[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 204 Laatste
Acties:
  • 580.477 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-10 15:37

Nutellaah

Bits N Sites

Ik kan aanmelden op Binance en zie alles nog staan...

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Danny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:
[...]

Binance schat om vannacht 05:00 uur onze tijd weer online te gaan. Ik denk een klein dipje eerst. Iets met mensen die bang zijn, hun shit verkopen en doei zeggen. Zielig, maar ik ga er wel van uit.

Toch een vervelend "lange" downtime. :(
Las op Twitter iets over een Binance hack? Met foto van een tekst die daar op wees. FUD?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:50:
[...]

Las op Twitter iets over een Binance hack? Met foto van een tekst die daar op wees. FUD?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:50:
[...]

Is hier gelukkig pas 10x langs gekomen. Check hun eigen twitter even. Replication issue. Komt allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Exit scam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:51:
[...]

Is hier gelukkig pas 10x langs gekomen. Check hun eigen twitter even. Replication issue. Komt allemaal goed
Ik ga er wel van uit dat het zo is, maar als er een hack is zeg je dat niet meteen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Gaat de BTC vanavond de 9k halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zie het nu ook meermaals in het topic staan op andere paginas. Sorry zit niet de hele dag alle paginas te checken. Wat een hufters die dat weer allemaal gaan verspreiden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:53:
Zie het nu ook meermaals in het topic staan op andere paginas. Sorry zit niet de hele dag alle paginas te checken. Wat een hufters die dat weer allemaal gaan verspreiden.
Ongereguleerd en gedecentraliseerd. You gotta love it. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/24780p.jpg

O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

we gaan gewoon de 10k aantikken! oOo
Laten we maar eens een keer positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJmetal
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-11-2021
Bch gaat wel als een malle zeg vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:55:
[...]

we gaan gewoon de 10k aantikken! oOo
Laten we maar eens een keer positief zijn.
Mijn tv.....yeaaaaahhhhh!!!🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:31:
Denk dat de Noord Koreanen in opdracht van de Russen Binance gehackt hebben. You heard it here first.
Hadden ze het ook maar gewoon cyberdicht moeten maken, niet? /s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
:) Het leuktse nieuwtje van de dag vind ik toch deze:
https://www.ccn.com/europ...oin-admits-ecb-president/
Draghi stated:

“However, recent developments, such as the listing of Bitcoin futures contracts by US exchanges, could lead European banks too to hold positions in Bitcoin, and therefore we will certainly look at that.”

[ Voor 49% gewijzigd door RaptorXS op 08-02-2018 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
Tegenwoordig is de piek tussen 18 en 20 uur en gaat het naar het diepste punt rond 2 uur, dus ik denk het niet. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Zolang Binance down is gebeurt er heel weinig denk ik. Als we al een kant op gaan zal het neerwaarts zijn met dank aan de FUD.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:02:
[...]

Mijn tv.....yeaaaaahhhhh!!!🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️
Dat jij dit weekend in volle teugen mag genieten van je 77 inch OLED ... (kijk zelf geen tv, maar ik gun hem jou van harte :Y )

Doe jij straks nog even een opportunistische voorspelling aangaande LTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:08:
[...]

Zolang Binance down is gebeurt er heel weinig denk ik. Als we al een kant op gaan zal het neerwaarts zijn met dank aan de FUD.
Laten we hopen dat het goedkomt met Binance, is voor iedereen beter.
Ik zit trouwens niet op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:10:
[...]

Dat jij dit weekend in volle teugen mag genieten van je 77 inch OLED ... (kijk zelf geen tv, maar ik gun hem jou van harte :Y )

Zou mooi zijn als ik hem morgen al kan halen.😚😚😚

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:10:
[...]

Geen tv kijken is net als veganisme, ook al is het absoluut niet relevant ik meld het toch even. :P ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ik gun iedereen hun winst behalve sommige shillers die maar blijven doordrammen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 15:18
Die John is echt een aparte een. "I'm not trying to spread FUD, but Binance might have been hacked" - gebaseerd op random (gephotoshopte?) foto's waarvan hij niet prijs geeft waar het weg komt.

Oké John, dat is inderdaad totaal geen FUD. Ik hou er al over op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
RaptorXS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:14:
Ik gun iedereen hun winst behalve sommige shillers die maar blijven doordrammen.
Ik gun ook iedereen hun winst!

Laat het dan eerst ff naar beneden knallen, 3k á 4k ben ik tevreden mee. Dan mag het weer omhoog. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:
[...]

Laat het dan eerst ff naar beneden knallen, 3k á 4k ben ik tevreden mee. Dan mag het weer omhoog. 8)
Buy-orders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:
[...]

Geen tv kijken is net als veganisme, ook al is het absoluut niet relevant ik meld het toch even. :P ;)
Ik heb er wel 1 hoor, maar ik kijk bewust geen nieuws of andere actualiteiten, al zeker geen commerciële rommel waarvan ik na een half uur al begin te twijfelen of ik wellicht de enige vorm van intelligentie ben op deze planeet, erotisch getint materiaal of films is absoluut uit den boze en alle vormen van sport waarbij reclame centraal staat als verdienmodel worden ook direct weggezapt.

Dus blijft over ... de radio functie, miracast, documentaires en soms pak ik een interview mee wat noemenswaardig is. Dan zijn we er wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:14

gws24

Thinking is hard!

Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:15:
[...]

(y)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:18:
[...]

Ik heb er wel 1 hoor, maar ik kijk bewust geen nieuws of andere actualiteiten, al zeker geen commerciële rommel waarvan ik na een half uur al begin te twijfelen of ik wellicht de enige vorm van intelligentie ben op deze planeet, erotisch getint materiaal of films is absoluut uit den boze en alle vormen van sport waarbij reclame centraal staat als verdienmodel worden ook direct weggezapt.

Dus blijft over ... de radio functie, miracast, documentaires en soms pak ik een interview mee wat noemenswaardig is. Dan zijn we er wel. ;)
Zo ken ik nog iemand. Ben jij ook iemand die zich aan alle dingen des werelds ergerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:14

gws24

Thinking is hard!

@FaceDown goede nieuwe ondertitel _O-

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Erotisch getint materiaal.. Ja stel je voor. Dat kan natuurlijk echt niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 17:41
Noob hier, ik heb twee weken geleden ook wat zakgeld in coins omgezet en nu vraag ik me af hoe je het beste je coins weer in fiat kunt omzetten. Eerst eth of ltc kopen en dat op bv coinbase verkopen voor euro's of zijn er andere/betere manieren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Mozes123 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:21:
[...]

Zo ken ik nog iemand. Ben jij ook iemand die zich aan alle dingen des werelds ergerd?
Nee, maar wel aan zaken die te bestempelen zijn aan gebrek aan intelligentie ... zoiets begint al bij vragen stellen over een apparaat terwijl je de gebruiksaanwijzing nog nooit hebt aangeraakt bijvoorbeeld.

Zullen we maar weer on topic gaan voor ik dadelijk een berisping krijg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:25:
Noob hier, ik heb twee weken geleden ook wat zakgeld in coins omgezet en nu vraag ik me af hoe je het beste je coins weer in fiat kunt omzetten. Eerst eth of ltc kopen en dat op bv coinbase verkopen voor euro's of zijn er andere/betere manieren?
Wil je d'r al weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:29
Ben er niet helemaal gerust op qua Binance. Gewoon de #5 exchange qua volume die onaangekondigd 24u plat gaat. Ben nog niet helemaal bang dat al mijn coins weg zijn, maar wel dat mensen zodra hij weer online is hun geld eruit trekken. Kan me niet voorstellen dat iedereen doodleuk verder gaat alsof er niets gebeurd is, terwijl normaal gesproken bij het kleinste gerucht de koers als x2 of /2 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-10 20:46
BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:25:
Er zijn andere manieren, maar de manier waarop je het beschrijft zie ik persoonlijk als beste. En op coinbase/gdax kun je nog kijken of je het via de site of beurs wilt verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainBugs
Lol, nee maar ik wil wel voorbereid zijn :)
Isaya schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:27:
[...]

