Als als als, in 2013 zat ik lachend achter mijn computer te bedenken wie er zo dom zou zijn om in bitcoin te investeren (geld omwisselen voor een virtueel muntje). Diegenen die dat destijds gedaan hebben én niet tussentijds hebben verkocht zijn nu spekkoper. Zij hebben echter ook een enorm risico durven nemen.
Het gaat niet zozeer om of het groot of klein risico is. Het gaat om dat een blockchain geen oplossing bied voor dit probleem en het in die zin even nuttig is als een standaard database oplossing. Ook sensorisch gemeten data kun je vervalsen als je de omstandigheden beïnvloed.pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:42:
[...]
Volgens mij valt dat best mee omdat een heleboel data niet handmatig wordt ingevoerd maar sensorisch wordt gemeten, zoals locatie en temperatuur.
De issue die bijv. Chinezen hebben met in hun land geproduceerd melkpoeder (geen vertrouwen in toezicht) word met blockchain niet verholpen.
Ben pas eind 2017 ingestapt dus op 1 januari 2017 had ik geen bitcoinsLuuk schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:59:
[...]
@ShininNL doet dit jaar helemaal geen aangifte omdat hij 220 euro moet terugbetalen..
Welke coin meer hoef ik niet te weten heheShininNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:53:
[...]
Geen spetterend verhaal helaas, gewoon geluk
VEN ?
Ik had nog ergens 57000 munten van was ik vergeten in 2013 gekocht helaas geen bitcoins maar een bagger coin .domme ik
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 16:16 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
maar goed, wat was de status van neo begin 2017, werd het hier ook met de grond gelijk gemaakt? Laat ik het zo zeggen, als je 5 keer 1000 euro op een goede tech investeerd, kan je inderdaad miljonair worden. Maar dan moet je wel bereid zijn te accepteren dat die 5000 euro waarschijnlijk gewoon weg is. Welke munten van vandaag zouden de neo van volgend jaar kunnen zijn? blijft natuurlijk een grote gok.
Verwijderd
Dat klopt niet echt die berekening:pAdnanos schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:10:
Om van €1000 1 miljoen te maken moet je "maar" 10x je geld in een 100% stijger hebben gestoken. Niet gemakkelijk, maar ook niet onmogelijk in de bull markt van 2017.
klopt niet hoor, tik hem maar eens uit
edit ik ging ook nat
[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 01-03-2018 16:18 ]
Raiblocks was ook niet verkeerd geweest. Als je er op 7 maart $5000,- in had gestopt, dan had je nu 8.8 miljoen dollar. Als je op ATH (37,62$) had verkocht, had je ruim 20 miljoen gehad. Geen verkeerd rendement in een jaartje tijd.muffstuff schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:08:
[...]
5000 euro begin 2017 op neo en je had die 5 miljoen wel ja
Dergelijke voorbeelden zijn meer anekdotes die het leuk doen op feestjes en verjaardagen.muffstuff schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:14:
[...]
maar goed, wat was de status van neo begin 2017, werd het hier ook met de grond gelijk gemaakt? Laat ik het zo zeggen, als je 5 keer 1000 euro op een goede tech investeerd, kan je inderdaad miljonair worden. Maar dan moet je wel bereid zijn te accepteren dat die 5000 euro waarschijnlijk gewoon weg is. Welke munten van vandaag zouden de neo van volgend jaar kunnen zijn? blijft natuurlijk een grote gok.
De praktijk is uiteraard heel anders maar niemand zegt dit natuurlijk.
Een paar procent winst pakken is al vaak te hoog gegrepen.
Ondanks dat is crypto toch leuk maar in sterke verhalen geloof ik al jaren niet meer.
Waarom denk je dat hij dat steeds niet zegt.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:14:
[...]
Welke coin meer hoef ik niet te weten hehe
VEN ?
Ik had nog ergens 57000 munten van was ik vergeten in 2013 gekocht helaas geen bitcoins maar een bagger coin .domme ik
1000
1) 2000
2) 4000
3) 8000
4) 16000
5) 32000
6) 64000
7) 128000
9) 512000
10) 1024000
Voor de genen die met 10k gestart zijn, was het maar 7x 100% om die 1 miljoen te maken.
En ik ken er die met 80k ingestapt zijn. Geen idee hoe ver ze het geschopt hebben (zijn daar stil over, maar waarschijnlijk zitten ze goed).
En ik ken er die met 80k ingestapt zijn. Geen idee hoe ver ze het geschopt hebben (zijn daar stil over, maar waarschijnlijk zitten ze goed).
[ Voor 46% gewijzigd door Adnanos op 01-03-2018 16:23 ]
Natuurlijk kan sensorische data worden beïnvloed aan de hand van omstandigheden, maar door die omstandigheden te beïnvloeden, zeg temperatuur, wordt het product dus indirect alsnog verbeterd (de temperatuur wordt immers positief beïnvloed). Wellicht is babypoeder niet het beste voorbeeld, daar zijn spelers als Wabi al mee bezig, maar de authenticiteit van bijvoorbeeld Gucci producten is wel van grote waarde.Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:11:
[...]
Het gaat niet zozeer om of het groot of klein risico is. Het gaat om dat een blockchain geen oplossing bied voor dit probleem en het in die zin even nuttig is als een standaard database oplossing. Ook sensorisch gemeten data kun je vervalsen als je de omstandigheden beïnvloed.
De issue die bijv. Chinezen hebben met in hun land geproduceerd melkpoeder (geen vertrouwen in toezicht) word met blockchain niet verholpen.
Ach doe geen moeite. De lijst van tientallen bedrijven op de partnerlijst van Vechain en de honderden in de rij hebben allemaal ongelijk. Een paar tweakertjes weten hoe het echt zit: VEN is waardeloos. Blockchain is waardeloos voor supply chain.pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:23:
[...]
Natuurlijk kan sensorische data worden beïnvloed aan de hand van omstandigheden, maar door die omstandigheden te beïnvloeden, zeg temperatuur, wordt het product dus indirect alsnog verbeterd (de temperatuur wordt immers positief beïnvloed). Wellicht is babypoeder niet het beste voorbeeld, daar zijn spelers als Wabi al mee bezig, maar de authenticiteit van bijvoorbeeld Gucci producten is wel van grote waarde.
Ik volg toch liever de grote multinationals ipv een paar betweters op GoT in mijn investeringen.
Groetjes, FaceDown.
geen ideewehave schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:18:
[...]
Waarom denk je dat hij dat steeds niet zegt.
Verwijderd
I smell DentacoinShininNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:48:
Toch wel een heerlijk gevoel dat ik in december officieel financieel onafhankelijk ben geworden. Huis direct afbetaald, mooie auto en motor gekocht en de rest van de centen veilig, ver buiten Nederland geparkeerd. Eind augustus ga ik ook afscheid nemen van mijn baan en mij goed oriënteren op een toekomst buiten Nederland. Lang leve crypto
Inderdaad.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:27:
[...]
Ach doe geen moeite. De lijst van tientallen bedrijven op de partnerlijst van Vechain en de honderden in de rij hebben allemaal ongelijk. Een paar tweakertjes weten hoe het echt zit: VEN is waardeloos. Blockchain is waardeloos voor supply chain.
Ik volg toch liever de grote multinationals ipv een paar betweters op GoT in mijn investeringen.
Het heeft ook weinig zin een paar Tweakers te overtuigen.
Gewoon laten zitten zou ik zeggen.
Over het algemeen vormen Tweakers met z'n allen slechts een fractie van de cryptomarkt.
Wat wij hier ook roepen maakt geen enkele indruk. Zo is het nu eenmaal.
Elkaar van tips voorzien is prima, voor de rest is het meer opvulling van de tijd.
Ok, ik snap even iets niet.
Op 22 januari 2018 had Vechain een totale marktcap van 2.231.640.000 USD, waarde van 1 VEN was 8,05 USD. Als je die marktcap deelt met die waarde waren er op dat moment 277.222.360 tokens.
Op dit moment is de marktcap van Vechain 2.368.063.317 USD en is de huidige waarde 4,99 USD. Dan kom je uit op circulated supply van 474.470.506 tokens en dat komt overeen met wat er op CMC staat.
Maar, hoe kan het dan dat de koers dan nu rond de 5 dollar staat als er geen extra tokens bij zijn gekomen?
Op 22 januari 2018 had Vechain een totale marktcap van 2.231.640.000 USD, waarde van 1 VEN was 8,05 USD. Als je die marktcap deelt met die waarde waren er op dat moment 277.222.360 tokens.
Op dit moment is de marktcap van Vechain 2.368.063.317 USD en is de huidige waarde 4,99 USD. Dan kom je uit op circulated supply van 474.470.506 tokens en dat komt overeen met wat er op CMC staat.
Maar, hoe kan het dan dat de koers dan nu rond de 5 dollar staat als er geen extra tokens bij zijn gekomen?
waarom in codetaal praten als het over geld gaat, geheimzinnig gedoe allemaal. Post dan niets. Lekker boeiend dat je een huis kan afbetalen (wie dan ook) ''bij wijze van;''... en vervolgens niets zeggen over detailsAdnanos schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:20:
Voor de genen die met 10k gestart zijn, was het maar 7x 100% om die 1 miljoen te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 16:38 ]
Verwijderd
Stond fout op CMC. prijs was echter wel correct.Stevie_ schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:36:
Ok, ik snap even iets niet.
Verwijderd
Gelijk heeft ie. Je weet nooit wie er meeleest. Straks ineens 4 kereltjes met bivakmutsen over de vloer en een bijl boven je vingers.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:37:
[...]
waarom in codetaal praten als het over geld gaat, geheimzinnig gedoe allemaal. Post dan niets. Lekker boeiend dat je een huis kan afbetalen... en vervolgens niets zeggen over details
Alleen de prutsers en kleinere jongens posten hier.
Wat is daar codetaal aan dan? Of weet niet niet waar "k" voor staat?A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:37:
[...]
waarom in codetaal praten als het over geld gaat, geheimzinnig gedoe allemaal. Post dan niets. Lekker boeiend dat je een huis kan afbetalen (wie dan ook) ''bij wijze van;''... en vervolgens niets zeggen over details
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
iedereen zijn eigen mening daarover idd, post dan ook gewoon niets heh als je bang bent. Weet je zeker dat niemand het leest.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:40:
[...]
Gelijk heeft ie. Je weet nooit wie er meeleest. Straks ineens 4 kereltjes met bivakmutsen over de vloer en een bijl boven je vingers.
Alleen de prutsers en kleinere jongens posten hier.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 16:42 ]
Lekker dan, dus de ranking van op CMC van VEN heeft dus ook de hele tijd veel te laag gestaan....Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:38:
[...]
Stond fout op CMC. prijs was echter wel correct.
Verwijderd
klopt helemaal. Toen dat bekend werd dipte de prijs ook omdat de marketcap opeens groter was dan iedereen dacht. Toen stonden ze ergens rond de 20/25 en nu in de top 15.Stevie_ schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:46:
[...]
Lekker dan, dus de ranking van op CMC van VEN heeft dus ook de hele tijd veel te laag gestaan.....
Ja. Boeit verder natuurlijk niks natuurlijk. Ranking op CMC zegt niks over toekomstperspectief, plannen, partnerships etc. Dat is op lange termijn toch de echte waarde van een coin.Stevie_ schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:46:
[...]
Lekker dan, dus de ranking van op CMC van VEN heeft dus ook de hele tijd veel te laag gestaan.....
Groetjes, FaceDown.
Ja, VEN had het wel al tijd daarvoor aangegeven maar er gebeurde niks mee. CMC is sowieso maar een zolderkamerproject dat drijft op shady advertenties.Stevie_ schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:46:
[...]
Verwijderd
Paccoin gaat een nieuwe CMC ontwikkelenRookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:49:
[...]
Ja, VEN had het wel al tijd daarvoor aangegeven maar er gebeurde niks mee. CMC is sowieso maar een zolderkamerproject dat drijft op shady advertenties.
Ik geef een coin met lagere marketcap en heel veel toffe plannen meer (snelle) groeipotentie dan een coin die al in de top 10 staat; die heeft de top immers al bereikt :-).FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:48:
[...]
Ja. Boeit verder natuurlijk niks natuurlijk. Ranking op CMC zegt niks over toekomstperspectief, plannen, partnerships etc. Dat is op lange termijn toch de echte waarde van een coin.
Verwijderd
Ik denk dat de echte winnaars dat ook zeker niet doen. Die hebben niets te bewijzen, die weten dondersgoed dat ze het gemaakt hebben. Of heel vroeg begonnen of dik ingezet. Er zullen hier heus wel mensen zitten met enkele 100k's in crypto, de meeste zullen daar echter niet in de buurt komen.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:41:
[...]
iedereen zijn eigen mening daarover idd, post dan ook gewoon niets heh als je bang bent. Weet je zeker dat niemand het leest.
Een collega uit dezelfde branch waar ik in zit heeft zijn baan opgezegd na ~20 mio in 2 jaar te hebben gepakt met wat handige investeringen (incl. Neo).Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat de echte winnaars dat ook zeker niet doen. Die hebben niets te bewijzen, die weten dondersgoed dat ze het gemaakt hebben. Of heel vroeg begonnen of dik ingezet. Er zullen hier heus wel mensen zitten met enkele 100k's in crypto, de meeste zullen daar echter niet in de buurt komen.
Zucht
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De enige die het hier aangaat, is de Belastingdienst.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:52:
[...]
Ik denk dat de echte winnaars dat ook zeker niet doen. Die hebben niets te bewijzen, die weten dondersgoed dat ze het gemaakt hebben. Of heel vroeg begonnen of dik ingezet. Er zullen hier heus wel mensen zitten met enkele 100k's in crypto, de meeste zullen daar echter niet in de buurt komen.
Betaal met plezier de vermogensrendement heffing, hoe meer hoe beter
ShininNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:48:
Toch wel een heerlijk gevoel dat ik in december officieel financieel onafhankelijk ben geworden. Huis direct afbetaald, mooie auto en motor gekocht en de rest van de centen veilig, ver buiten Nederland geparkeerd. Eind augustus ga ik ook afscheid nemen van mijn baan en mij goed oriënteren op een toekomst buiten Nederland. Lang leve crypto
Ja, dat zal wel, van -75% naar financieel onafhankelijk op een maandje...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
En de grote bedrijven komen pas in 2019 met crypto... moet je nagaan wat er nog te halen valt, ik hou elke munt in de gaten.... sinds korthmr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:55:
[...]
Een collega uit dezelfde branch waar ik in zit heeft zijn baan opgezegd na ~20 mio in 2 jaar te hebben gepakt met wat handige investeringen (incl. Neo).
Zucht... en ik zit nog gezellig hier aan de A10 in Amsterdam
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 17:06 ]
Ik ben het eens met dat het borgen authenticiteit van waarde is. Ik ben het alleen niet eens met dat hier een blockchain voor nodig is. Om het Gucci voorbeeld te nemen. Als je in een database van Gucci kunt teruglezen dat je product echt is zou dat voldoende zijn. Daar heb is geen blockchain voor nodig. Enige reden die ik mij kan voorstellen in deze situatie in het voordeel van een blockchain is als dit goedkoper is. Maar dat dat lijkt haaks te staan op de hoop dat de benodigde tokens op de blockchains veel waard moeten worden.pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:23:
[...]
Natuurlijk kan sensorische data worden beïnvloed aan de hand van omstandigheden, maar door die omstandigheden te beïnvloeden, zeg temperatuur, wordt het product dus indirect alsnog verbeterd (de temperatuur wordt immers positief beïnvloed). Wellicht is babypoeder niet het beste voorbeeld, daar zijn spelers als Wabi al mee bezig, maar de authenticiteit van bijvoorbeeld Gucci producten is wel van grote waarde.
Waarom denk je dan dat zulke grote namen zich toch verbinden aan Vechain? Het gaat mij te ver om te moeten geloven dat dit enkel gebeurt vanwege de hype rondom blockchain en dat managers daar opgewonden van worden in de vergaderruimte.Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:11:
[...]
Ik ben het eens met dat het borgen authenticiteit van waarde is. Ik ben het alleen niet eens met dat hier een blockchain voor nodig is. Om het Gucci voorbeeld te nemen. Als je in een database van Gucci kunt teruglezen dat je product echt is zou dat voldoende zijn. Daar heb is geen blockchain voor nodig. Enige reden die ik mij kan voorstellen in deze situatie in het voordeel van een blockchain is als dit goedkoper is. Maar dat dat lijkt haaks te staan op de hoop dat de benodigde tokens op de blockchains veel waard moeten worden.
