Hij slaat zichzelf wel heel vaak voor zijn harses, is niet goed hoor
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Blijkbaar wel, anders zou BMW niet ingestapt zijn. Evenals China Tobacco, Renault, DNV-GL en PWC. Ik denk dat de baten van dit systeem veruit opwegen tegen de kosten ervan, anders zouden dit soort spelers simpelweg niet aan boord stappen.Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:21:
[...]
Het is gewoon een feit dat het onderhouden van een blockchain-database ontzettend duur is, wat overigens een logisch gevolg is van de hoeveelheid moeite die gedaan moet worden om een transactie te doen. Daar staan natuurlijk wel voordelen tegenover (decentraal) maar je kan je afvragen of dat van belang is voor de BMW-dealer.
Verveling maakt meer kapot dan je lief isRustStorm schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:29:
soms word ik toch wel droevig van dit topic hoor...
helaas niet veel nuttigs meer te lezen, dus waarom ik er nog iedere dag naar kijk moet ik mezelf maar eens af gaan vragen.
Okay houd ik je aan, net weer wat ven gekocht.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:08:
[...]
Reden? Omdat je geen VEN hebt? Hij mag shillen wat hij wil. Blijkbaar heeft hij er veel vertrouwen in dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen. VEN is ultra cheap nu.
Wanneer staat ie weer op 7?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Heb je zelf wel eens bij een multinational gewerkt en gekeken waar 'het board' in 'investeert'? Hint: het woordje 'crypto' doet het ook in het bedrijfsleven goed bij de aandeelhouders.pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:29:
[...]
Blijkbaar wel, anders zou BMW niet ingestapt zijn. Evenals China Tobacco, Renault, DNV-GL en PWC. Ik denk dat de baten van dit systeem ver opwegen tegen de kosten ervan, anders zouden dit soort spelers simpelweg niet aan boord stappen.
Begrijp me goed, ik wil helemaal niet zeggen dat al deze bedrijven er daarvoor inzitten. Maar een beetje sceptisch zijn is gezond: niemand weet hoe groot de investeringen zijn, voor hoe lang de samenwerking is, wat ze precies verwachten, en wat ze er mee gaan doen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En dat soort bedrijven hebben wel 20 projectjes lopen waarvan 5 het misschien uiteindelijk halen.Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:35:
[...]
Heb je zelf wel eens bij een multinational gewerkt en gekeken waar 'het board' in 'investeert'? Hint: het woordje 'crypto' doet het ook in het bedrijfsleven goed bij de aandeelhouders.
Begrijp me goed, ik wil helemaal niet zeggen dat al deze bedrijven er daarvoor inzitten. Maar een beetje sceptisch zijn is gezond: niemand weet hoe groot de investeringen zijn, voor hoe lang de samenwerking is, wat ze precies verwachten, en wat ze er mee gaan doen.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
PreciesFlagg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:37:
[...]
En dat soort bedrijven hebben wel 20 projectjes lopen waarvan 5 het misschien uiteindelijk halen.
Word er alleen een beetje moe van dat als er een zooitje multinationals meedoen, dat dat per definitie een groene vlag moet zijn
Daarom vind het ook vaag dat in dat fimpje word gezegd over BMW rumours confirmed, en dat is het dan. Schiet je toch ook niks mee op als belegger/investeerder/gokker zijndeRichh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:38:
[...]
Preciesen daar is niks mis mee.
Word er alleen een beetje moe van dat als er een zooitje multinationals meedoen, dat dat per definitie een groene vlag moet zijn
Nee vond ik ook vreemd. Kan net zo goed de BMW garage om de hoek zijn waarvan ze wel even mogen laten zien hoe het werkt enzo.tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:41:
[...]
Daarom vind het ook vaag dat in dat fimpje word gezegd over BMW rumours confirmed, en dat is het dan. Schiet je toch ook niks mee op als belegger/investeerder/gokker zijnde
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Misschien mogen ze daar op de wifi?AtlAntA schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:42:
[...]
Nee vond ik ook vreemd. Kan net zo goed de BMW garage om de hoek zijn waarvan ze wel even mogen laten zien hoe het werkt enzo.
Het is echt niet alleen maar een 'zooitje multinationals' die meedoen hoor...Volgende week staan Vechain en DNV GL opnieuw samen op het podium;Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:38:
[...]
Preciesen daar is niks mis mee.
DNV GL "Digital Transformation in the Food Chain: The way to safer and more sustainable food" Digital transformation has been taking place in different industries over the latest years. While IoT, blockchain, platforms, big data and advanced analytics are trendy buzzwords, they are also actual technologies creating value in new ways across a range of industries. Our food & beverage industry and its value chains is no exemption and the digital transformation holds the potential to contribute to safer and more sustainable food.
As big data and advanced analytics provides the basis for better decisions, enabling new solutions to turn existing challenges into opportunities, data and data quality may be your new asset. Sharing platforms will enable quicker innovations and block chain technology may contribute to increased transparency and trust throughout the supply chain to the consumers and society.
Do you want to get inspired by real case stories on what some of the leading players in the food & beverage industry are doing?
We will share customer stories on how the application of digital technologies is contributing to safer and more sustainable food production, while also looking ahead to further future potential.
Speakers:
Sunny Lu Co-Founder and CEO, VeChain
Hiromasa Ito Store Manager, York-Benimaru
Ingunn Midttun Godal Global Food & Beverage Manager, DNV GL"
Wel leuk dat ze het zelf al toegevenpirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:44:
"While IoT, blockchain, platforms, big data and advanced analytics are trendy buzzwords"
Maar ik ben heel benieuwd wat de 'real case stories' zijn en wat de progressie daarvan op dit moment is. En of dat al resulteert in een verwachting voor de toekomst.
Is er nog geen officieel statement gekomen vanuit WTC?Ypuh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:37:
Heb mijn verlies ook maar ff genomen op WTC. Zo'n team wil je niet in investeren natuurlijk.
(Kan zomaar een PR person gone wild zijn geweest, eenmans actie dus.)
Rapapa...
Nou dit is iig al 1 real case storie..Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:47:
[...]
Wel leuk dat ze het zelf al toegeven
Maar ik ben heel benieuwd wat de 'real case stories' zijn en wat de progressie daarvan op dit moment is. En of dat al resulteert in een verwachting voor de toekomst.
https://twitter.com/CryptoAmbit/status/968036375168626695
Maar genoeg geshill haha, was niet mijn bedoeling. Maar soms lijkt het alsof mensen het ook gewoon niet willen zien of zo.
JawelLosGieros schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:48:
[...]
Is er nog geen officieel statement gekomen vanuit WTC?
(Kan zomaar een PR person gone wild zijn geweest, eenmans actie dus.)
https://twitter.com/Waltonchain/status/969096271599316992
Zo lang die chip niet in een verzegeling in de dop zit verwerkt kan je er niks mee, als het gaat om echtheid te controleren oid.
Wijn er uit, azijn er in!tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:51:
Zo lang die chip niet in een verzegeling in de dop zit verwerkt kan je er niks mee, als het gaat om echtheid te controleren oid.
Briljant ook hoe scammers er meteen weer op inspringen...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Denk je serieus dat iedereen later met zijn smartphone tegen een fles wijn wil wrijven om te kijken of 'ie wel echt is?pirodr01 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:49:
[...]
Nou dit is iig al 1 real case storie..
https://twitter.com/CryptoAmbit/status/968036375168626695
Maar genoeg geshill haha, was niet mijn bedoeling. Maar soms lijkt het alsof mensen het ook gewoon niet willen zien of zo.
En voor hoeveel flessen wijn kan dit uit? NFC chips kosten geld en het invoegen van je product in de blockchain ook. De consument draait hier uiteindelijk voor op. Champagne lijkt me logischer
En tot slot - hiervoor heb je echt een blockchain nodig natuurlijk
Realisme eruit en naiviteit erin en scannen maar
Hoezo niet? Dan koop je toch een product niet waaraan te zien is dat de verzegeling niet klopt. Met alle respect, maar denk je nou echt dat slimmere mensen dan jij en ik hier al niet over nagedacht hebben?tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:51:
Waar bewaren jullie die Nano Ledger S? In de zin van: als je die USB kwijtraakt of er ingebroken wordt, brand uitbreekt en de Nano Ledger verdwijnt, ben je dus al je coins kwijt? Ik weet dan niet wat veiliger is. Alles op zo'n stick of op de exchange
Een kluis kopen is een optie, moet je niet de sleutel of code kwijtraken. En moet ook niet gejat worden.
Zelf wil ik wel een Nano Ledger kopen maar ben ook een aantal maanden op reis. Die USB ga ik niet meenemen, maar heb als ik alles overzet, dus ook geen beschikking tot mijn coins.
Afwegingen
Zelf wil ik wel een Nano Ledger kopen maar ben ook een aantal maanden op reis. Die USB ga ik niet meenemen, maar heb als ik alles overzet, dus ook geen beschikking tot mijn coins.
Afwegingen
[ Voor 10% gewijzigd door MaStar op 01-03-2018 11:56 ]
Deze coin potentie of niet?? Er zijn er 70 miljoen 337 stuks kost nu 25 euro
https://www.litebit.eu/nl/kopen/startcoin
https://startcoin.org/
Nu nog goedkoop en mischien kan het groeien?
De wallet is eenvoudig net als OUDE bitcoin wallet uit 2014.
Zal wel een shitcoin zijn maar goed....
https://www.litebit.eu/nl/kopen/startcoin
https://startcoin.org/
Nu nog goedkoop en mischien kan het groeien?
De wallet is eenvoudig net als OUDE bitcoin wallet uit 2014.
Zal wel een shitcoin zijn maar goed....
[ Voor 35% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 12:00 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je kan toch met de Recovery sheet alles terug halen, naar een andere nano in de situatie die jij noemt.MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:56:
Waar bewaren jullie die Nano Ledger S? In de zin van: als je die USB kwijtraakt of er ingebroken wordt, brand uitbreekt en de Nano Ledger verdwijnt, ben je dus al je coins kwijt? Ik weet dan niet wat veiliger is. Alles op zo'n stick of op de exchangeEen kluis kopen is een optie, moet je niet de sleutel of code kwijtraken. En moet ook niet gejat worden.
Afwegingen
Nano ledger thuis, heb zojuist een 2e besteld die ik ga resetten met de seed van mijn eerste. De 24 woorden kaart bij iemand ander thuis, 2e ledger bij familied 2. Zo ben ik wel veilig. En ja die twee familieleden vertrouw ik 100% , als die mijn wallet/crypto jatten zal ik meer om de verstoorde familieband gaan rouwen dan dat ik die crypto kwijt ben.MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:56:
Waar bewaren jullie die Nano Ledger S? In de zin van: als je die USB kwijtraakt of er ingebroken wordt, brand uitbreekt en de Nano Ledger verdwijnt, ben je dus al je coins kwijt? Ik weet dan niet wat veiliger is. Alles op zo'n stick of op de exchangeEen kluis kopen is een optie, moet je niet de sleutel of code kwijtraken. En moet ook niet gejat worden.
Afwegingen
Ik neem straks die primaire ledger wel mee op reis. Indien ik die kwijt ben heb ik nog de backup ledger bij familielid liggen en mocht die kwijt raken heb ik nog de 24 woorden beschikbaar op een andere locatie.
Paar dingen die schijnbaar moeilijk te vinden zijn.MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:56:
Afwegingen
1: Je coins staat in de blockchain, dus niet op de ledger zelf.
2: De ledger is dus je "sleutel", geen portemonnee!
3: Bij het instellen van de ledger zie je 1 x je 24 woorden "seed" schrijf deze seed 100% goed over op papier.
4: De pincode op je leder, is puur voor protectie als iemand anders fysiek je ledger in handen heeft.
5: De seed is het belangrijkste wat er is! Zodra iemand de seed in handen heeft, kan hij bij je coins, het password op de ledger heeft hier niks mee te maken!
6 Lees nr 5 nog een keer goed na, seed in slechte handen = coins in slechte handen!
7: Maak een backup van je seed, als bijv je huis afbrand, ben je je seed kwijt, heb je een probleem.
8: Je kan je seed dus op elke ledger invoeren, en zo heb je een 100% kopie van je huidige ledger. Dit is ook meteen de rede waarom ik er geen 2 koop, als nr 1 kapot is, koop je gewoon een nieuwe, voert de seed in en klaar.
Bekijk ook even deze pagina: https://steemit.com/bitco...-phrase-safe-and-redudant
Met deze techniek splits je je 24 woorden seed op, op 3 losse papieren, die 3 leg je op 3 verschillende locaties. En met 2 papieren heb je je 24 woorden seed.
[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 01-03-2018 12:06 ]
Bij een site zoals BLOCKCHAIN.INFO staat je private key toch op de server van blockchain?Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:02:
[...]
Paar dingen die schijnbaar moeilijk te vinden zijn.![]()
Dan heb je alleen een password.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 12:06 ]
Thanks. Ter aanvulling: als iemand de seed heeft, moet die ook nog de protection pincode hebben, toch?Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:02:
[...]
Paar dingen die schijnbaar moeilijk te vinden zijn.![]()
2: De ledger is dus je "sleutel", geen portemonnee!
3: Bij het instellen van de ledger zie je 1 x je 24 woorden "seed" schrijf deze seed 100% goed over op papier.
4: De pincode op je leder, is puur voor protectie als iemand anders fysiek je ledger in handen heeft.
5: De seed is het belangrijkste wat er is! Zodra iemand de seed in handen heeft, kan hij bij je coins, het password op de ledger heeft hier niks mee te maken!
6 Lees nr 5 nog een keer goed na, seed in slechte handen = coins in slechte handen!
7: Maak een backup van je seed, als bijv je huis afbrand, ben je je seed kwijt, heb je een probleem.
Dus je hebt Nano Ledger / Pincode / Seed
Maar als ik op reis ga , heb je de seed toch ook nodig om toegang te krijgen? En die seed "bij je hebben" is onveilig. Hoe ga je daar dan het handigst mee om?
Seed en Nano kan ik wel in een kluis neerleggen bij een familielid. Dan moet ik dus een tweede Nano kopen, die ik kan meenemen?
Nee, dat is nu het mooie van zo'n ledger nano s, de private key verlaat de ledger NOOIT.A87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:06:
[...]
Bij een site zoals BLOCKCHAIN.INFO staat je private key toch op de server van blockchain?
Dan heb je alleen een password.
Nee! de pincode is puur voor het fysiek gebruik van je ledger, Als ik jou ledger in handen krijg (inbraak) heb ik je pincode nodig om je coins te stelen.MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:06:
[...]
Thanks. Ter aanvulling: als iemand de seed heeft, moet die ook nog de protection pincode hebben, toch?
Dus je hebt Nano Ledger / Pincode / Seed
Maar als ik op reis ga , heb je de seed toch ook nodig om toegang te krijgen? En die seed "bij je hebben" is onveilig. Hoe ga je daar dan het handigst mee om?
Seed en Nano kan ik wel in een kluis neerleggen bij een familielid. Dan moet ik dus een tweede Nano kopen, die ik kan meenemen?
Maar als ik bij inbraak je 24 woorden seed vind, heb ik heel je ledger (inc pin) niet nodig..want dan voer ik de seed in op mijn eigen ledger, en hoppa! coins harvesten.
Duidelijk! De pin is dus net zo belangrijk als die seed? Als je de pin en Nano ledger hebt, heb je ook toegang.Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:09:
[...]
Nee! de pincode is puur voor het fysiek gebruik van je ledger, Als ik jou ledger in handen krijg (inbraak) heb je je pincode nodig om je coins te stelen.
Maar als ik bij inbraak je 24 woorden seed vind, heb ik heel je ledger (inc pin) niet nodig..want dan voer ik de seed in op mijn eigen ledger, en hoppa! coins harvesten.
Wat zou je aanraden voor paar maanden reis en de mogelijkheid om nog toegang te willen hebben af en toe?
- Nano Ledger kopen
- Seed én pincode in kluis van familielid;
- Nano Ledger meenemen;
Dan heb ik alleen die pincode én seed wel nodig om weer coins richting Exchange te kunnen zetten
[ Voor 7% gewijzigd door MaStar op 01-03-2018 12:16 ]
Paar maanden op reis en toegang willen tot je coins?MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:14:
[...]
Duidelijk! Wat zou je aanraden voor paar maanden reis en de mogelijkheid om nog toegang te willen hebben af en toe?
- Nano Ledger kopen
- Seed in kluis van familielid;
- Nano Ledger meenemen;
Dan heb ik alleen die Seed wel nodig om weer coins richting Exchange te kunnen zetten
-Ingestelde ledger (met sterkte pincode) meenemen.
-Seed thuis laten (igg niet meenemen op vakantie)
Als jij je werkende ledger mee neemt op reis, heb je heel de seed niet nodig om coins te tranferen naar bijv een exchange.
[ Voor 9% gewijzigd door Dacuuu op 01-03-2018 12:18 ]
Nee ? gaat dat je te ver? is dat waar je de lijn trekt? tot hier en niet verder?Ypuh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:37:
Heb mijn verlies ook maar ff genomen op WTC. Zo'n team wil je niet in investeren natuurlijk.
Stel je niet zo aan. Natuurlijk wil je niet investeren in zo'n team van oplichters. En dan die verklaring.. hilarisch. Scamcoinwehave schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Nee ? gaat dat je te ver? is dat waar je de lijn trekt? tot hier en niet verder?
Groetjes, FaceDown.
Dat laatste is dus niet z0 (seed nodig om coins op exchange te krijgen), je kan best je ledger meenemen. just in case een tweede aanmaken met exact zelfde seed en die bij familielid neerleggen. De seed absoluut niet meenemen op reis.MaStar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:14:
[...]
Duidelijk! De pin is dus net zo belangrijk als die seed? Als je de pin en Nano ledger hebt, heb je ook toegang.
Wat zou je aanraden voor paar maanden reis en de mogelijkheid om nog toegang te willen hebben af en toe?
- Nano Ledger kopen
- Seed én pincode in kluis van familielid;
- Nano Ledger meenemen;
Dan heb ik alleen die pincode én seed wel nodig om weer coins richting Exchange te kunnen zetten
Het gaat bij wijn niet alleen om echtheid maar ook traceability, wat extreem belangrijk is in de food industrie.Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:53:
[...]
Denk je serieus dat iedereen later met zijn smartphone tegen een fles wijn wil wrijven om te kijken of 'ie wel echt is?
En voor hoeveel flessen wijn kan dit uit? NFC chips kosten geld en het invoegen van je product in de blockchain ook. De consument draait hier uiteindelijk voor op. Champagne lijkt me logischer
En tot slot - hiervoor heb je echt een blockchain nodig natuurlijkeen gewone SQL database op de site van de fabrikant zou hier niet voor voldoen...
En ja een SQL database kan, maar veel bedrijven willen niet de complete infra zelf moeten opzetten (hardware en software) en beheren etc. Nog volkomen los van het trust issue als de slager zijn eigen vlees keurt en het feit dat een sql database niet immutable is.
Groetjes, FaceDown.
Xiaomi doet het makkelijker. Je krijgt een scratch code op de verpakking.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Het gaat bij wijn niet alleen om echtheid maar ook traceability, wat extreem belangrijk is in de food industrie.
En ja een SQL database kan, maar veel bedrijven willen niet de complete infra zelf moeten opzetten (hardware en software) en beheren etc. Nog volkomen los van het trust issue als de slager zijn eigen vlees keurt en het feit dat een sql database niet immutable is.
Je voert code in op xiaomi website, en je ziet hoe vaak de code al ingoevoerd is.
Is dit 1, dan is deze uniek.
Ben je nr 102, dan waren er al 101 andere mensen met de zelfde code, imitatie dus.
Wel aardig nieuwsbericht. Wat ik helaas niet teruglees is of ze hier een private blockchain voor gebruiken of een publieke. Gevoelsmatig lijkt het me dat sectoren eerder private blockchains voor zullen gebruiken en de publieke links zullen laten liggen. Puur omdat ze dan meer controle hebben. In een zekere zin zie ik dit ook als grootste concurrentie van alle publieke blockchains.
https://www.computable.nl...hainbaby-is-een-feit.html
https://www.computable.nl...hainbaby-is-een-feit.html
Het vertrouwen hiervan blijft vaak alsnog liggen bij de leverancier van het eindproduct. Dat lost blockchain niet op. In voedsel zonder verpakking (zoals melk) is het verwerken van NFC chips lastig.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Het gaat bij wijn niet alleen om echtheid maar ook traceability, wat extreem belangrijk is in de food industrie.
Klopt: dát is de winst. Is blockchain daar dan echt voor nodig?En ja een SQL database kan, maar veel bedrijven willen niet de complete infra zelf moeten opzetten (hardware en software) en beheren etc
Nee, jíj keurt het vlees van de slager, bij de slager, in mijn voorbeeld. Daar is niks mis mee volgens mij.Nog volkomen los van het trust issue als de slager zijn eigen vlees keurt.
Heb ik 'm ook al eens uitgelegdDacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:31:
[...]
Xiaomi doet het makkelijker. Je krijgt een scratch code op de verpakking.
Je voert code in op xiaomi website, en je ziet hoe vaak de code al ingoevoerd is.
Ben je nr 102, dan waren er al 101 andere mensen met de zelfde code, imitatie dus.
Het verschil is dat jij de code invult op de site van Xiaomi, maar dat Facedown dit graag op de site van VeChain wil doen.
[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 01-03-2018 12:33 ]
De leverancier is niet de enige die data toevoegt aan de chain. Dan kunnen ook transporteurs, warehouses, winkels etc onderweg zijn. Bijv locatiedata, timestamps, temperatuur etc. Het is behoorlijk lastig als elk fabrikantje daarvoor zijn eigen sql database heeft. In de praktijk werkt dat niet en zal er wel enige mate van traceability zijn maar ook relatief onbetrouwbaar en onzichtbaar voor de eindgebruiker.Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:32:
[...]
Het vertrouwen hiervan blijft vaak alsnog liggen bij de leverancier van het eindproduct. Dat lost blockchain niet op. In voedsel zonder verpakking (zoals melk) is het verwerken van NFC chips lastig.
[...]
Groetjes, FaceDown.
En hoeveel mensen doen dat daadwerkelijk? Niet geheel onbelangrijk. Overigens zou ik als ik vervalser ben gewoon een random code erop plakken die de website niet herkent, product is dan toch al binnen en de betaling ervoor ook.Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:31:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Of je hebt een imitatie en denkt dat ie echt is, terwijl de echte daarna z'n code invoert en denkt dat ie een imitatie heeft. Verder lost dat niet het probleem van traceability op.Dacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:31:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Toch hebben ze al bijna 5,5 eth binnen in iets meer dan 3 uurtjes, er zijn dagen dat ik minder verdien per uur.Crypts schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:52:
[...]
Briljant ook hoe scammers er meteen weer op inspringen...
https://etherscan.io/addr...604FA75eFe91F81FDcA702eC5
Belachelijk dat mensen daar nog steeds intrappen... Belachelijk ook dat Twitter daar niks aan kan of wil doen.
Oh, ik wist niet dat al die partijen er ook nog bij kwamen. Dus straks hebben we voor ieder pak melk 5 inserts in de blockchain?FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:42:
[...]
De leverancier is niet de enige die data toevoegt aan de chain. Dan kunnen ook transporteurs, warehouses, winkels etc onderweg zijn. Bijv locatiedata, timestamps, temperatuur etc. Het is behoorlijk lastig als elk fabrikantje daarvoor zijn eigen sql database heeft. In de praktijk werkt dat niet en zal er wel enige mate van traceability zijn maar ook relatief onbetrouwbaar en onzichtbaar voor de eindgebruiker.
Dat is data wat je op dit moment nog niet eens door enorme clusters kan laten verwerken. Laat staan in een trage blockchain.
En wie gaan al die inserts betalen? Vraag eens bij Campina wat voor gevolg het heeft als alle pakken melk 1 cent duurder worden.
En dacht je dat fabrikanten niet nu al een interne database hebben die dat doet? Bij deze: Campina heeft al een dergelijk systeem en veel westerse levensmiddelenfabrikanten zijn zo goed als verplicht om dat te hebben.
Je mag je zelf af gaan vragen waarom Campina die database niet openbaar maakt.
Om een code te kopiëren moet je hem een keertje uitlezen, en moet je dus het echte product in handen hebben gehad. Dat gaat gebruikers wel opvallen.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:44:
[...]
Of je hebt een imitatie en denkt dat ie echt is, terwijl de echte daarna z'n code invoert en denkt dat ie een imitatie heeft. Verder lost dat niet het probleem van traceability op.
Moeilijk leven zal je hebben als dat je al te ver gaat lolFaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:25:
[...]
Stel je niet zo aan. Natuurlijk wil je niet investeren in zo'n team van oplichters. En dan die verklaring.. hilarisch. Scamcoin
Stop jij toch ff lekker al je geld in WTC?wehave schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:51:
[...]
Moeilijk leven zal je hebben als dat je al te ver gaat lol
Ja, ben een paar maanden op reisDacuuu schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:16:
[...]
Paar maanden op reis en toegang willen tot je coins?
-Ingestelde ledger (met sterkte pincode) meenemen.
-Seed thuis laten (igg niet meenemen op vakantie)
Als jij je werkende ledger mee neemt op reis, heb je heel de seed niet nodig om coins te tranferen naar bijv een exchange.
Dus:
- Ingestelde ledger meenemen (sterke pincode). Pincode niet kwijtraken en ook niet ergens opschrijven dus?
- Ledger goed in backpack verstoppen.
- Wat doen als de Ledger kwijtraakt, gejat wordt o.i.d.? Dan heb ik dus geen toegang meer tot de coins?
