[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.142 views

Onderwerpen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
Richh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Toen begon de bullrun onder de 10k. Die schoot even door en viel daarna weer terug. De vraag is waar de nu lopende bull run stopt. Misschien wel weer op de 11k... misschien wel hoger.

Ik ben blij met mijn extra aankoop rond 9.6k :)
De bullrun (ik *denk* dat ik weet wat het betekent) begint deze keer wel op een hoger punt. Denk dat ie zo door kan schieten naar 13k.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Even een noob vraag, wat houdt dit in?
Dat de verhouding BTCmarketcap/Totalemarketcap 40% is.
Kan je zien op de globale charts can coinmarketcap.com.
Dit is ook wat mensen soms bedoelen met 'the flippening' die er aan zou zitten te komen (dat de nummer 2, Ethereum, Bitcoin zou inhalen qua dominantie)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Pap3rclip schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:04:
[...]

Dat de verhouding BTCmarketcap/Totalemarketcap 40% is.
Kan je zien op de globale charts can coinmarketcap.com.
Dit is ook wat mensen soms bedoelen met 'the flippening' die er aan zou zitten te komen (dat de nummer 2, Ethereum, Bitcoin zou inhalen qua dominantie)
Daarvoor was 'the flippening' nog dat Bitcoin Cash, Bitcoin zou overnemen.

@Verwijderd ter aanvulling: volgens tegenstanders (disclaimer: ik ben zo'n tegenstander) is the flippening pure bangmakerij, FUD.
Ik geloof zelf dat de hysterische hype in altcoins ooit weer in gaat storten en échte munten de dominantie terug gaan pakken, waarbij Bitcoin terug gaat groeien naar 50-70% dominance.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:10:
[...]

Daarvoor was 'the flippening' nog dat Bitcoin Cash, Bitcoin zou overnemen.

@Verwijderd ter aanvulling: volgens tegenstanders (disclaimer: ik ben zo'n tegenstander) is the flippening pure bangmakerij, FUD.
Ik geloof zelf dat de hysterische hype in altcoins ooit weer in gaat storten en échte munten de dominantie terug gaan pakken, waarbij Bitcoin terug gaat groeien naar 50-70% dominance.
Nog 2 weken en dan is 'the flippening' NANO

• Richh
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:12:
[...]

Nog 2 weken en dan is 'the flippening' NANO
Haha.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-01 22:21
Ethereum gaat het niet worden in ieder geval -O-.

• HipHaan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-01 15:17
Ongelooflijk hoe paniekerig men hier reageert op een kleine daling van VEN van circa 10%. Is Één van de meest stabiele Alts. De meeste van m'n andere Alts gaan met schommelingen van 30-80% deze maand, terwijl m'n VEN lekker wat zekerheid geeft.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27
Ik hoop dat BTC weer stijgt naar $13k en daar blijft, al is het maar om weer vertrouwen te geven voor nieuwe instappers.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Ik zie hier nog niks over NCASH. Staat nu een dagje op Binance.
https://nucleus.vision/
https://coinmarketcap.com/currencies/nucleus-vision/
Werkend product met potentie maar ik vrees wel voor wat privacy issues.
Een klein bedrag ingestoken en ik ga het eens volgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2018 15:18 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:14:
Ethereum gaat het niet worden in ieder geval -O-.
Toch geloof ik daar nog altijd in. Als één coin het kan, dan is het ETH wel. Bitcoin Cash? Lachwekkend gewoon dat sommigen dat echt durfden te voorspellen. Dat het nu wat minder gaat met ETH hoeft daar niks aan te veranderen, toch? Begin januari deed ETH het dan weer veel beter dan BTC, geloof ik. Misschien wordt dat verschil nu weer teruggeschroefd.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Jumpman schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:16:
Ik hoop dat BTC weer stijgt naar $13k en daar blijft, al is het maar om weer vertrouwen te geven voor nieuwe instappers.
je kan ook gewoon zo denken: in december dit jaar staat alles tig keer hoger dan nu...dus koop binnen nu en paar maanden in... simple math

• Barbabassie
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik moet zeggen dat ik een dergelijke "mijn glas is halfvol en de jouwe half leeg instelling" van sommige mensen hier nooit gesnapt heb (en ik dit een "Tweakers community" ook onwaardig vind).

- Dat je enthousiast bent als het goed gaat met je coin (en dat het leuk is om dit enthousiasme te delen) is toch een mooi onderdeel van de "cryptorit" waar we inzitten?

- Dat je elkaar steunt als het slechter gaat met je investering door te relativeren (door ervaring/informatie van de markt algemeen of coin specifiek nieuws/informatie) is toch ook mooi.

- Dat je elkaar behoedt voor impulsief handelen (door ervaring/informatie van de markt algemeen of coin specifiek nieuws/informatie of een opbouwend kritische houding) is toch mooi

- Dat je mogelijk inhoudelijk kritisch bent richting de markt of coin om een (inhoudelijke) discussie te voeren, dat kan ook mooi zijn

De je een ander financieel verlies gunt, hoopt dat jou coin moont en de andere "ik quote" kapot gaan of hoopt enthousiaste mensen (financieel) op hun bek gaan om daar vervolgens smakelijk om te wijzen en lachen, daar snap ik echt geen hol van. Als je hoopt dat het goed gaat met jou investering is wat anders als hopen dat het slecht gaat met de investering van een ander.

Dat wil niet zeggen dat het ook gezegd mag worden als een coin daalt.... maar, dat kan je best op een normale toon zeggen (in plaats van haha... ik dans lekker op je graf achtige reacties... wat kinderachtig en weinig toevoegend). Het slowchat topic (dat ik in eerste instantie interessant vond) is langzaam een schoolplein vol pesterig gedrag geworden.

Ik begrijp ook wel dat een toenemende marktdominatie van coin x en daling van coin y tot gevolg heeft... en dat mag zeker gezegd worden. Dat is echter een noodzakelijk kwaad voor je investering en zou geen doel op zich moeten zijn.

Een nee, dergelijk opmerkingen tegen een ander zijn niet grappig of gevat. Alleen flauw en makkelijk.

Het is de toon die de muziek maakt. :> (p.s. dit is maar gericht naar sommige hoor).

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-01 20:58
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:17:
geen idee laat ik er dan maar 1000 van doen voor de ETH die het niet gaat worden. 25% gepakt op NEO, misschien zo 100% op Nano dus ETH genoeg over.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Barbabassie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:21:

*knip*

Het is de toon die de muziek maakt. :> (p.s. dit is maar gericht naar sommige hoor).
Maakt hier een sticky van aub.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

TomTorquay schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Toch geloof ik daar nog altijd in. Als één coin het kan, dan is het ETH wel. Bitcoin Cash? Lachwekkend gewoon dat sommigen dat echt durfden te voorspellen. Dat het nu wat minder gaat met ETH hoeft daar niks aan te veranderen, toch? Begin januari deed ETH het dan weer veel beter dan BTC, geloof ik. Misschien wordt dat verschil nu weer teruggeschroefd.
Ergens in januari ging het echt om enkele tientallen miljarden verschil in marketcap ja.

Ripple ging eind december ook ethereum ver voorbij...

Dat waren nog eens tijden...

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04-2025
ICX blijft al dagen rond hetzelfde niveau hangen. Volgens onderstaande TA zou het omslagpunt wel eens nabij kunnen zijn!

http://cryptopost.com/icon-vs-bitcoin-hit-the-bottom/

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
blabla1986 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:25:
ICX blijft al dagen rond hetzelfde niveau hangen. Volgens onderstaande TA zou het omslagpunt wel eens nabij kunnen zijn!

Nou als het in een TA staat met allemaal grote pijlen erbij zal het wel waar zijn. Kopen maar!

• Ypuh
blabla1986 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:25:

Tjah, dat riep ik 2 weken geleden ook al and here we are :9.

On the plus side, ICX is in die 2 weken ook niet verder gezakt.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
VEN heeft zo te zien zijn bodem gevonden en er is eindelijk een bounce aan de gang

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-01 14:47
Iemand ervaring met Huobi? Ik lees er nogal negatieve zaken over, maar ik zou er graag wat WRP aanschaffen.

Ik ben er meer en meer van overtuigd dat ze toch op Binance gaan verschijnen (hoewel ze de coin of the month verloren hebben).

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Shmorky schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Nou als het in een TA staat met allemaal grote pijlen erbij zal het wel waar zijn. Kopen maar!
Hahaha

Al die TA's vind ik persoonlijk maar bullshit. Ik heb zojuist wel mijn eerste portie ICX gehaald voor 0.0003695. Ik neem niet al teveel risico, ik wacht nog even af wat de bitcoin gaat doen.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:57
Tominatie schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Hahaha

Al die TA's vind ik persoonlijk maar bullshit. Ik heb zojuist wel mijn eerste portie ICX gehaald voor 0.0009695. Ik neem niet al teveel risico, ik wacht nog even af wat de bitcoin gaat doen.
Ik hoop dat dat je totaal bedrag aan BTC is :+

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Verwijderd

h8bal schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:32:
Iemand ervaring met Huobi? Ik lees er nogal negatieve zaken over, maar ik zou er graag wat WRP aanschaffen.

