[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 204 Laatste
Acties:
  • 583.143 views

Onderwerpen

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:08
Idanue schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:14:
[...]

Haha idd, ik hou wel van een gokje maar dat gaat me iets te ver. :P

Nog even wat puzzelen met alle settings maar mijn eerste winst al binnen:
0.00010928 BTC
Profit Today
Estimated USD Value 1.07

8)
Welke bot? Pt?
Zal rond 11:00 een nieuwe update geven over de eerste 24 uur, ziet er veelbelovend uit :p

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:46
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:18:
[...]

Welke bot? Pt?
Zal rond 11:00 een nieuwe update geven over de eerste 24 uur, ziet er veelbelovend uit :p
PT idd, die van mij ziet er nog niet heel veelbelovend uit maar ik moet eerst eens uitvinden wat alle settings zijn en waar ze op in te stellen.

Nog best lastig voor een onervaren trader. :P

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-01 22:21
A87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 01:12:
voor de mensen die ook ARK hebben, deze kerel (Jeremy Epstein) gaat marketing doen 20 jaar ervaring
YouTube: Keynote: Understanding the Age of Blockchains

de CEO van deze site. En die kerel heeft al +- 2 miljard verdient.... ! !
https://www.neverstopmarketing.com/

Die zal ark wel een goede trap geven als de boel af is gerond. Zal wel hoger gaan dan VEN :+ wanchain aion en icon _/-\o_ want die laatste 3 claimen #1 te worden op gobaal niveau
Die gast hadden ze bij Lisk goed kunnen gebruiken afgelopen week.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:46

GaMbiNo

1337

Wat een sellwalls op VEN op Binance. Is Facedown aan de uitverkoop begonnen?

• Ypuh
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:41:
Wat een sellwalls op VEN op Binance. Is Facedown aan de uitverkoop begonnen?
Denk idd niet dat we nog gaan moonen.

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:43:
[...]

Denk idd niet dat we nog gaan moonen.
Tenzij ze die sellwall gebruiken om nog wat bij te kopen. Zodra ze die weghalen gaan we misschien alsnog omhoog. Vind het wel lastig nu. Nog even vasthouden of toch verkopen en de winst pakken.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-01 19:59
Nieuws van coinsmarkets.com. Ze hebben withdrawal aangezet van de coins die zijn gefixt. Electra (ECA) kan nu naar een lokale wallet gezet worden (of andere exchange). Daardoor nu een enorme sell off ontstaan overigens, hij is gelijk -30%. Maar goed, er zit schot in de zaak en coins lijken niet verloren te zijn.

• Ypuh
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:50:
[...]

Tenzij ze die sellwall gebruiken om nog wat bij te kopen. Zodra ze die weghalen gaan we misschien alsnog omhoog. Vind het wel lastig nu. Nog even vasthouden of toch verkopen en de winst pakken.
Ik ga tegen deze koers sowieso niet verkopen. Vandaar dat je er ook vanuit mag gaan dat we niet meer gaan moonen ;).

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Full force NANO😄 To the moon🚀🚀

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:48
Tegen deze prijs doe ik vechain ook niet weg. Begrijp het allemaal niet zo goed. Lisk ging paar dagen voor zn rebrand van 22 naar 35 dollar(ATH) Ven is 1 keertje over de 7dollar geweest wat nog ver van zn ath zat

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Wat denk je van LTC?

• Ypuh
jorisdeket schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:17:
Full force NANO😄 To the moon🚀🚀
Ff op F5 drukken maat.

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-01 17:35
Heb nog extra VEN gehaald :)

IOTA zou men ook meer moeten hebben, partnerschap met Volkswagen, de nr 2 autoproducent ter wereld, is veel meer waard dan de markt ervoor geeft.

Totaal idioot dat munten die als betaalmiddel moeten gelden het af en toe beter doen, currencies zijn veel verder van nut/intrinsieke waarde dan tokens in een blockchain vind ik :)

• Junia
Weet iemand hie de rebrand van ven er uit gaat zien? Als ik het goed begrijp is het een bepaalde periode met veel nieuws. Als dit zo is, dan zal het misschien meevallen met de news sellers.

Qua koers zie je bij ven een beetje hetzelfde als LTC, niet heel laag, maar had wat hogere verwachtingen, misschien door de BTC die een beetje kwakkelt.

• Rookert25
  • Laatst online: 21-01 17:35
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:26:
Weet iemand hie de rebrand van ven er uit gaat zien? Als ik het goed begrijp is het een bepaalde periode met veel nieuws. Als dit zo is, dan zal het misschien meevallen met de news sellers.

Qua koers zie je bij ven een beetje hetzelfde als LTC, niet heel laag, maar had wat hogere verwachtingen, misschien door de BTC die een beetje kwakkelt.
Morgenochtend om 9:50 NL tijd een livestream en dan in de weken erna nog wat nieuws. Er zullen wel meer partners loskomen. Vanaf de zomer wordt het deels operationeel. Er liggen al meerder orders klaar, bijvoorbeeld deze van een matrassenfabrikant voor 20 miljoen chips van VEN per jaar: https://medium.com/@vecha...hcare-co-ltd-84bba69c95fb

• Ypuh
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:26:

De lage stand van BTC en ETH hebben inderdaad wel invloed. Je ziet dat de sats waarde ongeveer gelijk blijft, maar de dollar waarde flink zakt. Als de BTC straks weer stijgt, is het nog maar de vraag of de alts evenredig meestijgen.