Ander alternatief is het gewoon op de Exchanges laten staan en via eigen laptop inloggen. Alleen is dat dus wat minder veilig - voor als Exchange gehacked wordt o.i.d.
[ Voor 9% gewijzigd door MaStar op 01-03-2018 12:58 ]
Ja ik investeer geen duizenden euro's in een bedrijf wat onbetrouwbaar is. Gek he.wehave schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:51:
[...]
Moeilijk leven zal je hebben als dat je al te ver gaat lol
Groetjes, FaceDown.
Bestaan er betrouwbare bedrijven dan?FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
[...]
Ja ik investeer geen duizenden euro's in een bedrijf wat onbetrouwbaar is. Gek he.
Ik zie voor als nog niet in hoe blockchain de trustissue oplost. Kijk bijv naar melkpoeder. Nederlands melkpoeder is in China gewild omdat de Chinezen het vertrouwen hebben in Nederland als producent. Maar als het melkpoeder ik China is geproduceerd (door een Nederlands bedrijf) word het al niet meer vertrouwd omdat er geen vertrouwen is in het Chinese toezicht. Blockchain veranderd hier niks aan.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:28:
[...]
Nog volkomen los van het trust issue als de slager zijn eigen vlees keurt en het feit dat een sql database niet immutable is.
http://www.wrmmagazine.nl...babymelkpoeder-zo-gewild/
Deze viel me net ook op bij TPB (onderste regel):
[ Voor 23% gewijzigd door Ypuh op 01-03-2018 13:00 ]
Ze zijn er wel mee bezig: (CEO van Twitter)Crypts schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:50:
[...]
Toch hebben ze al bijna 5,5 eth binnen in iets meer dan 3 uurtjes, er zijn dagen dat ik minder verdien per uur.![]()
https://etherscan.io/addr...604FA75eFe91F81FDcA702eC5
Belachelijk dat mensen daar nog steeds intrappen... Belachelijk ook dat Twitter daar niks aan kan of wil doen.
Deze scams worden nog niet zo lang gedaan op Twitter, dus ik snap wel dat ze er niet direct een oplossing voor hebben, maar ze zullen er echt wel mee bezig zijn.Team is on this. Definitely a new vector but we are watching closely and acting
Ik werk al 15 jaar in de food industrie dus ik weet hoe het werkt. Elk bedrijf heeft zijn eigen systeem wat traceability doet maar de meeste systemen zijn verre van perfect en geen enkele is immutable. Verder zijn ze onzichtbaar voor de consument en vaak ook voor de afnemer.Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:51:
[...]
Oh, ik wist niet dat al die partijen er ook nog bij kwamen. Dus straks hebben we voor ieder pak melk 5 inserts in de blockchain?
Dat is data wat je op dit moment nog niet eens door enorme clusters kan laten verwerken. Laat staan in een trage blockchain.
En wie gaan al die inserts betalen? Vraag eens bij Campina wat voor gevolg het heeft als alle pakken melk 1 cent duurder worden.
En dacht je dat fabrikanten niet nu al een interne database hebben die dat doet? Bij deze: Campina heeft al een dergelijk systeem en veel westerse levensmiddelenfabrikanten zijn zo goed als verplicht om dat te hebben.
Je mag je zelf af gaan vragen waarom Campina die database niet openbaar maakt.
[...]
Je verzint steeds nieuwe argumenten zonder enige fundering. Pakken melk 1 cent duurder? Blockchain kan het niet aan? Het lijkt er sterk op dat je koste wat kost je gelijk wilt halen om aan te tonen dat VEN waardeloos is. Toch zien vele multinationals er wel heil in (zo ook onze eigen organisatie). Wat jij er persoonlijk van vindt niet gehinderd door gebrek aan enige kennis is dus eigenlijk behoorlijk irrelevant, nofi.
Groetjes, FaceDown.
Haha je zit in de coins gozer!!FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
[...]
Ja ik investeer geen duizenden euro's in een bedrijf wat onbetrouwbaar is. Gek he.
Je lult weer in de ruimte.
Via de Vechain oplossing kan ik als consument direct zien waar het pak geproduceerd is, en eventueel zelfs waar de grondstoffen vandaan zijn gekomen. Zeer waardevol dus.Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:00:
[...]
Ik zie voor als nog niet in hoe blockchain de trustissue oplost. Kijk bijv naar melkpoeder. Nederlands melkpoeder is in China gewild omdat de Chinezen het vertrouwen hebben in Nederland als producent. Maar als het melkpoeder ik China is geproduceerd (door een Nederlands bedrijf) word het al niet meer vertrouwd omdat er geen vertrouwen is in het Chinese toezicht. Blockchain veranderd hier niks aan.
http://www.wrmmagazine.nl...babymelkpoeder-zo-gewild/
Groetjes, FaceDown.
En waarom zou dat zo zijn?FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:02:
[...]
Ik werk al 15 jaar in de food industrie dus ik weet hoe het werkt. Elk bedrijf heeft zijn eigen systeem wat traceability doet maar de meeste systemen zijn verre van perfect en geen enkele is immutable. Verder zijn ze onzichtbaar voor de consument en vaak ook voor de afnemer.
Waarom zou men het nu wel opeens goed vinden als VeChain het openbaart?
Ik vind dat ik best wat argumenten geef.Je verzint steeds nieuwe argumenten zonder enige fundering.
Gut, ik grijp een getalletje uit de lucht ja. Laat het 0,1 cent zijn. Op het einde is het resultaat hetzelfde: op grote schaal zijn dit gigantische kosten. Of dat per product nou weinig, heel weinig of extreem weinig kosten zijn, maakt niet zoveel uit: realiteit is dat het geld kost. En het brengt iets op wat veel fabrikanten überhaupt niet willen: een openbaar traceerbaar traject van het product.Pakken melk 1 cent duurder? Blockchain kan het niet aan?
Voordat je m'n woorden gaat verdraaien: ja, er zijn ook heel veel fabrikanten die dat wél willen. En dat ontken ik ook helemaal niet. Mijn punt is dat hier wordt gedaan alsof het een gigantische industrie is die VeChain target, maar er zitten heel veel details aan waardoor 99,9% afvalt. Voor de 0,1% die overblijft zal het een leuk product blijven.
En ik denk dat Bitcoin heel goed laat zien dat het schaalbaar opzetten van een blockchain netwerk nog niet zo simpel is. Dat heb je zelf ook heel vaak verkondigd in deze topics. En financiële transacties zijn er veel, maar als je dat wil verschuiven naar _alle_ levensmiddelen (zal ik de rest nog buiten beschouwing laten) in één database... moet ik dan echt technisch gaan uitleggen waarom dat zo goed als onmogelijk is?
