ICX heeft geen event voor zo ver ik weet. Deze maand is er een tokenswap en is de launch van hun mobile wallet, maar dat zal gewoon een mededeling zijn en geen speciaal event.Therapy777 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:12:
Pff VEN blijft hard dalen... Denk dat ik me maar even afzijdig haal iig tot het ICX event. Dan wel meteen verkopen net voor het event.
Bij gewone aandelen werken TA's wel.Bmfd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:34:
[...]
Inderdaad. Bij de traditionele aandelenmarkt bv. wordt veelvuldig gebruik gemaakt van TA's en FA's, maar binnen crypto wordt de waarde ineens in twijfel getrokken.![]()
Het gaat er vooral om wie de charts maakt. Er zit veel troep tussen, maar dat komt voornamelijk omdat er veel mensen een paar maanden geleden met charts zijn begonnen toen we in een bullmarket zaten en dan valt de markt nou eenmaal makkelijker te voorspellen. Nu de markt wat grilliger is, kun je naar mijn mening duidelijk zien wie verstand van zaken heeft en wie op goed geluk maar wat zegt.
Daarnaast zie je dat veel mensen binnen crypto emotioneel gehecht zijn aan hun investering. Vaak gaan mensen van een bullish scenario uit, want dat is waar ze op hopen. De signalen die aangeven dat een daling aannemelijker is worden weggewuifd, want daar zitten ze zelf niet op te wachten. Het is niet zomaar dat hopen op een daling (short gaan) niet echt geliefd is binnen crypto.
Bij crypto niet. Waarom niet?
Simpel, crypto is afhankelijk van de BTC die zich nogal grillig gedraagt. Deze variabele is dus niet vast te pinnen. Bij aandelen heb je geen BTC daar zet je de waarde af tegen de Dollar of andere munt.
De dollar is veel stabieler dan de BTC. Variatie is er wel maar weinig.
Verder heb je nog het vreemde gedrag van crypto beleggers wat ook nogal afwijkt van de aandelen beleggers.
Een TA is dus meer een gelukstreffer dan een bruikbaar instrument bij crypto.
Ik zou het ook graag anders zien maar dit is mijn ervaring tot nu toe.
Nieuwe bot update:
De eerste 84 uur zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.
Kortom, na 3.5 dag een winst van 5.09% in ETH. Kijk er eigenlijk niet meer naar om sinds de laatste paar kleine configuratie tweaks, hoewel ik nu wel zie dat ik een bagholder ARN ben geworden, dus waarschijnlijk komen er vanavond weer een paar tweaks aan
Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic
Profit trailer topic
| 24-02-2018 11:15 | 0.08393459 BTC | 0.943 ETH | %ETH |
| 24-02-2018 16:20 | 0.08625404 BTC | 0.962 ETH | +2.01% |
| 24-02-2018 23:22 | 0.08825106 BTC | 0.972 ETH | +3.07% |
| 25-02-2018 11:22 | 0.08960079 BTC | 0.967 ETH | +2.54% |
| 26-02-2018 17:55 | 0.08755125 BTC | 0.980 ETH | +3.92% |
| 26-02-2018 17:55 | 0.08596764 BTC | 0.991 ETH | +5.09% |
Kortom, na 3.5 dag een winst van 5.09% in ETH. Kijk er eigenlijk niet meer naar om sinds de laatste paar kleine configuratie tweaks, hoewel ik nu wel zie dat ik een bagholder ARN ben geworden, dus waarschijnlijk komen er vanavond weer een paar tweaks aan
Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic
Profit trailer topic
Ethereum wordt neergezet als valuta-vervanger als enige usecase
Verwijderd
Die bots, dat lijkt me superleuk werk. Mooie resultaten, kan je best mooie winsten mee pakken.Junia schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:56:
Nieuwe bot update:
24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH
24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH +2.01%
24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH +3.07%
25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH +2.54%
26-02-2018 17:55 0.08755125 BTC 0.980 ETH +3.92%
26-02-2018 17:55 0.08596764 BTC 0.991 ETH +5.09%
Profit trailer topic
Ik wil me daar wel eens in verdiepen. Moet je er voor kunnen programmeren ? En is er een investering/maandbedrag nodig? voordat ik link zag.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2018 18:06 ]
ahjoh gewoon iemand die de btc en ethh boot gemist heeft (net als ik) alleen dit is iemand met een hoge functie bij een bankje.. NEXT
Bitcoin bepaalt het koersverloop van andere coins inderdaad en ik volg dus ook voornamelijk TA's die over bitcoin gaan, maar dat betekent niet dat iedere TA die gericht is op een altcoin waardeloos is.HoppyF schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:54:
[...]