Verwijderd
Zulke winsten worden steeds moeilijker... Maar niet onmogelijk. Iedereen die zulke winsten pakt verdient het in mijn opzicht. Inzicht, op tijd erbij, risico nemen, en het hebben gemaakt.hmr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:55:
[...]
Een collega uit dezelfde branch waar ik in zit heeft zijn baan opgezegd na ~20 mio in 2 jaar te hebben gepakt met wat handige investeringen (incl. Neo).
Zucht... en ik zit nog gezellig hier aan de A10 in Amsterdam
Met een paar honderd euro ga je dat vandaag dag niet meer redden, of de kans is in ieder geval een aanzienlijk kleiner. Toch blijft het een leuke hobby.
Apple gaat fidgetspinners maken!!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik geloof nog steeds in de ethereum iphone!
Okay you lost me there.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:17:
[...]
Shell zorgt wel voor de benodigde olie...
Waar gaat het ook alweer over?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit laatste maakt VEN juist sterk, je hoeft als bedrijf namelijk geen VEN te bezitten om gebruik te maken van de techniek, namelijk enkel THOR, dit wordt gegenereerd door de VEN houders voor decentralisatie en om te zorgen voor een niet-volatiele currency, want wat je zegt, als VEN de ene dag 4$ is en de andere dag 10$, dan heb je als bedrijf daar geen zak aan. VEN wilt dit realiseren door de THOR generatie te baseren op V&A, zijn er veel vragers? Dan zakt de prijs van THOR maar generen de VEN holders meer THOR. Zijn er weinig vragers? Dan blijft de prijs van THOR gelijk, maar zakt de hoeveelheid THOR tokens die gegenereerd worden. Naast THOR, dat je kan zien als een aparte sub-blockchain van VEN, komen er nog meer sub-blockchains voor andere toepassingen (Vraag me niet naar de detailsAlabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:11:
[...]
Ik ben het eens met dat het borgen authenticiteit van waarde is. Ik ben het alleen niet eens met dat hier een blockchain voor nodig is. Om het Gucci voorbeeld te nemen. Als je in een database van Gucci kunt teruglezen dat je product echt is zou dat voldoende zijn. Daar heb is geen blockchain voor nodig. Enige reden die ik mij kan voorstellen in deze situatie in het voordeel van een blockchain is als dit goedkoper is. Maar dat dat lijkt haaks te staan op de hoop dat de benodigde tokens op de blockchains veel waard moeten worden.
Of je het kan oplossen met een leuke database? Misschien, maar dat is knap lastig voor gehele supply chains die vaak niet met elkaar verbonden zijn. Je koopt gewoon een bulk X van leverancier Y en jij maakt er een tas van. Dat gebruikers vervolgens jouw tas kunnen controleren via je database is leuk, maar dat maakt het nog niet mogelijk voor hen, als ook voor jezelf, om te achterhalen waar het leer van jouw tas vandaan komt, namelijk leverancier Y die het van boer Z heeft gekocht. Zowel X, Y als Z kunnen een groot aantal verschillende partijen zijn, het wordt knap lastig om die allemaal via databases aan elkaar te knopen. Dit is nog maar een voorbeeld van een simpele keten, maar als je transporteurs er ook bij gaat tellen of complexere producten pakt die veel verschillende onderdelen/leveranciers hebben, dan zou blockchain gebruiken als gedecentraliseerde en secure database zou een mooie oplossing kunnen zijn. Tevens richt VEN zich ook op allemaal additionele informatie op basis van sensoren zodat je zeker kan stellen dat je goederen onder bepaalde condities zijn vervoerd (temperatuur sensoren etc.)
Op technisch gebied zijn er natuurlijk meteen 1001 vragen over hoe je omgaat met de data, hoe snel moet het zijn, wie kan er bij de data en mutaties doen etc. Dit zijn zaken waar het VEN team mee bezig is en het is de vraag hoe ze dit kunnen tacklen.
Ik dacht eerst dat VEN zich enkel richtte op RFID, maar dat blijkt niet waar te zijn, voor de goedkopere bulk goederen gebruiken ze ook QR codes of stickers.
Ik kan me best goed inbeelden dat er veel te behalen valt voor grote bedrijven
[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 01-03-2018 17:33 ]
Litecoin Cash op Binance binnenkort ... zal m'n woeste investeringsplan dan toch nog goed gaan uitpakken?
Op naar de $2 graag.
https://twitter.com/LitecoinFork/status/969231065364746242
Op naar de $2 graag.
Ach met een paar honderd euro had je best een lekker rendement kunnen behalen. Laten we niet vergeten dat je geen miljoen nodig hebt om een "life-changing" bedrag te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:15:
[...]
Zulke winsten worden steeds moeilijker... Maar niet onmogelijk. Iedereen die zulke winsten pakt verdient het in mijn opzicht. Inzicht, op tijd erbij, risico nemen, en het hebben gemaakt.