Er zijn andere manieren, maar de manier waarop je het beschrijft zie ik persoonlijk als beste. En op coinbase/gdax kun je nog kijken of je het via de site of beurs wilt verkopen.
thnx!

[ Voor 44% gewijzigd door BrainBugs op 08-02-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:28:
[...]

Met tier 4 kun je op Litebit cashen tot 5 ton per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
BrainBugs schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:28:
[...]

Gelijk heb je.👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 17:06
Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:27:
Ben er niet helemaal gerust op qua Binance. Gewoon de #5 exchange qua volume die onaangekondigd 24u plat gaat. Ben nog niet helemaal bang dat al mijn coins weg zijn, maar wel dat mensen zodra hij weer online is hun geld eruit trekken. Kan me niet voorstellen dat iedereen doodleuk verder gaat alsof er niets gebeurd is, terwijl normaal gesproken bij het kleinste gerucht de koers als x2 of /2 gaat.
Ik deel je zorgen, aan de andere kant is dit geen schedule maintenance maar een incident. Welk incident precies zal nog moeten blijken. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:29:
[...]

Met tier 4 kun je op Litebit cashen tot 5 ton per week.
Waaaaattt.......moet ik 5 weken wachten op mijn Bugatti?😠😠😠

[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 08-02-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 15:44
Recklezz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:30:
[...]

Ik deel je zorgen, aan de andere kant is dit geen schedule maintenance maar een incident. Welk incident precies zal nog moeten blijken. 😅
Als je de binance op twitter leest weet je ook waarom. Beetje onderzoek kleine moeite

Bekijk binance (@binance_2017): https://twitter.com/binance_2017?s=08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Wat is dat toch met veel geen tv kijkers, eerst volledig irrelevant melden dat ze geen tv kijken en daarna vertellen dat ze zichzelf te intelligent vinden om tv te kijken.... Ik parafraseer een beetje uiteraard. :P

Ik kijk ook geen tv, maar vind het gewoon niet interessant. Ga toch geen epistel schrijven erover,en voel met ook niet intelligenter door. :+ Chillax man, geen tv kijken was 10 jaar geleden best bijzonder maar ken onderhand meer mensen die geen of heel weinig tv kijken dan wel.

Tv kijken wordt binnenkort weer hip zelfs, mannen met baarden en puntsnorren die in chiletjes naar boer zoekt vrouw kijken. :P

Collega zei overigens lachend tegen mij dat ik best een klootzak ben soms. Ik vraag me dan af ze dat klootzak menen of het lachen.... :+

(Oftewel neem mij niet te serieus, dat doe ik ook niet. ;) )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:33:
[...]

Waaaaattt.......moet ik 5 weken wachten op mijn Bugatti?😠😠😠
De wachttijd is 6 maanden...
spoiler:
volgens mijn laatste offerte

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Turbo-Puppy schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:36:
[...]

De wachttijd is 6 maanden...
spoiler:
volgens mijn laatste offerte
Nee das de transactietijd als je met Bitcoin betaalt hebt. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Luuk schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:24:
[...]

Erotisch getint materiaal.. Ja stel je voor. Dat kan natuurlijk echt niet :D
Doe geen moeite. Dit is veel te complex voor jou. Gewoon lekker op de bank door blijven geilen naar elke blote tiet op tv, terwijl je vrouwlief haar handje vasthebt. Of misschien heb je wel iets anders vast (y) :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:13:
[...]

Zou mooi zijn als ik hem morgen al kan halen.😚😚😚
Is de 77inch oled halen je doel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:38:
[...]
Doe geen moeite. Dit is veel te complex voor jou. Gewoon lekker op de bank door blijven geilen naar elke blote tiet op tv, terwijl je vrouwlief haar handje vasthebt. Of misschien heb je wel iets anders vast (y) :)
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/www.mbird.com/wp-content/uploads/2012/01/Buddy+Christ-11.jpg?resize=230%2C310

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
HoppyF schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:
Het lijkt erop dat het niet werken van Binance gevolgen heeft voor de koers van de VEN (en vast ook andere coins).
Binance heeft normaal gesproken 1/2 van de VEN handel.
De grafiek laat zien dat de BTC heel vreemd doet tov de Euro koers.
https://www.moonstats.com/ven
(klik op BTC en dan EUR)
Wat is er vreemd? VEN/BTC blijft ongeveer gelijk. BTC/EUR stijgt (bitcoin stijgt in waarde). VEN stijgt dan ook in waarde.

Ik vind het eerder vreemd dat 1 exchange voorziet in 50% van de VEN handel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 14:06
Recklezz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:30:
[...]

Je kan toch in Binance perfect inloggen ? Ik in elk geval wel, mijn coins zijn ook aanwezig...Je kan wsl niet traden maar met je coins is volgens mij niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Hallo kan iemand helpen? ik snap niet hoe je moet exchangen op changelly..

Ik probeer op changelly iets om te wisselen en krijg dit als adres waar het heen meot worden gestuurd
bitcoincash:qr852e3yrxy2ut79w0mzjcyeug05kmlg3uf65tfhd3

ik snap dit niet is dit het adres of moet dat bitoincash: weg worden gehaaldd?

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 08-02-2018 18:44 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Onderwerp kwam toevallig ter sprake van de week op het werk. Van de 6 mensen aan tafel keken 5 eigenlijk nooit meer TV. Simpele conclusie: waarom TV (lees: reclame) kijken als je het via uitzending gemist, Netflix, TPB oid kan kijken.

Kijk alleen nog af en toe een voetbalwedstrijd omdat je dan zeker weet 2x 45m geen reclames te hoeven kijken (zelfs dat doe ik vaak via livestreams).

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 08-02-2018 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-10 20:46
CZ van Binance heeft gereageerd op McAfee:
"Unfortunately, we will have to focus on restoring our system so that Mr. Mcafee can use our system to trade ASAP. Servicing our users is always the highest priority. Every Binancian is as important as Mr. Mcafee to us. We appreciate their patience and strong support."
https://twitter.com/cz_binance/status/961647955965915136
https://twitter.com/cz_binance/status/961653349887045633

De communicatie van Binance blijft in ieder geval heel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Isaya schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:42:
CZ van Binance heeft gereageerd op McAfee:
"Unfortunately, we will have to focus on restoring our system so that Mr. Mcafee can use our system to trade ASAP. Servicing our users is always the highest priority. Every Binancian is as important as Mr. Mcafee to us. We appreciate their patience and strong support."
https://twitter.com/cz_binance/status/961647955965915136
https://twitter.com/cz_binance/status/961653349887045633

De communicatie van Binance blijft in ieder geval heel actief.
Topreactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:38:
[...]
:') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nou kom op jongens even centraal. *Klopt op tafel* We dwalen af.

Uhm....

Wat doen we hier eigenlijk?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:44:
Nou kom op jongens even centraal. *Klopt op tafel* We dwalen af.

Uhm....

Wat doen we hier eigenlijk?? :)
Njah, Binance ligt eruit. Verveel me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Leuk en aardig maar vanavond en komende dagen wordt het weer sale!!!!!
Ik heb de eerste boot een beetje gemist maar wacht rustig af op een slachtveld😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:45:
[...]