Bij gewone aandelen werken TA's wel.
Bij crypto niet. Waarom niet?
Simpel, crypto is afhankelijk van de BTC die zich nogal grillig gedraagt. Deze variabele is dus niet vast te pinnen. Bij aandelen heb je geen BTC daar zet je de waarde af tegen de Dollar of andere munt.
De dollar is veel stabieler dan de BTC. Variatie is er wel maar weinig.
Verder heb je nog het vreemde gedrag van crypto beleggers wat ook nogal afwijkt van de aandelen beleggers.
Een TA is dus meer een gelukstreffer dan een bruikbaar instrument bij crypto.
Ik zou het ook graag anders zien maar dit is mijn ervaring tot nu toe.
Ik reageer misschien wat te bot (excuses daarvoor) maar het is de optelsom van de vele directe reacties op mensen die gewoon een voor hen nuttige bijdrage wensen te plaatsen. Mensen die er iets uit halen zijn ermee geholpen.. Mensen die er niets in zien maken het meteen met de grond gelijk.. Niet alleen de TA’s.. Eigenlijk zie je dit soort reacties bijna op iedere post..Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:32:
[...]
Prima. Bij de volgende TA hou ik me wel gewoon stil, en laat ik over aan de mensen die er blijkbaar wel het nut van inzien.
Ik zie een plaatje met een groene lijn omhoog en een rode lijn naar beneden, met een punt erin verwerkt waarop het kritisch wordt. Als ik heel eerlijk ben zag het er niet erg professioneel uit, maar dat terzijde.
Mijn opmerking werd meteen beledigend geïnterpreteerd en toen bleek dat de reacties op de TA ongewenst waren werden direct de broekzakjes leeggegooid op tafel. Valt ook iets over te zeggen met het woord denigrerend erin verwerkt. Het is niet zo dat ik de beste man lacherig de grond in wou stampen.
Point taken en blijf posten die TA. Het is niet mijn intentie om het hier voor anderen te vergallen. Sorry als dat wel zo overkwam.
Als een post (of iemand) je niet aanstaat (niet op jou persoonlijk gericht), reageer dan gewoon niet of probeer er iets opbouwends van te maken.. Het is niet zo moeilijk om elkaar te respecteren toch?
Verwijderd
Nee zeker niet, het was ook verre van respectloos bedoeld. Ik ben ook een tijdje afwezig geweest. Heb her en der wel wat meegelurkt maar blijkbaar toch ook behoorlijk wat gemist haha. Maar je hebt zeker een punt.D-Ed schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:07:
[...]
Ik reageer misschien wat te bot (excuses daarvoor) maar het is de optelsom van de vele directe reacties op mensen die gewoon een voor hen nuttige bijdrage wensen te plaatsen. Mensen die er iets uit halen zijn ermee geholpen.. Mensen die er niets in zien maken het meteen met de grond gelijk.. Niet alleen de TA’s.. Eigenlijk zie je dit soort reacties bijna op iedere post..
Als een post (of iemand) je niet aanstaat (niet op jou persoonlijk gericht), reageer dan gewoon niet of probeer er iets opbouwends van te maken.. Het is niet zo moeilijk om elkaar te respecteren toch?
Hebben jullie allemaal lekker gegeten?
Pistoletje katenspek, en cup-a soup en bak koffie ... zonder het bureau te verlaten, je weet immers nooit wanneer de markt van z'n plek komt. Kon het avondeten jou ook bekoren?Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:22:
Lasagne, duurt wel pleuris lang om te maken. 3 uur in de keuken gestaan.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:22:
Klinkt best goed. Heerlijk om op te snabbelen tijdens een half uurtje Familie Lijntjes op de buis.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Pistoletje katenspek, en cup-a soup en bak koffie ... zonder het bureau te verlaten, je weet immers nooit wanneer de markt van z'n plek komt. Kon het avondeten jou ook bekoren?
Hier een worstje met witlof en aardappels. Met een paar plakjes kaas op de witlof natuurlijk. Bekoorde mij prima.
Left-over burritos van gisteravond. Minuutje in de magnetron, ideaal.
Eerste keer zeker?Dacuuu schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Lasagne, duurt wel pleuris lang om te maken. 3 uur in de keuken gestaan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bolognese?Dacuuu schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Je hoeft ook niet 3 uur lang voor het raampje te kijken heh ... Er zit zo'n prikker bij je oven die je er in kunt rammelen, en dan gaat de boel vanzelf uit bij kerntemperatuur X. Soort kookbot.Dacuuu schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:30:
[...]
altijd 7 uurDhr. Satoshi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:22:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nee niet weer bitcoin op 10.600 OMFGFGGGGGGGFDG
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 27-02-2018 18:38 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat het u gesmaakt heeft!Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:34:
Left-over burritos van gisteravond. Minuutje in de magnetron, ideaal.
Hachee enz.
Zit nog te wachten. 😚
Zit nog te wachten. 😚
[ Voor 3% gewijzigd door Ton Hasselt op 27-02-2018 18:37 ]
Niet vervelend om zo laat te eten? Of kan het nou eenmaal niet anders..
Laat? Ik eet vrijwel nooit voor 7 uur
Ik lul ook zomaar wat
Ik ook niet.shovelhead1340 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:39:
Laat? Ik eet vrijwel nooit voor 7 uur
Ik moet nog beginnen met koken, wachten op de vriendin..
En het wordt kip, met rijst en zoetzure saus met perzik paprika en dat soort zooi
En het wordt kip, met rijst en zoetzure saus met perzik paprika en dat soort zooi
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik zojuist m'n laatste pasta vanuit Italië naar binnen gewerkt. Paar dagen nauwelijks Delta open gehad, voelde best goed.
Ik had pannenkoeken, maar eet meestal rond half zes
Ach het tijdstip maakt ook niet zoveel uit. Maar vroeg eten verdient toch mijn voorkeur. Rond een uurtje of half 6 en dan de hele avond nog vrij. Dan rond een uur of 11 meestal even een pizza`tje van de shoarmaboer.
Wordt er hier ook veel eten besteld onder de cryptotweakers?
Verwijderd
Gepofte bytecoins in een lite reddcoin sausje met gebakken vennetjes.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:22:
En daarna een hotdoge.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:48:
[...]
Gepofte bytecoins in een lite reddcoin sausje met gebakken vennetjes.
Zoete aardappel met kipdij en tzaziki gaat nu het bord op!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hing net nog boven de bestelknop op Thuisbezorgd (keuze stress a la Netflix) tot ik erachter kwam dat er nog burritos in de koelkast lagen.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:47:
Wordt er hier ook veel eten besteld onder de cryptotweakers?
Zie eten gewoon als brandstof. Zou ook liever liefhebber zijn van haute cuisine, maar het is makkelijker om gewoon te accepteren dat dat hem nooit gaat worden
Zou ik nooit kunnen. Per maand gezien staat er maandelijks echt zelden hetzelfde op tafel.Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Hing net nog boven de bestelknop op Thuisbezorgd (keuze stress a la Netflix) tot ik erachter kwam dat er nog burritos in de koelkast lagen.
Zie eten gewoon als brandstof. Zou ook liever liefhebber zijn van haute cuisine, maar het is makkelijker om gewoon te accepteren dat dat hem nooit gaat worden.