Ik ben er meer en meer van overtuigd dat ze toch op Binance gaan verschijnen (hoewel ze de coin of the month verloren hebben).
Fijne exchange hoor.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
vuurtjih schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:34:
[...]

Ik hoop dat dat je totaal bedrag aan BTC is :+
Was foutje, zag ik ook net haha, al aangepast.

• h8bal
Nog geen withdrawal problemen gehad?

• Ypuh

Huobi is prima volgens mij. Doe er niet zoveel mee.

Verwijderd

Ik heb op Huobi WPR gekocht, site werkte prima. Heb mijn coins gekocht en daarna naar mijn wallet verzonden.

Verwijderd

h8bal schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:35:
[...]

Nog geen withdrawal problemen gehad?
Meerdere malen erop en eraf gehaald zonder problemen.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Same here: nooit problemen gehad op Huobi

• h8bal
Bedankt voor de feedback, thuis straks eens kijken hoeveel we willen spenderen aan WPR...

Verwijderd

h8bal schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:43:
Bedankt voor de feedback, thuis straks eens kijken hoeveel we willen spenderen aan WPR...
Afgelopen weekend kon je op WPR stemmen via Binance, ze hebben iedereen een airdrop gegeven van 50 WPR, en dat zouden er 200 WPR zijn mochten ze winnen. Wellicht interessant om de telegram te joinen en de volgende keer ook te stemmen.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04-2025
BTC weer een beetje naar beneden, ben benieuw of +/- $10k8 de top is geweest voor vandaag..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Afgelopen weekend kon je op WPR stemmen via Binance, ze hebben iedereen een airdrop gegeven van 50 WPR, en dat zouden er 200 WPR zijn mochten ze winnen. Wellicht interessant om de telegram te joinen en de volgende keer ook te stemmen.
Heb je Airdrop ontvangen?

Verwijderd

Nog niet gecheckt, zal morgen als ik thuis ben eens kijken. BNB om te stemmen werd netjes overgemaakt, dus ga er van uit dat ik de airdrop ook gewoon zal ontvangen.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:50:
[...]

Nog niet gecheckt, zal morgen als ik thuis ben eens kijken. BNB om te stemmen werd netjes overgemaakt, dus ga er van uit dat ik de airdrop ook gewoon zal ontvangen.
De BNB wel ontvangen, de WPR niet maar zal denk ik pas komen na de uitslag van de coin of the month.

• h8bal
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Heb ik ook gedaan hoor (en mijn vrouwtje ook :) ).

Wel netjes dat ze die 50 alsnog toekennen vond ik.

Verwijderd

drijfhout schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:52:
[...]

De BNB wel ontvangen, de WPR niet maar zal denk ik pas komen na de uitslag van de coin of the month.
True, wellicht dat er nog wat gecorrigeerd gaat worden.

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
Mijn voorspelling voor btceur:

www.imgur.com/a/MQzd7

Verwijderd

Ah. Het kan dus 2 kanten opgaan.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:18
Dus eigenlijk zeg je, het kan zakken maar ook stijgen :? :X
Bedankt voor het heldere verhaal :P

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:51
Ik vind dat toch nog een hele beste samenvatting van de gemiddelde TA :P

• Crystal007
Ja staat er toch , als we ER BOVEN SLUITEN DEZE WEEK kunnen er er van uit gaan dat we de komende maanden weer omhoog gaan. Super om te weten toch ?

Ik zeg niet dat je nu moet kopen of verkopen ik zeg dat je deze week moet afwachten

[ Voor 22% gewijzigd door Crystal007 op 27-02-2018 16:07 ]

• Ypuh
Ik hoop op de dag dat Piet Paulusma de crypto wereld instapt. TA: Overwegend droog met hier en daar kans op een bui, het kan vriezen of het kan dooien. Helder met plaatselijke bewolking of mist.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11-2025
Crystal007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:06:
Ja staat er toch , als we ER BOVEN SLUITEN DEZE WEEK kunnen er er van uit gaan dat we de komende maanden weer omhoog gaan. Super om te weten toch ?

Ik zeg niet dat je nu moet kopen of verkopen ik zeg dat je deze week moet afwachten
en als ik deze week niet afwacht?

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik in ieder geval nog niet. Denk dat ze het onderzoek van Binance ff afwachten.

• Crystal007
Dan ben je aan het gokken want vooralsnog kan het 2 kanten op we zitten exact op resistance

Verwijderd

Noedels schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Ik in ieder geval nog niet. Denk dat ze het onderzoek van Binance ff afwachten.
Ze moeten ook al die screens door:p.