Njah, Binance ligt eruit. Verveel me dood.
Kijk geen tv meer dus heb geen zak te doen nu. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Wachten tot Binance weer open gaat. Wat moet ik anders met m'n leven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Wie heeft er vandaag Bitcoin Cash zitten pumpen? +25% hou toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:39:
[...]

Is de 77inch oled halen je doel?
75 of 65 inch qled.
Heb al een 60 inch plasma en een 48 inch full hd.
Uiteraard ga ik hier niet al m'n muntjes aan besteden, maar het ding kost toch zo'n 4,5k euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
daarom stap ik nu ook uit bitcoin cash wat een rommel

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Sam2013 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:45:
Leuk en aardig maar vanavond en komende dagen wordt het weer sale!!!!!
Ik heb de eerste boot een beetje gemist maar wacht rustig af op een slachtveld😉
Waar hedde gij die glazenbol vandaan jonge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
TomTorquay schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:46:
[...]
Wachten tot Binance weer open gaat. Wat moet ik anders met m'n leven? :?
Tijd om meer fiat te storten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
[...]

75 of 65 inch qled.
Uiteraard ga ik hier niet al m'n muntjes aan besteden, maar het ding kost toch zo'n 4,5k euro.
Je gaat toch niet echt 4,5k uitgeven aan een TV die niet eens OLED is?

QLED is marketing onzin -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:47:
Bitcoin judas waarschijnlijk ofwel Roger Ver en zijn makkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-10 15:18
Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:48:
[...]

OLED is ook onzin.

spoiler:
Said no one ever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:35
[...]

75 of 65 inch qled.
Je weet dat QLED gewoon een normale LED TV is en in het niet valt bij OLED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
[...]

Kleuren zijn veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Je druk maken om het paneeltje in een apparaat waar schijnbaar niemand naar kijkt is wel heel slim?

Kan mij het schelen wat voor techniek het is, het is een tv komt beeld vanaf wanneer nodig. /Care. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
[...]

Marketing onzin maar nog steeds mooie tv's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Je kan hier een gratis online oogtest doen: https://oogfonds.nl/alles...oe-de-oogtest/de-oogtest/
Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]

Het zijn mooie TV's.. maar als je nou moet kiezen tussen een Fiat Panda of een Lambo en ze zouden beide even duur zijn, zou je dan ook zeggen dat de Fiat Panda nog steeds een mooie auto is?
Alles is relatief :)

[ Voor 42% gewijzigd door Richh op 08-02-2018 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Nopheros schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]

Samsung 9f wil ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Marketing heeft bij jou iig goed gewerkt dat je al technieken gaat zitten verdedigen. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Doe mij maar zo'n short range laser projector...

Generate a 100” image from 4” away and 130” image from 9” away

30.000 dollar:

6.000 dollar:

Moet nog even doortraden dus...

meh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:35
Jammer dat alle mensen tegenwoordig geilen op lekkere felle kleurtjes en niet verder kijken naar dingen als contrast en zwartwaardes.

Maar maakt niet uit, ieder zijn eigen voorkeur.
Voor mij geen nieuwe TV bij winst, als ik de komende maand nog een beetje verdien aan mijn crypto dan maar weer wat omzetten naar fiat en weer op vakantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

[...]

75 of 65 inch qled.
Nee joh geen Qled :X Je kan beter Oled halen. 65C7 kost zo'n 2700 euro.

Is niks meer dan VA paneel met quantom dot filter. Voegt werkelijk waar niks toe. Als je dan een LCD haalt koop dan een X930E van Sony.

[ Voor 15% gewijzigd door ion op 08-02-2018 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Flagg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:54:
[...]

Marketing heeft bij jou iig goed gewerkt dat je al technieken gaat zitten verdedigen. d:)b
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/87fea2a5c40b63d9f67dd1ee166d6214/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:53:
[...]

