Je kan niet handelen en koersen zijn bevroren, zoals ongeveer al de hele dagwehave schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Zit er gewoon in, wel alles traag maar ben ingelogd.
Af en toe kun je inloggen maar dat heeft 0 nut.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je kan niet handelen en koersen zijn bevroren, zoals ongeveer al de hele dagwehave schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:51:
[...]
IDD, hopen dat ik het op tijd weet ...powercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:50:
[...]
Je hebt straks een half uur de tijd om je order te cancelen / opnieuw te plaatsen voordat de handel weer hervat wordt.
Dus hopen dat je in de buurt ben van je telefoon / pc als ze weer up gaan
[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 08-02-2018 13:59 ]
Zal je zien dat Binance rond 03.30 vannacht Nederlandse tijd online komt, zou me niets verbazen eerlijk gezegd.drijfhout schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Je kan niet handelen en koersen zijn bevroren, zoals ongeveer al de hele dag
Af en toe kun je inloggen maar dat heeft 0 nut.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Mijn sell order staat op 0.005815 ETH, dus je begrijpt dat ik voorlopig de deur niet meer uit gasmoken schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:58:
[...]
IDD, hopen dat ik het op tijd weet ...
Had een sell order op 0.006000 ETH staan en een paar in BNB (laagste 0.5850) .. zou met de huidige stand in ETH geen goede deal zijn (en ze waren sowieso al op het randje..)
[ Voor 98% gewijzigd door janvanduschoten op 08-02-2018 14:09 ]
Dat boeit niet. (aangezien je HODLt hoef je dus ook niet te traden).Chris.nl schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:00:
Voelt nu als blunder x: Ik hodl m'n meeste coins door ze op Binance in de wallet te laten staan
[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 08-02-2018 14:01 ]
[ Voor 97% gewijzigd door radem205 op 08-02-2018 14:05 ]
Tuurlijk niet. Geen linkjes naar Scams plaatsen, druiloor
[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 14:13 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Ja. Doen. Stuur al je eth
[ Voor 18% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 14:13 ]
Scam, er zit een extra z in de naam. Pas op!
[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 14:13 ]
Nee. Een extra 'z' in de username. Niemand gaat je zomaar gratis geld geven.
[ Voor 19% gewijzigd door Bmfd op 08-02-2018 14:08 ]
Nee! Zit een extra z in de gebruikersnaam, is scam!
[ Voor 14% gewijzigd door powercoaster op 08-02-2018 14:08 ]
Ja, de directeur van binance heeft 1 volger, het is echt!!!
[ Voor 15% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 14:13 ]
Tuurlijk niet, naam is ook czz in plaats van cz.
[ Voor 16% gewijzigd door Grotman op 08-02-2018 14:14 ]
[ Voor 24% gewijzigd door radem205 op 08-02-2018 14:06 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
I know, maar een ledger is veiliger toch? Het op Binance laten staan tot de lambojaren is betrouwbaar genoeg?mark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Dat boeit niet. (aangezien je HODLt hoef je dus ook niet te traden).
Dit dusRustStorm schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:06:
En toen stond de link 8 keer geplaatst op het forum.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En nu kun je nog nietswehave schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Linkje onklaar gemaaktRustStorm schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:06:
En toen stond de link 8 keer geplaatst op het forum.
Misschien weleens goed voor mij, aangezien ik naar mijn mening de laatste tijd veel te veel slechte trades doe.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:00:
[...]
Zal je zien dat Binance rond 03.30 vannacht Nederlandse tijd online komt, zou me niets verbazen eerlijk gezegd.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door powercoaster op 08-02-2018 14:12 ]
raak je je sleutels n keer kwijt ben je je coins kwijt. Zolang het geen wereldschokkende bedragen zijn hou ik t fijn op de exchange.Chris.nl schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:06:
[...]
I know, maar een ledger is veiliger toch? Het op Binance laten staan tot de lambojaren is betrouwbaar genoeg?
Die links naar adbeeldinguploaden.nl zijn bij ons op het werk geblokt
Lekker dan...
Over 13 uur gaan binance online, vanaf nu.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:11:
[...]
Die links naar adbeeldinguploaden.nl zijn bij ons op het werk gebloktgeen idee dus wat je telkens post
Oh lekker dan, zal voortaan de link er bijzetten: https://twitter.com/binance_2017/status/961587311648501760miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:11:
[...]
Die links naar adbeeldinguploaden.nl zijn bij ons op het werk gebloktgeen idee dus wat je telkens post
Als je je ledger aan je sleutels hebt hangen wel, als je het in een brandveilige kluis hebt liggen nietmark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:11:
[...]
raak je je sleutels n keer kwijt ben je je coins kwijt. Zolang het geen wereldschokkende bedragen zijn hou ik t fijn op de exchange.