Met een paar honderd euro ga je dat vandaag dag niet meer redden, of de kans is in ieder geval een aanzienlijk kleiner. Toch blijft het een leuke hobby.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het Vechain netwerk moet wel echt een beest worden inderdaad, want daarnaast gaan er ook nog verschillende dapps op het netwerk lopen, en daarnaast de connecties met Wanchain, Sentinelchain en CPChain.Junia schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Dit laatste maakt VEN juist sterk, je hoeft als bedrijf namelijk geen VEN te bezitten om gebruik te maken van de techniek, namelijk enkel THOR, dit wordt gegenereerd door de VEN houders voor decentralisatie en om te zorgen voor een niet-volatiele currency, want wat je zegt, als VEN de ene dag 4$ is en de andere dag 10$, dan heb je als bedrijf daar geen zak aan. VEN wilt dit realiseren door de THOR generatie te baseren op V&A, zijn er veel vragers? Dan zakt de prijs van THOR maar generen de VEN holders meer THOR. Zijn er weinig vragers? Dan blijft de prijs van THOR gelijk, maar zakt de hoeveelheid THOR tokens die gegenereerd worden. Naast THOR, dat je kan zien als een aparte sub-blockchain van VEN, komen er nog meer sub-blockchains voor andere toepassingen (Vraag me niet naar de details)
Of je het kan oplossen met een leuke database? Misschien, maar dat is knap lastig voor gehele supply chains die vaak niet met elkaar verbonden zijn. Je koopt gewoon een bulk X van leverancier Y en jij maakt er een tas van. Dat gebruikers vervolgens jouw tas kunnen controleren via je database is leuk, maar dat maakt het nog niet mogelijk voor hen, als ook voor jezelf, om te achterhalen waar het leer van jouw tas vandaan komt, namelijk leverancier Y die het van boer Z heeft gekocht. Zowel X, Y als Z kunnen een groot aantal verschillende partijen zijn, het wordt knap lastig om die allemaal via databases aan elkaar te knopen. Dit is nog maar een voorbeeld van een simpele keten, maar als je transporteurs er ook bij gaat tellen of complexere producten pakt die veel verschillende onderdelen/leveranciers hebben, dan zou blockchain gebruiken als gedecentraliseerde en secure database zou een mooie oplossing kunnen zijn. Tevens richt VEN zich ook op allemaal additionele informatie op basis van sensoren zodat je zeker kan stellen dat je goederen onder bepaalde condities zijn vervoerd (temperatuur sensoren etc.)
Op technisch gebied zijn er natuurlijk meteen 1001 vragen over hoe je omgaat met de data, hoe snel moet het zijn, wie kan er bij de data en mutaties doen etc. Dit zijn zaken waar het VEN team mee bezig is en het is de vraag hoe ze dit kunnen tacklen.
Ik dacht eerst dat VEN zich enkel richtte op RFID, maar dat blijkt niet waar te zijn, voor de goedkopere bulk goederen gebruiken ze ook QR codes of stickers.
Ik kan me best goed inbeelden dat er veel te behalen valt voor grote bedrijvenOf het technisch haalbaar is? Lastig in te schatten.
Damn, ik las laatst wat je had ingeslagen, ik gun het je van harteTurbo-Puppy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:38:
Litecoin Cash op Binance binnenkort ... zal m'n woeste investeringsplan dan toch nog goed gaan uitpakken?![]()
Op naar de $2 graag.
Kan een coin eigenlijk zomaar gelist worden, of moet deze eerst de community vote winnen? Dat kan nog wel eens lastig worden.
Litcoin cash is toch een bekende scamTurbo-Puppy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:38:
Litecoin Cash op Binance binnenkort ... zal m'n woeste investeringsplan dan toch nog goed gaan uitpakken?![]()
Op naar de $2 graag.
YouTube: Litecoin Cash is a Scam! Be Careful! Litecoin Price Surge - Charlie ...
Elke fork van litecoin is een scam/fake. Als je dit al niet wist.. had je dan ook bitconnect gekocht?? want dat stond zelfs op #6
je zal wel een grap maken.....
Ik heb de video gezien van de ''litecoin cash'' eigenaar dat is echt zon kut scammer met gebrekkig engels pratend er uit zien als een koe
[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 17:47 ]
Ncash gaat als een speer!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ze hebben een aanvraag gedaan, dit zegt voor de rest niet zoveel. Binance krijgt letterlijk duizenden aanvragen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:38:
Op naar de $2 graag.
Verwijderd
Dat is zeker waar. Een paar ton zou het leven al een stuk makkelijker maken.hmr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:42:
[...]
Ach met een paar honderd euro had je best een lekker rendement kunnen behalen. Laten we niet vergeten dat je geen miljoen nodig hebt om een "life-changing" bedrag te hebben.
Op dit moment zou ik echter al tevreden zijn met een paar duizend in de plus hahaha. Manmanman barre tijden
Bot update:
De eerste 132 uur zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.
Bizar.... gisteren was ik t.o.v. eergisteren 2.5% winst verloren en vandaag heeft hij een whopping 7.5% verschil t.o.v. gisteren. Reden hiertoe omdat het gisteren slecht ging, er met DCA veel opgekocht bleef worden en er uiteindelijk 0.9 ETH verspreid stond over 2 bags met coins. Vandaag zijn deze beiden de deur uitgegaan en dat zorgde meteen voor veel winst. Normaal handelt de bot namelijk met zeer kleine hoeveelheden en pakt hij zo 0.15$ a 0.30$ winst per trade vanwege de lage volumes. Als DCA eenmaal in begint te slaan, dan gaan de volumes omhoog en als deze dan een keer gaan, pak je in 1x veel winst.
Ik ga het even narekenen of het allemaal klopt
Edit: waarden kloppen.
Edit: screenshot erbij van de bags die zijn verkocht, zie markers.

Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic
Profit trailer topic
| 24-02-2018 11:15 | 0.08393459 BTC | 0.943 ETH | %ETH |
| 24-02-2018 16:20 | 0.08625404 BTC | 0.962 ETH | +2.01% |
| 24-02-2018 23:22 | 0.08825106 BTC | 0.972 ETH | +3.07% |
| 25-02-2018 11:22 | 0.08960079 BTC | 0.967 ETH | +2.54% |
| 26-02-2018 17:55 | 0.08755125 BTC | 0.980 ETH | +3.92% |
| 27-02-2018 17:55 | 0.08596764 BTC | 0.991 ETH | +5.09% |
| 28-02-2018 17:55 | 0.08401266 BTC | 0.966 ETH | +2.43% |
| 01-03-2018 17:55 | 0.08774631 BTC | 1.04 ETH | +10.28% |
Bizar.... gisteren was ik t.o.v. eergisteren 2.5% winst verloren en vandaag heeft hij een whopping 7.5% verschil t.o.v. gisteren. Reden hiertoe omdat het gisteren slecht ging, er met DCA veel opgekocht bleef worden en er uiteindelijk 0.9 ETH verspreid stond over 2 bags met coins. Vandaag zijn deze beiden de deur uitgegaan en dat zorgde meteen voor veel winst. Normaal handelt de bot namelijk met zeer kleine hoeveelheden en pakt hij zo 0.15$ a 0.30$ winst per trade vanwege de lage volumes. Als DCA eenmaal in begint te slaan, dan gaan de volumes omhoog en als deze dan een keer gaan, pak je in 1x veel winst.
Ik ga het even narekenen of het allemaal klopt
Edit: waarden kloppen.
Edit: screenshot erbij van de bags die zijn verkocht, zie markers.

Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic
Profit trailer topic
Volgens mij ben jij de enige die winst maakt.Junia schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:48:
Bot update:
24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH
24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH +2.01%
24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH +3.07%
25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH +2.54%
26-02-2018 17:55 0.08755125 BTC 0.980 ETH +3.92%
27-02-2018 17:55 0.08596764 BTC 0.991 ETH +5.09%
28-02-2018 17:55 0.08401266 BTC 0.966 ETH +2.43%
01-03-2018 17:55 0.08774631 BTC 1.04 ETH +10.28%
Ik ga het even narekenen of het allemaal klopt![]()
Profit trailer topic
Heb vandaag 10% op VIB gepakt.Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:51:
[...]
Volgens mij ben jij de enige die winst maakt.
Die ging -85% van de weekzwembroek schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:44:
Ncash gaat als een speer!
Verwijderd
Ho ho, toch al dik 11 dollar gepakt op GVT vandaagTon Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:51:
[...]
Volgens mij ben jij de enige die winst maakt.
Volgens een crypto-goeroe???? gaat alles goed komen na de zomer:
https://beurskrant.com/2018/02/28/bitcoin-terug-naar-20-000/
https://beurskrant.com/2018/02/28/bitcoin-terug-naar-20-000/
Ik lift ook even mee. Zijn hun nieuw op Binance?Greymore1 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:55:
Fuck it 1k NCASH gekocht. Moon maar.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik hoop wel dat jullie de enigen zijn, anders ga ik me een beetje als Remi voelen.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:56:
[...]
Ho ho, toch al dik 11 dollar gepakt op GVT vandaag
Als het in dit tempo doorgaat met de alts tot de zomer, dan is er niets meer over van mijn pf om te moonen.
Was opmzich wel grappig, had een sell order op .3usd staan. En dat heeft ie vanmorgen net aangetikt om vervolgens direct weer te gaan dalen.
Kan ik stiekem best leuk vinden.
En idd dat was puur geluk, geen enkele kennis of enig denkwerk aan vooraf gegaan.
[Edit] ik zie dat ie nog wel weer hoger gegaan is vanmiddag.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 01-03-2018 18:02 ]
Is ook de beste manier om te handelen.Flagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:00:
[...]
Was opmzich wel grappig, had een sell order op .3usd staan. En dat heeft ie vanmorgen net aangetikt om vervolgens direct weer te gaan dalen.
Kan ik stiekem best leuk vinden.![]()
En idd dat was puur geluk, geen enkele kennis of enig denkwerk aan vooraf gegaan.
Verwijderd
Dat is ook mijn strategie; gelukstreffers zonder enig denkwerkFlagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:00:
[...]
Kan ik stiekem best leuk vinden.![]()
[Edit] ik zie dat ie nog wel weer hoger gegaan is vanmiddag.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2018 18:04 ]
Looool klopt dit ?
https://coinmarketcap.com/currencies/global-jobcoin/
https://coinmarketcap.com/currencies/global-jobcoin/
Altijd naar het volume kijken
Haha yep, op die manier heb ik van de week een ochtendje lol gehad met Fun, was alleen niet zo dramatisch met 50$ maar ik verveelde me, wel leuk om botjes uit de tent te lokken.Junia schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:06:
[...]
Altijd naar het volume kijkenDeze coin is nergens te verhandelen en het lijkt er op dat 1 iemand voor de grap $5.675 USD ertegenaan heeft gegooid.
Heeft me uiteindelijk 5$ gekost overigens, maar was wel lollig.
Nergens te verhandelen?Junia schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:06:
[...]
Altijd naar het volume kijkenDeze coin is nergens te verhandelen en het lijkt er op dat 1 iemand voor de grap $5.675 USD ertegenaan heeft gegooid.
Jammer, ik had ze nu graag verkocht.
Verwijderd
Heeft yobit ze niet? Die lijken alles te hebben wat ooit ontstaan, gecreëerd of geforkt is...Ton Hasselt schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:09:
[...]
Nergens te verhandelen?
Jammer, ik had ze nu graag verkocht.
Er zit weer wat leven in VEN. Wie heeft er nog een hoop goedkoop opgekocht?
MeGreymore1 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:38:
Ik heb een vermoeden.🤔Greymore1 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:38:
Ik vind Vechain een beetje cheap met het dumbeddown video materiaal wat ze uitbrengen
YouTube: VeChain& DNV GL Global Partnership Announcement
het lijkt een beetje op bitconnect reclame. Wil je hier echt je geld in stoppen,,eeeehhh??
het lijkt een beetje op bitconnect reclame. Wil je hier echt je geld in stoppen,,eeeehhh??
