[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.143 views

Onderwerpen

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:54
Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:48:
[...]

Al die maanritten zijn tot op heden sigaren uit eigen doos ... 20% in een uur erbij, om vervolgens 35% terug te vallen. Gek genoeg waren er tijden dat ik nog enthousiast werd van dit soort uitbraken, maar inmiddels staaf ik alles maar in euro's en is het over 2018 gezien alleen maar doffe ellende ... ik had beter op oudejaarsavond de hele buurt een beste fooi kunnen geven dan sinds die datum geen euro meer in crypto te stoppen. Dat is zo ongeveer de realiteit tot op heden. :+
Ben het eigenlijk wel met je eens..

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Gelukkig gaat het minen wel voortvarend. 🤗

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

Al die maanritten zijn tot op heden sigaren uit eigen doos ... 20% in een uur erbij, om vervolgens 35% terug te vallen. Gek genoeg waren er tijden dat ik nog enthousiast werd van dit soort uitbraken, maar inmiddels staaf ik alles maar in euro's en is het over 2018 gezien alleen maar doffe ellende ... ik had beter op oudejaarsavond de hele buurt een beste fooi kunnen geven dan sinds die datum geen euro meer in crypto te stoppen. Dat is zo ongeveer de realiteit tot op heden. :+
Amen. Zeer juiste samenvatting.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

[...]

Jup... dat is de bittere waarheid. Maar blijft toch trekken om af en toe wat te inverteren.

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Hoe istie afgelopen met je LCC avontuurtje?
Vooralsnog heb ik er, zonder mijn exacte LTC aandeel te verklappen een getal (omgerekend) in euro's met 4 cijfers erbij gekregen van LCC...
De vraag is alleen moet ik LCC met de huidige koers verkopen of wachten op dezelfde verhouding als Bitcoin / bitcoin Cash... Keuzes keuzes keuzes maar vooralsnog met gratis munten hoor je mij niet klagen..

Ik heb alleen met de claim van mijn LCC veiligheidshalve wel eerst even mijn LTC verplaatst naar een ander adres. Dit zou ik dan ook iedereen aanraden...

Het kostte even wat tijd... Dat moet ik er wel bij zeggen maar de PC doet het werk en ik kon mooi figuurlijk achterover zitten en 'gratis' 4 cijfers claimen... Geen slechte deal, me dunkt... oOo

[ Voor 12% gewijzigd door freestyler2 op 25-02-2018 18:19 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
[...]

Niet helemaal met je eens, wil je op zeer korte termijn veel verdienen ziet er niet goed uit voor je.
Heb je centen in een project zitten die down to Earth is en zich ontwikkelen samen met developers dan acht ik de kans groot in dat 2018 een mooi jaar kan worden.
Mocht in het slechte geval de BTC een correctie jaar krijgen zoals in 2014.
Dan is het huilen met de pet op als je in een munt zit die alleen kan presteren op sociale media, want uit eindelijk gaat het om de tech dan de belofte dat je naar de maan wordt gestuurd.
Want mensen zijn soms ook maar schaapjes die het geld volgen.
Neem PETRO token van Venezuela. 8)7

99% van alle tokens zijn nog niet te gebruiken in ons huidige systeem of hebben geen inkomstenbron of afnemer. Dit is pure speculatie. Ik hoop dat dit een correctie jaar gaat worden en alle bestaande projecten en startende ICO's die niks te bewijzen hebben op deze markt de nek af doet. Want wees eerlijk alles is satoshi gepaird in ons systeempje. In een stierenmarkt kan elke munt goed presteren.

[ Voor 13% gewijzigd door jorisdeket op 25-02-2018 18:27 ]

• TomTorquay
jorisdeket schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:22:
[...]
Neem PETRO token van Venezuela. 8)7
Wat is daar mis mee? Die heeft tenminste een doel. Da's al heel wat meer dan bepaalde coins uit de top-tien. Dat jij je niet kan vereenzelvigen met dat doel verandert daar niks aan.

Verder laat de voorbije maand ook zien dat btc leidt. Je project mag nog zo goed zijn, als btc een kutjaar heeft, dan heeft elke andere coin ook een kutjaar. Of het zou misschien Digix Dao moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door TomTorquay op 25-02-2018 18:28 ]

• jorisdeket
TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:27:
[...]
Wat is daar mis mee? Die heeft tenminste een doel. Da's al heel wat meer dan bepaalde coins uit de top-tien. Dat jij je niet kan vereenzelvigen met dat doel verandert daar niks aan.

Verder laat de voorbije maand ook zien dat btc leidt. Je project mag nog zo goed zijn, als btc een kutjaar heeft, dan heeft elke andere coin ook een kutjaar. Of het zou misschien Digix Dao moeten zijn.
Go Go PERTO dan :) To the moon!!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:46
Vanochtend begonnen met de PT bot en meerdere mensen beloofd om updates te posten, veel DCA op dit moment.
bot2

Morgen geen dubbeltje meer over. ;w

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:10
Vandaag toch nog een leuke dag gehad. Niet dankzij Crypto, maar op de motorbeurs.

