[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.145 views

Onderwerpen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
Dit is duidelijk een "dead fish swimming in a bouncing fish tank south east of Mexico"

Wees gewaarschuwd!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
als het kind maar een naam heeft he

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:31:
als het kind maar een naam heeft he
Die ken ik niet, is dat een inverted bouncing dead flapping chicken? :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11-2025
Kunnen we stoppen met het over seks-posities te hebben en terug over Crypto praten?

• wally228
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Die ken ik niet, is dat een inverted bouncing dead flapping chicken? :P
met 2 schouders :)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-01 07:35
Ja, lach maar. Ik loop maximaal $250 risico voor een mogelijke winst van $1000. Ik zie toch echt dit: YouTube: water polo ball under water

(En iedereen die het niet snapt heeft een witte muts op :p)

[ Voor 13% gewijzigd door gabn88 op 26-02-2018 15:36 ]

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:27:
Nou wat een enorme koersklapper van ven, ben blij dat ik bpt heb gekocht. Steun je ook nog een Nederlands initiatief vind ik veel leuker als die made in china coins. Vind dat overdreven hype gedoe ook maar niks.
blockport is ook gewoon een flinke gok hoor.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Damn idd, was de shampoo vergeten. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik verwacht wel dat VEN een van de dagen de partnership met BMW gedetailleerder zal aankondigen. En dan schiet de koers wel terug richting boven 60k

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Adnanos schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:36:
Ik verwacht wel dat VEN een van de dagen de partnership met BMW gedetailleerder zal aankondigen. En dan schiet de koers wel terug richting boven 60k
Deze heet "aan een dood paard trekken". :)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
gabn88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:34:
Ja, lach maar. Ik loop maximaal $250 risico voor een mogelijke winst van $1000. Ik zie toch echt dit: YouTube: water polo ball under water
Verklaar u nader. Je legt 250 dollar in op btc en je maakt kans op 400% winst? Hoe ga je dat doen?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
muffstuff schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:35:
[...]

blockport is ook gewoon een flinke gok hoor.
Zeker, maar denk dat als het project slaagt dat het wel eens leuk kan uitpakken, who knows? Voorlopig mooie groene cijfers.

• gabn88
  • Laatst online: 27-01 07:35
TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:38:
[...]
Verklaar u nader. Je legt 250 dollar in op btc en je maakt kans op 400% winst? Hoe ga je dat doen?
Stoploss op $8100 ;)

• deavonden
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-05-2022
Misschien is de partnership wel gewoon dat al het ven personeel een BMW heeft gekocht toen ze hun VEN op 60k verkochten :D

• TomTorquay
Tja, daarom dat bedragen niks zeggen. Als je 100.000 euro inlegt en de boel stijgt 5%, dan heb je ook €5000 winst. Maar bedankt voor je antwoord :)

• tias86
Ven heeft 873 miljoen stuks total supply en 475 circulating, er komen dus 402 miljoen op de markt? heeft ook wel effect op de koers denk ik. Bedoel alleen dit feit al? Of is dat niet zo?

• Stoffa
  • Laatst online: 23:10
Hahaha wat een mafketel met die dode waterpolobal. Heb me kapot gelachen hiero.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Hou ik je aan! Vanmorgen van 241 stuks 384 kunnen maken dus het zou leuk zijn als hij nog even de 60 aantikt. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:27:
Nou wat een enorme koersklapper van ven, ben blij dat ik bpt heb gekocht. Steun je ook nog een Nederlands initiatief vind ik veel leuker als die made in china coins. Vind dat overdreven hype gedoe ook maar niks.
Bekijk tegenlicht van gister maar eens.
China loopt voorop in de ict. Wechat en Alibaba zijn ontzettend groot.
Stel dat Vechain in dat rijtje gaat zitten. Dat is een gokje wel waard.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Ja tuurlijk stel dat Doge door Apple en Microsoft gebruikt wordt! Skaai is de limit!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-01 11:46

GaMbiNo

1337

Crypts schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Hou ik je aan! Vanmorgen van 241 stuks 384 kunnen maken dus het zou leuk zijn als hij nog even de 60 aantikt. :P
Zonder extra in te leggen? Zo ja _/-\o_

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-01 14:52
somfortiwan schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:33:
Kunnen we stoppen met het over seks-posities te hebben
Ik ben anders heel benieuwd hoe jij "dead fish swimming in a bouncing fish tank" visualiseert :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Ja tuurlijk stel dat Doge door Apple en Microsoft gebruikt wordt! Skaai is de limit!
jij slaat wartaal uit. Verdiep je eerst in de feiten voordat je onzin uitkraamt.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
GaMbiNo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Yup, knap is het zeker. Zijn, naar mij idee, niet heel erg veel mensen die dat voor elkaar krijgen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:48:
[...]

jij slaat wartaal uit. Verdiep je eerst in de feiten voordat je onzin uitkraamt.
Jij begon!! :(

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
GaMbiNo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Yup. Ook wel een beetje mazzel met in- en verkopen, zat echt maar een heel klein beetje van onder- en bovengrens af.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Stoffa
Het patroon dat ik nu zie lijkt echt exact op wat men kent als "de spetterende waterrat met dubbele schroef". Ik ben ingestapt op zo'n manier dat ik 300 dollar riskeer met potentiele payoff van 20 miljoen (de spetterende waterrat is een zeer zeldzaam patroon met enorme potentiele payoff).

• tias86
lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:45:
[...]

Ben ik wel met je eens hoor. Maar zoals een eerdere discussie koop je natuurlijk geen aandelen, maar wil niet niet zeggen dat ven niet omhoog kan knallen natuurlijk. Maar ja volgens een x aantal mensen zou ven vndaag naar de moon knallen. Blijkbaar staat de maan heel erg laag vandaag.

• Stoffa
dan zal ik jullie nu nog een geheimpje vertellen: de 10k dollar koers fungeert als de koers daaronder staat als resistance, en bij daarboven als support.

Stond de koers echter ONDER de 10k, en gaat hij erna direct overheen dan zal geldt die 10k nog steeds als resistance en zul je bijna altijd een pullback zien richting die 10k. Dat komt door de enorme psychologische waarde die mensen daar aan hangen.

Maw: toen we zojuist boven de 10k gingen had je kunnen weten dat er een pullback zou volgen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:50:
Het patroon dat ik nu zie lijkt echt exact op wat men kent als "de spetterende waterrat met dubbele schroef". Ik ben ingestapt op zo'n manier dat ik 300 dollar riskeer met potentiele payoff van 20 miljoen (de spetterende waterrat is een zeer zeldzaam patroon met enorme potentiele payoff).
Meer in de richting van onderstaande ;)

"If #bitcoin bounces with force off this support-level, we should see the right shoulder formation of an inverse head & shoulders pattern (great sign)."

Iemand die zich wel verdiept in TA's en heb ik al veel aan gehad in de afgelopen weken. Dit was gisteren gepost.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DW5rkXVVAAAXeor.jpg

• Mortel
  • Laatst online: 29-01 14:48
Circle (Goldman-sachs) koopt/backed Poloniex.

http://fortune.com/2018/0...tocurrency-trade-bitcoin/

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Stoffa
Nopheros link me eens naar een goede analist op tradeview?

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-12-2025
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Nou ziets ja... En volgens mij heb ik ene Justin met zijn muntje ook al eens over AliBaba horen spuien... en we weten allemaal hoe DAT is afgelopen toen dat gebakken lucht bleek ;w

• Nopheros
Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:54:
Nopheros link me eens naar een goede analist op tradeview?
Ik volg deze persoon, niet op tradeview afaik.

https://twitter.com/cryptochoe?lang=en

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:48:
[...]

hopelijk ben je sarcastisch, anders zou ik een lesje humor nemen :P

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Kan een mooie boost zijn. Polo is beetje brak, maar wel een gevestigde springplank voor Circle. Paar dingen jatten van Binance en Bittrex en je hebt een top beurs. :)

Verwijderd

Persoonlijk zie ik zelf het hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen patroon. Momenteel hebben we net de tweede knie en teen gehad, binnekort gaan we naar oren, ogen om vervolgens naar het puntje van de neus af te stevenen.

Door bovenstaande uitleg ben ik all-in gegaan.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-01 14:52
Maarehh, wat gaat BMW nou precies doen samen met VeChain? De koers is er ook nog niet helemaal over uit zo te zien.

Vind het wel een goede ontwikkeling dat niet iedere scheet meer resulteert in een koers die 3x over de kop gaat.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-01 19:59
Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Kan een mooie boost zijn. Polo is beetje brak, maar wel een gevestigde springplank voor Circle. Paar dingen jatten van Binance en Bittrex en je hebt een top beurs. :)
Wilde me er ooit registreren, maar doordat ik geen webcam heb kon het niet... Alleen dat al vond ik reden genoeg om er ook maar verder geen aandacht aan te besteden :+.

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
Wel op tijd uitstappen, anders activeert het Andrelon 2-in-1 Conditioner patroon en zit je binnen no-time weer aan de grond!

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Persoonlijk zie ik zelf het hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen patroon. Momenteel hebben we net de tweede knie en teen gehad, binnekort gaan we naar oren, ogen om vervolgens naar het puntje van de neus af te stevenen.

hahaha bedankt voor de lach op mijn gezicht :D

• TomTorquay
Richh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Ik ben anders heel benieuwd hoe jij "dead fish swimming in a bouncing fish tank" visualiseert :+
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik ben dan ook een pervert :+

• tias86
Volgens mij ging ven de electrische raambediening over de blockchain sturen, kost je elke keer het knopje indrukken een tor. Waardoor je minder vaak met je raam open rijd, wat weer positief is voor het milieu want minder weerstand dus gunstiger verbruik, en goed voor de koers van ven.

• somfortiwan
TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:02:
[...]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik ben dan ook een pervert :+
Ik ben een klein kind dus dacht meteen aan een 'Yo Mama' joke over een waterbed, maar ik betwijfel of de mods daar tolerant voor zijn, dus ik visualiseer het maar braaf zo:
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/hSS2Xc/Screen_Shot_2018_02_26_at_16_04_03.png

• nemesis2212
somfortiwan schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:33:
Kunnen we stoppen met het over seks-posities te hebben en terug over Crypto praten?
iedereen mag zelf weten wat hij of zij wil zeggen in dit forum. als je het niet leuk vindt wat hier verteld wordt is dat meer jouw probleem dan die van ons. en anders dien je maar een klacht in als je crypto behoefte niet wordt vervuld... 8)7

• TomTorquay
Het gebrek aan sarcastisch inzicht is hier bij sommigen echt schrijnend...

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-01 23:19
nemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:05:
[...]

iedereen mag zelf weten wat hij of zij wil zeggen in dit forum. als je het niet leuk vindt wat hier verteld wordt is dat meer jouw probleem dan die van ons. en anders dien je maar een klacht in als je crypto behoefte niet wordt vervuld... 8)7
Niet helemaal waar als je de topic warning leest

• nemesis2212
tomdg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:07:
[...]

Niet helemaal waar als je de topic warning leest
sommige mensen hier zijn er TE serieus mee bezig. Af en toe iets afwijken van dit topic kan prima. Maar dat mensen hier niet blij mee zijn, geeft mij weer een glimlach op mijn gezicht

[ Voor 22% gewijzigd door nemesis2212 op 26-02-2018 16:11 ]

• Grotman
  • Niet online
nemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:05:
[...]

Ik denk dat hij een grapje maakte over de zogenaamde TA-termen (die ook als grap neergezet worden) door ze te interpreteren als seks-posities ;)

• tomdg
nemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:09:
[...]

sommige mensen hier zijn er TE serieus mee bezig. Is niet handig voor je mentale gezondheid :9
Klopt, maar het is soms ook wel is jammer als je vooral voor de serieuze reacties komt

• nemesis2212
tomdg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:11:
[...]

Klopt, maar het is soms ook wel is jammer als je vooral voor de serieuze reacties komt
ben ik het met je eens. alleen vandaag mis je weinig. Gaat voornamelijk over VEN en iets met dikke bmw...

• tomdg
nemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:12:
[...]

ben ik het met je eens. alleen vandaag mis je weinig. Gaat voornamelijk over VEN en iets met dikke bmw...
Mooi :) maar inderdaad haha, lees af en toe een beetje half mee

• somfortiwan
Grotman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat hij een grapje maakte over de zogenaamde TA-termen (die ook als grap neergezet worden) door ze te interpreteren als seks-posities ;)
Exact dit, mijn glazen bol feiten hoe ik liever voor mijzelf, die zijn toch evenveel waard als de glazen bol theorieen van iedereen hier :)

Voor iedereen die dacht dat het een originele grap was, het idee is keihard gepikt van de talk show host Craig Ferguson, die bij zowat elke dubbelzinnige opmerking grinnikend zei: is that a sex thing?

Als jullie dan de volgende zaken zeggen, tja... :p
  • dead fish swimming in a bouncing fish tank south east of Mexico
  • inverted bouncing dead flapping chicken
  • aan een dood paard trekken
  • pump and dump
  • kwartje van kok
  • bal onder water
  • flapping chicken

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Alles zit in de lift vandaag lijkt het? :) Helemaal GVT met +20%

• Stoffa
BTC lijkt een bullflag te tonen op de 15m

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Volgens deze uitleg zitten we nu dan bij de 2e knieën en gaan we zo weer naar de teen alvorens naar de oren te gaan?

En een beer en stier lopen ook op 4 poten dus is het sowieso anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 26-02-2018 16:28 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

SCIxX schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:25:
Alles zit in de lift vandaag lijkt het? :) Helemaal GVT met +20%
Ben bang dat de lift inmiddels ook alweer naar beneden gaat. ;)

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:50

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:27:
BTC lijkt een bullflag te tonen op de 15m
false flag }:O

Do { Ping } while ( LOL )

• Ypuh
Ik vind het maar kudt met peren vandaag. Heb gister alles wat ik voorzichtig noemde uit zien komen, om er vervolgens zelf niets mee te doen omdat alles 'vast' zat.

Pf $ waarde is toegenomen, maar sell orders zijn niet gehaald, stijgingen gemist, BTC waarde gedaald en VEN redelijk gezakt. Ik begin ook echt een hekel te krijgen aan de onvoorspelbaarheid van BTC en ETH trading pairs t.o.v. euro.

• Stoffa
Spetterende waterrat. 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

• Stoffa
Zou die kerel met zn waterpolo-bal dan toch gelijk krijgen jongens?

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:35:
Is dat net zoiets als wintertenen, waterpoloballen?

• wally228
Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:35:
als je genoeg roept ..; krijg je wel eens gelijk lol ;-)

• Stoffa
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:36:
[...]

Is dat net zoiets als wintertenen, waterpoloballen?
Vrij vergelijkbaar ja.

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07-2025

Seriously? Nope, not a bit...

• wally228
is dat eigenlijk goed of slecht nieuws ??

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Is er nu al iets bekent over LTC?

• Nopheros
wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Als ze zelf een coin hadden uitgebracht dan ging die nu omhoog.

Of het goed nieuws is ligt aan de plannen die ze hebben, uitbreiden bijv. Begrijp dat poloniex problemen had met scalen van de infrastructuur.

• tias86
[...]

Flinke investering dus vertrouwen in crypto = positief

• Tjebakka
  • Laatst online: 28-01 10:56

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Goh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:42:
Is er nu al iets bekent over LTC?
Rustig aan.. Ze zijn net wakker in San Francisco. :>

If it aint fixed, it's broken.

• Ypuh
[...]

Op korte termijn en qua stabiliteit op het eerste oog wel prima. Op lange termijn van de zotte natuurlijk dat één van de grootste banken ter wereld op deze manier een vinger in de pap probeert te krijgen.

Het was allang duidelijk dat banken in de positie zitten "If you can't beat them, buy them", maar 400m is peanuts mochten ze vroeg of laat het platform voor een ander doeleinde willen gebruiken. Mocht het project falen (of gehacked worden) dan zullen ze zeggen "Zie je wel, het is onbetrouwbaar en wij moeten nu xxx$ afschrijven".

• tias86
Ypuh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:45:
[...]

Op korte termijn en qua stabiliteit op het eerste oog wel prima. Op lange termijn van de zotte natuurlijk dat één van de grootste banken ter wereld op deze manier een vinger in de pap probeert te krijgen.

Het was allang duidelijk dat banken in de positie zitten "If you can't beat them, buy them", maar 400m is peanuts mochten ze vroeg of laat het platform voor een ander doeleinde willen gebruiken. Mocht het project falen (of gehacked worden) dan zullen ze zeggen "Zie je wel, het is onbetrouwbaar en wij moeten nu xxx$ afschrijven".
Banken willen gewoon geld maken, gooien echt niet zo maar 400 miljoen weg. Make that the cat wise

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:53
tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:47:
[...]

Banken willen gewoon geld maken, gooien echt niet zo maar 400 miljoen weg. Make that the cat wise
Als ze met die weggegooide 400 miljoen over de komende 10 jaar 40 miljard veiligstellen, zeker wel. Banken spelen de long game.

• tias86
anboni schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:51:
[...]

Als ze met die weggegooide 400 miljoen over de komende 10 jaar 40 miljard veiligstellen, zeker wel. Banken spelen de long game.
Ja dan is het toch niet weg gegooid slimmerik

• wally228
[...]

daar steun ik u bij ... op netfix ea. staan enkele goede docus over de macht die de banken hebben

• Ypuh
[...]

Njah, die 400m hebben ze binnen het jaar terugverdiend.

Nogmaals, ik geloof dat ze natuurlijk ook gewoon een vinger in de pap en mee willen profiteren. Maar het moment dat het misgaat zullen ze het zo spinnen dat hun overige business er beter van wordt. 400m op een jaaromzet van 37.4 miljard en een winst van 10 miljard is geen bedrag dat er intern echt koppen gaan rollen of waar iemand ook maar wakker van ligt.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Ypuh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:55:
[...]

Njah, die 400m hebben ze binnen het jaar terugverdiend.

Nogmaals, ik geloof dat ze natuurlijk ook gewoon een vinger in de pap en mee willen profiteren. Maar het moment dat het misgaat zullen ze het zo spinnen dat hun overige business er beter van wordt. 400m op een jaaromzet van 37.4 miljard en een winst van 10 miljard is geen bedrag dat er intern echt koppen gaan rollen of waar iemand ook maar wakker van ligt.
Ik denk dat degene die daarvoor verantwoordelijk is wel een probleem heeft hoor. "Sorry baas, $400m weg. Oepsie"

• tias86
ggj87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:01:
[...]

Ik denk dat degene die daarvoor verantwoordelijk is wel een probleem heeft hoor. "Sorry baas, $400m weg. Oepsie"
Ah joh geeft niks knul, hier heb je weer 500 miljoen kan je weer in een kansloos project stoppen, probeer dit keer wel wat te verdienen dan he. Tot morgen doeegg

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
[...]

Effe Apeldoorn bellen. 😟

• wally228
crypto is wel echt actueel op het moment voor de regelgeving daaromtrent

https://www.hln.be/geld/e...p-cryptomunten~a8de18058/
De Europese Commissie onderzoekt of er nieuwe Europese wetten moeten komen om de handel in virtuele munten in goede banen te leiden. Dat heeft vicevoorzitter Valdis Dombrovskis vandaag aangekondigd. Europa moet mee met haar tijd, maar wel met aandacht voor de risico’s, vindt hij.
edit ..Europa vertegenwoordigt maar een heel klein deel van de wereldwijde markt in cryptomunten. We moeten dus samenwerken met onze partners in de G20

[ Voor 14% gewijzigd door wally228 op 26-02-2018 17:07 ]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

We gaan ook ff een stap te ver. Een startup heeft het overgenomen, en deze startup wordt gebacked door Goldman Sachs.

Nu is de vraag hoeveel heeft Goldman überhaupt in de startup gestoken. En dan heeft het helemaal niks meer te maken met de miljarden die Goldman in de boeken heeft als winst.

Die startup zal gewoon netjes winst moeten gaan maken en het hoofd boven water houden, die kan echt niet putten uit de miljarden van goldman Sachs.

Het is nu niet alsof "de banken" in Crypto gestapt zijn.

Het enige frappante eraan is is dat een grote bank blijkbaar krediet wil verschaffen aan toko's die uit cryptohandel winst willen maken. Want daar komt het ws uiteindelijk op neer.

[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 26-02-2018 17:10 ]

• Ypuh
[...]

Mwoah, om het even in perspectief te plaatsen. Vergelijk het met dat jij €400 van je jaarsalaris verliest in crypto. Als je vrouw hier al achter komt heb je misschien iets uit te leggen, maar ze schopt je echt niet het huis uit.

Bij een bedrijf gaat het niet eens om 'eigen' geld en boeit het de mensen nog minder. Daarnaast genegeerd een exchange een solide omzet. Na een jaar praat je dus over 'misgelopen winsten' i.p.v. verliezen. Dat haalt de etenstafel waarschijnlijk niet eens als virtuele winst verliest.

On the plus side, als het iets oplevert heb je weer wat te vertellen tijdens de maandmeetings.

Long story short, je overschat hoe serieus er met geld omgegaan wordt binnen bedrijven. Het verdienen is veel interessanter dan hoe het beheerd/uitgegeven/bespaard kan worden, zo lang er maar (meer) winst gemaakt wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 26-02-2018 17:12 ]

• tias86
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:06:
We gaan ook ff een stap te ver. Een startup heeft het overgenomen, en deze startup wordt gebacked door Goldman Sachs.

Nu is de vraag hoeveel heeft Goldman überhaupt in de startup gestoken. En dan heeft het helemaal niks meer te maken met de miljarden die Goldman in de boeken heeft als winst.

Die startup zal gewoon netjes winst moeten gaan maken en het hoofd boven water houden, die kan echt niet putten uit de miljarden van goldman Sachs.

Het is nu niet alsof "de banken" in Crypto gestapt zijn.
Het hele punt is toch of dat dat goldman sachs is of niet er een serieus bedrag word geinvesteerd in een crypto exchange, wat aangeeft dat ze er vertrouwen in hebben in deze scene. (mits alles waar is natuurlijk)

• Rookert25
Richh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:00:
Maarehh, wat gaat BMW nou precies doen samen met VeChain? De koers is er ook nog niet helemaal over uit zo te zien.

Vind het wel een goede ontwikkeling dat niet iedere scheet meer resulteert in een koers die 3x over de kop gaat.
Onduidelijk, moet nog meer info over komen.

Ik denk zelf het volgende:

YouTube: Vehicle Automobile Digital Maintenance Book Solution

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:10:
[...]

Het hele punt is toch of dat dat goldman sachs is of niet er een serieus bedrag word geinvesteerd in een crypto exchange, wat aangeeft dat ze er vertrouwen in hebben in deze scene. (mits alles waar is natuurlijk)
Zie mijn edit. :)

Ik zou niet gauw verwachten dat een old school bank gauw krediet verstrekt (neem aan dat dat het "backen" betekend namelijk) aan een startup die zijn winst uit Crypto haalt.

• Rookert25
tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:10:
[...]

De omzetcijfers en marge liegen er waarschijnlijk niet om. Als ze Polo naar 2 miljard dollar transactievolume per dag kunnen duwen is het een leukere cash cow voor investeerders dan onroerend goed met mooie huurders op lange contracten.

• tias86
Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:13:
[...]

De omzetcijfers en marge liegen er waarschijnlijk niet om. Als ze Polo naar 2 miljard dollar transactievolume per dag kunnen duwen is het een leukere cash cow voor investeerders dan onroerend goed met mooie huurders op lange contracten.
Volgens mij lachen die crypto exhange boys het hardst aan het eind van het liedje. Ben wel benieuwd hoeveel winst litebit bijvoorbeeld heeft gedraaid afgelopen maanden.

• Ypuh
tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:16:
[...]

Volgens mij lachen die crypto exhange boys het hardst aan het eind van het liedje. Ben wel benieuwd hoeveel winst litebit bijvoorbeeld heeft gedraaid afgelopen maanden.
Wat dacht je van Binance? Die gozert is binnen een jaar miljardair geworden.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:13:
[...]

Ze zullen er idd brood inzien. Maar nogmaals het enige wat ze doen ws is een zakelijk krediet verstrekken aan een startup.

Goldman wil gewoon dat de startup netjes zijn rente betaald en aan zijn verplichtingen kan voldoen aan de bank. En blijkbaar is de business case solide genoeg voor Goldman om krediet te verstrekken.

That's all there is probably.

De crypto wereld heeft nogal de neiging om dit soort onzinnige dingetjes op te blazen tot extreme proporties het liefst heel snel gevolgd door bizarre complottheorien, want *wappert met de armen* Een grote Bank!!! Omg omg*

• tias86
Ypuh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:17:
[...]

Wat dacht je van Binance? Die gozert is binnen een jaar miljardair geworden.
Pffft dat bedoel ik

• tias86
[

Ik vind dat zelf best wel wat eigenlijk.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:21:
[

Ik vind dat zelf best wel wat eigenlijk.
Voor de redelijk conservatieve bankenwereld is dat idd best een behoorlijke stap volgens mij. Maar ook niet groter maken dan het is.

• Rookert25
Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:18:
[...]

Ze zullen er idd brood inzien. Maar nogmaals het enige wat ze doen ws is een zakelijk krediet verstrekken aan een startup.

Goldman wil gewoon dat de startup netjes zijn rente betaald en aan zijn verplichtingen kan voldoen aan de bank. En blijkbaar is de business case solide genoeg voor Goldman om krediet te verstrekken.

De crypto wereld heeft nogal de neiging om dit soort onzinnige dingetjes op te blazen tot extreme proporties het liefst heel snel gevolgd door bizarre complottheorien, want *wappert met de armen* Een grote Bank!!! Omg omg*
Tuurlijk, helemaal eens. Het enige wat hieruit volgt is dat Circle solvabel genoeg is om het risico van Polo investering aan te gaan. Interessant is natuurlijk wat er te liquideren valt aan assets; hebben ze dan toch een waarde op Polo weten te plakken?

• Nopheros
Ven knalt ook steeds verder naar beneden... :F

[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-02-2018 17:35 ]

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wat is gebeurd met VEN? Vandaag de rebrand, en hij is zowaar naar beneden gedoken. Heb ik wat gemist?

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Turbo-Puppy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:38:
Wat is gebeurd met VEN? Vandaag de rebrand, en hij is zowaar naar beneden gedoken. Heb ik wat gemist?
Zoals altijd, een krankzinnige markt, waarin op deze manier gereageerd wordt op een partnership met BMW en Oxford University..

• TomTorquay
Turbo-Puppy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:38:
Zou Facedown in zijn schuilkelder gedoken zijn? 8)
Nu ja, valt al bij al nog wel mee vind ik. Heb al ergere duikvluchten gezien na een event.

• wally228
Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:29:
[...]

Tuurlijk, helemaal eens. Het enige wat hieruit volgt is dat Circle solvabel genoeg is om het risico van Polo investering aan te gaan. Interessant is natuurlijk wat er te liquideren valt aan assets; hebben ze dan toch een waarde op Polo weten te plakken?
hier op slow is 90% onzin ..da maakt het leuk, maar hier zitten toch wel een deel mensen die weten waarover ze praten (niet direkt op jou bedoeld rookerd :) moest iemand quoten _/-\o_ ) maar op vele hier die zo na een tijdje het verfziendrogensyndroom krijgen en gewoon de tijd proberen te vullen met te lullen.
en toch voel en lees ik dat er hier goede beleggers en traders zitten dus bij deze doe zo voort

• tias86
Misschien zijn de venboys toch meer ven van hyundai en harvard
Pagina: 1 ... 115 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!