Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Las op Twitter iets over een Binance hack? Met foto van een tekst die daar op wees. FUD?Danny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Binance schat om vannacht 05:00 uur onze tijd weer online te gaan. Ik denk een klein dipje eerst. Iets met mensen die bang zijn, hun shit verkopen en doei zeggen. Zielig, maar ik ga er wel van uit.
Toch een vervelend "lange" downtime.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
jaDAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:50:
[...]
Las op Twitter iets over een Binance hack? Met foto van een tekst die daar op wees. FUD?
Verwijderd
Is hier gelukkig pas 10x langs gekomen. Check hun eigen twitter even. Replication issue. Komt allemaal goedDAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:50:
[...]
Las op Twitter iets over een Binance hack? Met foto van een tekst die daar op wees. FUD?
Ik ga er wel van uit dat het zo is, maar als er een hack is zeg je dat niet meteen natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:51:
[...]
Is hier gelukkig pas 10x langs gekomen. Check hun eigen twitter even. Replication issue. Komt allemaal goed
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ongereguleerd en gedecentraliseerd. You gotta love it.DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:53:
Zie het nu ook meermaals in het topic staan op andere paginas. Sorry zit niet de hele dag alle paginas te checken. Wat een hufters die dat weer allemaal gaan verspreiden.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:51:
[...]
Is hier gelukkig pas 10x langs gekomen. Check hun eigen twitter even. Replication issue. Komt allemaal goed

we gaan gewoon de 10k aantikken!Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:53:
Gaat de BTC vanavond de 9k halen?

Laten we maar eens een keer positief zijn.
Mijn tv.....yeaaaaahhhhh!!!🙆♂️🙆♂️🙆♂️Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:55:
[...]
we gaan gewoon de 10k aantikken!![]()
Laten we maar eens een keer positief zijn.
Hadden ze het ook maar gewoon cyberdicht moeten maken, niet? /sYpuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:31:
Denk dat de Noord Koreanen in opdracht van de Russen Binance gehackt hebben. You heard it here first.
https://www.ccn.com/europ...oin-admits-ecb-president/
Draghi stated:
“However, recent developments, such as the listing of Bitcoin futures contracts by US exchanges, could lead European banks too to hold positions in Bitcoin, and therefore we will certainly look at that.”
[ Voor 49% gewijzigd door RaptorXS op 08-02-2018 18:07 ]
Tegenwoordig is de piek tussen 18 en 20 uur en gaat het naar het diepste punt rond 2 uur, dus ik denk het niet. Doe er je voordeel mee.Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:53:
Zolang Binance down is gebeurt er heel weinig denk ik. Als we al een kant op gaan zal het neerwaarts zijn met dank aan de FUD.Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:53:
Groetjes, FaceDown.
Dat jij dit weekend in volle teugen mag genieten van je 77 inch OLED ... (kijk zelf geen tv, maar ik gun hem jou van harteTon Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:02:
[...]
Mijn tv.....yeaaaaahhhhh!!!🙆♂️🙆♂️🙆♂️

