[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.121 views

Onderwerpen

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:53
Binance werkt hier prima. Ben alleen al sinds vanochtend ingelogd, dus misschien is het login proces stuk.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
En kleine supply= sowieso to the moon :P

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:10:
[...]

En kleine supply= sowieso to the moon :P
Hahaha nog nooit van gehord. Maar dat is dus iets waar je op hoopt? Vertel me even wat meer.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tias86
zwembroek schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:12:
[...]

Hahaha nog nooit van gehord. Maar dat is dus iets waar je op hoopt? Vertel me even wat meer.
Ik ben blind afgegaan op medetweakers in dit geval. Dus is er is vast iemand die je iets zinnigs kan vertellen, maar ik niet. En check anders de site, misschien word je er blij van ;)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Waarom gaat Verge omhoog?

Weg

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Verge is een top project :). Mijn liefdeskindje waar ik veel op heb gecashed. Het idee is leuk, maar helaas door het niet nakomen van afspraken tot nu toe niet meer op een hoog niveau gekomen.

Mochten zij hun shit together krijgen, dan kan dit nog wel een pareltje worden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:37

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:14:
[...]

Ik ben blind afgegaan op medetweakers in dit geval. Dus is er is vast iemand die je iets zinnigs kan vertellen, maar ik niet. En check anders de site, misschien word je er blij van ;)
Ik zie maar een voordeel en dat is hun lage aantal coins.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zijn er nog mensen die in TRON (TRX) zitten? gaat nu ook wel even lekker. Nu op Bittrex toegevoegd

Verwijderd

XippIX schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:19:
Zijn er nog mensen die in TRON (TRX) zitten? gaat nu ook wel even lekker. Nu op Bittrex toegevoegd
Helaas wel ja... te hoog gekocht en kom er niet vanaf :X

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-01 22:12
Verge en Tron season. Please no, gtfo. Trashcoins.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Ben ik de enige die vindt dat we nog niet uit de bear market zijn?
De neerwaartse trendlijn lijkt nog steeds niet gebroken. Er zijn al verschillende pogingen geweest, maar steeds ketsen ze af. Kan zomaar veranderen natuurlijk, maar hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat we weer even serieus gaan dippen vooraleer opnieuw te proberen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:12:
[...]

Het is een platform voor beleggingsmanagers voor digibeten om te investeren in crypto. Ze willen de drempel verlagen, crypto aantrekkelijker maken in de traditionele beleggingswereld. Hun target markt is gigantisch en het team is super goed bezig. Ze boeken eerst resultaten en daarna wordt dit pas gemeld. Als ze 0.01% kunnen pakken van hun target markt zou de groei al enorm zijn. Slechts 2 semi-concurerende concepten.

Munt is niet gehyped, community is serieus. De omloop van de munten is bizar laag en betekend dus dat de prijs per stuk behoorlijk kan gaan oplopen als ze hun resultaten behalen. April is de betalaunch van het platform.

https://www.reddit.com/r/genesisvision/
Via de link is alle info te vinden die je maar hebben wilt.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 23:05
XippIX schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:19:
Wat is het crypto geheugen toch kort. Eerst FOMO dan FUD dan weer FOMO. Doe er soms net zo hard aan mee hoor maar inmiddels probeer ik toch gewoon geld te steken in projecten waar ik in geloof.

Heb laatst wat geld in Zilliqa gestoken omdat ze iets nieuws toevoegen aan de cryptospace, namelijk: Sharding en super snelle transacties.

• hmr

hmr

untflanked schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:22:
Verge en Tron season. Please no, gtfo. Trashcoins.
Waarom is Verge een trashcoin als ze het idee daadwerkelijk voor elkaar krijgen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:04:
[...]

Interessant. Standpunt is dus dat het eigenlijk niet kan worden voorkomen. Wat effectief neerkomt op dat alle maatregelen die ze treffen om foutieve input te voorkomen ook toepasbaar zijn op niet blockchain toepassingen.

Om nog even op @FaceDown te reageren. Ik begrijp dat er sancites zijn om het te ontmoedigen. Maar een sanctie is reactief en heeft bijv. Volkwagen er ook niet van weerhouden grootschalige fraude te plegen.

Voor alsnog blijf ik moeite hebben met het inzien van de meerwaarde van een blockchain bij dit probleem.
Nieuwe technologie hoeft natuurlijk niet onfeilbaar te zijn om een verbetering op te leveren. Geen enkele technologie is onfeilbaar. Het is natuurlijk wel een uitdaging om de zwakke punten zo goed mogelijk aan te pakken.

