Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Even F5, dan is het volgens mij beter
Of heb je er nu nog last van, dan haal ik het weg
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het is in beta nog, maar daarom is het interessant om te halen.muffstuff schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:16:
[...]
Fair enough, dat is waar dat er voor een hoop sites wel wat te zeggen valt qua ontevreden gebruikers. Wellicht is het nog teveel beta waardoor mensen er nu scam aan vast hangen. Either way ik brand mijn vingers er nog niet aan.
Als je nog iets meer over wilt lezen: https://www.reddit.com/r/...ss_after_1_week_with_the/
En zie het als een tip, COSS ATH was 3$, terwijl het nog in beta was en zonder fiat traden en fatsoenlijke UI.
[ Voor 8% gewijzigd door ion op 08-02-2018 15:20 ]
Je hebt gelijk hoor, ik was wellicht iets te voorbarig met mijn reply.DAMAGE schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Je kunt over heeeeeeel veel sites 'scam' vinden. Soms is het ook gewoon niet terecht, maar het is altijd goed om alert te zijn.
nee die in spoiler tags is anders, en hidden gelukkigmiicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
[...]
Even F5, dan is het volgens mij beter
Of heb je er nu nog last van, dan haal ik het weg
Als je ze vasthoudt tot de zomer ga je er met een leuke winst uitCounter_culture schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:03:
[...]
Ik zit er ook nog in; gekocht rond de 8 dollar dus heb nog wel wat goed te maken
Verwijderd
Zul je zien, pas weer online als BTC in een duikvlucht naar beneden gaatmiicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:13:
[...]
Er is al aangekondigd dat hij rond 4 uur vannacht (nederlandse tijd) weer online komt.

Omdat ik mijn coins niet kan verkopen door BinanceVerwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
Waarom zit icx eigenlijk in de lift, heb ik nieuws gemist?
ICX heeft al dagen het #1 of #2 trade volume op Binance.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
Dunno why, maar heb er redelijk van geprofiteerd (voor het eerst).
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 08-02-2018 15:20 ]
En ik ben van mening dat als je er een serieus bedrag instopt, en je niet weet wat je doet, het ook serieus mis zou kunnen gaan en alles kan verliezen.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:58:
@hmr Ben van mening als je er een serieus bedrag instopt het ook serieus zou kunnen renderen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Thanks, ik zal het eens gaan lezen.ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:18:
[...]
Het is in beta nog, maar daarom is het interessant om te halen.
Als je nog iets meer over wilt lezen: https://www.reddit.com/r/...ss_after_1_week_with_the/
die torens staan niet meer hoorionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:23:
Ik weet nog de dagen dat mensen WTC een scam noemde. En kijk waar het nu is.
???tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:25:
And its gone
ok, ik was even niet meetias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:27:
@oldgrumpy die torens toen der tijd. Kijk maar op de site van monero gold welke torens ik bedoel.
De leeftijd he
Wat denk je dat er gaat gebeuren? Binance heeft een groot marktaandeel, maar nou ook weer niet zó groot dat het de hele markt omhoog of omlaag gaat sleuren denk ik.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:21:
Ik ben serieus wel benieuwd wat er met de koers gaat gebeuren zodra Binance online komt. Als dat echt 4 uur vannacht is dan ga ik het niet live meemaken in ieder geval
Ik vind vandaag een prima dag om te stabiliseren, dat wekt vertrouwen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
lift? -2% staan ze opVerwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:17:
Verwijderd
Update, nee dus.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2018 15:42 ]
Doe jij werk voor Coss aangezien je aangeeft binnenkort een nieuw design van ze te krijgen?ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Sneak preview van de fontpage (nog oude foto, krijg binnekort een nieuw design van ze) [afbeelding]
Komende 2-3 weken zijn ze klaar met alle bugs fixen van exchange zelf, dan gaan ze zo snel mogelijk alle andere pagina's updaten naar nieuwe interface.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren. Maar denk wel dat het voor een beving in de koersen gaat zorgen, als je kijkt naar de marketcap staat Binance met de BTC/USDT koers op 5 van alle BTC koersen, dus kan een behoorlijke impact hebben.Richh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:39:
[...]