Doe jij straks nog even een opportunistische voorspelling aangaande LTC?
Laten we hopen dat het goedkomt met Binance, is voor iedereen beter.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:08:
[...]
Zolang Binance down is gebeurt er heel weinig denk ik. Als we al een kant op gaan zal het neerwaarts zijn met dank aan de FUD.
Ik zit trouwens niet op Binance.
Zou mooi zijn als ik hem morgen al kan halen.😚😚😚Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:10:
[...]
Dat jij dit weekend in volle teugen mag genieten van je 77 inch OLED ... (kijk zelf geen tv, maar ik gun hem jou van harte)
Geen tv kijken is net als veganisme, ook al is het absoluut niet relevant ik meld het toch even.Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:10:
[...]
Dat jij dit weekend in volle teugen mag genieten van je 77 inch OLED ... (kijk zelf geen tv, maar ik gun hem jou van harte)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Oké John, dat is inderdaad totaal geen FUD. Ik hou er al over op
Ik gun ook iedereen hun winst!RaptorXS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:14:
Ik gun iedereen hun winst behalve sommige shillers die maar blijven doordrammen.
Laat het dan eerst ff naar beneden knallen, 3k á 4k ben ik tevreden mee. Dan mag het weer omhoog.
Buy-orders?Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:
[...]
Ik gun ook iedereen hun winst!
Laat het dan eerst ff naar beneden knallen, 3k á 4k ben ik tevreden mee. Dan mag het weer omhoog.
Ik heb er wel 1 hoor, maar ik kijk bewust geen nieuws of andere actualiteiten, al zeker geen commerciële rommel waarvan ik na een half uur al begin te twijfelen of ik wellicht de enige vorm van intelligentie ben op deze planeet, erotisch getint materiaal of films is absoluut uit den boze en alle vormen van sport waarbij reclame centraal staat als verdienmodel worden ook direct weggezapt.Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:
[...]
Geen tv kijken is net als veganisme, ook al is het absoluut niet relevant ik meld het toch even.![]()
Dus blijft over ... de radio functie, miracast, documentaires en soms pak ik een interview mee wat noemenswaardig is. Dan zijn we er wel.
Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:
[...]
Ik gun ook iedereen hun winst!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Zo ken ik nog iemand. Ben jij ook iemand die zich aan alle dingen des werelds ergerd?Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:18:
[...]
Ik heb er wel 1 hoor, maar ik kijk bewust geen nieuws of andere actualiteiten, al zeker geen commerciële rommel waarvan ik na een half uur al begin te twijfelen of ik wellicht de enige vorm van intelligentie ben op deze planeet, erotisch getint materiaal of films is absoluut uit den boze en alle vormen van sport waarbij reclame centraal staat als verdienmodel worden ook direct weggezapt.
Dus blijft over ... de radio functie, miracast, documentaires en soms pak ik een interview mee wat noemenswaardig is. Dan zijn we er wel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Erotisch getint materiaal.. Ja stel je voor. Dat kan natuurlijk echt nietTurbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:18:
[...]
Ik heb er wel 1 hoor, maar ik kijk bewust geen nieuws of andere actualiteiten, al zeker geen commerciële rommel waarvan ik na een half uur al begin te twijfelen of ik wellicht de enige vorm van intelligentie ben op deze planeet, erotisch getint materiaal of films is absoluut uit den boze en alle vormen van sport waarbij reclame centraal staat als verdienmodel worden ook direct weggezapt.
Nee, maar wel aan zaken die te bestempelen zijn aan gebrek aan intelligentie ... zoiets begint al bij vragen stellen over een apparaat terwijl je de gebruiksaanwijzing nog nooit hebt aangeraakt bijvoorbeeld.Mozes123 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:21:
[...]
Zo ken ik nog iemand. Ben jij ook iemand die zich aan alle dingen des werelds ergerd?
Zullen we maar weer on topic gaan voor ik dadelijk een berisping krijg.
Wil je d'r al weer uit?BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:25:
Noob hier, ik heb twee weken geleden ook wat zakgeld in coins omgezet en nu vraag ik me af hoe je het beste je coins weer in fiat kunt omzetten. Eerst eth of ltc kopen en dat op bv coinbase verkopen voor euro's of zijn er andere/betere manieren?
Er zijn andere manieren, maar de manier waarop je het beschrijft zie ik persoonlijk als beste. En op coinbase/gdax kun je nog kijken of je het via de site of beurs wilt verkopen.BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:25:
Noob hier, ik heb twee weken geleden ook wat zakgeld in coins omgezet en nu vraag ik me af hoe je het beste je coins weer in fiat kunt omzetten. Eerst eth of ltc kopen en dat op bv coinbase verkopen voor euro's of zijn er andere/betere manieren?
Lol, nee maar ik wil wel voorbereid zijn
thnx!Isaya schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:27:
[...]
Er zijn andere manieren, maar de manier waarop je het beschrijft zie ik persoonlijk als beste. En op coinbase/gdax kun je nog kijken of je het via de site of beurs wilt verkopen.
[ Voor 44% gewijzigd door BrainBugs op 08-02-2018 18:29 ]
Met tier 4 kun je op Litebit cashen tot 5 ton per week.BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Gelijk heb je.👍BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:28:
[...]
Ik deel je zorgen, aan de andere kant is dit geen schedule maintenance maar een incident. Welk incident precies zal nog moeten blijken. 😅Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:27:
Ben er niet helemaal gerust op qua Binance. Gewoon de #5 exchange qua volume die onaangekondigd 24u plat gaat. Ben nog niet helemaal bang dat al mijn coins weg zijn, maar wel dat mensen zodra hij weer online is hun geld eruit trekken. Kan me niet voorstellen dat iedereen doodleuk verder gaat alsof er niets gebeurd is, terwijl normaal gesproken bij het kleinste gerucht de koers als x2 of /2 gaat.
Waaaaattt.......moet ik 5 weken wachten op mijn Bugatti?😠😠😠Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:29:
[...]
Met tier 4 kun je op Litebit cashen tot 5 ton per week.
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 08-02-2018 18:33 ]
Als je de binance op twitter leest weet je ook waarom. Beetje onderzoek kleine moeiteRecklezz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Ik deel je zorgen, aan de andere kant is dit geen schedule maintenance maar een incident. Welk incident precies zal nog moeten blijken. 😅
Bekijk binance (@binance_2017): https://twitter.com/binance_2017?s=08
Wat is dat toch met veel geen tv kijkers, eerst volledig irrelevant melden dat ze geen tv kijken en daarna vertellen dat ze zichzelf te intelligent vinden om tv te kijken.... Ik parafraseer een beetje uiteraard.Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:18:
[...]
Ik kijk ook geen tv, maar vind het gewoon niet interessant. Ga toch geen epistel schrijven erover,en voel met ook niet intelligenter door.
Tv kijken wordt binnenkort weer hip zelfs, mannen met baarden en puntsnorren die in chiletjes naar boer zoekt vrouw kijken.
Collega zei overigens lachend tegen mij dat ik best een klootzak ben soms. Ik vraag me dan af ze dat klootzak menen of het lachen....
(Oftewel neem mij niet te serieus, dat doe ik ook niet.
De wachttijd is 6 maanden...Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:33:
[...]
Waaaaattt.......moet ik 5 weken wachten op mijn Bugatti?😠😠😠
Nee das de transactietijd als je met Bitcoin betaalt hebt.Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:36:
[...]
De wachttijd is 6 maanden...spoiler:volgens mijn laatste offerte
Doe geen moeite. Dit is veel te complex voor jou. Gewoon lekker op de bank door blijven geilen naar elke blote tiet op tv, terwijl je vrouwlief haar handje vasthebt. Of misschien heb je wel iets anders vastLuuk schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:24:
[...]
Erotisch getint materiaal.. Ja stel je voor. Dat kan natuurlijk echt niet
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Is de 77inch oled halen je doel?Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:
[...]
Zou mooi zijn als ik hem morgen al kan halen.😚😚😚
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Doe geen moeite. Dit is veel te complex voor jou. Gewoon lekker op de bank door blijven geilen naar elke blote tiet op tv, terwijl je vrouwlief haar handje vasthebt. Of misschien heb je wel iets anders vast![]()

