt potentieel nauwelijks herkend. Vandaar dat ik van mening ben dat je op lange termijn echt goed zit bij munten als VEN en XRP. Van dat schapengedrag wordt niemand rijk.
Wij gaan wel een keer uiteten als hij de $50 aantikt!

VEN hodl, gewoon omdat het kan!

De rest van mijn crypto troep is nog speculatiever !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Paar dagen geleden hadden we volgens mij uitgerekend dat een daytrader die met €280 begint en één jaar dagelijks 1% pakt, miljonair wordt. Dus een discussie hodl'n vs daytraden lijkt me zinloos.

Ben zelf hodl'r maar pretendeer dus niets, 't blijft gokken dom vs slim vs geluk vs m'n moeder heet ADA dus ik moest wel.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Eensch de attention span van cryptopians is bizar, sowieso als ik de fora soms lees op bijvoorbeeld cryptocompare, dan denk ik zelfs dat de geestelijke vermogens niet zozeer beperkt zijn... Maar wel "anders". :+

Hoog paranoia en Calimero gehalte iig.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Govert Goudglans gaat redelijk vandaag

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Greymore1 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:30:
$PAC op cryptopia, "nog" lekker goedkoop!
Maar wat gaat ie doen???

• Richh
[...]

Eerlijk is eerlijk, dat ben ik wel volledig met je eens d:)b

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:47:
[...]

iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar als je investeert doe dan lekker in projecten die op globaal niveau wat toevoegen,mensen uit verschillende landen, mensen met hersens en een foto van zichzelf op de site + liefst nog youtube interviews van die mensen door onafhankelijke personen (dus niet werknemer interviewt baas).... en in de top 100 van marketcap....
Blockchain Hotels will establish local business entities where required in order to begin the process of building each hotel. Our international team members are located in many different locations throughout the world. Right now we are preparing to relocate to our new headquarters in Puerto Rico.

Dat de hotelkamers gebouwd worden in containers en je deze de hele wereld over kan slepen maakt het in mijn ogen een leuk project

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Ja zeg het maar.. Heb er een aantal bijgekocht, ik zie het geld op cryptopia toch meer als geld voor een gokmachine.

• hmr

hmr

Chris.nl schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:07:
Paar dagen geleden hadden we volgens mij uitgerekend dat een daytrader die met €280 begint en één jaar dagelijks 1% pakt, miljonair wordt. Dus een discussie hodl'n vs daytraden lijkt me zinloos.

Ben zelf hodl'r maar pretendeer dus niets, 't blijft gokken dom vs slim vs geluk vs m'n moeder heet ADA dus ik moest wel.
Maar dan moet je als daytrayder uiteindelijk 365 keer goed hebben gehandeld? :).

Ik HODL omdat ik de tijd niet heb om elke dag te daytraden. En omdat ik weet dat ik er te greedy van word en daardoor gewoon verlies....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Greymore1 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:08:
Govert Goudglans gaat redelijk vandaag
Govert Goudglans _O- dat brengt even heel wat herinneringen boven...

Het ging altijd weer om een paar centen tussen hem en oom Dagobert. Meestal het geluksdubbeltje die zwarte Magica weer eens probeerde om te smelten.

Ik ben echt een nerd.

• Ton Hasselt
Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:11:
In een week tijd is echt 35% van mijn BTC waarde verdampt :/. In $ waarde iets minder, maar I'm not amused at the moment :p.
Bij mij nog iets meer, komt door de Pac.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Maar dan moet je als daytrayder uiteindelijk 365 keer goed hebben gehandeld? :).

Ik HODL omdat ik de tijd niet heb om elke dag te daytraden. En omdat ik weet dat ik er te greedy van word en daardoor gewoon verlies....
Ik probeer 1 a 2 dagen per week te daytraden als ik er tijd voor heb. Tot nu toe lukt dat aardig, geen exorbitante winsten maar toch telkens mijn totale portefeuille kunnen vergroten met kleine beetjes. Per dag focus ik mij dan wel op 1 coin met een max van ongeveer 20% van mijn totale pf. Verder is het ook gewoon leuk om te doen.

Zero.

• hmr

hmr

Pelox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:16:
[...]

Ik probeer 1 a 2 dagen per week te daytraden als ik er tijd voor heb. Tot nu toe lukt dat aardig, geen exorbitante winsten maar toch telkens mijn totale portefeuille kunnen vergroten met kleine beetjes. Per dag focus ik mij dan wel op 1 coin met een max van ongeveer 20% van mijn totale pf. Verder is het ook gewoon leuk om te doen.
Ik ben begonnen wat geld en een van mijn eerste aankopen is explosief gestegen. Daarvan winst afgeroomd en 70% weer geherinvesteerd. Nu kijken of het aan het eind van het jaar wederom kassa is :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Ton Hasselt
Greymore1 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Ja zeg het maar.. Heb er een aantal bijgekocht, ik zie het geld op cryptopia toch meer als geld voor een gokmachine.
Ik ga 'm lekker holden, ik kan niet tegen verliezen. *O*

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Dat de hotelkamers gebouwd worden in containers en je deze de hele wereld over kan slepen maakt het in mijn ogen een leuk project
Ze kunnen ook doen alsof ze dat gaan doen....

