Ehm wat boeid mij het of ze het voor ICX hebben omgeruild of niet?Dooiedibbes schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Dat is je zekerheid? Die 0.001% (aanname) op het volume?
De kans is gewoon best wel groot dat mensen die in Ven zaten het principe "buy the rumours sell the news" hanteerden. En als je dan op zoek gaat naar een nieuwe coin met aankomend nieuws kom je al snel bij ICX uit. Kijkend naar de charts lijkt het wel een beetje het geval te zijn: Ven daalt, ICX stijgt.Dooiedibbes schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Dat is je zekerheid? Die 0.001% (aanname) op het volume?
Volgens mij praten we langs elkaar. Ik was enkel benieuwd waar jij je statement op had gebaseerd. Maar dat weet ik nu.Nopheros schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:03:
[...]
Ehm wat boeid mij het of ze het voor ICX hebben omgeruild of niet?
PSN: Eczeem
De markt is aan het veranderen, tegenwoordig is bijna iedereen zo slim om 'buy the rumour and sell the news' te doen. Daarom zijn enorme uitschieters met nieuws ook steeds schaarser.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 26-02-2018 13:15 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Als ze nu echt iets nieuws hadden aangekondigt of uitgebereid een verhaal zouden vertellen wat ze met BMW gaan doen en waarom dit een grote impact gaat hebben.Jumpman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:14:
De markt is aan het veranderen, tegenwoordig is bijna iedereen zo slim om 'buy the rumour and sell the news' te doen. Daarom zijn enorme uitschieters met nieuws ook steeds schaarser.
Voor zover ik het begrijp hebben ze alleen de geruchten bevestigd..
Thanks. Hier was ik naar op zoek.Tominatie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:07:
[...]
De kans is gewoon best wel groot dat mensen die in Ven zaten het principe "buy the rumours sell the news" hanteerden. En als je dan op zoek gaat naar een nieuwe coin met aankomend nieuws kom je al snel bij ICX uit. Kijkend naar de charts lijkt het wel een beetje het geval te zijn: Ven daalt, ICX stijgt.
Mjah bijna 20% voor een event is toch best aardig? Wat zou het dan moeten zijn? 40%?Jumpman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:14:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Laatste paar weken is VEN idd flink gestegen, toen waren de geruchten al bekend.Crypts schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:17:
[...]
Mjah bijna 20% voor een event is toch best aardig? Wat zou het dan moeten zijn? 40%?
Stevig tussensprintje bij NEO momenteel
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Vorig jaar zomer ging een nietszeggende coin met goed nieuws zo even 100% in een paar uur, dat zie je gewoon weinig tot niet meer.Crypts schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:17:
[...]
Mjah bijna 20% voor een event is toch best aardig? Wat zou het dan moeten zijn? 40%?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Geloof hierom :TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:22:
Binance Supports Ontology (ONT) Airdrop For NEO Holders (0,1 ONT per 1 neo)
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001183332
En GAS gaat netjes meeTomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:22:
Ik denk dat het steeds meer vooraf al in de prijs ingecalculeerd zit en ik zie p&d pogingen ook steeds vaker mislukken. Ven had er ook eentje om 10:26 maar dat sorteerde niet zo heel gek veel effect.Jumpman schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Vorig jaar zomer ging een nietszeggende coin met goed nieuws zo even 100% in een paar uur, dat zie je gewoon weinig tot niet meer.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wilde gisteren een Neo kopen maar die is nu even iets duurder.
Bedankt voor deze info. Wou mijn NEO verkopen voor deze zwaar voordelige ETH prijs, maar ik ga toch maar eerst eens kijken naar die ONT precieshijacker80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Geloof hierom :
Was het bijna vergeten. Let wel. NEO in je eigen wallet resulteert in 2 keer zoveel ONT. 0,2 ONT per 1 NEO. 0,1 is direct verhandelbaar de andere 0,1 is pas te verhandelen na de lancering van hun mainnet in Q2 2018.hijacker80 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Geloof hierom :
5 keer zo weinig dus, 1 NEO is 0.2 ONT = 1/5Dooiedibbes schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:36:
[...]
Was het bijna vergeten. Let wel. NEO in je eigen wallet resulteert in 2 keer zoveel ONT. 0,2 ONT per 1 NEO. 0,1 is direct verhandelbaar de andere 0,1 is pas te verhandelen na de lancering van hun mainnet in Q2 2018.