Mijn foto was achteraf ook niet echt duidelijk maargoed.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ik denk dat hij weer gaat zakken.

https://nl.investing.com/currencies/btc-usd-chart

Als je deze grafiek bekijkt met RSI en Bollinger Bands aan dan zie je op 2u en op 4u dat de RSI nu redelijk hoog is. Het is ook weer het einde van de dag dus de mensen willen hun winsten pakken voordat ze naar huis gaan (zie je vaak rond dit tijdstip heb ik gemerkt). Hij zou nog iets hoger kunnen gaan afgaande van de 4u grafiek maar dan zou hij weer moeten dippen als je de RSI mag geloven.

Verder denk ik (als n00b welteverstaan) dat het niet ondenkbaar is dat we hetzelfde patroon gaan volgen als in 2013/2014 toen BTC voor het eerst $1000 aantikte. Dat was toen ook een ongelooflijk hoog bedrag vergelijkbaar met de $20k van afgelopen dec/jan. Zet de huidige grafiek van BTC maar eens op 1 jaar op CMC, dan zie je bijna dezelfde grafiek als toen:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/fu4ALx/btc.jpg

Het duurde vervolgens 1,5 jaar voordat de prijs weer steeg. Er was toen echter nog niet zoveel aandacht voor als nu dus het zou kunnen zijn dat die periode nu een stuk korter is maar dat weet ik ook niet.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:51
ggj87 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:12:
Het is ook weer het einde van de dag dus de mensen willen hun winsten pakken voordat ze naar huis gaan (zie je vaak rond dit tijdstip heb ik gemerkt).
Ja, gaan ze in de VS ook nu al naar huis? |:(

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:01:
[...]

Ah. Het kan dus 2 kanten opgaan.
Daar gaat het niet om. Het gaat er om of er een uptrend of downtrend komt. Daar kan je naar handelen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
anboni schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:15:
[...]

Ja, gaan ze in de VS ook nu al naar huis? |:(
Bij BTC/EUR en LTC/EUR zie je toch vaak een dip tussen 17.00u en 19.00u?

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:15:
[...]

Daar gaat het niet om. Het gaat er om of er een uptrend of downtrend komt. Daar kan je naar handelen.
Ah. Het kan dus een op of een downtrend worden.

• Crystal007
PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:15:
[...]

Hulde, iemand die het wel snapt ! Iedereen wil hier dagelijkse winst, ik wil maandelijkse winst .. long term trend Changes zijn erg sterk!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:17:
[...]

Ah. Het kan dus een op of een downtrend worden.
Blijkbaar gaat dit topic alleen nog over dingen als lambo of moon zeggen. Als het ook maar iets nuttig of serieus word krijg je zulke reacties. Dat maakt dit topic het grootste onzin topic van heel tweakers.

Verwijderd

Crystal007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:17:
[...]

Hulde, iemand die het wel snapt ! Iedereen wil hier dagelijkse winst, ik wil maandelijkse winst .. long term trend Changes zijn erg sterk!
Ik wacht deze week af! Sowieso bedankt dat je de moeite wilt nemen je vermoedens en informatie te delen.

• Crystal007
Ik vind het ook een beetje jammer dat mensen me meteen af kappen , super goed advies voor mensen die willen weten of je de komende weken nog verder omhoog of omlaag gaat (hangt dus van de komende 2/3 dagen af) .. en meteen van ahh kan dus 2 kanten op blabla goeie voorspelling.

Gaan jullie maar lekker door met je 200 euro investeringen, ik heb 25k in crypto zitten en nog eens 3 ton in aandelen ik spreek echt wel uit ervaring met trend Changes hoor. Zo was ik er in 2008 mooi uit tijdens de crisis en in 2009 weer mooi ingestapt, heeft me totaal geen rendement gekost door heel simpel de zelfde lijn te trekken als in mijn vorige post. long term trend Changes zijn ECHT krachtig, lach me maar uit. Punt.

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Blijkbaar gaat dit topic alleen nog over dingen als lambo of moon zeggen. Als het ook maar iets nuttig of serieus word krijg je zulke reacties. Dat maakt dit topic het grootste onzin topic van heel tweakers.
Persoonlijk denk ik dat het alle kanten op kan gaan en zie ik de kracht van dergelijke analyses niet echt in.

Voor hetzelfde geld gaat het de totaal andere kant op... Waar ligt dan de kracht van dergelijke trend changes?

• Crystal007
Cryptosletje zie mijn post boven jou, daar ligt de kracht.

[ Voor 23% gewijzigd door Crystal007 op 27-02-2018 16:26 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Inderdaad, erg jammer.