OT: Mocht btc nog eens onder $10k gaan, even bijstorten en eens wat nieuws opzoeken
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Blote billetjes in het gras.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:22:
`
Nee dat niet
Met gruunte.
Groente snijden (2 paprika, ui, knoflook) gehakt kruiden, bakken, tomatenpuree / passata er bij. uurtje laten sudderen. Bechamel saus maken. Lasagne mooi opbouwen..Turbo-Puppy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:34:
[...]
Je hoeft ook niet 3 uur lang voor het raampje te kijken heh ... Er zit zo'n prikker bij je oven die je er in kunt rammelen, en dan gaat de boel vanzelf uit bij kerntemperatuur X. Soort kookbot.
En ik ben gewoon niet zo snel.
Edit: de mozzarella vergeten te vermelden!
Mocht je carriere in de crypto's mislukken zou ik iig niet in een restaurant gaan werken.
Maar... Was hij lekker?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Over crypto, ik hodl. Ik bekijk de koers wel dagelijks maar het doet me verder weinig. Ik kijk over een paar jaar hoe het er voor staat.Crypts schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:17:
[...]
Mocht je carriere in de crypto's mislukken zou ik iig niet in een restaurant gaan werken.![]()
Maar... Was hij lekker?
Over het eten. Het was erg lekker! Het zit hem vooral in het lang laten sudderen van de saus. Hodl!
10 minuten hoge druk pan, veel makkelijker en efficiënter. Vindt zelf de smaak ook nog eens beter.Dacuuu schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:24:
Over het eten. Het was erg lekker! Het zit hem vooral in het lang laten sudderen van de saus. Hodl!
Die heb ik niet, wellicht een DIY versie? normale pan met ducktape?Crypts schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:26:
[...]
10 minuten hoge druk pan, veel makkelijker en efficiënter. Vindt zelf de smaak ook nog eens beter.
Eetsmakelijk!Ton Hasselt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:21:
Daar is het eten.😋
Vandaag een Apple oplader ontvangen van PhoneGigant. De 'goedkoopste originele van Nederland', maar blijkt gewoon een imitatie te zijn voor een paar euro onder de adviesprijs. Als ik de reviews gelezen had (2.500 en 11.000 reviews met een 9 gemiddeld, op andere review sites een 3 gemiddeld met 30 reviews), had ik dit kunnen weten ook al hebben ze alle thuiswinkel keurmerken etc.
Idem met een auto waar ik laatst ging kijken met 30dkm zonder schade, waar al snel bleek dat voorkant een tik had gehad die het frame beschadigd heeft en (al zeg ik het zelf) vrij netjes hersteld was. Was de verkoper ook niet opgevallen, waar mijn maat/monteur het direct zag.
Lesson learned: Ook in de real world is er nog voldoende oplichting die gewoon door de beugels kan en mag.
Idem met een auto waar ik laatst ging kijken met 30dkm zonder schade, waar al snel bleek dat voorkant een tik had gehad die het frame beschadigd heeft en (al zeg ik het zelf) vrij netjes hersteld was. Was de verkoper ook niet opgevallen, waar mijn maat/monteur het direct zag.
Lesson learned: Ook in de real world is er nog voldoende oplichting die gewoon door de beugels kan en mag.
[ Voor 22% gewijzigd door Ypuh op 27-02-2018 19:45 ]
Schoonmoeder heeft gekookt.
Hachee zonder vlees, alleen uien.🤔
Koop dan ook gewoon een Samsung.Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:43:
Vandaag een Apple oplader ontvangen van PhoneGigant. De 'goedkoopste originele van Nederland', maar blijkt gewoon een imitatie te zijn voor een paar euro onder de adviesprijs. Als ik de reviews gelezen had (2.500 en 11.000 reviews met een 9 gemiddeld, op andere review sites een 3 gemiddeld met 30 reviews), had ik dit kunnen weten ook al hebben ze alle thuiswinkel keurmerken etc.
