Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Simpel nummerbehoud, 11 dagen onbereikbaar gevolg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Mr Brightside
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 21:43
Hi Tweakers,

Mijn vader zou vorige week maandag over zijn gegaan van Tele2 naar Simpel provider. Zo ver zo goed zou je denken, niet dus.
Zijn nummerbehoud is niet goed gegaan en was de eerste dag al onbereikbaar. Met telefoon van mijn moeder opgebeld en klantenservice medewerker wist te vertellen dat het nummerbehoud was misgegaan, waardoor wilden ze niet vertellen.

Het werd stil aan de kant bij Simpel, pa belt vorige week woensdag zelf op. Conclusie was nummerbehoud is op verkeerde sim gezet, dus werd er nieuwe simkaart verstuurt. Die kwam pas gisteren (!) aan. In al die tijd kan mijn vader niet bellen, gebeld worden en mobiel internetten. Nou gisteren de simkaart in zijn toestel gedaan, is er nu weer activatie storing nieuwe simkaart.
Vandaag voor pa gebeld en na 1 uur in de wacht vond ik het wel goed.

Wie heeft ervaring deze onkunde en slechte service op te lossen? Simpel is echt onbereikbaar en scheept je af ook via social media. Wat zijn mijn rechten? Wie heeft dit ook al eens meegemaakt bij een provider en wat te doen dan?

Thanx alvast, MrBrightside

Alle reacties

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:08

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Foutjes kunnen overal gemaakt worden natuurlijk en ‘if you pay peanuts, you get monkeys’... In dit soort gevallen herken je de betere provider vs. de prijsvechter wat mij betreft. Niet dat er bij VF of KPN nooit fouten worden gemaakt, maar die hebben wat meer mogelijkheden of capaciteit om het op te lossen denk ik.

In dit geval kun je denk ik weinig anders dan afwachten en Simpel blijven -proberen te- bellen.

• Mr Brightside
quote:
Icephase schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:30:
Foutjes kunnen overal gemaakt worden natuurlijk en ‘if you pay peanuts, you get monkeys’... In dit soort gevallen herken je de betere provider vs. de prijsvechter wat mij betreft. Niet dat er bij VF of KPN nooit fouten worden gemaakt, maar die hebben wat meer mogelijkheden of capaciteit om het op te lossen denk ik.

In dit geval kun je denk ik weinig anders dan afwachten en Simpel blijven -proberen te- bellen.
Als ze onbereikbaar zijn gaat dat moeilijk worden, na 1 uur in de wacht vandaag heb ik het opgegeven.

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09:08

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Tja, wat ik zeg: Simpel moet de besparing toch érgens op behalen nietwaar? Nu kom je er dus achter dat dat onder andere op de bereikbaarheid van de klantenservice is. Nogmaals, ik snap dat je daar nu niks meer aan hebt maar veel andere keus dan gewoon wachten heb je m.i. niet...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
quote:
Mr Brightside schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:00:
-knip-
Vandaag voor pa gebeld en na 1 uur in de wacht vond ik het wel goed.

Wie heeft ervaring deze onkunde en slechte service op te lossen? Simpel is echt onbereikbaar en scheept je af ook via social media. Wat zijn mijn rechten? Wie heeft dit ook al eens meegemaakt bij een provider en wat te doen dan?
Yep, hier ook matige ervaring met nummerbehoud van T-mobile naar simpel, alleen was het bij mij slechts een administratieve fout.
Ook tijden aan de telefoon gehangen en compensatie aangevraagd welke is gehonoreerd mits je minimaal 24 uur onbereikbaar bent.
Uiteindelijk werkt nu alles gewoon goed.
Gewoon blijven bellen en volhouden, je krijgt compensatie alleen niet voor je geleden belkosten.

Heatonme wijzigde deze reactie 13-07-2018 21:43 (3%)

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Sowieso werkt Twitter Facebook tegenwoordig meestal beter en sneller als klantenservice.

• Mr Brightside
quote:
sambalbaj schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 21:43:
Sowieso werkt Twitter Facebook tegenwoordig meestal beter en sneller als klantenservice.
Daar doen ze ook niet hun best, en zeggen ze steeds andere verhalen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20:26

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Aan de andere kant ging het bij mijn moeder wel goed, van KPN-Hi prepaid naar Simpel Sim-only. Netjes bericht gekregen wanneer de overgangsdatum was. Sim kaart in toestel, activeren en werken.

Alleen jammer dat het bij jou dus fout ging. Niet geprobeerd om de nieuwe sim te vroeg te activeren, want dan gaat nummer porteren fout.

Wim-Bart wijzigde deze reactie 13-07-2018 22:01 (26%)

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• XiaomiGlobal
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 21:39
Hier ging het ook gewoon goed, maar heb helaas ook gehoord: dat wanneer iets fout bij Simpel gaat, dat het dan ook aardig wat moeite kost om het recht te zetten.

• Mr Brightside
quote:
XiaomiGlobal schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 09:09:
Hier ging het ook gewoon goed, maar heb helaas ook gehoord: dat wanneer iets fout bij Simpel gaat, dat het dan ook aardig wat moeite kost om het recht te zetten.
Zeg dat. Ergerlijk dit.
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True