Nee hoor, ik reageer gewoon op de onzin die men hier verkondigt. Ik kan er ook niks aan doen dat er alleen maar meer onzin tegenaan wordt gesmeten.Het lijkt er sterk op dat je koste wat kost je gelijk wilt halen om aan te tonen dat VEN waardeloos is.
Voor de zoveelste keer probeer jij het nu te verschuiven naar mij persoonlijk om maar van de discussie af te komen. Je beschikt niet over de technische kennis van data opslag om hier wat over te zeggen.
Heb ik eerder al wat over gezegd, daar reageerde je toen niet op. Richh in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"Toch zien vele multinationals er wel heil in (zo ook onze eigen organisatie).
Nou dan gaan we toch voor die 0,1%. Geen probleem hoor. Ik werk in de food industrie, jij niet zo te lezen. Dus ik weet voldoende om vol in te zetten op VEN. Als jij er niet in gelooft moet je dat vooral niet doen. Maar hou dan ook op met FUD te verspreiden en proberen mensen te overtuigen om VEN vooral niet te kopen. Het slaat nergens op namelijk.
Groetjes, FaceDown.
Ja, maar wat weerhoud een producent ervan om valse data in een blockchain te stoppen? Dit is exact waarom Chinezen hun eigen toezicht niet vertrouwen voor wat betreft babaymelkpoederFaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Via de Vechain oplossing kan ik als consument direct zien waar het pak geproduceerd is, en eventueel zelfs waar de grondstoffen vandaan zijn gekomen. Zeer waardevol dus.
Vanavond zit Maarten Bloemens, CEO van GUTS, aan tafel bij De Wereld Draait Door. Ik heb zelf geen GUTS, maar dit lijkt me wel interessant, dus ik ga wel even kijken.
https://twitter.com/GUTStickets/status/969184042955476993
Daarnaast staat VEN volgende week op een food-conference. Er zal toch wel enige interesse zijn dus, ondanks dat dit helemaal niet de core-doelgroep is voor VEN, dat meer op luxe-producten gericht is als auto's, wijn en dure merkproducten waar namaak een enorm probleem is. Nee, VEN gaat niet elk product op de wereld bedienen, maar dit neemt niet weg dat de doelgroep gigantisch is. En dan hebben we het nog niet eens over hun smart-city dat eraan zit te komen in China.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:20:
Nou dan gaan we toch voor die 0,1%. Geen probleem hoor. Ik werk in de food industrie, jij niet zo te lezen. Dus ik weet voldoende om vol in te zetten op VEN. Als jij er niet in gelooft moet je dat vooral niet doen. Maar hou dan ook op met FUD te verspreiden en proberen mensen te overtuigen om VEN vooral niet te kopen. Het slaat nergens op namelijk.
Bedankt voor de tip, heb er wel wat gekocht, en ga dus ook even kijken.Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:22:
Vanavond zit Maarten Bloemens, CEO van GUTS, aan tafel bij De Wereld Draait Door. Ik heb zelf geen GUTS, maar dit lijkt me wel interessant, dus ik ga wel even kijken.![]()
Dus omdat @Richh wat sceptischer is over Vechain zie je het meteen weer als FUD? Ook al vind ik niet dat hij mensen overtuigt om geen VEN te kopen, jij overtuigt toch juist mensen dat ze het wel moeten doen. Wat is het verschil dan volgens jou? Je toont precies weer aan wat er mis is binnen de cryptocommunity.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:20:
Mooi. Had ik toch gelijkFaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:20:
Nou dan gaan we toch voor die 0,1%. Geen probleem hoor.
Kan je prima weerleggen dan toch?Ik werk in de food industrie, jij niet zo te lezen. Dus ik weet voldoende om vol in te zetten op VEN. Als jij er niet in gelooft moet je dat vooral niet doen. Maar hou dan ook op met FUD te verspreiden en proberen mensen te overtuigen om VEN vooral niet te kopen. Het slaat nergens op namelijk.
Je geeft geen antwoord op zijn vraag. Hij wil weten hoe de trust in elkaar steekt, hoe het werkt, details. Niet het algemene idee van VEN maar hoe het werkt.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:05:
[...]
Via de Vechain oplossing kan ik als consument direct zien waar het pak geproduceerd is, en eventueel zelfs waar de grondstoffen vandaan zijn gekomen. Zeer waardevol dus.
Tof, had wat van de ICO, marketing naar community was 0.0 afgelopen tijd vanwege ontwikkeling, maar goed dat ze af en toe ook deze exposure doen en kunnen krijgen.Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:22:
Vanavond zit Maarten Bloemens, CEO van GUTS, aan tafel bij De Wereld Draait Door. Ik heb zelf geen GUTS, maar dit lijkt me wel interessant, dus ik ga wel even kijken.![]()
Geen idee of ze dat technisch nog moeilijk kunnen maken. Wel weet ik dat er veel controles, audits etc in de food industrie zijn en wanneer een bedrijf met dit soort fraude tegen de lamp loopt ze een enorm probleem hebben (lees enorme boetes, de bak indraaien van management etc).Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:21:
[...]
Ja, maar wat weerhoud een producent ervan om valse data in een blockchain te stoppen? Dit is exact waarom Chinezen hun eigen toezicht niet vertrouwen voor wat betreft babaymelkpoeder
Groetjes, FaceDown.
Je kruistocht tegen VEN is duidelijk. Ik gaf wel antwoord op zijn vraag. Verder heb ik geen zin en tijd om verder op jouw getroll in te gaan.Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:26:
[...]
Mooi. Had ik toch gelijk![]()
[...]
Kan je prima weerleggen dan toch?je maakt het wel heel persoonlijk als het enkel FUD was.
[...]
Je geeft geen antwoord op zijn vraag. Hij wil weten hoe de trust in elkaar steekt, hoe het werkt, details. Niet het algemene idee van VEN maar hoe het werkt.
Groetjes, FaceDown.
Antwoord van VeChain hierop:Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:21:
[...]
Ja, maar wat weerhoud een producent ervan om valse data in een blockchain te stoppen? Dit is exact waarom Chinezen hun eigen toezicht niet vertrouwen voor wat betreft babaymelkpoeder
Bron: https://medium.com/@vechainofficialQ18: I work in Traceability projects and know that a big hassle is input mistakes. For example a worker key in wrong customer id for a shipment or a wrong SKU ID is tied to a product and need to be corrected. How do you handle those use cases ?