Wat denk je dat er gaat gebeuren? Binance heeft een groot marktaandeel, maar nou ook weer niet zó groot dat het de hele markt omhoog of omlaag gaat sleuren denk ik.
Ik vind vandaag een prima dag om te stabiliseren, dat wekt vertrouwen.
Wat interessant is, is om te kijken hoe hoog de koers stond op het tijdstip dat Binance offline ging. Alle buy/sell orders van dat moment zitten dus nog in het systeem. Als die nadat Binance weer live gaat niet binnen een half uur aangepast worden zijn ze dus actief.
Ik denk dat als de huidige koers lager is dan de koers toen Binance offline ging, dat de koers wel wat omhoog schiet, als in, alle buy orders die af gaan. Andersom misschien wel hetzelfde.
Het ligt er ook aan welke markt op het moment slaapt als Binance online komt. Echt niet iedereen gaat zijn/haar wekker ervoor zetten. Als de de voorspelde 4 uur vannacht halen, slaapt dus met name Europa, wat in vergelijking met de USA en Azië (volgens mij, correct me if i'm wrong) de kleinste markt is, en dan zal het dus de minste impact hebben.
Maar ik denk dat het wel voor een redelijke dip/opleving kan zorgen, ook weer niet gigantisch, omdat de koers tot nu toe redelijk stabiel is. Maar goed, we gaan het zien.
Nee, maar ik zit wil een prive test groep van de exchange.gws24 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:42:
[...]
Doe jij werk voor Coss aangezien je aangeeft binnenkort een nieuw design van ze te krijgen?
SSSTTT niet zeggen!!powercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:43:
[...]
+21% eerder vandaag![]()
https://www.huobi.pro/icx_eth/exchange/
[ Voor 29% gewijzigd door ion op 08-02-2018 15:47 ]
Ach ja ik ben de komende tijd toch niet van plan om te day traden dus zolang Binance niet is gehackt vind ik het prima.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:37:
@zwembroek en ik vraag mij wie eigenlijk wel precies weet , wat hij of zij aan het doen is in de crypto. Het is allemaal behoorlijk onzeker. Je kan het zelf prima verkloten of heel goed doen, maar als er dan een exchange zoals binance nu dicht gaat kan je ook niks meer. Kan je je coins wel eraf halen, maar je zou maar net toevallig aan t treden zijn met je btc of wat dan ook. Sta je mooi in je zwembroek.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
GET is nog steeds onontdekt door de meute. 17.9 miljoen market cap en total supply van 33 miljoen en een werkend product; ik ga me inlezen op IDEX en EtherDelta.
https://www.telegraaf.nl/...-rijkste-bitcoinbeleggers
Binance heeft ong. 10% van het 24h volume, dus ik denk niet dat het heel veel impact gaat hebben.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:46:
[...]
Ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren. Maar denk wel dat het voor een beving in de koersen gaat zorgen, als je kijkt naar de marketcap staat Binance met de BTC/USDT koers op 5 van alle BTC koersen, dus kan een behoorlijke impact hebben.
Wat interessant is, is om te kijken hoe hoog de koers stond op het tijdstip dat Binance offline ging. Alle buy/sell orders van dat moment zitten dus nog in het systeem. Als die nadat Binance weer live gaat niet binnen een half uur aangepast worden zijn ze dus actief.
Ik denk dat als de huidige koers lager is dan de koers toen Binance offline ging, dat de koers wel wat omhoog schiet, als in, alle buy orders die af gaan. Andersom misschien wel hetzelfde.