Verwijderd

Crystal007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:24:
Ik vind het ook een beetje jammer dat mensen me meteen af kappen , super goed advies voor mensen die willen weten of je de komende weken nog verder omhoog of omlaag gaat (hangt dus van de komende 2/3 dagen af) .. en meteen van ahh kan dus 2 kanten op blabla goeie voorspelling.

Gaan jullie maar lekker door met je 200 euro investeringen, ik heb 25k in crypto zitten en nog eens 3 ton in aandelen ik spreek echt wel uit ervaring met trend Changes hoor. Zo was ik er in 2008 mooi uit tijdens de crisis en in 2009 weer mooi ingestapt, heeft me totaal geen rendement gekost door heel simpel de zelfde lijn te trekken als in mijn vorige post. long term trend Changes zijn ECHT krachtig, lach me maar uit. Punt.
Is het dan niet zo dat dergelijke trendchanges totaal niet opgaan voor crypto, stel dat er ineens weer berichtgeving wordt gedaan vanuit china of korea met betrekking tot regulaties of minen, of andere sterke manipulatie van de markt je voorspellingen totaal onderuit vegen?

Verwijderd

Crystal007 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:26:
Cryptosletje zie mijn post boven jou, daar ligt de kracht.
Helaas niet een hoog niveau hier :/

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:25:
[...]

Persoonlijk denk ik dat het alle kanten op kan gaan en zie ik de kracht van dergelijke analyses niet echt in.

Voor hetzelfde geld gaat het de totaal andere kant op... Waar ligt dan de kracht van dergelijke trend changes?
Er word nu snel bepaald of we de weg omhoog gaan vinden of omlaag blijven gaan. Dan heb je het dus over naar de 13k gaan of naar de 8k gaan. Dit is info waar je heel veel mee kan doen. Je kan er voor kiezen om een bepaald punt te verkopen wanneer de trend omlaag gaat, of juist om te kopen wanneer de trend omhoog gaat. Het is zeer onwaarschijnlijk dat we op dit punt waar we nu zitten blijven hangen. Of we gaan flink omhoog, of we gaan flink omlaag. Zet je buyorders en sellorders daar op klaar en verdien een hoop geld.

Verwijderd

Hoe denken jullie een down of up trend te kunnen herkennen?

• Crystal007
Higher highs, higher Lows, als een trap heel eenvoudig gezegd

Verwijderd

Het is niet zo bedoeld om jou uit te lachen of simpelweg belachelijk te maken. Ik zie echt de kracht niet van dit soort voorspellingen.

Heb meerdere keren ta's gezien van mensen met hoog aanzien die compleet van de kaart werden geveegd, het geeft een indicatie maar geen zekerheid, toch?

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Nou, proficiat grote jongen. Als je dan toch een zinnige uitvoerige analyse te delen hebt, doe dat dan even in het handelstopic. Hier geraakt het sowieso direct ondergesneeuwd.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• A87
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Ooit is huidige auto versleten, dan weer een andere }:O

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:35:
[...]

Het is niet zo bedoeld om jou uit te lachen of simpelweg belachelijk te maken. Ik zie echt de kracht niet van dit soort voorspellingen.

Heb meerdere keren ta's gezien van mensen met hoog aanzien die compleet van de kaart werden geveegd, het geeft een indicatie maar geen zekerheid, toch?
Maar het is wel vervelend als mensen tijd en moeite erin steken om vervolgens voor schut te worden gezet (niet specifiek door jou btw slet). Tuurlijk is TA niet leidend en altijd correct, maar het klopt te vaak wel om helemaal als onzin weg te worden gezet. Crypto is volatiel en sterk afhankelijk van emotie en nieuws, maar toch zijn er wel degelijk trends te herkennen. Denken jullie echt dat de meer succesvollere investeerders zomaar ergens geld tegenaan gooien in de hoop dat het stijgt?

Verwijderd

Jammer dat mensen niet gewoon inhoudelijk over lambo kunnen praten zonder weer te beginnen over moon en Ferrari...

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
[...]

Maar waarom moet er iedere keer zo cynisch op iedere TA worden gereageerd? Prima als je er zelf niets mee hebt, maar laat het dan voor wat het is en ga er verder niet op in.

Ik kan het waarderen als mensen hier een TA delen en het onderbouwen, ook als ik het niet met ze eens ben. Maar de laatste tijd moet je je hier haast gaan verantwoorden als je een TA deelt, of krijg je allemaal cynische reacties. Dat wordt nogal vermoeiend.

