• Blihi
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:25
Hotemetoten schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:19:
Ik heb er ook last van gehad. De monteur was bij installatie een bout vergeten te verwijderen :(.
Deze bout is bedoeld voor transport, maar dient daarna te worden verwijderd, De bout zit in bodem van buitenunit. Je zou eens kunnen kijken .
Op de kop van de bout staat "8.8 CW".
In de buitenunit van de Toshiba zit, voor zover ik weet, geen transportbout, maar ik zal de installatiehandleiding nog eens een keer uitgebreid doorlezen.

WP: Toshiba Estia 8kW split HWT-801H(R)W-E + HWT-1101 binnenunit met 300 liter SWW tank. PV: 3 strings, totaal 12600 Wp, 15 kWh thuisaccu

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:33
Hotemetoten schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:19:
Ik heb er ook last van gehad. De monteur was bij installatie een bout vergeten te verwijderen :(.
Deze bout is bedoeld voor transport, maar dient daarna te worden verwijderd, De bout zit in bodem van buitenunit. Je zou eens kunnen kijken .
Op de kop van de bout staat "8.8 CW".
Ik gooi hem ook nog even in het topic zodat de mee lezers die de zoek functie gebruiken er niet meer in trappen .. scheelt een hoop ellende.
Dus de NefitBosch Enviline A/W IDU Monoblock E heeft een transport bout bij de compressor welke verwijdert moet worden.
( de machine van Hotemetoten ).
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste