Geert1976 schreef op zondag 1 juli 2018 @ 12:08:
Ik twijfel nog qua aanbieder, Simyo (icm Compleet, dus dubbele data+belminuten), Simpel en Youfone.
Een beetje goed inlezen in de reviews van alle bovengenoemde aanbieders op het internet, komt Youfone toch echt wel het beroerdst van af.
En je gaat bij deze club toch wel gelijk een 2 jarig contract nemen wil je je maandprijs het laagste houden en volledig gebruik kunnen maken van de maximale korting per maand.
Simyo komt zo goed als het beste op me over (en dus gunstig icm Compleet)
Keuzes...keuzes....keuzes...
Ach ja, reviews. Simyo is simpelweg wat actiever op negatieve reviews en wil zich zo als premium profileren. Ja, misschien hebben ze wat meer mensen op de helpdesk zitten.
De backbone, het KPN netwerk, is bij Simyo en Youfone 100% gelijk (en in het geval van Simpel in handen van T-Mobile overigens).
Ik heb inmiddels bij vrijwel elke provider wel eens gezeten

en laten we wel zijn, over het algemeen bel je niet met je provider omdat de boel gewoon werkt. Maar als je dan toch belt en er is iets serieus aan de hand, dan zal je bij alle providers geduld moeten hebben, maar uiteindelijk krijg je bij alle providers er wel een compensatie voor en lossen ze het over het algemeen altijd wel netjes op.
Klantenservice bij Youfone schijnt nagenoeg non-existant te zijn. Verder lees ik zeer veel ervaringen van mensen met diverse ''spook-rekeningen'' (dus belachelijk onduidelijke hoge bedragen icm het niet kloppen ervan) en een Klantenservice die in z'n geheel niet assisteert hierin.
Van wanneer dateren dat soort berichten? De laatste 2 jaar hebben ze een behoorlijke inhaalslag gemaakt.
Maar hey, dat soort verhalen lees ik ook over Tele2 waar ik zelf bij zit. Niks van te merken

Ondergetekende heeft bij KPN, toch wel de provider met de beste service, 1,5 maand zonder 4G/telefoon gezeten door een mislukte simwissel wat niet op te lossen leek te zijn. Uiteindelijk netjes opgelost met een prepaid sim en compensatie natuurlijk - maar mijn punt is: als shit mis gaat, dan zit je bij iedere toko met een probleem.
Ik zou in ieder geval niet in de 'compleet-val' trappen waardoor je je eigenlijk niet alleen voor 2 jaar vast zet aan Simyo's hogere prijzen, maar ook voor 2 jaar vast zet aan KPN. Wat nou als een andere aanbieder in jouw omgeving opeens veel goedkoper glasvezel aan komt bieden? Het functioneert als een lock-in.
KPN en Ziggo komen nu al 5 jaar weg met een prijsstijging op 1 juli, mede door deze lock-ins.
[
Voor 19% gewijzigd door
Richh op 01-07-2018 12:36
]