[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.143 views

Onderwerpen

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Tominatie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:41:
[...]

GO WPR, free 200 zou lekker zijn! 8)
Ik ga ze dan wel gewoon HODLEN, toch niks te verliezen. Wat doen jullie?
Houdt ze dan ook voorlopig lekker vast. Wie weet waar ze een paar maanden na nu staan.
Stel we krijgen er inderdaad 200 * 0.18ct = $36. Als ze dan dit jaar een beetje doorgroeien richting de dollar, dan is dat een lekkere gratis winst!

Zelfde als ze de vote niet winnen en we krijgen de 50 tokens, dan houdt ik ze ook gewoon lekker vast.

Verwijderd

Taro schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Gebruik Authy ipv Google Authenticator, kan je op meerdere devices installeren.
Je kan toch ook gewoon die QR code weer scannen?

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:46

GaMbiNo

1337

TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:12:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat Binance dit botjesgedoe zomaar laat passeren hoor.
Ik denk dat ze beide wel wat uit te leggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd hoe Binance dit afhandelt.

Als er trouwens inderdaad met botjes is gewerkt is het ook nog de vraag of dit vanuit Elastos is geïnitieerd of dat het door personen is gedaan die op de beloning uit zijn. Dat kan de verloting zijn of iemand die al grote aantallen in bezit heeft en een koersstijging door deze listing wel ziet zitten.

Als ik Binance was zou ik denk ik stemmen vanuit recente accounts waar verder nog nooit mee gehandeld is verwijderen. En dan kijken wat dan de eindstand is.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-01 18:37
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Als je 2FA activeert, dan krijg je ook een key: zorg dat je die opschrijft. Als je telefoon dan kapot gaat, kun je je 2FA voor bv. jouw Binance-account op een ander device weer activeren via die key. Daarnaast wat @Taro zegt: Authy gebruiken.

Anders ben je inderdaad afhankelijk van Binance. Als je je hebt geverifieerd is dat niet zo'n probleem, maar als dat niet het geval is, wordt het een lastiger verhaal.
Ik heb zelf een oude telefoon gebruikt als backup voor de 2FA. Authy gebruiken gaat voor mijn gevoel een beetje tegen het hele concept van 2fA in, die heb ik namelijk om een eventuele hack tegen te kunnen gaan. Als je alsnog een partij als Authy gebruikt geef je die troef ook weg.

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38
smoken schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Dat is wel super cool van ze he!!
Als het goed is, krijg ik er dan 150...heb 3 stemmen geplaatst. Ben benieuwd!
Dan komen ze goed weg, als de winnaar geen bots had gebruikt......

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:22
Nopheros schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:00:
[...]

Balen. Hoe werkt dat, moet je gegevens op sturen via mail?
Ga ik snel achter komen. Hopelijk ergens nog een kopietje van de Binance Auth QR code...
Taro schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Gebruik Authy ipv Google Authenticator, kan je op meerdere devices installeren.
Goede tip! Eerste probleem is echter dat ik niet Tweaker genoeg ben om een reserve device te bewaren...

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Als ik Binance was zou ik denk ik stemmen vanuit recente accounts waar verder nog nooit mee gehandeld is verwijderen. En dan kijken wat dan de eindstand is.
Ik denk dat dat inderdaad de beste oplossing is. Als Binance bv. Elastos zou diskwalificeren vanwege manipulatie via bots, dan zou daar tijdens aankomende votings handig gebruik van kunnen worden gemaakt: bots laten stemmen op de voornaamste concurrent en vervolgens wachten tot ze worden gediskwalificeerd.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:08
Hotzenwalder schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:48:
Met een sellwall van 48000 VEN gebeurd er dus helemaal niets met de prijs voorlopig... iemand wil duidelijk dat de prijs laag blijft of daalt. Er zit er nog eentje van 32000 net boven
Gaat toch al erg hard, helemaal als je ziet dat er binnen het afgelopen uur zo'n 100k zijn verkocht.
Hotzenwalder schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:05:
[...]