Ben jij nog geweest @Turbo-Puppy?

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:08
Idanue schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:33:
Vanochtend begonnen met de PT bot en meerdere mensen beloofd om updates te posten, veel DCA op dit moment.
[afbeelding]

Hier valt het mee, maar zal niet ontkennen dat mijn bot het ook zwaar heeft vandaag :+

Edit: als ik je bot zo zie is hij wel heel erg losjes geconfigureerd :P

[ Voor 7% gewijzigd door Junia op 25-02-2018 18:36 ]

• Ypuh
[afbeelding]

Lijkt erop alsof je een kind van 4 boodschappen hebt laten halen en dat ie alleen maar rommel heeft meegenomen.

• jorisdeket
Goede projecten zullen hun eigen eco-systeem op zetten, die hebben geen geld nodig van ons.
Exchanges zullen een 2de inkomsten bron worden. Door sommige munten ziek te promoten op de sociale media die nu teveel in de spotlight staan en weinig echte tech hebben zullen wel langzaam maar zeker verdwijnen op de markt. Een hype is zeker niet voor langere tijd.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:34:
Vandaag toch nog een leuke dag gehad. Niet dankzij Crypto, maar op de motorbeurs.

Ben jij nog geweest @Turbo-Puppy?
Jazeker, alleen mijn merk was er natuurlijk niet. :+ Had op zich wel interesse voor een nieuwe street triple, maar kennelijk sparen ze die dingen bij Triumph zelf. In het voorjaar maar eens langs Goedhart een keer. Kwam me nu toch niet heel geweldig uit... RS voor de prijs van een R, of een R voor de prijs van een S.

Altijd opzoek naar het koopje heh. :)

Jij wat gevonden?

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 12:44
Met 64% van de top 100 coins in het groen is het idd wat vreemd dat de bot er zijn voordeel niet mee doet...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Mooie sell wall bij NEO op Binance. Ik stap nu toch wel all-in, want die zal richting de ONT airdrop op 1 maart wel opgegeten worden...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Idanue
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:35:
[...]
Edit: als ik je bot zo zie is hij wel heel erg losjes geconfigureerd :P
Testing. :P

• Ypuh
jorisdeket schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:37:
Goede projecten zullen hun eigen eco-systeem op zetten, die hebben geen geld nodig van ons.
Exchanges zullen een 2de inkomsten bron worden. Door sommige munten ziek te promoten op de sociale media die nu teveel in de spotlight staan en weinig echte tech hebben zullen wel langzaam maar zeker verdwijnen op de markt. Een hype is zeker niet voor langere tijd.
Elke start up heeft geld nodig en niemand gaat investeren in iets dat nog geen echte plaats heeft in de wereld en waar ze nog niets van snappen. Tevens willen deze bedrijven niet afhankelijk zijn van hun investeerders en liever zo snel mogelijk op eigen benen staan.

Overigens ligt de crypto markt al ver voor qua ontwikkelingen op bijvoorbeeld de Rabobank en overheid. Willen die gebruik maken van deze tech, dan is het goedkoper om met één van die start-ups in zee te gaan dan zelf developers binnen proberen te halen.

Kortom, ik ben het niet met je oneens, maar verwacht niet dat crypto's op korte termijn verdwijnen. Integendeel zelfs, ik denk dat we nog in de peuter fase zitten en amper kunnen praten.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Taro schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:40:
Mooie sell wall bij NEO op Binance. Ik stap nu toch wel all-in, want die zal richting de ONT airdrop op 1 maart wel opgegeten worden...
Waarom is een sellwall goed? Ik dacht dat de prijs dan juist omlaag ging?

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:59:
[...]

Kun je dit soort dingen niet even voor je houden? Ik heb al de grootste moeite om mijn pf goed te spreiden onder LTC, ICX, VEN, NANO en zit nu ook uit te kijken naar AION.... nu jij dit zegt moet eigenlijk ADA er ook nog eens bij }:O
ADA gekocht? Ik maakte vanmiddag geen grapjes >:).

Mijn koersdoel is minimaal 40 satoshi, gezien 3x eerdere support daar van onderuit. Denk een piek rond 60 gezien sterke resistance daar op de top in het verleden. ADA heeft altijd een grillig verloop, vind het lastig in te schatten waar ik moet gaan reloaden tussen 45-60.

[ Voor 25% gewijzigd door Malarky op 25-02-2018 18:45 ]

• TomTorquay
[afbeelding]

Dank! Chapeau dat je dit post, ook al is het een rode zee. Heel duidelijk zo. Ik hoop dat het snel weer goedkomt voor jou.

• Idanue
Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:36:
[...]

Lijkt erop alsof je een kind van 4 boodschappen hebt laten halen en dat ie alleen maar rommel heeft meegenomen.
Aangezien jij het beter kan vertel mij dan maar hoe ik mijn bot beter kan configureren, winst delen we.

• jorisdeket
Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:41:
[...]

Elke start up heeft geld nodig en niemand gaat investeren in iets dat nog geen echte plaats heeft in de wereld en waar ze nog niets van snappen. Tevens willen deze bedrijven niet afhankelijk zijn van hun investeerders en liever zo snel mogelijk op eigen benen staan.

Overigens ligt de crypto markt al ver voor qua ontwikkelingen op bijvoorbeeld de Rabobank en overheid. Willen die gebruik maken van deze tech, dan is het goedkoper om met één van die start-ups in zee te gaan dan zelf developers binnen proberen te halen.

Kortom, ik ben het niet met je oneens, maar verwacht niet dat crypto's op korte termijn verdwijnen. Integendeel zelfs, ik denk dat we nog in de peuter fase zitten en amper kunnen praten.
Crypto zal ook niet verdwijnen :) zeker niet maar het kaf van het koren scheiden zou wel mooi zijn in 2018/2019 Heb aardig wat centjes in een paar projecten zitten.

• TomTorquay
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:43:
[...]

Jij jubelt ook wel snel moet ik zeggen. De dip van eerder vandaag is nog niet eens goedgemaakt?

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:37:
[...]

Jazeker, alleen mijn merk was er natuurlijk niet. :+ Had op zich wel interesse voor een nieuwe street triple, maar kennelijk sparen ze die dingen bij Triumph zelf. In het voorjaar maar eens langs Goedhart een keer. Kwam me nu toch niet heel geweldig uit... RS voor de prijs van een R, of een R voor de prijs van een S.

Altijd opzoek naar het koopje heh. :)

Jij wat gevonden?
Heb vooral ff op wat verschillende motoren gezeten. De occasions zijn echt kneiter duur daar, dus niet in de verleiding gebracht om serieus te worden. Verder nog ff de nieuwe Z900RS, Duke 790, Royal Enfield Continental GT etc. van dichtbij bekeken.

Was ook wel positief over de Honda CB500R als eerste motor. Ziet er uit als een supersport met de houding van een naked en kon m'n lange poten er goed op kwijt. 3 kanshebbers zijn een V-strom 650, Duke 390 '17 en CBR500R, oftwel 3 totaal verschillende motoren 8)7

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

freestyler2 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:17:
[...]

Vooralsnog heb ik er, zonder mijn exacte LTC aandeel te verklappen een getal (omgerekend) in euro's met 4 cijfers erbij gekregen van LCC...
De vraag is alleen moet ik LCC met de huidige koers verkopen of wachten op dezelfde verhouding als Bitcoin / bitcoin Cash... Keuzes keuzes keuzes maar vooralsnog met gratis munten hoor je mij niet klagen..

Ik heb alleen met de claim van mijn LCC veiligheidshalve wel eerst even mijn LTC verplaatst naar een ander adres. Dit zou ik dan ook iedereen aanraden...

Het kostte even wat tijd... Dat moet ik er wel bij zeggen maar de PC doet het werk en ik kon mooi figuurlijk achterover zitten en 'gratis' 4 cijfers claimen... Geen slechte deal, me dunkt... oOo
ik heb mijn ltc bij litebit staan wat adviseer jij om deze te claimen ?
ik heb recht op 15 lcc namelijk

Prepare for the next ATH

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:40
TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:47:
[...]
Jij jubelt ook wel snel moet ik zeggen. De dip van eerder vandaag is nog niet eens goedgemaakt?
Weet niet waar jij kijkt? 8% omhoog vandaag! Natuurlijk wel in sat, dollars zeggen niet zoveel.

• Ypuh
Idanue schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:45:
[...]

Aangezien jij het beter kan vertel mij dan maar hoe ik mijn bot beter kan configureren, winst delen we.
Mijn proefkonijn loopt hier al ergens vrij rond in de vorm van @Junia. 50% winst komende maand en ik ben om ;).

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:47:
[...]
Welke coin zit jij te kijken? Op bittrex was ADA 5 dagen geleden voor het laatst 33.

Edit: voor de duidelijkheid. Ik zie hele sterke resistance bij ADA op 30-32 satoshi bandbreedte. Wat dat in dollar s interesseert me minder nu.

[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 25-02-2018 18:53 ]

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
sourcecode schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Voor zo ver ik weet kun je niks claimen. Je had jouw Litecoin ten tijde van de snapshot in een wallet moeten hebben waarvan je de private keys in eigen beheer hebt.

• Idanue
TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:45:
[...]
Dank! Chapeau dat je dit post, ook al is het een rode zee. Heel duidelijk zo. Ik hoop dat het snel weer goedkomt voor jou.
Ik heb vandaag veel PM's gehad over hoe en wat en of ik er winst op maak dus ik hou jullie allemaal op de hoogte. :)
Nu 12 uur verder en +10.83 8)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Idanue schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:52:
[...]

