Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die ken ik niet, is dat een inverted bouncing dead flapping chicken?wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:31:
als het kind maar een naam heeft he
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
met 2 schoudersFlagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:32:
[...]
Die ken ik niet, is dat een inverted bouncing dead flapping chicken?
(En iedereen die het niet snapt heeft een witte muts op
[ Voor 13% gewijzigd door gabn88 op 26-02-2018 15:36 ]
blockport is ook gewoon een flinke gok hoor.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:27:
Nou wat een enorme koersklapper van ven, ben blij dat ik bpt heb gekocht. Steun je ook nog een Nederlands initiatief vind ik veel leuker als die made in china coins. Vind dat overdreven hype gedoe ook maar niks.
Damn idd, was de shampoo vergeten.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Deze heet "aan een dood paard trekken".Adnanos schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:36:
Ik verwacht wel dat VEN een van de dagen de partnership met BMW gedetailleerder zal aankondigen. En dan schiet de koers wel terug richting boven 60k
Verklaar u nader. Je legt 250 dollar in op btc en je maakt kans op 400% winst? Hoe ga je dat doen?gabn88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:34:
Ja, lach maar. Ik loop maximaal $250 risico voor een mogelijke winst van $1000. Ik zie toch echt dit: YouTube: water polo ball under water
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zeker, maar denk dat als het project slaagt dat het wel eens leuk kan uitpakken, who knows? Voorlopig mooie groene cijfers.muffstuff schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:35:
[...]
blockport is ook gewoon een flinke gok hoor.
Stoploss op $8100TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:38:
[...]
Verklaar u nader. Je legt 250 dollar in op btc en je maakt kans op 400% winst? Hoe ga je dat doen?
Misschien is de partnership wel gewoon dat al het ven personeel een BMW heeft gekocht toen ze hun VEN op 60k verkochtenAdnanos schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:36:
Ik verwacht wel dat VEN een van de dagen de partnership met BMW gedetailleerder zal aankondigen. En dan schiet de koers wel terug richting boven 60k
Tja, daarom dat bedragen niks zeggen. Als je 100.000 euro inlegt en de boel stijgt 5%, dan heb je ook €5000 winst. Maar bedankt voor je antwoord
Hou ik je aan! Vanmorgen van 241 stuks 384 kunnen maken dus het zou leuk zijn als hij nog even de 60 aantikt.Adnanos schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:36:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bekijk tegenlicht van gister maar eens.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:27:
Nou wat een enorme koersklapper van ven, ben blij dat ik bpt heb gekocht. Steun je ook nog een Nederlands initiatief vind ik veel leuker als die made in china coins. Vind dat overdreven hype gedoe ook maar niks.
China loopt voorop in de ict. Wechat en Alibaba zijn ontzettend groot.
Stel dat Vechain in dat rijtje gaat zitten. Dat is een gokje wel waard.
Ja tuurlijk stel dat Doge door Apple en Microsoft gebruikt wordt! Skaai is de limit!lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:45:
[...]
Bekijk tegenlicht van gister maar eens.
Zonder extra in te leggen? Zo jaCrypts schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:45:
[...]
Hou ik je aan! Vanmorgen van 241 stuks 384 kunnen maken dus het zou leuk zijn als hij nog even de 60 aantikt.
Ik ben anders heel benieuwd hoe jij "dead fish swimming in a bouncing fish tank" visualiseertsomfortiwan schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:33:
Kunnen we stoppen met het over seks-posities te hebben
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
jij slaat wartaal uit. Verdiep je eerst in de feiten voordat je onzin uitkraamt.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]
Ja tuurlijk stel dat Doge door Apple en Microsoft gebruikt wordt! Skaai is de limit!
Yup, knap is het zeker. Zijn, naar mij idee, niet heel erg veel mensen die dat voor elkaar krijgen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Jij begon!!lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:48:
[...]
jij slaat wartaal uit. Verdiep je eerst in de feiten voordat je onzin uitkraamt.
Yup. Ook wel een beetje mazzel met in- en verkopen, zat echt maar een heel klein beetje van onder- en bovengrens af.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ben ik wel met je eens hoor. Maar zoals een eerdere discussie koop je natuurlijk geen aandelen, maar wil niet niet zeggen dat ven niet omhoog kan knallen natuurlijk. Maar ja volgens een x aantal mensen zou ven vndaag naar de moon knallen. Blijkbaar staat de maan heel erg laag vandaag.lighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:45:
[...]