VEN is morgen echt een announcement, de daadwerkelijke rebrand vindt ergens in de zomer plaats.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ypuh schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:33:
[...]

De lage stand van BTC en ETH hebben inderdaad wel invloed. Je ziet dat de sats waarde ongeveer gelijk blijft, maar de dollar waarde flink zakt. Als de BTC straks weer stijgt, is het nog maar de vraag of de alts evenredig meestijgen.

VEN is morgen echt een announcement, de daadwerkelijke rebrand vindt ergens in de zomer plaats.
Nee hoor, morgen is de rebranding en in de zomer gaat het netwerk online.

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
pirodr01 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Nee hoor, morgen is de rebranding en in de zomer gaat het netwerk online.
En daarom verwacht ik er morgen niet al te veel van. Ik vermoed eerder dat het in de zomer los gaat wanneer Thor in het spel komt.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• pirodr01
RustStorm schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:39:
[...]

En daarom verwacht ik er morgen niet al te veel van. Ik vermoed eerder dat het in de zomer los gaat wanneer Thor in het spel komt.
Ongetwijfeld dat de lancering en het gebruik van het netwerk meer met de prijs zou moeten doen, neemt niet weg dat een rebranding normaal gesproken de prijs ook wel een duwtje zou moeten geven, zie Lisk onlangs nog.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gadver, mijn TA bij deze is: boooooring. :)

Nothing happened!!! Ik dacht op zijn minst met zijn allen failliet te zijn of door de 11k. ;)

Helemaal niks...

Ga maar wat nuttigs doen dan, als ik mijn uren ga rekenen moet btc boven de 20k gaan wil ik er nog een redelijk uurloon aan overhouden uiteindelijk.:P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 17:19
Nano flink gedaald weer idd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
pirodr01 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:46:
[...]

Ongetwijfeld dat de lancering en het gebruik van het netwerk meer met de prijs zou moeten doen, neemt niet weg dat een rebranding normaal gesproken de prijs ook wel een duwtje zou moeten geven, zie Lisk onlangs nog.
Dat snap ik, en daar hoop ik zelf natuurlijk ook nog wel op. Maar in de cryptowereld is gewoon niets een trend of gewoonte of hoe je het ook noemen wilt. :)

Och, je kan toch niet meer doen dan afwachten wat er gaat gebeuren. Nog een kleine 24 uur te gaan en we weten wat er is gebeurd en aan het gebeuren is. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 12:44
nAffie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:57:
[...]
De keuze om ETH als basis te gebruiken is dat de pairings die daar tegenover staan minder last hebben van de gekke fratsen van BTC. Dus ze droppen wat minder hard tegenover BTC, waardoor ze makkelijker te recoveren zijn middels DCA..
Dus je moet bij het initialiseren dan kiezen of je tegen ETH of BTC wil traden. Kan je dat achteraf nog wijzigen? Of kan je met 1 licentie 2 instanties parallel draaien?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Verwijderd

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 08:18:
[...]

Welke bot? Pt?
Is er ergens een website waar ik meer over deze bot kan lezen en hoe het werkt?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:23:
[...]

Is er ergens een website waar ik meer over deze bot kan lezen en hoe het werkt?
Ja, op Google.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 02:59:
Het is niet echt gebruikersvriendelijk, wel? Ik heb iig een adres aangemaakt en ingestuurd met een screenshot, hopelijk is dat goed zo
Vergeet niet om een token aan te maken voor de (mocht het zover komen) ontvangst van je WPR...

LOL is dit nog geloofwaardig zo? Gisteren % achter en nu 2,5x zoveel votes?
https://www.binance.com/vote.html

[ Voor 14% gewijzigd door Lord_Dain op 25-02-2018 10:35 ]

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Lord_Dain schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Vergeet niet om een token aan te maken voor de (mocht het zover komen) ontvangst van je WPR...
Dat hoeft toch niet? Je MEW adres is toch gewoon voldoende?

• Lord_Dain
radem205 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:35:
[...]

Dat hoeft toch niet? Je MEW adres is toch gewoon voldoende?
Hoeft inderdaad niet, blijkbaar staat hij al in de lijst van default tokens!
MyEtherWallet geeft dit ook aan, Metamask kon ik hem wel handmatig toevoegen.

[ Voor 13% gewijzigd door Lord_Dain op 25-02-2018 10:48 ]

• ggj87
Lord_Dain schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:33:
[...]