Goedenavond, is dit opeens een Viva forum geworden ipv een cryptoforum
Verwijderd
Dit krijg je waarschijnlijk bij het uitblijven van "to the moon, lambo!" Keukenpraat.RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:56:
Goedenavond, is dit opeens een Viva forum geworden ipv een cryptoforum
Smaken anders prima, die ByteCoinsVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:48:
[...]
Gepofte bytecoins in een lite reddcoin sausje met gebakken vennetjes.
De wat? Hachee zonder vlees?Ton Hasselt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:44:
[...]
Schoonmoeder heeft gekookt.
Hachee zonder vlees, alleen uien.🤔
Meteen scheiden en vrouw zoeken met een moeder die wel spoort.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Een Chinese?Flagg schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:05:
[...]
De wat? Hachee zonder vlees?
Meteen scheiden en vrouw zoeken met een moeder die wel spoort.
Iemand trouwens ook opgevallen de afgelopen dagen dat op YoBit diverse muntjes die alleen DAAR verhandelbaar zijn onderhevig zijn aan stevige P&D’s? Nu is PeerGuess weer de sjaak. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die daar handelen en hier stiekem op meeliften...
Alleen als je veel zwerfkatten in de buurt hebt.
Krijg je iig veel vlees in je hachee.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als ik het voorbij zie komen op cryptopia wacht ik op de crashDakillerbean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:09:
Iemand trouwens ook opgevallen de afgelopen dagen dat op YoBit diverse muntjes die alleen DAAR verhandelbaar zijn onderhevig zijn aan stevige P&D’s? Nu is PeerGuess weer de sjaak. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die daar handelen en hier stiekem op meeliften...
Een cryptoslaatje lijkt me wel lekker. 😙
Portie chickenWINGS. Niet verkeerd..
Verwijderd
Zou er persoonlijk niet teveel op gokken. Heel veel coins daar en sommige coins zijn echt dood en worden enkele weken door pump en dump groepen op redelijk volume gehouden om daarna weer echt te sterven voor langere tijd... Dan ben je met beetje pech bagholder van de meest duistere shitcoins der aarde.Dakillerbean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:09:
Ze geven ook altijd handige "tips"in de trollbox
Ik wacht op het Viva-forum nog steeds op de eerste posts à la 'Mijn vriend heeft al ons spaargeld vergokt met bitcoins!!!'
Zo bezien valt het allemaal nog reuze mee toch
Sprak vanmiddag nog iemand die een tijdje geleden aangaf dat ie wat spaarcenten in crypto's wilde stoppen.
Geen domme jongen, eigen zaak.
Toch gaf hij vanmiddag aan dat het hem te moeilijk was ivm Brokers en Exchanges en hoe de handel precies werkt ivm met fees etc.
Kan hem alleen maar gelijk geven.
Toch gaf hij vanmiddag aan dat het hem te moeilijk was ivm Brokers en Exchanges en hoe de handel precies werkt ivm met fees etc.
Mooi verhaal. Leest lekker weg.RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:22:
Sprak vanmiddag nog iemand die een tijdje geleden aangaf dat ie wat spaarcenten in crypto's wilde stoppen.
Mijn vriend heeft al ons geld in Ven gestoken.zilver7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:21:
Ik wacht op het Viva-forum nog steeds op de eerste posts à la 'Mijn vriend heeft al ons spaargeld vergokt met bitcoins!!!'
Verwijderd
Las laatst het verhaal van een persoon op reddit die al zijn spaargeld (meer dan 240k) in nano heeft gezet. Eerste helft rond ath en 2e helft in de dip, op bitgrail... Alles weg. Echt ongelofelijk. Ook zoveel op een exchange laten...zilver7 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:21:
ik mis het moraal van het verhaal.
Ken zelf een stucadoor die ermee is begonnen geen domme jongen en hij red zich prima, door hem ben ik ook begonnen.. en nu?
Ken zelf een stucadoor die ermee is begonnen geen domme jongen en hij red zich prima, door hem ben ik ook begonnen.. en nu?
Is te hopen dat hij een goede accountant heeft en niet zelf zijn aangiftes doet.RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:22:
Ach, heb er zelf geen probleem mee maar de gewone man in de straat blijkbaar weltias86 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:25:
ik mis het moraal van het verhaal.