Nou de rebranding van VEN is ook niet geworden wat er verwacht werd. Koers is zelfs ruim naar beneden gegaan met 3-4k. Heb sowieso het idee dat positief nieuws nergens meer toe lijdt in de koersen maar negatief nieuws direct grote invloed heeft.
Echte winsten vallen er niet meer te halen helaas tenzij je miljoenen kan investeren.
Echte winsten vallen er niet meer te halen helaas tenzij je miljoenen kan investeren.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ja, maar 2 keer zoveel als wanneer je ze op binance laat staan. Zoals de link die is gebruikt. Daar keren ze 0,1 uit..powercoaster schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:42:
[...]
5 keer zo weinig dus, 1 NEO is 0.2 ONT = 1/5
https://www.reddit.com/r/...nference_dnv_will_unveil/
Lijkt erop dat VeChain nog een klant heeft met 4 miljard dollar omzet
Als een bedrijf met dergelijke getallen Bitcoin of Nano zou accepteren zou het door het dak gaan
Lijkt erop dat VeChain nog een klant heeft met 4 miljard dollar omzet
Als een bedrijf met dergelijke getallen Bitcoin of Nano zou accepteren zou het door het dak gaan
The snapshot of NEO addresses will be done at block height 1974823, which is estimated to be on March 1, 2018, around 21:00 (UTC+8).Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:45:
Wanneer nemen ze snapshot dan bij Neo?
Ja sorry, niet goed gelezenDooiedibbes schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:44:
[...]
Ja, maar 2 keer zoveel als wanneer je ze op binance laat staan. Zoals de link die is gebruikt. Daar keren ze 0,1 uit..
Nergens staat dat je maar 0,1 ONT krijgt voor 1 NEO. Ik kan me wel voorstellen dat er door Binance maar 0,1 vrijgegeven kan worden op dit moment aangezien die andere 0,1 gelocked is. Ik ga er dan ook vanuit dat Binance die zal vrijgeven wanneer het ONT mainnet wordt gelanceerd.
Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van de LTC sell wall (~1500LTC) die continu opschuift? Wat willen ze hiermee bereiken?
Prijs drukken, of geleidelijk laten stijgen?
Ik vermoed dat het een bot is, die mee beweegt..
Prijs drukken, of geleidelijk laten stijgen?
Ik vermoed dat het een bot is, die mee beweegt..
En dat is de reden dat NEO nu zo omhoog gaat? Stel je koopt dus nu 100 NEO (+/- $13000) krijg je straks 'gratis' 20 ONT?Dooiedibbes schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:36:
[...]
Was het bijna vergeten. Let wel. NEO in je eigen wallet resulteert in 2 keer zoveel ONT. 0,2 ONT per 1 NEO. 0,1 is direct verhandelbaar de andere 0,1 is pas te verhandelen na de lancering van hun mainnet in Q2 2018.
Mensen verwachten nogal wat van ONT kennelijk..
Ik lees op reddit dat de verwachte prijs op korte termijn rond de halve dollar per ONT ligt. Lijkt me niet de moeite eigenlijk.powercoaster schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:42:
[...]
5 keer zo weinig dus, 1 NEO is 0.2 ONT
Exact, dus lekker gestaffeld mijn NEO-otjes aan het verkopen, koop ze na 1 maart wel weer goedkoop terug....TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Ik lees op reddit dat de verwachte prijs op korte termijn rond de halve dollar per ONT ligt. Lijkt me niet de moeite eigenlijk.
Verwijderd
De drop erna maakt het nog minder aantrekkelijk. Ik zou meesurfen en dag ervoor dumpen. Dit ook vorige week met WCT gedaan en airdrop was veel minder dan de winst va het dumpen.TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Ik lees op reddit dat de verwachte prijs op korte termijn rond de halve dollar per ONT ligt. Lijkt me niet de moeite eigenlijk.
Btc met 100euro omhoog in minder dan een minuut op gdax. Blijf het een gekke gewaarwording vinden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
100 euro is toch niks in crypto?AtlAntA schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:00:
Btc met 100euro omhoog in minder dan een minuut op gdax. Blijf het een gekke gewaarwording vinden.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Inderdaad. Daarnet natuurlijk juist gebeld geweest op het moment van de piek tot 0.155 ETH. Straks hopelijk nieuwe kansen om voor een dergelijke prijs NEO van de hand te doen...Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:59:
[...]
De drop erna maakt het nog minder aantrekkelijk. Ik zou meesurfen en dag ervoor dumpen. Dit ook vorige week met WCT gedaan en airdrop was veel minder dan de winst va het dumpen.