LOL is dit nog geloofwaardig zo? Gisteren % achter en nu 2,5x zoveel votes?
https://www.binance.com/vote.html
Krijgt nog een staartje zie ik, maar over WEP wordt ook niet positief gedacht:

https://twitter.com/Green...status/967694852992487424

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Zou me niet verbazen als Binance de eerste 3 of 4 toelaat. Ondanks de dubieuze praktijken van Elastos en WePower hebben ze wel duidelijk een redelijke achterban. En om niemand te duperen zouden ze de nummer 3 en evt. 4 ook kunnen toelaten. In het verleden heeft Binance bovendien ook wel meerdere coins tegelijk toegelaten na zo’n verkiezing.

• Grotman
  • Niet online
mark-k schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 23:53:
[...]

@Grotman gewoon het linkje weghalen en de rest van mn bericht laten staan was geen optie?
Wat heeft dit voor toegevoegde waarde voor het topic?
Serieus? Jij maakt zeker ook elke maand je salaris over aan de nieuwe Nigeriaanse prins die je miljoenen wil schenken maar eerst geld nodig heeft voor de fees om het geld vrij te maken?
Je kunt beter een topicreport aanmaken als je een scamlink ziet en zelf gewoon ontopic reacties plaatsen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grotman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:10:
[...]

Wat heeft dit voor toegevoegde waarde voor het topic?

[...]

Je kunt beter een topicreport aanmaken als je een scamlink ziet en zelf gewoon ontopic reacties plaatsen.
Je kan ook het linkje niet aanklikbaar maken zoals ik zelf gedaan heb door het weghalen van 1 teken. :)

• Grotman
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Je kan ook het linkje niet aanklikbaar maken zoals ik zelf gedaan heb door het weghalen van 1 teken. :)
Dat kan ook, maar dan nog hebben we het liefst een topicreport omdat we dan de originele post kunnen editten die we anders waarschijnlijk gemist zouden hebben.

• RaptorXS
Grotman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Dat kan ook, maar dan nog hebben we het liefst een topicreport omdat we dan de originele post kunnen editten die we anders waarschijnlijk gemist zouden hebben.
No problem, prima. :)

• Lord_Dain
Excuses, ik had natuurlijk mijn initiële post direct moeten aanpassen en die URL er uit slopen. My bad!

Ik zie nu dat de hele post weg is, kan ook nuttig zijn om mensen er op te wijzen dat dit scams zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Lord_Dain op 25-02-2018 11:30 ]

• Junia
Bot update:
De eerste 24 uur zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.

24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH

24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH +2.01%

24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH +3.07%

25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH +2.54%

In de afgelopen 24 uur is de bot 2x 'de mist' in gegaan. De eerste keer was het met NANO, die bizar veel stijging heeft gehad in de afgelopen dagen, begon te dalen, de bot bleef hem telkens bijkopen en door middel van DCA zat er al snel 45 NANO te wachten op verkoop, echter bleef de koers maar dalen. Op een gegeven moment steeg NANO en beetje en kon de bot het alsnog omzetten in winst. Met een paar configuratie tweaks zou dit in de toekomst beter moeten gaan, maar helaas lijkt hetzelfde vannacht te zijn gebeurd met LUN, deze coin is nog maar net gelist op Binance en dat zorgde voor flinke stijgingen en dalingen, op het moment heeft de bot weer d.m.v. DCA geprobeerd om het verlies te beperken maar staat er nu 26.88 LUN te wachten op een sell, echter betekend dat op het moment van schrijven een -4.34% verlies op deze trade.

Desalniettemin heeft de bot ondanks deze 2 slechte trades een winst gepakt van 2.54% over 24 uur. Ik vermoed dat deze 2 trades ook goed te voorkomen zijn met een paar configuratie tweaks, waarin coins die zo'n harde stijging hebben gehad en nieuwe listings voorzichtiger mee wordt getrade bij downtrends.

Leuk experiment en ik zal updates blijven posten :)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/alnnv7.png

Kleine uitleg over de interface:
Links zie je de menubalk met verschillende tabbladen. De pairs log laat zien welke coins je hebt aangeschaft en die klaar staan om verkocht te worden. De DCA log laat zien welke coins je hebt aangeschaft maar die toch verder doorzakken en weer bijgekocht worden om zo d.m.v. DCA alsnog te gaan traden. Sales log laat zien welke trades er zijn gemaakt. In de afgelopen 24 uur heeft de bot dus 30 kleine trades gedaan waar winst op is gemaakt.

Edit: nog een picture van de sales log met de trades, je ziet hier wel dat ondanks de ophoping van NANO dat het ook heel erg kan lonen om juist de bot met dit soort coins te laten traden. Een goede configuratie is dus erg belangrijk.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/10p4pwj.png

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 25-02-2018 13:07 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:31:
Bot update:
De eerste 24 uur zitten er op en de resultaten zijn bijgewerkt.

24-02-2018 11:15 0.08393459 BTC 0.943 ETH %ETH

24-02-2018 16:20 0.08625404 BTC 0.962 ETH 2.01%

24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH 3.07%

25-02-2018 11:22 0.08960079 BTC 0.967 ETH 2.54%

In de afgelopen 24 uur is de bot 2x 'de mist' in gegaan. De eerste keer was het met NANO, die bizar veel stijging heeft gehad in de afgelopen dagen, begon te dalen, de bot bleef hem telkens bijkopen en door middel van DCA zat er al snel 45 NANO te wachten op verkoop, echter bleef de koers maar dalen. Op een gegeven moment steeg NANO en beetje en kon de bot het alsnog omzetten in winst. Met een paar configuratie tweaks zou dit in de toekomst beter moeten gaan, maar helaas lijkt hetzelfde vannacht te zijn gebeurd met LUN, deze coin is nog maar net gelist op Binance en dat zorgde voor flinke stijgingen en dalingen, op het moment heeft de bot weer d.m.v. DCA geprobeerd om het verlies te beperken maar staat er nu 26.88 LUN te wachten op een sell, echter betekend dat op het moment van schrijven een -4.33% verlies op deze trade.

Desalniettemin heeft de bot ondanks deze 2 slechte trades een winst gepakt van 2.54% over 24 uur. Ik vermoed dat deze 2 trades ook goed te voorkomen zijn met een paar configuratie tweaks, waarin coins die zo'n harde stijging hebben gehad en nieuwe listings voorzichtiger mee wordt getrade bij downtrends.

Leuk experiment en ik zal updates blijven posten :)

[afbeelding]

Kleine uitleg over de interface:
Links zie je de menubalk met verschillende tabbladen. De pairs log laat zien welke coins je hebt aangeschaft en die klaar staan om verkocht te worden. De DCA log laat zien welke coins je hebt aangeschaft maar die toch verder doorzakken en weer bijgekocht worden om zo d.m.v. DCA alsnog te gaan traden. Sales log laat zien welke trades er zijn gemaakt. In de afgelopen 24 uur heeft de bot dus 30 kleine trades gedaan waar winst op is gemaakt.
ik draai hem op een intel compute stick :)

Prepare for the next ATH

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Nice!.Heb hem gisteren ook aangeschaft, en vannacht laten draaien.
Zit op binance ermee, en vind het wel grappig al die muntjes die je normaal niet zou traden

Nu komt het meest interessante deel , de settings.
Dat vind ik nog niet zo eenvoudig als die bot aan de gang slingeren.

In ieder geval wel iets winst de afgelopen nacht in usd.Zie wel ook die LUN en NANO missers

• Junia
sourcecode schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:36:
[...]

ik draai hem op een intel compute stick :)
Ja, is ook beter, je kan hem ook op een raspberry draaien en dat ga ik ook op korte termijn realiseren. Toen het aanbod kwam om de bot te testen/demonsteren was ik nogal sceptisch met dit soort software. If it sounds too good to be true.... en dan de leuke deal met @nAffie, dus vandaar dat ik even wat voorzichtigheid wilde door de bot in een geïsoleerde VM los te laten gaan.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:39:
[...]

Ja, is ook beter, je kan hem ook op een raspberry draaien en dat ga ik ook op korte termijn realiseren. Toen het aanbod kwam om de bot te testen/demonsteren was ik nogal sceptisch met dit soort software. If it sounds too good to be true.... en dan de leuke deal met @nAffie, dus vandaar dat ik even wat voorzichtigheid wilde door de bot in een geïsoleerde VM los te laten gaan.
welke deal had je dan?

Prepare for the next ATH

• Junia
Een 2 weken trial licentie en als hij binnen die 2 weken verlies zou maken, gebruikmakend van @nAffie zijn configuratie files, dan zou nAffie dit verlies terugbetalen.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb nu ICX en PIVX in mijn portofolio, ICX door de aankomende announcements: de coinswap en de wallet. PIVX vind ik als privacy coin flink ondergewaardeerd ook kijkende naar hun roadmap. Beste privacy coin vind ik persoonlijk. Ik zou nog 1 coin willen toevoegen. Ik durf nog niet in Nano te stappen en Ven vind ik riskant, iemand nog suggesties?

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-01 11:11
Tominatie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:44:
Ik heb nu ICX en PIVX in mijn portofolio, ICX door de aankomende announcements: de coinswap en de wallet. PIVX vind ik als privacy coin flink ondergewaardeerd ook kijkende naar hun roadmap. Beste privacy coin vind ik persoonlijk. Ik zou nog 1 coin willen toevoegen. Ik durf nog niet in Nano te stappen en Ven vind ik riskant, iemand nog suggesties?
VEN.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:46
Ik heb PT draaien in 'n VM (esx host die ik toch al had draaien). Bij mij heeft 'ie het ook niet onaardig gedaan (+1.67%), maar ook hier de NANO en LUN ellende. Ook nog wat meer met de settings spelen dus. Iemand nog tips om te delen? :P

• Tominatie
  • Niet online
Ik wacht nog even af want er staat een sellwall van 80BTC >:)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
Flagg schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:48:
Gadver, mijn TA bij deze is: boooooring. :)

Nothing happened!!! Ik dacht op zijn minst met zijn allen failliet te zijn of door de 11k. ;)

Helemaal niks...

Ga maar wat nuttigs doen dan, als ik mijn uren ga rekenen moet btc boven de 20k gaan wil ik er nog een redelijk uurloon aan overhouden uiteindelijk.:P
Idd, boring.

