[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.128 views

Onderwerpen

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:30
Even iets anders.
Wellicht wèl interessant voor daytraders.
Weten jullie waarom DigixDAO DGD gewoon door blijft stijgen terwijl daar geen goede reden voor lijkt te zijn?
Ik kan er weinig over vinden.
Ondanks de bewegingen van de BTC stijgt de waarde van DGD in sats en dollars gewoon door en nog met een flink percentage ook.
https://www.moonstats.com/dgd

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-01 18:44
(jarig!)
HoppyF schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:13:
Even iets anders.
Wellicht wèl interessant voor daytraders.
Weten jullie waarom DigixDAO DGD gewoon door blijft stijgen terwijl daar geen goede reden voor lijkt te zijn?
Ik kan er weinig over vinden.
Ondanks de bewegingen van de BTC stijgt de waarde van DGD in sats en dollars gewoon door en nog met een flink percentage ook.
https://www.moonstats.com/dgd
Pumpcoin in dips. Supervreemd altijd. Het is niet de eerste keer.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Verwijderd

Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:13:
De Rabobank werkt aan een eigen wallet waarin je je cryptocurrencies kan beheren:

[...]

Ik zie er zelf niets in, maar ik kan me voorstellen dat mensen die het ‘gedoe’ met wallets en private keys te moeilijk (?) vinden er interesse in hebben, ook al gaat dit decentralisatie tegen.
Goed plan.

Het succes zal wel afhangen welke munten er in de wallet kunnen.
Als ze het wisselen tussen fiat en coins nog eenvoudiger kunnen maken is het helemaal top.

• HoppyF
Mortel schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:15:
[...]

Pumpcoin in dips. Supervreemd altijd. Het is niet de eerste keer.
DGD lijkt geen kleine pump en dump coin te zijn.
Een volume van $100M per 24 uur is niet echt weinig.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
De Rabobank werkt aan een eigen wallet waarin je je cryptocurrencies kan beheren:

[...]

Ik zie er zelf niets in, maar ik kan me voorstellen dat mensen die het ‘gedoe’ met wallets en private keys te moeilijk (?) vinden er interesse in hebben, ook al gaat dit decentralisatie tegen.
Ik denk dat het hier snel naartoe zal gaan. Gros van de mensen vindt decentralisatie tof, totdat ze realiseren dat je zelf verantwoordelijk bent voor je centen en je geen vertrouwen in jezelf, partner, huis, of buurt hebt waar je woont.

De dienstensector bestaat niet voor niks. Je kan het wel zelf doen, maar voor de juiste prijs laat je het liever een ander doen zodat jij in de kroeg kan hangen, sporten, chillen of werken.

Verwijderd

DigixDAO DGD is 'backed' door grammetjes goud, zoals Tether door $.

DigixDAO DGD is wel ge-audit begrijp ik.

Lijkt meer legit dan USDT...en geen pump-coin.
Maar vaak tegendraads aan BTC koers...als 'veilige haven'.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 12:23 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

[...]

Even een linkje erbij.
https://www.cryptocoinsni...it-een-cryptowallet-whut/

Ook makkelijk voor de Belastingdienst trouwens, die krijgen zo een mooi inzicht in je crypto holdings :D

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk op 28-02-2018 12:24 ]

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Waarom is Vchain kut.... Je moet minimaal 10.000 tokens hebben om te voten voor delegate, dit is echt ANTI social en anti decentralized. Een van de belangrijkste aspecten voor een goede toekomst als het gaat om massa adoptie. Denk maar eens vooruit..... wie wil dit nou??? Shitcoin dus, imo.

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 12:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• HoppyF
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:21:
DigixDAO DGD is 'backed' door grammetjes goud, zoals Tether door $.

DigixDAO DGD is wel ge-audit begrijp ik.
Wellicht, maar verklaart dit zo'n enorme stijging?
Ik zie het niet.
Misschien moet ik beter zoeken, maar als ik daytrader zou zijn had ik DGD wel willen hebben.

• Mortel
(jarig!)
A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:22:
Waarom is Vchain kut.... Je moet minimaal 10.000 tokens hebben om te voten voor delegate, dit is echt ANTI social anti decentralized.
Voor mij al genoeg om geen VEN te kopen
Je hebt 62.000 voorkeurs stemmen nodig om te kunnen stemmen in de 2e kamer. Politiek is kut.
Je hebt vertegenwoordigers nodig, zo werkt het nou eenmaal. Als je naar iedereen moet luisteren ga je polderen. Net zoals een coalitie met 4 partijen dat doet.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:22:
Waarom is Vchain kut.... Je moet minimaal 10.000 tokens hebben om te voten voor delegate, dit is echt ANTI social en anti decentralized. Een van de belangrijkste aspecten voor een goede toekomst als het gaat om massa adoptie. Denk maar eens vooruit..... wie wil dit nou??? Shitcoin dus, imo.
Voten voor delegate? Jij zit volgens mij met de verkeerde coin in je hoofd. (of heb ik iets gemist?)

