[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.126 views

Onderwerpen

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:02:
Tijdens het crypto browsen ook maar even ibood opengezet en binnen een kwartiertje een doos gescoord :p
Nu maar hopen dat het geluk zich door blijft zetten in cryptoland O-)

Excuses voor offtopic, kon het dit keer niet laten :p
Succes met je doos teruggestuurde rotzooi en te grote sokken voor 100 euro ;)

Groetjes, FaceDown.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:06:
[...]

Succes met je doos teruggestuurde rotzooi en te grote sokken voor 100 euro ;)
Met een ibood box heb je VEEL meer kans op winst op zeer korte termijn dan met VEN.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:08:
[...]

Met een ibood box heb je VEEL meer kans op winst op zeer korte termijn dan met VEN.
Als je nu VEN koopt waag ik dat te betwijfelen. De kans is groot dat er nog mooi nieuws naar buiten komt voordat ibood die rommeldozen dicht kan plakken.
Bovendien moet je er maar zin in hebben, al die rommel los verkopen op marktplaats voor die paar tientjes winst. Ik ga liever werken, levert meer op.

[ Voor 17% gewijzigd door FaceDown op 28-02-2018 20:11 ]

Groetjes, FaceDown.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-01 14:32
_/-\o_

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Als je nu VEN koopt waag ik dat te betwijfelen. De kans is groot dat er nog mooi nieuws naar buiten komt voordat ibood die rommeldozen dicht kan plakken.
Bovendien moet je er maar zin in hebben, al die rommel los verkopen op marktplaats voor die paar tientjes winst. Ik ga liever werken, levert meer op.
Tenzij ibood de doos heeft gevuld met VEN. Blijkbaar werden er gisteren nog een hoop 'teruggestuurd'.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

VEN-concurrent WTC schiet zichzelf in de voet door hun supporters op te lichten met hun contest. Wat een sukkels. En kijk die koers :D

https://www.reddit.com/r/..._fake_winners_on_twitter/

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Voor wat het waard is.

Financial Freedom‏ @nasirjones007 · 4 uur geleden

Ok so BTC to 14.5k ish give or take over next 72 hours (to complete the X failure wave) - then back down.....hard for the Y.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-01 15:33
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:13:
VEN-concurrent WTC schiet zichzelf in de voet door hun supporters op te lichten met hun contest. Wat een sukkels. En kijk die koers :D

Een van de grootste fails die ik afgelopen tijd heb gezien. Holy shit.. _O-

Verwijderd

Hahaha dat is wel een groffe misser zeg... Heb je alles tot in de puntjes zo gepland, met 1 tweet alles de afgrond in.

Zo ongelooflijk slecht dat het gewoon humor is

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Was die nu net een klein beetje beginnen terugkrabbelen, en dan steken ze dit uit. Allez, nog een bag extra kan er ook wel bij zeker :/

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-01 09:28

Wauw...

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

HoppyF schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Ik vind dat je er nogal negatief tegenaan kijkt.
Als je met de verwachting bent ingestapt dat je binnen een paar weken dikke winst wilde maken begrijp ik het maar op lange termijn ziet het er niet slecht uit.
Dat continu switchen en verkopen van coins schiet niet op maar dat hoeft ook niet.
Ik ben een jaar of 8 geleden ingestapt met de verwachting dat als ik een bitcoin kocht, ik die vervolgens op Silkroad kon uitgeven ... voor de rest hoef ik geen "dikke" winsten noch enorme verliezen, maar des te meer gaat het me om het spel. Nou heb ik dit al een paar keer eerder meegemaakt, en een ferme hodl hielp dan altijd goed, maar het schiet gewoon niet op. Mijn beleving van crypto is surfen op de pieken, en vallen in het diepe .. wat daar per saldo uitkomt is vaak ingecalculeerd, ook de verliezen. Zoals ik al aangaf ... het voelt nu een beetje alsof je een kind z'n speeltje heb afgepakt, het frustreert me gewoon dat we (weer) stilstaan. :/
Dat de toon gezet wordt door de BTC is wel een feit (helaas) maar daar zullen we mee moeten leren leven tot het moment wanneer de BTC echt veel marktaandeel gaat inleveren bv onder de 25%.
Wanneer dat gaat gebeuren weet ik ook niet.
Ik blijf gewoon zitten waar ik zit.
Dat is de hoop die me een beetje betrokken houd. Als BTC houder is het niet direct waar ik op hoop, maar dominantie staat me nog meer tegen. Het is t.z.t. aan mezelf om dan maar een goede switch te maken. ;)
Dit sluit dan aan op mijn laatste 2 zinnen in vorige alinea.

We wachten het maar af ... voorlopig gaat het in de handel niets beter, dus wellicht is het een wereldwijd opstartprobleem van 2018. :+

Voorlopig is het een feit dat de meest geslaagde lancering van 2018 een lancering was die ontelbaar keren werd uitgesteld...en zelfs door critici als verloren werd beschouwd ;)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Danny.G schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:18:
[...]

Een van de grootste fails die ik afgelopen tijd heb gezien. Holy shit.. _O-
En de contest was maar voor 12K. _O- Tuurlijk, geen klein bedrag, maar Walton zou dat prima moeten kunnen opbrengen en de schade die dit toebrengt zal wel iets hoger dan 12K gaan uitvallen. Erg dom

• TomTorquay
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:24:
[...]

En de contest was maar voor 12K. _O- Tuurlijk, geen klein bedrag, maar Walton zou dat prima moeten kunnen opbrengen en de schade die dit toebrengt zal wel iets hoger dan 12K gaan uitvallen. Erg dom
Dom, ja. Maar uiteindelijk vergeet en vergeeft deze markt vrij snel, heb ik de indruk.

• bobberg
TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
[...]
Dom, ja. Maar uiteindelijk vergeet en vergeeft deze markt vrij snel, heb ik de indruk.
Ik zie ze niet hard dalen inderdaad.

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Verwijderd

Pap3rclip schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:05:
[...]

Redelijk simpel, het internet :+
Het ding met TA is dat als genoeg mensen het volgen, het ook grotendeels waar wordt.
Mocht je je willen verdiepen in (simpele, want laten we eerlijk zijn het grote deel van crypto-traders zijn niet de types die 's morgens klaarstaan in een maatpak op Wallstreet) indicatoren die ikzelf nuttig vind in crypto, zie hieronder wat simpele introducties. Er zijn ook duizenden boeken en artikelen over geschreven, voor de klassieke stock exchange of Forex dan, de laatste eeuw dus keuze genoeg.

Een paar basispatronen van Google geplukt:
https://c.mql5.com/31/31/Bullish_and_Bearish_Patterns.png

Elliott waves intro:
YouTube: Elliot Wave Theory - Basics

Moving averages (redelijk simpele 'gemiddeldes'):
https://www.investopedia.com/terms/m/movingaverage.asp

Ichimoku cloud analysis (beetje een combinatie van meerdere dingen, predicties op vorige patronen. Wel heel de playlist kijken):
YouTube: Ichimoku Cloud 102: Overview

Verder is Bollinger Bands ook een van de bekendste en simpelste indicatoren (Google)

Edit: SAR is ook een leuke voor korte termijn swingtrading (Google)

Edit2: Geen idee waarom ik deze vergeten ben, maar Fibonacci retracements is een van de belangrijkste om uptrend-levels na een downtrend te bepalen (om nog maar te zwijgen over de puur wiskundige Fibonacci-beauties)
Top bedankt voor reactie! Genoeg lees voer!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:16:
Voor wat het waard is.

Ok so BTC to 14.5k ish give or take over next 72 hours (to complete the X failure wave) - then back down.....hard for the Y.
40% in 3 dagen tijd ? Yeah right :P

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

bobberg schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:27:
[...]

Ik zie ze niet hard dalen inderdaad.
Terwijl 'vertrouwen' toch ongeveer het belangrijkste speerpunt van crypto is. :')

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:25:
[...]
Ik verwacht ook geen grote dip, maar het zal wel een effect op de koers gaan hebben. Als ze goed met de situatie zouden omgaan was het een ander verhaal, maar ze verwijderen alle vragen hierover op Telegram en hun subreddit. Dat is niet bepaald goede PR en het geeft ook geen vertrouwen.

• Bmfd
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:16:
Voor wat het waard is.

Ik volg zijn analyses niet, maar een week geleden kwam hij hier nog mee aan? :P
To anyone wanting to know. Screw those dickeads. Bitcoin is going to $3500 after which point it will base out. That’s the time to re buy. You can forget about 20k for a long long time. I never use the word luck - but “good luck” to all of you. It’s been emotion

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:30
Turbo-Puppy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Ik ben een jaar of 8 geleden ingestapt met de verwachting dat als ik een bitcoin kocht, ik die vervolgens op Silkroad kon uitgeven ... voor de rest hoef ik geen "dikke" winsten noch enorme verliezen, maar des te meer gaat het me om het spel. Nou heb ik dit al een paar keer eerder meegemaakt, en een ferme hodl hielp dan altijd goed, maar het schiet gewoon niet op. Mijn beleving van crypto is surfen op de pieken, en vallen in het diepe .. wat daar per saldo uitkomt is vaak ingecalculeerd, ook de verliezen. Zoals ik al aangaf ... het voelt nu een beetje alsof je een kind z'n speeltje heb afgepakt, het frustreert me gewoon dat we (weer) stilstaan. :/

[...]