Wat is er vreemd? VEN/BTC blijft ongeveer gelijk. BTC/EUR stijgt (bitcoin stijgt in waarde). VEN stijgt dan ook in waarde.HoppyF schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:
Het lijkt erop dat het niet werken van Binance gevolgen heeft voor de koers van de VEN (en vast ook andere coins).
Binance heeft normaal gesproken 1/2 van de VEN handel.
De grafiek laat zien dat de BTC heel vreemd doet tov de Euro koers.
https://www.moonstats.com/ven
(klik op BTC en dan EUR)
Ik vind het eerder vreemd dat 1 exchange voorziet in 50% van de VEN handel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je kan toch in Binance perfect inloggen ? Ik in elk geval wel, mijn coins zijn ook aanwezig...Je kan wsl niet traden maar met je coins is volgens mij niks aan de hand.Recklezz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:30:
[...]
Ik deel je zorgen, aan de andere kant is dit geen schedule maintenance maar een incident. Welk incident precies zal nog moeten blijken. 😅
Ik probeer op changelly iets om te wisselen en krijg dit als adres waar het heen meot worden gestuurd
bitcoincash:qr852e3yrxy2ut79w0mzjcyeug05kmlg3uf65tfhd3
ik snap dit niet is dit het adres of moet dat bitoincash: weg worden gehaaldd?
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 08-02-2018 18:44 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Onderwerp kwam toevallig ter sprake van de week op het werk. Van de 6 mensen aan tafel keken 5 eigenlijk nooit meer TV. Simpele conclusie: waarom TV (lees: reclame) kijken als je het via uitzending gemist, Netflix, TPB oid kan kijken.
Kijk alleen nog af en toe een voetbalwedstrijd omdat je dan zeker weet 2x 45m geen reclames te hoeven kijken (zelfs dat doe ik vaak via livestreams).
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 08-02-2018 18:43 ]
"Unfortunately, we will have to focus on restoring our system so that Mr. Mcafee can use our system to trade ASAP. Servicing our users is always the highest priority. Every Binancian is as important as Mr. Mcafee to us. We appreciate their patience and strong support."
https://twitter.com/cz_binance/status/961647955965915136
https://twitter.com/cz_binance/status/961653349887045633
De communicatie van Binance blijft in ieder geval heel actief.
Topreactie!Isaya schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:42:
CZ van Binance heeft gereageerd op McAfee:
"Unfortunately, we will have to focus on restoring our system so that Mr. Mcafee can use our system to trade ASAP. Servicing our users is always the highest priority. Every Binancian is as important as Mr. Mcafee to us. We appreciate their patience and strong support."
https://twitter.com/cz_binance/status/961647955965915136
https://twitter.com/cz_binance/status/961653349887045633
De communicatie van Binance blijft in ieder geval heel actief.
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Doe geen moeite. Dit is veel te complex voor jou. Gewoon lekker op de bank door blijven geilen naar elke blote tiet op tv, terwijl je vrouwlief haar handje vasthebt. Of misschien heb je wel iets anders vast![]()