Als BTC nu even flink naar beneden knalt kunnen we daarna tenminste eensgezind naar boven kijken :P

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Tominatie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:49:
[...]

Ik wacht nog even af want er staat een sellwall van 80BTC >:)
De vraag is of die echt helemaal opgegeten moet worden natuurlijk. Kan ook zijn dat whales met die sellwall de prijs nog wat laag houden natuurlijk. Zodra ze die weghalen gaan we to the moon! 8)

• Junia
My 2 cents voor de komende dagen:

LTC: risicovol door kans op 'sell the news' maar kan erg leuk worden door de release van Litepay
VEN: risicovol door kans op 'sell the news', hoewel ik de kans lager acht dan die van LTC. Kan leuke worden door rebrand
NANO: voelt aan als een redelijke safe bet nu hij zo'n mooie retrace heeft gedaan. Zit zelf te twijfelen om wat LTC om te zetten in NANO.
ICX: denk dat hij nog steeds erg dicht bij zijn rock bottom zit dus prima om nu te kopen.
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:53:
[...]

De vraag is of die echt helemaal opgegeten moet worden natuurlijk. Kan ook zijn dat whales met die sellwall de prijs nog wat laag houden natuurlijk. Zodra ze die weghalen gaan we to the moon! 8)
Het lijkt mij zeer sterk dat dit een wall van een whale is die de prijs omlaag wilt drukken, er wordt namelijk gene enkele druk uitgeoefend en ik durf vrij zeker te stellen dat deze wall gewoon wacht tot hij helemaal is opgegeten. Vanochtend zagen we toch ook exact zo'n wall van deze orde op de 58300 sat staan, ook die had geen enkele neergaande druk op de koers en is in niet al te lange tijd opgekocht.

De vraag wie deze walls plaatst.... misschien VeChain zelf om te zorgen dat de prijs redelijk stabiel blijft? Ik vind het erg toevallig dat we exact dit soort walls een tijdje geleden bij VEN zagen toen ze net met het nieuws van de rebranding kwamen, ook toen zag je elke paar 100 sats van elkaar verwijderd een wall van zo'n 10 BTC. Blijft natuurlijk lastig om te verklaren.

[ Voor 36% gewijzigd door Junia op 25-02-2018 11:58 ]

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
@Junia Bedankt voor alweer een update. Nu wordt het echt interessant, want de bot heeft de laatste 12h verlies gedraaid. Kan gebeuren, maar benieuwd hoe snel dit zal worden goedgemaakt.

Bizar om te zien trouwens hoevelen er plots die bot hebben aangeschaft zonder jouw onderzoekje af te wachten...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-11-2025

nAffie

...

Buzz_Fuzz schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:15:
[...]

Dus je moet bij het initialiseren dan kiezen of je tegen ETH of BTC wil traden. Kan je dat achteraf nog wijzigen? Of kan je met 1 licentie 2 instanties parallel draaien?
Niks moet, je kunt zelf bepalen wat je base currency is. ETH, BTC, USDT en op Binance dus ook BNB.
Dat is elk moment aan te passen.
Je kunt met 1 licentie 2 bots tegelijk laten draaien, maar niet op hetzelfde account.
Gewoon een 2e account aanmaken dus hiervoor (bij Binance zo gepiept, bij Bittrex wordt dat erg lastig nu)

meh.

• MarviinL
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-01 11:48
ARK.

• nAffie

nAffie

...

TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:56:
@Junia Bedankt voor alweer een update. Nu wordt het echt interessant, want de bot heeft de laatste 12h verlies gedraaid. Kan gebeuren, maar benieuwd hoe snel dit zal worden goedgemaakt.

Bizar om te zien trouwens hoevelen er plots die bot hebben aangeschaft zonder jouw onderzoekje af te wachten...
Welk verlies? Leg eens uit.

meh.

• ziggymaster
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@TomTorquay
Was al een tijdje op de hoogte van de PT bot, net als vele anderen soorten bots.
Soms moet je het eerst even aankijken.En gister leek mij een goede tijd om de knoop door te hakken.

Gebruik de bot voorlopig alleen voor binance met speelgeld.
De bot heb je niet nodig voor LTC ETH BTC , die kun je prima zelf handelen.Tevens helpt de bot mij emotioneel handelen voorkomen . >:)

[ Voor 7% gewijzigd door ziggymaster op 25-02-2018 12:01 ]

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik vraag mij ook wel af of die bots elkaar op een gegeven moment niet in de weg gaan zitten. Als ze allemaal in dezelfde vijver gaan vissen kan het toch niet zo zijn dat ze allemaal winst blijven maken lijkt me.

• Tominatie
  • Niet online
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Er is al ongeveer 20BTC vanaf gesnoept zie ik nu. Gaat de goede kant op, ik hou het in de gaten.