Groetjes, FaceDown.

• untflanked
hmr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Waarom is Verge een trashcoin als ze het idee daadwerkelijk voor elkaar krijgen?
Omdat ze dat momenteel al 2 of 3x (durf het niet met zekerheid te zeggen), hebben beloofd en nog niks hebben delivered. Ik ben simpelweg voorstander van coins/tokens die al iets werkend hebben. Daarnaast heb ik het idee dat een groot deel van hun holders nog coins heeft na de McAfee pump en aan het wachten is tot het omhoog gaat zodat ze geen massive verlies lijden.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:23:
De neerwaartse trendlijn lijkt nog steeds niet gebroken. Er zijn al verschillende pogingen geweest, maar steeds ketsen ze af. Kan zomaar veranderen natuurlijk, maar hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat we weer even serieus gaan dippen vooraleer opnieuw te proberen.
Nee ben het met je eens, de komende dagen gaan ws bepalend zijn voor de komende tijd. We zullen door die 11K heen moeten, anders zie ik m teruggaan naar 9K om het daar opnieuw te proberen.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:27:
[...]

Nieuwe technologie hoeft natuurlijk niet onfeilbaar te zijn om een verbetering op te leveren. Geen enkele technologie is onfeilbaar. Het is natuurlijk wel een uitdaging om de zwakke punten zo goed mogelijk aan te pakken.
Eens, echter bekruipt mij het gevoel dat de waarde van de verbetering overschat wordt.

• hmr

hmr

untflanked schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:27:
[...]

Omdat ze dat momenteel al 2 of 3x (durf het niet met zekerheid te zeggen), hebben beloofd en nog niks hebben delivered. Ik ben simpelweg voorstander van coins/tokens die al iets werkend hebben. Daarnaast heb ik het idee dat een groot deel van hun holders nog coins heeft na de McAfee pump en aan het wachten is tot het omhoog gaat zodat ze geen massive verlies lijden.
Mjah het idee is nog steeds zeer goed. Ze hadden op een gegeven moment het wraith protocol werkend, alleen te laat... Ik wacht rustig af. Heb er nog 10.000 liggen. De rest verkocht op om en nabij de ATH!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• pirodr01
Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Eens, echter bekruipt mij het gevoel dat de waarde van de verbetering overschat wordt.
Waarom dan?

• untflanked
hmr schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:29:
[...]

Mjah het idee is nog steeds zeer goed. Ze hadden op een gegeven moment het wraith protocol werkend, alleen te laat... Ik wacht rustig af. Heb er nog 10.000 liggen. De rest verkocht op om en nabij de ATH!
Ik vind het idee om naar andere sterrenstelsels te reizen ook heel goed, maarja...

• hmr

hmr

untflanked schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:31:
[...]

Ik vind het idee om naar andere sterrenstelsels te reizen ook heel goed, maarja...
Jammer alleen dat je geen werkend protocol hebt dan. :/

Mijn cashout op 4000% van mijn inleg pakt XVG mij niet meer af.

Ikke (hartje) XVG.

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 01-03-2018 14:32 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:27:
[...]

Nee ben het met je eens, de komende dagen gaan ws bepalend zijn voor de komende tijd. We zullen door die 11K heen moeten, anders zie ik m teruggaan naar 9K om het daar opnieuw te proberen.
Inderdaad. Maar ik vind dat de fut er een beetje uit is. Dat maakt me niet echt positief gezind. Het weekend komt ook naderbij, ook niet bepaald gunstig. Komende maandag/dinsdag wordt het erop of eronder denk ik. We gaan het zien :)

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:27:
[...]

Kom nou niet heel de tijd met die TA voorspellingen jongens. Het is allemaal bullshit. Niets wijst erop dat de komende dagen bepalend gaan zijn. Voor hetzelfde geld zitten we nog 4 maanden op een kaarsrechte horizontale lijn.

• anboni
Nee hoor, ik heb net voor 'n aardig bedrag BTC naar EUR gezet, dus nu gaat 'ie voor de 12k :P

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Shmorky schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:35:
[...]

Kom nou niet heel de tijd met die TA voorspellingen jongens. Het is allemaal bullshit. Niets wijst erop dat de komende dagen bepalend gaan zijn. Voor hetzelfde geld zitten we nog 4 maanden op een kaarsrechte horizontale lijn.
Dat vind jij en dat mag natuurlijk. Net zoals andere tweakers hier het wel interessant vinden.

• pirodr01
[...]

Dat mag je vinden, ik deel je mening niet.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
Weer een pilot er bij. :)
Niemand heeft interesse in xrp!! :Y)
Cambridge to use XRP for Faster Global Payments.

[ Voor 11% gewijzigd door Dacuuu op 01-03-2018 14:42 ]

• TomTorquay
[...]

:F

Waarom je dat bullshit vindt, dat moeten we zelfs niet vragen vermoed ik, want een degelijk antwoord gaan we toch niet krijgen.

Als je het bullshit vindt, reageer dan niet. Ik vind Verge en Tron bullshit, maar ik ga niet lopen roepen dat iedereen daar maar moet over zwijgen in dit topic.

• pirodr01
TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:34:
[...]
Inderdaad. Maar ik vind dat de fut er een beetje uit is. Dat maakt me niet echt positief gezind. Het weekend komt ook naderbij, ook niet bepaald gunstig. Komende maandag/dinsdag wordt het erop of eronder denk ik. We gaan het zien :)
Volume is opvallend laag vandaag, maar vind het koersverloop wel prettig, mooi constant verloop met hele dag al mooie stijgende lijn. En as we speak een mooie piek nu :)

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Het komt in het Q2 op een grote exhange, is CONFIRMED! Staat op de site ingeval.
Volgens mij hadden ze het alleen over een centralized exchange , niet per se een grote.

Maar goed, beter dan IDEX en zo :z

• tias86
Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:44:
[...]

Volgens mij hadden ze het alleen over een centralized exchange , niet per se een grote.

Maar goed, beter dan IDEX en zo :z
Beetje aandikken kan geen kwaad he ;)

• Shmorky
TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:39:
[...]
:F

Waarom je dat bullshit vindt, dat moeten we zelfs niet vragen vermoed ik, want een degelijk antwoord gaan we toch niet krijgen.

Als je het bullshit vindt, reageer dan niet. Ik vind Verge en Tron bullshit, maar ik ga niet lopen roepen dat iedereen daar maar moet over zwijgen in dit topic.
Dat mag je best vragen, want ik kan mijn standpunt prima verdedigen. Er worden hier heel de dag wilde voorspellingen gedaan, soms met bijbehorende grafieken met mooie pijlen in alle windrichtingen. Maar tegelijkertijd zijn er nog 100 voorspellingen te vinden die precies het tegenovergestelde zeggen. Quotes als "we zijn nog niet uit de bear market want bla bla trendlijn en met chinees nieuwjaar stopt wallstreet zijn bonussen in head & shoulders futures" zijn in mijn optiek bijna altijd waardeloos omdat er simpelweg geen pijl op [de markt] te trekken is momenteel. En als er al waarde achter zo'n voorspelling zit is hij niet meer te herkennen door alle ruis.

Mijn wens is dus eigenlijk dat men zijn klep dichthoud als een marktvoorspelling uit niet meer voort komt dan kijken naar het grafiekje en de stand waarop zijn balzak vanochtend stond toen hij wakker werd.

• pirodr01
Shmorky schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:51:
[...]

Dat mag je best vragen, want ik kan mijn standpunt prima verdedigen. Er worden hier heel de dag wilde voorspellingen gedaan, soms met bijbehorende grafieken met mooie pijlen in alle windrichtingen. Maar tegelijkertijd zijn er nog 100 voorspellingen te vinden die precies het tegenovergestelde zeggen. Quotes als "we zijn nog niet uit de bear market want bla bla trendlijn en met chinees nieuwjaar stopt wallstreet zijn bonussen in head & shoulders futures" zijn in mijn optiek bijna altijd waardeloos omdat er simpelweg geen pijl op [de markt] te trekken is momenteel. En als er al waarde achter zo'n voorspelling zit is hij niet meer te herkennen door alle ruis.

Mijn wens is dus eigenlijk dat men zijn klep dichthoud als een marktvoorspelling uit niet meer voort komt dan kijken naar het grafiekje en de stand waarop zijn balzak vanochtend stond toen hij wakker werd.
En jouw bijdrage hier precies is..?
Dat het voor jou te hoog gegrepen is betekent niet dat anderen zich er niet mee bezig hoeven te houden.

• Shmorky
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:53:
[...]

En jouw bijdrage hier precies is..?
Dat het voor jou te hoog gegrepen is betekent niet dat anderen zich er niet mee bezig hoeven te houden.
Zonder enige beargumentering roepen dat de markt x of y gaat doen is helemaal niet hoog gegrepen. Het is gewoon waardeloze speculatie, oftewel: ruis.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:16:
[...]