Het ligt er ook aan welke markt op het moment slaapt als Binance online komt. Echt niet iedereen gaat zijn/haar wekker ervoor zetten. Als de de voorspelde 4 uur vannacht halen, slaapt dus met name Europa, wat in vergelijking met de USA en Azië (volgens mij, correct me if i'm wrong) de kleinste markt is, en dan zal het dus de minste impact hebben.
Maar ik denk dat het wel voor een redelijke dip/opleving kan zorgen, ook weer niet gigantisch, omdat de koers tot nu toe redelijk stabiel is. Maar goed, we gaan het zien.
Koers stond rond de 7800$ toen Binance offline ging, dus dat kan misschien wel een effect hebben.
Verstandige keuze van de heer Draghi.
[ Voor 5% gewijzigd door TechFocussed op 08-02-2018 15:54 ]
Zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze het orderboek wissen. Dat deed Kraken ook na hun downtime (maar die was natuurlijk wel een stuk langer dan hier nu verwacht wordt)miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:46:
[...]
Ow, faaackkk. Ik heb op Binance wat sell orders op ICX op 5800, 6000 en 6200 staan. Deze jongen heeft echt geen zin om vanacht om 4u z'n nest uit te gaanpowercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:43:
[...]
+21% eerder vandaag![]()

Ik sta er niet tussen, fake news dusHoppyF schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:52:
De Telegraaf noemt het beleggers ik zou eerder zeggen slimme zakenlui.
Ik las hier dat Binance een half uur de tijd geeft, maar weet niet of dat waar isanboni schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:53:
[...]
Zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze het orderboek wissen. Dat deed Kraken ook na hun downtime (maar die was natuurlijk wel een stuk langer dan hier nu verwacht wordt)
Binance heeft normaal gesproken 1/2 van de VEN handel.
De grafiek laat zien dat de BTC heel vreemd doet tov de Euro koers.
https://www.moonstats.com/ven
(klik op BTC en dan EUR)
Grappig is NederlandsRookert25 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:52:
https://coinmarketcap.com/currencies/guts-tickets/
GET is nog steeds onontdekt door de meute. 17.9 miljoen market cap en total supply van 33 miljoen en een werkend product; ik ga me inlezen op IDEX en EtherDelta.
Ja, mooi transparant team, bekijk hun Medium maar eens, overvloed aan info.Als je deze 1 jaar kan vasthouden zou ik het wel doen
Het maximale totale supply is 13 miljoen en geen 33 miljoen (coinmarketcap is hier verkeerd).Rookert25 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:52:
Hier een mooi artikel die ze gisteren verstuurd hebben:
https://blog.guts.tickets...s-get-part-0-3a37e659b69f
Paylogic + blockchain dus?Rookert25 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:52:
binance geeft dacht ik 30 min op voorhand de mogelijkheid om het orderboek te stabiliseren het terug traden gaat geen invloed hebben op de andere marktenmiicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:46:
[...]
Ik heb echt geen idee wat er gaat gebeuren. Maar denk wel dat het voor een beving in de koersen gaat zorgen, als je kijkt naar de marketcap staat Binance met de BTC/USDT koers op 5 van alle BTC koersen, dus kan een behoorlijke impact hebben.
Verwijderd
Toch hoop 50+ ers weerHoppyF schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:52:
De Telegraaf noemt het beleggers ik zou eerder zeggen slimme zakenlui.
Logisch, 50 Plussers als ikzelf hebben nu eenmaal meer te besteden als "jonkies' die spelen met hun zakgeld
Tja, enige dat ik zie zijn mensen die al in de financiele wereld zaten en al een emmer met geld hadden om ertegenaan te smijten. Met geld maak je geld (in dit geval nog iets letterlijker haha).
5 uur toch? 4 uur UCTmiicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:13:
[...]
Er is al aangekondigd dat hij rond 4 uur vannacht (nederlandse tijd) weer online komt.