Bekijk tegenlicht van gister maar eens.
Stond de koers echter ONDER de 10k, en gaat hij erna direct overheen dan zal geldt die 10k nog steeds als resistance en zul je bijna altijd een pullback zien richting die 10k. Dat komt door de enorme psychologische waarde die mensen daar aan hangen.
Maw: toen we zojuist boven de 10k gingen had je kunnen weten dat er een pullback zou volgen.
Meer in de richting van onderstaandeStoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:50:
Het patroon dat ik nu zie lijkt echt exact op wat men kent als "de spetterende waterrat met dubbele schroef". Ik ben ingestapt op zo'n manier dat ik 300 dollar riskeer met potentiele payoff van 20 miljoen (de spetterende waterrat is een zeer zeldzaam patroon met enorme potentiele payoff).
"If #bitcoin bounces with force off this support-level, we should see the right shoulder formation of an inverse head & shoulders pattern (great sign)."
Iemand die zich wel verdiept in TA's en heb ik al veel aan gehad in de afgelopen weken. Dit was gisteren gepost.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Nou ziets ja... En volgens mij heb ik ene Justin met zijn muntje ook al eens over AliBaba horen spuien... en we weten allemaal hoe DAT is afgelopen toen dat gebakken lucht bleekFlagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]
Ja tuurlijk stel dat Doge door Apple en Microsoft gebruikt wordt! Skaai is de limit!
Ik volg deze persoon, niet op tradeview afaik.Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:54:
Nopheros link me eens naar een goede analist op tradeview?
https://twitter.com/cryptochoe?lang=en
hopelijk ben je sarcastisch, anders zou ik een lesje humor nemenlighting_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:48:
[...]
jij slaat wartaal uit. Verdiep je eerst in de feiten voordat je onzin uitkraamt.
Kan een mooie boost zijn. Polo is beetje brak, maar wel een gevestigde springplank voor Circle. Paar dingen jatten van Binance en Bittrex en je hebt een top beurs.Mortel schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:52:
Circle (Goldman-sachs) koopt/backed Poloniex.
http://fortune.com/2018/0...tocurrency-trade-bitcoin/
Verwijderd
Persoonlijk zie ik zelf het hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen patroon. Momenteel hebben we net de tweede knie en teen gehad, binnekort gaan we naar oren, ogen om vervolgens naar het puntje van de neus af te stevenen.Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:50:
Het patroon dat ik nu zie lijkt echt exact op wat men kent als "de spetterende waterrat met dubbele schroef". Ik ben ingestapt op zo'n manier dat ik 300 dollar riskeer met potentiele payoff van 20 miljoen (de spetterende waterrat is een zeer zeldzaam patroon met enorme potentiele payoff).
Door bovenstaande uitleg ben ik all-in gegaan.
Vind het wel een goede ontwikkeling dat niet iedere scheet meer resulteert in een koers die 3x over de kop gaat.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wilde me er ooit registreren, maar doordat ik geen webcam heb kon het niet... Alleen dat al vond ik reden genoeg om er ook maar verder geen aandacht aan te bestedenRookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:59:
[...]
Kan een mooie boost zijn. Polo is beetje brak, maar wel een gevestigde springplank voor Circle. Paar dingen jatten van Binance en Bittrex en je hebt een top beurs.
Wel op tijd uitstappen, anders activeert het Andrelon 2-in-1 Conditioner patroon en zit je binnen no-time weer aan de grond!Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:50:
hahaha bedankt voor de lach op mijn gezichtVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Persoonlijk zie ik zelf het hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen patroon. Momenteel hebben we net de tweede knie en teen gehad, binnekort gaan we naar oren, ogen om vervolgens naar het puntje van de neus af te stevenen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik ben dan ook een pervertRichh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:47:
[...]
Ik ben anders heel benieuwd hoe jij "dead fish swimming in a bouncing fish tank" visualiseert
Ik ben een klein kind dus dacht meteen aan een 'Yo Mama' joke over een waterbed, maar ik betwijfel of de mods daar tolerant voor zijn, dus ik visualiseer het maar braaf zo:TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:02:
[...]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ik ben dan ook een pervert
iedereen mag zelf weten wat hij of zij wil zeggen in dit forum. als je het niet leuk vindt wat hier verteld wordt is dat meer jouw probleem dan die van ons. en anders dien je maar een klacht in als je crypto behoefte niet wordt vervuld...somfortiwan schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:33:
Kunnen we stoppen met het over seks-posities te hebben en terug over Crypto praten?
Niet helemaal waar als je de topic warning leestnemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:05:
[...]
iedereen mag zelf weten wat hij of zij wil zeggen in dit forum. als je het niet leuk vindt wat hier verteld wordt is dat meer jouw probleem dan die van ons. en anders dien je maar een klacht in als je crypto behoefte niet wordt vervuld...
sommige mensen hier zijn er TE serieus mee bezig. Af en toe iets afwijken van dit topic kan prima. Maar dat mensen hier niet blij mee zijn, geeft mij weer een glimlach op mijn gezichttomdg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:07:
[...]
Niet helemaal waar als je de topic warning leest
[ Voor 22% gewijzigd door nemesis2212 op 26-02-2018 16:11 ]
Ik denk dat hij een grapje maakte over de zogenaamde TA-termen (die ook als grap neergezet worden) door ze te interpreteren als seks-positiesnemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:05:
[...]
iedereen mag zelf weten wat hij of zij wil zeggen in dit forum. als je het niet leuk vindt wat hier verteld wordt is dat meer jouw probleem dan die van ons. en anders dien je maar een klacht in als je crypto behoefte niet wordt vervuld...
Klopt, maar het is soms ook wel is jammer als je vooral voor de serieuze reacties komtnemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:09:
[...]
sommige mensen hier zijn er TE serieus mee bezig. Is niet handig voor je mentale gezondheid
ben ik het met je eens. alleen vandaag mis je weinig. Gaat voornamelijk over VEN en iets met dikke bmw...tomdg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:11:
[...]
Klopt, maar het is soms ook wel is jammer als je vooral voor de serieuze reacties komt
Mooinemesis2212 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:12:
[...]
ben ik het met je eens. alleen vandaag mis je weinig. Gaat voornamelijk over VEN en iets met dikke bmw...
Exact dit, mijn glazen bol feiten hoe ik liever voor mijzelf, die zijn toch evenveel waard als de glazen bol theorieen van iedereen hierGrotman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:10:
[...]
Ik denk dat hij een grapje maakte over de zogenaamde TA-termen (die ook als grap neergezet worden) door ze te interpreteren als seks-posities
Voor iedereen die dacht dat het een originele grap was, het idee is keihard gepikt van de talk show host Craig Ferguson, die bij zowat elke dubbelzinnige opmerking grinnikend zei: is that a sex thing?
Als jullie dan de volgende zaken zeggen, tja...
- dead fish swimming in a bouncing fish tank south east of Mexico
- inverted bouncing dead flapping chicken
- aan een dood paard trekken
- pump and dump
- kwartje van kok
- bal onder water
- flapping chicken
Volgens deze uitleg zitten we nu dan bij de 2e knieën en gaan we zo weer naar de teen alvorens naar de oren te gaan?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:00:
[...]
Persoonlijk zie ik zelf het hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen patroon. Momenteel hebben we net de tweede knie en teen gehad, binnekort gaan we naar oren, ogen om vervolgens naar het puntje van de neus af te stevenen.
En een beer en stier lopen ook op 4 poten dus is het sowieso anders.
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 26-02-2018 16:28 ]
Ben bang dat de lift inmiddels ook alweer naar beneden gaat.SCIxX schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:25:
Alles zit in de lift vandaag lijkt het?Helemaal GVT met +20%
false flagStoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:27:
BTC lijkt een bullflag te tonen op de 15m
Do { Ping } while ( LOL )
Pf $ waarde is toegenomen, maar sell orders zijn niet gehaald, stijgingen gemist, BTC waarde gedaald en VEN redelijk gezakt. Ik begin ook echt een hekel te krijgen aan de onvoorspelbaarheid van BTC en ETH trading pairs t.o.v. euro.
Is dat net zoiets als wintertenen, waterpoloballen?Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:35:
Zou die kerel met zn waterpolo-bal dan toch gelijk krijgen jongens?
als je genoeg roept ..; krijg je wel eens gelijk lol ;-)Stoffa schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:35:
Zou die kerel met zn waterpolo-bal dan toch gelijk krijgen jongens?
Vrij vergelijkbaar ja.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:36:
[...]
Is dat net zoiets als wintertenen, waterpoloballen?
Seriously? Nope, not a bit...
is dat eigenlijk goed of slecht nieuws ??Xessive schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:37:
Wat ik nu weer lees: Poloniex overgenomen door Circle...
Als ze zelf een coin hadden uitgebracht dan ging die nu omhoog.wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:38:
[...]
is dat eigenlijk goed of slecht nieuws ??
Of het goed nieuws is ligt aan de plannen die ze hebben, uitbreiden bijv. Begrijp dat poloniex problemen had met scalen van de infrastructuur.
Flinke investering dus vertrouwen in crypto = positiefwally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:38:
[...]
Rustig aan.. Ze zijn net wakker in San Francisco.Goh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:42:
Is er nu al iets bekent over LTC?
If it aint fixed, it's broken.
Op korte termijn en qua stabiliteit op het eerste oog wel prima. Op lange termijn van de zotte natuurlijk dat één van de grootste banken ter wereld op deze manier een vinger in de pap probeert te krijgen.wally228 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:38:
[...]
Het was allang duidelijk dat banken in de positie zitten "If you can't beat them, buy them", maar 400m is peanuts mochten ze vroeg of laat het platform voor een ander doeleinde willen gebruiken. Mocht het project falen (of gehacked worden) dan zullen ze zeggen "Zie je wel, het is onbetrouwbaar en wij moeten nu xxx$ afschrijven".
Banken willen gewoon geld maken, gooien echt niet zo maar 400 miljoen weg. Make that the cat wiseYpuh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:45:
[...]
Op korte termijn en qua stabiliteit op het eerste oog wel prima. Op lange termijn van de zotte natuurlijk dat één van de grootste banken ter wereld op deze manier een vinger in de pap probeert te krijgen.
Het was allang duidelijk dat banken in de positie zitten "If you can't beat them, buy them", maar 400m is peanuts mochten ze vroeg of laat het platform voor een ander doeleinde willen gebruiken. Mocht het project falen (of gehacked worden) dan zullen ze zeggen "Zie je wel, het is onbetrouwbaar en wij moeten nu xxx$ afschrijven".
Als ze met die weggegooide 400 miljoen over de komende 10 jaar 40 miljard veiligstellen, zeker wel. Banken spelen de long game.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:47:
[...]
Banken willen gewoon geld maken, gooien echt niet zo maar 400 miljoen weg. Make that the cat wise
Ja dan is het toch niet weg gegooid slimmerikanboni schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:51:
[...]
Als ze met die weggegooide 400 miljoen over de komende 10 jaar 40 miljard veiligstellen, zeker wel. Banken spelen de long game.
daar steun ik u bij ... op netfix ea. staan enkele goede docus over de macht die de banken hebbentias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:47:
[...]
Banken willen gewoon geld maken, gooien echt niet zo maar 400 miljoen weg. Make that the cat wise
Njah, die 400m hebben ze binnen het jaar terugverdiend.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:47:
[...]
Nogmaals, ik geloof dat ze natuurlijk ook gewoon een vinger in de pap en mee willen profiteren. Maar het moment dat het misgaat zullen ze het zo spinnen dat hun overige business er beter van wordt. 400m op een jaaromzet van 37.4 miljard en een winst van 10 miljard is geen bedrag dat er intern echt koppen gaan rollen of waar iemand ook maar wakker van ligt.
Ik denk dat degene die daarvoor verantwoordelijk is wel een probleem heeft hoor. "Sorry baas, $400m weg. Oepsie"Ypuh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:55:
[...]
Njah, die 400m hebben ze binnen het jaar terugverdiend.
Nogmaals, ik geloof dat ze natuurlijk ook gewoon een vinger in de pap en mee willen profiteren. Maar het moment dat het misgaat zullen ze het zo spinnen dat hun overige business er beter van wordt. 400m op een jaaromzet van 37.4 miljard en een winst van 10 miljard is geen bedrag dat er intern echt koppen gaan rollen of waar iemand ook maar wakker van ligt.
Ah joh geeft niks knul, hier heb je weer 500 miljoen kan je weer in een kansloos project stoppen, probeer dit keer wel wat te verdienen dan he. Tot morgen doeeggggj87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:01:
[...]
Ik denk dat degene die daarvoor verantwoordelijk is wel een probleem heeft hoor. "Sorry baas, $400m weg. Oepsie"
Effe Apeldoorn bellen. 😟ggj87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:01:
[...]
Ik denk dat degene die daarvoor verantwoordelijk is wel een probleem heeft hoor. "Sorry baas, $400m weg. Oepsie"
https://www.hln.be/geld/e...p-cryptomunten~a8de18058/
De Europese Commissie onderzoekt of er nieuwe Europese wetten moeten komen om de handel in virtuele munten in goede banen te leiden. Dat heeft vicevoorzitter Valdis Dombrovskis vandaag aangekondigd. Europa moet mee met haar tijd, maar wel met aandacht voor de risico’s, vindt hij.
edit ..Europa vertegenwoordigt maar een heel klein deel van de wereldwijde markt in cryptomunten. We moeten dus samenwerken met onze partners in de G20
[ Voor 14% gewijzigd door wally228 op 26-02-2018 17:07 ]
Nu is de vraag hoeveel heeft Goldman überhaupt in de startup gestoken. En dan heeft het helemaal niks meer te maken met de miljarden die Goldman in de boeken heeft als winst.
Die startup zal gewoon netjes winst moeten gaan maken en het hoofd boven water houden, die kan echt niet putten uit de miljarden van goldman Sachs.
Het is nu niet alsof "de banken" in Crypto gestapt zijn.
Het enige frappante eraan is is dat een grote bank blijkbaar krediet wil verschaffen aan toko's die uit cryptohandel winst willen maken. Want daar komt het ws uiteindelijk op neer.
[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 26-02-2018 17:10 ]
Mwoah, om het even in perspectief te plaatsen. Vergelijk het met dat jij €400 van je jaarsalaris verliest in crypto. Als je vrouw hier al achter komt heb je misschien iets uit te leggen, maar ze schopt je echt niet het huis uit.ggj87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:01:
[...]
Bij een bedrijf gaat het niet eens om 'eigen' geld en boeit het de mensen nog minder. Daarnaast genegeerd een exchange een solide omzet. Na een jaar praat je dus over 'misgelopen winsten' i.p.v. verliezen. Dat haalt de etenstafel waarschijnlijk niet eens als virtuele winst verliest.
On the plus side, als het iets oplevert heb je weer wat te vertellen tijdens de maandmeetings.
Long story short, je overschat hoe serieus er met geld omgegaan wordt binnen bedrijven. Het verdienen is veel interessanter dan hoe het beheerd/uitgegeven/bespaard kan worden, zo lang er maar (meer) winst gemaakt wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 26-02-2018 17:12 ]
Het hele punt is toch of dat dat goldman sachs is of niet er een serieus bedrag word geinvesteerd in een crypto exchange, wat aangeeft dat ze er vertrouwen in hebben in deze scene. (mits alles waar is natuurlijk)Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:06:
We gaan ook ff een stap te ver. Een startup heeft het overgenomen, en deze startup wordt gebacked door Goldman Sachs.
Nu is de vraag hoeveel heeft Goldman überhaupt in de startup gestoken. En dan heeft het helemaal niks meer te maken met de miljarden die Goldman in de boeken heeft als winst.
Die startup zal gewoon netjes winst moeten gaan maken en het hoofd boven water houden, die kan echt niet putten uit de miljarden van goldman Sachs.
Het is nu niet alsof "de banken" in Crypto gestapt zijn.
Onduidelijk, moet nog meer info over komen.Richh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:00:
Maarehh, wat gaat BMW nou precies doen samen met VeChain? De koers is er ook nog niet helemaal over uit zo te zien.
Vind het wel een goede ontwikkeling dat niet iedere scheet meer resulteert in een koers die 3x over de kop gaat.
Ik denk zelf het volgende:
YouTube: Vehicle Automobile Digital Maintenance Book Solution
Zie mijn edit.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:10:
[...]
Het hele punt is toch of dat dat goldman sachs is of niet er een serieus bedrag word geinvesteerd in een crypto exchange, wat aangeeft dat ze er vertrouwen in hebben in deze scene. (mits alles waar is natuurlijk)
Ik zou niet gauw verwachten dat een old school bank gauw krediet verstrekt (neem aan dat dat het "backen" betekend namelijk) aan een startup die zijn winst uit Crypto haalt.
De omzetcijfers en marge liegen er waarschijnlijk niet om. Als ze Polo naar 2 miljard dollar transactievolume per dag kunnen duwen is het een leukere cash cow voor investeerders dan onroerend goed met mooie huurders op lange contracten.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:10:
[...]
Het hele punt is toch of dat dat goldman sachs is of niet er een serieus bedrag word geinvesteerd in een crypto exchange, wat aangeeft dat ze er vertrouwen in hebben in deze scene. (mits alles waar is natuurlijk)
Volgens mij lachen die crypto exhange boys het hardst aan het eind van het liedje. Ben wel benieuwd hoeveel winst litebit bijvoorbeeld heeft gedraaid afgelopen maanden.Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:13:
[...]
De omzetcijfers en marge liegen er waarschijnlijk niet om. Als ze Polo naar 2 miljard dollar transactievolume per dag kunnen duwen is het een leukere cash cow voor investeerders dan onroerend goed met mooie huurders op lange contracten.
Wat dacht je van Binance? Die gozert is binnen een jaar miljardair geworden.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:16:
[...]
Volgens mij lachen die crypto exhange boys het hardst aan het eind van het liedje. Ben wel benieuwd hoeveel winst litebit bijvoorbeeld heeft gedraaid afgelopen maanden.
Ze zullen er idd brood inzien. Maar nogmaals het enige wat ze doen ws is een zakelijk krediet verstrekken aan een startup.Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:13:
[...]
De omzetcijfers en marge liegen er waarschijnlijk niet om. Als ze Polo naar 2 miljard dollar transactievolume per dag kunnen duwen is het een leukere cash cow voor investeerders dan onroerend goed met mooie huurders op lange contracten.
Goldman wil gewoon dat de startup netjes zijn rente betaald en aan zijn verplichtingen kan voldoen aan de bank. En blijkbaar is de business case solide genoeg voor Goldman om krediet te verstrekken.
That's all there is probably.
De crypto wereld heeft nogal de neiging om dit soort onzinnige dingetjes op te blazen tot extreme proporties het liefst heel snel gevolgd door bizarre complottheorien, want *wappert met de armen* Een grote Bank!!! Omg omg*
Pffft dat bedoel ikYpuh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:17:
[...]
Wat dacht je van Binance? Die gozert is binnen een jaar miljardair geworden.
Voor de redelijk conservatieve bankenwereld is dat idd best een behoorlijke stap volgens mij. Maar ook niet groter maken dan het is.tias86 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:21:
[
Ik vind dat zelf best wel wat eigenlijk.
Tuurlijk, helemaal eens. Het enige wat hieruit volgt is dat Circle solvabel genoeg is om het risico van Polo investering aan te gaan. Interessant is natuurlijk wat er te liquideren valt aan assets; hebben ze dan toch een waarde op Polo weten te plakken?Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:18:
[...]
Ze zullen er idd brood inzien. Maar nogmaals het enige wat ze doen ws is een zakelijk krediet verstrekken aan een startup.
Goldman wil gewoon dat de startup netjes zijn rente betaald en aan zijn verplichtingen kan voldoen aan de bank. En blijkbaar is de business case solide genoeg voor Goldman om krediet te verstrekken.
De crypto wereld heeft nogal de neiging om dit soort onzinnige dingetjes op te blazen tot extreme proporties het liefst heel snel gevolgd door bizarre complottheorien, want *wappert met de armen* Een grote Bank!!! Omg omg*
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-02-2018 17:35 ]
Zoals altijd, een krankzinnige markt, waarin op deze manier gereageerd wordt op een partnership met BMW en Oxford University..Turbo-Puppy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:38:
Wat is gebeurd met VEN? Vandaag de rebrand, en hij is zowaar naar beneden gedoken. Heb ik wat gemist?
Zou Facedown in zijn schuilkelder gedoken zijn?Turbo-Puppy schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:38:
Wat is gebeurd met VEN? Vandaag de rebrand, en hij is zowaar naar beneden gedoken. Heb ik wat gemist?
Nu ja, valt al bij al nog wel mee vind ik. Heb al ergere duikvluchten gezien na een event.
hier op slow is 90% onzin ..da maakt het leuk, maar hier zitten toch wel een deel mensen die weten waarover ze praten (niet direkt op jou bedoeld rookerdRookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 17:29:
[...]
Tuurlijk, helemaal eens. Het enige wat hieruit volgt is dat Circle solvabel genoeg is om het risico van Polo investering aan te gaan. Interessant is natuurlijk wat er te liquideren valt aan assets; hebben ze dan toch een waarde op Polo weten te plakken?
en toch voel en lees ik dat er hier goede beleggers en traders zitten dus bij deze doe zo voort
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!