Huh...wat zijn dat aangiftes?Crypts schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:27:
[...]
Is te hopen dat hij een goede accountant heeft en niet zelf zijn aangiftes doet.
Ja, echt rocketscience, die cryptohandelRaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:22:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
klopt, zie mijn reactie hierboven.TomTorquay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Ja, echt rocketscience, die cryptohandel![]()
Die dingen die je als zelfstandig ondernemer 4 keer in het jaar moet doen.
Verwijderd
Je zult je verbazen als je ziet hoe sommige mensen stijden met alleen al computers. Voor zulke mensen is er een gigantische drempel.TomTorquay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Ja, echt rocketscience, die cryptohandel
240k spaargeld. Klinkt zeer geloofwaardigVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:24:
[...]
Las laatst het verhaal van een persoon op reddit die al zijn spaargeld (meer dan 240k) in nano heeft gezet. Eerste helft rond ath en 2e helft in de dip, op bitgrail... Alles weg. Echt ongelofelijk. Ook zoveel op een exchange laten...
Gelukkig is het geeikel hier over litebit en consorten een stuk minder maar dat was hier niet anders.RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Ach, heb er zelf geen probleem mee maar de gewone man in de straat blijkbaar wel
Oh...op vakantie gaan.Crypts schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:30:
[...]
Die dingen die je als zelfstandig ondernemer 4 keer in het jaar moet doen.
Niet ongebruikelijk, afhankelijk meestal van je leeftijd en resultaten behaald uit het verledenTomTorquay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:31:
[...]
240k spaargeld. Klinkt zeer geloofwaardig
Vond het in het begin ook dat je veel dingen moeten weten registreren verifieren wallet geneuzel ed, wat dat betreft is litebit ideaal, veel wallets en makkelijk betalen met ideal en snel weer uitbetalen naar euro. Snap ook wel datr mensen het allemaal teveel moeite vinden of het niet zien zitten.RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:29:
[...]
Ach, heb er zelf geen probleem mee maar de gewone man in de straat blijkbaar wel
Note for future reference:RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:22:
Iemand met een eigen zaak is per definitie niet dom.
Hmmkaayyy
Uiteraard, op 50j geloof ik dat wel. Maar hij sprak over "een jongen". Het blijft natuurlijk mogelijk, maar toch...RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:32:
[...]
Niet ongebruikelijk, afhankelijk meestal van je leeftijd en resultaten behaald uit het verleden
Was misschien niet zijn spaargeld.TomTorquay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Uiteraard, op 50j geloof ik dat wel. Maar hij sprak over "een jongen". Het blijft natuurlijk mogelijk, maar toch...
In dat geval: geen meelij...
Geen domme jongen is een uitdrukking die niet leeftijd gerelateerd is .TomTorquay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:34:
[...]
Uiteraard, op 50j geloof ik dat wel. Maar hij sprak over "een jongen". Het blijft natuurlijk mogelijk, maar toch...
Ik ben me nu een beetje aan het inlezen over BTCP maar ik blijf het een beetje wazig vinden. Zijn er mensen die deze gaan minen op 1 maart?
Bedoel je niet deze? Dat was $120k.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:24:
[...]
Las laatst het verhaal van een persoon op reddit die al zijn spaargeld (meer dan 240k) in nano heeft gezet. Eerste helft rond ath en 2e helft in de dip, op bitgrail... Alles weg. Echt ongelofelijk. Ook zoveel op een exchange laten...
https://www.reddit.com/r/...d_learn_from_my_mistakes/
Toen ik het las was het nog 60kDacuuu schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:
[...]
Bedoel je niet deze? Dat was $120k.
Jep ik heb er op ingezet, heb de mining benodigdheden aangeschaft, mooi spul:Vibravis schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:
Ik ben me nu een beetje aan het inlezen over BTCP maar ik blijf het een beetje wazig vinden. Zijn er mensen die deze gaan minen op 1 maart?
spoiler:
Is dat zo, meneer van Dale?RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:
[...]
Geen domme jongen is een uitdrukking die niet leeftijd gerelateerd is .
Ik had het trouwens wel fout, want hij schreef persoon ipv jongen. Verkeerd gelezen. Excuus.
Waarom niet? Komt nogal afgunstig over.
Overigens kan het ook een Amerikaan zijn geweest die (een deel) van z’n pensioen heeft geïnvesteerd, aangezien dat daar anders geregeld is.
Verwijderd
Ik was hem aan het zoekenDacuuu schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:37:
[...]
Bedoel je niet deze? Dat was $120k.
Dat was hem ja, 240k 120k klein detail.
Ik hou toch de stelling overeind, crypto's snappen wij hier wel en het wordt steeds meer gemeengoed,
maar nog steeds niet voor de grote massa.
Dat maak jij er toch echt van. Als het geld van de papa kwam, dan kon dat gezin hoogstwaarschijnlijk wel dat bedrag missen. Dus geen medelijden. Gegokt en verloren, zonder verder gevolg.
Je moet gewoon met het zelfde gemak waarmee je een turkse pizza bestelt op thuisbezorgd oid, ook je crypto kunnen verkopen en kopen natuurlijk, en direct naar fiat. En geen eindeloze private keys gewoon pincode klaarRaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:42:
Ik hou toch de stelling overeind, crypto's snappen wij hier wel en het wordt steeds meer gemeengoed,
Het begint al met een wallet, een wat??? En dan zoveel keuzes etc.tias86 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:44:
[...]
Je moet gewoon met het zelfde gemak waarmee je een turkse pizza bestelt op thuisbezorgd oid, ook je crypto kunnen verkopen en kopen natuurlijk, en direct naar fiat. En geen eindeloze private keys gewoon pincode klaar
Er was ook iemand die 147K Nano heeft verloren.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:41:
[...]
Ik was hem aan het zoeken
Dat was hem ja, 240k 120k klein detail.
Hij heeft alsnog ~140K Nano, maar het blijft kut om in een klap meer dan een miljoen kwijt te raken.
Moet zeggen dat ze daar bij Gulden dan wel weer slim zijn geweest, allemaal heel makelijk als je het de eerste keer doet.RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:46:
[...]
Het begint al met een wallet, een wat??? En dan zoveel keuzes etc.
Accountje aanmaken op Bitstamp, Coinbase/Gdax of Kraken, wat is daar nou zo verschrikkelijk lastig aan?RaptorXS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:42:
Als je een rekening bij een bank wil openen moet je meer handelingen verrichten...
Ach, wat is verliezen?
Ik denk dit!
(bron, BTC direct nieuwsbrief)
Bitcoin pizza’ opnieuw besteld met Lightning Network
Lazslo Hanyecz, de man die in 2010 voor 10.000 bitcoins twee pizza’s had besteld, heeft op zondag 25 februari opnieuw pizza’s besteld met bitcoins. Deze keer deed hij dit met het Lightning Network. Hanyecz gebruikte hiervoor dezelfde tactiek als acht jaar geleden, toen hij pizza’s bestelde door eerst aan een vriend bitcoins te betalen. Hij betaalde deze keer 0.00649 bitcoins voor de pizza’s, wat neerkomt op ongeveer 57 euro met de huidige koers.
Ik denk dit!
(bron, BTC direct nieuwsbrief)
Bitcoin pizza’ opnieuw besteld met Lightning Network
Lazslo Hanyecz, de man die in 2010 voor 10.000 bitcoins twee pizza’s had besteld, heeft op zondag 25 februari opnieuw pizza’s besteld met bitcoins. Deze keer deed hij dit met het Lightning Network. Hanyecz gebruikte hiervoor dezelfde tactiek als acht jaar geleden, toen hij pizza’s bestelde door eerst aan een vriend bitcoins te betalen. Hij betaalde deze keer 0.00649 bitcoins voor de pizza’s, wat neerkomt op ongeveer 57 euro met de huidige koers.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!