Ach, ligt er maar net aan wie je met elkaar vergelijkt. Sommige mensen verdienen en krijgen meer dan de anderRaptorXS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Logisch, 50 Plussers als ikzelf hebben nu eenmaal meer te besteden als "jonkies' die spelen met hun zakgeld
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ken paylogic niet. Het is vooral goed om te zien dat ze een werkend product hebben. Ze waren laatste genoemd op een website van de UK overheid als oplossing voor ticketfraude, best tof
https://www.gov.uk/govern...bans-the-ticket-tout-bots
Slimme jonkies waren er vroeg bij en hebben al tonnen zoniet meer. De investering hoefde een paar jaar geleden niet groot te zijn.RaptorXS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:08:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door lighting_ op 08-02-2018 16:13 ]
Ook 50 Plussers zijn al jaren geleden ingestapt, ik in 2013/14.lighting_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Slimme jonkies waren er vroeg bij en hebben al tonnen zoniet meer. De investering hoefde een paar jaar geleden niet groot te zijn.
Achteraf slim, als de boel was ingestort waren het domme jongens die hun zakgeld weggegooid hadden.lighting_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Slimme jonkies waren er vroeg bij en hebben al tonnen zoniet meer. De investering hoefde een paar jaar geleden niet groot te zijn.
Risico genomen en het is tot nu toe goed gelopen.
Rookert25 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:12:
[...]
Ik ken paylogic niet. Het is vooral goed om te zien dat ze een werkend product hebben. Ze waren laatste genoemd op een website van de UK overheid als oplossing voor ticketfraude, best tof
https://www.gov.uk/govern...bans-the-ticket-tout-bots
heb in 1988 mijn eerste pc gekocht een 80386 processor met ik 512 meg harde schijf enzo ....heb nu nog altijd spijt dat ik toen geen 100.000 bitcoins gekocht heblighting_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Haha, ik ook alleen nog iets hoger. Hoop dat ze net afgegaan zijn bij die +21%.Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Ow, faaackkk. Ik heb op Binance wat sell orders op ICX op 5800, 6000 en 6200 staan. Deze jongen heeft echt geen zin om vanacht om 4u z'n nest uit te gaan.
Loopt alweer wat terug zag ik net ...powercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:43:
[...]
+21% eerder vandaag![]()
Verwijderd
En ze zijn heel bescheiden, niet te vergetenlighting_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:13:
[...]
Wel handig ja, ik geloof wel dat tickets business behoorlijk groot is. Dus ruimte voor meer spelers. Als je kijkt hoeveel festivals er in Nederland alleen al plaats vinden.ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:18:
[...]
Het is wel handig als je de concurrenten kent
Je snapt dat als de exchange down is voor werkzaamheden je trades dus ook niet uitgevoerd worden?Viep schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:19:
[...]
Haha, ik ook alleen nog iets hoger. Hoop dat ze net afgegaan zijn bij die +21%.
Wist niet dat er meer blockchain concurrenten waren op dit gebied dan Aventustias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Wel handig ja, ik geloof wel dat tickets business behoorlijk groot is. Dus ruimte voor meer spelers. Als je kijkt hoeveel festivals er in Nederland alleen al plaats vinden.
Njah, loop toch iets van €60-75 mis door deze grap. Binance heeft in de kleine lettertjes ergens staan dat ze niet liable zijn, dus tja.Viep schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:19:
[...]
Haha, ik ook alleen nog iets hoger. Hoop dat ze net afgegaan zijn bij die +21%.
Ben inderdaad ook wel benieuwd wat dit met de koersen gaat doen. Neem toch aan dat er heel wat sell orders van de mensen die 1-2% winst pakken inmiddels lager staan dan de actuele koers. Zodra Binance live gaat zullen een aantal balen en anderen profiteren. Een half uur midden in de nacht is veel te kort (al zal er altijd iemand benadeeld worden in een 24/7 markt).
[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 08-02-2018 16:26 ]
[ Voor 7% gewijzigd door radem205 op 08-02-2018 16:27 ]
Ahhh, had ergens begrepen dat de openstaande orders alsnog uitgevoerd gingen worden bij het weer online komen. Soort inhaalslag zeg maar. Klinkt nu ik het opschrijf idd niet logisch. Ach ja. Dan moeten ze tussen 5 en 7 morgenochtend nog maar een keertje +21% gaan.mark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:23:
[...]
Je snapt dat als de exchange down is voor werkzaamheden je trades dus ook niet uitgevoerd worden?
helaasradem205 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:26:
Ik kan nu wel zonder problemen inloggen op Binance (traden dus nog niet). Mogelijk kunnen orders ook geannuleerd worden (ik kan in ieder geval in mijn orderboek).
Hun API lijkt nog wel downradem205 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:26:
Ik kan nu wel zonder problemen inloggen op Binance (traden dus nog niet). Mogelijk kunnen orders ook geannuleerd worden (ik kan in ieder geval in mijn orderboek).
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Kan je niet inloggen? Of kan je de order niet annuleren?
Ik kan er inderdaad ook weer bij, maar krijg een 'FailedSystem maintenance' melding wanneer ik ze probeer te annuleren.radem205 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:26:
Koersen etc. lijken ook bevoreren te zijn.
Als ze het orderboek niet leeggooien, worden alle openstaande orders alsnog uitgevoerd. Dat zal echter alleen binnen Binance zijn en dus volgens de koersontwikkeling die alle openstaande orders tot gevolg hebben. Het zal niet de stijging of daling van de globale markt "naspelen" en het kan ook eventjes duren voordat de arbitragebots de koers weer gelijk hebben getrokken met de andere exchanges.Viep schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Ahhh, had ergens begrepen dat de openstaande orders alsnog uitgevoerd gingen worden bij het weer online komen. Soort inhaalslag zeg maar. Klinkt nu ik het opschrijf idd niet logisch. Ach ja. Dan moeten ze tussen 5 en 7 morgenochtend nog maar een keertje +21% gaan.
Binance schat om vannacht 05:00 uur onze tijd weer online te gaan. Ik denk een klein dipje eerst. Iets met mensen die bang zijn, hun shit verkopen en doei zeggen. Zielig, maar ik ga er wel van uit.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:46:
[...]
Toch een vervelend "lange" downtime.
Maak er gebruik van zou ik zeggen. Koers trekt wel weer recht. Blijft door arbitrage echt niet lang lager dan andere exchanges.Danny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Binance schat om vannacht 05:00 uur onze tijd weer online te gaan. Ik denk een klein dipje eerst. Iets met mensen die bang zijn, hun shit verkopen en doei zeggen. Zielig, maar ik ga er wel van uit.
Groetjes, FaceDown.
Ze zoeken het maar uit, ik wil gewoon lekker slapen.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:32:
[...]
Maak er gebruik van zou ik zeggen. Koers trekt wel weer recht. Blijft door arbitrage echt niet lang lager dan andere exchanges.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
kan nog komen he kraken heeft dat toen ook gedaanAtlAntA schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:34:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze hun orderbooks NIET leeggooien. Je kan niet van je miljoenen gebruikers over de hele wereld verwachten dat ze allemaal om dezelfde tijd inloggen om te kijken of ze nog wel willen dat de orders doorgaan toch?
Ik mag hopen dat ze die orderbooks leeggooien. Alle orders laten staan/af laten gaan zou echt slecht zijn.AtlAntA schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:34:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze hun orderbooks NIET leeggooien. Je kan niet van je miljoenen gebruikers over de hele wereld verwachten dat ze allemaal om dezelfde tijd inloggen om te kijken of ze nog wel willen dat de orders doorgaan toch?

Noess niet mijn veel te hoge VEN sell order eruit gooien, ik hoop nog steeds dat iemand ze wil hebben voor 850k sats per stukDanny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:37:
[...]
Ik mag hopen dat ze die orderbooks leeggooien. Alle orders laten staan/af laten gaan zou echt slecht zijn.
Gelukkig waren er in 1988 ook geen bitcoins, dus dat scheelt dan weer.wally228 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:19:
[...]
heb in 1988 mijn eerste pc gekocht een 80386 processor met ik 512 meg harde schijf enzo ....heb nu nog altijd spijt dat ik toen geen 100.000 bitcoins gekocht heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel jonguh, ik had in 1964 al BitcoinCornermanNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:43:
[...]
Gelukkig waren er in 1988 ook geen bitcoins, dus dat scheelt dan weer.
Toen waren Bitcoins nog in 8 bit.CornermanNL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:43:
[...]
Gelukkig waren er in 1988 ook geen bitcoins, dus dat scheelt dan weer.
8itcoins?Counter_culture schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:50:
[...]
Toen waren Bitcoins nog in 8 bit.
[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 08-02-2018 16:57 ]
Is dat niet riskant? Als het erg druk is (lag) en er zit net een grote marktorder voor je? Dan koop je tegen een veel te hoge prijs of je verkoopt veel te laag.Malarky schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:54:
Ik zit vanavond klaar op mijn trading terminal om bijvoorbeeld een Lisk limited marketorder (gewoon Poloniex koers -5%) in te schieten. Gratis rendement als jouw order als eerste wordt uitgevoerd.
Groetjes, FaceDown.
Morgen ochtend.Danny.G schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 16:30:
[...]
Binance schat om vannacht 05:00 uur onze tijd weer online te gaan. Ik denk een klein dipje eerst. Iets met mensen die bang zijn, hun shit verkopen en doei zeggen. Zielig, maar ik ga er wel van uit.
Binance has suspended trading. The company claims that they are doing a system upgrade and will resume at 2:00 AM GMT Friday. While I have no hard evidence, rumours are flying among top crypto influencers that they may have been hacked. Will keep you informed.
Cryptocurrency exchange Binance suspends trading
Company denies it was hacked and cites system upgrade for trade halt
Kan deze niet kijken maar ziet er grappig uit:
YouTube: Did Binance Get Hacked?
[ Voor 27% gewijzigd door Ryan1981 op 08-02-2018 17:17 ]
McAfee praat poep, o nee... het zat effe andersBmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:15:
McAfee, de man die alle media van FUD beschuldigd, vindt het zelf nu ook nodig om zonder enig bewijs met dit soort berichten te komen
[...]
Limitorder inschieten (die uitgevoerd wordt als vorm van market waarschijnlijk). Ik schiet een limitorder af op bijvoorbeeld Poloniex Lisk -5% koers. Dan market je alles wat er nog is weg tot Lisk -5%. Als er niks meer is heb je gewoon een buy limit in het orderbook op -5%.FaceDown schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:05:
[...]
Is dat niet riskant? Als het erg druk is (lag) en er zit net een grote marktorder voor je? Dan koop je tegen een veel te hoge prijs of je verkoopt veel te laag.
Onofficieel gezien begint de ochtend om 06:00.
Wat een idioot.. En zich maar ergeren aan FUD van anderen, nou hij doet zelf net zo lekker mee. Sjongejonge zeg..Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:15:
McAfee, de man die alle media van FUD beschuldigd, vindt het zelf nu ook nodig om zonder enig bewijs met dit soort berichten te komen
[...]

Delta was namelijk de hele dag bevroren qua pf balance.
Je ziet het oplopen het aantal mensen dat btc stort: https://blockexplorer.com...C5Nymfk1AvahsepX18SYW1Bf5
Wat een sukkels
Volgens mij is de API nog steeds dood. Mijn hele Coin Ticker lijst is leeghellsau schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:38:
Er zit beweging in mijn Delta app bij de total balance. Zou Binance weer langzaam op gang komen?
Delta was namelijk de hele dag bevroren qua pf balance.
[ Voor 18% gewijzigd door Trent900 op 08-02-2018 17:41 ]
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!