Je kan hier een gratis online oogtest doen: https://oogfonds.nl/alles...oe-de-oogtest/de-oogtest/

[...]

Het zijn mooie TV's.. maar als je nou moet kiezen tussen een Fiat Panda of een Lambo en ze zouden beide even duur zijn, zou je dan ook zeggen dat de Fiat Panda nog steeds een mooie auto is?
Alles is relatief :)
Bij de luchtmacht hebben ze mijn ogen al nagekeken, niet kleurenblind. 🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:58:
[...]

Bij de luchtmacht hebben ze mijn ogen al nagekeken, niet kleurenblind. 🙆‍♂️🙆‍♂️🙆‍♂️
Ben er toch eerlijk gezegd een beetje bang van dat mensen die QLED boven OLED verkiezen ons land moeten verdedigen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:59:
[...]

Ben er toch eerlijk gezegd een beetje bang van dat mensen die QLED boven OLED verkiezen ons land moeten verdedigen :/
+9999999999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Nee idd ik begrijp er serieus waar helemaal niks van.
[...]

Ik heb hetzelfde met mensen die andere willen overtuigen dat het paneeltje in tv x beter is dan in tv y.

Ik heb gekeken naar formaat die we max (42" dus) kwijt konden (ik vond 32" voldoende, vriendin helaas niet) bij Coolblue geselecteerd op prijs laag-hoog, Netflix ondersteuning aangevinkt. En de goedkoopste besteld.

Vorige tv was een Philips ambilight omdat ik het geen zin had om iedere keer het lampje erachter aan te doen.

Nu opgelost met kaku overigens. Was aanvankelijk goedkoper geweest om dat meteen te doen geef ik ruiterlijk toe. :+

[ Voor 58% gewijzigd door Flagg op 08-02-2018 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:18
QLED -O- OLED *O*

QLED is puur marketing.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
[...]

Samsung geeft ook een garantie tegen inbranden.
En als ik naar zwart wil kijken zet ik hem wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ziet er dus naar uit dat ik gewoon om 5u wekkertje mag zetten. So much voor slapend rijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Laatst online: 14:06
Mmm alles gaat wel flink naar beneden ineens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:02:
[...]

Samsung geeft ook een garantie tegen inbranden.
En als ik naar zwart wil kijken zet ik hem wel uit.
Amai, koop dan een X930E of een Z9D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
Wat vinden julllie van COSS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:04:
[...]

Amai, koop dan een X930E of een Z9D.
Ach, met deze koersen zal het wel een Samsung micro-led worden volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
Ja? Waarom? Vanwege de Fee Split Allocation?
Als het klopt gaan ze fiat toevoegen in maart

[ Voor 10% gewijzigd door BrainBugs op 08-02-2018 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Best investment ever voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Heeft iemand al een OLEDcoin geïntroduceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:06:
[...]

Ach, met deze koersen zal het wel een Samsung micro-led worden volgend jaar.
Eerder 3 jaar denk. Microled gaat nog wel even duren.
Als je zoiets roept, moet je het wel onderbouwen ;) Ik krijg dus al mooi sinds november mijn fee split allocation >:)

[ Voor 33% gewijzigd door ion op 08-02-2018 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Nu online
Bijna onder de 8k, nog 4k te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainBugs
ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:08:
[...]

Best investment ever voor mij.
Ja? Laag ingestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:09:
[...]

Eerder 3 jaar denk. Microled gaat nog wel even duren.

[...]

Als je zoiets roept, moet je het wel onderbouwen ;)
Betwijfel Ik, Samsung wil gewoon bovenaan staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zie dat de shitcoins weer helemaal terug zijn :-(
qled, oled, plasma, x930.lg65c7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Ja op 0.09 cent.
Ton Hasselt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:11:
[...]

Betwijfel Ik, Samsung wil gewoon bovenaan staan.
Dan geloof je het niet. Be my guest.
Pagina: 1 ... 13 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!