26 februari was ook altijd een heilige datum voor VEN i.v.m. de rebranding naar VET, maar ik zie het niet gebeuren dat er spectaculaire dingen met de prijs gaan gebeuren na morgen. In januari was er een ATH die daarna niet meer overtroffen is. Afgelopen week nog een kleine run naar de $7 en nu weer terug naar zijn nieuwe basis die rond de $5,60 lijkt te liggen.Pas bij de $10 verkoop ik een klein deel om mijn winst veilig te stellen, de rest is long term HODL voor als we de $100 gaan halen ;)
Het doet mij heel erg denken aan de tijd net voor de ATH van VEN. Toen kwam het nieuws (link) en kwamen er ook veel gigantische sell walls die allemaal stuk voor stuk opgegeten moesten worden. Toen bleef de koers ook zeer stabiel groeien tot aan de +- 40k Sat, waarna er geen walls meer waren en er na een niet al te lange tijd de ATH werd bereikt.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:14
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:19:
[...]

Je kan toch ook gewoon die QR code weer scannen?
De qr kan je opslaan, en weer opnieuw scannen inderdaad.

• Bmfd
muffstuff schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Ik heb zelf een oude telefoon gebruikt als backup voor de 2FA. Authy gebruiken gaat voor mijn gevoel een beetje tegen het hele concept van 2fA in, die heb ik namelijk om een eventuele hack tegen te kunnen gaan. Als je alsnog een partij als Authy gebruikt geef je die troef ook weg.
Jep, dat is inderdaad het nadeel van Authy. Ik heb lang getwijfeld over welke van de 2 ik het beste kon gebruiken, maar uiteindelijk heb ik voor Authy gekozen. Authy kan je ook op je PC gebruiken, waardoor je niet telkens je telefoon nodig hebt. Dat vond ik toch wel een voordeel. Het is wel minder veilig dan Google Authenticator.

[ Voor 4% gewijzigd door Bmfd op 25-02-2018 13:41 ]

• mannowlahn
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Jep, dat is inderdaad het nadeel van Authy. Ik heb lang getwijfeld over welke van de 2 ik het beste kon gebruiken, maar uiteindelijk heb ik voor Authy gekozen. Authy kan je ook op je PC gebruiken, waardoor je niet telkens je telefoon nodig hebt. Dat vond ik toch wel een voordeel. Het is wel minder veilig dan Google Authenticator.
Dat heeft het ook zeker hoor en het is wat moeilijker voor een hacker om bv je mobiele nummer om te routen naar een andere sim. Zie net je edit, was mijn laatste zin ook niet relevant meer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 25-02-2018 13:44 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
muffstuff schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Dat heeft het ook zeker hoor en het is wat moeilijker voor een hacker om bv je mobiele nummer om te routen naar een andere sim. Zie net je edit, was mijn laatste zin ook niet relevant meer ;)
Gebruik zelf sms authenticatie, heb dus Binance zelf niet nodig en ook niet nodig om codes te bewaren.

Nieuwe simkaart aanvragen zal wel 2 of 3 werkdagen duren helaas.

• mannowlahn
Nopheros schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:48:
[...]

Gebruik zelf sms authenticatie, heb dus Binance zelf niet nodig en ook niet nodig om codes te bewaren.

Nieuwe simkaart aanvragen zal wel 2 of 3 werkdagen duren helaas.
Het klinkt een beetje overdreven maar het kan voorkomen dat men een nieuw sim kaart aanvraagt en daarmee ben je wel de lul. Nogmaals je moet dan echt miljoenen hebben wilt iemand die dit kan dan ook zover wilt gaan.

• Nopheros
BTC staat, nog steeds, rond de 9500. Ben benieuwd wat de meesten hier denken over de huidige BTC prijs.

Veel te laag? Misschien het nieuwe gemiddelde waar we het komende jaar rond blijven zwerven met soms +1k / -1k? Of nog veel te hoog omdat er toch veel geld weer uit is gehaald sinds de ATH?

Ik snap dat niemand de glazenbol vandaag bij zich zal hebben maar wat zijn jullie ideeën?

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

De VEN selwall is weg maar de volgende staat alweer klaar op 59500.