A18: This is a good question. It is impossible to avoid human mistakes. So the less people get involved, the less mistakes. This is why we focus on empowering and assuring the use of IoT solutions.
Let’s take a look at the logistic management within VeChain’s digitization methodology for example.
- RFID is bound to the product in the factory, one product one RFID, which makes each product unique.
- Each type of a product has a SKU, whose format is a qr-code or also a RFID which likens to a SKU in the blockchain.
- At the lowest levels, operator can use a PDA to scan the RFID in the product and the SKU’s QR code/RFID to make them bind together.
- When the product is transported from warehouse to warehouse, the operator can use a PDA to check the RFIDs in the products and upload to the blockchain together with its pre-defined operation instructions automatically.
- The above process is designed to avoid human intervention as far as possible and the ways in which the process can be achieved can be configured and adapted to enterprise needs. I.e. Drones, stations, etc.
- And the above example is what we have put into our existing solutions for customers using our consortium chain.
Hij komt om de paar dagen met dezelfde argumenten die allang weerlegd zijn. Hij denkt beter te weten wat goed is voor de supply chain industrie dan giganten als PWC, DNV GL etc ondanks dat hij geen enkele ervaring hierin heeft. Dus op een gegeven moment moet ik dat maar negeren dan. Ik snap alleen niet zo goed dat puberachtige genoegen dat meneer erin schept om een coin continue aan te vallen.Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:24:
[...]
Dus omdat @Richh wat sceptischer is over Vechain zie je het meteen weer als FUD? Ook al vind ik niet dat hij mensen overtuigt om geen VEN te kopen, jij overtuigt toch juist mensen dat ze het wel moeten doen. Wat is het verschil dan volgens jou? Je toont precies weer aan wat er mis is binnen de cryptocommunity.
Groetjes, FaceDown.
Ik heb geen kruistocht tegen VENFaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:30:
[...]
Je kruistocht tegen VEN is duidelijk. Ik gaf wel antwoord op zijn vraag. Verder heb ik geen zin en tijd om verder op jouw getroll in te gaan.
Kan er weinig aan doen dat dat nu alweer resulteert in een persoonlijke aanval en een weigering om verder te gaan met de discussie...
Je hebt geen enkel argument weerlegd.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:35:
[...]
Hij komt om de paar dagen met dezelfde argumenten die allang weerlegd zijn. Hij denkt beter te weten wat goed is voor de supply chain industrie dan giganten als PWC, DNV GL etc ondanks dat hij geen enkele ervaring hierin heeft. Dus op een gegeven moment moet ik dat maar negeren dan. Ik snap alleen niet zo goed dat puberachtige genoegen dat meneer erin schept om een coin continue aan te vallen.
Ik denk dat ik weet hoe multinationals werken en hoe hun investeringen werken. Moet ik dat nu voor de derde keer linken?
Nee, ik werk niet in de foodindustry. Mijn pa wel, toevallig in de zuivel. Ik denk dat ik daar dus best iets over kan zeggen.
En zolang dit topic vol staat met luchtkastelen over welke coin dan ook, zal ik (als ik mee lees) daar wat van zeggen. Dat is heus niet alleen VEN.
[ Voor 49% gewijzigd door Richh op 01-03-2018 13:41 ]
Je mist het punt. Naar mijn idee hadden jullie een inhoudelijke discussie en daar heeft crypto in het algemeen veel baat bij. Dat iemand kritischer kijkt naar bepaalde punten en minder mogelijkheden ziet maakt het niet direct FUD. Ik denk persoonlijk dat @Richh iets te sceptisch is en dat jij te optimistisch bent, maar dat is mijn persoonlijke opvatting en die opvatting verschilt logischerwijs per persoon. Je hoeft het nou eenmaal niet met elkaar eens te zijn. Zolang reacties goed onderbouwd worden zie ik het probleem niet.FaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:35:
[...]
Hij komt om de paar dagen met dezelfde argumenten die allang weerlegd zijn. Hij denkt beter te weten wat goed is voor de supply chain industrie dan giganten als PWC, DNV GL etc ondanks dat hij geen enkele ervaring hierin heeft. Dus op een gegeven moment moet ik dat maar negeren dan. Ik snap alleen niet zo goed dat puberachtige genoegen dat meneer erin schept om een coin continue aan te vallen.
Jij begrijpt het niet want je zit niet in de food industrie...Richh schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:37:
[...]
Ik heb geen kruistocht tegen VENwat heb ik daar aan. Ik stel gewoon een paar vragen.
Kan er weinig aan doen dat dat nu alweer resulteert in een persoonlijke aanval en een weigering om verder te gaan met de discussie...
Meer mensen met inlogproblemen bij binance? ICX is nog niet helemaal wat ik ervan had verwacht maar ik blijf HODLEN (had ze gemiddeld voor 0.0003700BTC gekocht). Heb er zelf enorm veel vertrouwen in, vooral als hij na de coinswap te verhandelen is op Koreaanse exchanges. I
Mijn probleem is dat hij over een week weer met dezelfde punten komt. Na 6 posts te hebben geplaatst over de dominance van BTC ofcourse.Bmfd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:40:
[...]
Je mist het punt. Naar mijn idee hadden jullie een inhoudelijke discussie en daar heeft crypto in het algemeen veel baat bij. Dat iemand kritischer kijkt naar bepaalde punten en minder mogelijkheden ziet maakt het niet direct FUD. Ik denk persoonlijk dat @Richh iets te sceptisch is en dat jij te optimistisch bent, maar dat is mijn persoonlijke opvatting en die opvatting verschilt logischerwijs per persoon. Je hoeft het nou eenmaal niet met elkaar eens te zijn. Zolang reacties goed onderbouwd worden zie ik het probleem niet.
Groetjes, FaceDown.
Uh oh monster eats the image?Tominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:41:
Meer mensen met inlogproblemen bij binance? ICX is nog niet helemaal wat ik ervan had verwacht maar ik blijf HODLEN (had ze gemiddeld voor 0.0003700BTC gekocht). Heb er zelf enorm veel vertrouwen in, vooral als hij na de coinswap te verhandelen is op Koreaanse exchanges. I
Groetjes, FaceDown.
Haha nee die niet ik krijg na het inloggen: "Verify failed, please reload and try again."
BITCONNNNNEEECCT, nee ik bedoel bitcoooinn... weer de race naar 11K zzzzzzzz
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 01-03-2018 13:45 ]
Weerleg ze danFaceDown schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:42:
[...]
Mijn probleem is dat hij over een week weer met dezelfde punten komt.