Paar maanden op reis en toegang willen tot je coins?
-Ingestelde ledger (met sterkte pincode) meenemen.
-Seed thuis laten (igg niet meenemen op vakantie)

Als jij je werkende ledger mee neemt op reis, heb je heel de seed niet nodig om coins te tranferen naar bijv een exchange.
Wat gebeurt er als die ledger kwijt, gejat of verloren gaat op reis? Hoe krijg ik dan toegang tot de coins?

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:28
Trouwens, wat VEN en Poliniex betreft. Is het de Phoenix..? :)
https://www.reddit.com/r/...hi_capitalcirclepoloniex/

[ Voor 41% gewijzigd door bobberg op 01-03-2018 14:56 ]

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• pirodr01
Shmorky schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Zonder enige beargumentering roepen dat de markt x of y gaat doen is helemaal niet hoog gegrepen. Het is gewoon waardeloze speculatie, oftewel: ruis.
Volgens mij is het gebruik van TA toch juist het verschil tussen waardeloze speculatie en je mening ergens op baseren?

• Shmorky
MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Wat gebeurt er als die ledger kwijt, gejat of verloren gaat op reis? Hoe krijg ik dan toegang tot de coins?
Nieuwe ledger kopen en restoren dmv je seed. Dan heb je overal weer toegang toe.

• anboni
[...]
De mijne hangt meestal (of op z'n best ligt 'ie).. wat wil dat dan zeggen, denk je? :P

• TomTorquay
[...]

Zoals verwacht, een degelijk antwoord hebben we dus niet gekregen. Bedankt om mijn vermoeden even te bevestigen ;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:33
Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:07:
Ik ben het eens dat dit met elke blockchain fout gaat vanwege de human factor.
Persoonlijk vind ik dat het pas fout gaat, wanneer mensen de blockchain willen inzetten als oplossing van die human factor. Dat kan namelijk niet.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:55:
[...]

Als je hem kwijt bent. Kan je een nieuw kopen, seed invoeren en klaar. (als de vinder hem aansluit heeft hij 3 kansen om je pin te raden, 3x foute pin is ledger reset)

Maar er schijnen ook manieren te zijn om je seed in te voeren met software om zo toegang tot je wallet te krijgen. Maar daar weet Ik verder niks van.

• Richh
TomTorquay schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:23:
Ben ik met je eens hoor. De 'zekerheid' dat het weer goed gaat is er nog lang niet. De huidige range is ook gewoon te interessant voor daytraders die snel weer uitstappen bij een x% winst.

Wel zie je verschuivingen binnen de muntjes zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 01-03-2018 15:04 ]

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
"
VeChain Foundation
‏ @vechainofficial
36 sec.36 seconden geleden

The Mathematical Institute at Oxford University has officially joined the VeResearch program! This deep collaboration will provide world class economic proofs and smart contracts to our rapidly growing ecosystem.#VeChainThor"

• pirodr01
Greymore1 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:05:
"
VeChain Foundation
‏ @vechainofficial
36 sec.36 seconden geleden

The Mathematical Institute at Oxford University has officially joined the VeResearch program! This deep collaboration will provide world class economic proofs and smart contracts to our rapidly growing ecosystem.#VeChainThor"
Ach, Oxford...tweederangs universiteit :P

• Shmorky
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:56:
[...]

Volgens mij is het gebruik van TA toch juist het verschil tussen waardeloze speculatie en je mening ergens op baseren?
De TA's die ik hier rond zie gaan zijn bijna allemaal gebaseerd op wat het BTC-grafiekje aan het doen is en hoe dat past in een model dat bewijst dat we omhoog of naar beneden gaan. Net welk standpunt de schrijver wil bewijzen.

Waar je volgens mij meer aan hebt zijn signalen uit de markt rond wetgeving, nieuwe exchanges, introductie van ICOs/nieuwe coins etc.

• MaStar
  • Laatst online: 18-01 02:45
Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:59:
[...]

Als je hem kwijt bent. Kan je een nieuw kopen, seed invoeren en klaar. (als de vinder hem aansluit heeft hij 3 kansen om je pin te raden, 3x foute pin is ledger reset)

Maar er schijnen ook manieren te zijn om je seed in te voeren met software om zo toegang tot je wallet te krijgen. Maar daar weet Ik verder niks van.
OK, dank voor alle toelichting. Die seed is dus het allerbelangrijkste om op een andere plek te leggen.

• pirodr01
Shmorky schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:07:
[...]

De TA's die ik hier rond zie gaan zijn bijna allemaal gebaseerd op wat het BTC-grafiekje aan het doen is en hoe dat past in een model dat bewijst dat we omhoog of naar beneden gaan. Net welk standpunt de schrijver wil bewijzen.

Waar je volgens mij meer aan hebt zijn signalen uit de markt rond wetgeving, nieuwe exchanges, introductie van ICOs/nieuwe coins etc.
Het 1 hoeft toch het ander niet uit te sluiten? Zoals al eerder s aangegeven, TA klopt té vaak wél, om als onzin af te doen. Dat niet iedereen er even bedreven in is, is een tweede.

• Richh
[...]

Het probleem met die TA's is dat er heel veel mensen wel in geloven. Daardoor is het een beetje een self-fulfilling prophecy (denk ik).

Mijn persoonlijke mening is dat het een combinatie van beide is.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Het probleem met die TA's is dat er heel veel mensen wel in geloven. Daardoor is het een beetje een self-fulfilling prophecy (denk ik).

TA`s houden vaak weinig rekening met psychologische manipulatie.

• TomTorquay
[...]

Of je het nu wil of niet, BTC is nog altijd leidend. Dus ik zie niet in waarom we dan de BTC-grafiek niet zouden mogen gebruiken om de algemene markttrend te proberen inschatten.

Het is zeker een feit dat er heel veel rubbish-TA te vinden is. Een halve blik op Tradingview zegt al genoeg. Maar daarom is nog niet alle TA gebakken lucht.

De signalen die jij opnoemt zijn zeker ook belangrijk, ik geloof gerust dat ze de kern kunnen zijn van een dip of een pump. Maar zo'n signalen zijn er niet elke dag, niet elke week en de sterkste zijn er zelfs niet iedere maand. Dus het is echt niet zo dat zij alleen een invloed hebben.

• Shmorky
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:09:
[...]

Het 1 hoeft toch het ander niet uit te sluiten? Zoals al eerder s aangegeven, TA klopt té vaak wél, om als onzin af te doen. Dat niet iedereen er even bedreven in is, is een tweede.
Mijn probleem is eigenlijk gewoon dat ik het verschil tussen locker room-speculatie door een stelletje cryptobro's en analyses die wel ergens op gebaseerd nauwelijks meer kan herkennen.

• pirodr01
Shmorky schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:16:
[...]

Mijn probleem is eigenlijk gewoon dat ik het verschil tussen locker room-speculatie door een stelletje cryptobro's en analyses die wel ergens op gebaseerd nauwelijks meer kan herkennen.
Dan is het uiteindelijk zaak om je eigen research te doen, en er eventueel wel of geen waarde aan te hechten. Als er maar 1 variant op TA zou zijn en iedereen die zou volgen, zou het ook een vreemde markt worden. Ik geloof ook niet in onwijs uitgebreide TA's die exact bepaalde zaken voorspellen, maar het lijkt me wel vrij duidelijk dat er een dalende lijn getrokken kan vanaf ons hoogste punt op 20K, en dat we nu die dalende lijn moeten doorbreken om weer te kunnen spreken van een stijgende lijn. Tot die tijd zitten we nu wel in een stijgende lijn, maar is de grotere trend alsnog dalend. De vraag is of de markt reageert op zo'n trend, of de trend wordt bepaald door de markt, maar uiteindelijk maakt dat niet uit als de realiteit zich ernaar gedraagt.

Verwijderd

Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:10:
[...]

Dit, maar als er 100 zijn dan zijn ze allemaal verschillend. Zolang ze niet allemaal in grote lijnen gelijk zijn is het gewoon speculatie lijk me :P . In Ieder geval minder betrouwbaar dan een weerbericht. Echter is het net als met poker. Er zullen mensen die het vaker bij het rechte eind hebben dan een ander. Hopelijk volgen mensen die hier vanuit gaan dat ze kloppen dus de juiste mensen. :+

• MauriceOwns
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10-04-2021
Iemand de airdrop van neo al gehad?

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
MauriceOwns schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:28:
NEO draait in elk geval niet lekker. Verge, Stellar en Ripple lijken daarentegen de recente dalingen goed te gaan maken.

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 20:27
MauriceOwns schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:28:
Ik heb gewoon 0.1 ONT per NEO in mijn wallet van Binance bijgeschreven gekregen. Vanochtend om 10 uur al. De resterende 0.1 ONT per NEO volgen de komende week.

