Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:58:
[...]
Who is on your board of advisors?
Our Advisory Board is comprised of blockchain technology experts, hotelary business experts, architects, CEOs and Presidents of development companies like Giant Containers and Sundog Structures, and successful entrepreneurs. See a complete list in Advisors section
Ik zie adviseurs altijd als mensen die je advies geven. Niet als mensen die mee komen werken aan projecten die je hebt lopen. Dus vind dat altijd een beetje dubieus.
Maar ik heb even gekeken. Ik zie de president en CEO van sundog structures opgegeven als 'Tech adviseurs'.
Ik heb hun website snel bekeken en zie dat ze van vracht containers huizen maken. Ik snap niet hoe die twee dan Tech adviseurs kunnen zijn als er bij hun eigen bedrijf weinig tech om de hoek lijkt te komen.
De ICO adviseur dan, Adrian Bujak. Als je op zijn foto klikt krijg je o.a. de volgende tekst te zien:
"He is currently a co-founder of Greek Real Estate Investments Ltd., a consulting company that helps people to invest in real estate in Greece.
He has been involved in cryptocurrency for 3 years and has invested heavily in various ICOs with great success".
We zullen ze maar op hun woord geloven

. Om nog maar te zwijgen over Griekenland
Overigens heeft hij op zijn Linkedin zichzelf de titel Business sales advisor gegeven van blockchain hotels. Niet direct ICO adviseur. Maar dat kan mogelijk omdat het anders vrij onbekend klinkt voor de meesten.
James Waugh, een andere ICO adviseur. Die heeft wel wat meer gedaan volgens zijn linkedin. Maar het meeste pas sinds eind 2017. Zijn eigen pagina ziet er vrij kaal uit:
https://www.blueblock.io/
Overigens zijn dit dan mensen die kennis zouden hebben van ICO. Maar enige techniek of development daar is niemand voor aangewezen lijkt het.
Ik wil je zeker niet de grond in stampen. Maar als ik naar het project kijk dan zie ik weinig toekomst, behalve voor de portemonnee van de oprichters.
Ik zag je reply nog over het idee wat je leuk vindt. Het is zeker een leuk idee! Alleen een coin voegt in mijn ogen weinig toe. Het lijkt alsof deze heren de hippe termen 'cloud' en 'customer journey' hebben vervangen voor 'blockchain' en 'ico'.