• Junia
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:56:
De VEN selwall is weg maar de volgende staat alweer klaar op 59500.
Jep, en ook op 60, 62, 63.
déjà vu _/-\o_

Verwijderd

Nopheros schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:56:
BTC staat, nog steeds, rond de 9500. Ben benieuwd wat de meesten hier denken over de huidige BTC prijs.

Veel te laag? Misschien het nieuwe gemiddelde waar we het komende jaar rond blijven zwerven met soms +1k / -1k? Of nog veel te hoog omdat er toch veel geld weer uit is gehaald sinds de ATH?

Ik snap dat niemand de glazenbol vandaag bij zich zal hebben maar wat zijn jullie ideeën?
Tax season in de US momenteel. Ik denk dat je een maand vooruit moet kijken voor er weer meer geld terugvloeit naar crypto. Voor die tijd moet je ook niet raar opkijken dat BTC eerst nog terug gaat naar 6000 of lager.

Verwijderd

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:58:
[...]

déjà vu _/-\o_
Is alleen maar een goed teken, de grote jongens weten dat Ven heel groot gaat worden in de nabije toekomst.

• GJmetal
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-11-2021
Sell wall 59500 ook opgegeten bij ven. Wel weer ruk dat btc dan zo daalt. Schiet je er in fiat nog niet veel mee op..

[ Voor 51% gewijzigd door GJmetal op 25-02-2018 14:08 ]

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:58:
[...]

déjà vu _/-\o_
Die van 59,5 is weggehaald. We kunnen door naar de 60. :9

• Junia
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:07:
[...]

Die van 59,5 is weggehaald. We kunnen door naar de 60. :9
Volgens mij niet weggehaald, het orderboek gaat gewoon helemaal los :9~

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:08:
[...]

Volgens mij niet weggehaald, het orderboek gaat gewoon helemaal los :9~
Ok, dit ging zo snel dat ik dacht dat hij weggehaald was. Dan gaat het wel heel snel nu. 8)

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Gewoon opgegeten idd. Moooooonnn

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heb ooit bij ADA hetzelfde gezien, toen men eenmaal door alle sell walls heen was had iedereen zijn geld er al in zitten en was er geen budget meer vrij om daarna definitief op te stijgen, toen kakte het in elkaar. VEN zal vast nog wel verder omhoog gaan, maar ik vermoed dat velen ook snel de winst zullen nemen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Mensen waar kopen jullie bijv je LTC/BTC enz? GDAX? Of toch Coinbase of een andere voordeliger exchange?

Ik zie wel dat coins verplaatsen van GDAX naar Coinbase zonder kosten is zeker?

SPiET

• Taro
  • Niet online

Taro

spietie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:14:
Mensen waar kopen jullie bijv je LTC/BTC enz? GDAX? Of toch Coinbase of een andere voordeliger exchange?

Kijk even op bijv. https://goedkoopbitcoinkopen.nl om te zien waar ze op dat moment het goedkoopst zijn. Tussen GDAX en Coinbase kan je idd gratis wisselen en aankopen op GDAX is gratis.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
spietie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:14:

Ik gebruik daarvoor GDAX. Coinbase en GDAX zijn van hetzelfde bedrijf dus EUR storten en gratis naar je GDAX account zetten is heel makkelijk. Terug van GDAX naar Coinbase ook.

• spietie
Taro schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:17:
[...]

Kijk even op bijv. https://goedkoopbitcoinkopen.nl om te zien waar ze op dat moment het goedkoopst zijn. Tussen GDAX en Coinbase kan je idd gratis wisselen en aankopen op GDAX is gratis.
Yep coinbase goedkoper.

Dus infeite als je ze toch op coinbase plaatst kan je ze evengoed via gdax kopen zonder fee? Want is toch een paar eurotjes

SPiET

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:46
Mijn update, geen grote bedragen maar toch winst sinds vanochtend 07:00 waar ik niets voor heb hoeven doen.

bot

Ik heb erg de neiging om hem voor grotere bedragen te laten kopen maar denk dat het verstandiger is om het eerst even aan te kijken voor een paar dagen.

• Taro
  • Niet online

Taro

spietie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Yep coinbase goedkoper.

Dus infeite als je ze toch op coinbase plaatst kan je ze evengoed via gdax kopen zonder fee? Want is toch een paar eurotjes
Klopt, Euro's overmaken naar Coinbase, omzetten naar GDAX en via een maker order omzetten naar BTC/LTC.

• spietie
Idanue schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:32:
Mijn update, geen grote bedragen maar toch winst sinds vanochtend 07:00 waar ik niets voor heb hoeven doen.

[afbeelding]

Ik heb erg de neiging om hem voor grotere bedragen te laten kopen maar denk dat het verstandiger is om het eerst even aan te kijken voor een paar dagen.
Dus infeite maar een paar kleine USD winst sedert vanmorgen?

Hoeveel heb je eerst ingezet om mee te beginnen dan?

SPiET

• Junia

[afbeelding]

Cool, leuk om andere ervaringen te lezen. Bij mij is er helaas geen actie, de bot zit een tikkeltje vast op 1 pairing en zit te wachten tot die weer eens in het groen springt. Dit lijkt een beetje de achilles hiel te zijn, als 1 coin te snel zakt en je bot zich daarin nestelt, dan kun je wel eens voor een langer tijdje stil komen te staan (uiteraard afhankelijk van je configuratie).

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021

[afbeelding]

Welke bot gebruik je hiervoor?

• Idanue
spietie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:35:
[...]

Dus infeite maar een paar kleine USD winst sedert vanmorgen?

Hoeveel heb je eerst ingezet om mee te beginnen dan?
Hij is nu aan het traden met 0.035 BTC in 10 verschillende coins, $7.23 winst tot nu toe. 8)

Zoals ik al zei, eerst even zien wat hij doet en dan mag er wat meer geld in.
Ik vind die $7.23 eigenlijk helemaal nog niet slecht met zo'n kleine inleg, als het 24/7 zo een beetje doorgaat ben ik er wel tevreden mee. :Y
Noedels schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:38:
[...]
Welke bot gebruik je hiervoor?
Profit Trailer
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:37:
[...]
Cool, leuk om andere ervaringen te lezen.
Vind ik ook. :Y

Ik moet ook zeggen dat het het best leuk vind om een beetje mee te spelen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Idanue op 25-02-2018 14:45 ]

• ggj87
VEN lijkt af te vlakken? Of zou hij nog verder gaan?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
Misschien een idee om een apart topic aan te maken voor ProfitTrailer/bots? Er kan best veel te bespreken zijn qua settings en dergelijke die erg interessant kunnen zijn maar zeer snel verwateren in dit topic.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Idanue
AtlAntA schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:50:
Misschien een idee om een apart topic aan te maken voor ProfitTrailer/bots? Er kan best veel te bespreken zijn qua settings en dergelijke die erg interessant kunnen zijn maar zeer snel verwateren in dit topic.
Goed idee. :Y

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 12:44
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Als je Authy ook op je pc draait, daarmee geef je nog een extra beveiligingslaag weg, toch? Namelijk dat je een 2e toestel (of papier) nodig hebt om in te loggen.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Welke config heb jij trouwens ingesteld? Is er een soort van basisconfiguratie?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Idanue
TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:53:
[...]
Welke config heb jij trouwens ingesteld? Is er een soort van basisconfiguratie?
Hij heeft een standaard config maar ik heb die van CryptoGnome genomen en zelf wat aangepast.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

De 60k VEN wall is ook weg? Is die opgegeten of weggehaald?

• Junia
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:01:
De 60k VEN wall is ook weg? Is die opgegeten of weggehaald?
Heb niet opgelet, maar kreeg ook het idee dat deze weggehaald is. De overige walls lijken nog in tact.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
Ik heb niet dit hele topic gevolgd maar zie net dat VEN aan de opmars is begonnen.
Ruim 60k wat nog niet genoeg is maar wel de goede richting op gaat.
Jammer dat de BTC zo aan het klooien is zodat je een vertekend beeld krijgt. Dat is niet anders.
Morgen verwacht ik nog meer want zondag is echt wel een rustdag voor crypto.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zou dit kloppen?
Wat een ander belangrijk aspect is van deze coin is ’t feit dat er een gereguleerde waardering plaatsvindt. VEN wordt namelijk gecontroleerd door strategisch geplaatste sell-walls die telkens een flink gat slaan in de stijging die op dat moment doorgemaakt wordt. Door deze sell-walls kan de coin niet ineens door het plafond schieten en wordt de koop en verkoop van de Cryptocurrency enigszins gereguleerd. Wie werkelijk voor deze sell-walls verantwoordelijk is, dat is niet direct te bepalen.
http://man-man.nl/vechain-redenen-investeren/

• Junia
Nee. Meestal zijn er wel whales die bezig zijn met een manipulatie, maar niet zoals de walls die we nu zien, de laatste keer dat ik deze zag was ten tijden van de aankondiging rond de jaarwisseling: https://medium.com/@vecha...power-forged-974111a93278

• Tominatie
  • Niet online
Nano kakt ook wel heel behoorlijk in zeg, die staat hoog op mijn watchlist nu. Btw PIVX vandaag gekocht en al bijna 20% profit (en dan dacht ik die nog even te HODLEN voor een tijd... -_-)

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
hijacker80 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Zijn ze zeker.. ook van https://twitter.com/PhilakoneCrypto alleen hij is blijkbaar gehackt gisteren.
Telefoon/email en het is nu de vraag of alles wat ie had op zijn exchanges ook weg is.
Volgde hem net een dag voordat hij gehackt werd. Hij dacht zijn beveiliging goed in orde te hebben. Vraag mij af hoe iemand zo "makkelijk" gehackt kan worden ;s. 2FA leek mij toch best wel veilig, hoe moet iemand dat hacken? Authy is bv gekoppeld aan mobiel nr, moet eerst iemand toegang krijgen tot je mobiele nummer, lijkt mij ook niet zo eenvoudig..

• Bmfd
Buzz_Fuzz schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:51:
[...]

Als je Authy ook op je pc draait, daarmee geef je nog een extra beveiligingslaag weg, toch? Namelijk dat je een 2e toestel (of papier) nodig hebt om in te loggen.
Klopt, maar hetzelfde geldt voor trades die je via je telefoon doet. Overigens heb ik een aparte PC waar ik trades mee uitvoer en gebruik ik die voor de rest nergens voor, daardoor zit er iets minder risico aan in mijn beleving, maar het risico blijft er.

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:07
HoppyF schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:05:
Ik heb niet dit hele topic gevolgd maar zie net dat VEN aan de opmars is begonnen.
Ruim 60k wat nog niet genoeg is maar wel de goede richting op gaat.
Jammer dat de BTC zo aan het klooien is zodat je een vertekend beeld krijgt. Dat is niet anders.
Morgen verwacht ik nog meer want zondag is echt wel een rustdag voor crypto.
Zeg dat wel. Ik heb 44% VEN in bezit, maar mijn fiat waarde zakt op dit moment constant terwijl VEN keihard stijgt.

• ggj87
Dat maakt mij allemaal niet zoveel uit, zolang ik maar meer BTC verdien die ik later voor meer EUR dan ik ze gekocht heb kan verkopen.

• HoppyF
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:14:
Dat maakt mij allemaal niet zoveel uit, zolang ik maar meer BTC verdien die ik later voor meer EUR dan ik ze gekocht heb kan verkopen.
Uiteindelijk is dat het doel op lange termijn.
Voorlopig HODL ik VEN en hoop dat deze echt de waarde krijgt die het verdient.

• ggj87
Pff spannend dit, zou VEN nog een wave omhoog krijgen of was dit het?

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:19
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:28:
Ik denk dat er vanavond en vannacht nog wel wat bovenop komt.

Voor mij is het toch (veeeeeeel) te weinig stijging momenteel, dus ik wacht geduldig af ;-)

• HoppyF
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:28:
Duurt nog wel even.
Bij de echte piek zul je ook een hoog volume gaan zien, zover is het nog niet.
Hoeft ook niet vandaag te zijn kan ook morgen worden.

• Tominatie
  • Niet online
Ik denk dat de koers van de bitcoin redelijk normaal is nu. Met de enorme crash naar 6000$ toen een tijd lang tussen de 8000$-9000$ met een vrij snelle uitbraak de 11k gepasseerd waarna sommige mensen weer wat winst pakken waardoor de koers weer rond de 9000$-10000$ gaat schommelen om daarna weer een breakout te hebben. Iedergeval verwacht ik geen bitcoin lager dan 9000 meer.

• ggj87
HoppyF schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:31:
[...]

Duurt nog wel even.
Bij de echte piek zul je ook een hoog volume gaan zien, zover is het nog niet.
Hoeft ook niet vandaag te zijn kan ook morgen worden.
Hm ok, dan wacht ik ook nog even. Het is wel een beetje jammer om weer rode candlesticks te zien maar ik denk dan maar bij mezelf dat mensen even winst willen pakken en lager meer munten terug kopen. Hopelijk spot ik de echte piek dan.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:54
Hoe laat is de live stream van Ven morgen ned tijd ??

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

MauriceOwns schreef op zondag 25 februari 2018 @ 07:35:
[...]

ik zoek nog een goede delegate :P
dutchdelegate, betaald meer uit dan 10% jaar
betaald per week

[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 25-02-2018 15:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• spietie
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Ik gebruik daarvoor GDAX. Coinbase en GDAX zijn van hetzelfde bedrijf dus EUR storten en gratis naar je GDAX account zetten is heel makkelijk. Terug van GDAX naar Coinbase ook.
Maar op gdax bedoel je ook een fee/kosten toch als je iets koopt zoals coinbase? Of liggen die lager of helemaal niet?

SPiET

• ggj87
spietie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:46:
[...]

Maar op gdax bedoel je ook een fee/kosten toch als je iets koopt zoals coinbase? Of liggen die lager of helemaal niet?
Ik heb op Coinbase 1x LTC gekocht en daarvoor betaalde ik geloof ik iets van €5 fee. Op GDAX is kopen/verkopen met Limit orders gratis. Voor Market orders betaal je wel een fee maar lang niet zoveel als op Coinbase.

• bobberg
  • Laatst online: 27-01 09:28
Lift-off VEN?

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• TomTorquay
Staat "al" drie kwartier stil :w

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Volgens mij kunnen we inmiddels redelijk veilig concluderen dat wanneer een dev team achter een munt gouden bergen beloofd, en vooruitzichten heeft die echt ongelooflijk zijn, er alleen groei zal plaatsvinden als BTC dat goed vind .. groeit BTC niet, dan groeit er niets mee ... Als BTC omhoog gaat, dan kun je het geluk hebben dat een enkeling mee duikt.

Er is feitelijk maar 1 munt in de markt en dat is BTC, de rest is allemaal veldvulling. Om te janken eigenlijk.... geen 1 coin is in staat op eigen kracht ook maar het kleinste verschil te maken. :N

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 07:21
Mijn Topic Starter skills zijn zeer erg onder de maat :p

Misschien dat @nAffie 1tje kan/wil maken? Gaat in dit topic toch voornamelijk over ProfitTrailer en denk dat hij in de TS wel enkele zeer handige tips/links kan zetten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een drop ineens van BTC, hoe kan dat toch :)

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

sourcecode schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:06:
wat een drop ineens van BTC, hoe kan dat toch :)
Volgens een aantal analisten gaat dit door tot 8700-9200 Dollar, ik wacht dus nog even met weer inkopen.

• Idanue
AtlAntA schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:00:
[...]

Mijn Topic Starter skills zijn zeer erg onder de maat :p

Misschien dat @nAffie 1tje kan/wil maken? Gaat in dit topic toch voornamelijk over ProfitTrailer en denk dat hij in de TS wel enkele zeer handige tips/links kan zetten.
Yup, helemaal mee eens. @nAffie

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Taro schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Volgens een aantal analisten gaat dit door tot 8700-9200 Dollar, ik wacht dus nog even met weer inkopen.
Ik zie liever een dubbele bodem rond de 6k.

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43
Taro schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:09:
[...]

Yep, 8.8k inkopen.

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:40
Het daalt zover als de whales willen dat we dalen.. Wij kunnen alleen maar toekijken en hopelijk op het juiste moment in of uitstappen.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

k1978 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:37:
Hoe laat is de live stream van Ven morgen ned tijd ??
09:00 onze tijd begint het VEN event.

Verwijderd

Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:15:
[...]

09:00 onze tijd begint het VEN event.
Volgens mij om 09:50 uur, als ik mij niet vergis. Is te volgen via deze link.

http://lifeofcrypto.nl/vechain-rebrand-event/

Trouwens ook een nieuwe listing morgen voor VET op Coinnest. Met de pairing VET/KRW. Dan kunnen de Koreanen dus direct met hun centjes VET kopen.

Hoop dat dat wellicht de eventuele dump een beetje in balans houdt.

• spietie
Ziet er naar uit maar zeker is dit toch niet?

SPiET

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
spietie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:22:
[...]

Ziet er naar uit maar zeker is dit toch niet?
100% zeker!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:10
VEN heeft in ETH waarde niets gedaan vandaag.

• bobberg
Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:30:
VEN heeft in ETH waarde niets gedaan vandaag.
VEN ook niet. Vandaar dat ik dacht dat we omhoog gingen ;)

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

• TomTorquay
bobberg schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:32:
[...]

VEN ook niet. Vandaar dat ik dacht dat we omhoog gingen ;)
0.0068 》0.0070 》0.0068
En jij roept VEN lift off op het moment dat we vanuit 0.0070 terugzakken naar 0.0068 :?

• bobberg
TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:34:
[...]
0.0068 》0.0070 》0.0068
En jij roept VEN lift off op het moment dat we vanuit 0.0070 terugzakken naar 0.0068 :?
Ik keek naar de VEN/BTC chart en voor de terugzakking.

[ Voor 3% gewijzigd door bobberg op 25-02-2018 16:37 ]

• HoppyF
Countdown teller.
Voor ons maandagochtend 09:50 dus!
https://www.vechaininfo.com/countdown

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

mooie tijd :) ben toch vrij :)

Prepare for the next ATH

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 17:19
Ik ben weer uit usdt en ingestapt. Ik geloof het allemaal wel. Denk niet dat we nog veel dieper gaan. Vanaf morgen gaan we weer knallen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Nopheros
zwembroek schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:46:
Ik ben weer uit usdt en ingestapt. Ik geloof het allemaal wel. Denk niet dat we nog veel dieper gaan. Vanaf morgen gaan we weer knallen.
Ik heb hetzelfde gedaan, wat extra muntjes aan overgehouden dus ben tevreden.

• zwembroek
Nopheros schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:47:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan, wat extra muntjes aan overgehouden dus ben tevreden.
Ik ook heb met deze dip al mijn slechte trades van een week goedgemaakt en extra erbij. Morgen denk ik misschien had ik maar iets langer gewacht maar een mens moet ook eens tevreden zijn he.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Ben zelf heel benieuwd naar ADA/Cardano. Zit in sterke resistance op 30-31 satosh wat ook heel logisch is gezien de pump die daar begon in December.

Een uitbraak met een mooie potentie (100%+) zie ik hier goed mogelijk gebeuren. En dan kan vandaag beginnen, moet er wel volume bij nog.

Verwijderd

Is ICX nu niet juist extra aantrekkelijk? Normaal lopen ICX en Ven bijna gelijk aan elkaar. Grote kans dat na de rebranding velen hun winst uit Ven overzetten naar ICX.

• Junia
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:54:
Ben zelf heel benieuwd naar ADA/Cardano. Zit in sterke resistance op 30-31 satosh wat ook heel logisch is gezien de pump die daar begon in December.

Een uitbraak met een mooie potentie (100%+) zie ik hier goed mogelijk gebeuren. En dan kan vandaag beginnen, moet er wel volume bij nog.
Kun je dit soort dingen niet even voor je houden? Ik heb al de grootste moeite om mijn pf goed te spreiden onder LTC, ICX, VEN, NANO en zit nu ook uit te kijken naar AION.... nu jij dit zegt moet eigenlijk ADA er ook nog eens bij }:O

• zwembroek
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:55:
Is ICX nu niet juist extra aantrekkelijk? Normaal lopen ICX en Ven bijna gelijk aan elkaar. Grote kans dat na de rebranding velen hun winst uit Ven overzetten naar ICX.
Ik ben nu ook all in gegaan op ICX. Vooral na het Ven event zie ik mensen weer overstappen naar Icx. Daarbij stond ICX laatst nog op 10.10. ICX is ook nog steeds niet gelist op koreaanse Exchanges. Geruchten met won/icx pair zijn er nog steeds. En op 31 maart heeft ICX weer een event.