Dat is de hoop die me een beetje betrokken houd. Als BTC houder is het niet direct waar ik op hoop, maar dominantie staat me nog meer tegen. Het is t.z.t. aan mezelf om dan maar een goede switch te maken. ;)
Dit sluit dan aan op mijn laatste 2 zinnen in vorige alinea.

We wachten het maar af ... voorlopig gaat het in de handel niets beter, dus wellicht is het een wereldwijd opstartprobleem van 2018. :+

Voorlopig is het een feit dat de meest geslaagde lancering van 2018 een lancering was die ontelbaar keren werd uitgesteld...en zelfs door critici als verloren werd beschouwd ;)
In een paar weken of maanden kan er veel gebeuren, dat heb je zelf meegemaakt.
De komende tijd zal het niet veel anders zijn verwacht ik.
Pieken en dalen komen en gaan, een continu stijgende lijn is niet te verwachten.
Soms valt de markt even stil om daarna weer flink door te pakken.

Ik zie het niet somber in en veel nieuwkomers stappen nog steeds in.
Er komen nog steeds nieuwe crypto beleggers bij die een kans willen wagen.

• HoppyF
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik verwacht ook geen grote dip, maar het zal wel een effect op de koers gaan hebben. Als ze goed met de situatie zouden omgaan was het een ander verhaal, maar ze verwijderen alle vragen hierover op Telegram en hun subreddit. Dat is niet bepaald goede PR en het geeft ook geen vertrouwen.
Censureren van reacties op Reddit en Telegram is heel dom.
Er zijn genoeg mensen die screendumps maken en je hiermee later om de oren meppen.
De community proberen te misleiden is gewoon heel erg onverstandig.

• Guff_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Vind het volume van $OCN verdacht
Al dagen hoger dan totale marketcap...

Lijkt wel of circulating supply niet klopt

• TomTorquay
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Op de korte termijn is dit dodelijk inderdaad. Maar mijn verlies gepakt (3%). Walletje zonet volledig afgebroken, kan weer steviger naar beneden nu. Op de middellange termijn waait dit echter wel over, vermoed ik.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Op de korte termijn is dit dodelijk inderdaad. Maar mijn verlies gepakt (3%). Walletje zonet volledig afgebroken, kan weer steviger naar beneden nu. Op de middellange termijn waait dit echter wel over, vermoed ik.
Wordt ook breed uitgemeten op reddit nu. Verwacht eigenlijk niet dat dit over een paar dagen weer weg is. Vertrouw jij een vriend weer binnen een paar dagen nadat je erachter bent gekomen dat ie 50 euro uit je portemonnee heeft gejat?

Groetjes, FaceDown.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Top bedankt voor reactie! Genoeg lees voer!
En nog eentje over de spirit/mindset van daytrading wanneer je wat meer tijd hebt (dit is een professionele, privé daytrader op de klassieke Stock Exchange waarvan hij ook uitgebreid zijn gains en losses laat zien in zijn filmpjes)
Ik heb hier best veel uitgehaald, ook al is niet alles relevant voor crypto. Vooral qua risicoanalyse van je daily trades.
Spoiler alert: het zijn maar een paar filmpjes, hij heeft de 12 nooit afgemaakt maar legt het wel goed uit vind ik
YouTube: Day Trading Strategies (momentum) for Beginners: Class 1 of 12
En nu ga ik jullie stoppen vervelen over saaie TA.
To the moon? :o

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Absoluut, niks zo opportuun als het cryptowereldje. Als er geld verdient kan worden dan zal weinig nieuws dit tegenhouden. Al genoeg voorbeelden gehad........

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 20:57

Hoezo? Waarschijnlijk deden ze zelf ook gewoon mee en hebben ze toevallig gewonnen. :+

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ari Gold schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:02:
[...]

Hoezo? Waarschijnlijk deden ze zelf ook gewoon mee en hebben ze toevallig gewonnen. :+
Grappig genoeg wordt dat op reddit ook (serieus) als verklaring genoemd :D

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Wordt ook breed uitgemeten op reddit nu. Verwacht eigenlijk niet dat dit over een paar dagen weer weg is. Vertrouw jij een vriend weer binnen een paar dagen nadat je erachter bent gekomen dat ie 50 euro uit je portemonnee heeft gejat?
Nouja, er is niet echt iets gejat, toch? Het ging om een giveaway. Daarnaast betekent dit niet meteen dat de hele giveaway bullshit is. Het kan best dat een medewerker van Walton heeft meegedaan aan de contest, vervolgens heeft gewonnen en er een tweet over wilde plaatsen, maar vergeten is van account te switchen of dat er iets misging bij het citeren.