Dat is 1,2%AtlAntA schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:00:
Nou, zeg maar gerust bijna 250 omhoog in een paar minuten. 
/edit; als je zag hoe langzaam het de afgelopen dagen ging is dit in een keer hele stap ja.
/edit; als je zag hoe langzaam het de afgelopen dagen ging is dit in een keer hele stap ja.
[ Voor 43% gewijzigd door DJT op 26-02-2018 14:03 ]
Als je voor de Ontology newsletter had subscribed vroeg genoeg krijg je ook 1k ONT. Normaal zou je daar voor ongeveer 600k usd in NEO voor moeten hebben. Toch wel blij dat ik dus die 1k ONT krijgTomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 13:55:
[...]
Lol ja maar hij is/was nog niet klaar.
Noooooooooooo, dan doen de alt het weer wat minderTominatie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:05:
10k 10k 10k! €€€€€€€€€$$$$$$$$$$$$$$$$$$€€€€€€€€€€
Vanuit TA gezien is dit nu een inversed head-and-shoulder volgens mij. In theorie zou 'ie nu nog even door moeten stijgen.
Maar waarom 10k? Zal wel weer door droppen naar USD 9500
[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 26-02-2018 14:07 ]
En door de 10k. Dit is toch niet gezond? Iedereen weer blij blabla, maar ik vind het maar treurig dat dit, zonder echte aanleiding, kan gebeuren....
Vind je het nou niet een beetje zorgwekkend dat ze al dat soort onzin moeten uithalen om maar muntjes te verspreiden en aandacht te vragen?poderosoo schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:02:
[...]
Als je voor de Ontology newsletter had subscribed vroeg genoeg krijg je ook 1k ONT. Normaal zou je daar voor ongeveer 600k usd in NEO voor moeten hebben. Toch wel blij dat ik dus die 1k ONT krijg
Geld voor al dat soort constructies voor een heleboel coins tegenwoordig. Volgens mij zijn "al" die je-krijgt-coin X-als-je-coin y hebt/houdt/aait/whatever constructies alleen maar rookgordijnen om maar te verbergen dat het om volstrekt waardeloze coins gaat.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hoho ik heb vanmorgen 0.06btc gekocht. De rest van de whales zijn gewoon een beetje laat in het volgenStevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:07:
En door de 10k. Dit is toch niet gezond? Iedereen weer blij blabla, maar ik vind het maar treurig dat dit, zonder echte aanleiding, kan gebeuren....
Verwijderd
wat denken jullie dat de waarde is van de te ontvangen ont.
Heb wel 1 neo maar twijfel om te verkopen en in btc te stappen.
suggesties iemand?
suggesties iemand?
Wat was volgens jou de aanleiding van de daling de afgelopen weken dan?Stevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:07:
Voor veel dingen wel. Maar ontology doet deze airdrop omdat ze hun ICO hadden gecanceled doordat ze hun hardcap al hadden bereikt door de eth-prijs van de eth die ze opgehaald hadden bij strategic investors. Daarnaast is ontology wel één van de projecten waar het NEO council flink achter staat voor de langere termijn, dus waardeloos? Misschien, misschien niet. Ik krijg ze toch gratis, naast de stack NEO die ikzelf al heb.Flagg schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:08:
[...]
Vind je het nou niet een beetje zorgwekkend dat ze al dat soort onzin moeten uithalen om maar muntjes te verspreiden en aandacht te vragen?
Geld voor al dat soort constructies voor een heleboel coins tegenwoordig. Volgens mij zijn "al" die je-krijgt-coin X-als-je-coin y hebt/houdt/aait/whatever constructies alleen maar rookgordijnen om maar te verbergen dat het om volstrekt waardeloze coins gaat.
Lezen, iemand?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:10:
wat denken jullie dat de waarde is van de te ontvangen ont.
suggesties iemand?
Ik schrijf het een paar posts boven jou
Waarom is dit niet gezond volgens jou? Na de crash van 6K steeg de prijs in een aardig tempo naar 12K, toen kwam er een nodige correctie van ~25%. Nu gaat die weer even omhoog, prima toch?Stevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:07:
Verwijderd
sorry dacht dat ik in de laatste topic pagina zatTomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:12:
[...]
Lezen, iemand?
Ik schrijf het een paar posts boven jou
Maar 0.50 cent$ dus per ont. en je ontvangt per neo 0.1 ont.
dikke dos dus
Wat maakt dat BTC überhaupt 10k waard is dan?Stevie_ schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:07:
Wat maakt Neymar 220 miljoen waard?TimTube schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:16:
[...]
Wat maakt dat BTC überhaupt 10k waard is dan?
HET IS MAAR WAT DE GEK ERVOOR GEEFT!
+1000000000000000Tominatie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:17:
[...]
Wat maakt Neymar 220 miljoen waard?
Zo, ik ben NEO kwijt voor het belachelijke hoge bedrag van 0,155 ETH. Moet zowat het EtH ATH zijn, denk ik. Waanzin gewoon, dat voor een onnozele airdrop.
[ Voor 26% gewijzigd door TomTorquay op 26-02-2018 14:22 ]
Zijn het nu de yanks die wakker zijn geworden en massaal aan het kopen zijn geslagen? Een stijging, okee, maar we gaan nu 5% in een kwartier tijd.
Doe mij maar een beartrapVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:21:
Lijkt een bulltrap.
Waarschijnlijk kakt dit net zo hard weer in hoor.
Verwijderd
1 giga green candle bij neo, zegt ook niet alles.
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2018 14:24 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hier nog eentje die alles in USDT of € heeft gestoken
Altijd makkelijk om te zien wie hier nog in USDT zit en wie niet
Nou ik sinds gister al niet meer.
Dat was sarcastisch bedoeld.Adnanos schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:24:
[...]
Hier nog eentje die alles in USDT of € heeft gestoken
NEO bijna op het punt waarop ik de laatsten bijgekocht heb (144$), proberen om daarmee wat te handelen en aantal te vergroten. momenteel + 16% NICE!
Gelukkig ook een flink aantal op 34$ gekocht
Gelukkig ook een flink aantal op 34$ gekocht
Do { Ping } while ( LOL )
Zitten alle bonussen al in de coins?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:27:
Onderschat de wall street boys niet.
Wacht maar af als de Nederlandse Jannen Modaal hun vakantiegeld krijgen
Do { Ping } while ( LOL )
Verwijderd
Niet voor die prijs vermoed ik, eerst BTC nog een keer flink laten crashen.Shadow_Agent schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:28:
[...]
Zitten alle bonussen al in de coins?![]()
Wacht maar af als de Nederlandse Jannen Modaal hun vakantiegeld krijgen![]()
Hmm jammer hoopte dat ie nog wat door zou zakken.
Gezien die hele tijd redelijk stabiel zat en ik al paar keer 7600 gemist had.
Nu heb ik het helemaal gemist volgens mij
want hij ging wel erg hard opeens
Nu heb ik het helemaal gemist volgens mij
Verwijderd
Nog steeds tax season in de US en de marketcap naar verhouding nog te laag. Je kans komt nog wel als ik verschillende TA's moet geloven.Fordius schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:33:
Hmm jammer hoopte dat ie nog wat door zou zakken.
Nu heb ik het helemaal gemist volgens mijwant hij ging wel erg hard opeens
Daar hebben ze Tether nog voor achter de hand. Ik vermoed dat ze die op een gegeven moment nog wel eens gaan inzetten. Waarom teveel betalen als je ook goedko(o)p(er) aan BTC's kan komen?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:32:
[...]
Niet voor die prijs vermoed ik, eerst BTC nog een keer flink laten crashen.
Verwijderd
Het schijnt dat iedereen nog 1k van rutte krijgt om in crypto 's te stoppenShadow_Agent schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:28:
[...]
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:38:
Duidelijk pump and dump moves die je nu ziet.
Tuurlijk, TetherboyVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:36:
[...]
Nog steeds tax season in de US en de marketcap naar verhouding nog te laag. Je kans komt nog wel als ik verschillende TA's moet geloven.
Altijd die rationalisaties. Alsof elke marktbeweging terug te leiden is op één of twee oorzaken...
[ Voor 17% gewijzigd door TomTorquay op 26-02-2018 14:40 ]
Hoezo krijgen alleen Jannen Modaal vakantiegeld dan? Mijn vakantiegeld maakt mij anders altijd erg blijShadow_Agent schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:28:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Geen idee,maar ben maar wat blij dat ik 66% ervan verkocht heb op 6.75 en 7.25 usd.
Laatste plukje kan ik voor 3$ verkopen en nog steeds beetje winst maken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:42:
Kijk de boel weer zakken. pump and dump toch.
News sell-off, komt wel weer goed
Wat dachten jullie van een stijgende btc?
Of klinkt dat heel gek?
niet zo gek ... heb de voorbij week beslist om een kleine hodl port te maken en 50% in te stoppen bij het breken van 10k en de andere 50% ?? wie weetCrypts schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:47:
Wat dachten jullie van een stijgende btc?Of klinkt dat heel gek?
Mooie dag vandaag. Wat Ven verkocht met 20% winst en nu proberen in te schatten tot hoe hoog LTC gaat klimmen.
Proficiat aan de Neo holders! Die gaat erg mooi vandaag!
Efff gsm autocorrect D:
Proficiat aan de Neo holders! Die gaat erg mooi vandaag!
Efff gsm autocorrect D:
[ Voor 8% gewijzigd door Imgnrydrmr op 26-02-2018 14:53 ]
Eerst dat kwartje van kok maar eens.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:38:
[...]
Het schijnt dat iedereen nog 1k van rutte krijgt om in crypto 's te stoppen
BTC weer boven de 10k, gister op het juiste moment gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-02-2018 15:06 ]
Af en toe traden kan je wel rijker maken. Had paar honderd NEO kunnen halen voor VEN en dan plus 16% kunnen gaan nu, maar ja, je weet het nooit. Heb ook weleens USD 700 in paar minuten verloren door proberen te timen, dus ik hold lekker door.
Die heb je allang terug.
Juist, dat was mijn punt. Retorische vraagTominatie schreef op maandag 26 februari 2018 @ 14:17:
[...]
Wat maakt Neymar 220 miljoen waard?
als alles stijgt in cryptoland dan is het leven toch mooi he
Roulette kan je ook rijk makenRookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:07:
Af en toe traden kan je wel rijker maken. Had paar honderd NEO kunnen halen voor VEN en dan plus 16% kunnen gaan nu, maar ja, je weet het nooit. Heb ook weleens USD 700 in paar minuten verloren door proberen te timen, dus ik hold lekker door.
Een paar honderd NEO? Really? Respect, ik zou het niet durven met zo'n grote bedragen.Rookert25 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:07:
Nee dit was best duidelijk gezien de ONT airdrop binnenkort en de zijwaartse beweging van NEO afgelopen weken. Durfde het niet aan met VEN event, anders wel.
Als je op kosten van huis speelt wordt het makkelijker.TomTorquay schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:13:
[...]
Een paar honderd NEO? Really? Respect, ik zou het niet durven met zo'n grote bedragen.
Beetje laat 'in the party', maar ook ingestapt op BTC €8365. Lijkt op het klassieke "bal onder water"-patroon, dus ik stap op €9300 weer uit. Happy trading!
EDIT: normaal zie je zoiets vaak bij "kleine" consumenten aandelen zoals TomTom en andere Midcap/small caps. Betekent dat als er een uitbraak komt boven een bepaald niveau (dat is $10.300 bij BTC, dus ben misschien iets te vroeg), dat je dan een sprongetje kunt verwachten tot het niveau waar de bal weer boven water is (in dit geval ~$11500). Puur TA dus.
EDIT: normaal zie je zoiets vaak bij "kleine" consumenten aandelen zoals TomTom en andere Midcap/small caps. Betekent dat als er een uitbraak komt boven een bepaald niveau (dat is $10.300 bij BTC, dus ben misschien iets te vroeg), dat je dan een sprongetje kunt verwachten tot het niveau waar de bal weer boven water is (in dit geval ~$11500). Puur TA dus.
[ Voor 53% gewijzigd door gabn88 op 26-02-2018 15:22 ]
bal onder water ??? da vraagt om uitleg ... vertelgabn88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:18:
Beetje laat 'in the party', maar ook ingestapt op BTC €8365. Lijkt op het klassieke "bal onder water"-patroon, dus ik stop op €9300 weer uit. Happy trading!
Dooie bal onder het water-sprongen hier.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die rolt altijd maar dieper en dieper over de bodem bedoel je?gabn88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:18:
Beetje laat 'in the party', maar ook ingestapt op BTC €8365. Lijkt op het klassieke "bal onder water"-patroon, dus ik stap op €9300 weer uit. Happy trading!
Flapping chicken patroon.Richh schreef op maandag 26 februari 2018 @ 15:24:
Dooie bal onder het water-sprongen hier.
Nou wat een enorme koersklapper van ven, ben blij dat ik bpt heb gekocht. Steun je ook nog een Nederlands initiatief vind ik veel leuker als die made in china coins. Vind dat overdreven hype gedoe ook maar niks.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!