COSS is gewoon een exchange die 50% van hun trading fees in een smart contract gooit en geeft aan alle COSS holders. That's it. COSS is de eerste exchange in Singapore die fiat trading gaat krijgen. Dus hoe meer volume, hoe meer de coin waard wordt.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:08:
Lost coss ook weer een gigantisch groot probleem op?
zat ik er niet ver naast met 03:30 nederlandse tijdMortel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:12:
[...]
Over 13 uur gaan binance online, vanaf nu.
4AM UTC
slaat de bliskem in je kluis, is je ledger ook gefrituurd.miicker schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:12:
[...]
Als je je ledger aan je sleutels hebt hangen wel, als je het in een brandveilige kluis hebt liggen niet
[ Voor 97% gewijzigd door wehave op 08-02-2018 14:17 ]
Oh?Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:15:
Overigens vallen veel mensen voor zulke soort scams op Twitter, terwijl ze naar mijn idee super obvious zijn. Waarom zou een random persoon op internet je geld gaan verdubbelen?
Onder tweets van Justin Sun worden ook telkens van dat soort scams geplaatst dat als je een X aantal Tron stuurt, je het dubbele terug krijgt. In totaal had dat adres in 2 weken tijd +330.000 Tron ontvangen, ruim 12.000$.
Tja omdat er ook nog steeds mensen zijn die Nigeriaanse prinsen hun geld sturen, en ga zo maar door. Mensen zijn voornamelijk 2 dingen: Dom en hebberig.Bmfd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:15:
Overigens vallen veel mensen voor zulke soort scams op Twitter, terwijl ze naar mijn idee super obvious zijn. Waarom zou een random persoon op internet je geld gaan verdubbelen?
Onder tweets van Justin Sun worden ook telkens van dat soort scams geplaatst dat als je een X aantal Tron stuurt, je het dubbele terug krijgt. In totaal had dat adres in 2 weken tijd +330.000 Tron ontvangen, ruim 12.000$.
Vooral het eerste!mark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:18:
[...]
Tja omdat er ook nog steeds mensen zijn die Nigeriaanse prinsen hun geld sturen, en ga zo maar door. Mensen zijn voornamelijk 2 dingen: Dom en hebberig.
Klopt, dus dat wordt een wekker zetten.Viep schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:15:
[...]
Dus moet ik middenin de nacht uit bed om mijn orders te cancellen?
Dit succes best wel een beetje zeg maar ...powercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:19:
[...]
Klopt, dus dat wordt een wekker zetten.
Je vergeet: geilmark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:18:
[...]
Tja omdat er ook nog steeds mensen zijn die Nigeriaanse prinsen hun geld sturen, en ga zo maar door. Mensen zijn voornamelijk 2 dingen: Dom en hebberig.
Verwijderd
Daarom moet je de recovery phrase ook weer ergens anders bewaren..mark-k schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:15:
[...]
slaat de bliskem in je kluis, is je ledger ook gefrituurd.
Verwijderd
Je zult zien dat iedereen zijn wekker zet, inlogt, en dat het dan weer 6 uur uitgesteld ispowercoaster schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:19:
[...]
Klopt, dus dat wordt een wekker zetten.
Het nadeel van die dingen is, dat je altijd traag bent als je het wil verkopen. Daarom heb ik voor verdeling over meerdere exchanges gekozen (ook hier zitten risico's aan natuurlijk).Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:30:
[...]
Daarom moet je de recovery phrase ook weer ergens anders bewaren..![]()
Ik heb ze in ieder geval op 2 verschillende lokaties liggen. (kilometers uit elkaar).
Ik ben geen trader, en bewaar ze dus gewoon op mijn ledger.. Mocht een exchange down gaan zoals nu met binance kan ik in het ergste geval uitwijken naar een andere exchange..
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Heb je blockfolio/delta niet naar binance gelinkt staan?Ypuh schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:31:
Geluk bij een ongeluk. M'n pf lijkt toch zo dood als een pier vandaag, dus die sell orders die ik op Binance heb staan zullen toch niet geraakt worden.
Dagje vakantie dus ^^.
Nee, heb met opzet geen apps op m'n pc en telefoon, dan zou ik echt helemaal niets meer klaar krijgen. Heb m'n coins ingevoerd op Cointrackr om de %'jes een beetje in de gaten te houden.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:32:
[...]
Heb je blockfolio/delta niet naar binance gelinkt staan?![]()
Want die update inderdaad niet meer..
Verwijderd
Klopt, al heb ik de laatste 2 weken mijn ledger wel bij de hand om toch te kunnen schuiven indien het moet.Jumpman schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:31:
[...]