Uhm....
Wat doen we hier eigenlijk??
Njah, Binance ligt eruit. Verveel me dood.Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:44:
Nou kom op jongens even centraal. *Klopt op tafel* We dwalen af.
Uhm....
Wat doen we hier eigenlijk??
Ik heb de eerste boot een beetje gemist maar wacht rustig af op een slachtveld😉
Kijk geen tv meer dus heb geen zak te doen nu.
Wachten tot Binance weer open gaat. Wat moet ik anders met m'n leven?Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:44:Wat doen we hier eigenlijk??
75 of 65 inch qled.
Heb al een 60 inch plasma en een 48 inch full hd.
Uiteraard ga ik hier niet al m'n muntjes aan besteden, maar het ding kost toch zo'n 4,5k euro.
daarom stap ik nu ook uit bitcoin cash wat een rommelRichh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
Wie heeft er vandaag Bitcoin Cash zitten pumpen? +25% hou toch op.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Waar hedde gij die glazenbol vandaan jonge?Sam2013 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:45:
Leuk en aardig maar vanavond en komende dagen wordt het weer sale!!!!!
Ik heb de eerste boot een beetje gemist maar wacht rustig af op een slachtveld😉
Tijd om meer fiat te storten?TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:46:
[...]
Wachten tot Binance weer open gaat. Wat moet ik anders met m'n leven?
Je gaat toch niet echt 4,5k uitgeven aan een TV die niet eens OLED is?Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
[...]
75 of 65 inch qled.
Uiteraard ga ik hier niet al m'n muntjes aan besteden, maar het ding kost toch zo'n 4,5k euro.
QLED is marketing onzin

Bitcoin judas waarschijnlijk ofwel Roger Ver en zijn makkers.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
Wie heeft er vandaag Bitcoin Cash zitten pumpen? +25% hou toch op.
OLED is ook onzin.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:48:
[...]
Je gaat toch niet echt 4,5k uitgeven aan een TV die niet eens OLED is?
QLED is marketing onzin
Je weet dat QLED gewoon een normale LED TV is en in het niet valt bij OLED?Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
[...]
75 of 65 inch qled.
Kleuren zijn veel mooier.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:48:
[...]
QLED is marketing onzin
Je druk maken om het paneeltje in een apparaat waar schijnbaar niemand naar kijkt is wel heel slim?Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:48:
[...]
QLED is marketing onzin
Kan mij het schelen wat voor techniek het is, het is een tv komt beeld vanaf wanneer nodig. /Care.
Marketing onzin maar nog steeds mooie tv's.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:48:
[...]
QLED is marketing onzin
Je kan hier een gratis online oogtest doen: https://oogfonds.nl/alles...oe-de-oogtest/de-oogtest/
Het zijn mooie TV's.. maar als je nou moet kiezen tussen een Fiat Panda of een Lambo en ze zouden beide even duur zijn, zou je dan ook zeggen dat de Fiat Panda nog steeds een mooie auto is?Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Marketing onzin maar nog steeds mooie tv's.
Alles is relatief
[ Voor 42% gewijzigd door Richh op 08-02-2018 18:55 ]
Samsung 9f wil ik.Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Marketing onzin maar nog steeds mooie tv's.
Marketing heeft bij jou iig goed gewerkt dat je al technieken gaat zitten verdedigen.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Je kan hier een gratis online oogtest doen: https://oogfonds.nl/alles...oe-de-oogtest/de-oogtest/
Generate a 100” image from 4” away and 130” image from 9” away
30.000 dollar:
6.000 dollar:
Moet nog even doortraden dus...
meh.
Jammer dat alle mensen tegenwoordig geilen op lekkere felle kleurtjes en niet verder kijken naar dingen als contrast en zwartwaardes.
Maar maakt niet uit, ieder zijn eigen voorkeur.
Voor mij geen nieuwe TV bij winst, als ik de komende maand nog een beetje verdien aan mijn crypto dan maar weer wat omzetten naar fiat en weer op vakantie.
Nee joh geen QledTon Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
[...]
75 of 65 inch qled.

Is niks meer dan VA paneel met quantom dot filter. Voegt werkelijk waar niks toe. Als je dan een LCD haalt koop dan een X930E van Sony.
[ Voor 15% gewijzigd door ion op 08-02-2018 18:59 ]
Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:54:
[...]
Marketing heeft bij jou iig goed gewerkt dat je al technieken gaat zitten verdedigen.

Bij de luchtmacht hebben ze mijn ogen al nagekeken, niet kleurenblind. 🙆♂️🙆♂️🙆♂️Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]
[...]
Het zijn mooie TV's.. maar als je nou moet kiezen tussen een Fiat Panda of een Lambo en ze zouden beide even duur zijn, zou je dan ook zeggen dat de Fiat Panda nog steeds een mooie auto is?
Alles is relatief
Ben er toch eerlijk gezegd een beetje bang van dat mensen die QLED boven OLED verkiezen ons land moeten verdedigenTon Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Bij de luchtmacht hebben ze mijn ogen al nagekeken, niet kleurenblind. 🙆♂️🙆♂️🙆♂️

+9999999999Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Ben er toch eerlijk gezegd een beetje bang van dat mensen die QLED boven OLED verkiezen ons land moeten verdedigen
Nee idd ik begrijp er serieus waar helemaal niks van.
Ik heb hetzelfde met mensen die andere willen overtuigen dat het paneeltje in tv x beter is dan in tv y.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Ben er toch eerlijk gezegd een beetje bang van dat mensen die QLED boven OLED verkiezen ons land moeten verdedigen
Ik heb gekeken naar formaat die we max (42" dus) kwijt konden (ik vond 32" voldoende, vriendin helaas niet) bij Coolblue geselecteerd op prijs laag-hoog, Netflix ondersteuning aangevinkt. En de goedkoopste besteld.
Vorige tv was een Philips ambilight omdat ik het geen zin had om iedere keer het lampje erachter aan te doen.
Nu opgelost met kaku overigens. Was aanvankelijk goedkoper geweest om dat meteen te doen geef ik ruiterlijk toe.
[ Voor 58% gewijzigd door Flagg op 08-02-2018 19:06 ]

QLED is puur marketing.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:
[...]

Samsung geeft ook een garantie tegen inbranden.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:
[...]
En als ik naar zwart wil kijken zet ik hem wel uit.
Amai, koop dan een X930E of een Z9D.Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:02:
[...]
Samsung geeft ook een garantie tegen inbranden.
En als ik naar zwart wil kijken zet ik hem wel uit.
Te mooi om waar te zijn.BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:04:
Wat vinden julllie van COSS?
Ach, met deze koersen zal het wel een Samsung micro-led worden volgend jaar.
Ja? Waarom? Vanwege de Fee Split Allocation?
Als het klopt gaan ze fiat toevoegen in maart
[ Voor 10% gewijzigd door BrainBugs op 08-02-2018 19:08 ]
Best investment ever voor mij.BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:04:
Wat vinden julllie van COSS?
Eerder 3 jaar denk. Microled gaat nog wel even duren.Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:06:
[...]
Ach, met deze koersen zal het wel een Samsung micro-led worden volgend jaar.
Als je zoiets roept, moet je het wel onderbouwen
[ Voor 33% gewijzigd door ion op 08-02-2018 19:10 ]
Betwijfel Ik, Samsung wil gewoon bovenaan staan.ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Eerder 3 jaar denk. Microled gaat nog wel even duren.
[...]
Als je zoiets roept, moet je het wel onderbouwen
qled, oled, plasma, x930.lg65c7
Ja op 0.09 cent.
Dan geloof je het niet. Be my guest.Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:11:
[...]
Betwijfel Ik, Samsung wil gewoon bovenaan staan.
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!