• A87
  • Niet online

A87

Mortel schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:24:
[...]

Je hebt 62.000 voorkeurs stemmen nodig om te kunnen stemmen in de 2e kamer. Politiek is kut.
Je hebt vertegenwoordigers nodig, zo werkt het nou eenmaal. Als je naar iedereen moet luisteren ga je polderen. Net zoals een coalitie met 4 partijen dat doet.
Niet op de man

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 28-02-2018 15:19 ]

• Mortel
(jarig!)
Haha, tuurlijk jongen. Het ga je goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 28-02-2018 15:19 ]

• A87
  • Niet online

A87

mark-k schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:24:
[...]

Voten voor delegate? Jij zit volgens mij met de verkeerde coin in je hoofd. (of heb ik iets gemist?)
Zoiets heet investeren... op lange termijn

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 12:26 ]

Verwijderd

Mbt Rabbit (veel betere naam dan Rabobit):
Ik zou t zeer ovrrwegen mbt HODL-coins...zelfs ipv hardware wallets.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

Topicreport is voldoende

[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 28-02-2018 15:20 ]

Groetjes, FaceDown.

• Mortel
(jarig!)
Lekker laten gaan joh, ze lopen enkel maar iedereen op te naaien.
Ze (deze users) zijn voor mij de droogloopmat voor mijn modder schoenen. En niks meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 28-02-2018 15:20 ]

• A87
  • Niet online

A87

Je zegt iets negatiefs over VEN gelijk hele volksstammen achter je aan met bijlen en bogen. _/-\o_.
Ok dus ik ben dan maar een troll 8)7 Iedereen moet zelf een eigen mening hebben, imo.

Als mensen voor VEN zijn ga ik ook niet quoten en afkraken, met opmerkingen zoals ''2e kamer stemmen ''etc...

[ Voor 83% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 12:40 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
HoppyF schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:04:
[...]

Wat @FaceDown en ook anderen proberen duidelijk te maken over VEN (maar ook andere interessante coins) is dat vasthouden en laag bijkopen wel degelijk zinvol kan zijn.
Deze boodschap lijkt maar niet aan te komen.

Daytraders hebben daar inderdaad geen boodschap aan want zij kijken naar de dag en niet verder.
Prima, want dat is een andere strategie.
Niemand betwist dat laag bijkopen zinvol kan zijn echter, om bij te kunnen kopen moet er geld bij en dat moet wel mogelijk zijn. Daarnaast is vasthouden in tijden van daling niet altijd de beste strategie. Sterker nog, door vast te houden en (steeds) meer fiat erin te pompen 'kost' het je dubbel geld.

Kan ik hem nog sterker maken, de minimale fees en laagdrempeligheid in vergelijking tot traditioneel beleggen van in- en verkoop maakt juist dat deze strategie wellicht niet altijd de beste keus is.

Ik ben daytrader maar ook holder van wat coins, maakt niet dat ik daar dan maar koste wat het kost aan vast blijf houden en als een sloep zinkende is zie ik er ook niet direct nut in om nog meer water naar binnen te gaan scheppen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Rookert25
Ik heb VEN sinds 0.22 dollarcent. Keertje geprobeerd te traden, vaak paar honderd dollar verloren omdat ze met een of andere announcement kwamen :P

Nu laat ik het staan, parkeer het binnenkort op mijn Ledger die besteld is en ga vanaf juni staken. Denk dat de meesten hier wel eens zijn dat het over een half jaar hoger staat dan nu. Ben het ook eens dat er betere short terms gains ergens anders te halen zijn. :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Wat is een toch mis met jou? Voor iemand die al zo lang op Tweakers geregistreerd is, val je me echt bizar tegen. Zoek anders een andere uitlaatklep...

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 28-02-2018 15:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:41:
[...]

Wat is een toch mis met jou? Voor iemand die al zo lang op Tweakers geregistreerd is, val je me echt bizar tegen. Zoek anders een andere uitlaatklep...
Wat verwacht je dan als iemand over de 2e kamer met grappenmakerij je doet er zelf ook aan mee, anders post je dit niet namelijk.... :P

Ik ben ontopic over coins aan het praten thats it, af en toe quote ik iemand, problem?

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 12:43 ]

Verwijderd

Aardige sell wall bij ICX

• Mortel
(jarig!)
A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:42:
[...]

Wat verwacht je dan als iemand over de 2e kamer met grappenmakerij je doet er zelf ook aan mee, anders post je dit niet namelijk.... :P

Ik ben ontopic over coins aan het praten thats it, af en toe quote ik iemand, problem?
Bij mij krijg je de pis niet lauw hoor haha.
Je raast maar een eind in de verte heen.

• hmr

hmr

A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:42:
[...]

Ik doe helemaal nergens aan mee, ik constateer slechts dat jouw posts echt nergens op slaan. En als iemand - terecht - een vergelijking trekt dan post je een rare zin met een verwijzing naar een iq van iemand.

Los van het feit dat ik even kwijt ben waar je precies op doelt: of een node, of stemrecht bij VeChain? Snap ik de helft van je posts niet omdat ze onduidelijk zijn.

Niemand wordt boos of reageert raar omdat je iets over VEN zegt. Men reageert op de manier waarop en wat je daadwerkelijk zegt. Je kan er oprecht niet zoveel uit opmaken.. Denk anders even na over iets voordat je post. Formuleer het rustig. Lees het nog een keer door en druk dan op "verstuur". Is het ook weer makkelijker te lezen allemaal.

[ Voor 31% gewijzigd door hmr op 28-02-2018 12:55 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

Waarom hangt bitcoin steeds op 10K..zzzzzzzzzzzzzzz
Alle altcoins weer in de min :F

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 12:52 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20
HoppyF schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 11:44:
Prima artikel over Ripple XRP en waarom dit een waardevolle coin is.
Als je toch even niks te doen hebt en zit te wachten tot de BTC vandaag wel of niet stijgt, dit lezen:

https://www.oracletimes.c...publish-ripple-xrp-proof/
Stond ook op reddit inderdaad. Ik ben groot fan van xrp. En vind het jammer dat er zo veel 'haters' zijn. Ik zelf haat geen coin, ik probeer overal het positieve in te zien. Laten we elkaar het beste toe wensen, en helpen waar nodig. Blockchain in welke vorm dan ook, to the moon! *O*

Edit: zoals vaak in de wereld, zodra het om geld gaat is de sfeer grimmig. Probeer je emotioneel niet zo te binden aan crypto. Het leven gaat gewoon verder. Don't worry, be happy :)
Ik had in 2011 €80 aan bitcoin gekocht op mtgox..en de meeste weten hoe dat is afgelopen. Heb er geen nacht wakker van gelegen.

[ Voor 18% gewijzigd door Dacuuu op 28-02-2018 13:17 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:39:
[...]

VEN heeft, net als meer munten, last van de huidige trend van de markt. Het is nog steeds vol potentie en maakt, in mijn ogen, de goede keuzes om te rechtvaardigen dit te zien als goede investering. Dat mensen als jij het daar niet mee eens zijn en kennelijk er mensen (zoals jij) zijn die het hun missie maken om o.a. Facedown te "pakken" op zijn mening over VEN doet daar niets aan af. Vooralsnog komt er vanuit jou niet zo heel veel behalve wat jammerlijke trolpogingen. Ga het een keer inhoudelijk hebben over muntjes en gebruik het Tweakersplatform waar het voor is bedoeld i.p.v. dit storende gedrag.

Ik verwijs graag naar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/54419301
Ik weet niet of je hiermee ook op mij doelt, aangezien ook ik herhaaldelijk kritiek op @Facedown heb gehad.

Mocht dat het geval zijn: ik zie Vechain zelf als een prima investering en de huidige dip verandert daar niets aan. Ik hou er zelf niet van dat Facedown nu wordt opgezocht door anderen en ze de daling er bij hem gaan 'inwrijven' en hun gelijk gaan halen. Het komt erg onsympathiek over en ik zie er het nut ook niet van in.

Mij gaat het erom dat Facedown herhaaldelijk nogal absoluut in zijn uitspraken is geweest (onrealistische verwachtingen, garanties op een stijging geven, hopen op verlies bij anderen, denigrerend praten over anderen als ze er een andere handelsstrategie op nahouden etc.), terwijl er al vaker door anderen werd aangegeven dat het wellicht wat slimmer zou zijn om iets terughoudender te zijn in bepaalde uitspraken. Ik vind het tof om te zien als iemand enthousiast is over een bepaalde coin en hij heeft ook vaker inhoudelijke reacties gegeven over Vechain waar ik zeker de toegevoegde waarde van inzag en daar heb ik hem dus ook nooit op een negatieve manier op aangesproken.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 17:19
Het is wel raar hoor. Afgelopen weekend stond de Bitcoin laag en stond ICX laag. Nu staat de Bitcoin weer hoger en ICX net zo laag.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• hmr

hmr

Bmfd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Ik weet niet of je hiermee ook op mij doelt, aangezien ook ik herhaaldelijk kritiek op @Facedown heb gehad.

Mocht dat het geval zijn: ik zie Vechain zelf als een prima investering en de huidige dip verandert daar niets aan. Ik hou er zelf niet van dat Facedown nu wordt opgezocht door anderen en ze de daling er bij hem gaan 'inwrijven' en hun gelijk gaan halen. Het komt erg onsympathiek over en ik zie er het nut ook niet van in.

Mij gaat het erom dat Facedown herhaaldelijk nogal absoluut in zijn uitspraken is geweest (onrealistische verwachtingen, garanties op een stijging geven, hopen op verlies bij anderen, denigrerend praten over anderen als ze er een andere handelsstrategie op nahouden etc.), terwijl er al vaker door anderen werd aangegeven dat het wellicht wat slimmer zou zijn om iets terughoudender te zijn in bepaalde uitspraken. Ik vind het tof om te zien als iemand enthousiast is over een bepaalde coin en hij heeft ook vaker inhoudelijke reacties gegeven over Vechain waar ik zeker de toegevoegde waarde van inzag en daar heb ik hem dus ook nooit op een negatieve manier op aangesproken.
Alleen al deze post zorgt er voor dat ik niet op jou doel ;). Ik doel op de mensen waar jij zelf aan refereert in de tweede alinea van jouw post.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:41:
[...]

Ik deel deze mening. Iedereen kan best een andere mening hebben maar deze a87 komt af en toe zo raar uit de hoek klappen dat ik vermoed dat er meer aan de hand is. Lijkt wel of er ineens een trigger plaats vind voor hem zonder dat er echt aanleiding is.

en het gaat soms van hort naar her, geen touw aan vast te knopen.

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 28-02-2018 13:03 ]

• MichaelR10
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-12-2023
Wanneer wordt VEN nou omgezet naar VET? Is dat pas wanneer mainnet live gaat in Q2?

En moet je hier nog iets voor doen?

[ Voor 19% gewijzigd door MichaelR10 op 28-02-2018 13:12 ]

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
Dacuuu schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:54:
[...]

Stond ook op reddit inderdaad. Ik ben groot fan van xrp. En vind het jammer dat er zo veel 'haters' zijn. Ik zelf haat geen coin, ik probeer overal het positieve in te zien. Laten we elkaar het beste toe wensen, en helpen waar nodig. Blockchain in welke vorm dan ook, to the moon! *O*
Fan is hier veel gezegd maar xrp is 1 van de weinige munten waar ik probeer alles over te lezen .
Het is munt anders dan de rest, momenteel zijn ze google pay als gerucht door ons strot aan het rammen , met koersdoelen van 100 300 en 600$ zo belachelijk als iets imo , maar wat ik wel verwacht is als het het komende jaar goed gaat in cryptoland , xrp wel tss de 5 en 10$ kan eindigen

• HoppyF
Crypts schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:38:
[...]

Niemand betwist dat laag bijkopen zinvol kan zijn echter, om bij te kunnen kopen moet er geld bij en dat moet wel mogelijk zijn. Daarnaast is vasthouden in tijden van daling niet altijd de beste strategie. Sterker nog, door vast te houden en (steeds) meer fiat erin te pompen 'kost' het je dubbel geld.

Kan ik hem nog sterker maken, de minimale fees en laagdrempeligheid in vergelijking tot traditioneel beleggen van in- en verkoop maakt juist dat deze strategie wellicht niet altijd de beste keus is.

Ik ben daytrader maar ook holder van wat coins, maakt niet dat ik daar dan maar koste wat het kost aan vast blijf houden en als een sloep zinkende is zie ik er ook niet direct nut in om nog meer water naar binnen te gaan scheppen. :+
Ik bedoel dus een lange termijn strategie waarbij je nu wat koopt en ondertussen op geschikte momenten wat bij koopt.
Ik geef een fictief voorbeeld.
Stel je maximaal te investeren bedrag is 1000 euro.
Je wilt lange termijn beleggen en kiest VEN uit als geschikte coin.
Je koopt dan niet meteen voor 1000 euro aan VEN, waarom niet?
Omdat je niet weet of het moment van instappen wel de juiste is.
Investeer dan 500 euro en bewaar de rest. Zakt de koers van VEN vanwege BTC perikelen dan profiteer je hiervan door laat bij te kopen. Niet meteen weer met 500 maat bv 100 per keer.
Zo wordt het risico gespreid over de tijd maar kies je min of meer ook gunstige instap prijzen.
Wellicht is dit de optimale strategie maar dit lijkt me wel een reeële mogelijkheid.

Daarnaast zou je als je hier tijd en zin voor hebt, ook kunnen daytraden met een andere coin.
Ipv het genoemde voorbeeld VEN kun je ook twee coins kopen ipv één omdat alles op één paard zetten ook riskant is.

• A87
  • Niet online

A87

OMG! dit veroorzaakt de troep, het rode bloed
https://www.theguardian.c...itcoin-steve-wozniak-scam

Nu gaat bill gates alles omlaag praten en dan flink inslaan 8)7
meteen geen respect meer voor de man. Het is echt een ouwe bok geworden een ouwe lul

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 13:24 ]

• Pap3rclip
  • Laatst online: 09-11-2025
A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:22:

meteen geen respect meer voor de man. Het is echt een ouwe bok geworden een ouwe lul
Ik betwijfel het ten zeerste...
Dollars hebben een heel pak meer doden op hun geweten. En dat tweede artikel is al helemaal geen crypto-nieuws.

• A87
  • Niet online

A87

Pap3rclip schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Ik betwijfel het ten zeerste...
Dollars hebben een heel pak meer doden op hun geweten. En dat tweede artikel is al helemaal geen crypto-nieuws.
Ik wor gek van al die fud crap... nog ff en bitcoin zakt weer weg

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 13:28 ]

• Rookert25

Het boeit hem allemaal niet zo en hoeft ook niet meer. Estate planning geregeld, beetje filantroop doen et cetera. Het is ook niet zijn straatje.

Microsoft zelf sponsort genoeg evenementen voor NEO bijvoorbeeld.

• Pap3rclip
  • Laatst online: 09-11-2025
A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:28:
[...]

Ik wor gek van al die fud crap... nog ff en bitcoin zakt weer weg
Misschien kan je gewoon best even een pauze nemen van crypto dan, zonder koel hoofd maak je nu eenmaal foute beslissingen in deze wereld.
Denk dat het voor veel mensen een goed idee is soms om een maandje de prijzen/nieuws niet meer te tracken en coins veilig in een wallet te steken.
Bovendien is er vandaag toch niets speciaals gebeurd, just another day in crypto voor zover ik kan zien?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
HoppyF schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Ik bedoel dus een lange termijn strategie waarbij je nu wat koopt en ondertussen op geschikte momenten wat bij koopt.
Ik geef een fictief voorbeeld.
Stel je maximaal te investeren bedrag is 1000 euro.
Je wilt lange termijn beleggen en kiest VEN uit als geschikte coin.
Je koopt dan niet meteen voor 1000 euro aan VEN, waarom niet?
Omdat je niet weet of het moment van instappen wel de juiste is.
Investeer dan 500 euro en bewaar de rest. Zakt de koers van VEN vanwege BTC perikelen dan profiteer je hiervan door laat bij te kopen. Niet meteen weer met 500 maat bv 100 per keer.
Zo wordt het risico gespreid over de tijd maar kies je min of meer ook gunstige instap prijzen.
Wellicht is dit de optimale strategie maar dit lijkt me wel een reeële mogelijkheid.

Daarnaast zou je als je hier tijd en zin voor hebt, ook kunnen daytraden met een andere coin.
Ipv het genoemde voorbeeld VEN kun je ook twee coins kopen ipv één omdat alles op één paard zetten ook riskant is.
Ik zeg niet dat het verkeerd is maar ik denk dat dit voor met name normale aandelen en beleggingsproducten een goede strategie is. Crypto's zijn anders daarin omdat er een dubbel risico in zit, de waarde van bijv. ven fluctueert tov btc en btc tov fiat. Dat is iets wat ik al vaker heb aangegeven en waar voor holders wat mij betreft best een groot risico in zit. Dat en het promoten van bepaalde coins maakt het een erg risicovolle investering voor instappers. Dat zie je nu dus ook terug als je periode uit de post van meneer satoshi erbij pakt.

Het deels investeren en daar steeds weer een beetje bijkopen kan ook bijzonder risicovol zijn. Het kan goed goed gaan (elke keer lager bijkopen) maar ook goed fout. (elke keer hoger bijkopen)

Dat facedown daar nu op gewezen wordt vind ik dan ook niet zo gek, gezien de vele (wat moet ik kopen) vragen hier en zijn nogal volhardende mening mbt het koersverloop van ven kan er best toe geleid hebben dat er mensen zijn ingestapt daarop en dan is het wel een beetje een koude douche. Niet meer, niet minder. Daarnaast heeft de historie ons al keer op keer laten zien dat niet altijd het 'beste' product 'wint'. :)

Edit: voor wat betreft dat linkje hierboven, is dit echt waar?

Steve Wozniak, the co-founder of Apple, revealed on Tuesday that he had lost seven bitcoins to a scammer.

“Somebody bought them from me online through a credit card, and they cancelled the credit card payment,”

Buiten het feit of dit echt waar is vind ik het nogal dom en heeft het geen zak met bitcoin of crypto's in het algemeen te maken... :/

[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 28-02-2018 13:39 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:11

mark-k

AKA markkNL

Lol die Wozniac is ook wel een clueless bastard zeg.