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 18:41 ]
uhuh...duidelijk met een gopro gemaaktA87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:40:
Ik vind Vechain een beetje cheap met het video materiaal wat ze uitbrengen
het lijkt een beetje op bitconnect reclame
En al die VEN comments op youtube zeggen alleen maar LAMBO of to the moon.
Zijn het echt allemaal van dat soort mensen?
https://www.reddit.com/r/...partnership_announcement/
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 18:45 ]
Bij welke coin is dat niet het geval dan?A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:42:
[...]
En al die VEN comments op youtube zeggen alleen maar LAMBO of to the moon.
Zijn het echt allemaal van dat soort mensen?
Over de marketing stijl:
People seem to be unhappy with the marketing. The opinions are that it looks unprofessional and tailored towards the crypto community rather than businesses. They want VeChain to market themself more business-like. I don't share this opinion. And this is why:
They themself don't really have to market to businesses. The marketing is beeing done by DNV GL and PWC. Once their clients interest is sparked they can approach VeChain and have business talks. Possible clients won't that VeChain has this kind of marketing. Often businesses won't even think about working with a new company without first consulting their consulants. No company CEO would go on Youtube, see the marketing video and think: "Lets approach them and talk about a partnership". They will always first talk with their long standing consultants (DNV GL, PWC). Moreover every reputable business that could profit from blockchain has already done research and talked with consultants.
VeChain however has to handle the marketing towards the common crypto buyer. The single person wondering which crypto to purchase. The you and me. We don't have the luxury to get advised by consultants. We have to make the decision ourself. Also VeChain is most likely marketing towards the chinese and that is a legit tactic. Think of all the Chinese guys between 20 and 30 seeing the video and thinking: "damn thats some cool ass shit, lets invest". Chinese like such marketing, look at TRON (not that I like TRON, but it's killing in the chinese market, you have to admit that).
And last but not least, what are we currently doing? Talking about VeChain, so their marketing seems to have worked
tl;dr They are marketing to common cpryo investors themself, PWC and DNV GL to the businesses
[quote]Junia schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:48:
Bot update:
Top zeg!
Je hebt nu al je 1 erg volledig terug dan, kosten afgetrokken?
Hoeveel winst usd of euro heb je nu al gemaakt dan?
Bot update:
| 24-02-2018 11:15 | 0.08393459 BTC | 0.943 ETH | %ETH |
| 24-02-2018 16:20 | 0.08625404 BTC | 0.962 ETH | +2.01% |
| 24-02-2018 23:22 | 0.08825106 BTC | 0.972 ETH | +3.07% |
| 25-02-2018 11:22 | 0.08960079 BTC | 0.967 ETH | +2.54% |
| 26-02-2018 17:55 | 0.08755125 BTC | 0.980 ETH | +3.92% |
| 27-02-2018 17:55 | 0.08596764 BTC | 0.991 ETH | +5.09% |
| 28-02-2018 17:55 | 0.08401266 BTC | 0.966 ETH | +2.43% |
| 01-03-2018 17:55 | 0.08774631 BTC | 1.04 ETH | +10.28% |
Top zeg!
Je hebt nu al je 1 erg volledig terug dan, kosten afgetrokken?
Hoeveel winst usd of euro heb je nu al gemaakt dan?
SPiET
Aan de andere kant. Uitsluiten kun je het ook niet.pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:14:
[...]
Waarom denk je dan dat zulke grote namen zich toch verbinden aan Vechain? Het gaat mij te ver om te moeten geloven dat dit enkel gebeurt vanwege de hype rondom blockchain en dat managers daar opgewonden van worden in de vergaderruimte.
http://daskapital.nl/2017...lden_van_de_crypto_1.html
Edit:
Echter als ik iets over het hoofd zie hoor ik het graag. Ik heb ook de wijsheid niet in pacht. Maar voor alsnog blijf ik bij m’n standpunt dat ik er weinig meerwaarde van inzie.
[ Voor 16% gewijzigd door Alabama_man op 01-03-2018 18:47 ]
Verwijderd
Niet om vechain te bashen want het is overduidelijk een sterk project met gigantisch potentieel, maar iedere keer als ze iets uitbrengen lijkt het toch wat karig aangepakt...
Zo heb ik me bijvoorbeeld kapot gelachen om die rfid machine die de chipjes in die bakjes mikte
of die intro van het event... Het leek wel die robot van bassie en adriaan
Zo heb ik me bijvoorbeeld kapot gelachen om die rfid machine die de chipjes in die bakjes mikte
Als je investeert in welke crypto dan ook wil je geen kinderachtige filmpjes zien... dat ruikt naar een scam of amateurisme, imo. Dan mogen ze in top 5 komen, of whatever ik ga het zeker niet aanschaffen.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:45:
Niet om vechain te bashen want het is overduidelijk een sterk project met gigantisch potentieel, maar iedere keer als ze iets uitbrengen lijkt het toch wat karig aangepakt...
Zo heb ik me bijvoorbeeld kapot gelachen om die rfid machine die de chipjes in die bakjes mikteof die intro van het event... Het leek wel die robot van bassie en adriaan
[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 18:47 ]
Verwijderd
Weet ik niet. Het geeft anderzijds ook aan dat ze niet met funds smijten die beter benut kunnen worden.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:46:
[...]
Als je investeert in welke crypto dan ook wil je geen kinderachtige filmpjes zien.
Die verhandelen zelfs nog Florijnen, Dukaten en Monopoly geld. Exchange van niets .. BTC staat ook standaard $500 hoger dan de koerslijsten aangeven.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:37:
[...]