• Ari Gold
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:03:
[...]

_O-

wasuwasuwasuwasuwasu wasaaaa waltonchaaaaiiiinnnn!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:07:
[...]

Nouja, er is niet echt iets gejat, toch? Het ging om een giveaway. Daarnaast betekent dit niet meteen dat de hele giveaway bullshit is. Het kan best dat een medewerker van Walton heeft meegedaan aan de contest, vervolgens heeft gewonnen en er een tweet over wilde plaatsen, maar vergeten is van account te switchen of dat er iets misging bij het citeren.
Uhuh. Die kans is wel heul klein natuurlijk. Dit soort dingen gebeurt wel vaker. Zo was er een keer op een Engelstalig horlogeforum iemand die en lyrische review over een horloge schreef. Ook vergeten van account te wisselen, dus daar stond dan de eigenaar van dat merk met zijn eigen review... _O-

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Nouja, er is niet echt iets gejat, toch? Het ging om een giveaway. Daarnaast betekent dit niet meteen dat de hele giveaway bullshit is. Het kan best dat een medewerker van Walton heeft meegedaan aan de contest, vervolgens heeft gewonnen en er een tweet over wilde plaatsen, maar vergeten is van account te switchen.
Het gaat ook niet om het jatten maar om de vertrouwensbreuk. En de medewerker die het twitteraccount beheert heeft toevalligerwijs gewonnen en ook nog eens vergeten van account te switchen, geloof je het zelf! :D :')

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:03:
[...]

Ik denk dat er de komende dagen niet veel gelachen wordt binnen het team van Walton Chain.

• Junia
Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 17:57:
Bot update:
De eerste 108 uur zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.

24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH

24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH +2.01%

24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH +3.07%

25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH +2.54%

26-02-2018 17:55 0.08755125 BTC 0.980 ETH +3.92%

27-02-2018 17:55 0.08596764 BTC 0.991 ETH +5.09%

28-02-2018 17:55 0.08401266 BTC 0.966 ETH +2.43%

Kortom, een slechte dag voor de bot in vergelijking met gisteren (relatief verlies van -2.65%). De bot zit voor de 3e keer met een flinke bag aan coins met verlies, in dit geval BCPT/ETH (-6.17%). Gezien de markt geen verassing, dus ik laat de bot lekker even hodlen.

Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic :)
Profit trailer topic
Kleine tussentijdse (illegale) update:
Bot heeft de bag BCPT verkocht en staat meteen weer op 7.6% totale ETH winst. Grappig om te zien hoe hard het kan gaan.

• bobberg
Ik ben all in op VEN, maar twijfel om nu ook een deel in Nano te stappen

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
bobberg schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:12:
Ik ben all in op VEN, maar twijfel om nu ook een deel in Nano te stappen
Kan zo nog naar 42k zakken die VEN.

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:10:
[...]

Het gaat ook niet om het jatten maar om de vertrouwensbreuk. En de medewerker die het twitteraccount beheert heeft toevalligerwijs gewonnen en ook nog eens vergeten van account te switchen, geloof je het zelf! :D :')
Van wat ik ervan begrijp hebben 40% van de deelnemers gewonnen en was personeel niet uitgesloten, dus de kans dat een medewerker wint is best groot. Jij had het over diefstal dus ik vraag me af waarom je dat zo ziet.
Rechtzodiegaat schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:10:
[...]

Uhuh. Die kans is wel heul klein natuurlijk. Dit soort dingen gebeurt wel vaker. Zo was er een keer op een Engelstalig horlogeforum iemand die en lyrische review over een horloge schreef. Ook vergeten van account te wisselen, dus daar stond dan de eigenaar van dat merk met zijn eigen review... _O-
Kans is klein, maar niet onmogelijk. Het blijft in ieder geval dom en zelfs al mocht het scenario wat ik schetste het geval zijn zou het dom zijn, aangezien het naar mijn idee erg onprofessioneel is om medewerkers aan dit soort winacties mee te laten doen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Ik denk dat er de komende dagen niet veel gelachen wordt binnen het team van Walton Chain.
En bij WTC holders ook niet. Nu al zo'n 9% er vanaf :X

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:11:
[...]

Kleine tussentijdse (illegale) update:
Bot heeft de bag BCPT verkocht en staat meteen weer op 7.6% totale ETH winst. Grappig om te zien hoe hard het kan gaan.
Die bot is beter bezig als mij :N

• Dhr. Satoshi
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Die bot is beter bezig als mij :N
Leuk projectje voor in de vergaderruimte?

• TomTorquay
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Nee, niet binnen een paar dagen. Zeker niet. Eerder tegen midden/eind volgende maand.

Verwijderd

Dhr. Satoshi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:18:
[...]

Leuk projectje voor in de vergaderruimte?
Opzich zeker leuk om daar wat mee om te prutsen. Weet niet of het een verstandige omgeving is om zoiets daar te laten draaien :')

• A87
  • Niet online

A87

kijk die website
''
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.waltonchain.org te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID''

_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 21:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Van wat ik ervan begrijp hebben 40% van de deelnemers gewonnen en was personeel niet uitgesloten, dus de kans dat een medewerker wint is best groot. Jij had het over diefstal dus ik vraag me af waarom je dat zo ziet.
Volgens mij snap je het principe van vergelijking niet. Het had ook een vriend kunnen zijn die je vriendin heeft genomen. Het gaat om de vertrouwensbreuk. Verder: Als ze zoiets flikken om een paar grijpstuivers wat zegt dat over de betrouwbaarheid van de rest van hun werknemers en business plan? Om het erger te maken proberen ze namelijk ook de boel in de doofpot te stoppen door berichten te verwijderen op Telegram en Reddit en mensen te bannen.
[...]

Kans is klein, maar niet onmogelijk.
Misschien heeft een inbreker wel zijn naam zien staan op de winlist en meteen een tweet uitgestuurd? Het heeft weinig zin om allerlei volkomen onwaarschijnlijke scenario's te gaan verzinnen.

Groetjes, FaceDown.

• snwbrdr_NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01 20:02
Pap3rclip schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:56:
[...]

En nog eentje over de spirit/mindset van daytrading wanneer je wat meer tijd hebt (dit is een professionele, privé daytrader op de klassieke Stock Exchange waarvan hij ook uitgebreid zijn gains en losses laat zien in zijn filmpjes)
Ik heb hier best veel uitgehaald, ook al is niet alles relevant voor crypto. Vooral qua risicoanalyse van je daily trades.
Spoiler alert: het zijn maar een paar filmpjes, hij heeft de 12 nooit afgemaakt maar legt het wel goed uit vind ik
Bedankt voor de tips. Het internet is ook zo groot ondertussen dat je niet weet waar je het moet zoeken soms. :) Beetje goede pointers zijn erg welkom! d:)b .

• TomTorquay
[...]

Dit vind ik toch een erg naïeve denkwijze. Zoiets gaat de massa echt niet geloven, en daar draait het om...

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:23:
[...]
Dit vind ik toch een erg naïeve denkwijze. Zoiets gaat de massa echt niet geloven, en daar draait het om...
Op de man reageren is niet nodig. Eigenlijk hetzelfde als de voorgaande keren, niet meer doen.

De meest logische verklaring is te makkelijk dus we verzinnen volkomen vergezochte scenario's en nemen die aan als waarheid zonder dat daar enig bewijs voor is.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 01-03-2018 09:16 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Pap3rclip schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Amen en ik zeg doen

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:25:
[...]

Typische denkwijze van aluhoedjes. De meest logische verklaring is te makkelijk dus we verzinnen volkomen vergezochte scenario's en nemen die aan als waarheid zonder dat daar enig bewijs voor is.
Vergeet niet dat BTC met name ontwikkeld is en gebruikt wordt door aluhoedjes, dus pas op wat je zegt over aluhoedjes!

• Junia
Hoewel het eigenlijk niet veel zegt zal het me niet verbazen als LTC holders hier toch wel een rare smaak van krijgen. Zet zelf even mijn LTC weg :p

https://www.reddit.com/r/...nano_coins_shill_away_my/

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:14:
[...]

Dat is toch ook vreemd? Normaal worden eigen medewerkers uitgesloten van deelname... Dat is ook wel zo netjes vind ik. Als ze vinden dat ze te weinig verdienen dan moeten ze maar opslag vragen. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ion
  • Niet online

ion

FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:14:
[...]

En bij WTC holders ook niet. Nu al zo'n 9% er vanaf :X
Direct na die tweet, mijn WTC gedumpt. :+ Kut chinezen.

En gelijk maar ven opgepikt.

[ Voor 6% gewijzigd door ion op 28-02-2018 21:36 ]

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:25:
[...]

Typische denkwijze van aluhoedjes. De meest logische verklaring is te makkelijk dus we verzinnen volkomen vergezochte scenario's en nemen die aan als waarheid zonder dat daar enig bewijs voor is.
Kun je kappen met je denigrerende gedoe? Ik ga normaal de discussie met je aan en jij begint op zo'n toon, doe eens normaal. Ik geef zelf al aan dat ik de kans erg klein acht en ik verkondig het nergens als waarheid. Ik gaf ook al aan dat het heel erg dom is en voor de rest heb ik er geen belang bij, aangezien ik geen WTC heb en het ook nog nooit heb gehad.

Het ging mij erom dat er nu gemakkelijk wordt geinsinueerd dat een groot deel van de contest rigged is, terwijl daar geen bewijs voor is. Je kunt alle winnaars hier zien en voor zo ver ik het kan beoordelen, lijken me dat allemaal legitieme accounts, dus tot nu toe is er van één winnaar bewezen dat het niet helemaal goed zat, that's it. Het blijft hoe dan ook erg dom en schadelijk voor het project, zoals ik al eerder aangaf.
TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:23:
[...]
Wat vind je een negatieve denkwijze? Ik zeg alleen dat er een kleine kans op is, niets meer, niets minder.

[ Voor 12% gewijzigd door Bmfd op 28-02-2018 21:39 ]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:31:
Hoewel het eigenlijk niet veel zegt zal het me niet verbazen als LTC holders hier toch wel een rare smaak van krijgen. Zet zelf even mijn LTC weg :p

Wel grappig, alsof de ceo van Mercedes verklaart sinds heden BMW te rijden. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Flagg schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:38:
[...]

Wel grappig, alsof de ceo van Mercedes verklaart sinds heden BMW te rijden. :+
Zal de Ven goed doen.

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:31:

Wel een baas die charlie. Die doet echt gewoon wat ie wil, zero fucks given.

• Dhr. Satoshi
De roadmap van NCASH is best veelbelovend. In 2018 doen ze hard hun best om meer retailers te winnen. Neuron (dynamic pricing) in Q2. Vanaf Q2 valt sowieso een boost te verwachten.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:45
Is met zijn bankrekening ook geen probleem

Ik lul ook zomaar wat

• Junia
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:41:
[...]

Haha, zeker. Ben wel bang voor het einde van LTC als NANO door blijft groeien. Hoewel het bitgrail fiasco NANO nog wel even zal blijven achtervolgen lijkt het toch voor betalingen superieur te zijn.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Da's trouwens ook een leuke afwisseling, een van mijn alts staat zowaar in het groen. (VIB)

Zal eens een keer gaan kijken wat een VIB precies doet. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:46:
Da's trouwens ook een leuke afwisseling, een van mijn alts staat zowaar in het groen. (VIB)

Zal eens een keer gaan kijken wat een VIB precies doet. :P
Trillen?

Groetjes, FaceDown.

• Storm300
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Kun je kappen met je denigrerende gedoe? Ik ga normaal de discussie met je aan en jij begint op zo'n toon, doe eens normaal. Ik geef zelf al aan dat ik de kans erg klein acht en ik verkondig het nergens als waarheid. Ik gaf ook al aan dat het heel erg dom is en voor de rest heb ik er geen belang bij, aangezien ik geen WTC heb en het ook nog nooit heb gehad.

Het ging mij erom dat er nu gemakkelijk wordt geinsinueerd dat een groot deel van de contest rigged is, terwijl daar geen bewijs voor is. Je kunt alle winnaars hier zien en voor zo ver ik het kan beoordelen, lijken me dat allemaal legitieme accounts, dus tot nu toe is er van één winnaar bewezen dat het niet helemaal goed zat, that's it. Het blijft hoe dan ook erg dom en schadelijk voor het project, zoals ik al eerder aangaf.

[...]

Wat vind je een negatieve denkwijze? Ik zeg alleen dat er een kleine kans op is, niets meer, niets minder.
Laat lekker gaan man, tweakers is tegenwoordig een perfecte afspiegeling van de maatschappij, kneuzen heb je overal. Shillen lukt m niet meer omdat ze in 8 dagen bijna gehalveerd zijn, dus dan gaat ie NOG vervelender doen. Rapporteren en laten lullen...........

• Ari Gold
Nem staat wel op een mooi getal nu; 8.999.999.999 XEM

• HoppyF
Storm300 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Laat lekker gaan man, tweakers is tegenwoordig een perfecte afspiegeling van de maatschappij, kneuzen heb je overal. Shillen lukt m niet meer omdat ze in 8 dagen bijna gehalveerd zijn, dus dan gaat ie NOG vervelender doen. Rapporteren en laten lullen...........
Niet op de man spelen!
Dit is al vaker tegen je gezegd.

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:45:
[...]

Haha, zeker. Ben wel bang voor het einde van LTC als NANO door blijft groeien. Hoewel het bitgrail fiasco NANO nog wel even zal blijven achtervolgen lijkt het toch voor betalingen superieur te zijn.
Ja idd... Terwijl de schuld ook nog bij bitgrail ligt... Ik denk dat ze door de tech zeker een groot marktaandeel van ltc gaan pakken. Het is ook wel een prachtcrypto vind ik. Stiekem vond ik raiblocks wel leuker...

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01-2025
Ari Gold schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:49:
Nem staat wel op een mooi getal nu; 8.999.999.999 XEM
NEM was lekker bezig vandaag, tussen al het rood een groen lichtpuntje...

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Storm300 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Rapporteren omdat ik mensen die met complottheorieen komen aluhoedjes noem? :D mot niet gekker worden hier! Verder zal ik maar niet zeggen wat ik van mensen vind die de rapporteerbutton gebruiken..

Overigens lukt shillen nog prima hoor. Ben zeer bullish over VEN op lange termijn. Sterker nog: prachtig koopmomentje nu *O*

Overigens: gehalveerd?? Ben benieuwd op wat voor charts jij kijkt :')

[ Voor 4% gewijzigd door FaceDown op 28-02-2018 21:54 ]

Groetjes, FaceDown.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ah gelukkig de Cryptoballenbak is hier nog niets veranderd. :)

Waar is juf Ank als je dr nodig hebt. :P

• miicker
  • Niet online
Dat gedoe met WTC is echt een grote fuck-up.. En dan de mensen die het ook nog gaan goed praten :N

Kom op zeg? Een medewerker die misschien heeft meegedaan, toevallig heeft gewonnen en vervolgens vergeet te switchen van account?
Ten eerste zou een medewerker ten alle tijden uitgelosten moeten zijn van dergelijke acties, ten tweede:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.memeaholic.me/wp-content/uploads/2013/06/facepalm.jpg

Ik had er toch al niet echt interesse in, maar voor mij (en ik hoop vele anderen) een rede om zo'n shitcoin met zo'n shitbedrijf helemaal links te laten liggen.

• Dhr. Satoshi
Erg sneu voor de mensen die WTC nog voor de hodl houden en niks door hebben van dit geintje.

• bobberg
Hoop dat dit een omkeerpunt is voor VEN en dat alle WTC-houders naar VEN verhuizen.

• miicker
  • Niet online
Flagg schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:53:
Ah gelukkig de Cryptoballenbak is hier nog niets veranderd. :)

Waar is juf Ank als je dr nodig hebt. :P
:o de AnkCoin, start jij hem of start ik hem? :+

• Bmfd
ZCL wordt nu ook wel echt genadeloos hard gedumpt. Nu maar hopen voor de mensen die nog niet hebben verkocht dat Bitcoin Private wat gaat worden.

• Storm300
Hoop vrouwen hier, geen kast is te hoog...........

En doorrrrrrrrrrrrrrr, met crypto

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
bobberg schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:58:
Hoop dat dit een omkeerpunt is voor VEN en dat alle WTC-houders naar VEN verhuizen.
Meteen alle WTC eruit en naar NEO gezet, had daar toch al een aantal van voor long term hold ;)

http://www.avfoto.nl

• Dhr. Satoshi
De deur staat open wat mij betreft.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

En als we toch bezig zijn ook alle houders van andere coins! oOo

Groetjes, FaceDown.

• Bmfd
FaceDown schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:51:
[...]

Rapporteren omdat ik mensen die met complottheorieen komen aluhoedjes noem? :D mot niet gekker worden hier! Verder zal ik maar niet zeggen wat ik van mensen vind die de rapporteerbutton gebruiken..

Overigens lukt shillen nog prima hoor. Ben zeer bullish over VEN op lange termijn. Sterker nog: prachtig koopmomentje nu *O*

Overigens: gehalveerd?? Ben benieuwd op wat voor charts jij kijkt :')
Ik zei zelf al dat ik de kans klein acht, maar dat het niet onmogelijk is. Het ging mij er meer om dat er nu vanuit wordt gegaan dat de hele contest rigged is, terwijl daar net zo goed geen bewijs voor is. Meer zat er echt niet achter, want ik acht de kans zelf ook niet groot dat het zo is gegaan.

Dat jij vervolgens over aluhoedje begint laat zien dat je erg weinig klasse hebt, want je kunt anderen nog altijd in hun waarde laten als je het niet met ze eens bent, maar blijkbaar is dat een moeilijk iets voor jou.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:59:
ZCL wordt nu ook wel echt genadeloos hard gedumpt. Nu maar hopen voor de mensen die nog niet hebben verkocht dat Bitcoin Private wat gaat worden.
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom er kennelijk nog steeds mensen zijn die nu kopen? Afgezien van de fork heeft die coin toch weinig waarde?

Verwijderd

RookieRooster schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]

Begrijp eerlijk gezegd niet waarom er kennelijk nog steeds mensen zijn die nu kopen? Afgezien van de fork heeft die coin toch weinig waarde?
70% van de mensen doet maar wat. Huh een stijgende lijn! *buy*

• Bmfd
RookieRooster schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:04:
[...]

Ik denk dat de mensen die nu instappen hopen op een bounce om vervolgens snel met winst te verkopen, maar ik vrees dat dat er niet in gaat zitten. We shall see.

Verwijderd

Walton wordt echt geraped nu...

• Dhr. Satoshi
Had hij zijn muntje maar niet moeten laten vallen...

Verwijderd

GVT explodeert!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:48
Je bedoeld die 0.8% gain in de laatste paar minuten? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 28-02-2018 22:21 ]

Verwijderd

Nopheros schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:21:
[...]

Je bedoeld die 0.8% gain in de laatste paar minuten? :P
Het zag er spectaculair uit maar kakt al weer in. Toch 3 dollar per stuk erbij vandaag.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:01

GaMbiNo

1337

Kan iemand mij vertellen waarom mijn portfolio weer helemaal rood kleurt? 😫 Ik heb weer wat gemist geloof ik.
Ik heb nog een restje TRX en dat is gek genoeg het enige wat groen kleurt...

• Pap3rclip
You're welcome ;-)

• Pap3rclip
NEO ziet er ook goed uit, als hij de groene lijn v.d. triangle lijn doorbreekt zijn we in een bull-run tot richting 145 sat, droppen en sluiten over de rode = sell.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ucQagYI.png
Dit is TA, gebruik het hoe je wilt, ... . Geen verantwoordelijkheid voor je trades.

Verwijderd

Ik heb ze nog niet gekocht |:(
Anders was ie ook wel gedaald hoor 8)7

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09-2025

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Pap3rclip schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:37:
NEO ziet er ook goed uit, als hij de groene lijn v.d. triangle lijn doorbreekt zijn we in een bull-run tot richting 145 sat, droppen en sluiten over de rode = sell.

Dit is TA, gebruik het hoe je wilt, ... . Geen verantwoordelijkheid voor je trades.
Het vlag patroon kende ik al, maar hoe bepaal je tot waar hij kan doorstijgen? Fibonacci?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:39:
[...]

Ik heb ze nog niet gekocht |:(
Anders was ie ook wel gedaald hoor 8)7
Heb er nu 7.8 gvt toch weer 23 dollar in de plus hehe

• Dhr. Satoshi
[afbeelding]
Heel interessant. Coinigy icm paint? Geeft een mooi visueel overzicht van de regels die je aanhoudt.

Verwijderd

tias86 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:44:
[...]

Heb er nu 7.8 gvt toch weer 23 dollar in de plus hehe
Netjes toch? Door die gruwelijk lage supply kan er wel eens iets heel leuks uitrollen...

Het enige wat bij mij in de groene cijfers staat is mooncoin _O-

Zucht...

• Pap3rclip
Dhr. Satoshi schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:45:
[...]

Heel interessant. Coinigy icm paint? Geeft een mooi visueel overzicht van de regels die je aanhoudt.
tradingview.com is de globale standaard, er is geen betere charting software dan deze site (of het nu NYSE, Forex of crypto is). Gebruik het voor alles.
Levels voor verkoop/stabilisatie na een downtrend is inderdaad 'Fibonacci Retracement' indicator, een van de meest bekende (Google it).

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:49:
[...]

Het enige wat bij mij in de groene cijfers staat is mooncoin _O-

Zucht...
Hier ook niet best, alleen AMP en LBC lijken wakker geworden te zijn..

• Dhr. Satoshi
Ga ik me zeker in verdiepen Paperclip.

Deze wil ik jullie ook niet onthouden:

Afbeeldingslocatie: https://www.coinigy.com/assets/img/charts/5a97202879ab0.png

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[afbeelding]
Heb je hier ook de ONT airdrop in meegenomen? Over 2-4 uurtjes is het zover, daarna zal hij vast wat inkakken, wat nu trouwens ook al gebeurt. Ik heb ze een half uur geleden allemaal naar USDT omgezet.

Dan zakt hij vast een stuk terug, dus TA heeft hier niet zoveel zin verwacht ik.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Pap3rclip
Pap3rclip schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:50:
[...]

tradingview.com is de globale standaard, er is geen betere charting software dan deze site (of het nu NYSE, Forex of crypto is). Gebruik het voor alles.
Levels voor verkoop/stabilisatie na een downtrend is inderdaad 'Fibonacci Retracement' indicator, een van de meest bekende (Google it).
Wat ik nog heel even wil toelichten is dat ik op de candle NA de eerste sluiting boven of onder de triangle trade. Ik wacht dus altijd even af na het eerste signal om potentiële swings en de globale buy/sells (tot de volgende close prijs) uit de vergelijking te halen. Dit is puur mijn persoonlijke trading strategie die absoluut nooit 100% correct is. Dit gewoon ter disclaimer... _/-\o_
Pagina: 1 ... 126 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!