• A87
  • Niet online

A87

rav994 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat het begon toen er een tijdje geleden opeens 150.000.000 coins bijkwamen.
Wellicht heb je als voter straks ook nog 150.000 tokens nodig met een cursus chinees met vrienden uit de overheid, zo weet je zeker dat het netwerk onbeveiligd blijft.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 15:27 ]

• hmr

hmr

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:26:
[...]

Wellicht heb je als voter straks ook nog 150.000 tokens nodig met een cursus chinees met vrienden uit de overheid, zo weet je zeker dat het netwerk onbeveiligd blijft.
WAT BEDOEL JE TOCH DE HELE TIJD MET VOTERS?! :O

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:58:
[...]

Who is on your board of advisors?
Our Advisory Board is comprised of blockchain technology experts, hotelary business experts, architects, CEOs and Presidents of development companies like Giant Containers and Sundog Structures, and successful entrepreneurs. See a complete list in Advisors section
Ik zie adviseurs altijd als mensen die je advies geven. Niet als mensen die mee komen werken aan projecten die je hebt lopen. Dus vind dat altijd een beetje dubieus.
Maar ik heb even gekeken. Ik zie de president en CEO van sundog structures opgegeven als 'Tech adviseurs'.
Ik heb hun website snel bekeken en zie dat ze van vracht containers huizen maken. Ik snap niet hoe die twee dan Tech adviseurs kunnen zijn als er bij hun eigen bedrijf weinig tech om de hoek lijkt te komen.

De ICO adviseur dan, Adrian Bujak. Als je op zijn foto klikt krijg je o.a. de volgende tekst te zien:
"He is currently a co-founder of Greek Real Estate Investments Ltd., a consulting company that helps people to invest in real estate in Greece. He has been involved in cryptocurrency for 3 years and has invested heavily in various ICOs with great success".
We zullen ze maar op hun woord geloven :P. Om nog maar te zwijgen over Griekenland 8)7
Overigens heeft hij op zijn Linkedin zichzelf de titel Business sales advisor gegeven van blockchain hotels. Niet direct ICO adviseur. Maar dat kan mogelijk omdat het anders vrij onbekend klinkt voor de meesten.

James Waugh, een andere ICO adviseur. Die heeft wel wat meer gedaan volgens zijn linkedin. Maar het meeste pas sinds eind 2017. Zijn eigen pagina ziet er vrij kaal uit: https://www.blueblock.io/

Overigens zijn dit dan mensen die kennis zouden hebben van ICO. Maar enige techniek of development daar is niemand voor aangewezen lijkt het.
Ik wil je zeker niet de grond in stampen. Maar als ik naar het project kijk dan zie ik weinig toekomst, behalve voor de portemonnee van de oprichters.
Ik zag je reply nog over het idee wat je leuk vindt. Het is zeker een leuk idee! Alleen een coin voegt in mijn ogen weinig toe. Het lijkt alsof deze heren de hippe termen 'cloud' en 'customer journey' hebben vervangen voor 'blockchain' en 'ico'.

Dotabuff profile

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Maar dat is dan ook alles :)
Idem, als beginnende hodl'r heb ik al een relatief hoge leercurve gehad qua "instappen op ATH". Tijdens de dipsaus wel mooi kunnen bijkopen. Een goede daytrader zal ik niet worden, er zijn te veel dingen waarvan ik niet weet dat ik ze niet weet. Gelukkig heb ik bv een potje ADA omdat m'n moeder ook echt zo heet, dus blijf ik bij de feiten.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Flagg
  • Niet online

Flagg

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:24:
[...]

Ze kunnen ook doen alsof ze dat gaan doen....
Goedzo je hebt zojuist alle investeringsmogelijkheden ter wereld weggezet als mogelijk onzin.

Want tja je weet maar nooit of bedrijven iets echt gaan doen wat ze zeggen. 8)7

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:27:
[...]

WAT BEDOEL JE TOCH DE HELE TIJD MET VOTERS?! :O
Vote delegate

• A87
  • Niet online

A87

Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:30:
[...]

Goedzo je hebt zojuist alle investeringsmogelijkheden ter wereld weggezet als mogelijk onzin.