• Helix
  • Laatst online: 28-01 20:30
Is ook allemaal niets mee met TA's, vaak zit er ook wel een kern van waarheid in. Echter is het zo dat we in deze markt gemanipuleerd worden door de whales, die doen wat ze willen. Die houden zich niet aan een TA.

Verwijderd

Een beetje positiviteit kan geen kwaad.

Eric Choe‏
@CryptoChoe

Market Update:

Overall resistance at $570 billion.

If total market-cap can break through - it's alt-season again. It's just a matter of when.

Get ready for those tax returns.

• PilatuS
  • Niet online
pirodr01 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Maar het is wel vervelend als mensen tijd en moeite erin steken om vervolgens voor schut te worden gezet (niet specifiek door jou btw slet). Tuurlijk is TA niet leidend en altijd correct, maar het klopt te vaak wel om helemaal als onzin weg te worden gezet. Crypto is volatiel en sterk afhankelijk van emotie en nieuws, maar toch zijn er wel degelijk trends te herkennen. Denken jullie echt dat de meer succesvollere investeerders zomaar ergens geld tegenaan gooien in de hoop dat het stijgt?
Precies :)

En TA is meer dan zeggen we gaan omlaag naar 6k en weer omhoog naar 12k. TA is ook zien dat er een kanaal vormt van lower highs en higher lows. Wanneer dat zo door gaat komt er een punt dat er naar boven of naar onderen uitgebroken gaat worden. Dat is wat er nu ook aan de hand is. Sowieso is dit iets wat keer op keer gewoon klopt.

• Pap3rclip
  • Laatst online: 09-11-2025
[...]

Het geeft inderdaad een indicatie, je gaat nooit 100% juist zitten maar meer dan 50% is genoeg, toch?
Ik gebruik ook regelmatig TA en dat heeft me toch al een aantal leuke trades opgeleverd (meestal op een periode van 1u tot paar dagen).
Vind het bovendien ook jammer dat je er zo voor afgeknald wordt in bepaalde communities (niet tegen iemand persoonlijk gericht, en je hebt het ook gewoon op andere communities zoals Reddit etc.)
Voor mij heeft TA wel degelijk een significante toegevoegde waarde en vind het leuk als anderen die van hun sharen.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Bmfd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:43:
[...]

Maar waarom moet er iedere keer zo cynisch op iedere TA worden gereageerd? Prima als je er zelf niets mee hebt, maar laat het dan voor wat het is en ga er verder niet op in.

Ik kan het waarderen als mensen hier een TA delen en het onderbouwen, ook als ik het niet met ze eens ben. Maar de laatste tijd moet je je hier haast gaan verantwoorden als je een TA deelt, of krijg je allemaal cynische reacties. Dat wordt nogal vermoeiend.
Dat lijkt de "state of mind" tegenwoordig. Je ziet het overal. Hier maar ook elders op de wereld zoals in de US, waar ze ook de meest krankzinnige logica gebruiken om hun views goed te praten. Het zal wel in het eten ofzo zitten of al die onzinnige draadloze troep waar wij ons 24/7 aan blootstellen. Who knows. In ieder geval merk ik veel warped mindsets op van mensen die gewoon niet kunnen stoppen met dit soort dingen. Ieder zijn mening, respecteer het. Gelijk halen hoeft geen wedstrijd te worden.

Verwijderd

pirodr01 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:40:
[...]

Ok ok sorry. Je hebt wel een punt maar aan de andere kant zie ik het nog steeds als een voorspelling waarna het 2 kanten op kan gaan. Meer als dat is het ook niet toch?

En heb de beste man bedankt voor de moeite die hij neemt om het in deze groep tamme hyenas te gooien.

Zijn post zou misschien beter tot zijn recht komen in het handelstopic waar de grotere jongens rollen met de dobbelstenen.

Een topic waar jongens zoals ikzelf dan ook uit respect wegblijven.

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:52:
[...]

Ok ok sorry. Je hebt wel een punt maar aan de andere kant zie ik het nog steeds als een voorspelling waarna het 2 kanten op kan gaan. Meer als dat is het ook niet toch?

En heb de beste man bedankt voor de moeite die hij neemt om het in deze groep tamme hyenas te gooien.

Zijn post zou misschien beter tot zijn recht komen in het handelstopic waar de grotere jongens rollen met de dobbelstenen.

Tuurlijk kan het altijd 2 kanten op, maar het is toch fijn dat er hulpmiddelen zijn waarmee je de waarschijnlijkheid van 1 van de 2 enigszins kunt inschatten? Dit is echter niet zo simpel als het klinkt, waardoor mensen die er onvoldoende kennis van hebben het al snel als abacadabra afdoen.