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
wehave schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:51:
[...]

Moeilijk leven zal je hebben als dat je al te ver gaat lol
Wie het laatste lacht.. Laat de paniekzaaiers maar lekker verkopen.

Dat hele valentijnsdag gebeuren is een klein stage projectje geweest waarvan de stagiare het zwaar heeft verknald, maar om daar een zeer sterk project met een all star team voor te laten liggen is echt krankzinnig en zeer naief.

In situaties als deze valt in feite juist het meeste geld te verdienen, want met de fundamentals is echt niks verandert. De meeste verkopers hebben gister uit instinct gehandeld door te verkopen op zo een laag punt, terwijl je in deze situaties juist je verstand moet gebruiken.

Laten we maar zwijgen over de VEN hype en alle blinde volgers. Dat project is zo erg ge-overmarket dat dat nog helevervelende gevolgen gaat hebben. Qua tech komt het nog niet eens in de buurt van WTC, en zodra de blinde massa investeerders dat gaat realiseren zal je ook in de prijs gaan zien welk project superieur is.

• TomTorquay
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:29:
[...]

NEO draait in elk geval niet lekker. Verge, Stellar en Ripple lijken daarentegen de recente dalingen goed te gaan maken.
Wat een hemels trio _O-

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Rechtzodiegaat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:29:
[...]

weer een typisch natte vingerwerk opmerking.

• MichaelR10
  • Laatst online: 27-12-2023
https://medium.com/@vecha...m-to-provide-25246284cb02

Stukje over samenwerking van Oxford en Vechain

[ Voor 15% gewijzigd door MichaelR10 op 01-03-2018 15:36 ]

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024

• Rookert25
Ik hoor het wel terug. Zal weinig doen voor de prijs, de exchanges waar ze op zitten zijn te lastig voor de massa.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als Vchain zo ''BIG'' is waarom verkoopt litebit het dan niet??? en bijv wel RISE...
je leest overal dat Vchain de nieuwe jesus is van crypto namelijk, vooral in dit forum.

Wat is going on?

[ Voor 52% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 15:38 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• TomTorquay
Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:37:
[...]

Ik hoor het wel terug. Zal weinig doen voor de prijs, de exchanges waar ze op zitten zijn te lastig voor de massa.
En, de massa kijkt ook niet naar DWDD...
A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:37:
Als Vchain zo ''BIG'' is waarom verkoopt litebit het dan niet???
je leest overal dat Vchain de nieuw jesus is van crypto namelijk, vooral in dit forum.
Ze vinden Reddcoin meer potentie hebben
.

[ Voor 35% gewijzigd door TomTorquay op 01-03-2018 15:39 ]

• MauriceOwns
  • Laatst online: 10-04-2021
monofear schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:31:
[...]

Ik heb gewoon 0.1 ONT per NEO in mijn wallet van Binance bijgeschreven gekregen. Vanochtend om 10 uur al. De resterende 0.1 ONT per NEO volgen de komende week.
ik had ze zelf in me mobile wallet staan van neo maar nog niks gehad weet ook niet of ik zelf wat moest doen om ze te krijgen of dat het automatisch zal gaan

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Om de reden die ik in m’n vorige posts al aangaf. In het kort komt het neer op dat ik denk dat de trustissue niet opgelost wordt met blockchain omdat je nog altijd foute data in een blockchain kunt stoppen.

• Mortel
  • Laatst online: 26-01 18:44
keest12 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:34:
[...]

Dat hele valentijnsdag gebeuren is een klein stage projectje geweest waarvan de stagiare het zwaar heeft verknald, maar om daar een zeer sterk project met een all star team voor te laten liggen is echt krankzinnig en zeer naief.

In situaties als deze valt in feite juist het meeste geld te verdienen, want met de fundamentals is echt niks verandert. De meeste verkopers hebben gister uit instinct gehandeld door te verkopen op zo een laag punt, terwijl je in deze situaties juist je verstand moet gebruiken.

Laten we maar zwijgen over de VEN hype en alle blinde volgers. Dat project is zo erg ge-overmarket dat dat nog helevervelende gevolgen gaat hebben. Qua tech komt het nog niet eens in de buurt van WTC, en zodra de blinde massa investeerders dat gaat realiseren zal je ook in de prijs gaan zien welk project superieur is.
Dat stage projectje zal allemaal wel. Dat mag je geloven. Een officieel twitter bericht sturen is geen studenten werk, Daar geloof ik helemaal niks van. Blijkbaar maken ze dus gebruik van 'fake' accounts. Mijn alarm bellen gaan dan wel af hoor. Dit is dan echt niet het enigste wat ze doen.
Het vertrouwen schenden van menten die wtc bezitten is echt niet goed te maken. Dit kan gewoon echt niet. Personeel hoort hier heel ver weg van te blijven.
Ik geloof weinig van het officiele statement.