Gestegen naar 40.1% as we speakNa 6 posts te hebben geplaatst over de dominance van BTC ofcourse.
Verwijderd
Had joepie de poepie buckler daar ook niet aandelen in of was dat een andere coin?Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:26:
[...]
Tof, had wat van de ICO, marketing naar community was 0.0 afgelopen tijd vanwege ontwikkeling, maar goed dat ze af en toe ook deze exposure doen en kunnen krijgen.
Verwijderd
Het zijn niet altijd de besten die bovenaan staan..betamax anyone?Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:49:
Die bitcoin is maar een vervelend dominant kereltje.
Verwijderd
Holy crap wat heeft DGD de afgelopen weken allemaal gedaan??? Laatste keer dat mijn ogen erop vielen was ie iets van $260
Ik zie geen race, eerder een rustige wandeling in de middagpauzeA87 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:45:
BITCONNNNNEEECCT, nee ik bedoel bitcoooinn... weer de race naar 11K zzzzzzzz
Verwijderd
Er is een TA'er die al weken zweert bij DGB en BTS als heel goede langere termijn coins. Geloof zelf dat BTS volgens hem naar 16 dollar zou gaan.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:53:
Holy crap wat heeft DGB de afgelopen weken allemaal gedaan??? Laatste keer dat mijn ogen erop vielen was ie iets van $260
Verwijderd
Zo, dat mag ik hopen! Heb nog een mooie bult BTS liggen ergens in een stoffig hoekje van mijn portfolio.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Er is een TA'er die al weken zweert bij DGD en BTS als heel goede langere termijn coins. Geloof zelf dat BTS volgens hem naar 16 dollar zou gaan.
Best leuke mensen, die TA'ers.
Ik weet niet in hoeverre je hem dan serieus moet nemenVerwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:57:
[...]
Er is een TA'er die al weken zweert bij DGB en BTS als heel goede langere termijn coins. Geloof zelf dat BTS volgens hem naar 16 dollar zou gaan.
Verwijderd
Sssst droomde net zo lekker weg hierTominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:01:
[...]
Ik weet niet in hoeverre je hem dan serieus moet nemen
Klopt dit als je EUR nog hebt in je Coinbase account, dan zie je die niet terug op GDAX? Zijn toch zelfste bedrijf?
Hoe verstuur je dit dan van CB naar GDAX want zie t effe niet.
be-dankt!
Hoe verstuur je dit dan van CB naar GDAX want zie t effe niet.
be-dankt!
[ Voor 3% gewijzigd door spietie op 01-03-2018 14:04 ]
SPiET
Wat is er in jouw ogen mis met BTS?Tominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:01:
[...]
Moet je nagaan waar GVT heengaat.. en GUTS na Dwwd van vanavondVerwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:53:
Holy crap wat heeft DGD de afgelopen weken allemaal gedaan??? Laatste keer dat mijn ogen erop vielen was ie iets van $260
Interessant. Standpunt is dus dat het eigenlijk niet kan worden voorkomen. Wat effectief neerkomt op dat alle maatregelen die ze treffen om foutieve input te voorkomen ook toepasbaar zijn op niet blockchain toepassingen.Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:32:
[...]
Antwoord van VeChain hierop:
[...]
Bron: https://medium.com/@vechainofficial
Om nog even op @FaceDown te reageren. Ik begrijp dat er sancites zijn om het te ontmoedigen. Maar een sanctie is reactief en heeft bijv. Volkwagen er ook niet van weerhouden grootschalige fraude te plegen.
Voor alsnog blijf ik moeite hebben met het inzien van de meerwaarde van een blockchain bij dit probleem.
Verwijderd
Haha GVT ik ben helemaal siked!!!tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:03:
[...]
Moet je nagaan waar GVT heengaat.. en GUTS na Dwwd van vanavond
Verwijderd
50/50. Markt is natuurlijk wel iets veranderd momenteel maar heeft gelijk gekregen bij Verge, LTC en DGB vlak voor dat ze aan hun eerste bull run begonnen. Hebben mensen gigantisch verdiend aan zijn tips toen. Was net te laat om daar van te profiteren omdat ik nog moest beginnen met crypto.Tominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:01:
[...]
Ze hebben een deal met zijn bedrijf Hekwerk om tienduizenden tickets af te nemen met hun GET protocol erin verwerkt. Dit betekent dus daadwerkelijke implementatie van het product. Het is al gebruikt bij voorstellingen van komiek Jochem Myer in de zomer van 2017.Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:47:
[...]
Had joepie de poepie buckler daar ook niet aandelen in of was dat een andere coin?
Leuk project en team, delen veel informatie. Als dit op een exchange zoals Kucoin of Binance komt kan dit echt heel hard gaan.
Ik begrijp het dat de input beperkt moet blijven tot de producent, die zelf belang heeft aan authenticiteit, dus dan zou het limitatief blijven.Alabama_man schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:04:
[...]
Interessant. Standpunt is dus dat het eigenlijk niet kan worden voorkomen. Wat effectief neerkomt op dat alle maatregelen die ze treffen om foutieve input te voorkomen ook toepasbaar zijn op niet blockchain toepassingen.
Om nog even op Facedown te reageren. Ik begrijp dat er sancites zijn om het te ontmoedigen. Maar een sanctie is reactief en heeft bijv. Volkwagen er ook niet van weerhouden grootschalige fraude te plegen.
Voor alsnog blijf ik moeite hebben met het inzien van de meerwaarde van een blockchain bij dit probleem.
Ik ben het eens dat dit met elke blockchain fout gaat vanwege de human factor.
krijg ik ook (probeer in te loggen via de app)Tominatie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:44:
[...]
Haha nee die niet ik krijg na het inloggen: "Verify failed, please reload and try again."
PSN ID: Svennie-NL
Het komt in het Q2 op een grote exhange, is CONFIRMED! Staat op de site ingeval.Rookert25 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Ze hebben een deal met zijn bedrijf Hekwerk om tienduizenden tickets af te nemen met hun GET protocol erin verwerkt. Dit betekent dus daadwerkelijke implementatie van het product. Het is al gebruikt bij voorstellingen van komiek Jochem Myer in de zomer van 2017.
Leuk project en team, delen veel informatie. Als dit op een exchange zoals Kucoin of Binance komt kan dit echt heel hard gaan.
Hoezo GVT?tias86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:03:
[...]
Moet je nagaan waar GVT heengaat.. en GUTS na Dwwd van vanavond
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
+1Svennie schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:07:
[...]
krijg ik ook (probeer in te loggen via de app)
Binance login lijkt dus down..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!