Heeft yobit ze niet? Die lijken alles te hebben wat ooit ontstaan, gecreëerd of geforkt is...
Deze filmpjes zijn niet gericht op zakenpartners, die zoeken niet op youtube naar filmpjes, die hebben board meetings. Deze filmpjes zijn gericht op de huidige doelgroep van crypto, en met name de aziatische markt loopt weg met dit soort filmpjes.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:46:
[...]
Als je investeert in welke crypto dan ook wil je geen kinderachtige filmpjes zien... dat ruikt naar een scam of amateurisme, imo. Dan mogen ze in top 5 komen, of whatever ik ga het zeker niet aanschaffen.
Verwijderd
Hier zie ik wel een uitdaging. Hoe zorgt men ervoor dat de volledige supply chain wil meewerken aan zo'n blockchain? Verder zijn er de hiaten als sjoemelen, meetbaarheid product (gaan we een sinaasappel een tracker meegeven?; samenbundelen ingrediënten), enzovoorts. Ik ben erg benieuwd naar lopende use-cases en in hoeverre bedrijf-overschrijdende supply chains gerealiseerd gaan worden.Junia schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:31:
[...]
Of je het kan oplossen met een leuke database? Misschien, maar dat is knap lastig voor gehele supply chains die vaak niet met elkaar verbonden zijn. Je koopt gewoon een bulk X van leverancier Y en jij maakt er een tas van. Dat gebruikers vervolgens jouw tas kunnen controleren via je database is leuk, maar dat maakt het nog niet mogelijk voor hen, als ook voor jezelf, om te achterhalen waar het leer van jouw tas vandaan komt, namelijk leverancier Y die het van boer Z heeft gekocht.
Is natuurlijk je goedrecht...Ik snap echter niet wat de reden daarvoor is. Kondigen partnerships aan, rebranding hebben ze gedaan, vanaf deze zomer (dacht ik ?) kan je ook Thor beginnen genereren... Ik heb tot nu toe nog niet echt slecht nieuws gezien omtrent Vechain. Lijken me toch sereen verder te werken aan hun product... Is volgens mij ook totaal geen pump & dump coin die de ene dag op de andere 50% meer / minder waard is. Ik geloof echt wel dat dit iets kan worden in 2018 en later.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:46:
[...]
Als je investeert in welke crypto dan ook wil je geen kinderachtige filmpjes zien... dat ruikt naar een scam of amateurisme, imo. Dan mogen ze in top 5 komen, of whatever ik ga het zeker niet aanschaffen.
Ach iedere exchange heeft voor mij zijn gebruiksdoel, voor Yobit is dat razendsnel fiat transacties uitvoeren in rur, dat is letterlijk nog geen 2 seconden later op een rekening. Terug nog niet geprobeerd overigens omdat ik per abuis mijn telefoon ontkoppeld heb van mijn rekening.Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:48:
[...]
Die verhandelen zelfs nog Florijnen, Dukaten en Monopoly geld. Exchange van niets .. BTC staat ook standaard $500 hoger dan de koerslijsten aangeven.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Misschien niet 1 sinaasappel maar wel een verzegelde doos sinaasappelen zou prima kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:50:
[...]
Hier zie ik wel een uitdaging. Hoe zorgt men ervoor dat de volledige supply chain wil meewerken aan zo'n blockchain? Verder zijn er de hiaten als sjoemelen, meetbaarheid product (gaan we een sinaasappel een tracker meegeven?; samenbundelen ingrediënten), enzovoorts. Ik ben erg benieuwd naar lopende use-cases en in hoeverre bedrijf-overschrijdende supply chains gerealiseerd gaan worden.
Verwijderd
In Zuid Amerika verzegelen ze hele containers en toch komt er magisch vaak wat meer aan in Rotterdam/Antwerpen dan op de pakbon staat.pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:52:
[...]
Misschien niet 1 sinaasappel maar wel een verzegelde doos sinaasappelen zou prima kunnen.
Dit soort oplossingen zijn niet volledig trustless uit te voeren. Corruptie en soortgelijke zaken zullen altijd een ding blijven.
Verwijderd
http://www.fleetcor.com/our_business-lp.htmFlagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:22:
[...]
Okay you lost me there.
Waar gaat het ook alweer over?
Tomocoin (TOMO) wordt helemaal gehyped op IDEX. Flink gestegen ook een weinig die hem weg doen voor deze prijs. Normaal worden ze massaal verkocht zelfs tot onder de ICO prijs. Misschien toch iets om in de gaten te houden!
Doen ze netjes#Binance is happy to announce a 50% reduction in $BTC withdrawal fees. Effective immediately, BTC withdrawal fees are only 0.0005 BTC!
Uiteraard, omdat daar bewegingsruimte voor is. Straks kan precies nagegaan worden op welke locatie (GPS) en welke tijd het zegel vernield is, waardoor de producent (die niet gebaat is bij dit soort gevogel met zijn handelswaar) zo'n rotte schakel uit zijn productielijn kan elimineren. Dat is nou juist de meerwaarde.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 19:01:
[...]
In Zuid Amerika verzegelen ze hele containers en toch komt er magisch vaak wat meer aan in Rotterdam/Antwerpen dan op de pakbon staat.
Dit soort oplossingen zijn niet volledig trustless uit te voeren. Corruptie en soortgelijke zaken zullen altijd een ding blijven.
De Bitconnect presentatie leek me toch redelijk professioneel te zijnA87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 18:46:
[...]
Okay lichtelijk ver gezocht maar dat nieuws kende ik al. Ging me om dat Apple picje, ze doen helemaal niks met Apple voor zover ik weet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!