Het nadeel van die dingen is, dat je altijd traag bent als je het wil verkopen. Daarom heb ik voor verdeling over meerdere exchanges gekozen (ook hier zitten risico's aan natuurlijk).
Ik vind niet meer dan normaal als je tig miljoen klanten hebt, die hele dag met geld zitten te pingelen.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:31:
Dat hele Binance gebeuren mag dan vervelend zijn, maar de informatievoorziening die nu op Twitter gebeurd is iig wel netjes. Dat mag ook wel eens gezegd worden. (ik weet niet hoe het was toen het net begon)
Verwijderd
Maar normaal en crypto-normaal zijn 2 verschillende dingen. Ik vind het iig fijn dat ze geen speculatie over laten. Screenshots van DB problemen, druk "hack" dingen gewoon de kop in als je die kans hebt. Netjes.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:35:
[...]
Ik vind niet meer dan normaal als je tig miljoen klanten hebt, die hele dag met geld zitten te pingelen.
Binance is gelukkig groot en lijkt mij professioneel... I.t.t. coinsmarkets... Zo blij dat daar mijn coins niet meer staantias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:35:
[...]
Ik vind niet meer dan normaal als je tig miljoen klanten hebt, die hele dag met geld zitten te pingelen.
maak me ook geen zorgen eigenlijkksborg schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:37:
[...]
Binance is gelukkig groot en lijkt mij professioneel... I.t.t. coinsmarkets... Zo blij dat daar mijn coins niet meer staan
Ik ook, maar vergelijk het eens met Kraken een paar weken geleden. Die lieten niks van zich horentias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:35:
[...]
Hoeveel geld je ook ergens tegenaan gooit, je kunt altijd tegen problemen aanlopen die niet simpelweg op te lossen zijn door eventjes over te schakelen naar een backup systeem. Zeker niet als je met dit soort hoeveelheden realtime transacties te maken hebt.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:38:
En volgens verdient binance gruwelijk veel geld,en had er allang een back-up syteem up and running moeten staan.
Ik had het mee gekregen ja, vrij bijzonder en ook echt een paar dagenBlik1984 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:39:
[...]
Ik ook, maar vergelijk het eens met Kraken een paar weken geleden. Die lieten niks van zich horen
Ik hoor een toekomstige werknemer...tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:38:
En volgens verdient binance gruwelijk veel geld,en had er allang een back-up syteem up and running moeten staan.
Mijn vrouw vraagt wel eens: schat, heb je €20 voor mij, ik betaal je het dubbele in natura terug.HoppyF schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:17:
[...]
Oh?
Ik stuur regelmatig een briefje van 20 euro in een envelop op in de veronderstelling dat ik dan een envelop met 40 euro terug krijg!
Dat is het ook niet, laat je niet misleiden door FaceDown's theatrale gedraghmr schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:11:
Dat zou ik echt bizar vinden... hoezo is dat een reden voor een perm ban?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Da's wel een beetje overdreven. Ze gaven inderdaad niet ieder uur een update, maar ze communiceerden wel degelijk.Blik1984 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:39:
[...]
Ik ook, maar vergelijk het eens met Kraken een paar weken geleden. Die lieten niks van zich horen
Wat niet is kan altijd nog komen. Pas als we up and running zijn kunnen we echt zeggen dat het "maar" een dag was of mogelijk wel meerdere.tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:40:
[...]
Ik had het mee gekregen ja, vrij bijzonder en ook echt een paar dagen
Geen verstand van eigenlijk, blijkbaar gebeurt het wel.anboni schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:40:
[...]
Hoeveel geld je ook ergens tegenaan gooit, je kunt altijd tegen problemen aanlopen die niet simpelweg op te lossen zijn door eventjes over te schakelen naar een backup systeem. Zeker niet als je met dit soort hoeveelheden realtime transacties te maken hebt.
Nu heb ik een nog grotere hekel aan die coin gekregen.PilatuS schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:38:
Vreemd om te zien dat Bcash vandaag 30% doet. Bij de vorige stijging was het XRP die 40% deed. Het lijkt wel of er door de whales een munt gekozen word om het hardste te laten stijgen bij een upswing.
Aan de ene kant doe je alsof je een random beginner bent, aan de andere kant lijkt het alsof je met behoorlijke bedragen strooit. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Maar ben je inmiddels bereid om verlies te lijden?tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:51:
Ik vind dat coss ook wel interessant, misschien toch maar 1eth instoppen. De vraag is alleen nu of even wachten.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sneak preview van de fontpage (nog oude foto, krijg binnekort een nieuw design van ze)tias86 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:51:
Ik vind dat coss ook wel interessant, misschien toch maar 1eth instoppen. De vraag is alleen nu of even wachten.