Ik heb vandaag veel PM's gehad over hoe en wat en of ik er winst op maak dus ik hou jullie allemaal op de hoogte. :)
Nu 12 uur verder en +10.83 8)
en wat is je budget dan ? hoeveel is je trade hoeveelheid ?

Prepare for the next ATH

• TomTorquay
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Welke coin zit jij te kijken? Op bittrex was ADA 5 dagen geleden voor het laatst 33.

Edit: voor de duidelijkheid. Ik zie hele sterke resistance bij ADA op 30-32 satoshi bandbreedte. Wat dat in dollar s interesseert me minder nu.
Mij ook niet. Ik zie die resistance ook, maar ik zie voorlopig betrekkelijk weinig stijging in mijn delta-app op btc en eth-niveau :?

Edit: of zat je nu een dagelijks golfje te voorspellen? Ik begreep het alsof je vond dat ADA nu voorgoed weer omhoog vertrokken was...

[ Voor 12% gewijzigd door TomTorquay op 25-02-2018 18:58 ]

• Ypuh
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Niet de dip van deze dag, en je hebt het dal inderdaad goed gespot, maar ADA is echt heeel ver gevallen de afgelopen weken (na de crash zelfs nog). Ik heb buy orders in mijn history staan van 62k ETH, waar die nu rond de 36k schommelt. Blijf dus een beetje sceptisch :9.

Wel bijgekocht en hier en daar wat verkocht, dus netto sta ik ongeveer op 0 op ADA.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
En ondertussen gaat de BTC vlotjes naar beneden nu. Ben benieuwd of het echt ophoudt tussen de 9.2k en de 8.8k zoals sommigen zeggen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:43:
[...]

Waarom is een sellwall goed? Ik dacht dat de prijs dan juist omlaag ging?
Mooi betekent niet per definitie goed :) Iets met sarcasme...

Van de vele honderdduizenden USD's en tientallen BTC's is er nu nog maar een fractie over, dat ziet er goed uit.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:56:
[...]

Niet de dip van deze dag, en je hebt het dal inderdaad goed gespot, maar ADA is echt heeel ver gevallen de afgelopen weken (na de crash zelfs nog). Ik heb buy orders in mijn history staan van 62k ETH, waar die nu rond de 36k schommelt. Blijf dus een beetje sceptisch :9.

Wel bijgekocht en hier en daar wat verkocht, dus netto sta ik ongeveer op 0 op ADA.
Daarom zoek ik in coins altijd logische resistance levels. Voor ADA is dat eigenlijk 26-30, gezien de forse resistance daar tussen 18-28 december 2017. Maar hij bleef erg lang hangen op 30-32, dus toen kreeg ik er daar gisteren avond vertrouwen in.

Kan dat we alsnog eerst die 26-30 opzoeken overigens, dus ik hou een slag om de arm. Het is simplistisch maar zo werken 90% van de coins gewoon. Reistance op de heenweg = resistance op de terugweg.

Om er gelijk nog maar 1 te tippen: ARDOR. Ergens tussen 30-50 is zijn bodem gezien zijn resistance Q4, 2017. Persoonlijk heb ik op dit niveau een grote positie ingenomen, heb er nu vertrouwen in. Mijn sell staat op 80 satoshi, daar wil ik gaan reloaden. Waarom 80? Daar was veel resistance op 21 december op de heenweg en inderdaad ook exact op de terugweg, maar toen op 26-30 januari.

Belangrijkste wat roet in het eten kan gooien is de BTC/USD zelf uiteraard. Als die heel hard omhoog of omlaag valt, dan hebben alle als daar onherroepelijk negatief mee te maken. Als we 8000 niet houden, dan zit ik weer in USDT.

[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 25-02-2018 19:04 ]

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Wat doen jullie met VEN? Ik ben aan het verkopen.

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
atvokado schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:04:
Lekker laten zitten, en een buy ordertje gezet voor de aankomende dump.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
vinno86 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:07:
[...]

Lekker laten zitten, en een buy ordertje gezet voor de aankomende dump.
Hier nog een.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Ik weet dat het niet veel zegt, maar jeetje die buy wall op GDAX bij BTC/USD. Tientallen miljoenen dollars.

De sell wall is bizar laag.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als je vol ratio een dump verwacht waarom dan niet nu verkopen en alles weer inkopen bij de dump?

• Idanue
Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Mijn proefkonijn loopt hier al ergens vrij rond in de vorm van @Junia. 50% winst komende maand en ik ben om ;).
Die 50% ga ik waarschijnlijk niet halen maar met 10% ben ik tevreden. :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

atvokado schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:04:
ze zullen in azie toch ook wat willen verdienen lijk me......
dus houden........

Prepare for the next ATH

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:10:
[...]

Als je vol ratio een dump verwacht waarom dan niet nu verkopen en alles weer inkopen bij de dump?
Omdat ik niet zeker kan weten dat de boel gaat zakken. Als het wel gaat zakken dan koop ik.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

sourcecode schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Ik denk niet dat jij er dan recht op hebt... of je moet het bij Litebit navragen maar daarin wens ik je weinig succes... (voor de duidelijkheid, je hebt er wel recht op als je voor het moment van Fork Block LTC in je bezit had, maar Litebit is geen ondersteunende Exchange die Auto credit toepast).