• A87
  • Niet online

A87

mark-k schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Lol die Wozniac is ook wel een clueless bastard zeg.
Nu snap ik meteen weer waarom wifi zo slecht is met verschillende apple apparaten in dit huis _/-\o_
mensen die apple CEO/gerelateerd zijn :o

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 13:54 ]

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:48

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben op 649euro (eth) uitgestapt, daar is hij al een tijdje niet meer in de buurt geweest. Geen idee wat wijsheid is op het moment maar ik kijk het nog even aan.

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Ryan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 13:53:
Ik ben op 649euro (eth) uitgestapt, daar is hij al een tijdje niet meer in de buurt geweest. Geen idee wat wijsheid is op het moment maar ik kijk het nog even aan.
:F

• mannowlahn

Gast, gaat alles wel lekker met je?

• A87
  • Niet online

A87

muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Gast, gaat alles wel lekker met je?
Gaat zeer slech, al mijn VEN is gestolen.

Verwijderd

Alles zakt weer aardig zeg... Damn wat hoop ik dat nano even een flinke duik naar beneden maakt... Niet voor de mensen die er in zitten natuurlijk. Maar dan grijp ik mijn kans en koop ik een zakje.

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:04:
[...]

Gaat zeer slech, al mijn VEN is gestolen.
Hoe dan?

het goede nieuws is dat ze goed gezakt zijn dus je bent minder kwijt dan je dacht :+

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01-2025

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:06:
[...]

Hoe dan?

het goede nieuws is dat ze goed gezakt zijn dus je bent minder kwijt dan je dacht :+
Kijk! Met die instelling schijnt de zon altijd. I like it!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 09:37
ben ik de prijs op aan het zoeken van Nano, valt mijn oog op nanox, die staat op meer dan 200k, en dan geen sat maar $ :?

had die maar gekocht op 20 cent :P

[ Voor 14% gewijzigd door Svennie op 28-02-2018 14:09 ]

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:08:
ben ik de prijs op aan het zoeken van Nano, valt mijn oog op nanox, die staat op meer dan 200k, en dan geen sat maar $ :?

had die maar gekocht op 20 cent :P
Ja das een vage munt... Kijk eens naar total supply

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:10:
[...]

die hebben een top gehad van 2.4 miljoen dollar?! per stuk!

EDIT: het is er dan ook maar minder dan 1 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Dooiedibbes op 28-02-2018 14:11 ]

Verwijderd

Dooiedibbes schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:10:
[...]

die hebben een top gehad van 2.4 miljoen dollar?! per stuk!
Er is er maar 1 in omloop...

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

ja, was iets te enthousiast.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-01 09:37
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:10:
[...]

dat had ik nog niet gezien, vaag muntje inderdaad

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

Haha was mij ook al eens opgevallen die coin. Maar sowieso heel apart project...

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
Haha dit is schijnbaar de whitepaper:
Afbeeldingslocatie: https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FuA2B476.jpg&t=586&c=T0amaORMmp066Q

Dotabuff profile

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-01 14:00
Lijkt een beetje op de 42-coin https://coinmarketcap.com/currencies/42-coin/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd

hellsau schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:15:
[afbeelding]
_O- alleen dit al is het waard om er een tientje tegenaan te gooien

Verwijderd

-Ging iets fout-

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 14:20 ]

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

[afbeelding]
hahaha
Dit is zo random dat het bijna weer geniaal is.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
[afbeelding]
Die heeft Mcafee gemaakt.

Verwijderd

Ook zo'n lekker verwarrend pareltje _O-

• A87
  • Niet online

A87

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Ook zo'n lekker verwarrend pareltje _O-
die gasten met dat soort coins moeten per direct de cel ingesmeten :+
https://42-coin.org/

PUMP AND DUMP crews.. Coin 42 voegt weinig toe denk ik ? :>

[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 28-02-2018 14:33 ]

• hmr

hmr

@A87 - is er een reden waarom je at random 14 posts van mij in het gehele topic bent gaan liken?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• A87
  • Niet online

A87

hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:32:
@A87 - is er een reden waarom je at random 14 posts van mij in het gehele topic bent gaan liken?
iemand uit een parallel universum mischien

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:32:
Misschien een poging tot verbroedering?

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Misschien een poging tot verbroedering?
Post boven die van jou lijkt het tegendeel te bewijzen... |:(

*we slingeren er wel weer een report uit. :>

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 28-02-2018 14:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Dooiedibbes

Dooiedibbes

volgens mij gaat alles een beetje at random

• A87
  • Niet online

A87

• mannowlahn
hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:34:
[...]

Post boven die van jou lijkt het tegendeel te bewijzen... |:(

*we slingeren er wel weer een report uit. :>
ik heb serieus het idee dat sommigen hier op tweakers een rare manier van denken hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 28-02-2018 14:40 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:59
Zucht, volume op cryptopia is zwaar aan het afnemen in vergelijking met januari. Coins gingen alle kanten op, waardoor veel kans op winst. Lijkt afgelopen te zijn nu :(

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:40:
[...]

ik heb serieus het idee dat sommigen hier op tweakers een rare manier van denken hebben.
To buy or not to buy, that's the question :P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

[...]