Verwijderd

Kom op, zo veel is dat ook weer niet.

Advies en visie is natuurlijk altijd leuk om over te hebben, maar soms heb ik het gevoel dat mensen die een paar jaar geleden een maandsalaris er in hebben gestoken en dit simpel door maar vast te houden hebben kunnen vermeerderen tot tonnen, zich opeens 'kenner' en 'guru' of
'visionair 'manen. Twitter zit 'r vol mee

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Wat een nonsens en ook nog eens triest zeg... |:(

Hiermee zeg je eigenlijk dat het hier gewoon een slangenpit mag blijven 'want we hebben ook een serieus topic'...

Sorry maar dit is precies de instelling die we (ik in ieder geval) hier niet willen zien.. Omdat het een slowchat topic is hoeft het niet te betekenen dat mensen op een normale manier met elkaar om kunnen gaan toch??

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Kunnen we weer even ontopic heren? Ipv over crypto hebben we t nu over ons gedrag in een bepaald subforum. Erg onvolwassen. En owja ontopic: Kut VEN.

• Ypuh
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:45:
If total market-cap can break through - it's alt-season again. It's just a matter of when.
Het is nu meer een alt-winter.

Ben nog niet zo positief gestemd vandaag.

• PilatuS
  • Niet online
[...]
aan de andere kant zie ik het nog steeds als een voorspelling waarna het 2 kanten op kan gaan. Meer als dat is het ook niet toch?
En daar kan je wat mee doen. Zit je in fiat wacht je af tot het omhoog uitbreekt om te kopen. Zit je in BTC zet je een sellorder er in en een buy order om bij te kopen. Het punt is hier niet dat het omhoog of omlaag gaat. Zoals het nu gaat is het of omhoog naar de 12+k of omlaag naar 9k of lager. Dat is toch echt info waar je een hoop mee kan doen.

• Therapy777
  • Laatst online: 12-01 21:01

Therapy777

Metal!

Pff VEN blijft hard dalen... Denk dat ik me maar even afzijdig haal iig tot het ICX event. Dan wel meteen verkopen net voor het event.

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:17:
Hier ook 164 ncash gekocht. Als deze op een dollar of 10 staat is dat een mooie hodl!

• Ypuh
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28167739_227994337775186_4201242677965641985_n.jpg?oh=4825d9ce2f1db28223adf13d449b4c97&oe=5B135763

• pirodr01
Therapy777 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:12:
Pff VEN blijft hard dalen... Denk dat ik me maar even afzijdig haal iig tot het ICX event. Dan wel meteen verkopen net voor het event.
Lijkt net een klein beetje tot leven te komen..

• A87
  • Niet online

A87

Bitch Cash. Geld voor vrouwen.

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 27-02-2018 17:25 ]

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
M’n zak met VEN’s is zojuist 20% groter geworden. Wat een sukkel ben ik toch!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Trent900 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:26:
Net gekocht?

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Uiteraard! Sell the news werkt altijd. Maar volgens iemand anders ben je maar een grote sukkel. Terwijl zijn bag nog altijd even groot is, minder BTC waard en waarschijnlijk ook nog eens verlies in fiat.

Let me be the sucker!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

pirodr01 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Tuurlijk kan het altijd 2 kanten op, maar het is toch fijn dat er hulpmiddelen zijn waarmee je de waarschijnlijkheid van 1 van de 2 enigszins kunt inschatten? Dit is echter niet zo simpel als het klinkt, waardoor mensen die er onvoldoende kennis van hebben het al snel als abacadabra afdoen.
Ik zag gisteren iemand een ta over xrp delen.

Xrp volgt btc bijna exact most of the time, net zoals vele andere coins.

Ik denk... Ik dan hé, dat de enige coin waar je moeite in moet steken om een ta over te maken Btc is, aangezien de rest voor 90% beïnvloed wordt door die koers. En de koers van de rest kan hoogstens iets anders doen wanneer er een leuk nieuwtje is en daar houd je geen rekening mee met een ta meestal.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• A87
  • Niet online

A87

Trent900 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:26:
Viagra VENt 8)7

Verwijderd

D-Ed schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:58:
[...]

Wat een nonsens en ook nog eens triest zeg... |:(

Hiermee zeg je eigenlijk dat het hier gewoon een slangenpit mag blijven 'want we hebben ook een serieus topic'...

Sorry maar dit is precies de instelling die we (ik in ieder geval) hier niet willen zien.. Omdat het een slowchat topic is hoeft het niet te betekenen dat mensen op een normale manier met elkaar om kunnen gaan toch??
Prima. Bij de volgende TA hou ik me wel gewoon stil, en laat ik over aan de mensen die er blijkbaar wel het nut van inzien.

Ik zie een plaatje met een groene lijn omhoog en een rode lijn naar beneden, met een punt erin verwerkt waarop het kritisch wordt. Als ik heel eerlijk ben zag het er niet erg professioneel uit, maar dat terzijde.

Mijn opmerking werd meteen beledigend geïnterpreteerd en toen bleek dat de reacties op de TA ongewenst waren werden direct de broekzakjes leeggegooid op tafel. Valt ook iets over te zeggen met het woord denigrerend erin verwerkt. Het is niet zo dat ik de beste man lacherig de grond in wou stampen.

Point taken en blijf posten die TA. Het is niet mijn intentie om het hier voor anderen te vergallen. Sorry als dat wel zo overkwam.

• pirodr01
Flagg schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:30:
[...]

Ik zag gisteren iemand een ta over xrp delen.

Xrp volgt btc bijna exact most of the time, net zoals vele andere coins.

Ik denk... Ik dan hé, dat de enige coin waar je moeite in moet steken om een ta over te maken Btc is, aangezien de rest voor 90% beïnvloed wordt door die koers. En de koers van de rest kan hoogstens iets anders doen wanneer er een leuk nieuwtje is en daar houd je geen rekening mee met een ta meestal.
Ben het met je eens dat TA zinvoller wordt en meer kans van slagen heeft op de grotere munten...inderdaad BTC maar ook ETH en LTC zie ik regelmatig met aanzienlijke nauwkeurigheid in kaart worden gebracht.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
pirodr01 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Inderdaad. Bij de traditionele aandelenmarkt bv. wordt veelvuldig gebruik gemaakt van TA's en FA's, maar binnen crypto wordt de waarde ineens in twijfel getrokken. :)

Het gaat er vooral om wie de charts maakt. Er zit veel troep tussen, maar dat komt voornamelijk omdat er veel mensen een paar maanden geleden met charts zijn begonnen toen we in een bullmarket zaten en dan valt de markt nou eenmaal makkelijker te voorspellen. Nu de markt wat grilliger is, kun je naar mijn mening duidelijk zien wie verstand van zaken heeft en wie op goed geluk maar wat zegt.

Daarnaast zie je dat veel mensen binnen crypto emotioneel gehecht zijn aan hun investering. Vaak gaan mensen van een bullish scenario uit, want dat is waar ze op hopen. De signalen die aangeven dat een daling aannemelijker is worden weggewuifd, want daar zitten ze zelf niet op te wachten. Het is niet zomaar dat hopen op een daling (short gaan) niet echt geliefd is binnen crypto.

• pirodr01
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:32:
[...]

Prima. Bij de volgende TA hou ik me wel gewoon stil, en laat ik over aan de mensen die er blijkbaar wel het nut van inzien.

Ik zie een plaatje met een groene lijn omhoog en een rode lijn naar beneden, met een punt erin verwerkt waarop het kritisch wordt. Als ik heel eerlijk ben zag het er niet erg professioneel uit, maar dat terzijde.

Mijn opmerking werd meteen beledigend geïnterpreteerd en toen bleek dat de reacties op de TA ongewenst waren werden direct de broekzakjes leeggegooid op tafel. Valt ook iets over te zeggen met het woord denigrerend erin verwerkt. Het is niet zo dat ik de beste man lacherig de grond in wou stampen.

Point taken en blijf posten die TA. Het is niet mijn intentie om het hier voor anderen te vergallen. Sorry als dat wel zo overkwam.
d:)b

(mocht je het leuk vinden je s verder in te verdiepen, zodat het niet langer alleen maar groene en rode lijntjes zijn..: https://www.youtube.com/channel/UCnqZ2hx679DqRi6khRUNw2g).

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

pirodr01 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 17:32:
[...]

Ben het met je eens dat TA zinvoller wordt en meer kans van slagen heeft op de grotere munten...inderdaad BTC maar ook ETH en LTC zie ik regelmatig met aanzienlijke nauwkeurigheid in kaart worden gebracht.
ETH en ltc volgen idd ook meer een eigen koers dus daar kan het ook zeker nuttig zijn. Maar alle ta's zouden een soort disclaimer moeten hebben dat het gebaseerd is op een bepaald koersverloop van btc.

Maar de rest? Volledig nutteloos en is alleen maar in de hoop meer volgers te krijgen of meer subscribers, want dat is gewoon cashen als je het goed doet.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Het is ook meer dat het elke keer gebeurd als iemand probeert iets van een analyse te maken of te posten. Niet perse jij nu hier, mijn mening.
Pagina: 1 ... 120 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!