Je had ben ik bang toch echt even de stappen moeten volgen zoals ze beschreven hadden... En dat is je munten even naar een Wallet toehalen of een ondersteunende Exchange gebruiken (zoals Yobit - Mercatox - Tradesatoshi)

Zie ook de website van LCC https://litecoinca.sh/

• Junia
  • Laatst online: 17:08
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 18:43:
[...]

Jep, op het moment dat ik typte te twijfelen tussen ADA en AION het beiden niet gedaan, beiden gingen zo'n 5% up binnen de 5 minuten daarna :p dus ben nu beetje laatjes ingestapt op ADA, maar meer als long-term hold.

[ Voor 10% gewijzigd door Junia op 25-02-2018 19:15 ]

• Bmfd
24h Vol: $14.747.390.450
Het volume in de gehele markt is echt belachelijk laag. Het zou me niets verbazen als we de komende weken/maanden op de huidige manier door blijven sukkelen.

• Bmfd
Dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Bmfd op 25-02-2018 19:24 ]

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Hier all in op ADA en AION. ADA van de week gehaald op een laag punt.

Na succes met Nano en Lunyr wordt je toch beetje overmoedig :Y

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

• ggj87
Als je op GDAX BTC/EUR op 6h zet en dat vergelijkt met LTC/EUR op 6h dan is LTC opvallend stabiel tov BTC. Gewoon een observatie hoor. Want normaal gesproken loopt alles toch redelijk gelijk aan BTC?

• Ypuh
Voor de huidige koers ga ik VEN niet van de hand doen. Denk ook niet dat ie extreem veel gaat dippen tenzij het event een aanfluiting gaat zijn (al verwacht ik van niet). Eerder deze week al een deeltje VEN op de piek weten te verkopen en goedkoper terug te kopen, dus ik ben al tevreden :+.

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:10:
[...]

Verwacht geen grote dump, hoop tot 4.50-4 USD, daar heb ik me buy order.

Alles verkopen is mij een te groot risico, als ik ergens niet mee gok is het VEN :)

• Ypuh
M'n BTC waarde is in tijden niet zo hoog geweest (trade vnmlk in ETH pairs). Het is toch wel verleidelijk om eens alles in BTC te zetten, aangezien die de alts toch steeds leeg trekt.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Wat is nou de echte reden dat alles steeds meer in het rood zakt zonder aanleiding,...
Over 10 jaar doen we de was zo
https://www.rtlnieuws.nl/...t_anp_0.jpg?itok=lHXx3gXj _/-\o_ :9~

BITCOIN in 2030!!
https://static1.persgroep...27c8?width=664&height=374

[ Voor 70% gewijzigd door A87 op 25-02-2018 19:40 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:32:
M'n BTC waarde is in tijden niet zo hoog geweest (trade vnmlk in ETH pairs). Het is toch wel verleidelijk om eens alles in BTC te zetten, aangezien die de alts toch steeds leeg trekt.
deze snap ik f niet ?

Prepare for the next ATH

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even niet met traden bezig geweest maar het begint nu wel te jeuken mijn ltc even om te zetten in btc. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Crypts schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:38:
Even niet met traden bezig geweest maar het begint nu wel te jeuken mijn ltc even om te zetten in btc. :)
Denk dat die keuze niet goed is, maarja, keuzes maak je zelf :)

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Crypts schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:38:
en waarom dan ?

Prepare for the next ATH

• Crypts
RaptorXS schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:41:
[...]

Denk dat die keuze niet goed is, maarja, keuzes maak je zelf :)
Moet er weer even inkomen, heel druk geweest met andere dingen. Je doelt op de Litepay launch?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• RaptorXS
Crypts schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:42:
[...]

Moet er weer even inkomen, heel druk geweest met andere dingen. Je doelt op de Litepay launch?
Ook dat, en de LTC koers is in mijn opinie te laag ten opzichte van de BTC.
Ik ben dus andersom bezig :)

Edit, maar ook ik heb de glazen bol niet.

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 25-02-2018 19:47 ]

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

RaptorXS schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Dat is niet waar hoor, als je de verhoudingen even pakt vanaf .. maakt eigenlijk niet echt wanneer, dan loopt de LTC procentueel nog steeds in op BTC, alleen het tempo waarin het gaat schiet niet erg op. Over de afgelopen 2 maanden is het op zich wel redelijk, maar mijns inziens had de koers allang stabiel op of rond de €200 moeten staan om het echt zijn jaar te maken. Die drops naar of zelfs soms onder de €160 regionen hebben hem geen goed gedaan.

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Dat is niet waar hoor, als je de verhoudingen even pakt vanaf .. maakt eigenlijk niet echt wanneer, dan loopt de LTC procentueel nog steeds in op BTC, alleen het tempo waarin het gaat schiet niet erg op. Over de afgelopen 2 maanden is het op zich wel redelijk, maar mijns inziens had de koers allang stabiel op of rond de €200 moeten staan om het echt zijn jaar te maken. Die drops naar of zelfs soms onder de €160 regionen hebben hem geen goed gedaan.
1 reactie... HODL

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nadat Charlie zijn aandeel gedumpt heeft ben ik volgens mij zo'n beetje de langste aandeelhouder in LTC ... :+

Met de kanttekening dat ik op €215 nog even m'n pf flink kracht bij heb gezet, dat heeft eigenlijk een groot deel wel onderuit gehaald...ik heb, en blijf er in vertrouwen, maar in november.. nog voor de echte run, stond ik er feitelijk beter voor dan nu.

edit, op €135 heb ik dat nog eens gedaan ... dus op €180 zou ik redelijk break even zijn...

spoiler:
Ga er echter nog steeds vanuit dat de €1000 gepasseerd gaat worden dit jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Turbo-Puppy op 25-02-2018 19:53 ]

• Crypts
RaptorXS schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Edit, maar ook ik heb de glazen bol niet.
Mjah lastig, het is sowieso moeilijk vergelijken maar met btc net onder de helft van de waarde in december en ltc daar ruim boven kan het ook makkelijk de andere kant op gaan. :)
Zoals gezegd, ben er even paar dagen uit geweest dus ik kan helemaal verkeerd zitten maar ik vind het lastig inschatten op het moment. Btc valt geen peil op te trekken maar is wel van grote invloed...

• RaptorXS
Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:48:
[...]

De LTC is wat de BTC altijd pretendeerde te zijn maar dan beter.
Snelheid veel hoger en fee's veel lager.
Met 4 maal de hoeveelheid coins tzt, 21 miljoen BTC en 84 miljoen LTC , zit er toch een behoorlijk prijsverschil. :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Iemand hier gaf een tijd geleden aan dat Zeepin (ZPT) een mooi bounty programma had dus toen heb ik dat even snel gedaan. Voor 5 minuten werk zoals (twitter volgen, reddit pagina abboneren, telegram joinen) kreeg je al 200ZPT tokens wat nu al 30$ waard is, best lekker al zeg ik het zelf! Nu is mijn vraag weten hier nog mensen mooie bounty programma's voor ICO's. Valt best wel wat mee te verdienen...

• drijfhout
  • Laatst online: 21-12-2025
RaptorXS schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:55:
[...]

De LTC is wat de BTC altijd pretendeerde te zijn maar dan beter.
Snelheid veel hoger en fee's veel lager.
Met 4 maal de hoeveelheid coins tzt, 21 miljoen BTC en 84 miljoen LTC , zit er toch een behoorlijk prijsverschil. :)
BTC die heb ik in mijn bezit puur voor de waarde, LTC gebruik ik daadwerkelijk ook.

Vind daarom mede ook dat LTC nog wat te laag staat in waarde.

[ Voor 3% gewijzigd door drijfhout op 25-02-2018 19:58 ]

• A87
  • Niet online

A87

drijfhout schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:58:
[...]

BTC die heb ik in mijn bezit puur voor de waarde, LTC gebruik ik daadwerkelijk ook.

Vind daarom mede ook dat LTC nog wat te laag staat in waarde.
Wat voor meerwaarde heeft LTC in de markt?? volgens mij 0%, kan elk moment in elkaar storten dat litecoin, imo.
Als je het zakelijk bekijkt, een slecht logo, slechte site en slechte naam. Daarnaast al jaren lang weinig opgeschoten qua waarde!! Wat moet je in godesnaam met litecoins?? :S ja, leuk voor de mensen die in 2013/14 zaten te minen. Die zullen ongetwijfeld nog wel een paar 1000 litecoins hebben

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 25-02-2018 20:02 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

zijn hier nog mensen die geloven in XLM ?
ik heb er al tijden in geinvesteerd maar ga nu twijfelen

Prepare for the next ATH

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:33
Tominatie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:57:
Iemand hier gaf een tijd geleden aan dat Zeepin (ZPT) een mooi bounty programma had dus toen heb ik dat even snel gedaan. Voor 5 minuten werk zoals (twitter volgen, reddit pagina abboneren, telegram joinen) kreeg je al 200ZPT tokens wat nu al 30$ waard is, best lekker al zeg ik het zelf! Nu is mijn vraag weten hier nog mensen mooie bounty programma's voor ICO's. Valt best wel wat mee te verdienen...
Ook aan meegedaan, heb er 190 mogen krijgen uiteindelijk :)

• Tominatie
  • Niet online
sourcecode schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:01:
Ik was ook een tijdje een behoorlijk supporter van XLM mede door de fairx.io hype, maar ik zie nu dat daar nog steeds niks van terecht is gekomen. Ik volg hem al een tijdje niet meer maar er is weinig spectaculair aan Stellar (behalve een vrij groot geworden community). Is alsnog een hele fijne snelle coin die makkelijk te verplaatsen is.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

YouTube: VeChain Apotheosis Trailer

dit doen ze mooi :) nu de prijs nog :)

Prepare for the next ATH

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik.

• Tominatie
  • Niet online
Daarnaast is het volume ook wel erg laag van Stellar vergelijkend met de overige coins in de top 10. Het volume is voor mij ook een beetje een indicator voor hoe populair een coin is en dan valt Stellar wel negatief op. Denk persoonlijk dat die dit jaar uit de top 10 vliegt.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:19

GG85

.......

Uhm wtf? Dit is toch niet professioneel? Als je 16 bent en je dagen vult met Final Fantasy spelen is dit inderdaad een vette trailer maar voor een serieus product?

Zit vuistdiep in VEN hoor maar van dit soort onprofessionele typische asian style puberale fimples wordt ik echt een beetje verdrietig

• A87
  • Niet online

A87

Het is een zinloze lege trailer met alleen grafische hoogstandjes.
The easy trick

die comments ook echt bij VEN op youtube allemaal kinderen zonder intelligentie en fake comments :+

happinessrunns
48 minuten geleden
Sleek AND sexy

ciclope69
1 uur geleden
Im hypeeddd

Dantdm is Cool
1 uur geleden
man disney really needs to make a new tron movie

Uvescos 123
1 uur geleden
Awesome its going to be huge

Erik Wilmail
2 uur geleden
awesome!!

Henry Kingston
2 uur geleden
wtf

ace1 Laken
2 uur geleden
that is incredible great job

60 Second Crypto
2 uur geleden
Another great project!

Rasen shiruken
2 uur geleden
Multi millionaires

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 25-02-2018 20:18 ]

• RaptorXS
A87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:00:
[...]

Wat voor meerwaarde heeft LTC in de markt?? volgens mij 0%, kan elk moment in elkaar storten dat litecoin, imo.
Als je het zakelijk bekijkt, een slecht logo, slechte site en slechte naam. Daarnaast al jaren lang weinig opgeschoten qua waarde!! Wat moet je in godesnaam met litecoins?? :S ja, leuk voor de mensen die in 2013/14 zaten te minen. Die zullen ongetwijfeld nog wel een paar 1000 litecoins hebben
De markt zal het bewijzen :)

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:52:
[...]

Nadat Charlie zijn aandeel gedumpt heeft ben ik volgens mij zo'n beetje de langste aandeelhouder in LTC ... :+

Met de kanttekening dat ik op €215 nog even m'n pf flink kracht bij heb gezet, dat heeft eigenlijk een groot deel wel onderuit gehaald...ik heb, en blijf er in vertrouwen, maar in november.. nog voor de echte run, stond ik er feitelijk beter voor dan nu.

edit, op €135 heb ik dat nog eens gedaan ... dus op €180 zou ik redelijk break even zijn...

spoiler:
Ga er echter nog steeds vanuit dat de €1000 gepasseerd gaat worden dit jaar.
Laten we dat hopen...... zonder mensen aan te sporen om je spoiler te lezen maar met de helft ben ik ook al blij :-)

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
One big green VEN candle nu

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

yes here we go LOL :)

Prepare for the next ATH

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

ADA/Cardano eet zojuist in 10 seconden 35 bitcoin weg op Binance. Het is nu serieus.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:28:
ADA/Cardano eet zojuist in 10 seconden 35 bitcoin weg op Binance. Het is nu serieus.
Ik heb ADA op 4800 gekocht en dacht afgelopen week serieus dat het ten dode was opgeschreven.
Ging echt in een rechte lijn naar beneden. Dit geeft de burger moed :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:40
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:28:
Haha gaat idd lekker! Had deze op 22 dec al gekocht, had op gegeven moment meer dan 200% winst. Maar niet verkocht en hier zitten we nu :+

Ben wel zo eigenwijs om niet te verkopen in een downtrend, nu mezelf zo ver krijgen om te verkopen bij 6000 sat :P

• A87
  • Niet online

A87

Helix schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:32:
[...]

Haha gaat idd lekker! Had deze op 22 dec al gekocht, had op gegeven moment meer dan 200% winst. Maar niet verkocht en hier zitten we nu :+

Ben wel zo eigenwijs om niet te verkopen in een downtrend, nu mezelf zo ver krijgen om te verkopen bij 6000 sat :P
Coins met miljarden in omloop, onstabiel en weinig groei long term.... Het tegenovergestelde van de 21 milljoen bitcoin

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 25-02-2018 20:35 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Heeft er nog iemand POWR als hodl coin? Wat is jullie mening over deze coin?

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Nou VEN doe je best :)

Prepare for the next ATH

• ggj87
GG85 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:14:
[...]

Uhm wtf? Dit is toch niet professioneel? Als je 16 bent en je dagen vult met Final Fantasy spelen is dit inderdaad een vette trailer maar voor een serieus product?

Zit vuistdiep in VEN hoor maar van dit soort onprofessionele typische asian style puberale fimples wordt ik echt een beetje verdrietig
Hier ben ik het wel mee eens. Het is een virtueel muntje, geen film.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 23:41

FaceDown

Storende factor.

The only way is up! *O*

Hopen dat die 'sell the news'-ers morgen flink het deksel op hun neus krijgen als er een opeens een aankondiging gedaan wordt van een huge partner. >:)

[ Voor 31% gewijzigd door FaceDown op 25-02-2018 20:39 ]

Groetjes, FaceDown.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Biertje erbij nu :) d:)b

Prepare for the next ATH

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

RickvN schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:29:
[...]

Ik heb ADA op 4800 gekocht en dacht afgelopen week serieus dat het ten dode was opgeschreven.
Ging echt in een rechte lijn naar beneden. Dit geeft de burger moed :)
De 45btc op 34,0 op bittrex is ook weggegeten. We kunnen vooruit.

• RickvN
radem205 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:35:
Heeft er nog iemand POWR als hodl coin? Wat is jullie mening over deze coin?
Ik heb POWR.
Ik heb hier wel vertrouwen in, ten tijde van investeren heb ik mij er goed in verdiept en stond ik achter het product.
Laatste weken wat minder gevolgd, maar wat ik begrijp is dat ze serieus aan het uitbreiden zijn.
Voor zover ik nu zie, staan er geen spannende events te wachten, dus kan je er over de huidige stand niet heel veel meer over vertellen. Maar bij investering 1,5 maand geleden was ik sowieso voornemens POWR tot december aan te houden.
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:41:
[...]

De 45btc op 34,0 op bittrex is ook weggegeten. We kunnen vooruit.
Mooi :) Wat is eigenlijk de aanleiding hiervoor? Announcement gemist?

[ Voor 37% gewijzigd door RickvN op 25-02-2018 20:47 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

AtlAntA schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Mijn Topic Starter skills zijn zeer erg onder de maat :p

Misschien dat @nAffie 1tje kan/wil maken? Gaat in dit topic toch voornamelijk over ProfitTrailer en denk dat hij in de TS wel enkele zeer handige tips/links kan zetten.
Ik heb even een beginnetje gemaakt: [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten
Zal de komende dagen de openingspost aanvullen met meer informatie, screenhots en links naar relevante video's en artikelen.

meh.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
nAffie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Ik heb even een beginnetje gemaakt: [Tradingbots] ProfitTrailer - ervaringen en resultaten
Zal de komende dagen de openingspost aanvullen met meer informatie, screenhots en links naar relevante video's en artikelen.
Top dankjewel!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Ypuh
Ik twijfelde een tijdje geleden al en heb toen alles verkocht. Geen verkeerde beslissing geweest.

Vind dat XLM en ook ADA veel te hoog gewaardeerd zijn. Het zijn leuke projecten voor de lange termijn, maar ze staan al #5 en #7 op CMC en nog boven projecten als Monero, NEO, VEN en LTC (volgens mij is die laatste wat gestegen inmiddels).

Voor de lange termijn (2 jaar ofzo) zullen ze vast leuk zijn, maar daar heb ik niet zoveel geduld voor.

Edit: Zie dat ze inmiddels al een plaatsje gezakt zijn.

• ggj87
HoppyF schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:31:
[...]

Duurt nog wel even.
Bij de echte piek zul je ook een hoog volume gaan zien, zover is het nog niet.
Hoeft ook niet vandaag te zijn kan ook morgen worden.
Er staat een sellwall van 56000 VEN rond 62000.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Ada wtf

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Rubberen
  • Laatst online: 26-01 18:41
VECHAIN evenement op 26feb. Welk uur begint het evenement? Ik vind het nergens terug...

• ggj87
Rookert25 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:31:
[...]

Morgenochtend om 9:50 NL tijd een livestream en dan in de weken erna nog wat nieuws. Er zullen wel meer partners loskomen. Vanaf de zomer wordt het deels operationeel. Er liggen al meerder orders klaar, bijvoorbeeld deze van een matrassenfabrikant voor 20 miljoen chips van VEN per jaar: https://medium.com/@vecha...hcare-co-ltd-84bba69c95fb

• RickvN
Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:50:
[...]

Ik twijfelde een tijdje geleden al en heb toen alles verkocht. Geen verkeerde beslissing geweest.

Vind dat XLM en ook ADA veel te hoog gewaardeerd zijn. Het zijn leuke projecten voor de lange termijn, maar ze staan al #5 en #7 op CMC en nog boven projecten als Monero, NEO, VEN en LTC (volgens mij is die laatste wat gestegen inmiddels).

Voor de lange termijn (2 jaar ofzo) zullen ze vast leuk zijn, maar daar heb ik niet zoveel geduld voor.

Edit: Zie dat ze inmiddels al een plaatsje gezakt zijn.
Wat zijn dan bijv. voor jou geen hodl coins en dus waarmee je op korte termijn winsten mee gaat pakken naar verwachting bijv?

Pagina: 1 ... 110 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!