Verwijderd

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:59:
[...]

Kun je dit soort dingen niet even voor je houden? Ik heb al de grootste moeite om mijn pf goed te spreiden onder LTC, ICX, VEN, NANO en zit nu ook uit te kijken naar AION.... nu jij dit zegt moet eigenlijk ADA er ook nog eens bij }:O
Crypto_Ed_NL‏ @Crypto_Ed_NL · 4 uur4 uur geleden

$AION chart looks very promising after that big correction. Don't FOMO buy, wait for breakout and better sentiment.
Fundamentals also very strong, partnerships with $WAN and $ICX.
Keep an eye on it, looks like it needs just a little push to start flying....

.

• Junia
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:01:
[...]
Don't FOMO buy, wait for breakout and better sentiment.
Dit klinkt zeer tegenstrijdig, wanneer moet je nou kopen volgens hem?

Verwijderd

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:03:
[...]

Dit klinkt zeer tegenstrijdig, wanneer moet je nou kopen volgens hem?
Een bevestiging dat een munt aan het uitbreken is.

https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/967740338608668672

• Ypuh
Malarky schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:54:

Er stond gister een sell wall op ADA/ETH van 2.85 miljoen tokens die helemaal opgegeten is. Heeft wel echt 4-5 uur geduurd voordat ze er eindelijk door heen waren. Vervolgens was de puf er ook wel een beetje uit op Binance.

Ps. Ik heb ook een deel ADA, maar verwacht geen outbreak ofzo. Verwacht dat ie nog lang mondjesmaat blijft aanmodderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 25-02-2018 17:19 ]

• Crystal007
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-08-2025
Cardano word echt een gamechanger, zit er zelf ook in, voor diegene die vandaag nog 2 uurtjes over heeft, kijk dit even, veranderd je kijk op crypto (en sentiment over ada) 100% :). Echt super interessant!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ti's verdacht stil op de Twitter van LitePay en Charlie .... stilte voor de storm wellicht? :?

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:24:
Ti's verdacht stil op de Twitter van LitePay en Charlie .... stilte voor de storm wellicht? :?
Hoe istie afgelopen met je LCC avontuurtje?

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Hoe istie afgelopen met je LCC avontuurtje?
Nog niet erg goed. :+
Wordt wachten op het moment, of een lange hodl.

Vooralsnog geen nieuwe Triumph Street Triple aan over kunnen houden...gelukkig stond Triumph er ook niet, dus dat tempert de hebzucht een beetje. ;)

• Idanue
Turbo-Puppy schreef op zondag 25 februari 2018 @ 17:31:
[...]

Nog niet erg goed. :+
Wordt wachten op het moment, of een lange hodl.

Vooralsnog geen nieuwe Triumph Street Triple aan over kunnen houden...gelukkig stond Triumph er ook niet, dus dat tempert de hebzucht een beetje. ;)
Mijn vrouw heeft een paar maand geleden een Triumph Street Twin gekocht, als mijn bot avontuur goed afloopt krijgt ze van mij een Triple. :Y

(mezelf kennende zal het wel weer op niets uitlopen) :P

• TomTorquay
Ik hoor het donderen in Keulen. Klinkt als een bh-merk O-)

• k1978
  • Laatst online: 05:54
Aion 🚀

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Al die maanritten zijn tot op heden sigaren uit eigen doos ... 20% in een uur erbij, om vervolgens 35% terug te vallen. Gek genoeg waren er tijden dat ik nog enthousiast werd van dit soort uitbraken, maar inmiddels staaf ik alles maar in euro's en is het over 2018 gezien alleen maar doffe ellende ... ik had beter op oudejaarsavond de hele buurt een beste fooi kunnen geven dan sinds die datum geen euro meer in crypto te stoppen. Dat is zo ongeveer de realiteit tot op heden. :+

• -Werner-
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

-Werner-

Crypto_Warrior

Ook ingezet op AION 8)

"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"

Pagina: 1 ... 109 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!