[ Voor 24% gewijzigd door ion op 08-02-2018 14:55 ]
als ik ff google komt er een hoop naar voren mbt SCAM en COSS.IOionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Sneak preview van de fontpage (nog oude foto, krijg binnekort een nieuw design van ze) [afbeelding]
Komende 2-3 weken zijn ze klaar met alle bugs fixen van exchange zelf, dan gaan ze zo snel mogelijk alle andere pagina's updaten naar nieuwe interface.
Ok, goed onderbouwd?muffstuff schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:57:
[...]
als ik ff google komt er een hoop naar voren mbt SCAM en COSS.IO
Ja heb er wel wat. Op het FOK! forum is het elke maand waves maand. Tot nu is er weinig gebeurd. Heb daaarom ook het meeste verkocht en de opbrengst in VEN gestoken.the_virus26 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:57:
Hier nog mensen in waves. De chart ziet er goed uit en laat zien dat we tussen 10 en 12 februari een nieuwe cycle ingaan. Je zou nu makkelijk in kunnen slaan en tot de zomer hoef je er niet meer naar te kijken. Gaat goed geld opleveren de komende maanden.
[ Voor 5% gewijzigd door Mortel op 08-02-2018 15:01 ]
Ik zit er ook nog in; gekocht rond de 8 dollar dus heb nog wel wat goed te makenthe_virus26 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:57:
Hier nog mensen in waves. De chart ziet er goed uit en laat zien dat we tussen 10 en 12 februari een nieuwe cycle ingaan. Je zou nu makkelijk in kunnen slaan en tot de zomer hoef je er niet meer naar te kijken. Gaat goed geld opleveren de komende maanden.
Dit lijkt wel een kopie van WCX.ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Sneak preview van de fontpage (nog oude foto, krijg binnekort een nieuw design van ze) [afbeelding]
Komende 2-3 weken zijn ze klaar met alle bugs fixen van exchange zelf, dan gaan ze zo snel mogelijk alle andere pagina's updaten naar nieuwe interface.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
J wat valt er te onderbouwen? Ik denk ziet er interessant uit maar google loopt over van de websites waar men waarschuwd hiervoor. Jij pleurt dit hier neer, je onderbouwd zelf ook niets toch?
[ Voor 99% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2018 15:48 ]
Allereerst dat een paar users hun deposits een aantal dagen later krijgen, zegt niets over dat het gelijk een scam is. Zoek op kraken en scam, en je krijgt ook tientallen hits op google.muffstuff schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:04:
[...]
J wat valt er te onderbouwen? Ik denk ziet er interessant uit maar google loopt over van de websites waar men waarschuwd hiervoor. Jij pleurt dit hier neer, je onderbouwd zelf ook niets toch?
Maar goed jij je zin omdat de bewijslast bij mij ligt.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2610459.0
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2706975.0
https://medium.com/@block...ico-crowdsale-aa83c3a0fd8
https://medium.com/@block...-scam-update-92f5788e9efe
Maar jij ook een pluim met je onderbouwing! Wellicht dat deze websites zelf een scam zijn die COSS in een kwaad daglicht proberen te brengen, if so, dan mijn verontschuldigingen.
Verwijderd
Er is al aangekondigd dat hij rond 4 uur vannacht (nederlandse tijd) weer online komt.Verwijderd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:12:
Ik hoop dat binance vanavond op tijd weer werkt maar ben er bang voor. Verschillende TA's geven aan toch nog een behoorlijke correctie te verwachten. Dat is wel balen dat je dan niks kan doen om de schade te beperken.
nemesis2212 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:14:
Micker je maakt het forum kapot met die gekke tekens, lijkt wel alien taal haha
[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 08-02-2018 15:49 ]
Fair enough, dat is waar dat er voor een hoop sites wel wat te zeggen valt qua ontevreden gebruikers. Wellicht is het nog teveel beta waardoor mensen er nu scam aan vast hangen. Either way ik brand mijn vingers er nog niet aan.ionn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:12:
[...]
Allereerst dat een paar users hun deposits een aantal dagen later krijgen, zegt niets over dat het gelijk een scam is. Zoek op kraken en scam, en je krijgt ook tientallen hits op google.
Daarnaast is COSS gewoon een geregistreerd bedrijf in Singapore dat bezig is met een licentie te krijgen van de MAS. In maart mogen ze al beginnen met fiat traden door middel van credit card en hebben deze deal gesloten met een lokale bank in Singapore.
Enigste reden dat er in september 2017 veel fud werd verspreid, was omdat Rune Evensen (cofounder) betrokken is geweest bij een eerder gefaald project, genaamd Veros.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq