Heeft naar mijn mening weinig met een krankzinnige markt te maken. Het was geen verkeerd idee geweest om de inhoud van de partnership met BMW toe te lichten. Daarnaast pakken mensen tijdens dit soort events hun winst, prima toch?pirodr01 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Zoals altijd, een krankzinnige markt, waarin op deze manier gereageerd wordt op een partnership met BMW en Oxford University..
Ik voel me meteen aangesproken! Bedankt voor de complimenten.wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:42:
[...]
hier op slow is 90% onzin ..da maakt het leuk, maar hier zitten toch wel een deel mensen die weten waarover ze praten (niet direkt op jou bedoeld rookerdmoest iemand quoten
) maar op vele hier die zo na een tijdje het verfziendrogensyndroom krijgen en gewoon de tijd proberen te vullen met te lullen.
en toch voel en lees ik dat er hier goede beleggers en traders zitten dus bij deze doe zo voort
Wie goed doet, die goed ontmoet.
We starten een venclub. 🙆♂️tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:42:
Misschien zijn de venboys toch meer ven van hyundai en harvard
Sunny had in ieder geval eerst BMW moeten noemen ipv de Oxford UniversityBmfd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:43:
[...]
Heeft naar mijn mening weinig met een krankzinnige markt te maken. Het was geen verkeerd idee geweest om de inhoud van de partnership met BMW toe te lichten. Daarnaast pakken mensen tijdens dit soort events hun winst, prima toch?
cool dan hebben we 5000 berichten minder per dag
[ Voor 3% gewijzigd door wally228 op 26-02-2018 17:50 ]
Heel bijzonder in ieder geval ... voor LTC trouwens hetzelfde, die is volgens mij in slaap gevallen toen hij de LitePay tweets zag. Dit is eerlijk gezegd zo'n beetje wat ik niet verwacht had. Dat koersen niet vastgehouden / gecorrigeerd worden begrijp ik prima, maar niet eens van hun plek gekomen is wel raar.pirodr01 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Zoals altijd, een krankzinnige markt, waarin op deze manier gereageerd wordt op een partnership met BMW en Oxford University..
Misschien moeten er maar eens wat Litecoins van een beurs gejat worden, een berg kwijtgeraakt zijn, en de FEE 400% omhoog ... bij voorkeur ook de transactiesnelheid naar standje slaapverwekkend. Dat is kennelijk anno 2018 de trend.
Nu allemaal massaal in COSS stappen dan
4th Maart: ERC233 Fork COSS
In maart: Full upgrade wallet infrastructure (smart contract wallets)
In maart: Engine upgrades
In maart: New DAO (faster, less fees for calling contract)
In maart: Mandatory 2FA function
Midden maart: Enroll new KYC processes
Eind maart: Fiat (CC only)
Eind maart: UI v1.1 (all pages updated, including exchange) https://imgur.com/a/JlhTa
Eind maart: Updated whitepaper (including updated roadmap)
4th Maart: ERC233 Fork COSS
In maart: Full upgrade wallet infrastructure (smart contract wallets)
In maart: Engine upgrades
In maart: New DAO (faster, less fees for calling contract)
In maart: Mandatory 2FA function
Midden maart: Enroll new KYC processes
Eind maart: Fiat (CC only)
Eind maart: UI v1.1 (all pages updated, including exchange) https://imgur.com/a/JlhTa
Eind maart: Updated whitepaper (including updated roadmap)
Bitcoin gaat zeker naar 13K in een paar dagen om...? vervolgens weer te poepen op 9-10k?? 
rare shit allemaal
rare shit allemaal
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 26-02-2018 17:52 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Heren, er moet me iets van het hart. Ik heb vandaag een gigantische kutdag (don't ask..) maar het lezen van dit topic maakt het toch wel een flink stuk beter. Hartelijk bedankt!
Kon je niet van je geld af?AtlAntA schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:52:
Heren, er moet me iets van het hart. Ik heb vandaag een gigantische kutdag (don't ask..) maar het lezen van dit topic maakt het toch wel een flink stuk beter. Hartelijk bedankt!
Dank voor de nuance dat ik niet per se het heldere licht ben hierwally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:42:
[...]
hier op slow is 90% onzin ..da maakt het leuk, maar hier zitten toch wel een deel mensen die weten waarover ze praten (niet direkt op jou bedoeld rookerdmoest iemand quoten
) maar op vele hier die zo na een tijdje het verfziendrogensyndroom krijgen en gewoon de tijd proberen te vullen met te lullen.
en toch voel en lees ik dat er hier goede beleggers en traders zitten dus bij deze doe zo voort
ja idd het heeft iets da sarcasme ..mensen op hun plaats zetten ed.AtlAntA schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:52:
Haha qua crypto gaat het prima vandaag. Doe alleen maar btc holden dus dat is wel obvious.
Bot update:
De eerste 60 uur zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.
Had helaas vanochtend om 11 uur geen tijd i.v.m. werk dus zal voortaan de updates rond 18:00 plaatsen
In 2.5 dag een winst van 3.92% op ETH, mooi resultaat. Gisteren heb ik 1x ingegrepen en heb ik handmatig 1 order met verlies verkocht, 3 kwart van het budget stond namelijk vast in LUN (nieuwe listing op binance) die na de initiele harde pump weer keihard gedumpt werd. De bot bleef hierdoor maar opkopen zonder einde. Ondertussen een kleine configuratie update gedaan om LUN te blocken.
Hopelijk komt er binnenkort een whitelisting zodat je automatisch nieuwe listings niet trade, alhoewel je daar veel winst kan pakken als ze net binnenkomen, maar als de dump eenmaal begint zal de bot hier op vastlopen.
Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic
Profit trailer topic
Had helaas vanochtend om 11 uur geen tijd i.v.m. werk dus zal voortaan de updates rond 18:00 plaatsen
| 24-02-2018 11:15 | 0.08393459 BTC | 0.943 ETH | %ETH |
| 24-02-2018 16:20 | 0.08625404 BTC | 0.962 ETH | +2.01% |
| 24-02-2018 23:22 | 0.08825106 BTC | 0.972 ETH | +3.07% |
| 25-02-2018 11:22 | 0.08960079 BTC | 0.967 ETH | +2.54% |
| 26-02-2018 17:55 | 0.08755125 BTC | 0.980 ETH | +3.92% |
In 2.5 dag een winst van 3.92% op ETH, mooi resultaat. Gisteren heb ik 1x ingegrepen en heb ik handmatig 1 order met verlies verkocht, 3 kwart van het budget stond namelijk vast in LUN (nieuwe listing op binance) die na de initiele harde pump weer keihard gedumpt werd. De bot bleef hierdoor maar opkopen zonder einde. Ondertussen een kleine configuratie update gedaan om LUN te blocken.
Hopelijk komt er binnenkort een whitelisting zodat je automatisch nieuwe listings niet trade, alhoewel je daar veel winst kan pakken als ze net binnenkomen, maar als de dump eenmaal begint zal de bot hier op vastlopen.
Deze post is enkel ter informatie en ik cross-post deze ook in de PT bot thread, voor vragen of opmerkingen, ga dan gelieve naar dat topic
Profit trailer topic
[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 26-02-2018 18:05 ]
Ik heb de afgelopen maanden dat ik coins koop voor hodl en alles ramt alleen de grond in qua waardeAtlAntA schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:52:
graag gedaan maar jij zit bij het lijstje van mensen die weten waarover ze bezig zijnRookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:54:
[...]
Dank voor de nuance dat ik niet per se het heldere licht ben hier
Jij hebt vast dezelfde coins als ik.A87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:57:
[...]
Ik heb de afgelopen maanden dat ik coins koop voor hodl en alles ramt alleen de grond in qua waarde
In welk lijstje zit Jij?wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:58:
[...]
graag gedaan maar jij zit bij het lijstje van mensen die weten waarover ze bezig zijn
Ik ga jou in de gaten houden komende tijd! ... (wat klinkt dat dreigend heh), maar dit zijn precies de dingen die ik zelf ook al voorzag, en vooral benieuwd naar was hoe deze te ondervangen. Mijn hoop is dan ook dat je gedurende deze week dagelijks wil delen in je bevindingen.Junia schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:56:
Bot update:
24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH
24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH +2.01%
24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH +3.07%
25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH +2.54%
26-02-2018 17:55 0.08755125 BTC 0.98 ETH 3.92%
Is dit overigens ProfitTrailer? (waarvan nuffie reseller is)
pssst.. [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultatenTurbo-Puppy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:01:
[...]
Is dit overigens ProfitTrailer? (waarvan nuffie reseller is)
iemand die gewoon klikt op kopen en verkopen en hopen dat hij winst heeft
Dezelfde strategie als ik.wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:02:
[...]
iemand die gewoon klikt op kopen en verkopen en hopen dat hij winst heeft
Ik ben alvast aan het wennen voor als de 2018 bull run op z'n hoogtepunt is haha, proost!
https://imgur.com/a/7HPJu
hier ook jacuzzi alleen dan in een bosomgeving lolCrystal007 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:07:
Ik ben alvast aan het wennen voor als de 2018 bull run op z'n hoogtepunt is haha, proost!
ja maar ik hou wel rekening met het flappend kieken de dode draaiende vis en de bal onder water he das het verschil tss ons
Ik alleen met m'n saldo.wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:09:
[...]
ja maar ik hou wel rekening met het flappend kieken de dode draaiende vis en de bal onder water he das het verschil tss ons
HOPAKEEE in de plus 6%
https://coinmarketcap.com/currencies/bitconnect/
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 26-02-2018 18:22 ]
bitconnect dan dan denk ik aan dit ... daar is ooit veel geld mee verdient [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RL5iJ43oDEM]A87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:22:
HOPAKEEE in de plus 6%![]()
Waarom zakt VEN toch in?
Hier moet meer achter zitten...........
Prepare for the next ATH
ARK STAAT NU op #33! LOOOOOOOOOOLwtf 
Dat is 20 plaatsen in een half uur. oo het is alweer weggezakt naar plek 53
Ark heeft nu support van BLOCKPORT, dit is nieuws van 22 uur geleden (bron reddit)
Dat is 20 plaatsen in een half uur. oo het is alweer weggezakt naar plek 53
Ark heeft nu support van BLOCKPORT, dit is nieuws van 22 uur geleden (bron reddit)
[ Voor 86% gewijzigd door A87 op 26-02-2018 18:39 ]
Ik ben massaal aan het inkopensourcecode schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:31:
Waarom zakt VEN toch in?
Facedown heeft z'n Vennetjes verkocht.sourcecode schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:31:
Waarom zakt VEN toch in?
Wat bedoel je nu precies? Ik heb ook ARK en zie niks bijzonders?A87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:32:
ARK STAAT NU op #33! LOOOOOOOOOOLwtf
Dat is 20 plaatsen in een half uur.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
hij stond heel even op plek 33 op coinmarketcap, check anders even.. mischien een bug?B-Bandit schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:39:
[...]
Wat bedoel je nu precies? Ik heb ook ARK en zie niks bijzonders?
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 26-02-2018 18:39 ]
Lijkt mij eerder een fout geweest danA87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:39:
[...]
hij stond heel even op plek 33 op coinmarketcap, check anders even.. mischien een bug?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Nou... VEN fundamentalisten hebben het event zo vreselijk op zitten hemelen dat er daadwerkelijk aandacht op gevestigd werd. En toen kwam het "event" en iedereen was like:sourcecode schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:31:
Waarom zakt VEN toch in?
Veel meer zit er niet achter, was gewoon niet veel.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Net zoals bij Nano zijn mijn slechte herinneringen aan deze coin nog niet ver genoeg weggezakt. Dus op mij moet je niet rekenen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
RLC krijgt eindelijk een schop 
Waarschijnlijk een update op de roadmap https://iex.ec/roadmap/
Waarschijnlijk een update op de roadmap https://iex.ec/roadmap/
[ Voor 49% gewijzigd door LosGieros op 26-02-2018 18:44 ]
Rapapa...
Te hoog ingekocht of andere slechte herinneringen?TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:41:
[...]
Net zoals bij Nano zijn mijn slechte herinneringen aan deze coin nog niet ver genoeg weggezakt. Dus op mij moet je niet rekenen
Ja dat heb ik gedaan na jouw eerste post. Niks te zien op coinmarketinfo. Ook de koers vertoont niks bijzonders. Zal wel niks zijn.
Zal LTC ook wel niks voorstellen qua koers als ik dat van VEN zie.
Je ziet nu al hoever t ingekakt is.
Je ziet nu al hoever t ingekakt is.
WABI veel te hoog ingekocht (voor de crash), ik was nog onervarenSkyField schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:42:
[...]
Te hoog ingekocht of andere slechte herinneringen?
Nano zeer laag ingekocht, waarna de boel nog verder afzakte en ik na veel twijfelen toch maar m'n Nano's heb verkocht. 24h later ging Nano +100%. Dat maakt zo'n coin niet bepaald je lievelingscoin
Zijn ex heette Wabi. Begin er maar niet over verder, is pijnlijk...SkyField schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:42:
[...]
Te hoog ingekocht of andere slechte herinneringen?
Oh okay dat kan ook...TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:44:
[...]
WABI veel te hoog ingekocht (voor de crash), ik was nog onervaren
Nano zeer laag ingekocht, waarna de boel nog verder afzakte en ik na veel twijfelen toch maar m'n Nano's heb verkocht. 24h later ging Nano +100%. Dat maakt zo'n coin niet bepaald je lievelingscoin
[ Voor 45% gewijzigd door Flagg op 26-02-2018 18:45 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Troost je, ik heb tot nu toe enkel dit soort “fouten” gemaaktTomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:44:
[...]
WABI veel te hoog ingekocht (voor de crash), ik was nog onervaren
Je plaatst wel vaker onzinnige reacties, maar deze vind ik knap.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:41:
[...]
Nou... VEN fundamentalisten hebben het event zo vreselijk op zitten hemelen dat er daadwerkelijk aandacht op gevestigd werd. En toen kwam het "event" en iedereen was like:![]()
Veel meer zit er niet achter, was gewoon niet veel.
Zou kunnen. Ik moet eens even in m'n excel-file kijken of ze ertussen staatFlagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:45:
[...]
Zijn ex heette Wabi. Begin er maar niet over verder, is pijnlijk...
Jouw zwarte boekjes hebben jaargangen?TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:47:
[...]
Zou kunnen. Ik moet eens even in m'n excel-file kijken of ze ertussen staat
Alvast ter waarschuwing bij https://www.livecoinwatch.com/
Notice: Users may experience service interruption on Tuesday, Feb. 27 while we upgrade our system.
Oh oh 3 dagen plat dus.RaptorXS schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:48:
Alvast ter waarschuwing bij https://www.livecoinwatch.com/
[...]
Ik ook. Zit wel te wachten op wat meer info over BMW & vechain, maar ik vond de de stream van vanmorgen zeer goed in elkaar zitten. Samenwerking met Oxford, pfff. Heel vet! Zeker als je dit vergelijkt met een live stream van TRX begin januari dan zou ven nu eigenlijk wel in top 5 moeten staanJunia schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:46:
[...]
Je plaatst wel vaker onzinnige reacties, maar deze vind ik knap.
Gaan we lekker werken, verdienen we nog wat.
Even serieus, die livestream was echt zo cringy. Die visuals en animaties, die muziek, dat stemmetje. WtfStevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:52:
[...]
Ik ook. Zit wel te wachten op wat meer info over BMW & vechain, maar ik vond de de stream van vanmorgen zeer goed in elkaar zitten. Samenwerking met Oxford, pfff. Heel vet! Zeker als je dit vergelijkt met een live stream van TRX begin januari dan zou trx nu eigenlijk wel in top 5 moeten staan.
Die Ven knakker zal wel een tweedehands BMW gekocht hebben, tot zover de samenwerkingjapjaan schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Even serieus, die livestream was echt zo cringy. Die visuals en animaties, die muziek, dat stemmetje. Wtf
Kwestie van smaak, ook niet mijn ding, maar het zat goed in elkaar. En ik denk dat er genoeg nerds opgewonden van raken.japjaan schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:53:
[...]
Even serieus, die livestream was echt zo cringy. Die visuals en animaties, die muziek, dat stemmetje. Wtf
Hebben ze ergens iets concreets genoemd dan? Wat houden de samenwerkingen in?Stevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:52:
[...]
Ik ook. Zit wel te wachten op wat meer info over BMW & vechain, maar ik vond de de stream van vanmorgen zeer goed in elkaar zitten. Samenwerking met Oxford, pfff. Heel vet! Zeker als je dit vergelijkt met een live stream van TRX begin januari dan zou ven nu eigenlijk wel in top 5 moeten staan.
Of was het voornamelijk glitter? Leuke verpakking weinig inhoud.
Volgens mij zijn de tijden toch wel voorbij dat iedere nieuwtje 100% stijging in een dag was.
Volgens mij hebben ze uiteindelijk gewoon pech gehad, vechain zelf heeft uiteindelijk niet veel overdreven of teveel beloofd.
De venfans hebben de verwachtingen zo opgeblazen met de meest fantastische mogelijkheden dat het alleen maar tegen kon vallen. Krijg je een beetje als je mooners hebt die je bedrijf als een soort gospel gaan verkondigen. Verwachtingsmanagement is zo makkelijk nog niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 26-02-2018 18:59 ]
Facedown heeft nog heel wat uit te leggen..
Ik vind het grappig dat jullie met ven het helemaal leuk vinden van dat Oxford mee doet , maar niet weten dat het hele principe van Ada is dat het compleet ontwikkeld (=onderzocht , onderbouwd, verbeterd etc) word door meerdere universiteiten en grote cryptografische (is niet Crypto maar echt cryptografische als in beveiliging ) bladen en events.
Maar goed succes met jullie Oxford haha
Maar goed succes met jullie Oxford haha
Gezien hun Medium-historie wordt dat nog toegelichtFlagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Hebben ze ergens iets concreets genoemd dan? Wat houden de samenwerkingen in?
Volgens mij zijn de tijden toch wel voorbij dat iedere nieuwtje 100% stijging in een dag was.
VEN is geen quick flip coin. Moonboys van december/januari zijn alweer tijdje weg, dus geen quick cash. Ik zou dan ook zeker geen VEN kopen als je snelle winst wil. Wel als je 6 maanden niet naar iets wil omkijken
Het kwam op mij over als hype creeëren, prijs proberen omhoog te duwen en verder niks. Jammer. Ik had (als niet VEN holder) er meer van verwacht maar mijn gevoel wat ik heb bij VEN wordt weer bevestigd. Vanalles aankondigen zonder ook maar daadwerkelijk iets echt te hebben. Ze kunnen beter hun beloftes waarmaken en daarna met partnerships komen die daadwerkelijk gelijk gebruik maken van de producten en het platform. Zo doen andere projecten dit: ontwikkelen, samenwerken met partners, ontwikkelen, finetunen, perfectioneren, dan pas releasen en met nieuws komen dat je een toffe samenwerking hebt en samen een gaaf product hebt ontwikkeld. Een stuk beter imho ipv hype hype hype en dan weer maanden moeten wachten.Stevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:55:
[...]
Kwestie van smaak, ook niet mijn ding, maar het zat goed in elkaar. En ik denk dat er genoeg nerds opgewonden van raken.
Succes met jouw geweldig overgewaardeerde ADA-luchtkasteel, haha
Reageer dan aub ook op mijn inhoudelijke reactie en niet op m'n hak op t einde hahaTomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:59:
[...]
Succes met jouw geweldig overgewaardeerde ADA-luchtkasteel, haha
Is hier al genoeg gedaan hahaCrystal007 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:01:
[...]
Reageer dan aub ook op mijn inhoudelijke reactie en niet op m'n hak op t einde haha
Enfin, ADA is voorlopig gewoon een idee. Niks meer, niks minder. Nog minder concreet dan de zo al weinig concrete andere crypto's. En toch staat die op plaats 7. Waarom?
.
[ Voor 26% gewijzigd door TomTorquay op 26-02-2018 19:04 ]
Nou en als ze dan met het echt nieuws komen gaat de koers vanzelf omhoog.Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:58:
[...]
Gezien hun Medium-historie wordt dat nog toegelichtNu niet echt een stijging waard, BMW was al ingeprijsd door die Coca Cola Kid. Leuke tweets, maar het haalt de surprise er wel van af.
VEN is geen quick flip coin. Moonboys van december/januari zijn alweer tijdje weg, dus geen quick cash. Ik zou dan ook zeker geen VEN kopen als je snelle winst wil. Wel als je 6 maanden niet naar iets wil omkijken
Heb nog een beetje VEN over (30% ongeveer) hier en die laat ik voorlopig staan, kan ik bijna niet meer op verliezen uiteindelijk, dus laat die langer staan onder mom van we zien wel.
Waarom meteen al je kaarten op tafel leggen? Het feit dat het gerucht waar blijkt te zijn is toch al te bizar voor woorden? Eindelijk een westerse grote speler. Zie tevens YouTube: Vehicle Automobile Digital Maintenance Book Solution om maar wat voorbeelden te zien.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:56:
[...]
De samenwerking met Oxford is ook perfect voor VEN en vind ik zelfs nog beter dan de BMW aankondiging. De cryptowereld heeft en moet academici hebben die zich er mee gaan bemoeien. Deze researchers kunnen dingen aantonen, bewijsbaar maken, maar ook inzicht bieden in grote problemen waar nu nog op ingespeeld kan worden omdat alles nog in de kinderschoenen staat. Dit vind ik bijvoorbeeld heel sterk bij ADA, die veel academici heeft betrokken bij het definiëren van de fundamentele aspecten van crypto.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Crystal007 op 26-02-2018 19:06 ]
Omdat het bij ADA vooralsnog bij alleen een idee blijft, terwijl VET al een werkend product op de markt heeft. Daarnaast is Oxford slechts 1 van de samenwerkende universiteiten, waaronder ook Michigan, de nr. 1 in de wereld op het gebied van blockchain technologie...
Ik zag wat je had getypt
[ Voor 33% gewijzigd door Junia op 26-02-2018 19:08 ]
Neem het van een academicus aan: academici leveren door de band bitter weinig geld op. Ze zijn immers niet zo bedreven in gebakken lucht verkopen, iets waar het in deze wereld jammer genoeg - maar wel degelijk - om draait. Bovendien zijn die academici ook niet geïnteresseerd in het geld, maar louter in de technologie. Ze hebben liever een technologisch geweldige coin dan een coin die massa's geld oplevert. Dat ADA alsnog zo hoog is geraakt vind ik dan ook al een mirakel, eigenlijk.Junia schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:04:
[...]
Dit vind ik bijvoorbeeld heel sterk bij ADA, die veel academici heeft betrokken bij het definiëren van de fundamentele aspecten van crypto.
.
[ Voor 14% gewijzigd door TomTorquay op 26-02-2018 19:09 ]
Wat is dat dan voor product? In het Nederlands graag.pirodr01 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:07:
[...]
Omdat het bij ADA vooralsnog bij alleen een idee blijft, terwijl VET al een werkend product op de markt heeft. Daarnaast is Oxford slechts 1 van de samenwerkende universiteiten, waaronder ook Michigan, de nr. 1 in de wereld op het gebied van blockchain technologie...
Dit is dan dus ook exact waarom ik zei dat ik de Oxford aankondiging belangrijker vind dan BMW. Je hebt geheel gelijk, dat is dan ook het probleem dat ik bij ADA zie, veel woorden en mooie papers, maar weinig concrete backing door grote bedrijven. VEN is tegenovergesteld, enkel backing door grote bedrijven, maar weinig papier.TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:07:
[...]
Neem het van een academicus aan: academici leveren door de band bitter weinig geld op. Ze zijn immers niet zo bedreven in gebakken lucht verkopen, iets waar het in deze wereld jammer genoeg - maar wel degelijk - om draait... Dat ADA alsnog zo hoog is geraakt vind ik dan ook al een mirakel, eigenlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 26-02-2018 19:10 ]
Zaterdag en zondag al mijn BTC, ETH, LTC, VEN, ICX en ADA verkocht en omgezet in NEO, als die lekker zo door blijft stijgen t/m de ONT airdrop donderdag dan hoor je mij niet klagen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Het is bij een presentatie gebruikelijk dat er kort melding gemaakt wordt van aankondigingen.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:56:
[...]
Volgens mij hebben ze uiteindelijk gewoon pech gehad, vechain zelf heeft uiteindelijk niet veel overdreven of teveel beloofd.
De venfans hebben de verwachtingen zo opgeblazen met de meest fantastische mogelijkheden dat het alleen maar tegen kon vallen. Krijg je een beetje als je mooners hebt die je bedrijf als een soort gospel gaan verkondigen. Verwachtingsmanagement is zo makkelijk nog niet.
Details zijn ongetwijfeld belangrijk maar daar is een presentatie zoals deze niet voor bedoeld.
Of wil je een paar uur luisteren naar alle details?
Steeds vaker worden er events gehouden en worden de verwachtingen van (blijkbaar domme) beleggers niet waargemaakt. De vraag is dus of de verwachting wel reëel is of totaal gebaseerd is op onzin.
Ja prima dat jij dit blijkbaar allemaal "te bizar voor woorden" vindt, maar ik zie nog steeds niks concreets wat de koers van de Crypto ook maar iets zou moeten beïnvloeden.Junia schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:04:
[...]
Waarom meteen al je kaarten op tafel leggen? Het feit dat het gerucht waar blijkt te zijn is toch al te bizar voor woorden? Eindelijk een westerse grote speler. Zie tevens YouTube: Vehicle Automobile Digital Maintenance Book Solution om maar wat voorbeelden te zien.
De samenwerking met Oxford is ook perfect voor VEN en vind ik zelfs nog beter dan de BMW aankondiging. De cryptowereld heeft en moet academici hebben die zich er mee gaan bemoeien. Deze researchers kunnen dingen aantonen, bewijsbaar maken, maar ook inzicht bieden in grote problemen waar nu nog op ingespeeld kan worden omdat alles nog in de kinderschoenen staat. Dit vind ik bijvoorbeeld heel sterk bij ADA, die veel academici heeft betrokken bij het definiëren van de fundamentele aspecten van crypto.
Dan zou xrp nu minstens 500$ moeten zijn, enig idee hoeveel grote banken zij als klant hebben? Maar zo werkt het gewoon niet, op wat hypes na dan.
Eerder was iedere scheet die niet stonk reden om 20% erbij te fantaseren, maar zelfs de cryptowereld lijkt volwassen te worden.
Ik denk het laatste, kan je Vechain niet echt aanrekenen overigens.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:11:
[...]
Het is bij een presentatie gebruikelijk dat er kort melding gemaakt wordt van aankondigingen.
Details zijn ongetwijfeld belangrijk maar daar is een presentatie zoals deze niet voor bedoeld.
Steeds vaker worden er events gehouden en worden de verwachtingen van (blijkbaar domme) beleggers niet waargemaakt. De vraag is dus of de verwachting wel reëel is of totaal gebaseerd is op onzin.
En ja beleggers willen normaal gesproken details ja en het liefst een paar uur. Maar de attention span van cryptopian is.. uhm... Minder lang en hoopt op mooie lichteffecten.
[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 26-02-2018 19:14 ]
99% zeker dat NEO z'n top op ETH/BTC-niveau deze middag al werd bereikt. Belachelijke prijzen voor een airdrop van een munt die nog geen halve dollar blijkt te zullen zijn. En dan krijg je er 0,1 van per 1 NEOTaro schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:11:
Zaterdag en zondag al mijn BTC, ETH, LTC, VEN, ICX en ADA verkocht en omgezet in NEO, als die lekker zo door blijft stijgen t/m de ONT airdrop donderdag dan hoor je mij niet klagen
Wat zo`n samenwerking inhoud zijn geen details maar dat is relevante informatie, en je bent geen domme belegger als je kritisch bent vind ik. Zo maar van alles voor zoete koek slikken vind ik dan wel weer dom.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:11:
[...]
Het is bij een presentatie gebruikelijk dat er kort melding gemaakt wordt van aankondigingen.
En volgens mij kan je makkelijk in een paar zinnen of minuten vertellen wat het in gaat houden, verder mis ik wel facedown die nu als een herder over zijn hulpeloze kudde venschapen zou moeten hoeden
[ Voor 10% gewijzigd door tias86 op 26-02-2018 19:18 ]
Ach, ik vraag me alleen af waarom een coin als Ven hier zoveel aandacht krijgt,
vindt het de moeite niet waard eigenlijk.
Volgens mij hebben die beleggers geen verwachtingen over de munt zelf. De enige verwachting is dat ze in een sell-the-news-pump terecht gaan komen en dus winst pakken naar aanloop van het event. Eens het event voorbij is, interesseert de munt hen niet meer, pakken ze hun winst en lopen ze door naar de volgende event-georchestreerde pump-n-dump.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:11:
[...]
Begin dan zelf over een interessante coin. Ik ben één en al oor. Echt waar!RaptorXS schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:16:
.
[ Voor 19% gewijzigd door TomTorquay op 26-02-2018 19:19 ]
Die ruilt z'n BMW in voor een aixo.Dhr. Satoshi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 18:57:
Facedown heeft nog heel wat uit te leggen..
Die aandacht is volkomen terecht.RaptorXS schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:16:
Er zijn veel coins maar VEN/VET is er nu juist eentje die wel iets zinvols op kan leveren.
Bij veel anderen moet ik dit nog maar zien.
Wat heeft dit met domme beleggers te maken?HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:11:
[...]
Hoe meer er geshillt wordt hoe meer het tegenvalt achteraf en de shillers doen nu huilie huilie.RaptorXS schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:16:
Tis elke coin hetzelfde, ongeacht die nou potentie heeft of niet.
Het grootste gedeelte van de community gaat het nooit leren. Maakt voor mij niet uit, ik pak mijn percentages wel deze dagen, easy money en gratis muntjes..........
Als voorbeeld:tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:09:
[...]
Wat is dat dan voor product? In het Nederlands graag.
https://twitter.com/CryptoAmbit/status/968036375168626695
Ik ben het wel geheel eens met je sceptische houding. Er is nog maar weinig concreets te zien/vinden.
Als je geen verwachtingen hebt als belegger over een bepaalde munt (VEN of wat anders) vraag ik me af wat je op de cryptomarkt komt doen.TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:17:
[...]
Volgens mij hebben die beleggers geen verwachtingen over de munt zelf. De enige verwachting is dat ze in een sell-the-news-pump terecht gaan komen en dus winst pakken naar aanloop van het event. Eens het event voorbij is, interesseert de munt hen niet meer, pakken ze hun winst en lopen ze door naar de volgende event-georchestreerde pump-n-dump.
[...]
Begin dan zelf over een interessante coin. Ik ben één en al oor. Echt waar!
.
Ga dan lekker postzegels verzamelen of gamen.
Dit soort events wordt gedaan om daadwerkelijk iets nieuws te melden niet om een pump-and-dump te genereren.
Da's zeker waar. Een van de weinige die écht een business case heeft en iets in the real world wil en kan gaan betekenen.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:19:
[...]
Die aandacht is volkomen terecht.
Er zijn veel coins maar VEN/VET is er nu juist eentje die wel iets zinvols op kan leveren.
Bij veel anderen moet ik dit nog maar zien.
De vraag hierboven over welke coins interessanter zijn en niet al uit ten treuren besproken moet ik dan ook schuldig blijven.
De "pareltjes" die jullie nu zoeken had ik al een paar jaar geleden al gevonden met de BTC en LTC.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:23:
[...]
Da's zeker waar. Een van de weinige die écht een business case heeft en iets in the real world wil en kan gaan betekenen.
De vraag hierboven over welke coins interessanter zijn en niet al uit ten treuren besproken moet ik dan ook schuldig blijven.
Alles.
Ik versta onder domme beleggers mensen die maar wat doen en er geen enkele moeite in steken om zich te verdiepen. Daardoor krijg je merkwaardige reacties en acties rond zo'n event.
In feite kan VEN (hier als voorbeeld) het dus NOOIT goed doen.
Wat zouden ze in de ogen van (de wat domme) beleggers gedaan moeten hebben om ze tevreden te stellen?
Meen je dit nu? Waarom zit 90% hier, denk je? Om geld te verdienen natuurlijk. Op de 'klassieke' beurs is dat net hetzelfde. Niemand koopt aandelen omdat hij/zij een bedrijf zo geweldig vindt. Wel omdat hij denkt dat hij er winst op kan pakken.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:23:
[...]
Als je geen verwachtingen hebt als belegger over een bepaalde munt (VEN of wat anders) vraag ik me af wat je op de cryptomarkt komt doen.
Ga dan lekker postzegels verzamelen of gamen.
Dit soort events wordt gedaan om daadwerkelijk iets nieuws te melden niet om een pump-and-dump te genereren.
Niks. Simpel. Die beleggers lopen altijd weg. Tenzij je op zo'n event een nieuw event aankondigt, dat snel erna zal doorgaanHoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Wat zouden ze in de ogen van (de wat domme) beleggers gedaan moeten hebben om ze tevreden te stellen?
.
[ Voor 24% gewijzigd door TomTorquay op 26-02-2018 19:30 ]
Jaja dat weten we nu wel jij interesseert je alleen voor LTC en btc... Iets met een naald die blijft hangen.RaptorXS schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:27:
[...]
De "pareltjes" die jullie nu zoeken had ik al een paar jaar geleden al gevonden met de BTC en LTC.
Je snapt toch dat er investeerders zijn die niet zoveel om VEN zelf geven, maar er gewoon inzitten voor een quick gain? Die hebben ze behaald, dus verkopen ze tijdens het event. Jammer dat jouw verwachtingen niet zijn behaald, maar er wordt hier nu wel heel dramatisch gedaan over mensen die verkopen.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:27:
[...]
Alles.
Ik versta onder domme beleggers mensen die maar wat doen en er geen enkele moeite in steken om zich te verdiepen. Daardoor krijg je merkwaardige reacties en acties rond zo'n event.
Leuk en gefeliciteerd maar we leven nu heRaptorXS schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:27:
[...]
De "pareltjes" die jullie nu zoeken had ik al een paar jaar geleden al gevonden met de BTC en LTC.
Wat 99,9% doet met crypto's: speculeren/FOMO/shits and giggles.HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:23:
[...]
Als je geen verwachtingen hebt als belegger over een bepaalde munt (VEN of wat anders) vraag ik me af wat je op de cryptomarkt komt doen.
Hoezo?Ga dan lekker postzegels verzamelen of gamen.
Dat zou zo moeten zijn ja, alleen of het ook altijd daadwerkelijk zo is is best twijfelachtig.Dit soort events wordt gedaan om daadwerkelijk iets nieuws te melden niet om een pump-and-dump te genereren.
Verwijderd
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Jaja dat weten we nu wel jij interesseert je alleen voor LTC en btc... Iets met een naald die blijft hangen.
Natuurlijk ik wil ook geld verdienen maar ik investeer ook waar ik in geloof.TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:28:
[...]
Meen je dit nu? Waarom zit 90% hier, denk je? Om geld te verdienen natuurlijk. Op de 'klassieke' beurs is dat net hetzelfde. Niemand koopt aandelen omdat hij/zij een bedrijf zo geweldig vindt. Wel omdat hij denkt dat hij er winst op kan pakken.
Ik hou niet zo van mensen die van de hak op de tak springen en geen enkele visie hebben.
Ik kan er ook naast zitten en op het verkeerde paard gewed hebben, dan zal ik mijn verlies moeten pakken.
🤦🏻♂ RLC to the moon🚀🚀Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:24:
[...]
Ik wissel inderdaad regelmatig. Om ff 2 linkjes van de afgelopen weken erbij te pakken, dit was toen mijn pf:
https://www.cointrackr.com/s/0oj9cmEnBOm7p
https://cointrackr.com/s/qYLF9H3SLfmYs
O.a. WABI, XLM, POE, RLC, BCC zijn inmiddels wel verdwenen uit mijn PF en zou ik ook niet zo snel meer terugkopen (alleen BCC is daarna flink omhoog gegaan, de rest flink gedaald).
Ik hou ook niet van oppervlakkigheid en ben zelf ook niet zo. Maar daarom zet ik nog geen oogkleppen op en doe ik niet alsof de wereld rondom mij altijd oh zo diepgravend is. Je kan je er aan ergeren. Zeker wel, dat doe ik ook, maar doe nu niet alsof het niet bestaat. Dat is gewoon onzin. In een ideale wereld heb jij gelijk en sta ik achter jouw visie, maar dit is crypto, het ultieme kapitalisme. Je verwacht toch niet dat mensen hier idealistisch gaan beginnen doen?HoppyF schreef op maandag 26 februari 2018 @ 19:31:
[...]
Natuurlijk ik wil ook geld verdienen maar ik investeer ook waar ik in geloof.
Ik hou niet zo van mensen die van de hak op de tak springen en geen enkele visie hebben.
Ik kan er ook naast zitten en op het verkeerde paard gewed hebben, dan zal ik mijn verlies moeten pakken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!