Diversiteit houdt het interessant. Als iedereen alleen maar elkaars balletjes streelt is er ook weinig aan.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:45:
[...]

Diversiteit houdt het interessant. Als iedereen alleen maar elkaars balletjes streelt is er ook weinig aan.
Laat ik voorop stellen dat er niets gaat boven een goede inhoudelijk discussie waar conflicterend meningen onmisbaar zijn. Het voorgaande lijkt echter vaak ver te zoeken hier bij bepaalde mensen. En ik heb zo'n idee dat @muffstuff daar aan refereert.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mannowlahn
Ryan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:40:
[...]

To buy or not to buy, that's the question :P
Het gaat meer van, moet ik deze munt kopen? huh kijk een koe! hier heb je 30.000 linksjes over een crypto munt, waarom gaat de bitcoin omlaag, waarom praat jij fud, haha kijk een hond! En dit in een tijdsbestek van 3 minuten en geplaatst door 1 persoon 8)7 Ik heb in mijn jongere jaren nog beter lopende gesprekken op mysteryland gevoerd dan dat ik sommige hier midden op de dag zie typen.

Verwijderd

muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:48:
[...]

Het gaat meer van, moet ik deze munt kopen? huh kijk een koe! hier heb je 30.000 linksjes over een crypto munt, waarom gaat de bitcoin omlaag, waarom praat jij fud, haha kijk een hond! En dit in een tijdsbestek van 3 minuten 8)7 Ik heb in mijn jongere jaren nog meer beter lopende gesprekken op mysteryland gevoerd dan dat ik sommige hier midden op de dag zie typen.
_O-

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:48:
[...]

Het gaat meer van, moet ik deze munt kopen? huh kijk een koe! hier heb je 30.000 linksjes over een crypto munt, waarom gaat de bitcoin omlaag, waarom praat jij fud, haha kijk een hond! En dit in een tijdsbestek van 3 minuten 8)7 Ik heb in mijn jongere jaren nog meer beter lopende gesprekken op mysteryland gevoerd dan dat ik sommige hier midden op de dag zie typen.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik hier grotendeels voor mijn vermaak zit :o

• mannowlahn
hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:47:
[...]

Laat ik voorop stellen dat er niets gaat boven een goede inhoudelijk discussie waar conflicterend meningen onmisbaar zijn. Het voorgaande lijkt echter vaak ver te zoeken hier bij bepaalde mensen. En ik heb zo'n idee dat @muffstuff daar aan refereert.
Ja ik probeer het nog een beetje te verpakken daar ik ook vermoed dat er ook echt geen opzet in het spel is en wellicht een serieuze medische achtergrond, alleen maakt dat het er niet minder vermoeiend om.

• TomTorquay
muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Ja ik probeer het nog een beetje te verpakken daar ik ook vermoed dat er ook echt geen opzet in het spel is en wellicht een serieuze medische achtergrond, alleen maakt dat het er niet minder vermoeiend om.
Je kan ook gewoon over posts heen lezen, in plaats van mensen voortdurend mentale problemen aan te praten. Lijkt me een pak minder vermoeiend...

• mannowlahn
TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:51:
[...]
Je kan ook gewoon over posts heen lezen, in plaats van mensen voortdurend mentale problemen aan te praten. Lijkt me een pak minder vermoeiend...
ik word er zelf ingetrokken, ik praat niemand wat aan hoor.

Verwijderd

muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Het forum lijkt soms een uitlaatklep voor frustraties of verveling, vaak zijn daardoor de uitlatingen totaal niet gefundeerd. Het kan voor sommige mensen bevredigend zijn om anderen op de kast te jagen voor een lach. Niets meer en niets minder. De boel even opstoken. Niet dat het altijd terecht is voor de mensen die hier komen voor inhoudelijkheid... Maar dat is een beetje de gang van zaken denk ik.

• hmr

hmr

TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:51:
[...]
Het jammere is dat juist dit soort gedrag veel van de mensen die daadwerkelijk interessante informatie en andere dingen deelde heeft weggejaagd. Vandaar dat ik liever heb dat mensen, zij het misschien minder op basis van aannames, er iets van zeggen dan dat we het maar gewoon negeren met zijn alle.
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:54:
[...]

Het forum lijkt soms een uitlaatklep voor frustraties of verveling, vaak zijn daardoor de uitlatingen totaal niet gefundeerd. Het kan voor sommige mensen bevredigend zijn om anderen op de kast te jagen voor een lach. Niets meer en niets minder. De boel even opstoken. Niet dat het altijd terecht is voor de mensen die hier komen voor inhoudelijkheid... Maar dat is een beetje de gang van zaken denk ik.
Ik ben zo benieuwd of het gros van de mensen die dat hier doet, dit ook in het echte leven doet? Wat een heerlijke persoonlijkheidstrek.