Dat er in zo'n situatie geld valt te verdienen geloof ik graag.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• pirodr01
keest12 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:34:
[...]

uhuh :F
Laat ze eerst maar zorgen dat ze hun Twitter onder controle hebben, praten we daarna verder.

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01-2025
Haha, zeker. Met zijn drieën het ravijn in gestort, met zijn drieën weer naar boven aan het klauteren.

• Rookert25
Mooi stukje visie dat dit gebeurt, je zou het voor crypto-begrippen bijna fundamenteel onderzoek gaan noemen.

Als zelfs een Oxford University geen bullshit calls hier, wat blijft er dan nog over? :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als Vchain zo ''BIG'' is waarom verkoopt litebit het dan niet??? en bijv wel RISE...
je leest overal dat Vchain de nieuwe jesus is van crypto namelijk, vooral in dit forum.

Wat is going on?
Vindt litebit sowieso een beetje vreemd. Ze verkopen heel veel (shit)coins waar je echt bij denkt: Wie heeft daar nou interesse in?

• Rookert25
Tominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:40:
[...]

Vindt litebit sowieso een beetje vreemd. Ze verkopen heel veel (shit)coins waar je echt bij denkt: Wie heeft daar nou interesse in?
Hun business model is coins verkopen met lekkere marge. Shitcoins met FOMO doen het goed met iDEAL in de hand bij de grote massa :)

• pirodr01
Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:39:
[...]

Om de reden die ik in m’n vorige posts al aangaf. In het kort komt het neer op dat ik denk dat de trustissue niet opgelost wordt met blockchain omdat je nog altijd foute data in een blockchain kunt stoppen.
Volgens mij valt dat best mee omdat een heleboel data niet handmatig wordt ingevoerd maar sensorisch wordt gemeten, zoals locatie en temperatuur.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025

Wat is going on?
Omdat Litebit hun coins bij Bittrex vandaan haalt en daarom geen coins kunnen aanbieden die Bittrex niet heeft. Guess what? Bittrex heeft geen Vechain en wel Rise, ook al wordt die volgens mij gedelist.

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:50
Toch wel een heerlijk gevoel dat ik in december officieel financieel onafhankelijk ben geworden. Huis direct afbetaald, mooie auto en motor gekocht en de rest van de centen veilig, ver buiten Nederland geparkeerd. Eind augustus ga ik ook afscheid nemen van mijn baan en mij goed oriënteren op een toekomst buiten Nederland :). Lang leve crypto :D

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-01 09:42
ShininNL schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:48:
Toch wel een heerlijk gevoel dat ik in december officieel financieel onafhankelijk ben geworden. Huis direct afbetaald, mooie auto en motor gekocht en de rest van de centen veilig, ver buiten Nederland geparkeerd. Eind augustus ga ik ook afscheid nemen van mijn baan en mij goed oriënteren op een toekomst buiten Nederland :). Lang leve crypto :D
Vertel eens wat het grootste succes was? Of het grootste geluk ;)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
ik mag jou niet

geintje :+

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:50
kezzman schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:50:
[...]

Vertel eens wat het grootste succes was? Of het grootste geluk ;)
Geen spetterend verhaal helaas, gewoon geluk *O*

• Rookert25
Tof man. Regel het fiscaal ook even netjes, scheelt koppijn als je later nog wat andere investeringen wilt doen en je krijgt nog een bonnetje. Het gaat als het goed is maar om klein beetje box 3-heffing, maar toch.

Welke munt maakte voor jou het verschil?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:37:
[...]

Helemaal voor degene die DWDD kijken, als ze op een exchange zaten waar je dmv iDeal wat zou kunnen aanschaffen, maar dit is inderdaad nog een brug te ver.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-01 22:37
Je was er lekker vroeg bij met de bitcoin mag ik aannemen? Verder ben ik simpelweg stinkend jaloers. Dat gevoel wat jij beschrijft lijkt me fantastisch. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Sharkware
  • Laatst online: 27-11-2025
ShininNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:08:
75% van m'n spaargeld zien verdampen in IOTA.

Dom dom dom, ben ingestapt in de buurt van de ATH rond de € 3,70 :'(
Dat is een mooie wending dan!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
ShininNL schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:08:
75% van m'n spaargeld zien verdampen in IOTA.
Ik gun het je van harte en ik hoop voor jou dat het echt zo is, maar deze post zorgt ervoor dat ik er een beetje aan ga twijfelen. Ook weet ik ook niet of het slim is om op een openbaar forum aan te geven dat je je spaargeld ergens in het buitenland hebt weggezet, maar dat moet je zelf weten.

[ Voor 4% gewijzigd door Bmfd op 01-03-2018 15:58 ]

• pirodr01
Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:57:
[...]

[...]

Ik gun het je van harte en ik hoop voor jou dat het echt zo is, maar deze post zorgt ervoor dat ik er een beetje aan ga twijfelen. Ook weet ik ook niet of het slim is om op een openbaar forum aan te geven dat je je spaargeld ergens in het buitenland hebt weggezet, maar dat moet je zelf weten.
Van 75% verlies naar huis afbetalen en financiële onafhankelijkheid is wel een behoorlijk sprongetje inderdaad.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:55:
[...]

Tof man. Regel het fiscaal ook even netjes, scheelt koppijn als je later nog wat andere investeringen wilt doen en je krijgt nog een bonnetje. Het gaat als het goed is maar om klein beetje box 3-heffing, maar toch.

Welke munt maakte voor jou het verschil?
@ShininNL doet dit jaar helemaal geen aangifte omdat hij 220 euro moet terugbetalen.. _O-

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:58:
[...]

Van 75% verlies naar huis afbetalen en financiële onafhankelijkheid is wel een behoorlijk sprongetje inderdaad.
waarom zou iemand dat hier gaan delen als het waar zou zijn.

• mannowlahn
Sharkware schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:56:
[...]

[...]

Dat is een mooie wending dan!
haha ja die las ik net ook van 75% spaargeld halverwege in december zien verdampen naar financieel onafhankelijk in diezelfde maand. Is die 25 % spaargeld blijkbaar heel erg goed geinvesteerd!

• pirodr01
wehave schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:59:
[...]

waarom zou iemand dat hier gaan delen als het waar zou zijn.
Tja waarom zou iemand het delen als het niet waar zou zijn? Er gebeuren rare dingen daar op dat internet.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:01:
[...]

Tja waarom zou iemand het delen als het niet waar zou zijn? Er gebeuren rare dingen daar op dat internet.
Ben je nou serieus :?

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 08:29
Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:44:
[...]

Omdat Litebit hun coins bij Bittrex vandaan haalt en daarom geen coins kunnen aanbieden die Bittrex niet heeft. Guess what? Bittrex heeft geen Vechain en wel Rise, ook al wordt die volgens mij gedelist.
Rise is volledig weg van Bittrex. Er is niet echt meer een exchange waarop je het nog kunt verhandelen. Heb ze in een lokale wallet gezet voor nu. Eens kijken of het er nog weer bovenop gaat komen :)

• pirodr01
Ik weet het niet, jij?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:47
muffstuff schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:01:
[...]

haha ja die las ik net ook van 75% spaargeld halverwege in december zien verdampen naar financieel onafhankelijk in diezelfde maand. Is die 25 % spaargeld blijkbaar heel erg goed geinvesteerd!
beetje vaag idd maar goed gun het hem

Verwijderd

Er was toch iemand die met 5000 euro aan het begin van 2017, 5 miljoen had weten te maken? 2017 was een bull jaar maar dan toch, dan moet je hele grote bedragen telkens moeten hebben ingezet op coins die meerdere malen over de kop gingen.

• mannowlahn
Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:05:
Er was toch iemand die met 5000 euro aan het begin van 2017, 5 miljoen had weten te maken? 2017 was een bull jaar maar dan toch, dan moet je hele grote bedragen telkens moeten hebben ingezet op coins die meerdere malen over de kop gingen.
5000 euro begin 2017 op neo en je had die 5 miljoen wel ja :)

• Rookert25
muffstuff schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:08:
[...]

5000 euro begin 2017 op neo en je had die 5 miljoen wel ja :)
Op toppunt zeker 8 miljoen dollar :)

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Om van €1000 1 miljoen te maken moet je "maar" 10x je geld in een 100% stijger hebben gestoken. Niet gemakkelijk, maar ook niet onmogelijk in de bull markt van 2017.
Pagina: 1 ... 129 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!