Want tja je weet maar nooit of bedrijven iets echt gaan doen wat ze zeggen. 8)7
ICO scams

Verwijderd

delete

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 15:35 ]

• zwembroek
Rookert25 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:44:
Ledger komt vandaag 48 uur na bestelling al binnen, had ik niet verwacht :)
Ik heb mijn ledger ook binnen, maar ik verkoop hem toch weer door. Laat mijn funds op de exchange staan.

• A87
  • Niet online

A87

https://cdn-images-1.medi...PTGMV-ojMcYcQ-Xw4ojQ.jpeg

Looks very good my friends from Asia :)
I must buy buy !!! great success.

Wie trapt hier nou in? :o
Als dit niet naar scam ruikt, geef mij ongelijk

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 15:46 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oe leuk random woorden roepen.

Uhm

Barbapapa kleurplaat!

Verwijderd

Hoe voeg je een gif toe hier? plaatst alleen de link wanneer ik op image of video toevoegen klik.

• Ypuh
zwembroek schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:35:
[...]

Ik heb mijn ledger ook binnen, maar ik verkoop hem toch weer door. Laat mijn funds op de exchange staan.
Haha, tussen tijd van bestellen en ontvangen de helft van je vermogen verdampt :P?

• A87
  • Niet online

A87

Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:37:
[...]

Oe leuk random woorden roepen.

Uhm

Barbapapa kleurplaat!
Heeft weinig met crypto te maken gok ik?

[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 20:14 ]

• Rookert25
zwembroek schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:35:
[...]

Bij mij is het toch een waarde waarvan ik het nogal jammer zou vinden als het fout gaat, te meer omdat ik VEN zeker maanden ga holden.

• hmr

hmr

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:37:
[...]

voor een moderator gequote
Vote delegate bij VeChain? Ik snap je echt niet man. En nu ga je mensen quoten voor de admin?

Arnold, gaat het ok man? :/

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

Flagg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:41:
De enige reden dat mensen hun eigen tactiek (holden of niet) blijven verdedigen is omdat ze vooral zichzelf willen overtuigen volgens mij.

Daarom doe ik beide. Ik hold xrp tot het einde der tijden. En met een andere som ben ik aan het day/week/hybride/whatevertraden.

Aan het eind van het jaar zien we wel wat het meeste oplevert.

Ik weet namelijk niet wat het beste is, ook natuurlijk mijn leet trading skilzz in ogenschouw nemend ofcourse. :+
Jij gaat zeer rijk worden. Je bent een van de betere traders.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sjo mijn buy order voor xrp is er door. Heb er nu 599.7. :P

Week of 3 geleden begonnen met 538 stuks. Ik ga niet heel snel rijk worden ben ik bang. :+

• Ypuh
Hahaha, de vrijmibo is zo te zien vroeg gestart vandaag.

• zwembroek
Rookert25 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:38:
[...]

Bij mij is het toch een waarde waarvan ik het nogal jammer zou vinden als het fout gaat, te meer omdat ik VEN zeker maanden ga holden.
Als long time hodler kan ik mij er iets bij voorstellen.

• A87
  • Niet online

A87

Ypuh schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:41:
Hahaha, de vrijmibo is zo te zien vroeg gestart vandaag.
Ze kunnen beter eens research doen naar de tokens die ze kopen.
mensen die niet weten wat een delegate of een voter is 8)7 en dan in crypto zitten met een HODL.

Niets van beveiliging weten dus, ongeintereseerd.

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 15:48 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Niet elke coin werkt zoals ARK, VEN heeft helemaal geen voting onzin zoals ik al eerder een keer gezegd had.

• A87
  • Niet online

A87

mark-k schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:47:
[...]

Niet elke coin werkt zoals ARK, VEN heeft helemaal geen voting onzin zoals ik al eerder een keer gezegd had.
met 10.000 tokens kan je voten. En voten is niet verplicht ja

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 02-03-2018 15:50 ]

Verwijderd

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Huh met ven?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

A87 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Vertel even in al jouw alwetendheid welke coins gaan wel heel groot worden de komende jaren als VEN zo kut is?

Edit: ik lees al in de V&A reviews wat voor een akelig mannetje je bent. Dus ik ga je verder gewoon nog negeren. Je komt hier ook alleen om te trollen. Hopelijk doen de mods er iets aan.

[ Voor 20% gewijzigd door FaceDown op 02-03-2018 16:04 ]

Groetjes, FaceDown.

• Rookert25
Standaard is er geen voting, maar dit kan wel geïniteerd worden voor node-holders.

Zie onderstaand citaat uit onderstaande bron:
If needed, the Foundation shall initiate voting to re-adjust the base generation rate, and all node holders have one vote for re-adjusting the THOR Power base generation rate. Detailed information will be released together with full VeChain Economic Paper upon completion.
https://medium.com/@vecha...power-forged-974111a93278
Pagina: 1 ... 135 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!