[ Voor 37% gewijzigd door hmr op 28-02-2018 14:57 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TomTorquay
Tijd dat er weer wat gebeurt in cryptoland, kunnen we weer met de coins bezig zijn, in plaats van hier om mekaar te zitten vitten. Saaie boel de laatste dagen op de markten :(

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:55:
[...]

Het jammere is dat juist dit soort gedrag veel van de mensen die daadwerkelijk interessante informatie en andere dingen deelde heeft weggejaagd. Vandaar dat ik liever heb dat mensen, zij het misschien minder op basis van aannames, er iets van zeggen dan dat we het maar gewoon negeren met zijn alle.
Volgens mij kun je voor echte discussies beter naar het andere topic gaan :P Ik vind dit topic wel informatief om de emotionele kant van het gebeuren te volgen :+

Verwijderd

Ryan1981 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Volgens mij kun je voor echte discussies beter naar het andere topic gaan :P Ik vind dit topic wel informatief om de emotionele kant van het gebeuren te volgen :+
Ik lurk ook wel het handelstopic maar zou daar niets posten wat geen directe inhoud toevoegd...

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Pffft je kan je zelf en de crypto wereld ook te serieus gaan nemen zeg. Als je al druk maakt over het reilen en zeilen in een tweakers forum over crypto nb dan adviseer ik toch om even tijd te maken voor je zelf. En na te denken wat wel belangrijk is in t leven.
De mods daar gelaten dan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 28-02-2018 15:07 ]

• mannowlahn
hmr schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:55:

Ik ben zo benieuwd of het gros van de mensen die dat hier doet, dit ook in het echte leven doet? Wat een heerlijke persoonlijkheidstrek.
Ik acht de kans klein dat die een sociale cirkel buiten het internet kunnen onderhouden.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Ik acht de kans klein dat die een sociale cirkel buiten het internet kunnen onderhouden.
De meeste hebben naar mijn idee zelfs geen sociale cirkel bínnen het internet _O-

• TomTorquay
muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Wat vind jij jezelf geweldig jongen. Mama is trots op jou :Z

• hmr

hmr

tias86 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:00:
Pffft je kan je zelf en de crypto wereld ook te serieus gaan nemen zeg. Als je al druk maakt over het reilen en zeilen in een tweakers forum over crypto nb dan adviseer ik toch om even tijd te maken voor je zelf. En na te denken wat wel belangrijk is in t leven.
Wat ben jij een absolute karikatuur van jezelf. Chapeau!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• mannowlahn
TomTorquay schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:02:
[...]
Wat vind jij jezelf geweldig jongen. Mama is trots op jou :Z
Nee hoor, ik heb de leeftijd niet meer dat ik mijzelf overschat.

Moet wel eerlijk zeggen dat als ik zo jouw opmerking lees, het puberale er wel van afdruipt. Is dit nou een serieuze opmerking die je ook in het gewone leven maakt naar mensen?

Verwijderd

Het is tijd om weer even naar een $20k bitcoin te gaan, die dan even leegloopt in de alts naar een $15/16k. Wordt het allemaal weer wat spannender en krijgen de meeste mensen het weer wat drukker met het maken van keuzes.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
Nou mannen laten we niet bezig blijven. Als iemand een nare persoonlijke reactie op de man plaatst dan is er een rapporteer knop. Klinkt heel kinderachtig maar daar zijn de mods wel voor. Als je dat niet doet dan krijg je wat we nu hebben. Twee kampen die bezig blijven tegenover elkaar en je trapt altijd weer iemand tegen de schenen, bewust of onbewust.

Dotabuff profile

• TomTorquay
muffstuff schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:04:
[...]

Nee hoor, ik heb de leeftijd niet meer dat ik mijzelf overschat.

Moet wel eerlijk zeggen dat als ik zo jouw opmerking lees, het puberale er wel van afdruipt. Is dit nou een serieuze opmerking die je ook in het gewone leven maakt naar mensen?
Ik overschat mijzelf ook niet. Maar daarom moet ik nog niet bij elke post iemand proberen neerhalen. Jij blijkbaar wel. Doe jij dat in het gewone leven ook?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik vind het weer opvallend dat de BTC paren van LTC, ETH en BCH op GDAX al dalende waren voor de daling van vandaag. Waarom is dat zo? Dat was vorige week nl. ook zo toen alles ineens instortte. Alsof ze het al voorspellen. Ik houd die paren iig voortaan wel in de gaten evenals de RSI want die stond gisteren hoog en vandaag zakt alles.
Pagina: 1 ... 124 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!