@junia ziet er goed uit. Nano hou ik in de gaten door zijn recente downfall. ICX is een makkelijke, staat erg laag als je naar de ICX-chart kijkt en heeft een behoorlijk ATH. Met de aankomende announcement zie ik hem eigenlijk niet verder dalen dan waar die nu staat. Had zelf mijn lading gekocht op 0.0003760BTC en stijgt steeds iets meer omhoog. To the moon! ;)

Verwijderd

Als je een bot of een systeempje wil testen moet je alle marktomstandigheden meenemen. Dus een dalende, stijgende en zijwaartse markt. Denk ook aan verandering in volatiliteit. Of coins met verschillende market cap.

Anders is zo'n test waardeloos

• TomTorquay
nAffie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Welk verlies? Leg eens uit.
24-02-2018 23:22 0.08825106 BTC 0.972 ETH 3.07%

Van 3,07% winst naar 2,54% winst. Over 12h gezien dus verlies...

@Verwijderd Klopt, maar een bot die alleen winst haalt bij een stijgende markt is natuurlijk ook vrij nutteloos, niet?

[ Voor 15% gewijzigd door TomTorquay op 25-02-2018 12:06 ]

Verwijderd

Aan de andere kant kan je ook iets traden 'tot het niet meer werkt'. Wel van te voren bepalen wanneer je er mee stopt want tijdens ga je rare dingen doen.
Blijf ook niet eeuwig tweaken met de settings en probeer het zo simpel mogelijk te houden

• nAffie

nAffie

...

TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:04:
[...]

[tr]
[td] 24-02-2018 23:22 [/td]
[td] 0.08825106 BTC [/td]
[td] 0.972 ETH [/td]
[td] 3.07% [/td]
[/tr]
[/table]

Van 3,07% winst naar 2,54% winst. Over 12h gezien dus verlies...
Er is geen verlies gedraaid, alleen als je besluit de coins die je op dat moment nog hold, te verkopen voor verlies.

meh.

• Junia
nAffie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Er is geen verlies gedraaid, alleen als je besluit de coins die je op dat moment nog hold, te verkopen voor verlies.
Hij bedoelt dat de coin 12 uur geleden meer %winst had dan nu, dus een verlies in winst (damn, dat klinkt luxe :P)

• TomTorquay
nAffie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Tja, die mensen met 37 miljoen TRX gekocht op ATH hebben ook geen verlies zolang ze niet verkopen ;)
Laat ons eerlijk zijn, of het nu verlies is of niet, je wil niet tot St-Juttemis in een shitcoin blijven zitten, noch eindeloos moeten bijpompen voor DCA...

Verwijderd

Dat verhaal van dat iets geen verlies is bij verkoop heb ik nooit gesnapt. Natuurlijk is dat wel zo. Ook voor stijgingen.
Ga maar eens uitleggen aan wordonline beleggers dat ze geen verlies hadden

• RaptorXS
Ondertussen gaat het prima met de LTC, gisteren toch op het goede moment aangekocht?
Afwachten ;)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Blockport BPT, GET ,Nuls, Ark,

• Junia
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:55:
[...]
Het lijkt mij zeer sterk dat dit een wall van een whale is die de prijs omlaag wilt drukken, er wordt namelijk gene enkele druk uitgeoefend en ik durf vrij zeker te stellen dat deze wall gewoon wacht tot hij helemaal is opgegeten. Vanochtend zagen we toch ook exact zo'n wall van deze orde op de 58300 sat staan, ook die had geen enkele neergaande druk op de koers en is in niet al te lange tijd opgekocht.

De vraag wie deze walls plaatst.... misschien VeChain zelf om te zorgen dat de prijs redelijk stabiel blijft? Ik vind het erg toevallig dat we exact dit soort walls een tijdje geleden bij VEN zagen toen ze net met het nieuws van de rebranding kwamen, ook toen zag je elke paar 100 sats van elkaar verwijderd een wall van zo'n 10 BTC. Blijft natuurlijk lastig om te verklaren.
Bijkomend op dit laatste stuk, het zal me niet verbazen als de huidige sellwall eindelijk opgegeten is dat er een nieuwe wall komt rond dezelfde orde van grootte op zo'n 400~600 satoshi als waar de huidige wall staat.

• Tominatie
  • Niet online
Junia schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Bijkomend op dit laatste stuk, het zal me niet verbazen als de huidige sellwall eindelijk opgegeten is dat er een nieuwe wall komt rond dezelfde orde van grootte op zo'n 400~600 satoshi als waar de huidige wall staat.
Inderdaad die Venchain wall op 0.00058694BTC wordt ook steeds bijgevuld. Zojuist ook weer met 25BTC extra Ven. Heb wel het idee dat deze persoon de markt wil manipuleren (de prijs wil drukken naar beneden). Want al zou ik een whale zijn zou ik nooit in 1 keer voor 100BTC te koop zetten maar dat in delen doen en op verschillende prijzen. We gaan het zien, voel een moon aankomen als de sellwals het voor gezien houden.

• GG85
  • Laatst online: 18:29

GG85

.......

@nAffie vraag me wel af of je de bot zo in kan stellen dat hij onder alle marktomstandigheden (redelijk) goed werkt. Kan me voorstellen dat als je per markt de settings tweakt je betere resultaten haalt maar vraag me af of hij krachtig genoeg is om met de juiste settings onder alle omstandigheden een heel aardig resultaat te behalen?

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-12-2025
Elastos heeft met de Binance voting niet eens geprobeerd om het nog enigszins geloofwaardig te maken _O- 150.000 stemmen waarvan 90.000 in de afgelopen 24 uur :+

• nAffie

nAffie

...

GG85 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:23:
@nAffie vraag me wel af of je de bot zo in kan stellen dat hij onder alle marktomstandigheden (redelijk) goed werkt. Kan me voorstellen dat als je per markt de settings tweakt je betere resultaten haalt maar vraag me af of hij krachtig genoeg is om met de juiste settings onder alle omstandigheden een heel aardig resultaat te behalen?
Er zijn diverse (betaalde en gratis) add-ons voor de bot te vinden die realtime naar de markt kijken en daarop de settings direct aanpassen.

meh.

Verwijderd

Precies, en vooral kijken naar die omstandigheden waar hij het slecht doet. Riskmanagement op 1.

Niet negatief bedoeld allemaal, juist bedoeld om geld te besparen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2018 12:27 ]

• ggj87
LTC doet het aardig vandaag. Ik zie ook veel grote buy orders staan bij LTC/BTC op GDAX dus dat is denk ik wel een goed teken. We gaan het zien.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

nAffie schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:27:
[...]

Er zijn diverse (betaalde en gratis) add-ons voor de bot te vinden die realtime naar de markt kijken en daarop de settings direct aanpassen.
ben jij de maker van PT ?

Prepare for the next ATH

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:26:
Elastos heeft met de Binance voting niet eens geprobeerd om het nog enigszins geloofwaardig te maken _O- 150.000 stemmen waarvan 90.000 in de afgelopen 24 uur :+
Het kopen van stemmen zoals wpr doet zal ook wel niet mogen.

• nAffie

nAffie

...

Nee

meh.

• TomTorquay
lighting_ schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Mogelijk, maar ze doen het alleszins niet in 't geniep en gebruiken/belonen hun community. Geeft hen toch een streepje voor op Elastos.

• Bmfd
[...]

Waar baseer je dat op? Ik weet niet of het niet is toegestaan om een incentive aan te bieden en ik kan er niks over vinden of dat vanuit Binance als manipuleren wordt gezien, maar bots laten stemmen is in ieder geval niet toegestaan.

• ggj87
Oeh, die grote sellwall op Binance van VEN wordt nu opgegeten :D

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 21-01 11:11
ggj87 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:39:
Likje mayo erbij. Jammie!

• lighting_
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:37:
[...]

Waar baseer je dat op? Ik weet niet of het niet is toegestaan om een incentive aan te bieden en ik kan er niks over vinden of dat vanuit Binance als manipuleren wordt gezien, maar bots laten stemmen is in ieder geval niet toegestaan.
Het geven van bnb om te kunnen stemmen is in mijn definitie stemmen kopen. Anders had ik niet gestemd.
Ik heb zelf meegedaan en hoop dat ze winnen maar betwijfel of binance dit zal accepteren.

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Ik denk dat WPR alsnog wordt gelist. Elastos heeft nogal opzichtig valsgespeeld. Waarom dan niet een paar 1000 stemmen meer dan WPR, dan had het al minder opgevallen. Zilliqa heeft ook zijn stemmen gekocht net als WPR met beloningen en om dan Dent te listen lijkt me wel een beetje té.

GO WPR, free 200 zou lekker zijn! 8)
Ik ga ze dan wel gewoon HODLEN, toch niks te verliezen. Wat doen jullie?

• Junia
Inderdaad, in de orderbooks is te zien dat er zojuist even 25k VEN is gekocht binnen 10 seconden.

Edit: weer een buy van 12k ven.

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 25-02-2018 12:41 ]

• Tominatie
  • Niet online
I'm ready to buy some 8)

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

lighting_ schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:40:
[...]

Het geven van bnb om te kunnen stemmen is in mijn definitie stemmen kopen.
Ik heb zelf meegedaan en hoop dat ze winnen maar betwijfel of binance dit zal accepteren.
Elasto heeft ook BNB uitgedeeld aan de stemmers. Ik denk zelf dat de 200 WPR beloning veel meer riekt naar omkoping eigenlijk aangezien de 0,1 BNB nauwelijks waarde heeft.

Ik vind het ook niet gek dat de winnende partij in de laatste uren nog veel stemmen heeft gekregen. Als er een beloning bij winst wordt uitgekeerd is het toch aantrekkelijk om te wachten tot er een duidelijke winnaar is en daar je stem op uit te brengen. Althans zo heb ik het wel gedaan.

• ggj87

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-01 08:11
Met een sellwall van 48000 VEN gebeurd er dus helemaal niets met de prijs voorlopig... iemand wil duidelijk dat de prijs laag blijft of daalt. Er zit er nog eentje van 32000 net boven

[ Voor 12% gewijzigd door Hotzenwalder op 25-02-2018 12:48 ]

• TomTorquay
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:44:
[...]
Ik vind het ook niet gek dat de winnende partij in de laatste uren nog veel stemmen heeft gekregen. Als er een beloning bij winst wordt uitgekeerd is het toch aantrekkelijk om te wachten tot er een duidelijke winnaar is en daar je stem op uit te brengen. Althans zo heb ik het wel gedaan.
Die beloning bij Elastos stelt echt wel niks voor. Ordinaire loterij met 0,000001% kans op winst. En wie garandeert dat de prijs niet naar één van hun bots gaat?

• Bmfd
lighting_ schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:40:
[...]

Het geven van bnb om te kunnen stemmen is in mijn definitie stemmen kopen. Anders had ik niet gestemd.
Je ziet toch zelf ook wel in dat er een verschil is tussen het aanbieden van een incentive om op een bepaalde coin te stemmen en het inzetten van bots?

• lighting_
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:48:
[...]

Je ziet toch zelf ook wel in dat er een verschil is tussen het aanbieden van een incentive om op een bepaalde coin te stemmen en het inzetten van bots?
Tuurlijk wel. Een incentive is een aanmoediging. Bnb overmaken om te stemmen is geen aanmoedigen maar kopen. En nogmaals van mij mag wpr winnen. Als je met bots gaat werken ben je helemaal dom. Binance komt daar makkelijk achter want het zijn lege accounts die net gecreëerd moeten zijn.

• pirodr01
Hotzenwalder schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:48:
Met een sellwall van 48000 VEN gebeurd er dus helemaal niets met de prijs voorlopig... iemand wil duidelijk dat de prijs laag blijft of daalt. Er zit er nog eentje van 32000 net boven
Het waren er 135.000 dus er zit beweging in :)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Telefoon kwijtgeraakt of gestolen gisteren. ICX en VEN mogen dus nog wel blijven stijgen tot ik weer toegang heb tot Binance.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:45
The Redman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:59:
Telefoon kwijtgeraakt of gestolen gisteren. ICX en VEN mogen dus nog wel blijven stijgen tot ik weer toegang heb tot Binance.
Balen. Hoe werkt dat, moet je gegevens op sturen via mail?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
The Redman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:59:
Gebruik Authy ipv Google Authenticator, kan je op meerdere devices installeren.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-01 08:11
pirodr01 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Het waren er 135.000 dus er zit beweging in :)
26 februari was ook altijd een heilige datum voor VEN i.v.m. de rebranding naar VET, maar ik zie het niet gebeuren dat er spectaculaire dingen met de prijs gaan gebeuren na morgen. In januari was er een ATH die daarna niet meer overtroffen is. Afgelopen week nog een kleine run naar de $7 en nu weer terug naar zijn nieuwe basis die rond de $5,60 lijkt te liggen.Pas bij de $10 verkoop ik een klein deel om mijn winst veilig te stellen, de rest is long term HODL voor als we de $100 gaan halen ;)

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

TomTorquay schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:48:
[...]
Die beloning bij Elastos stelt echt wel niks voor. Ordinaire loterij met 0,000001% kans op winst. En wie garandeert dat de prijs niet naar één van hun bots gaat?
Op het moment van stemmen was dat nog steeds een veelvoud van de kans dat WePower alsnog zou gaan winnen. ;)

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:49
We krijgen toch 50 wpr via airdrop voor onze moeite 👌

• TomTorquay
GaMbiNo schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:07:
[...]

Op het moment van stemmen was dat nog steeds een veelvoud van de kans dat WePower alsnog zou gaan winnen. ;)
Ik kan me niet voorstellen dat Binance dit botjesgedoe zomaar laat passeren hoor.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:19
leducw schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:08:
We krijgen toch 50 wpr via airdrop voor onze moeite 👌
Dat is wel super cool van ze he!!
Als het goed is, krijg ik er dan 150...heb 3 stemmen geplaatst. Ben benieuwd!

• Bmfd
Nopheros schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:00:
[...]

Balen. Hoe werkt dat, moet je gegevens op sturen via mail?
Als je 2FA activeert, dan krijg je ook een key: zorg dat je die opschrijft. Als je telefoon dan kapot gaat, kun je je 2FA voor bv. jouw Binance-account op een ander device weer activeren via die key. Daarnaast wat @Taro zegt: Authy gebruiken.

Anders ben je inderdaad afhankelijk van Binance. Als je je hebt geverifieerd is dat niet zo'n probleem, maar als dat niet het geval is, wordt het een lastiger verhaal.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:14
Bmfd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Als je 2FA activeert, dan krijg je ook een key: zorg dat je die opschrijft. Als je telefoon dan kapot gaat, kun je je 2FA voor bv. jouw Binance-account op een ander device weer activeren via die key. Daarnaast wat @Taro zegt: Authy gebruiken.

Anders ben je inderdaad afhankelijk van Binance. Als je je hebt geverifieerd is dat niet zo'n probleem, maar als dat niet het geval is, wordt het een lastiger verhaal.
Als je root hebt, kan je die key ook uit de database van Google authenticator halen.

Verwijderd

Had ik gisteren toch maar wat omgezet naar wings dao. Nu kun je wachten op de dump.
Pagina: 1 ... 108 ... 204 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!